Επιστροφή στο Forum : αλλαγή βαλβίδων απο 16v se 8v για λιγότερα τέλη
leonidasgr2003
27-10-13, 18:58
Γεια σας,
θα ήθελα να μου πείτε πόσο εύκολο και με τι κόστος μπορώ να αλλάξω τις βλαβίδες στο ε46 μοντ 2005 .
https://el.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
βλέποντας στο 318i , διακρίνεται πως το 8V βγάζει 1.895 cm³ αντί 1995 που βγάζει το 16V .
δηλαδή μικρότερα τέλη κατα 300Ε .
Αλλάζοντας βαλβίδες δεν αλλάζεις τον συνολικό εμβολιζόμενο όγκο (κυβισμό)
Γεια σας,
θα ήθελα να μου πείτε πόσο εύκολο και με τι κόστος μπορώ να αλλάξω τις βλαβίδες στο ε46 μοντ 2005 .
https://el.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
βλέποντας στο 318i , διακρίνεται πως το 8V βγάζει 1.895 cm³ αντί 1995 που βγάζει το 16V .
δηλαδή μικρότερα τέλη κατα 300Ε .
Που το ακούσεις οτι οι βαλβίδες ανέβαζουνε το κυλινδρισμό;
Κι οτι θα πληρώνεις λιγότερα τέλη
οχι φιλε μου...ουτε να το ξαναπεις.
φιλε μου 318 ναι....αλλα...
αλλο M43TÜ B19
και αλλο N42/N46 B20
αλλος ο ενας κινητηρας και αλλο ο αλλος.
318(σαν ονομασια μοντελου) αλλα με 2 διαφορετικους κινητηρες!
οποτε αν αλλαξεις κατι θα ειναι ο ολοκληρος ο κινητηρας!
Το μόνο που θα ήταν εύκολο θα ήταν να πας σε κινητήρα Β18, αλλά και πάλι το κόστος της μετατροπής δεν νομίζω να δικαιολογεί τα χρήματα που θα δώσεις μέχρι να συμπληρώσεις δεκαετία - νομίζω έγραψες ότι ειναι του 2005-
Υπολογισε τα τελη/εισφορές και αντιπαρεβαλε τα με το κόστος της μετατροπής
Και αποφασίζεις....
Sent from my M9 pro using Tapatalk 4
oldcarskickass
27-10-13, 22:14
Αν και το 2013 πλησιάζει στο τέλος του και οι συμμετοχές σχεδόν έχουν κλείσει πιστεύω ότι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το καλύτερο θρεντ όλων των εποχών.
Stunt Mike
27-10-13, 22:29
Αν και το 2013 πλησιάζει στο τέλος του και οι συμμετοχές σχεδόν έχουν κλείσει πιστεύω ότι θέτει σοβαρή υποψηφιότητα για το καλύτερο θρεντ όλων των εποχών.
Πραγματικα επικο!!! :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: Ξεπερασε και το thread με τ'αμορτισερ σε Ε36....Και φαντασου να του το'πε ο μηχανικος του αυτο!! :facepalm:
Λεωνιδα, δεν γινονται αυτα τα πραγματα.. μην τα λες παραεξω..
Αν θελεις λιγοτερα τελη, παρε 316.. ή το Γερμανικο 1.8 βαλβετρονικ..
Πλακιτσα..
Μπορεις να ταπωσεις τον 1 κυλινδρο και ετσι να το κανεις 3κυλινδρο και να ριξεις τον κυβισμο, συνεπως και τα τελη.. :th_Laie_67-1::hystericalbs1:
Μα να μην το σκεφτεί κανείς τόσο καιρό και να παραδίδει τζάμπα ο κόσμος πινακίδες
Παιδιά ο συμφορουμίτης μια ερώτηση έκανε.
Τα ειρωνικά σχόλια δεν περιττεύουν ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.