PDA

Επιστροφή στο Forum : Λειτουργία Stop/Start και μπαταρία



le-pa
05-01-14, 13:46
Για χαρά παιδιά, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Πρόσφατα παρατήρησα πως η Stop/Start λειτουργία δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε. Ψάχνοντάς το λιγάκι, είδα πως εάν έχει πέσει η μπαταρία τότε ίσως να μη λειτουργεί. Η αλήθεια είναι πως το αμάξι τώρα τελευταία δείχνει να ζορίζει, λίγο, κατα την εκκίνηση, λιγάκι όμως. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής: Να τη βάλω στη φόρτιση (έχω φορτιστή lidl βέβαια) ή όχι; Μήπως εάν μπεί στη φόρτισει τότε θα την "αποτελειώσω" και σε 1-2 μήνες χρειαζόμαστε καινούρια; Η φόρτιση να γίνει επάνω, από τους πόλους που είναι εμπρός κάτω από το καπώ, ή να την βγάλω;

DIMITr|S
05-01-14, 14:55
για πιο λογο να τη φορτισεις?η φορτιση γινεται οσο δουλευει το αμαξι μονη της
ο μονος λογος να φορτισεις τη μπαταρια με το φορτιστη ειναι αν αδειασε και δεν μπορεις να βαλεις εμπρος....δεν σου προσφερει κατι αν τη φορτισεις εσυ με το μηχανημα που εχεις

mark e92
05-01-14, 16:13
Πόσα χρόνια την έχεις; Σε βλέπω για αντικατάσταση...

freddys
05-01-14, 16:22
Για χαρά παιδιά, χρόνια πολλά και καλή χρονιά.

Πρόσφατα παρατήρησα πως η Stop/Start λειτουργία δεν δουλεύει όπως θα έπρεπε. Ψάχνοντάς το λιγάκι, είδα πως εάν έχει πέσει η μπαταρία τότε ίσως να μη λειτουργεί. Η αλήθεια είναι πως το αμάξι τώρα τελευταία δείχνει να ζορίζει, λίγο, κατα την εκκίνηση, λιγάκι όμως. Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής: Να τη βάλω στη φόρτιση (έχω φορτιστή lidl βέβαια) ή όχι; Μήπως εάν μπεί στη φόρτισει τότε θα την "αποτελειώσω" και σε 1-2 μήνες χρειαζόμαστε καινούρια; Η φόρτιση να γίνει επάνω, από τους πόλους που είναι εμπρός κάτω από το καπώ, ή να την βγάλω;

Για να λειτουργησει το Stop/Start πρεπει να εχεις κανει χλμ...Τουλαχιστον 5 με 10...Το θεμα εχει ξανασυζητηθει για το ποσο καλο ή κακο κανει στον κινητηρα τουρμπο κλπ κλπ...
Η μπαταρια φορτιζει οσο λειτουργει το αμαξι,τι σε κανει να πιστευεις πως εχεις αναγκη μια καινουργια;Το αμαξι βρισκεται σε ακινησια για μεγαλα διαστηματα;Γιατι αλλιως δεν δικαιολογειται να μην λειτουργει κανονικα.Επισης παιζει να μην εχεις θεμα καν με μπαταρια αλλα με κατι αλλο ηλεκτρολογικης φυσης.Μηπως σβηνεις το αμαξι και μενεις να ακους μουσικη:whistle::whistle:

playmaker
05-01-14, 16:55
Όσοι δεν έχουνε start and stop μπορούμε να σβήνουμε με κλειδί ;

