Επιστροφή στο Forum : M3 E36 321 supersprint
Εψαξα λιγο γρηγορα στο φορουμ αλλα δεν βρηκα καποιο σχετικο θεμα οποτε ανοιγω ενα θρεντακι να μου λυσετε την απορια.
Εχω φαγωθει να βαλω το συγκεκριμενο τελικο της supersprint https://www.supersprint.com/en/IT/prod-c-272-6809-12687-bmw_e36_m3_32_sedan_2F_coupC3A9_2F_cabrio___96_E28 093E280BA___99.aspx
αλλα εχω μαθει απο ανθρωπο που τα εμπορευεται οτι μονο τελικο συγκεκριμενα στο μοτερ 321 χανει 20 αλογα ενω στα 286 δινει. Βεβαια στο επισημο site λεει οτι δινει 2,3 αλογα αλλα δεν το πολυλογαριαζω. Αν το εχει δοκιμασει καποιος σε 321 ή καποιος γνωστος του, παντα μιλαμε για σκετο τελικο ας με διαφωτισει κι εμενα διοτι η αγορα θα γινει αμεσα! Θα γινει βεβαια δυναμομετρηση και πριν και μετα το μπαξιμο διοτι μονο για χασουρες δεν ειμαστε!:original:
beck m power
12-12-13, 18:13
Μιχαλη καλησπερα! δεν ξερω αν παιρνει παραπανω αλογα, αλλα απο ηχο η race σκοτωνει!!!
Στο δικο μου παντως που του εχω βαλει τελικο eisenmann race χαμηλα και στις μεσσαιες νομιζω πως εχει χασει!! αλλα απο ηχο:thumbsup:
konstantinaM3
12-12-13, 18:17
Επειδη το ειχα ψιλοψαξει το θεμα εμενα μου ελεγαν οτι κ στα δυο μοτερ οτιδηποτε αλλο εκτος απο τα δικα του το χαλαει...οταν εβαλα το γνησιο τελικο στο 286 αλλο αμαξι, προς το καλυτερο...
Αμα ανοιξετε ενα τελικο καζανακι να το δειτε απο μεσα θα καταλαβετε οτι ουτε δινει ουτε παιρνει.
Ειναι ολα μαμακιες.
Απ τους καταλυτες και πισω, το θεμα αλογα δεν ειναι συζητηση για βελτειωσεις.
Ειναι οντως τοσο καλο το μαμα..??? Γινεται να χασει μονο με αλλαγη τελικου..??
Ποιο τελικο "δινει" ή εστω δεν χανει στο 321..??
Εντυπωση μου κανει...
Αμα ανοιξετε ενα τελικο καζανακι να το δειτε απο μεσα θα καταλαβετε οτι ουτε δινει ουτε παιρνει.
Ειναι ολα μαμακιες.
Απ τους καταλυτες και πισω, το θεμα αλογα δεν ειναι συζητηση για βελτειωσεις.
Το να παρω στην προκειμενη περιπτωση δεν μ ενδιαφερει καθολου διοτι ηδη παει παραπανω απο τα προβλεπομενα. Θα ημουν αφελης αν περιμενα αυξηση απο ενα τελικο απλα διχως προγραμμα κλπ.Αν θελησω αυξηση ιπποδυναμης την πεπατημενη οδο ατμοσφαιρικο ή κομπρεσορατο ηδη την γνωριζω.Το μεγαλο θεμα για μενα ειναι να μην χασει ροπες στα χαμηλα ή τελος παντων μια τεκμηριωμενη εμπειρια.
konstantinaM3
12-12-13, 19:09
Εγω παντως φορουσα αφτερ μαρκετ τελικο κ μολις εβαλα το μαμα τελικο ειδα διαφορα στα χαμηλα τραβαγε περισσοτερο τωρα λες να ειναι η ιδεα μου?μου το ειπαν κ αλλοι αυτο οταν μπηκαν στο αμαξι τωρα ξερω γω..........
