PDA

Επιστροφή στο Forum : σκεψη για αγορα ε90 316



individual
27-12-13, 22:31
οταν ειχα βαλει αγγελια το colt

(https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=452884#post452884)

ειχα γραψει οτι δεν ψαχνομαι για BMW ακομα....
βλεποντας ομως τις τιμες στο καρ βλεπω οτι εχουν πεσει παρα πολυ οι τιμες στα μπεμπε και αρχισα να εχω ''φαγουρα'' παλι για μπεμπε.
ειδα καποια που ειναι σχεδον ιδιες τιμες με τα ε46.....
οποτε κανω απλως μια σκεψη οτι γιατι οχι ε90???
και γιατι οχι,αν εχω καποια προταση με ανταλλαγη ε90 1600 κυβικα χωρις χρηματικη διαφορα,θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα......αλλωστε εκανα το ακριβως αναποδο πριν 2 χρονια (ειχα δωσει το 525 diesel individual+1500 ευρω για να παρω το κολτακι).
το γραφω γιατι δεν θελω να μου πει καποιος ''τι λες ρε μαλ@@κα??θα δοσω τη μπεμπα για το κουβαδακι??''...αυτα για αρχη.


για να ακουσω τωρα τι λεει σαν οχημα το ε90,απο βλαβες,τι να προσεξω κλπ

individual
29-12-13, 09:49
εχω διαβασει καποια πραγματα στο φορουμ για το ε90 316,αλλα θα τα ηθελα σε τιτλους,τηλεγραφικα χωρις πολλα-πολλα,απο ατομα φυσικα που το εχουν καποια χρονια.
και γενικοτερα δηλαδη αν ειναι ενα οχημα που δεν θα μου ασπρισει τα μαλλια,με βλαβες κλπ,γιατι απο βεζινοκινητα εχω χασει πολλα επεισοδεια!!!

deepBLUE
29-12-13, 10:02
Να γινει το μπαξιμο ετσι και αλλιως !!!
Το αμαξι ειναι μια χαρα και πολυ όμορφο :)
Δεν υπαρχει αμαξι χωρίς βλαβες ,ακομα και καινούργιο να το πάρεις (οποιαδήποτε μάρκα)πολλές φορές εχεις θέματα απλα εισαι σε εγγύηση .
Βρες ένα καλο προσεγμένο και χτύπατο.

PANOS-E60
29-12-13, 11:27
Αντωνη, θα σε φωτισουν καλύτερα ο Samaro και ο Vasilis που το έκαναν προσφατα το μπαξιμο. thumb

strof
29-12-13, 13:51
Να το παρεις! Ιδανικο θα ηταν να βρεις καποιο με βασικα extra που μεταμορφωνουν το αυτοκινητο και δεν μπαινουν μετα. Navi prosessional, xenon, δερμα, τηλεφωνο, αισθητηρες παρκαρισματος ισως και ηλιοροφη νομιζω ειναι must.

individual
29-12-13, 13:57
Αντωνη, θα σε φωτισουν καλύτερα ο Samaro και ο Vasilis που το έκαναν προσφατα το μπαξιμο. thumb

γεια σου πανο και χρονια σου πολλα.....ελπιζω να τα ξαναπουμε απο κοντα και παλι στην παννεληνια του χρονου!!!

δεν θα ειδαν το θεμα τα παιδια μαλλον!!!!thumb

PANOS-E60
29-12-13, 14:12
Να το παρεις! Ιδανικο θα ηταν να βρεις καποιο με βασικα extra που μεταμορφωνουν το αυτοκινητο και δεν μπαινουν μετα. Navi prosessional, xenon, δερμα, τηλεφωνο, αισθητηρες παρκαρισματος ισως και ηλιοροφη νομιζω ειναι must.

συμφωνω απολυτα, αλλά όλα αυτα μαζι δεν υπαρχουν σε 316 Ε90. Αν μιλαγαμε για Ε60, δεν θα εκανα καμμία "εκπτωση" σε ολα αυτα τα must. thumb


γεια σου πανο και χρονια σου πολλα.....ελπιζω να τα ξαναπουμε απο κοντα και παλι στην παννεληνια του χρονου!!!

δεν θα ειδαν το θεμα τα παιδια μαλλον!!!!thumb

χρονια πολλά επίσης Αντωνη !

εκανα ενα "σκαναρισμα" στις αγγελίες του car και με τους απαραιτητους συμβιβασμούς σε εξοπλισμό, θα κοιτούσα πρωτο αυτό. Οροφή, μπακετ σαλονι και ξένον.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4460910/

individual
29-12-13, 14:30
λογω του οτι μιλαμε για 3αρι,δεν εχω και πολλες απαιτησεις εκτος απο τα βασικα που τα εχει ακομα και το πιο φτωχο.......φυσικα αν μιλουσαμε για 5αρι.....αλλαζει το πραγμα.
εχω ''λιωσει'' και εγω στο καρ κοιταζοντας οτι υπαρχει και οχι μονο μπεμπε....γιατι οπως ειπα και στην αρχη......απλως κανω μια σκεψη για ε90.
προτιμω παντως το μπεζ εσωτερικο......κατι σαν αυτο ας πουμε
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4271052/

mark e92
29-12-13, 15:05
Το colt πόσα άλογα είναι ? μήπως το 316 σου φανεί λίγο αργό ... δεν θέλεις 320???