Andri
05-01-14, 17:06
Αν μείνει το αμάξι καιρό σε ακινησία το επηρεάζει νομίζω το start/stop, μετά από κάποια χλμ λειτουργεί πάλι κανονικά

le-pa
05-01-14, 17:23
Παιδιά το αμάξι είναι το δεύτερο αυτοκίνητο, αρα δεν λειτουργεί καθε μέρα, σαββατοκύριακα και πολλά από αυτά κάνει μικρές διαδρομές. Επειδή κατοικώ εκτός αθηνών, σε κάθε διαδρομή που έκανα πρός Αθήνα (44 χιλ κ 44 χιλ επιστροφη = 88 περίπου), σε κάθε φανάρι δούλευε κανονικά. Τώρα τελευταία δε δουλεύει, για κάποιο λόγο. Βλάβη δε δείχνει με κωδικό, αν και δε ξέρω εάν θα παρουσίαζε καποιο κωδικό σχετικά με αυτό. Στο κουμπί απενεργοποίησεις το λαμπάκι ανάβει κανονικά (δλδ δεν έχει φύγει κάποια επαφή ωστε να μη λειτουργεί). Μήπως να ειναι λόγω κρύου, διότι διάβασα πως κάτω απο μια θερμοκρασία δεν λειτουργεί λογω κρύου ή ζέστης αντίστοιχα.
Η μπαταρία δε παρουσιάζει κάτι άλλο σχετικά με μειωμένη τάση (πεσμένα φωτα, μπλαφονιερες κτλ).

Δε ξέρω τι να πω, δεν οδηγώ και "τέρμα" ώστε να μη πιάνω το Eco drive, απλά μου κάνει εντύπωση που δε σβήνει όπως έσβηνε.

Andri
05-01-14, 17:45
Και η ακινησία το επηρεάζει αλλά και οι χαμηλές θερμοκρασίες (δεν ξέρω βέβαια πόσο χαμηλές είναι αυτές που αναφέρεσαι) κάνε μερικά χλμ για μερικές συνεχόμενες μέρες και βλέπεις αν θα επανέλθει...

skaros
05-01-14, 18:48
Βάλ'το να το φορτίσεις, κακό δεν του κάνεις! thumb
Ο συνδυασμός κρύου και αραιών μετακινήσεων που κάνεις ευθύνονται για την πεσμένη απόδοση.
Αν βέβαια συνεχιστεί το φαινόμενο και μετά την φόρτιση, είτε η μπαταρία σου είναι στα τελευταία της (το σωστό είναι να την μετρήσεις), είτε έχει άλλο ηλεκτρολογικό θέμα (απίθανο)!

freddys
05-01-14, 19:04
Παιδιά το αμάξι είναι το δεύτερο αυτοκίνητο, αρα δεν λειτουργεί καθε μέρα, σαββατοκύριακα και πολλά από αυτά κάνει μικρές διαδρομές. Επειδή κατοικώ εκτός αθηνών, σε κάθε διαδρομή που έκανα πρός Αθήνα (44 χιλ κ 44 χιλ επιστροφη = 88 περίπου), σε κάθε φανάρι δούλευε κανονικά. Τώρα τελευταία δε δουλεύει, για κάποιο λόγο. Βλάβη δε δείχνει με κωδικό, αν και δε ξέρω εάν θα παρουσίαζε καποιο κωδικό σχετικά με αυτό. Στο κουμπί απενεργοποίησεις το λαμπάκι ανάβει κανονικά (δλδ δεν έχει φύγει κάποια επαφή ωστε να μη λειτουργεί). Μήπως να ειναι λόγω κρύου, διότι διάβασα πως κάτω απο μια θερμοκρασία δεν λειτουργεί λογω κρύου ή ζέστης αντίστοιχα.
Η μπαταρία δε παρουσιάζει κάτι άλλο σχετικά με μειωμένη τάση (πεσμένα φωτα, μπλαφονιερες κτλ).

Δε ξέρω τι να πω, δεν οδηγώ και "τέρμα" ώστε να μη πιάνω το Eco drive, απλά μου κάνει εντύπωση που δε σβήνει όπως έσβηνε.