διάβασε εδώ
https://www.europeancarweb.com/tech/0301ec_bmw_e36_exhaust_testing/
διάβασε εδώ
https://www.europeancarweb.com/tech/0301ec_bmw_e36_exhaust_testing/
πολυ κατατοπιστικο Στεφανε!Θα το βαλω αφου κανω δυναμομετρηση πριν και μετα!:thnx:
Εγω παντως φορουσα αφτερ μαρκετ τελικο κ μολις εβαλα το μαμα τελικο ειδα διαφορα στα χαμηλα τραβαγε περισσοτερο τωρα λες να ειναι η ιδεα μου?μου το ειπαν κ αλλοι αυτο οταν μπηκαν στο αμαξι τωρα ξερω γω..........
στο 286 με ποπαυ εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω με καταλυτες απο 46αρι Μ3 μονο ψηλα εδωσε αλλα με προγραμμα φιλτρο και χαμηλα εχασε αισθητα!Ολ αυτα βεβαια χωρις δυναμομετρηση απλα σε δοκιμες με αλλο ιδιο!
konstantinaM3
12-12-13, 20:37
στο 286 με ποπαυ εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω με καταλυτες απο 46αρι Μ3 μονο ψηλα εδωσε αλλα με προγραμμα φιλτρο και χαμηλα εχασε αισθητα!Ολ αυτα βεβαια χωρις δυναμομετρηση απλα σε δοκιμες με αλλο ιδιο!
παντως θελει πολυ ψαξιμο πριν απο καθε τετοια κινηση γιατι κοστιζει.......οχι οπως εγω την πατησα ο μ@λακας μια φορα με ενα προγραμμα εσκασα 350 κ το αμαξι πηγαινε χειροτερα κ μετα αυτος που μου το εβαλε μου ελεγε παπατζες οτι φταιει το αμαξι οχι το προγραμμα που μου εβαλε...μου χαλασε τα ψηλα κ ειχε δωσει πολυ χαμηλα...κ επρεπε να ξανα σκασω αλλα 350 για να γινει σωστο...:ranting2::ranting2::ranting2:
Ειναι οντως τοσο καλο το μαμα..??? Γινεται να χασει μονο με αλλαγη τελικου..??
Ποιο τελικο "δινει" ή εστω δεν χανει στο 321..??
Εντυπωση μου κανει...
Αυριο πρωι εκλεισα ραντεβου θα γινει δυναμομετρηση και μπαξιμο του συγκεκριμενου τελικου και αν προλαβω θα ξαναπαω για δυναμομετρηση στα καπακια οποτε θα ξερουμε κι απο δικια μας εμπειρια οχι μονο απο sitethumb
Σε τι δυναμόμετρο θα μετρήσεις?
Nick bmwlover
13-12-13, 12:16
Αυριο πρωι εκλεισα ραντεβου θα γινει δυναμομετρηση και μπαξιμο του συγκεκριμενου τελικου και αν προλαβω θα ξαναπαω για δυναμομετρηση στα καπακια οποτε θα ξερουμε κι απο δικια μας εμπειρια οχι μονο απο sitethumb
Απλα μια συμβουλη,οπου κ αν μετρησεις,δωσε πιο πολυ βαση στο σχεδιαγραμμα της ροπης κ οχι της ιπποδυναμης...
Καλό είναι να μετρήσει στο maha του τσακανίκα που μετρήσαμε και οι περισσότεροι από εδώ μέσα ώστε να έχουμε συγκρίσιμα νούμερα.
.. αλλα με προγραμμα φιλτρο και χαμηλα εχασε αισθητα!Ολ αυτα βεβαια χωρις δυναμομετρηση απλα σε δοκιμες με αλλο ιδιο!