I_MNL
29-12-13, 15:07
Πιστεύω πως το Ε90 είναι μια πολύ καλή επιλογή.
Ο φίλος μου έχει ένα 320d μοντέλο 2005 κι εγώ το Alpina D3 μοντέλο 2007. Βέβαια είναι στην Αγγλία...
Το πήρε με 110.000χλμ και σε εννιά μήνες έκανε 27.000χλμ. Το μόνο πρόβλημα αντλία βενζίνης που αλλάχτηκε στην εγγύηση. Το αμάξι φυσάει :-) Αλλά τι να πω; Αφού εγώ το διάλεξα!
Το δικό μου το πήρα με 85.000χλμ και σε 18 μήνες έκανα μ'αυτό 40.000χλμ. Προβλήματα ένας αισθητήρας ABS και 2 mounting rubbers (δεν ξέρω τους ελληνικούς όρους...) Καλύφθηκαν από την εγγύηση. Το αμάξι πετάει!
Αυτά! :rally:

mark e92
29-12-13, 15:12
Τα 316 δεν έχουν τα γνωστά προβλήματα με πολ/στες κλπ κλπ ???

I_MNL
29-12-13, 15:16
λογω του οτι μιλαμε για 3αρι,δεν εχω και πολλες απαιτησεις εκτος απο τα βασικα που τα εχει ακομα και το πιο φτωχο.......φυσικα αν μιλουσαμε για 5αρι.....αλλαζει το πραγμα.
εχω ''λιωσει'' και εγω στο καρ κοιταζοντας οτι υπαρχει και οχι μονο μπεμπε....γιατι οπως ειπα και στην αρχη......απλως κανω μια σκεψη για ε90.
προτιμω παντως το μπεζ εσωτερικο......κατι σαν αυτο ας πουμε
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4271052/


Καλό φαίνεται. Το εσωτερικό είναι ύφασμα όπως του φίλου μου και με παραπλήσια χλμ. Από τιμή δεν ξέρω βέβαια.
Κάνε τεστ-ντράιβ, δες πως πάει κι αν σου αρέσει χτυπάς την τιμή κάτω!

Οι πινακίδες ΔΟΚ δεν θυμάμαι τι είναι...

aristent
29-12-13, 16:22
....
Οι πινακίδες ΔΟΚ δεν θυμάμαι τι είναι...

ειναι οι πινακιδες που εχουν οι εμποροι αυτοκινητων για να κανουν testdrive τα οχηματα προς πωληση..... ΔΟΚ απο τη λεξη δοκιμη.thumb

aris
29-12-13, 16:55
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4499724/
καλο φαινεται κανει και ανταλλαγη

Dimimav
29-12-13, 17:00
ειναι οι πινακιδες που εχουν οι εμποροι αυτοκινητων για να κανουν testdrive τα οχηματα προς πωληση..... ΔΟΚ απο τη λεξη δοκιμη.thumb

Οχι πες την αλήθεια !
Ειναι συνήθως το προσωπικό ¨οχημα¨
που χρησιμοποιούν οι ίδιοι οι μαντράδες και το ξεσκιζουν ολη μερα thumb

individual
29-12-13, 17:05
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4499724/
καλο φαινεται κανει και ανταλλαγη

ολοι σχεδον οι εμποροι κανουν ανταλλαγες.......το ποσο ομως που δινουν ειναι για γελια,χωρις συνηθως να κοβουν απο το δικο τους.....ΔΕΝ το λεω για τον συγκεκριμενο,αλλα ΓΕΝΙΚΑ!!!!
οποτε καλυτερα να το πουλησω ο ιδιος και να παω με το χρημα στην τσεπη....ποτε δεν ξερεις!!!
αν παλι την παμε τη δουλεια....η τιμη μου και η τιμη του.....γιατι οχι???

aristent
29-12-13, 17:06
Οχι πες την αλήθεια !
Ειναι συνήθως το προσωπικό ¨οχημα¨
που χρησιμοποιούν οι ίδιοι οι μαντράδες και το ξεσκιζουν ολη μερα thumb

ειπα να μην το αναλυσω ολο το θεμα!!!:th_Laie_67-1: :thumbsup:

Λαρισαιος εμπορος μεταχειρισμενων οχηματων,εδω και χρονια , εχει 7αρα Bmw με ΔΟΚ μονιμα επανω.....

m3e36
29-12-13, 17:07
Γενικα ολα τα 316 της σειρας 90 και 92 καποια στιγμη θα παρουσιασουν προβλημα με πολλαπλασιαστες αισθητηρα στροφαλου αισθητηρα nox κολωνα τιμονιου αντλια υψηλης.
Το e90 ειναι λιγο στεναχωρο για τους πισω επιβατες.το 46 αρι εχει περισσοτερο χωρο πισω.
Το βασικοτερο μειονεκτημα ομως ειναι οτι ειναι πολυ αργο.ο κινητηρας αυτος δεν μπορει να ξεκολλησει τα κιλα αυτης της κασας.ειδικα σε ανηφορες και σε ορεινα κομματια ειναι παναργο.θα σε στεναχωρησει και θα το βαρεθεις πολυ συντομα.
Καλο θα ηταν να κανεις ενα test drive απο καποιο φιλικο προσωπο πριν καταληξεις εκει.
Υ.γ e 92 ειχε ο αδερφος μου (που τωρα αν τον ρωτησεις λεει τσαμπα να μου το δινανε πισω δεν το θελω) και e90 εχει ο κουμπαρος μου.

