PDA

Επιστροφή στο Forum : Ελαστικά runflat για BMW 316i E90



geokats
01-12-13, 18:41
Ηρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών (205x55x16 runflat)...Να μείνω στα "μαμίσια" Michelin ή να αλλάξω εταιρία;...Από την μέχρι στιγμή έρευνα βλέπω οτι τα Goodyear έχουν τις καλύτερες επιδόσεις στη κατηγορία...Τα φοράει κανείς;...Εντυπώσεις;

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
01-12-13, 19:30
Σε 17αρες εδώ και ενάμιση έτος continental contisportcontact 5.τέλεια..

mark e92
01-12-13, 20:02
Θα βάλεις πάλι R/F ?

geokats
01-12-13, 21:59
Ναι...θέλω να μείνω σε runflat...

GanKostas-E90
01-12-13, 22:06
Ναι...θέλω να μείνω σε runflat...

και νομιζω οτι πολυ καλα θα κανεις για πολλους και διαφορους λογουςthumb
και εγω εχω ακουσει οτι τα condinental τα 5 ειναι πολυ καλα και επειδη πριν λιγο καιρο επισκεφθηκα την αντιπροσωπια μου εδωσαν τιμη και παρα πολυ καλη μαλιστα, βεβαια ειναι για 17αρια δν κανεις μια ερωτηση εχει και αλλες μαρκες

geokats
01-12-13, 22:14
Και κάτι άλλο...Τι δείκτη ταχύτητας να επιλέξω; Η (210km/h). ή. V(240km/h);

michaelp900
02-12-13, 01:48
Βαλε με δεικτη V να εισαι καλυμενος.Continetal 5 και απο εμενα που τα φοραω.Αριστο λαστιχο!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

HLIAS - E36
02-12-13, 08:21
Οντως τα continental ειναι φοβερα... Γενικα ειμαι της αποψης να αλλαζεις μαρκα απο αλλαγη σε αλλαγη για να δοκιμαζεις διαφορετικα πραγματα και να δεις την αλλαγη στη συμπεριφορα του αυτοκινητου... Απο την αλλη αν ησουν ικανοποιημενος τοσο πολυ τότε δεν βρισκω λογο να μην ξαναβαλεις αυτα που σε βολεψαν...

Οσο για τον δεικτη κι εγω λεω για V!!!

nikitas 3
02-12-13, 08:46
Βαλε με δεικτη V να εισαι καλυμενος.Continetal 5 και απο εμενα που τα φοραω.Αριστο λαστιχο!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Continental run flat σε ζάντα 16" υπάρχει?

Cobalt
02-12-13, 08:51
Και κάτι άλλο...Τι δείκτη ταχύτητας να επιλέξω; Η (210km/h). ή. V(240km/h);


Η Φυσικά......

michaelp900
02-12-13, 18:19
Continental run flat σε ζάντα 16" υπάρχει?

Εγω 17 φοραω αλλα λογικα θα υπαρχει.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4

mark e92
02-12-13, 18:38
Η Φυσικά......

+1 τα V θα ζεσταθούν του Αγ. .....

ZWMZ
02-12-13, 19:44
Continental run flat σε ζάντα 16" υπάρχει?
Υπαρχει

Ε91
02-12-13, 20:00
Continental run flat σε ζάντα 16" υπάρχει?

www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/extended_mobility/hidden/dimension_ssr_en.html

Με αστερίσκο οι ενδεδειγμένες εκδόσεις για μοντέλα BMW.

nikitas 3
02-12-13, 21:07
www.continental-tires.gr/www/tires_gr_gr/themes/extended_mobility/hidden/dimension_ssr_en.html

Με αστερίσκο οι ενδεδειγμένες εκδόσεις για μοντέλα BMW.Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά τα λάστιχα μου είναι 205/60/16.

Ε91
02-12-13, 21:13
Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά τα λάστιχα μου είναι 205/60/16.

Ποιο μοντέλο έχεις;
Άσσοι (Ε81,Ε87) και Τριάρες (Ε90,Ε91 κλπ.) σε 16αρα φοράνε 205/55/16,οπότε μπαίνει Continental Runflat (SSR).

geokats
02-12-13, 21:40
Λοιπόν για το Continental PremiumContact SSR 205/55 R16 91H runflat, δίνονται οι ακόλουθες επιδόσεις.....: Αντίσταση κύλισης: G (Μεγάλη δηλαδή κατανάλωση!!!!), Πρόσφυση σε υγρό οδόστρωμα: C, Εκπομπή θορύβων: 68 dB.