Πιστευω πως ο μονος λογος ειναι η ακινησια και η χαλαρη οδηγηση.Σε μενα αλλες φορες σβηνει αλλες οχι.Διαβαζει ο εγκεφαλος και αν δεν προκειται να γινει ''ζημια'' τοτε σβηνει,αλλιως δεν σβηνει.Το πιο απλο ειναι να το παρεις και να κανεις μια βολτα 10 χλμ χαλαρα.Μετα βρες μερος να το δοκιμασεις(πχ πανε στο χωριο πανε στο διπλανο γυρνα σπιτι βαλε νεκρο και δες αν σβηνει),κανε αλλα 10 και αν τελικα μετα απο 20 χλμ χαλαρης οδηγησης δεν σβηνει πανε στην αντιπροσωπια.Στο λεω γιατι εγω δεν το χρησιμοποιω για 2-3 μηνες και μετα του πινω το αιμα...Αν κανω μια διαδρομη 200χλμ και φτασω σε φαναρι ουτε καν το αφηνω εγω να σβησει,αλλα και σε 2-3 δοκιμες ουτε αυτο ηθελε να σβησει ή ακομα και οταν εσβηνε μεσα στα πρωτα 10 δευτερα ξανα αναβε γιατι επρεπε να λειτουργει ο κινητηρας...

Nino
05-01-14, 19:09
το συστημα start stop δουλευει κατω απο ορισμενες συνθηκες.
Αναλογα τα χιλιομετρα την εξωτερικη θερμοκρασια και φυσικα θελει μπαταρια φορτισμενη.
Αν εσυ κανεις μικρες αποστασεις η μπαταρια δεν προλαβαινει να φορτιστει, η εξωτερικη θερμοκρασια παλι μπορει να φταιει,μεχρι και αν εχεις ανοικτο τον κλιματισμο νομιζω οτι δεν δουλευει.
Σε καθε περιπτωση μια φορτιση της μπαταριας ειτε με ενα ταξιδακι ειτε με φορτιστη (αφου την εχεις μετρησει πρωτα) κακο δεν κανει!!

le-pa
05-01-14, 21:11
Συμφωνώ με όλους τους φίλους, παρ'ολα αυτά έχω να σχολιάσω τα εξής:
Το αμάξι και πρίν τις ίδιες αποστάσεις έκανε και το σύστημα δούλευε. Άρα δεν είναι θέμα απόστασης.
Η μόνη αλλαγη ειναι απο ραδιο cd business σε profesional εάν αυτό παίζει ρόλο.
Λίγο το οδηγικό στύλ έχει αλλάξει σε πιο aggressive από τη μεριά μου.
Η θερμοκρασία λίγο, μου φαίνεται πιο χαμηλή (σχετικά με άλλες φορες).
Τέλος η μπαταρία που μου φαίνεται να ζορίζεται ελάχιστα.
Τώρα δε θυμάμαι κάτι άλλο να πω.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, έκτός απο τη χρήση (αποστάσης)αυτά είναι και τα μόνα πράγματα τα οποία ενδέχεται και να έχουν διαφοροποιηθεί έτσι ώστε να μπορούμε να πούμε πως κάτι το επηρεάζει.
Μήπως έχει κανείς υπό'ψιν του εάν υπάρχει βλάβη σε αυτό το σύστημα, τότε εμφανίζεται κωδικός βλάβης;;;;;;;;;;

Nick bmwlover
06-01-14, 14:48
Συμφωνώ με όλους τους φίλους, παρ'ολα αυτά έχω να σχολιάσω τα εξής:
Το αμάξι και πρίν τις ίδιες αποστάσεις έκανε και το σύστημα δούλευε. Άρα δεν είναι θέμα απόστασης.
Η μόνη αλλαγη ειναι απο ραδιο cd business σε profesional εάν αυτό παίζει ρόλο.
Λίγο το οδηγικό στύλ έχει αλλάξει σε πιο aggressive από τη μεριά μου.
Η θερμοκρασία λίγο, μου φαίνεται πιο χαμηλή (σχετικά με άλλες φορες).
Τέλος η μπαταρία που μου φαίνεται να ζορίζεται ελάχιστα.
Τώρα δε θυμάμαι κάτι άλλο να πω.

