Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : upgrade εξάτμισης...



Σελίδες : 1 [2]

ΔημήτρηςΜ3
25-02-11, 17:59
και εγω ειμαι κατοχος πλεον ενος τελικου supersprint race "lightweight" !!!!
τα παρελκομενα τα ειχα βαλει πιο μπροστα βεβαια(καταλυτες κλπ κλπ)

οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.

για οτι αφορα τον ηχο...προτεινω σε οσους δεν τους αρεσει αρκετα να ακουγεται το αμαξι να ΜΗΝ ΤΗΝ ΒΑΛΟΥΝ!!!

χαμηλα κανει ενα μπασο θορυβο και ψηλα απλα ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ!!! νομιζεις οτι εχεις μπει σε αλλο αμαξι....λες και ειναι αλυσοπριονο!!!

για οτι αφορα το βαρος ειναι 11.5 κιλα το καζανακι...οπου σε σχεση με το μαμα ειναι παναλαφρο!!! στο μαμα την ψιλοακους για να το σηκωσεις..ενω αυτο στο πολυ χαλαρο!!!


καπου εχω φοτο με τελικο οπως λες καμοια σχεση σε μεγεθος αλλα και βαρος..

chief
25-02-11, 18:45
@οφ τοπικ.

ΧΑΧΑΧΑΧΑ τωρα το ειδα!!!!

λοιπον μπιλ μολις "καθαρισεις" κανε και ενα πιατο φαι ρε συ!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalb s1:
@of topic
ακομη να πάτε????
ουτε οι ομαδες Α εθνικης δεν κανουν τοση προετοιμασία

:D

turbodog
25-02-11, 20:14
οι εντυπωσεις μου ειναι για οτι αφορα αποδοση ειναι ικανοποιητηκες,βεβαια χανεις λιγο χαμηλα αλλα ψηλα ειναι αρκετα καλο συμφωνα με οτι εδειξε η παλια δυναμομετρηση με την καινουργια.


...εννοεις οτι εβαλες το τελικο και ειδες διαφορα στην αποδοση? Και στο εδειξε και η δυναμομετρηση?

stamatis m3 e30
25-02-11, 22:32
@of topic
ακομη να πάτε????
ουτε οι ομαδες Α εθνικης δεν κανουν τοση προετοιμασία

:D

δεν φτιαχνω εισαγωγη εγω....και ουτε δεν εχω διπλωμα.....thumbthumbthumb

stamatis m3 e30
25-02-11, 22:34
...εννοεις οτι εβαλες το τελικο και ειδες διαφορα στην αποδοση? Και στο εδειξε και η δυναμομετρηση?

ναι,το ειδα οτι ψηλα ειναι λιγο καλυτερο.

billarasm3
01-03-11, 12:49
δεν φτιαχνω εισαγωγη εγω....και ουτε δεν εχω διπλωμα.....thumbthumbthumb

σταματη δεν θα βαλεις εισαγωγη??
εγω περιμενω να βαλεις για να μην μου λες μετα οτι εγω εχω ενω εσυ οχι και λοιπα!!

απο οτι βλεπω εχει πεσει πολυ σε κιλα!!
κανονικα πρεπει αν σου βαλω ενα ατομο 50-60 κιλα μεσα γιατι τοσο πιο ελαφρυς εισαι!!
αλλα ειμαι καλο παιδι και large θα σε παω οπως ειμαι!!!
λοιπον εγω ειμαι ετοιμος χωρις να εχω φτιαξει εισαγωγη!!
οποτε θες παταμε ολη την κερατεα!!

stamatis m3 e30
01-03-11, 13:08
bil για να μην μακρυγορουμε....

θεωρω οτι τα λεφτα για εισαγωγη ειναι παρα πολλα...δεν αντιλεγω οτι περνει αρκετα το αμαξι αλλα τα θεωρω πολλα λεφτα για 20 αλογα η 30! δεν ξερω τι κανει μια ιδιοκατασκευη οπως εχεις εσυ....αλλα εγω τοσα λεφτα δεν τα δινω!
ειλικρινα μετανοιωσα και για τα λεφτα που εχω δωσει μεχρι τωρα γενικως...

προτιμω να το κανω κομπρεσερατο!


για οτι αφορα το πατημα μας....δεν εχω προβλημα που φορας εισαγωγη,εγω το μονο εξτρα που εκανα ειναι οτι εβαλα και το τελικο.

αν θες μπορουμε να πατησουμε σταση-700 μετρα στην αιγαλεου με χερια,δεν προτεινω κερατεα διοτι δεν παω τοσα μετρα....η μια πλευρα ειναι χαλια...και στο φαναρι θα πεσει κλεψιμο και απο τους 2 διοτι ολα τα πατηματα μου με το τουρμπατο τα εκανα εκει και το το ξερω απο εξω οπως φανταζομαι και εσυ!

σορρυ για το off topic!


sorry αλλα τωρα το ειδα.....υπαρχει λογως να παμε αν δεν εχεις εισαγωγη;;;; με εισαγωγη και παμε κοπια.....

billarasm3
01-03-11, 13:20
bil για να μην μακρυγορουμε....

θεωρω οτι τα λεφτα για εισαγωγη ειναι παρα πολλα...δεν αντιλεγω οτι περνει αρκετα το αμαξι αλλα τα θεωρω πολλα λεφτα για 20 αλογα η 30! δεν ξερω τι κανει μια ιδιοκατασκευη οπως εχεις εσυ....αλλα εγω τοσα λεφτα δεν τα δινω!
ειλικρινα μετανοιωσα και για τα λεφτα που εχω δωσει μεχρι τωρα γενικως...

προτιμω να το κανω κομπρεσερατο!


για οτι αφορα το πατημα μας....δεν εχω προβλημα που φορας εισαγωγη,εγω το μονο εξτρα που εκανα ειναι οτι εβαλα και το τελικο.