Επίσης, παραθέτω "Πολλές φορές δημιουργείται η εντύπωση ότι ένα ελαστικό με υψηλότερο δείκτη ταχύτητας είναι καλύτερο από ένα ελαστικό με χαμηλότερο δείκτη ταχύτητας. Το συμπέρασμα αυτό δεν είναι ορθό διότι τα προαναφερόμενα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι το υλικό κατασκευής του ελαστικού με το μεγαλύτερο δείκτη ταχύτητας θα έχει σαν αποτέλεσμα τη διαφορετική συμπεριφορά του, από πλευράς θερμοκρασίας και πρόσφυσης, σε χαμηλή ταχύτητα. Συμπερασματικά δεν υπάρχει λόγος να τοποθετούμε ελαστικά με δείκτη ταχύτητας μεγαλύτερης από του οχήματός μας αφού θα επιβαρυνθούμε οικονομικά χωρίς ιδιαίτερο όφελος."

nikitas 3
03-12-13, 07:45
Ποιο μοντέλο έχεις;
Άσσοι (Ε81,Ε87) και Τριάρες (Ε90,Ε91 κλπ.) σε 16αρα φοράνε 205/55/16,οπότε μπαίνει Continental Runflat (SSR).
Είναι τριάρα, F30.

Samaro
03-12-13, 11:12
Λοιπόν, επειδή ψάχνομαι κι εγώ για το αυτοκίνητό μου ( για την ίδια διάσταση σε Ε90 316).

1) Το Goodyear EfficientGrip έχει τα καλύτερα χαρακτηριστικά (δείκτες) απο όσα αντίστοιχα κυκλοφορούν σήμερα https://www.goodyear.eu/gr_el/system/reprintable-stickers-service.jsp?name=526718

Για δείκτη ταχύτητας, σαφώς ο Η είναι ο καταληλότερος για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

geokats
03-12-13, 11:58
Και εγώ πρόσεξα ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά έχουν τις καλύτερες επιδόσεις για αυτό ρώτησα αν υπάρχει κανείς που τα εχει δοκιμάσει...Βέβαια με προβληματίζουν δυο θεματακια σχετικά με αυτά:
Α. Οτι έχουν συντελεστή ταχύτητας W!!!
B. Οτι στα μαγαζιά που ρώτησα σχετικά μου είπαν οτι δεν τα προτείνουν ως η καλύτερη λύση για ελαστικά run flat....

Cobalt
03-12-13, 13:06
Και εγώ πρόσεξα ότι τα συγκεκριμένα ελαστικά έχουν τις καλύτερες επιδόσεις για αυτό ρώτησα αν υπάρχει κανείς που τα εχει δοκιμάσει...Βέβαια με προβληματίζουν δυο θεματακια σχετικά με αυτά:
Α. Οτι έχουν συντελεστή ταχύτητας W!!!
B. Οτι στα μαγαζιά που ρώτησα σχετικά μου είπαν οτι δεν τα προτείνουν ως η καλύτερη λύση για ελαστικά run flat....

ΕΛΕΟΣ...

να βάλετε ένα λαστιχάκι που να ζεσταίνεται εύκολα (H) και που να είναι και ασφαλές. (RFT)
μην κάνετε υπερβολές σε αυτοκίνητα που δεν τα χρειάζονται κάτι τέτοια...

οι κάτοχοι Μ3 έπερε να ψάχνουν για ελαστικά στο διάστημα τότε...

geokats
03-12-13, 15:44
Παρακαλώ απαντήσεις σχετικές...

Από την αρχή του topic είναι ξεκάθαρο οτι αναζητώ από τους αναγνώστες, με βάση την ΕΜΠΕΙΡΙΑ τους, το καλύτερο ελαστικό RUNFLAT για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Επίσης, εργοστασιακά το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Michelin με δείκτη ταχύτητας W!!!
Δεν είναι και τόσο "εξωγήινες" οι απαιτήσεις των κατασκευαστών...!

Cobalt
03-12-13, 16:41
Παρακαλώ απαντήσεις σχετικές...