.......οχι οπως εγω την πατησα ο μ@λακας μια φορα με ενα προγραμμα εσκασα 350 κ το αμαξι πηγαινε χειροτερα κ μετα αυτος που μου το εβαλε μου ελεγε παπατζες οτι φταιει το αμαξι οχι το προγραμμα που μου εβαλε...μου χαλασε τα ψηλα κ ειχε δωσει πολυ χαμηλα...κ επρεπε να ξανα σκασω αλλα 350 για να γινει σωστο...:ranting2::ranting2::ranting2:
...πρόγραμμα ρε παιδιά σε αυτό το αυτοκίνητο;;:confused:...δεν σας φτάνουν τα αλογάκια του;;;
Απλα μια συμβουλη,οπου κ αν μετρησεις,δωσε πιο πολυ βαση στο σχεδιαγραμμα της ροπης κ οχι της ιπποδυναμης...
βασικα η ροπη μ'ενδιαφερει!
Δυναμομετρο πηρα τηλ Τσακανικα απλα ακομα δεν με εχουν παρει πισω τηλ για επιβεβαιωση διοτι γινεται πανικος λεει:shok: Αν δεν με παρουν θα μετρησω σε αλλο!
...πρόγραμμα ρε παιδιά σε αυτό το αυτοκίνητο;;:confused:...δεν σας φτάνουν τα αλογάκια του;;;
Προσωπικα με εφταναν αλλα οταν κανεις παρεα με τον Γκινη:fountwtis::fountwtis::fountwtis: στο τελος αγοραζεις τ'αυτοκινητα του διοτι παντα πισω θα εισαι:hystericalbs1::hystericalbs1::hysterica lbs1:
Προσωπικα με εφταναν αλλα οταν κανεις παρεα με τον Γκινη:fountwtis::fountwtis::fountwtis: στο τελος αγοραζεις τ'αυτοκινητα του διοτι παντα πισω θα εισαι:hystericalbs1::hystericalbs1::hysterica lbs1:
Γκινης=E36 M3 USA..!!!!!
Θεος..!!!! Χαχαχαχα..!! Εχει χασει το μετρημα απο τα τοσα BMW που εχει αλλαξει..!!!!!!!!:D
Τραβα και κανα βιντεο αμα μπορεις..!!! :)
konstantinaM3
13-12-13, 18:16
...πρόγραμμα ρε παιδιά σε αυτό το αυτοκίνητο;;:confused:...δεν σας φτάνουν τα αλογάκια του;;;
Βασικα εγω ηθελα να διορθωσω τα χαμηλα γιαυτο το εβαλα.......
konstantinaM3
13-12-13, 18:18
Ο παναγιωτης οντως ειναι:fountwtis::fountwtis::hystericalbs1:
Δυναμομετρηθηκε το αυτοκινητο, τοποθετηθηκε το τελικο, απο εβδομαδα που θα γινει επαναληψη της δυναμομετρησης θα δουμε και αν στην πραξη εχασε. Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι οτι τωρα ακουω ηχο (ελαφρο μπασο) στο ρελαντι και μεσα στην καμπινα αλλα και απ' εξω, η αλλαγη στον ηχο ειναι αισθητη ιδιαιτερα οταν παταω τερμα. Μεχρι και η κορη μου(7 μηνων) καταλαβε διαφορα. Την πηγα βολτα και καθοταν καπως ετσι :shok::shok::shok::th_Laie_67-1:
beck m power
16-12-13, 07:11
Καλημέρα έμαθα έγραψε καλό νούμερο!! επάνω στο δυναμομετρο το 321 Μιχάλη.
Μπράβο αυτό θα πει υγειης κινητήρας 15+++ ετών!!!! Το είχε καλοσυντηρημενο ο :fountwtis:!! Χαχαχα!!!!
Καλημέρα έμαθα έγραψε καλό νούμερο!! επάνω στο δυναμομετρο το 321 Μιχάλη.
Μπράβο αυτό θα πει υγειης κινητήρας 15+++ ετών!!!! Το είχε καλοσυντηρημενο ο :fountwtis:!! Χαχαχα!!!!