individual
29-12-13, 17:13
Γενικα ολα τα 316 της σειρας 90 και 92 καποια στιγμη θα παρουσιασουν προβλημα με πολλαπλασιαστες αισθητηρα στροφαλου αισθητηρα nox κολωνα τιμονιου αντλια υψηλης.
Το e90 ειναι λιγο στεναχωρο για τους πισω επιβατες.το 46 αρι εχει περισσοτερο χωρο πισω.
Το βασικοτερο μειονεκτημα ομως ειναι οτι ειναι πολυ αργο.ο κινητηρας αυτος δεν μπορει να ξεκολλησει τα κιλα αυτης της κασας.ειδικα σε ανηφορες και σε ορεινα κομματια ειναι παναργο.θα σε στεναχωρησει και θα το βαρεθεις πολυ συντομα.
Καλο θα ηταν να κανεις ενα test drive απο καποιο φιλικο προσωπο πριν καταληξεις εκει.
Υ.γ e 92 ειχε ο αδερφος μου (που τωρα αν τον ρωτησεις λεει τσαμπα να μου το δινανε πισω δεν το θελω) και e90 εχει ο κουμπαρος μου.

ισως το μοναδικο ποστ που μου λυνει καποιες αποριες!!!thumb
φυσικα χρησιμα και ολα τα υπολοιπα.

aristent
29-12-13, 17:17
Ο Θανος Σκανια εχει 316,αμα θελεις ρωτα και αυτον Αντωνη.

Στο θεμα δυναμης,οκ δεν ειναι αρκετη,αλλα ποτε ειναι???....σχεδον ποτε....μετα απο λιγο καιρο μεχρι και αυτοι με τις //Μ εκδοσεις ψαχνουν για βελτιωση.thumb

Επικινδυνα αργο δεν ειναι,δεν ειναι Wartburg,ουτε και γρηγορο,αλλα πιστευω οτι ειναι ποιοτικοτερο σε ανεση και ταξιδια απο το Κολτ,.........μια και αυτο παει να αντικαταστησει.

Αμα θελεις Αντωνη να δω και αυτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4464846/
https://s19.carcdn.gr/4464/4464846_4_b.jpg
μια και ειναι στα μερη μου.:original:

PANOS-E60
29-12-13, 17:27
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4464846/
https://www.bmwfans.gr/forum/
μια και ειναι στα μερη μου.:original:

Parkinson ειχε ο φωτογραφος ? :shok: :shok:

:hystericalbs1:

individual
29-12-13, 17:32
γιατι δεν γραφει τιποτα ο καφρος???θα του στελω πμ....σιγουρα δεν το ειδε!!!
σιγουρα ειναι αργο το οχημα και σιγουρα πολυ πιο αργο απο το κολτ.
οταν μιλαμε για 1600 ατμοσφαιρικα κυβικα σε τετοιο σκαφος,ξεχναμε τις επιδοσεις 100%
γιατι 1600???....τα γνωστα!!!
απλως θελω κατι μεγαλυτερο σε σκαφος και φυσικα ξεχνοντας τα παλια γουστα....
και bmw αν δεν ειναι....θα ειναι παλι καποιο λιγο μεγαλυτερο 1600αρι γερμανικο η ιαπωνεζικο.
να σε ευχαριστησω φυσικα για την προταση!!!!

scania124
29-12-13, 17:32
Parkinson ειχε ο φωτογραφος ? :shok: :shok:

:hystericalbs1:

Σίγουρα!!!!!!μα ουτε μια σωστή????

individual
29-12-13, 17:34
Σίγουρα!!!!!!μα ουτε μια σωστή????

αντε ρε που εισαι???
λεγε....μολόγα.....πες τα ολα!!!

I_MNL
29-12-13, 17:45
Οχι πες την αλήθεια !
Ειναι συνήθως το προσωπικό ¨οχημα¨
που χρησιμοποιούν οι ίδιοι οι μαντράδες και το ξεσκιζουν ολη μερα thumb


Είχα μια τέτοια υποψία κι εγώ!:th_Laie_67-1:

I_MNL
29-12-13, 17:50
Ο Θανος Σκανια εχει 316,αμα θελεις ρωτα και αυτον Αντωνη.

Στο θεμα δυναμης,οκ δεν ειναι αρκετη,αλλα ποτε ειναι???....σχεδον ποτε....μετα απο λιγο καιρο μεχρι και αυτοι με τις //Μ εκδοσεις ψαχνουν για βελτιωση.thumb

Επικινδυνα αργο δεν ειναι,δεν ειναι Wartburg,ουτε και γρηγορο,αλλα πιστευω οτι ειναι ποιοτικοτερο σε ανεση και ταξιδια απο το Κολτ,.........μια και αυτο παει να αντικαταστησει.

