PDA

Επιστροφή στο Forum : ε46 φρενα βελτιωση..



atplf
13-11-13, 13:24
παιδια καμια ιδεα για το πως θα βελτιωσουμε τα φρενα με τις υπαρχοντες δαγκανες????

Lambros46
13-11-13, 14:33
Καλύτερα τακάκια,σωληνάκια υψηλής και υγρό ATE το μπλε

Sent from my GT-I8260 using Tapatalk

Cobalt
13-11-13, 14:58
πάντα με προβλημάτιζε το θέμα αν και κατα πόσο αξίζει να κάνεις ''βελτιώσεις'' στο θέμα φρένα.

γνωρίζω περιπτώσεις που είχαν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα πχ βάζοντας άλλα τακάκια τα οποία δεν έπιαναν τις σωστές θερμοκρασίες ποτέ και σφύριζαν και δεν γράπωναν φυσικά και σωστά λόγω θερμοκρασιών.

το επόμενο ερώτημα είναι , οκ, αλάζω κάποια πράγματα και τι περιμένω τελικά??? καλύτερη απόσταση ακινητοποίησης? πολύ αμφιβάλω αν θα δει κανείς έστω και μισό μέτρο απο τα 100 - 0 ΚΜ/Η !

έχω καταλήξει λοιπόν οτι μικροεπεμβάσεις απλά κοστίζουν και μερικές φορές φέρνουν και αντίθετο αποτέλεσμα!

αυτό που μπορεί λοιπόν να κάνει κανείς σε ΠΡΩΤΗ φάση είναι να βοηθήσει τα υπάρχοντα φρένα ετσι ώστε να κρυώνουν ευκολότερα (τρυπητούς δίσκους) και να γραπώνουν καλύτερα (χαρακτούς δίσκους)

για ουσιαστικές βελτιώσεις (ξαναλέω οχι τίποτα τραγικό σε επιδόσεις) πρέπει να σκάσει πολλά χρήματα αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο το κύκλωμα με δαγκάνες, δίσκους, σωληνάκια, τακάκια κλπ.

για μένα είναι βελτίωση με πολλά ερωτηματικά...

μια σωστή ανάρτηση θα βελτιώσει το φρενάρισμα πολύ περισσότερο απο το να αλλάξω κάποια πράγματα στα φρένα μου σπασμωδικά...

Γνώμη μου :original:

pilot
13-11-13, 15:13
η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..

NikoZ3
13-11-13, 15:33
πάντα με προβλημάτιζε το θέμα αν και κατα πόσο αξίζει να κάνεις ''βελτιώσεις'' στο θέμα φρένα.

γνωρίζω περιπτώσεις που είχαν τελικά το αντίθετο αποτέλεσμα πχ βάζοντας άλλα τακάκια τα οποία δεν έπιαναν τις σωστές θερμοκρασίες ποτέ και σφύριζαν και δεν γράπωναν φυσικά και σωστά λόγω θερμοκρασιών.

το επόμενο ερώτημα είναι , οκ, αλάζω κάποια πράγματα και τι περιμένω τελικά??? καλύτερη απόσταση ακινητοποίησης? πολύ αμφιβάλω αν θα δει κανείς έστω και μισό μέτρο απο τα 100 - 0 ΚΜ/Η !

έχω καταλήξει λοιπόν οτι μικροεπεμβάσεις απλά κοστίζουν και μερικές φορές φέρνουν και αντίθετο αποτέλεσμα!

αυτό που μπορεί λοιπόν να κάνει κανείς σε ΠΡΩΤΗ φάση είναι να βοηθήσει τα υπάρχοντα φρένα ετσι ώστε να κρυώνουν ευκολότερα (τρυπητούς δίσκους) και να γραπώνουν καλύτερα (χαρακτούς δίσκους)

για ουσιαστικές βελτιώσεις (ξαναλέω οχι τίποτα τραγικό σε επιδόσεις) πρέπει να σκάσει πολλά χρήματα αλλάζοντας ουσιαστικά ολόκληρο το κύκλωμα με δαγκάνες, δίσκους, σωληνάκια, τακάκια κλπ.

για μένα είναι βελτίωση με πολλά ερωτηματικά...

μια σωστή ανάρτηση θα βελτιώσει το φρενάρισμα πολύ περισσότερο απο το να αλλάξω κάποια πράγματα στα φρένα μου σπασμωδικά...

Γνώμη μου :original:


Πηγαινε αγορασε δυο σετ κοκκινα EBC και βαλ'τα μπρος πισω και δεν προκειται να μεινει κανενα ερωτηματικο για το αν αξιζει η' οχι ...