αν θες μπορουμε να πατησουμε σταση-700 μετρα στην αιγαλεου με χερια,δεν προτεινω κερατεα διοτι δεν παω τοσα μετρα....η μια πλευρα ειναι χαλια...και στο φαναρι θα πεσει κλεψιμο και απο τους 2 διοτι ολα τα πατηματα μου με το τουρμπατο τα εκανα εκει και το το ξερω απο εξω οπως φανταζομαι και εσυ!

σορρυ για το off topic!


sorry αλλα τωρα το ειδα.....υπαρχει λογως να παμε αν δεν εχεις εισαγωγη;;;; με εισαγωγη και παμε κοπια.....

σταματη σου ειχα πει και πιο παλια πως θα παμε μετα το φαναρι με χερια που και οι 2 λοριδες ειναι κομπλε για 1000μ!!!
παρακατω οχι!!
το αν εχει νοημα να παμε θα το δουμε!!!

αν δεν θες το ληγουμε εδω και δεν τρεχει τιποτα!!!
ετσι κι αλλιως ενα πατημα θα κανω με εσενα και τελος η καριερα του μ3!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
μετα παω για χοντα τουρμπο!!
σορρυ για τα οφ παιδες!!!

m_power_lunatic
01-03-11, 16:33
σταματη σου ειχα πει και πιο παλια πως θα παμε μετα το φαναρι με χερια που και οι 2 λοριδες ειναι κομπλε για 1000μ!!!
παρακατω οχι!!
το αν εχει νοημα να παμε θα το δουμε!!!

αν δεν θες το ληγουμε εδω και δεν τρεχει τιποτα!!!
ετσι κι αλλιως ενα πατημα θα κανω με εσενα και τελος η καριερα του μ3!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
μετα παω για χοντα τουρμπο!!
σορρυ για τα οφ παιδες!!!

Παει δρομο??Πουλημα???

billarasm3
01-03-11, 18:33
Παει δρομο??Πουλημα???

oxi φιλε μου!!!
με τις τιμες που παιζουν δυσκολα θα το βαλω για πωληση!!!

stamatis m3 e30
02-03-11, 09:26
σταματη σου ειχα πει και πιο παλια πως θα παμε μετα το φαναρι με χερια που και οι 2 λοριδες ειναι κομπλε για 1000μ!!!
παρακατω οχι!!
το αν εχει νοημα να παμε θα το δουμε!!!

αν δεν θες το ληγουμε εδω και δεν τρεχει τιποτα!!!
ετσι κι αλλιως ενα πατημα θα κανω με εσενα και τελος η καριερα του μ3!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
μετα παω για χοντα τουρμπο!!
σορρυ για τα οφ παιδες!!!



ok bil καλοπουλητο!

billarasm3
02-03-11, 09:31
ok bil καλοπουλητο!

:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
δεν το πουλαω ρε!!!

mo328i
25-04-11, 00:25
μια ερωτησουλα,το check που σου αναβει καθε λιγο εαν βγαλεις τους καταλυτες παρολο τους αποστατες μπορει να μην ξανααναψει με προγραμμα?ξερω οτι υπαρχει κατι που λεγεται post cat delete αλλα δεν το ξερουν οι προγραμματιστες..μπορει με προγραμμα να αλλαξει τα στανταρ αναμμενομενα του του μιγματος και να μην ξανααναψει?το εχει κανει κανεις?

billarasm3
25-04-11, 18:11
μια ερωτησουλα,το check που σου αναβει καθε λιγο εαν βγαλεις τους καταλυτες παρολο τους αποστατες μπορει να μην ξανααναψει με προγραμμα?ξερω οτι υπαρχει κατι που λεγεται post cat delete αλλα δεν το ξερουν οι προγραμματιστες..μπορει με προγραμμα να αλλαξει τα στανταρ αναμμενομενα του του μιγματος και να μην ξανααναψει?το εχει κανει κανεις?

αν ο προγραμματιστης ξερει στο κανει ντε κατ και τελος το τσεκ!!
και εμενα μου αναβει!!!

turbodog
25-04-11, 18:31
ξερω οτι υπαρχει κατι που λεγεται post cat delete αλλα δεν το ξερουν οι προγραμματιστες..μπορει με προγραμμα να αλλαξει τα στανταρ αναμμενομενα του του μιγματος και να μην ξανααναψει?το εχει κανει κανεις?

Οι προγραμματιστες ανηκουν σε δυο κατηγοριες: Αυτοι που ειναι προγραμματιστες και αυτοι που δηλωνουν προγραμματιστες (μιας και που στην Ελλαδα οτι δηλωσεις εισαι).
Σε πληροφορω οτι οι προγραμματιστες (αυτοι που πρεπει να λεγονται προγραμματιστες) το post cat delete δηλ. την ακυρωση των δευτερευοντων λ μετα τους καταλυτες την ξερουν μια χαρα. Προφανως εκει που το πας εσυ δεν μπορουν να το κανουν για τον απλουστατο λογο οτι δεν ξερουν, οχι οτι δεν γινεται.

billarasm3
26-04-11, 00:01
Οι προγραμματιστες ανηκουν σε δυο κατηγοριες: Αυτοι που ειναι προγραμματιστες και αυτοι που δηλωνουν προγραμματιστες (μιας και που στην Ελλαδα οτι δηλωσεις εισαι).
Σε πληροφορω οτι οι προγραμματιστες (αυτοι που πρεπει να λεγονται προγραμματιστες) το post cat delete δηλ. την ακυρωση των δευτερευοντων λ μετα τους καταλυτες την ξερουν μια χαρα. Προφανως εκει που το πας εσυ δεν μπορουν να το κανουν για τον απλουστατο λογο οτι δεν ξερουν, οχι οτι δεν γινεται.

+1000000000

panos90
26-04-11, 00:27
Αντικειμενικα προγραμματιστης ειναι ο τυπος που εχει σπουδασει computer science σε καποιο πανεπιστημιο και εχει εφαρμοσει στην πραξη την γνωση που εχει αποκομισει , ανεξαρτητως γλωσσα προγραμματισμου.
αναλογα τι δουλεια που θελεις να κανεις χρησιμοποιεις και την καταλληλη.