Αμα θελεις Αντωνη να δω και αυτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4464846/
https://www.bmwfans.gr/forum/
μια και ειναι στα μερη μου.:original:

Ωραίο δερμάτινο σαλόνι thumb

mark e92
29-12-13, 18:03
Το βασικοτερο μειονεκτημα ομως ειναι οτι ειναι πολυ αργο.ο κινητηρας αυτος δεν μπορει να ξεκολλησει τα κιλα αυτης της κασας.ειδικα σε ανηφορες και σε ορεινα κομματια ειναι παναργο.θα σε στεναχωρησει και θα το βαρεθεις πολυ συντομα.
Καλο θα ηταν να κανεις ενα test drive απο καποιο φιλικο προσωπο πριν καταληξεις εκει.
Υ.γ e 92 ειχε ο αδερφος μου (που τωρα αν τον ρωτησεις λεει τσαμπα να μου το δινανε πισω δεν το θελω) και e90 εχει ο κουμπαρος μου.
Γιατι άραγε???

χωρίς πλάκα αν μπορείς χτύπα 320.

individual
29-12-13, 18:09
Γιατι άραγε???

χωρίς πλάκα αν μπορείς χτύπα 320.


μπαααααα!!!!!....δεν νομιζω!!!
παντως μεσες-ακρες,αρχιζω και σχηματιζω εικονα.

mark e92
29-12-13, 18:09
Ο Θανος Σκανια εχει 316,αμα θελεις ρωτα και αυτον Αντωνη.

Στο θεμα δυναμης,οκ δεν ειναι αρκετη,αλλα ποτε ειναι???....σχεδον ποτε....μετα απο λιγο καιρο μεχρι και αυτοι με τις //Μ εκδοσεις ψαχνουν για βελτιωση.thumb

Επικινδυνα αργο δεν ειναι,δεν ειναι Wartburg,ουτε και γρηγορο,αλλα πιστευω οτι ειναι ποιοτικοτερο σε ανεση και ταξιδια απο το Κολτ,.........μια και αυτο παει να αντικαταστησει.

Αμα θελεις Αντωνη να δω και αυτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4464846/
https://www.bmwfans.gr/forum/
μια και ειναι στα μερη μου.:original:

Δεν μιλάω για κόντρες αλλα οχι και για να βγάλει μια ανηφόρα να θέλεις να σβήσεις το ΑC για να την βγάλει... δεν ξέρω, εγω 316 Ε46 που είχα ήταν μεγάλη απογοήτευση .
Οδήγησε το και βλέπεις ...

skaros
29-12-13, 18:19
Ωραίο δερμάτινο σαλόνι thumb
Offtopic, αλλά δεν μπορώ να το αφήσω ασχολίαστο..
Όποιος το πήρε καινούργιο, πιστεύω ότι αν έβγαινε και πιο 'άδειο', θα το έπαιρνε!
Πάλι καλά που δεν ήταν στα extra a/c και ηλεκτρικά παράθυρα...

Το 316 είναι πράγματι αδύναμο και θα σιχτιριάζεις σε επαρχιακό ανηφορικό δρόμο (φαντάσου να είσαι και φορτωμένος). Αν και αυτό είναι σχετικό...
Αν κινείσαι σε πόλη και μια στο τόσο κανά ταξίδι, θα σε καλύψει.

scania124
29-12-13, 18:48
Χωρις να θελω να κακολογησω κανεναν.......ενταξει δεν βαζει και φωτια στον δρομο αλλα δεν ειναι και εντελως κηδεία, το έχω απο την πρωτη μερα με 255 λάστιχο πισω, σιγουρα με 225 θα ειναι ακομα ποιο σπιρτοζικο!!!!

Ειναι 1.6 με 122 αλογα......και με 210 χλμ τελική ταχύτητα, πιστευω οτι ειναι ποιο γρήγορο απο το colt και ποιο ξεκούραστο.
Παρτε το colt βαλτε πιλοτο στα 160 και παντε ενα ταξιδακι.......καντε το ιδιο και με το Ε90 (το 1.6) και μετα βγαλτε τα συμπεράσματα.

Σιγουρα ολοι θα θέλαμε να περναμε 2.0 και πανω αλλα στην ελλαδα ΔΕΝ!!!!!
Αλλο 265 τελη και αλλο 660+φορο πολυτέλιας.

Αντωνη μετα απο 74000 χλμ και 6 χρονια μαζι του λεω να το παρεις........εχει βεβαια τα ψυχολογικά του αλλα πλεον ειναι ολα γνωστα.
Εχω αλλάξει πολλαπλασιαστες με ανακληση, κρεμαργιερα στην εγγύηση (Ενος χρονων αμαξι τοτε) αλλα ειναι πρόβλημα που μαλλον ετυχε,και πρόσφατα αλλαξα μπεκ, αυτο με την κολωνα εχω ακούσει οτι επαθαν πολλοι αλλα δεν μου ετυχε, αλλα επαθαν nox.αυτα είναι.
Σκεψου οτι περνεις ενα αμαξι τον 32000+++με 10000 .....αντε να χρειαστεί ακομα 1000 να τα αλλαξεις και τα παραπανω, δεν ειναι ουτε skoda,ουτε vw,ουτε πεζο, ουτε σιτροεν?........δεν θα τριξει ποτε μεσα!!

Ααααα στο κιλκις δεν εχετε πολλες ανηφορες, χτυπατο αφοβα.

Τα υπόλοιπα απο κοντα!!!!!!