Από την αρχή του topic είναι ξεκάθαρο οτι αναζητώ από τους αναγνώστες, με βάση την ΕΜΠΕΙΡΙΑ τους, το καλύτερο ελαστικό RUNFLAT για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Επίσης, εργοστασιακά το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Michelin με δείκτη ταχύτητας W!!!
Δεν είναι και τόσο "εξωγήινες" οι απαιτήσεις των κατασκευαστών...!

προσωπικά μίλησα με εμπειρία μιας και είχα 2 Ε90 μιας και αναφέρθηκες σε μένα.
Αν πηγαίνεις στην εθνική το 90% των διαδρομών σου και με ταχύτητες 240 (που δεν πιάνει το αμάξι σου καν) βαλε και Ζ δείκτη και 19 '' και subwoofer

απο τη στιγμή που ζητάμε γνώμες όμως μην απορρίπτουμε ετσι απλά οτι δεν μας αρέσει. καλώς η κακώς ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πιστέυω οτι με 16 το αμάξι σου θέλει Η.

Cobalt
03-12-13, 16:49
απλά ενημερωτικά

W: αυτό το ελαστικό επιτρέπεται έως ταχύτητες 270 km/h !!

Konstantinos E60
03-12-13, 16:53
Για καλο δικό σου γίνεται η αναφορά στους δείκτες ταχύτητας. Ενα ελαστικό με μεγαλο δείκτη ποτε δεν θα ζεσταθεί σε ενα 16αρι αντιθετα με εναν χαμηλότερου δείκτη.

GanKostas-E90
03-12-13, 17:44
Ρε παιδια ο ανθρωπος λεει οτι ο κατασκευαστης το δινει με w

ghost-rider
03-12-13, 17:52
Παρακαλώ απαντήσεις σχετικές...

Από την αρχή του topic είναι ξεκάθαρο οτι αναζητώ από τους αναγνώστες, με βάση την ΕΜΠΕΙΡΙΑ τους, το καλύτερο ελαστικό RUNFLAT για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...

Επίσης, εργοστασιακά το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά Michelin με δείκτη ταχύτητας W!!!
Δεν είναι και τόσο "εξωγήινες" οι απαιτήσεις των κατασκευαστών...!

Aπο 46αρι 316 φιλου εχω δει οτι ευκολα παιρνει πατακυαλι εθνικες σερι με πανω απο 200 χλμ ανα ωρα.
Η τελικη με 5αρι σασμαν ειναι στον κοφτη. Με εξαρι 116 φτανει σε εξωφρενικες(οχι μονο για 1600) ταχυτητες.
Συνεπως βρισκω λογικο να εχει ενα ελαστικο που να αντεχει τις ταχυτητες αυτες αφηνοντας και καποιο περιθωριο ασφαλειας.

Το W του κατασκευαστη ισως να ειναι λιγο τραβηγμενο. Ισως το κανει για να βολευει διαφορετικα μοντελα με το ιδιο ελαστικο και να μην παραγγελνει V για 316 και αλλο λαστιχο για πιο δυνατα αμαξια.
Ισως παλι να το κανει γιατι κατι ξερει.

Για μενα βαλε τον δεικτη ταχυτητας καθως και τον δεικτη φορτιου που βαζει ο κατασκευαστης (στην εκαστοτε διασταση) και μην κανεις πειραματισμους.

Προσωπικα απ οσο εχω δει σε διαφορα λαστιχα σχεδον παντα προβλημα με υπερθερμανση και φυτιλιασμα υπαρχει.
Ποτε δε δυσκολευονται να ζεσταθουν.

Ειδικα σε λαστιχα με μαλακές γομες οπως τα continental.

Cobalt
03-12-13, 20:27
και πάλι απλά ενημερωτικά, όλα τα RFT έχουν εξ ορισμού πιο μεγάλους δείκτες ταχύτητας γιατί απλά είναι ενισχυμένα οπότε αντέχουν σε μεγαλύτερες ταχύτητες ΕΤΣΙ Κ ΑΛΛΙΩΣ.

Δεν ξέρω αν αυτό σημαίνει οτι ζεσταίνονται και το ίδιο δύσκολα με συμβατικά ελαστικά στις ίδιες διαστάσεις με αντίστοιχα ίδιο δείκτη ταχύτητας... μπορεί η γόμα τους να είναι γενικά πιο μαλακή... δεν το ξέρω...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ λοιπόν πιστέυω οτι ο κατασκευαστής γιατί και έδωσε δείκτη W στην περίπτωση αυτή... γιατί πολύ απλά αντέχει έτσι κ αλλιώς...