τωρα, οσον αφορα τον τομεα της αυτοκινησης τι εννοειτε προγραμματιστης?

καταρχας οταν σας ¨φτιαχνουν¨ προγραμμα, γραφουν κωδικα, η εχουν ενα gui με κουτακια και συμπληρωνουν παραμετρους?

οι ¨προγραμματιστες¨ αυτοι εχουν καποιο πτυχιο/διπλωμα που να πιστοποιει την γνωση τους στο συγκεκριμενο αντικειμενο?

η δουλευουν βαση εμπειριας την οποια αποκομισαν απλα απο χομπυ?

stefm5
26-04-11, 07:41
στον προγραμματισμό εγκεφάλων αυτοκινήτων εμπλέκονται τρεις ειδικότητες...προγραμματισ ής και μηχανολόγος/ηλεκτρολόγος μηχανικός...ο προγραμματιστής μόνος του όσες γλώσσες και να ξέρει μπορεί να παίζει λόττο με τις παραμέτρους...ο μηχανικός ξέρει τι πρέπει να αλλάξει και με τι συνέπειες..
λοιπόν το δύσκολο είναι να βρεις έναν καλό επιστήμονα μηχανικό

Thomelef
26-04-11, 10:07
Αντικειμενικα προγραμματιστης ειναι ο τυπος που εχει σπουδασει computer science σε καποιο πανεπιστημιο και εχει εφαρμοσει στην πραξη την γνωση που εχει αποκομισει , ανεξαρτητως γλωσσα προγραμματισμου.
αναλογα τι δουλεια που θελεις να κανεις χρησιμοποιεις και την καταλληλη.

τωρα, οσον αφορα τον τομεα της αυτοκινησης τι εννοειτε προγραμματιστης?

καταρχας οταν σας ¨φτιαχνουν¨ προγραμμα, γραφουν κωδικα, η εχουν ενα gui με κουτακια και συμπληρωνουν παραμετρους?

οι ¨προγραμματιστες¨ αυτοι εχουν καποιο πτυχιο/διπλωμα που να πιστοποιει την γνωση τους στο συγκεκριμενο αντικειμενο?

η δουλευουν βαση εμπειριας την οποια αποκομισαν απλα απο χομπυ?

σωστός ο φίλος...

mo328i
26-04-11, 13:51
συμφωνω με ολους...αλλα οντως στην ελλαδα οτι δηλωσεις εισαι!απο την αλλη βλεπεις κατι αυτοκινητα τερατα που κοστιζουν οσο 5 διαμερισματα και λες μα καλα αυτος προγραμματισε ολοκληρη porsche ή jaguar ή οτιδηποτε και δεν ξερει να προγραμματισει ενα m3ακι???τι ναπω μπορει να επεσα εγω σε αχρηστους παρολο που ειναι πολυ γνωστοι για να ειναι ασχετοι..

STREETRACING
28-04-11, 12:22
200αριδες ειναι οι εργοστασιακοι του CSL
Οι καταλυτες του csl eiναι ομοιοι σε cpi με του απλου.
απλα ειναι λιγο πιο ελαφροι.
εχω ηδη ενα σετ στο γκαραζ μου

Thomelef
28-04-11, 12:31
Οι καταλυτες του csl eiναι ομοιοι σε cpi με του απλου.
απλα ειναι λιγο πιο ελαφροι.
εχω ηδη ενα σετ στο γκαραζ μου

εγώ νομίζω πως το απλό Μ3 το ευρωπαικό φοράει 400άρηδες, το αμερικάνικο
200άρηδες λόγο του ότι έχει προκαταλύτες στα χταπόδια, και το csl φοράει 2
200άρηδες, με ελέυθερα χταπόδια, όπως του ευρωπαικού Μ3...

manos///3
28-04-11, 12:32
Οι καταλυτες του csl eiναι ομοιοι σε cpi με του απλου.
απλα ειναι λιγο πιο ελαφροι.
εχω ηδη ενα σετ στο γκαραζ μου

Mαλλον εχεις λαθος πληροφοριες....200 ειναι.

chief
28-04-11, 12:47
Οι καταλυτες του csl eiναι ομοιοι σε cpi με του απλου.
απλα ειναι λιγο πιο ελαφροι.
εχω ηδη ενα σετ στο γκαραζ μου
Καλως ηρθες Γιαννη...

S8N
28-04-11, 12:50
Καλως ηρθες Γιαννη...

Ο Γιάννης ήταν πάντα λακωνικός στις δηλώσεις του!

STREETRACING
28-04-11, 14:00
Mαλλον εχεις λαθος πληροφοριες....200 ειναι.

αν τους βαλει διπλα διπλα οπως εγω θα δεις οτι εχουν πανομοιοτυπες τρυπες.
οπως εγραψα τους εχω ηδη.
τωρα αν ειναι 200 η 300 η 400 δεν ξερω.
απλα ξερω οτι δυστυχως ειναι ιδιοι ,και τους ειχα πληρωσει κ μια περιουσια.

STREETRACING
28-04-11, 14:11
[QUOTE=STREETRACING;157368]αν τους βαλει διπλα διπλα οπως εγω θα δεις οτι εχουν πανομοιοτυπες τρυπες.
οπως εγραψα τους εχω ηδη.


https://www.unofficialbmw.com/images/e46m3exhaust.pdf
στο 4.2.1
επιβεβαιωνει αυτο που ειδα κ εγω κ που δυστυχως πληρωσα πολυ ακριβα.

Specialized
04-11-11, 19:35
Το τριήμερο που πέρασε έκανα ένα μεγάλο επαγγελματικό ταξίδι. Η διαδρομή μου είχε πρώτο σταθμό το Μεσολόγγι συνέχιζε μέχρι τα Γιαννινα και μετά μέσω Εγνατίας Αλεξανδρούπολη κι επιστροφή με πολλούς σταθμούς! Αμέσως μετά την στάση μου στο Μεσολόγγι όμως και πηγαίνοντας προς Αμφιλοχία μου άναψε η ένδειξη του check engine. Το αναφέρω σε αυτό το Thread γιατί 99% πρέπει να οφείλεται στους καταλύτες δεδομένου ότι το αυτοκίνητο συνέχιζε να λειτουργεί άψογα χωρίς κανένα πρόβλημα..!