Κατι ακομα θελω να σου πω αλλα ξεχναω.....

individual
29-12-13, 19:09
Χωρις να θελω να κακολογησω κανεναν.......ενταξει δεν βαζει και φωτια στον δρομο αλλα δεν ειναι και εντελως κηδεία, το έχω απο την πρωτη μερα με 255 λάστιχο πισω, σιγουρα με 225 θα ειναι ακομα ποιο σπιρτοζικο!!!!

Ειναι 1.6 με 122 αλογα......και με 210 χλμ τελική ταχύτητα, πιστευω οτι ειναι ποιο γρήγορο απο το colt και ποιο ξεκούραστο.
Παρτε το colt βαλτε πιλοτο στα 160 και παντε ενα ταξιδακι.......καντε το ιδιο και με το Ε90 (το 1.6) και μετα βγαλτε τα συμπεράσματα.

Σιγουρα ολοι θα θέλαμε να περναμε 2.0 και πανω αλλα στην ελλαδα ΔΕΝ!!!!!
Αλλο 265 τελη και αλλο 660+φορο πολυτέλιας.

Αντωνη μετα απο 74000 χλμ και 6 χρονια μαζι του λεω να το παρεις........εχει βεβαια τα ψυχολογικά του αλλα πλεον ειναι ολα γνωστα.
Εχω αλλάξει πολλαπλασιαστες με ανακληση, κρεμαργιερα στην εγγύηση (Ενος χρονων αμαξι τοτε) αλλα ειναι πρόβλημα που μαλλον ετυχε,και πρόσφατα αλλαξα μπεκ, αυτο με την κολωνα εχω ακούσει οτι επαθαν πολλοι αλλα δεν μου ετυχε, αλλα επαθαν nox.αυτα είναι.
Σκεψου οτι περνεις ενα αμαξι τον 32000+++με 10000 .....αντε να χρειαστεί ακομα 1000 να τα αλλαξεις και τα παραπανω, δεν ειναι ουτε skoda,ουτε vw,ουτε πεζο, ουτε σιτροεν?........δεν θα τριξει ποτε μεσα!!

Ααααα στο κιλκις δεν εχετε πολλες ανηφορες, χτυπατο αφοβα.

Τα υπόλοιπα απο κοντα!!!!!!

Κατι ακομα θελω να σου πω αλλα ξεχναω.....

φυσικα θανο δεν συγκρινεται το κολτ με το ε90....αλιμονο!!!!
αλλιως κρατουσα το κολτ.....ειπα οτι ειναι σφερατο,λογω φυσικα του μικρου σκαφους......για αυτο κοιταω για κατι οχι τεραστιο αλλα μεγαλυτερο απο αυτο που εχω,φυσικα με μηδενικες απαιτησεις σε ''ανελεητα'' γκαζια απο 1600 ατμοσφαιρικα κυβικα.......
φυσικα και δεν το συγκρινω με τις μαρκες που αναφερεις......

το ολο θεμα αρχιζει και τελειωνει στην αξιοπιστια του 316 ε90.......
αλλωστε με το θεμα συντηρηση εχω εμμονη.......
αλλα αλλο η συντηρηση.....και αλλο να τρεχω και να μην φτανω!!!

εισαι παντως ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ!!!

Andri
29-12-13, 19:21
Θα πω τις εμπειρίες μου έχοντας κάνει πολλά χλμ και συγκεκριμένα σε εθνική με μοτέρ Ν43 1.6 αλλά σε σειρά 1 και όχι σε σειρά 3 και εδώ και 1μιση χρόνο είμαι κάτοχος N43 2.0 αλλά E92 και όχι E90.

Όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω, το 1.6 δεν έχει τρελή επιτάχυνση, έχει όμως κρατήματα και σου προσδίδει ασφάλεια και στα πολλά χλμ που ενδεχομένως άλλα αυτοκίνητα να μην το κάνουν ενώ θα προσφέρουν καλύτερη επιτάχυνση.

Συγκριτικά με το 2.0 δεν υπάρχει επαφή όπως είναι λογικό , ακόμα και σε κατανάλωση με το 2.0 να έχει μικρότερη (σε ίδιες συνθήκες οδήγησης σε εθνική οδό)

Από προβλήματα, ο άσσος είχε βγάλει μόνο το γνωστό των πολ/στων , αλλάχτηκαν με πληρωμή και όλα οκ. Ήρθε και η ανάκληση μετά και αλλάχτηκαν δωρεάν με τους νέους.

Το δικό μου δεν είχε παρουσιάσει πρόβλημα μέχρι τα 40Κ χλμ όπου αλλάχτηκαν λόγω της ανάκλησης.

Βέβαια όπως πολύ σωστά επισήμανες άλλο το 1.6 και άλλο το 2.0 από πλευράς φόρων και τελών ... Η επιλογή είναι δική σου, ότι και να επιλέξεις καλορίζικο να είναι και απροβλημάτιστο...

Ίσως ξεχνάω κάτι, αν θυμηθώ θα επανέλθω...

scania124
29-12-13, 19:36
Θα πω τις εμπειρίες μου έχοντας κάνει πολλά χλμ και συγκεκριμένα σε εθνική με μοτέρ Ν43 1.6 αλλά σε σειρά 1 και όχι σε σειρά 3 και εδώ και 1μιση χρόνο είμαι κάτοχος N43 2.0 αλλά E92 και όχι E90.

Όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω, το 1.6 δεν έχει τρελή επιτάχυνση, έχει όμως κρατήματα και σου προσδίδει ασφάλεια και στα πολλά χλμ που ενδεχομένως άλλα αυτοκίνητα να μην το κάνουν ενώ θα προσφέρουν καλύτερη επιτάχυνση.

Συγκριτικά με το 2.0 δεν υπάρχει επαφή όπως είναι λογικό , ακόμα και σε κατανάλωση με το 2.0 να έχει μικρότερη (σε ίδιες συνθήκες οδήγησης σε εθνική οδό)

Από προβλήματα, ο άσσος είχε βγάλει μόνο το γνωστό των πολ/στων , αλλάχτηκαν με πληρωμή και όλα οκ. Ήρθε και η ανάκληση μετά και αλλάχτηκαν δωρεάν με τους νέους.

Το δικό μου δεν είχε παρουσιάσει πρόβλημα μέχρι τα 40Κ χλμ όπου αλλάχτηκαν λόγω της ανάκλησης.

Βέβαια όπως πολύ σωστά επισήμανες άλλο το 1.6 και άλλο το 2.0 από πλευράς φόρων και τελών ... Η επιλογή είναι δική σου, ότι και να επιλέξεις καλορίζικο να είναι και απροβλημάτιστο...

Ίσως ξεχνάω κάτι, αν θυμηθώ θα επανέλθω...

Ετσι οπως τα λεει ο αντρεας Αντρέας ειναι.....το πλεονέκτημα του 1.6 ειναι οτι γίνεται 2.0 χωρις να πληρωνει τα γ@@@@τικα.
Είμαι σχεδον ετοιμος να το κανω.

individual
30-12-13, 08:49
σας ευχαριστησω ολους για τις απαντησεις σας....

το συμπερασμα που εβγαλα μεχρι τωρα ειναι οτι,αν τελικα την κανω την ''παλικαρια''....
να κοιταξω καποιο που εχει κανει τουλαχιστον 100.000χλμ πανω-κατω και εχει κανει τις ανακλησεις που επρεπε και εχει περασει τις ''παιδικες αρρωστιες'' οπως συνηθηζουμε να λεμε......αυτα σε οτι αφορα τα μηχανικα.
για τις επιδοσεις τα ειπαμε.....δεν ειναι το ζητουμενο φυσικα.
και φυσικα ολα τα υπολοιπα,που μπορουμε να κοιταξουμε σε ενα μτχ οχημα.
ειναι επισης θετικο αυτο που ειπε ο θανος,οτι τα προβληματα που βγαζει ειναι πλεον γνωστα και δεν θα χρειαζεται να παμε στο μαντειο των δελφων για να βρουμε τι προβλημα υπαρχει....χαχα.

αν το συμπερασμα που εβγαλα δεν ειναι το σωστο.....συμπληρωστε οτιδηποτε μπορει να μου ξεφευγει.

I_MNL
30-12-13, 09:29
Βέβαια για 100.000+χλμ θα πληρώσεις κάτω από ¤9.000 φαντάζομαι :-)

Cobalt
30-12-13, 09:36
Γιατι άραγε???

χωρίς πλάκα αν μπορείς χτύπα 320.


ρώτα και μένα που είχα 316 με τα 122 άλογα και το άλαξα για 320 και το έχω σκυλομετανιώσει...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι το 316 Ε90 και για την πόλη και για τα ταξίδια του!
μην σου πω οτι στην πόλη θα σε κουράσει περισσότερο παρά στα ταξίδια!
ταξιδεύει ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ χωρίς να σε κουράζει.

οποιαδήποτε σύγκριση θα έπρεπε να γίνεται με αυτοκίνητα της κατηγορίας του και όχι με κολτ.

Α4, S40, Saab 93 κλπ και στα ίδια κυβικά φυσικά...

Ptboul
30-12-13, 09:44
Βέβαια για 100.000+χλμ θα πληρώσεις κάτω από ¤9.000 φαντάζομαι :-)

Μπααα μη το λες https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3365692/ :hystericalbs1:

Αντώνη, ένα θα σου πω: Ψάχνω 316 Ε90 στο car επί δύο χρόνια τώρα.

Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια έχουν περάσει 3 (συμπεριλαμβανομένης της παραπάνω γελοίας αγγελίας με navi.

Πρέπει να αποφασίσεις πια έκδοση θέλεις μιας και ότι υπάρχει στην μία δεν το έχει η άλλη.

Υπάρχουν και 2-3 που έχουν και m pack είτε ντεμέκ, είτε κομπλέ, αλλά υπολείπονται αλλού.