Μαθευτηκε κι ολας;;;:th_Laie_67-1:η αληθεια ειναι ο προγραμματιστης που εκανε την δυναμομετρηση περιμενε 15 αλογα κατω συμφωνα με αλλα που εχει μετρησει. Εγω οχι. Παντως για να λεμε την αληθεια δεν ειναι δυνατον κανενα αμαξι (bmw και μη) εκει να μην εχει δειξει τα εργοστασιακα του αλογα. Οχι οτι θα αλλαζε κατι για μενα διοτι ξερω πως παει το δικο μου στον δρομο. Μηπως αληθεια γνωριζει κανεις απωλειες ποσο ειναι στο δικο μου για να υπολογισω τροχο;;
πήρε άλογα τελικά με το τελικό? τι ακριβώς έχει γίνει? πόσο έδειξε πρίν και πόσο μετά?
πήρε άλογα τελικά με το τελικό? τι ακριβώς έχει γίνει? πόσο έδειξε πρίν και πόσο μετά?
η δυναμομετρηση εγινε πριν μπει το τελικο και θα γινει αλλη μια μεσα στην εβδομαδα!Δεν παιρνει αλογα απο τελικο....μονο να χασει γινεται και αυτο θελω να διαπιστωσω.
Δυναμομετρο απο δικη μου παντως εμπειρια και πολλων αγωνιζομενων που πανε εκει Ζεμπερλιγκος Μεταμορφωση. Κατα 95% να μην πω και παραπανω ειναι αντικειμενικο. Πολλα εργοστασιακα εχουν δειξει ακριβες νουμερο εκει.
Stunt Mike
16-12-13, 10:20
Μαθευτηκε κι ολας;;;:th_Laie_67-1:η αληθεια ειναι ο προγραμματιστης που εκανε την δυναμομετρηση περιμενε 15 αλογα κατω συμφωνα με αλλα που εχει μετρησει. Εγω οχι. Παντως για να λεμε την αληθεια δεν ειναι δυνατον κανενα αμαξι (bmw και μη) εκει να μην εχει δειξει τα εργοστασιακα του αλογα. Οχι οτι θα αλλαζε κατι για μενα διοτι ξερω πως παει το δικο μου στον δρομο. Μηπως αληθεια γνωριζει κανεις απωλειες ποσο ειναι στο δικο μου για να υπολογισω τροχο;;
Υπολογιζε χοντρικα γυρω στο 12% αν και καλυτερα να πας και σ'ενα δυναμομετρο που μετραει στο μουαγιε οποτε να ξερεις με σχετικη ακριβεια και τα 2 μεγεθη πλεον.Αν και πιστευω ελαχιστη σημασια εχει για σενα η μετρηση στον τροχο πλεον,εφοσον αποδεδειγμενα τ'αμαξι ''ξυριζει'' και ειναι μπροστα απο αλλα Ε36-Ε46 παρομοια...
Υ.γ μπας και ο Παναγιωτης εχει πειραξει συμπιεση???
m_power_lunatic
16-12-13, 10:35
Μιχαλη ο Παναγιωτης εγγυημενα δεν ειχε πειραξει τιποτα απολυτως απο συμπιεση κτλ.Απλα το τροπετο ητανε με ελαχιστα χλμ οπως το θυμαμαι και εγω και τα χαρτια του και βεβαια αυτο που ξερουμε ολοι απο πρωτο χερι ειναι το γεγονος οτι ο Παναγιωτης οπως και ολοι μας σχεδον ειχε πληρωσει σε συντηρηση και ανταλλακτικα ενα αρκετα μεγαλο ποσο για να πηγαινει οπως πηγαινει.
Υπολογιζε χοντρικα γυρω στο 12% αν και καλυτερα να πας και σ'ενα δυναμομετρο που μετραει στο μουαγιε οποτε να ξερεις με σχετικη ακριβεια και τα 2 μεγεθη πλεον.Αν και πιστευω ελαχιστη σημασια εχει για σενα η μετρηση στον τροχο πλεον,εφοσον αποδεδειγμενα τ'αμαξι ''ξυριζει'' και ειναι μπροστα απο αλλα Ε36-Ε46 παρομοια...
Υ.γ μπας και ο Παναγιωτης εχει πειραξει συμπιεση???