Τα ερώτηματά μου είναι:
1. Πώς και γιατί οι λ επηρεάστηκαν μετά από περίπου 3.500 χλμ. για να "θυμηθούν" να λάβουν λάθος ροή?
2. Αν όντως (που σχεδόν το εύχομαι) είναι αυτό η αιτία που άναψε η ένδειξη τι κάνουμε? Κάνουμε reset. Λογικά θα ξαναανάψει?
3. Ο μηχανικός μου είχε μιλήσει για κάτι αντάπτορες, έχετε άποψη??

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Γυρίζω πολύ πίσω κι έχοντας πλέον αποφασίσει να κρατήσω το κορίτσι μου, θέλω να "κλείσω" κι αυτό το θεματάκι που μου εχει επαναληφθεί αρκετές φορές κι όλο το σβήνω...
Μετά λοιπον κι από την προτροπή του προηγούμενου "μπαμπά" Βαγγέλη (GEO) λέω να τοποθετήσω τους αντάπτορες. Η μόνη λύση που έχω βρεί είναι οι Bonalume με 120¤ έκαστος δηλαδή 240! Πολλά δεν είναι ρε γμτ για 2 αντάπτορες? Τουλάχιστον θα λυθεί το θέμα μου ή θα ξαναανάψει...?

zaharias
04-11-11, 19:42
Γυρίζω πολύ πίσω κι έχοντας πλέον αποφασίσει να κρατήσω το κορίτσι μου, θέλω να "κλείσω" κι αυτό το θεματάκι που μου εχει επαναληφθεί αρκετές φορές κι όλο το σβήνω...
Μετά λοιπον κι από την προτροπή του προηγούμενου "μπαμπά" Βαγγέλη (GEO) λέω να τοποθετήσω τους αντάπτορες. Η μόνη λύση που έχω βρεί είναι οι Bonalume με 120 έκαστος δηλαδή 240! Πολλά δεν είναι ρε γμτ για 2 αντάπτορες? Τουλάχιστον θα λυθεί το θέμα μου ή θα ξαναανάψει...?

Μηπως ειναι πολλα..??

Thomelef
04-11-11, 20:01
Γυρίζω πολύ πίσω κι έχοντας πλέον αποφασίσει να κρατήσω το κορίτσι μου, θέλω να "κλείσω" κι αυτό το θεματάκι που μου εχει επαναληφθεί αρκετές φορές κι όλο το σβήνω...
Μετά λοιπον κι από την προτροπή του προηγούμενου "μπαμπά" Βαγγέλη (GEO) λέω να τοποθετήσω τους αντάπτορες. Η μόνη λύση που έχω βρεί είναι οι Bonalume με 120¤ έκαστος δηλαδή 240! Πολλά δεν είναι ρε γμτ για 2 αντάπτορες? Τουλάχιστον θα λυθεί το θέμα μου ή θα ξαναανάψει...?

πολά για να μην βλέπεις ένα λαμπάκι ρε νικ...

BILL007
04-11-11, 20:28
Μηπως ειναι πολλα..??

Πάρα πολλά μου ακούγονται και εμένα Ζαχαρία...

zaharias
04-11-11, 20:38
Θα το ψαξω μολις παω σπιτι γιατι μπαινω απο το κιν...

zaharias
04-11-11, 22:55
Υπαρχει κανενας ιδιοκτητης Μ3 Ε46 στο φορουμ που εχει να προτεινει κατι δοκιμασμενο..??
Απ'οτι διαβαζω κανουν δουλεια αυτοι που κανουν γωνια https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=283776&page=4 (οι αλλοι που δεν κανουν γωνια κανουν δουλεια στα non-M).
Δεν βρισκω τιποτα ομως στο ebay ρε γαμωτο..

Azurius
05-11-11, 21:00
Εγω θωμα θα σου ελεγα να το αφησεις το αμαξι οπως ειναι. Εχει παρα πολυ ωραιο ηχο και με την μαμα εξατμιση. Αλλωστε οπως ειπαν οι προλαλησαντες οι πλεον αξιοπιστες λυσεις ειναι οι εταιριακες. Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου ειναι υπεραρκετη και δεν νομιζω οτι τα 10 με 15 αλογα που θα σου δωσει η ολη ιστορια στεκουν ως κριτηριο. Απο την στιγμη κιολας που με το αμαξι κανεις αρκετα ταξιδια και εχεις και οικογενεια θα ελεγα καλυτερα να δωσεις βαρυτητα στην ανεση. Απο την αλλη θα μου πεις οτι ειναι στο αφτι του καθενος. Εμενα ας πουμε ο ηχος απο την εξατμιση του Μανου οπως το ακουσα απο κοντα μου αρεσε παρα πολυ σε καμμια περιπτωση ομως δε θα εκανα ταξιδι με την οικογενεια μου. Αν θες τοσο πολυ να προχωρησεις σε κατι τετοιο θα σου προτεινα τη λυση που ειχε ο Βασιλης στο δικο του Μ3 πριν αρχισει τις ταρζανιες στο μοτερ και το βανδαλισει. Αλλαξε μονο καταλυτες. Οπως και να εχει εσυ αποφασιζεις ξαδερφακι.