αν το εξόπλιζε εξ αρχής με συμβατικά πολύ αμφιβάλω αν θα το έδινε με W

ghost-rider
03-12-13, 20:35
Tι σχεση εχει η ενισχυση των RFT με τους δεικτες ταχυτητας?

Loukas
03-12-13, 22:43
το πως ζεσταινεται ενα λαστιχο δεν εχει να κανει τοσο με vmax οσο με τον τροπο οδηγησης.αν ηταν ετσι τοτε ενα μ3ε92 μεσα στην πολη θα ηταν σκοτωστρα.αλλωστε και στα 316 116 κλπ που ερχονται με 17+ ζαντες εχετε δει πολλα με δεικτη Η?αυτο τι θα πει οτι δεν ειναι οδηγησιμα ή ασφαλη οχηματα?φιλικα παντα αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικο να παει ο φιλος απο Η σε V(απο προσωπικη εμπειρια το λεω).

Cobalt
04-12-13, 08:17
Tι σχεση εχει η ενισχυση των RFT με τους δεικτες ταχυτητας?

Ψάχτο....

Cobalt
04-12-13, 08:18
το πως ζεσταινεται ενα λαστιχο δεν εχει να κανει τοσο με vmax οσο με τον τροπο οδηγησης.αν ηταν ετσι τοτε ενα μ3ε92 μεσα στην πολη θα ηταν σκοτωστρα.αλλωστε και στα 316 116 κλπ που ερχονται με 17+ ζαντες εχετε δει πολλα με δεικτη Η?αυτο τι θα πει οτι δεν ειναι οδηγησιμα ή ασφαλη οχηματα?φιλικα παντα αλλα δεν ειναι και τοσο τραγικο να παει ο φιλος απο Η σε V(απο προσωπικη εμπειρια το λεω).

Φυσικά και δεν μιλάμε οτι το αμάξι θα γίνει επικίνδυνο! σε καμία περίπτωση.
όταν όμως προβηματιζεσαι στο τι λάστιχο θα βάλεις, προφνώς ψάχνεις για τη βέλτιστη λύση...

ghost-rider
04-12-13, 09:09
Ψάχτο....

Θα το (ξανα)ψαξω.
Αλλα νομιζω πως μπερδευεις το ενισχυμενο μαγουλο του rft με την σκληροτητα του πελματος του εκαστοτε ελαστικου καθως και με την ικανοτητα που εχει το πλαινο να απαξει θερμοτητα στο περιβαλλον.
Τα δυο τελευταια,για δεδομενο φορτιο, καθοριζουν το δεικτη ταχυτητας.
Το αν ειναι rft η οχι, πιστευω πως ειναι τελειως ασχετο.
Θεωρητικα το rft σε υψηλες ταχυτητες θα ηταν πολυ χειροτερο γιατι δεν θα μπορουσε τοσο ευκολα απο το μαγουλο να διοχετευσει θερμοτητα στο περιβαλλον. Τουλαχιστον οχι οπως ενα απλο.
Αλλα σιγουρα το εχουν αντισταθμισει και του δινουν το δεικτη ταχυτητας που του δινουν.


ΥΓ. Το ψαχνω αλλα αμα εχεις ευκαιρο κατι ποσταρε το μου.

Konstantinos E60
04-12-13, 09:15
Ολοι όσοι υποστηρίζεται οτι δεν παιζει ρόλο ο δείκτης ταχύτητας στο πως ζεσταίνεται ενα ελαστικό έχετε και ανάλογη εμπειρία ή απλά το έχετε ακούσει-διαβάσει απο κάπου ?

ghost-rider
04-12-13, 10:04
Ο δεικτης ταχυτητας εχει να κανει με το πως το ελαστικο αποβαλει τη θερμοτητα που αποκτα λογω της κυλησης.

Οταν παμε ευθεια.
Σε χαμηλες ταχυτητες η θερμοκρασια του ελαστικου ειναι χαμηλη.
Στις υψηλες ανεβαινει. Στις πολυ υψηλες καποια αντεχουν καποια οχι. Αναλογα με το δεικτη τους.

Σε στροφιλικια η θερμοκρασια ανεβαινει ταχυτατα οταν το αμαξι ζοριζεται.
Ο λογος? Δεν μιλαμε πλεον για τριβη κυλησης, αδιαβατικες μεταβολες κλπ(ευθυνονται για την ανοδο της θερμοκρασιας στις υψηλες ταχυτητες).