12 μου ειπε κι αυτος εκει!thumb Δεν εχει ανοιχτει ποτε το μοτερ απλα εχει λιγα σχετικα χλμ. Με ιδιας καταστασης και συντηρησης 36αρι δεν νομιζω παντως οτι θα εχω ιδιαιτερη διαφορα.
Μιχαλη ο Παναγιωτης εγγυημενα δεν ειχε πειραξει τιποτα απολυτως απο συμπιεση κτλ.Απλα το τροπετο ητανε με ελαχιστα χλμ οπως το θυμαμαι και εγω και τα χαρτια του και βεβαια αυτο που ξερουμε ολοι απο πρωτο χερι ειναι το γεγονος οτι ο Παναγιωτης οπως και ολοι μας σχεδον ειχε πληρωσει σε συντηρηση και ανταλλακτικα ενα αρκετα μεγαλο ποσο για να πηγαινει οπως πηγαινει.
χαχα μαζι γραφαμε. Μονο το βανος που αλλαχτηκε περασε το 1000αρικο.
Stunt Mike
16-12-13, 18:11
12 μου ειπε κι αυτος εκει!thumb Δεν εχει ανοιχτει ποτε το μοτερ απλα εχει λιγα σχετικα χλμ. Με ιδιας καταστασης και συντηρησης 36αρι δεν νομιζω παντως οτι θα εχω ιδιαιτερη διαφορα.
Εισαι και 4πορτος,οποτε και 80κιλα ελαφρυτερος απο ενα αντιστοιχο Μ3 κουπε,που τα περισσοτερα τετοια ειναι..Ολα παιζουν ρολο...Τελικα ποσα εβγαλε??
Vasilis M3
16-12-13, 18:54
Λογικά το 4πορτο δεν θα έπρεπε να είναι πιο βαρύ?
Λόγω +2 πόρτες,ενισχύσεις...
Μπράβο δεν το περίμενα αυτόthumb
Nick bmwlover
16-12-13, 19:13
Λογικά το 4πορτο δεν θα έπρεπε να είναι πιο βαρύ?
Λόγω +2 πόρτες,ενισχύσεις...
Μπράβο δεν το περίμενα αυτόthumb
Οπως τα cabrio ειναι πιο βαρια απο τα coupe,ετσι κ τα coupe ειναι πιο βαρια απο τα 4πορτα (sedan).
Εισαι και 4πορτος,οποτε και 80κιλα ελαφρυτερος απο ενα αντιστοιχο Μ3 κουπε,που τα περισσοτερα τετοια ειναι..Ολα παιζουν ρολο...Τελικα ποσα εβγαλε??
313 εγραψε !Για την ακριβεια ετσι οπως ειμαι τωρα φουλ εξτρα 1450κ ζυγισμενος στην shell στο Μενιδι!!thumb σαν μ3 ζυγιζουν τα ιδια!!!!!!
Nick bmwlover
16-12-13, 19:19
313 εγραψε και 80 κιλα βαρυτερος απο το κουπε!Για την ακριβεια ετσι οπως ειμαι τωρα φουλ εξτρα 1450κ ζυγισμενος στην shell στο Μενιδι!!thumb
80;;;Πολλα μου φαινονται...
το διορθωσα!σαν μ3 περιπου τα ιδια ζυγιζουν!
Nick bmwlover
16-12-13, 19:46
το διορθωσα!σαν μ3 περιπου τα ιδια ζυγιζουν!
Πρεπει να ειναι κοντα στα 20 κιλα η διαφορα τους...
Stunt Mike
16-12-13, 19:50
313 εγραψε !Για την ακριβεια ετσι οπως ειμαι τωρα φουλ εξτρα 1450κ ζυγισμενος στην shell στο Μενιδι!!thumb σαν μ3 ζυγιζουν τα ιδια!!!!!!