Thomelef
05-11-11, 21:14
Εγω θωμα θα σου ελεγα να το αφησεις το αμαξι οπως ειναι. Εχει παρα πολυ ωραιο ηχο και με την μαμα εξατμιση. Αλλωστε οπως ειπαν οι προλαλησαντες οι πλεον αξιοπιστες λυσεις ειναι οι εταιριακες. Η ιπποδυναμη του αυτοκινητου ειναι υπεραρκετη και δεν νομιζω οτι τα 10 με 15 αλογα που θα σου δωσει η ολη ιστορια στεκουν ως κριτηριο. Απο την στιγμη κιολας που με το αμαξι κανεις αρκετα ταξιδια και εχεις και οικογενεια θα ελεγα καλυτερα να δωσεις βαρυτητα στην ανεση. Απο την αλλη θα μου πεις οτι ειναι στο αφτι του καθενος. Εμενα ας πουμε ο ηχος απο την εξατμιση του Μανου οπως το ακουσα απο κοντα μου αρεσε παρα πολυ σε καμμια περιπτωση ομως δε θα εκανα ταξιδι με την οικογενεια μου. Αν θες τοσο πολυ να προχωρησεις σε κατι τετοιο θα σου προτεινα τη λυση που ειχε ο Βασιλης στο δικο του Μ3 πριν αρχισει τις ταρζανιες στο μοτερ και το βανδαλισει. Αλλαξε μονο καταλυτες. Οπως και να εχει εσυ αποφασιζεις ξαδερφακι.

ποιός βασίλης ρε???????

Azurius
05-11-11, 21:35
ποιός βασίλης ρε???????

Ο πρωην συνεργατης μου και συμμαθητης μου ρε. Αυτος με το πουντο με μοτερ απο ιντεγκραλε.

Thomelef
05-11-11, 23:23
Ο πρωην συνεργατης μου και συμμαθητης μου ρε. Αυτος με το πουντο με μοτερ απο ιντεγκραλε.

ένα απλό αγγελίδης φτάνει βρε γιούφτο.
ο βασιλης μου είχε πεί, ότι 328 ήταν το μοτέρ που φορούσε, και όχι Μ3.
επίσεις εκείνο ήταν και Ε36, και όχι Ε46.

Azurius
05-11-11, 23:59
Δεν ηθελα να πω επιθετο.... Απο 318 is ξεκινησε απο τον πρωτο ιδιοκτητη, 25αρι το αγορασε και μετα το εκανε πληρη μετατροπη Μ3. Λιγο πριν το δωσει το τουρμπισε κιολας. Το ξερω ρε τρελαρα οτι ηταν 36. Στο λεω σαν ιδεα γιατι αλλαξε τον ηχο αρκετα χωρις να τον κανει ενοχλητικο.

Thomelef
06-11-11, 08:35
Δεν ηθελα να πω επιθετο.... Απο 318 is ξεκινησε απο τον πρωτο ιδιοκτητη, 25αρι το αγορασε και μετα το εκανε πληρη μετατροπη Μ3. Λιγο πριν το δωσει το τουρμπισε κιολας. Το ξερω ρε τρελαρα οτι ηταν 36. Στο λεω σαν ιδεα γιατι αλλαξε τον ηχο αρκετα χωρις να τον κανει ενοχλητικο.

τι να σου πώ...στο γραφείο του όταν είχα πάρει το car pc, είχαμε κάνει μεγάλη
κουβέντα, ώντας 25άρι και το κόμπακτ τότε, και μου είχε πεί αυτό το πράγμα...
ότι το 36άρι, δεν ήταν ποτέ Μ3. τι να πώ...τες πα. έτσι και αλλιώς, το θρεντ το
άνοιξα πρίν 2 χρόνια. απο τότε άλλαξαν πολά πράγματα.
thumb

Azurius
06-11-11, 09:36
τι να σου πώ...στο γραφείο του όταν είχα πάρει το car pc, είχαμε κάνει μεγάλη
κουβέντα, ώντας 25άρι και το κόμπακτ τότε, και μου είχε πεί αυτό το πράγμα...
ότι το 36άρι, δεν ήταν ποτέ Μ3. τι να πώ...τες πα. έτσι και αλλιώς, το θρεντ το
άνοιξα πρίν 2 χρόνια. απο τότε άλλαξαν πολά πράγματα.
thumb

Ε ναι βρε οργιο! Τι σου γραφω; Μετα το εκανε! thumb

zaharias
06-11-11, 19:35
Υπαρχει κανενας ιδιοκτητης Μ3 Ε46 στο φορουμ που εχει να προτεινει κατι δοκιμασμενο..??
Απ'οτι διαβαζω κανουν δουλεια αυτοι που κανουν γωνια https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=283776&page=4 (οι αλλοι που δεν κανουν γωνια κανουν δουλεια στα non-M).
Δεν βρισκω τιποτα ομως στο ebay ρε γαμωτο..

?????????????

Specialized
07-11-11, 08:14
?????????????

Ούτε κι εγώ Ζαχαρία! Το ebay εχει μόνο μεταχειρισμένους Bonalume:
https://www.ebay.co.uk/itm/Emulatore-KSL-seconda-sonda-lambda-Bonalume-No-HKSL-/120782916134
ή καινούριους:
https://www.ebay.it/itm/EMULATORE-SECONDA-SONDA-LAMBDA-BONALUME-tuning-ksl-/260475304709

Αλήθεια ρε παιδιά, τελικά πόσους χρειάζεται 2 ή 4 αντάπτορες?!

zaharias
07-11-11, 08:25
Ούτε κι εγώ Ζαχαρία! Το ebay εχει μόνο μεταχειρισμένους Bonalume:
https://www.ebay.co.uk/itm/Emulatore-KSL-seconda-sonda-lambda-Bonalume-No-HKSL-/120782916134
ή καινούριους:
https://www.ebay.it/itm/EMULATORE-SECONDA-SONDA-LAMBDA-BONALUME-tuning-ksl-/260475304709

Αλήθεια ρε παιδιά, τελικά πόσους χρειάζεται 2 ή 4 αντάπτορες?!

Υποθετω 2.. Σε νοιαζει μονο για τους 2 λ που βρισκονται μετα τους καταλυτες..

Specialized
07-11-11, 08:40
Υποθετω 2.. Σε νοιαζει μονο για τους 2 λ που βρισκονται μετα τους καταλυτες..

Κι εγώ έτσι έλεγα μέχρι το Σάββατο που κάποιος γνωστός μου έλεγε 4...!

Thomelef
07-11-11, 15:01
Κι εγώ έτσι έλεγα μέχρι το Σάββατο που κάποιος γνωστός μου έλεγε 4...!