Anyway, αμάξι με 10 χιλιάρικα αν θες να πάρεις, υπολόγιζε ένα min 2χίλιαρο για να το συνεφέρεις στα βασικά του. Έχω master και πάω για MPhil στα 90άρια και τους άσσους. :hystericalbs1:

I_MNL
30-12-13, 09:56
Ένα τελευταίο σχόλιο: έχουμε στην Ελλάδα ένα 316i luxus καινούριο από το 1998. Το αμάξι έχει 105 ίππους και έχει κάνει 297.000χλμ
Το έχω πάρει Αγγλία, ανεβοκατέβαινε στην Ευρώπη για 4 χρόνια, πόλη, αυτοκινητόδρομο κλπ. Το αυτοκινητάκι το είχα "ξεσκίσει"
Δεν με απογοήτευσε ποτέ. Εντάξει σε ρεπρίζ, προσπεράσεις σε ανηφόρα κατέβαζα 2 ταχύτητες αλλά και λοιπόν; Το κιβώτιο καλό, οπότε κανένα πρόβλημα. Κι έπειτα μου άρεζε να παίζω με τη μανιβέλα! Παρουσίασε βέβαια τις βλάβες που αναφέρω στο ανάλογο θρεντ μετά τα 225.000χλμ, αλλά τι να κάνουμε...γεράματα....

Το Ε90 316 είναι λίγο πιο γρήγορο, έχει 6-τάχυτο κιβώτιο, δένει πιο καλά.

Οπότε, individual, όπως είπαμε, ψάξτο, οδήγησέ το κι αποφάσισε!thumb

I_MNL
30-12-13, 10:03
Μπααα μη το λες https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3365692/ :hystericalbs1:


Καλά ετούτος θα το πουλήσει στις 30 του Φλεβάρη :th_Laie_67-1::hystericalbs1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::thumbsdown: :hystericalbs1:

Vasilis M3
30-12-13, 10:09
Μην είσαι τόσο άδικη μαζί του...και στις 29 το δίνει άνετα :th_Laie_67-1::hystericalbs1:

ΔημήτρηςΜ3
30-12-13, 14:09
Να το παρεις! Ιδανικο θα ηταν να βρεις καποιο με βασικα extra που μεταμορφωνουν το αυτοκινητο και δεν μπαινουν μετα. Navi prosessional, xenon, δερμα, τηλεφωνο, αισθητηρες παρκαρισματος ισως και ηλιοροφη νομιζω ειναι must.

τα παντα μπαινουν !thumb

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
30-12-13, 15:17
ΟΧΙ που δεν θα το ελεγες εσυ αυτο....

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
30-12-13, 15:19
αισιως εκλεισα 2 χρονια μαζι του...χωρις βεβαια να το εχω βιασει η πολυχρησιμοποιησει ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ..το δικο μου ειναι φεισλιφτ μονο πολλαπλασιαστες εχω αλλαξει στην εγγυηση

micz
30-12-13, 15:50
Εγώ έχω πει για τα θέματα του δικού μου, εδώ

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=351842#post351842

και να συμπληρώσω ότι έχω κάνει ακόμα 8.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα από τότε.
Δεν μου έχει βγάλει, από τα γνωστά προβλήματα, ούτε αισθητήρα Nox, ούτε κολώνα τιμονιού και η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις την έκδοση με τα 122 άλογα που έχει ηλεκτρικό τιμόνι αντί του υδραυλικού γιατί είναι πιο ευκολοδήγητη και πιο οικονομική.
Να συμπληρώσω εδώ ότι η χειρότερη BMW που είχα και δεν θα την ξανάπαιρνα ούτε τζάμπα ήταν μια ολοκαίνουργια e93 320. Εκτός του ότι ήμουν μόνιμα στο συνεργείο (και τα άλλαξα ΟΛΑ σχεδόν στην εγγύηση - πολλαπλασιαστές, μπεκ, μπουζί, κολώνα τιμονιού, Nox, αισθητήρα στροφάλου κλπ κλπ, μέχρι και διαφορικό γιατί έκανε θόρυβο), κινδύνεψε και δύο φορές η ζωή μου όταν άναψε αυτό το κίτρινο λαμπάκι-εφιάλτης του τσεκ έντζιν την ώρα που ξεκίναγα να διασχίσω κάθετα, σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους, μεγάλες λεωφόρους και δεν έδινε γκάζι για να περάσω την ώρα που οι άλλοι ξεκίναγαν στο πράσινο!! Ευτυχώς που δεν μου το έκανε σε φάση προσπέρασης γιατί τότε δεν θα μιλάγαμε εδώ! Επίσης να τονίσω εδώ ότι πολλά εξαρτώνται και από το συνεργείο που το πάμε και τις λύσεις που δίνει με τις δυνατότητες που έχει...
Όλα είναι σχετικά λοιπόν και μπορούν να συμβούν και στις καλύτερες οικογένειες...
Αυτό τελικά που θέλω να πω είναι ότι με το 316 εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (ειδικά τώρα που δεν χρησιμοποιώ το M3 έχω εκτιμήσει εις διπλούν την αξία της).