1515 εχει ζυγιστει γνησιο κουπε φιλου μου,3.2 πριν τουρμπιστει.....Παιζει ρολο και ο εξοπλισμος βεβαια....Αλλα καπου ειχα βρει παλιοτερα τις διαφορες κουπε-4πορτης καροτσας και ηταν 80 κιλα λιγοτερη η 4πορτη....Ομως ξεχασα οτι το Μ3 3.2 κουπε το γνησιο,ειχε αλουμινενιες πορτες και καπο ενω η αντιστοιχη 4πορτη οχι.Οποτε παιζει να'ναι τα ιδια κιλα σ'αυτην την εκδοση ΑΝ ειναι γνησιο το κουπε ή κομπλε μετατροπη ακομη και στη φανοποιια....Αλλα ποσα ειναι ετσι??
Πολύ καλά τα 313, όταν συνήθως τα 3.2 βγάζουν 300 μοτέρ. Σύμφωνα με τη BMW το τετράπορτο είναι 20kg βαρύτερο από το coupe:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/23-1.jpg
Vasilis M3
16-12-13, 19:58
Και εγώ πιστεύω ότι το πιο λογικό αυτο είναι...:think:
Stunt Mike
16-12-13, 19:59
313 εγραψε !Για την ακριβεια ετσι οπως ειμαι τωρα φουλ εξτρα 1450κ ζυγισμενος στην shell στο Μενιδι!!thumb σαν μ3 ζυγιζουν τα ιδια!!!!!!
Οντως εγραψε καλο νουμερο.Τα περισσοτερα δεν ξεπερνανε τα 300 μοτερ στο δυναμομετρο....Πιστευω οτι με μια εξατμιση ολοσωμη+προγραμμα και ελαφρυτερες τροχαλιες,θα φτασεις τα 330+.
Οντως εγραψε καλο νουμερο.Τα περισσοτερα δεν ξεπερνανε τα 300 μοτερ στο δυναμομετρο....Πιστευω οτι με μια εξατμιση ολοσωμη+προγραμμα και ελαφρυτερες τροχαλιες,θα φτασεις τα 330+.
θα γινει επαναληπτικη μεσα στην εβδομαδα!Αν δειξει τα ιδια θα παραμεινω ως εχω, αν δειξει λιγοτερα μαλλον θα μπει στην αποθηκη το τελικο μην τυχον κι αποφασισω καποια στιγμη να γινει βαρεως τυπου βελτιωση(κομπρεσορας).Την θεωρω πιο value for money βελτιωση.
Stunt Mike
16-12-13, 21:07
θα γινει επαναληπτικη μεσα στην εβδομαδα!Αν δειξει τα ιδια θα παραμεινω ως εχω, αν δειξει λιγοτερα μαλλον θα μπει στην αποθηκη το τελικο μην τυχον κι αποφασισω καποια στιγμη να γινει βαρεως τυπου βελτιωση(κομπρεσορας).Την θεωρω πιο value for money βελτιωση.
Και μετα θα το ξυλωσεις ολο για να γινει αγωνιστικο!!!Θα παθει εγκεφαλικο ο Παναγιωτης!!!χαχαχαχαχαχαχ !!!
Ετσι τρελαθηκε ενας φιλος μου οταν ξυλωσα το δικο μου,που ηταν φουλ εξτρα....
Ποσα κιλα ειναι ενα Ε36 3.2 κουπε ;
Bazil Van Sinner
16-12-13, 21:19
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/23-1.jpg
1515 thumb
Ο Πανος μου δηλωσε οτι η περιοδος χαριτος τελειωσε, οσο χαρηκα χαρηκα με μαμα αμαξι, με το που βγαλει το νεο που φτιαχνει θα μου τραβηξει ενα μανικι και μετα φτου κι απ'την αρχη ή που θα το βαλω μεσα για φουσκωμα ή.....θα το πουλησω για να παρω το αλλο οπως εκανα με το μαυρο :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:
εμενα χωρις ρεζερβα 1450 με φουλ εξτρα (ηλιοροφη,4 a\b κλπ)
aggelos_xr
16-12-13, 21:28
Πολύ δυνατό Μιχάλη το μ3 σου.Εγω πάντως με το 46αρι εφαγα μανίκι εαν και δικάβαλος.