2 θέλει νομίζω...4 πρέπει να θέλουν τα αμερικάνικα, που έχουν προκαταλύτες στα χταπόδια...

Specialized
09-11-11, 09:06
Λοιπόν, γυρίζοντας χθες από Σαλόνικα (ευχαριστώ Tom για την προσκάλεσμα για coffee, την επόμενη φορά σίγουρα..) κι ενώ το άτιμο λαμπάκι άναβε σε όλο το ανέβα, μόλις ξεκίνησα για το κατέβασμα έσβησε και δεν ξανάναψε! Λέτε να βαρέθηκε μετά από 500χλμ...? :thumbsup:
Πλάκα πλάκα τι παίζει? Απλά έμεινε καταχωρημένο στην μνήμη ή κάτι άλλο? Όταν σβήσει η ένδειξη σημαίνει ότι τα δεδομένα που παίρνει πλέον είναι "σωστότερα" από πριν? Υπάρχει το ενδεχόμενο οι Λάμδα να "χαλάσουν" χωρίς αντάπτορες λόγω ισχυρότερης ροής καυσαερίων μετά από πολλά χλμ?

Σορρυ που σας πρήζω πάλι πρωί πρωί :thnx:

zaharias
09-11-11, 11:07
Βρηκα αυτο https://www.ebay.co.uk/itm/MEGAN-RACING-02-SENSOR-FIX-DEFOULER-UNIVERSAL-HONDA-DC2-/150660880892?pt=Race_Car_Parts&hash=item23141699fc αλλα δεν ξερω αν σου κανει.. Πρεπει να δεις διαστασεις & διατομες..

Specialized
29-11-11, 15:06
νικο οταν βαλεις ολα τα πραγματα πανω κανε μια δυναμομετρηση στον καραφλα να δουμε τι θα κανει τωρα που θα εχει και τελικο πανω

Λοιπόν, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο και με την παρότρυνση του Βαγγέλη σήμερα βρήκα χρόνο (!!) και πήγα στο ίδιο δυναμόμετρο με τον Βαγγέλη να δούμε αν τελικά χάνει καρδίζει ή μένει ίδιο το αμάξι μας με μόνο το τελικό.
Το καλό είναι ότι έχοντας μετρηθεί το αυτοκίνητο σε όλες του τις εναλλαγές έχουμε πλέον κάποιο καταγεγραμμένο ιστορικό.
Ο Βαγγέλης (GEO) είχε λοιπόν μετρήσει το αμάξι μαμά με τελικό Eisenmann και είχε γράψει: 291 άλογα τροχό.
Μετά έβαλε Milltek καταλύτες + Χ-Pipe Supersprint και έγραψε: 300 άλογα τροχο και 30,8 κιλά ροπή.

Σήμερα εγώ μέτρησα με καταλύτες Milltek + X-Pipe SS + τελικό SS Racing: 301,15 άλογα & 31,4 κιλά ροπή.

Έχω τα γραφήματα από το Dyno και μπορώ να τα ανεβάσω.

manos///3
29-11-11, 15:46
To δικο μου εχει γραψει 313 τροχο με καταλυτες SS (ιδιοι με miltek) ,οεμ μεσαιο και τελικο SS.
Οποτε εισαι πολυ καλα στα 301. thumb

EVERGET
29-11-11, 15:56
Nίκο από αίσθηση πως είναι? Χαμηλά άδειασε και πήρε ψηλά?

Μπράβο για το αποτέλεσμα, αν και παίζει με oem μεσαίο να ήταν καλύτερα τα αποτελέσματα!!

Specialized
29-11-11, 16:01
Nίκο από αίσθηση πως είναι? Χαμηλά άδειασε και πήρε ψηλά?

Μπράβο για το αποτέλεσμα, αν και παίζει με oem μεσαίο να ήταν καλύτερα τα αποτελέσματα!!
Έχει πολύ ωραία καμπύλη ροπής. Φοβόμουν ότι θα είχε αδειάσει χαμηλομεσαία αλλά ίσα ίσα που δείχνει πιο γεμάτη.
Υ.Γ. Είμαι λίγο στούρνος στο ανέβασμα φωτογραφιών και γραφημάτων. Εχω και βιντεάκι με σούπερ ήχο. Πως να τα ανεβάσω ρε παιδιά?

Specialized
08-12-11, 08:02
Παραθέτω παρακάτω τις 2 εκτυπώσεις.
Μια μέτρηση στις 27/4/2010 από τον GEO με καταλύτες+XPipe Supersprint+μαμά τελικό:
https://imageshack.us/photo/my-images/690/m3e46cattxpipess.jpg/

και μια από εμένα στις 29/11/2011 από εμένα με καταλύτες+XPipe Supersprint+τελικό Supersprint Racing:
https://imageshack.us/photo/my-images/38/m3e46cattxpipemufflerss.jpg/

:original:

Specialized
08-12-11, 08:23
Επίσης να πω ότι βρήκαμε και μέτρηση παλαιότερη -που θα την ζητήσω εκτυπωμένη από τον Γρηγόρη- με το αυτοκίνητο τελείως "μαμά" να έχει βγάλει κάπου 289hp στον τροχό.