Σύμφωνα με τα παραπάνω, έκτός απο τη χρήση (αποστάσης)αυτά είναι και τα μόνα πράγματα τα οποία ενδέχεται και να έχουν διαφοροποιηθεί έτσι ώστε να μπορούμε να πούμε πως κάτι το επηρεάζει.
Μήπως έχει κανείς υπό'ψιν του εάν υπάρχει βλάβη σε αυτό το σύστημα, τότε εμφανίζεται κωδικός βλάβης;;;;;;;;;;

Αν χαλασει ο αισθητηρας νεκρας δεν θα σβηνει καθολου,θα σου αναψει
λαμπακι https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFV11jxDUF6eNwFYFGzpPvcN0aFRYFf 9cws0vWoOCCWZhhHid4MQ

tokiko
06-01-14, 15:31
Έχει κλείσει 7ετία η μπαταρία σου?

ΔημήτρηςΜ3
06-01-14, 19:14
Όσοι δεν έχουνε start and stop μπορούμε να σβήνουμε με κλειδί ;

Ανάλογα με το μοντέλο μπορείς να βάλεις και εσυ !!
Θέλει το κουμπακια και ενα που να ξέρει απο προγραμματισμό !
316/320 νομιζω 335 και Μ3 σίγουρα !

le-pa
06-01-14, 20:42
Έχει κλείσει 7ετία η μπαταρία σου?

Όχι, η μπαταρία δεν είναι 7ετίας. το πότε είναι δε ξέρω, μτχ το πήρα

le-pa
06-01-14, 20:44
Αν χαλασει ο αισθητηρας νεκρας δεν θα σβηνει καθολου,θα σου αναψει
λαμπακι https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTFV11jxDUF6eNwFYFGzpPvcN0aFRYFf 9cws0vWoOCCWZhhHid4MQ

Το λαμπάκι αυτό θα ανάψει ώστε να υποδείξει την βλάβη; Ρωτάω γιατί μου θυμίζει την ένδειξη που ανάβει όταν λειτουργεί το σύστημα

Nick bmwlover
06-01-14, 22:33
Το λαμπάκι αυτό θα ανάψει ώστε να υποδείξει την βλάβη; Ρωτάω γιατί μου θυμίζει την ένδειξη που ανάβει όταν λειτουργεί το σύστημα

Θα αναβει οταν βαζεις το κλειδι στη μιζα κ οταν το κλεινεις,δεν ειναι σοβαρο προβλημα παντως.

le-pa
08-01-14, 20:00
το οτι δεν ανάβει, αυτό είναι καλό σημάδι (θεωρώ). Άρα το σύστημα stop/start λειτουργεί (δεν ανάβει η παραπάνω ένδειξη).

tokiko
10-01-14, 23:54
Όταν πέσει η τάση της μπαταρίας σου θα σου βγάλει ένδειξη με το που βάλεις το κλειδί στην υποδοχή, οπότε δεν έχει θέμαthumb

nikos bob
14-01-14, 21:00
Μετα απο μια καλη φορτιση της μπαταριας, εστω και με το κερατακι του LIdl θα πρεπει να δουλεψει το συστημα, αν οχι τοτε πανω στον αρνητικο πολο της μπαταριας εχει ''χτυπημενα'' νουμερα την εβδομαδα και τον χρονο παραγωγης της μπαταριας, τσεκαρε τα αυτα και αν ειναι πανω απο πεντε χρονια οι AGM (μαυρες μπαταριες) αντεχουν , αλλα θελουν καλη φορτιση.
Αν παρ'ολα αυτα δεν σου ξαναδουλεψει θελει ψαξιμο γιατι μπορει να ειναι ακομα και απο την πιεση της αντλιας κενου για τα φρενα το προβλημα.
Δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα....πλεον, μην βγαζετε βιαστικα συμπερασματα, ψαξτε το.