Πολύ δυνατό Μιχάλη το μ3 σου.Εγω πάντως με το 46αρι εφαγα μανίκι εαν και δικάβαλος.
Να σαι καλα Αγγελε!Ησουν 2καβαλος οποτε δεν εφαγες κανενα μανικι. Γαμω τα πατηματα 2 smg και διπλα η γρια μου να ουρλιαζει. Τεταρτη ξανα πανω να γελασουμεthumb
Ποσα κιλα ειναι ενα Ε36 3.2 κουπε ;
εμενα χριστοφορε με 1/4 βενζινη μαμα αναρτηση και 17αρια ζαντολαστιχα όταν το ειχα ζυγισει ηταν 1440kg χωρις ρεζερβα πισω.
βεβαια είναι μετατροπή δεν είναι γνησιο.
από τοτε εβαλα 18αρες ρεπλικα και αναρτηση coilover αλλα δεν το εχω ζυγισει.
παντως και με τα 18αρια παει ακριβως το ιδιο δεν εχασα καθολου.
1515 thumb
1515 δεν νομιζω να ειναι Βασιλη.
Αρκετα πιο ελαφρυ ειναι.
Οι τιμες που δινει η εταιρία δεν ηταν ποτε σωστες.
Mιχαλη μονο με τελικο εξατμισηs ΔΕΝ ΚΑΝΕΙS ΤΙΠΟΤΑ.Εχω κανει απειρα πειραματα.....με αποτελεσμα να σπασω μοτερ.Εαν θελειs να μεταμορφωθει το αυτοκινητο και να το "δειχνει" στον δρομο και οχι στο ακουσμα 2 πραγματα υπαρχουν .Εκκεντροφοροι και προγραμμα.Και κατσε και κοιτα μετα να δειs τι θα κανει το αυτοκινητο.....Με μοτερ με τα 286 αλογακια 5ταχυτοs τα μαμα τα 46αρια τα κερνουσα τσαγακια....(oι δευτερεs και οι τριτεs ηταν θανατηφορεs.)Οτι αλλο και να κανειs οτι αλλο, θα χασειs 1000%
Mιχαλη μονο με τελικο εξατμισηs ΔΕΝ ΚΑΝΕΙS ΤΙΠΟΤΑ.Εχω κανει απειρα πειραματα.....με αποτελεσμα να σπασω μοτερ.Εαν θελειs να μεταμορφωθει το αυτοκινητο και να το "δειχνει" στον δρομο και οχι στο ακουσμα 2 πραγματα υπαρχουν .Εκκεντροφοροι και προγραμμα.Και κατσε και κοιτα μετα να δειs τι θα κανει το αυτοκινητο.....Με μοτερ με τα 286 αλογακια 5ταχυτοs τα μαμα τα 46αρια τα κερνουσα τσαγακια....(oι δευτερεs και οι τριτεs ηταν θανατηφορεs.)Οτι αλλο και να κανειs οτι αλλο, θα χασειs 1000%
αν διαβασεις πιο πανω δεν περιμενω να παρω τιποτα με το τελικο. Να μην χασω με νοιαζει.Πολλες βελτιωσεις οι οποιες δινουν στο 286 στο 321 δεν δινουν τοσο. Ασε που οταν ψαξω για βελτιωση θα ειναι μονο κομπρεσορας κι αυτος να δουλευει στο 0,6.thumb
ΥΓ μαμα 46αρι ειναι και το csl
αν διαβασεις πιο πανω δεν περιμενω να παρω τιποτα με το τελικο. Να μην χασω με νοιαζει.Πολλες βελτιωσεις οι οποιες δινουν στο 286 στο 321 δεν δινουν τοσο. Ασε που οταν ψαξω για βελτιωση θα ειναι μονο κομπρεσορας κι αυτος να δουλευει στο 0,6.thumb
ΥΓ μαμα 46αρι ειναι και το csl
Δεν ειπα για csl.Κομπρεσοραs??Τα χασεs τα λεφτα σου (οταν θα κανει το μπαμ) Ανθρωποs που βαζει κομπρεσορεs μερια Αργοs εαν τον ρωτησειs θα σου πει μακρυα.Θα χασειs μονο με τελικο.