scania124
30-12-13, 16:05
Εγώ έχω πει για τα θέματα του δικού μου, εδώ

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=351842#post351842

και να συμπληρώσω ότι έχω κάνει ακόμα 8.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα από τότε.
Δεν μου έχει βγάλει, από τα γνωστά προβλήματα, ούτε αισθητήρα Nox, ούτε κολώνα τιμονιού και η γνώμη μου είναι να προτιμήσεις την έκδοση με τα 122 άλογα που έχει ηλεκτρικό τιμόνι αντί του υδραυλικού γιατί είναι πιο ευκολοδήγητη και πιο οικονομική.
Να συμπληρώσω εδώ ότι η χειρότερη BMW που είχα και δεν θα την ξανάπαιρνα ούτε τζάμπα ήταν μια ολοκαίνουργια e93 320. Εκτός του ότι ήμουν μόνιμα στο συνεργείο (και τα άλλαξα ΟΛΑ σχεδόν στην εγγύηση - πολλαπλασιαστές, μπεκ, μπουζί, κολώνα τιμονιού, Nox, αισθητήρα στροφάλου κλπ κλπ, μέχρι και διαφορικό γιατί έκανε θόρυβο), κινδύνεψε και δύο φορές η ζωή μου όταν άναψε αυτό το κίτρινο λαμπάκι-εφιάλτης του τσεκ έντζιν την ώρα που ξεκίναγα να διασχίσω κάθετα, σε δύο διαφορετικές χρονικές περιόδους, μεγάλες λεωφόρους και δεν έδινε γκάζι για να περάσω την ώρα που οι άλλοι ξεκίναγαν στο πράσινο!! Ευτυχώς που δεν μου το έκανε σε φάση προσπέρασης γιατί τότε δεν θα μιλάγαμε εδώ! Επίσης να τονίσω εδώ ότι πολλά εξαρτώνται και από το συνεργείο που το πάμε και τις λύσεις που δίνει με τις δυνατότητες που έχει...
Όλα είναι σχετικά λοιπόν και μπορούν να συμβούν και στις καλύτερες οικογένειες...
Αυτό τελικά που θέλω να πω είναι ότι με το 316 εγώ είμαι απόλυτα ικανοποιημένος (ειδικά τώρα που δεν χρησιμοποιώ το M3 έχω εκτιμήσει εις διπλούν την αξία της).
Νομιζω πως ολα τα Ε90 εχουν ηλεκτρικο,απο το 2005 που ξεκινησαν να παραγονται.
Αντωνη αυτο που ανεφερε ο φιλος ξεχασαμε.....να ειναι απο 9/2007 και μετα,ετσι ωστε να ειναι με τα 122 αλογα και οχι με τα 115.

Φιλε μου micz τι λαχείο ηταν αυτο το Ε93 που ειχες???πιστεύω παντος οτι επεσες στην περίπτωση......:shok:

scania124
30-12-13, 17:39
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3365692/

Εχω ψιλο αμφιβολίες για το παραπάνω!

απο οσο θυμάμαι δεν έβγαινε 316 με ναβι,το θυμάμαι σαν τωρα οταν παρήγγειλα το αυτοκίνητο και μου το ειπαν(οχι οτι θα το εβαζα,5000Ε)

Απο τα μεσα του 2007 και μετα τα δαχτυλίδια στα χειριστήρια στο κλίμα εχουν μπρος και πισω ενα ασημί στεφανι και στην μεση λαστιχο και οχι πλαστικο σαν γρανάζι που ειναι στην φωτο το παραπάνω οχημα.

Τα 145 άλογα που τα βρηκε ρε παιδια να ψάξουμε και εμείς???

mark e92
30-12-13, 20:59
Αυτό άστο καλύτερα θα σου το δώσει μόνο αν έχεις Ferrari ή Porche!

micz
30-12-13, 22:26
Νομιζω πως ολα τα Ε90 εχουν ηλεκτρικο,απο το 2005 που ξεκινησαν να παραγονται.

Αντωνη αυτο που ανεφερε ο φιλος ξεχασαμε.....να ειναι απο 9/2007 και μετα,ετσι ωστε να ειναι με τα 122 αλογα και οχι με τα 115.



Φιλε μου micz τι λαχείο ηταν αυτο το Ε93 που ειχες???πιστεύω παντος οτι επεσες στην περίπτωση......:shok:


Νομίζω φίλε scania ότι ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης απέκτησαν τα μοντέλα που υιοθέτησαν τεχνολογία efficientDynamics (από τα τέλη του 2007 και αν δεν κάνω λάθος από τον Σεπτέμβριο του 2007 και μετά).
Και τοποθέτησαν το σύστημα για μείωση της κατανάλωσης γιατί με την ηλεκτρική υποβοήθηση καταναλώνεται ενέργεια μόνο κατά τη διάρκεια του στριψίματος. Όταν, σύμφωνα πάντα με την BMW, το τιμόνι διατηρείται σε μία σταθερή θέση π.χ. στις υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, ο ηλεκτροκινητήρας αδρανεί, εξοπλισμό που δεν το είχαν τα μοντέλα προ του 2008, δηλαδή αυτά με τους 115 ίππους. Το σύστημα αυτό το τοποθέτησε η BMW ( πάντα από Σεπτέμβριο του 2007 και μετά) στα μοντέλα 316i, 318i, 320i, 325i, 330i, 320d, 325d και 330d, αφήνοντας την υδραυλική μόνο για τα 335i, 335d και m3.
Όσο για το e93 δύο μόνο ελαφρυντικά μπορώ να δώσω για την ταλαιπωρία που υπέστην: α) ήταν από τα πρώτα μοντέλα που ήρθαν το Σεπτέμβριο του 2007 με όλες τις παιδικές ασθένειες των efficientDynamics μοντέλων πάνω του και β) δεν έκανα καλή επιλογή συνεργείου που έχω την αίσθηση πως δεν έκανε όλα όσα έπρεπε να κάνει για να λυθούν έστω κάποια από τα προβλήματα που παρουσίασε.