lazaros
16-12-13, 15:21
Σκοπος του thread αυτου ειναι να συγκεντρωσω πληροφοριες σχετικα με την υπερτροφοδοτηση του κινητηρα μου.
Εχοντας κανει καποια ερευνα πανω στο τομεα αυτο εχω καταληξει στο Twin Screw και συγκεκριμενα το TS2 της ESS. Οι λογοι που με κανουν να κλινω προς τα εκει ειναι οτι (παντα με δεδομενο οτι δεν ειναι ανακριβη αυτα που αναφερονται στο site της εταιριας)
1)υπερτερει σε σχεση με τους περιστροφικους στη ροπη χαμηλα που ειναι και το ζητουμενο για μενα
2)αφηνει ανεπαφο το εργοστασιακο φιλτροκουτι στο μηχανοστασιο (φτηνο φιλτρο, παω συχνα σε χωματοδρομους)
3)εχει αποτελεσματικο intercooler (laminova) που δεν βγαζει ματι απο χιλιομετρο , δεν βγαζει ματι αν ανοιξει καποιος το καπό (οχι χοανες, μοιαζει κοματι του εργοστασιακου συνολου) καθως και ειναι "ησυχος" (δεν σφυριζει) στη λειτουργια του διοτι δεν θελω να δινω στοχο οτι εχω πειραξει κατι στο αμαξι μου
Αυτα που με προβληματιζουν ειναι
1)το κοστος 5000 ευρω περιπου συν μεταφορικα, συν τελωνειο, συν ΦΠΑ. (τα τελευταια 2 νομιζω εχω βρει τροπο να τα αποφυγω) που για ενα αμαξι 13 ετων με εμπορικη αξια 4-5 χιλιαρικα ειναι καπως αλλα δεν θα ηθελα να σταθω κυριως εκει γιατι θα μου πει καποιος οτι και τα 230 αλογα καλα ειναι.
2) η αξιοπιστια του κινητηρα μετα. Το αυτοκινητο μου ειναι γενικα καθημερινο (εχω και σκουτερ που το χρησιμοποιω πολυ συχνα) και οχι κοντρας η βραδυνης βολτας μονο εντος Αθηνων.
Θα ηθελα να απαντησουν ανθρωποι που εχουν τοποθετησει το εν λογω κιτ στο αμαξι τους, να μου πουν εντυπωσεις, διαφορες στην συντηρηση που αναγκαστηκαν να κανουν, βλαβες που βγηκαν (αν βγηκαν) εξ αιτιας της υπερτροφοδοτησης. Επισης αν καποιος που εχει βαλει κατι αλλο σε κομπρεσσορα διαβασει το Post και θελει να πει τι εχει βαλει και τις εντυπωσεις του ειναι πολυ ευπροσδεκτος. Απ οτι ξερω υπαρχουν κιτ με rotrex (active autowerke), asa(gpower κλπ).
Τελος γνωριζει κανεις αν καποιο παλαιοτερο κιτ με asa (νομιζω ΜΤ20 που ηταν για το Μ3 E46 κανει για το M54B30???)
Εχοντας κανει καποια ερευνα πανω στο τομεα αυτο εχω καταληξει στο Twin Screw και συγκεκριμενα το TS2 της ESS. Οι λογοι που με κανουν να κλινω προς τα εκει ειναι οτι (παντα με δεδομενο οτι δεν ειναι ανακριβη αυτα που αναφερονται στο site της εταιριας)
1)υπερτερει σε σχεση με τους περιστροφικους στη ροπη χαμηλα που ειναι και το ζητουμενο για μενα
2)αφηνει ανεπαφο το εργοστασιακο φιλτροκουτι στο μηχανοστασιο (φτηνο φιλτρο, παω συχνα σε χωματοδρομους)
3)εχει αποτελεσματικο intercooler (laminova) που δεν βγαζει ματι απο χιλιομετρο , δεν βγαζει ματι αν ανοιξει καποιος το καπό (οχι χοανες, μοιαζει κοματι του εργοστασιακου συνολου) καθως και ειναι "ησυχος" (δεν σφυριζει) στη λειτουργια του διοτι δεν θελω να δινω στοχο οτι εχω πειραξει κατι στο αμαξι μου
Αυτα που με προβληματιζουν ειναι
1)το κοστος 5000 ευρω περιπου συν μεταφορικα, συν τελωνειο, συν ΦΠΑ. (τα τελευταια 2 νομιζω εχω βρει τροπο να τα αποφυγω) που για ενα αμαξι 13 ετων με εμπορικη αξια 4-5 χιλιαρικα ειναι καπως αλλα δεν θα ηθελα να σταθω κυριως εκει γιατι θα μου πει καποιος οτι και τα 230 αλογα καλα ειναι.
2) η αξιοπιστια του κινητηρα μετα. Το αυτοκινητο μου ειναι γενικα καθημερινο (εχω και σκουτερ που το χρησιμοποιω πολυ συχνα) και οχι κοντρας η βραδυνης βολτας μονο εντος Αθηνων.
Θα ηθελα να απαντησουν ανθρωποι που εχουν τοποθετησει το εν λογω κιτ στο αμαξι τους, να μου πουν εντυπωσεις, διαφορες στην συντηρηση που αναγκαστηκαν να κανουν, βλαβες που βγηκαν (αν βγηκαν) εξ αιτιας της υπερτροφοδοτησης. Επισης αν καποιος που εχει βαλει κατι αλλο σε κομπρεσσορα διαβασει το Post και θελει να πει τι εχει βαλει και τις εντυπωσεις του ειναι πολυ ευπροσδεκτος. Απ οτι ξερω υπαρχουν κιτ με rotrex (active autowerke), asa(gpower κλπ).
Τελος γνωριζει κανεις αν καποιο παλαιοτερο κιτ με asa (νομιζω ΜΤ20 που ηταν για το Μ3 E46 κανει για το M54B30???)