Δεν ειπα για csl.Κομπρεσοραs??Τα χασεs τα λεφτα σου (οταν θα κανει το μπαμ) Ανθρωποs που βαζει κομπρεσορεs μερια Αργοs εαν τον ρωτησειs θα σου πει μακρυα.Θα χασειs μονο με τελικο.
λες και σε χαμηλη πιεση να εχει θεμα;;;Θα το δω στο δυναμομετρο τελος της εβδομαδας.
λες και σε χαμηλη πιεση να εχει θεμα;;;Θα το δω στο δυναμομετρο τελος της εβδομαδας.
Ενταξει.
Vasilis M3
17-12-13, 11:46
Ankor 286 προφανός εννοείς το 3.0 γιατί με πρόγραμμα και εκκεντροφόρους δεν ήσουν με την καμια τόσα thumb
Αλήθεια πόσα είχε δείξει?:original:
dark knight
17-12-13, 12:23
εχω δει δυναμομετρηση σε γνησιο τριλιτρο καμπριο 36αρι ,με εκκεντροφόρους-πρόγραμμα-εξατμιση(δεν θυμαμαι για ολοσωμη ή μονο τελικο) 316 αλογα
Ankor 286 προφανός εννοείς το 3.0 γιατί με πρόγραμμα και εκκεντροφόρους δεν ήσουν με την καμια τόσα thumb
Αλήθεια πόσα είχε δείξει?:original:
305 και με φτιαγμενο καπακι με σκληροτερα ελατηρια στιs βαλβιδεs 310(με το καπακι ομωs εκανε το μπαμ)
Vasilis M3
17-12-13, 12:55
Νομίζω ότι στα 3.0 βάζουν καπάκι απο 3.2 ή το αντίθετο...αληθεύει?:original:
Νομίζω ότι στα 3.0 βάζουν καπάκι απο 3.2 ή το αντίθετο...αληθεύει?:original:
Ακριβωs καπακι απο το 3.2
Vasilis M3
17-12-13, 13:06
Επίσης πιστεύω ότι θα βοηθούσε και μια εισαγωγή στυλ CSL...οι εισαγωγές των S50 θεωρώ ότι είναι πολύ κακοσχεδιασμένες και δεν βοηθάνε στην σωστή κατανομή ίδιας ποσότητας αέρα σε κάθε αυλόthumb
Επίσης πιστεύω ότι θα βοηθούσε και μια εισαγωγή στυλ CSL...οι εισαγωγές των S50 θεωρώ ότι είναι πολύ κακοσχεδιασμένες και δεν βοηθάνε στην σωστή κατανομή ίδιας ποσότητας αέρα σε κάθε αυλόthumb
To ειχα δοκιμασει αλλα μπερδευε ιδιωs στο ρελαντι ηταν χαλια
Ακριβωs καπακι απο το 3.2
σιγουρα δουλευει το αντιστροφο κορμος απο 3,2 σε 286 με αποδοση πανω απο 310
Vasilis M3
17-12-13, 14:19
To ειχα δοκιμασει αλλα μπερδευε ιδιωs στο ρελαντι ηταν χαλια
Γι αυτό τον λόγο του CSL έχει το κλαπέτο μπροστάthumb
εγινε επαναληπτικη δυναμομετρηση σημερα μετα το μπαξιμο της supersprint κι ενω ειχαμε προετοιμαστει για αρνητικα νουμερα, ειδαμε + σχεδον 3 αλογα και σχεδον 1 κιλο ροπη και αυτα να τα δινει μεσαιες στροφες εως και κοφτη:shok: ενω πριν, 300 στροφες πριν τον κοφτη δεν εδινε απλα μουγκριζε:original:. Χαμηλα ακριβως τα ιδιαthumb
Vasilis M3
21-12-13, 15:45
Ωραίος Μιχάλη πολύ καλό το μπάξιμο thumb
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.