Έχω και βιντεάκι με ωραίο ακουστικό ήχο από το "αεροπλάνο" αλλά έχει βγει 13,3mb και δεν ανεβαίνει με τίποτα

kostasm3
08-12-11, 09:45
παιδια καλημερα και απο μενα.βλεπω οτι δοκιμαζετε καταλητες και τελικα καζανακια στο m3 e46 και μετα δυναμομετρατε για να δειτε αν πηρε κανενα αλογο.να σας πω και εγω τη γνωμη μου μετα απο δικες μου δοκιμες και πολλες κοντρες στο δρομο και οχι σε
δυναμομετρο.η εξατμιση του μ3 ε46 ειναι τοσο τελεια που το αυτοκινητο,εκτος απο το βαρος,δυστυχως ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ εκτος αν ειναι US specs που εχει τους καταλητες στα χταποδια.αυτο που για μενα ειναι value for money ειναι ενα καλο προγραμμα που με 400 εως 600 ευρω ΠΕΡΝΕΙ περιπου τρεις καροτσες..

billarasm3
08-12-11, 09:47
παιδια καλημερα και απο μενα.βλεπω οτι δοκιμαζετε καταλητες και τελικα καζανακια στο m3 e46 και μετα δυναμομετρατε για να δειτε αν πηρε κανενα αλογο.να σας πω και εγω τη γνωμη μου μετα απο δικες μου δοκιμες και πολλες κοντρες στο δρομο και οχι σε
δυναμομετρο.η εξατμιση του μ3 ε46 ειναι τοσο τελεια που το αυτοκινητο,εκτος απο το βαρος,δυστυχως ΔΕΝ ΠΕΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ εκτος αν ειναι US specs που εχει τους καταλητες στα χταποδια.αυτο που για μενα ειναι value for money ειναι ενα καλο προγραμμα που με 400 εως 600 ευρω ΠΕΡΝΕΙ περιπου τρεις καροτσες..

απ ολα παιρνει το μ3 αλλα το θεμα ειναι αν αξιζει!!!

saulm3
08-12-11, 17:13
Παραθέτω παρακάτω τις 2 εκτυπώσεις.
Μια μέτρηση στις 27/4/2010 από τον GEO με καταλύτες+XPipe Supersprint+μαμά τελικό:
https://imageshack.us/photo/my-images/690/m3e46cattxpipess.jpg/

και μια από εμένα στις 29/11/2011 από εμένα με καταλύτες+XPipe Supersprint+τελικό Supersprint Racing:
https://imageshack.us/photo/my-images/38/m3e46cattxpipemufflerss.jpg/

:original:

στην δευτερη δυναμομετρηση τα 313 ειναι τροχο να φανταστω?ειναι καλο νουμερακι.

saulm3
08-12-11, 17:18
απ ολα παιρνει το μ3 αλλα το θεμα ειναι αν αξιζει!!!

συμφωνω μαζι σου.Μια καλη εξατμιση κ καταλυτες ειναι η αρχη για ενα καλο tuning στο 46αρι κ μετα φιλτρο κ το κερασακι ειναι το ecu programm.αν θεσ κατι παραπανω εκεντροφορουσ, 3.91 βημα κ πολυ πολυ ελαφρωμα.....

Specialized
08-12-11, 17:21
στην δευτερη δυναμομετρηση τα 313 ειναι τροχο να φανταστω?ειναι καλο νουμερακι.
Οχι βρε 313,29 είναι Νm Ροπής

billarasm3
08-12-11, 18:27
Οχι βρε 313,29 είναι Νm Ροπής

δηλαδη απο το τελικο πηρε 1 κιλο ροπη περιπου??:shok:
το τελικο ειναι το λαιτ??

Specialized
08-12-11, 19:08
δηλαδη απο το τελικο πηρε 1 κιλο ροπη περιπου??:shok:
το τελικο ειναι το λαιτ??
Είναι το Racing αλλά ΟΧΙ το Lightweight, είναι αυτό:
https://www.supersprint.com/en/prod-c-274-7149-8757-rear_exhaust_oo_80_r__oo_80_l.aspx

saulm3
08-12-11, 23:09
Οχι βρε 313,29 είναι Νm Ροπής

301 τροχους τωρα το προσεξα καλα.πολυ καλα.

Thomelef
27-01-12, 18:47
διαβάστε αν δεν βαριέστε, το συγκεκριμένο θρεντ, σχετικά με ευρωπαικούς / αμερικάνικους / csl καταλύτες...θα διαβάσετε τρελά πράγματα σε κάποια ποστ, όπως για καταλύτες για 300 cpi κτλ κτλ...υπάρχουν επίσεις πολές φωτογραφίες μέσα στο θρεντ με τις κυψέλες και των τριών εκδόσεων, και μάλιστα στην τελευταία σελίδα, υπάρχει στο ίδιο ποστ φωτογραφία ευρωπαικού καταλύτη, εναντίον csl καταλύτη. το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι πως οι καταλύτες του csl είναι ίδιοι με του απλού Μ3, απλά αλλάζει το βάρος απο τα τοιχώματα...
επίσεις σε κανένα επίσημο έγγραφο σχετικά με το csl δεν αναφέρεται κάποια διαφορά στις κυψέλες, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για πιο ελαφρυά χταπόδια, ελαφρύτερους καταλύτες, και πιο άδειο - ελαφρύτερο τελικό...λογικά δεν θα ανέφεραν ότι και οι καταλύτες έχουν λιγότερα cpi???

https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=333717

διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα...προς το παρόν εγώ ευχαριστιέμαι το καινούριο μου εξατμισάκι, που κονόμησα σε κατάσταση καινουργί απο τον καλό μου φίλο νικόλα...:original:

Specialized
27-01-12, 18:55
Περίμενα τηλέφωνο ρε για εντυπώσεις... Ρασπάρει καθόλου?? :-)

kostasm3
28-01-12, 08:46
διαβάστε αν δεν βαριέστε, το συγκεκριμένο θρεντ, σχετικά με ευρωπαικούς / αμερικάνικους / csl καταλύτες...θα διαβάσετε τρελά πράγματα σε κάποια ποστ, όπως για καταλύτες για 300 cpi κτλ κτλ...υπάρχουν επίσεις πολές φωτογραφίες μέσα στο θρεντ με τις κυψέλες και των τριών εκδόσεων, και μάλιστα στην τελευταία σελίδα, υπάρχει στο ίδιο ποστ φωτογραφία ευρωπαικού καταλύτη, εναντίον csl καταλύτη. το αποτέλεσμα λοιπόν, είναι πως οι καταλύτες του csl είναι ίδιοι με του απλού Μ3, απλά αλλάζει το βάρος απο τα τοιχώματα...
επίσεις σε κανένα επίσημο έγγραφο σχετικά με το csl δεν αναφέρεται κάποια διαφορά στις κυψέλες, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουν αναφορές για πιο ελαφρυά χταπόδια, ελαφρύτερους καταλύτες, και πιο άδειο - ελαφρύτερο τελικό...λογικά δεν θα ανέφεραν ότι και οι καταλύτες έχουν λιγότερα cpi???