Στη στροφη εχουμε να αντιμετωπισουμε τριβη ολισθησης και ο δεικτης ταχυτητας του ελαστικου δεν αντικατοπτριζει την αντοχη του σε στριψιμο.
Δεν αντικατοπτριζει το ποσο γρηγορα θα ζεσταθει στη σφιχτη διαδρομη ουτε το ποσο θα αντεξει.
Θα μπορουσε στοιχειωδως να γινει συσχετιση αλλα το μονο που μπορει να κανει ειναι να οδηγησει σε παρερμηνεια των δεικτων.
Aς πουμε οτι αυτο με τον υψηλο δεικτη θα αποβαλει θερμοτητα γρηγοροτερα.
Κολοκυθια.
Ποτε να προλαβει? Μετα απο πεντε αλλεπαλληλες στροφες και σκαρτο λεπτο βαζεις χερι επανω και εχει ηδη ζεσταθει. Τι να προλαβει να αποβαλει σε τοσο λιγο χρονο?
Αν πηγαινε πορεια για να αποκτησει την ιδια θερμοκρασια θα ηθελε υπερδιπλασιες ταχυτητες για κανενα 10λεπτο.....
Σε περιπτωση στροφων λοιπον ο χρονος ειναι πολυ μικρος. Η διαφορα στην ικανοτητα αποβολης θερμοτητας δεν φαινεται. Θα αντεξει αυτο με τη σκληροτερη παστα στο πελμα τελικα(τελειως ασχετο με το δεικτη ταχυτητας).
Στην πορεια η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ προοδευτικα και υπαρχει ολος ο χρονος το λαστιχο να αποβαλει θερμοτητα και να παραμεινει σε μια επιθυμητη θερμοκρασια.
Εκει αναλογα με τις προδιαγραφες σου λεει οτι μεχρι τα 210 δεν υπερθερμενεται. Η μεχρι τα 240 δεν υπερθερμενεται. Η μεχρι τα 270 δεν υπερθερμενεται.
ΠΧ:Ενα μισελεν Υ ζεσταινεται πολυ ευκολοτερα απο ενα πιρελι V.
Και τελικα φυτιλιαζει και πολυ πιο γρηγοτα απο το πιρελι V(καρατσεκαρισμενα αυτα τα 2).
Στην ευθεια ομως το μισελεν Υ αντεχει μεγαλυτερες ταχυτητες απο το πιρελι V.

Χοντρικα χοντρικα. Σκεφτειτε οτι ο δεικτης ταχυτητας αντικατοπτριζει το πως το λαστιχο ζεσταινεται οταν το αμαξι κινειται ευθεια. Χωρις να επιταχυνει, χωρις να φρεναρει και χωρις να στριβει.
Ειναι ελαχιστες οι περιπτωσεις που μπορει να συνδιαστει η αποδοση τους με το δεικτη.
Τον δεικτη τον κοιταμε και φροντιζουμε να υπερκαλυπτει την τελικη του αυτοκινητου μας. Δεν χρειαζεται παραπανω σκεψη. Τα αλλα τα φροντιζουν αλλοι για μας.
Δεν εχει να κανει με τιποτε αλλο.
Οταν στριβεις μπαινουν χιλιοι δυο παραγοντες στο παιχνιδι.

Προσωπικες αποψεις-εμπειριες-γνωσεις.
Οπως θελετε δειτε το.

geokats
04-12-13, 21:44
Ευχαριστώ για τις έως τώρα απόψεις σας....
Για να μην καταναλωθούμε με το θέμα του δείκτη ταχύτητας (το Η το βλέπω πιο ρεαλιστικό, το V πιο ασφαλές και το W που είχα τόσα χρόνια αν και υπερβολικό, ταιριάζει μια χαρά οδικά στο αυτοκινητάκι),
καμιά άλλη πρόταση για ΜΑΡΚΑ ή είστε όλοι happy με τα Continental παρά τις όχι τόσο καλές επιδόσεις στην αντίσταση κύλισης όπως προαναφέρθηκε;

michaelp900
11-12-13, 00:23
Οταν αγορασα το αμαξι φορουσε continetal sport contact 2.Στα 58.000 τα αλλαξα....το εδινα λιγακι και εβαλα τα 5.Στα 63.500χμ και ειμαι υπερευχαριστημενος!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4