Και μετα βαλε και τα υπολοιπα που ειπε και ο φιλος πιο πανω, δλδ σωληνακια υψηλης συν μπλε ΑΤΕ η' οποιο αλλο υγρο που ειναι 5.1 και
θα αλλαξοπιστισεις ολοκληρωτικα οταν θα δεις μετα πως τα φρενα θα κοκκαλωνουν το αμαξι. Και ισως για αρχη να θελει λιγο (πολυ λιγο) ζεσταμα και μετα ολα οκει και ακουραστα. thumb

Για την αναρτηση ομως εχεις δικιο, εν μερει. :original:

JimE36
13-11-13, 15:48
Οταν λετε σωστη αναρτηση, με ποια εννοια;;;

NikoZ3
13-11-13, 16:10
Οσον αφορα την αναρτηση, προσωπικα θεωρω πως η αναρτηση πρεπει να εμποδιζει οσο μπορει αποτελεσματικοτερα την οποια μετατοπιση φορτιου κατα το φρεναρισμα γιατι δεν ειναι και οτι πιο ασφαλες οταν συμβαινει αυτο ...

playmaker
13-11-13, 19:19
Ακομα και τα bbk σε αμάξια που εχουν κάποιο φρένο δεν βελτιώνουν το φρενάρισμα αλλα την αντοχή κτλ σε κατάστασης πχ πίστας παίζει σε σταμάτημα να μη δεις στο δρόμο διάφορα σε μέτρα αν τα βάλεις κατω.αρα λάστιχα και ανάρτηση κάνουν διάφορα .σιγουα σωστό τακακι και δίσκος αξίζει .όπως και bbk να βάλεις παλι θες σωστό δίσκο τακακι που σε σχέση με αυτο που εχει το σετ μπορει να ειναι μερα με τη νύχτα

atplf
13-11-13, 19:49
δεν εχω τρελες απαιτησεις απο τα φρενα ....απλα να ηταν λιγο πιο αμεσση η αποκριση τους....οδηγησα ενα nissan 18-19 ετων νομιζω almera και επαθα πλακα απο το φρενο του.......και ουτε τρυπητοι δισκοι ουτε αεριζομενοι τιποτα...απλοι δισκοι και ταμπουρα πισω....χαιδευες το φρενο και ενιωθα την δυναμη....Ως αναφορα τα EBC τακακια τα εβαλε ο ξαδερφος μου σε passat αι ειδε διαφορα........ΕΙΔΟΜΕΝ..

Cobalt
14-11-13, 08:27
η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..

αν δεν κάνω τόσο λάθος οι τρύπες είναι και για ψύξη.
όσο για την εξάχνωση στην οποία αναφέρεσαι πρακτικά είναι αδύνατη αλλά αυτό είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση. θεωρητικά έχεις δίκιο όμως...

optostyle
14-11-13, 10:26
Φαντασου οτι βαζεις την οικογενεια και ξεκινας ενα ταξιδακι....με τα "νορμαλ" φρενα προς το τελος του ταξιδιου (καλοκαιρι) ειδικα σε στροφες σαν της Χαλκιδικης τα φρενα επιαναν λιγο.. τα ενοιωθα καπως...μετα την αναβαθμιση (χαρακτους,σωληνακια υψηλης,τακακια) αλλαξε συμπεριφορα τελειως..επιαναν χωρις καθυστερηση και 'φουσκωματα'...........σε νορμαλ και κοντινες αποστασεις δεν θα δεις διαφορα

Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

pilot
14-11-13, 10:30
Σιγουρα αυτο το ''πακετο'' ειναι ιδανικο για αυτο που θελει ο φιλος. Ενα σετ σωληνακια ''αεροπορικου'' τυπου, καλο σετ τακακια και καλα υγρα ειναι υπεραρκετα και θα βελτιωσουν κατα πολυ την αισθηση και την διαρκεια.

Bitz
14-11-13, 10:37
η ψυξη στους δισκους γινεται απο τα ''πτερυγια'' που εχουν αναμεσα τους. Οι τρυπες αλλα και οι ''χαρακιες'' δεν εχουν σκοπο τα ψυξουν αλλα να διωξουν την σκονη που δημιουργειται απο την τριβη η οποια σε ακραιες περιπτωσεις και θερμοκρασιες αεροποιειται και μενει μεταξυ τακακιου και δισκου!! Και ως γνωστον τα αερια ειναι ασυμπιεστα οποτε ουσιαστικα το τακακι χανει την επαφη του με την δισκοπλακα! Φυσικα αυτο το τελευταιο σε πολυ ακραιες καταστασεις επαναλαμβανω..

Πιλοτε μου σορυ...αλλα τα αερια συμπιεζονται....τα υγρα ειναι ασυμπιεστα(υπο προυποθεσεις)

pilot
14-11-13, 10:58
ναι εχεις δικιο!! τραγικο λαθος και εχουμε να κανουμε και με αερα!! χαχαχαχαχ....

παντως αυτο με την σκονη που ανεφερα ισχυει, φυσικα οπως ειπε και ο cobalt ειναι πρακτικα αδυνατο να συμβει σε συνθηκες που οδηγουμε εμεις, απλα το ανεφερα ''για την ιστορια'' που λενε.

atplf
15-11-13, 14:32
μαλλον κατι τετοιο θα γινει....ευχαριστω