https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=333717

διαβάστε και βγάλτε συμπέρασμα...προς το παρόν εγώ ευχαριστιέμαι το καινούριο μου εξατμισάκι, που κονόμησα σε κατάσταση καινουργί απο τον καλό μου φίλο νικόλα...:original:

εγω το εγραψα και ποιο πανω οτι το μ3 ε46 δεν παιρνει τιποτα απο ποιο ελευθερους καταλυτες η και ακομα χωρις καταλυτες,γι αυτο και η μαμα bmw στο csl δεν τους αλλαξε αν και το csl βγαζει 17 ιππους παραπανω.
εγω το δικο μου το δοκιμασα και με 200 cpsi καταλυτες αλλα και χωρις καταλυτες,το αποτελεσμα ηταν οτι δεν πηρα τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα σε κοντρα με σταθερο αυτοκινητο φιλου μου.το μονο που παρατηρισα ηταν οτι εχασε την ροπατη αισθηση του και ετσι ξανα εβαλα τους μαμα..ευτυχως οι καταλυτες και οι ελευθεροι σωληνες ηταν δανικοι και πληρωσα μονο 20ε στον εξατμισα για το ανεβα-κατεβα....

Thomelef
28-01-12, 08:52
Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και η ιδέα μου, αλλα απο χθες μου φαίνεται ότι το αμάξι παει καλύτερα. Ίσως το μεσαίο να κάνει λίγη δουλειά. Στα ψηλά πάντως ξουρίζει...

Specialized
28-01-12, 09:13
εγω το εγραψα και ποιο πανω οτι το μ3 ε46 δεν παιρνει τιποτα απο ποιο ελευθερους καταλυτες η και ακομα χωρις καταλυτες,γι αυτο και η μαμα bmw στο csl δεν τους αλλαξε αν και το csl βγαζει 17 ιππους παραπανω.
εγω το δικο μου το δοκιμασα και με 200 cpsi καταλυτες αλλα και χωρις καταλυτες,το αποτελεσμα ηταν οτι δεν πηρα τιποτα αλλα δεν εχασα και τιποτα σε κοντρα με σταθερο αυτοκινητο φιλου μου.το μονο που παρατηρισα ηταν οτι εχασε την ροπατη αισθηση του και ετσι ξανα εβαλα τους μαμα..ευτυχως οι καταλυτες και οι ελευθεροι σωληνες ηταν δανικοι και πληρωσα μονο 20ε στον εξατμισα για το ανεβα-κατεβα....
Εμένα Κώστα και σύμφωνα με το ίδιο δυναμόμετρο (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=223003&postcount=303) το σύνολο καταλύτες - εξάτμιση έγραψε +13 άλογα στον τροχό με έμφαση στις ψηλες στροφες. Δεν είναι νομίζω καθόλου άσχημα για μαμα κατα τ'αλλα.. Κι αυτό σύμφωνα με πραγματικό συγκριτικό μέτρησης οφείλεται κυρίως στους καταλύτες: (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=222999&postcount=302)

billarasm3
28-01-12, 09:14
απο οσα εχω δει ειναι οτι απο μονο του ενα μπαξιμο μπορει να μην δουλεψει!!
αλλα θα δουλεψει με 2-3 μπαξιματα μαζι!!!
εγω ειμαι υπερ της βελτιωσης του μ3 ε46!!

Specialized
28-01-12, 09:17
Δεν ξέρω, μπορεί να είναι και η ιδέα μου, αλλα απο χθες μου φαίνεται ότι το αμάξι παει καλύτερα. Ίσως το μεσαίο να κάνει λίγη δουλειά. Στα ψηλά πάντως ξουρίζει...

Θωμά δεν είναι ιδέα σου. Δες την καμπύλη ροπής εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=222999&postcount=302
Αυτό αφορά ΜΟΝΟ την διαφορά του τελικού πόσο μάλλον εσύ που εβαλες και το μεσαίο..

kostasm3
28-01-12, 09:37
για μενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος και ενα αυτοκινητο ιδιο και σταθερο με τον ιδιο οδηγο για δοκιμες..καντε ετσι τα πειραματα σας για να βγαλεται τα καλυτερα συμπερασματα και αφηστε τα νουμερα των καθε τι δυναμομετρων..

billarasm3
28-01-12, 10:18
σωστος ο κωστας αλλα αυτο δεν ισχυει παντα!!!

EVERGET
01-02-12, 18:38
Έχει κανείς ιδέα για το αν αξίζει το Χ Pipe της Rogue Engineering? Βασικά μου έκανε εντύπωση πως optionally το εφοδιάζει με ηλεκτροβάνα που εκτονώνει τα καυσαέρια πριν το τελικό. To άνοιγμα της butterfly βαλβίδας είναι αναλογικό οπότε μπορείς να ρυθμίσεις από ένα διακόπτη στο εσωτερικό το πόσο "κολασμένος" θέλεις να είναι ο ήχος του αυτοκινήτου.
Βέβαια είναι αρκετά ακριβό. Ο Άγγλος αντιπρόσωπος το δίνει 906 λίρες. Έχω ζητήσει προσφορά και από τον Γάλλο και τον Oλλανδό.

https://www.rogueengineering.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=XPIPE&Category_Code=XPIPE

Δεν ξέρω....ψήνομαι....

Thomelef
01-02-12, 18:44
εγώ νάσο ξέρω, ότι το μεσαίο της supersprint είναι όλα τα φταλέ. ξές...αυτό που δεν έχει καζανάκι. μαζί και με τελικό, κάνει πολύ ωραίο θόρυβο.

billarasm3
02-02-12, 11:52
ειναι πολλα τα λεφτα δεν αξιζει για εμενα!!