PDA

Επιστροφή στο Forum : [E90] Πρόβλημα εκκίνησης 316



geokats
23-10-13, 20:07
Αγαπητά μέλη,

γράφω για πρώτη φορά στο site με αφορμή ένα πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στο αυτοκίνητό μου (BMW 316i E90 μοντέλο 2009) και για το οποίο οι "ειδικοί" έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά...

Από το καλοκαίρι παρατηρώ ότι κάποιες φορές, θα διευκρινίσω αργότερα ποιες, το αυτοκίνητο αργεί να πάρει μπροστά, πατώντας διαρκώς το κουμπί εκκίνησης.

Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο παίρνει τσακμάκι, όταν σβήσεις τον κινητήρα και ξαναβάλεις αμέσως μπροστά πάλι ΟΚ. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο, πας κάπου παρκάρεις και μετά από 3-4 ώρες πας να το ξαναβάλεις μπροστά και να φύγεις...(Το παρατηρούσα έντονα το καλοκαίρι, κάθε φορά που άφηνα το αυτοκίνητο σε κάποια παραλία για μπάνιο και επέστρεφα μετά από λίγες ώρες να το πάρω)
Ξέρω ακούγεται περίεργο, για το λόγο αυτό έστησα την κάμερα του κινητού και αν επέτρεπε η επισύναψη αρχείων θα μπορούσα να παίξω το βιντεάκι..

Γνωρίζει κάποιος κύριος/κυρία παρόμοιο περιστατικό;
και ποια δύναται να είναι η πιθανή αιτία του;....

Από μια γρήγορη αναζήτηση στο forum είδα ότι το θέμα/πρόβλημα είχε ξαναπαρουσιαστεί, χωρίς να επεξηγείται ακριβώς η αιτία του....

Η αντιπροσωπεία μέσω διάγνωσης μου άλλαξε θερμοστάτη ψυκτικού υγρού και αισθητήρα αζώτου με αρνητικά αποτελέσματα...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

antoniskrg
23-10-13, 21:06
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα παρουσιάζει και το δικό μου. Μετά από ερώτηση στην αντιπροσωπία, αφού το βάλανε στο διαγνωστικό και δεν έδειξε καμία βλάβη, αφού κοίταξαν και την πίεση στην αντλία βενζίνης και ήταν φυσιολογική, μου είπαν ότι κατά 99% είναι τα μπεκ. Τους είχε ξανατύχει παρόμοιο πρόβλημα και έψαχναν να βρούν τη λύση μέχρι που άλλαξαν όλα τα μπεκ και λύθηκε. Μου είπαν ότι προφανώς κάποιο μπεκ έχει μια μικρή διαρροή βενζίνης όταν σβήνω το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να ζορίζεται η αντλία όταν το ξαναβάζω μπροστά γιατί δεν διαβάζει αυτή τη μικρή αλλαγή. Ενώ όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο τελείως,πάντα σηκώνει όλη την πίεση η αντλία. Πάντως μου είπαν ότι δεν αξίζει να αλλάξω τα μπεκ για αυτό το ''μικροπρόβλημα'' όπως μου είπαν. Μόνο αν επιδεινωθεί πάρα πολύ η κατάσταση(Δηλ. γενικά δεν μπορεί εύκολα να πάρει μπροστά)

geokats
23-10-13, 21:51
Αυτό το 99% προβληματίζει...
Τη διαρροή στο μπεκ δεν θα την εντόπιζε η διάγνωση;..
Και πώς θα καταλάβει κάποιος ποιο μπεκ φταίει;
Υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί η διαρροή αυτή;...και τέλος είναι ασφαλές να υπάρχει στο χώρο του κινητήρα διαρροή βενζίνης;;;

(Ευχαριστώ antoniskgr για την άμεση απάντηση)

antoniskrg
23-10-13, 22:04
Μου είπαν ότι η διαρροή είναι απειροελάχιστη. Δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας.Εξάλλου το μπέκ είναι μέσα στον κινητήρα. Όχι δεν εντοπίζεται από το διαγνωστικό. Δεν μπορούν να ξέρουν ποιο μπεκ έχει πρόβλημα, αλλά αλλάζουν όλη την 4άδα όπως είναι και οι οδηγίες που έχουν από το εργοστάσιο.

tokiko
23-10-13, 22:17
Αν το πρόβλημα είναι στα μπεκ, τότε και εγώ θα συμφωνούσα στην αλλαγή όλων των μπεκ και πάλι λέω αν το πρόβλημα είναι τα μπεκ. Νομίζω ότι γίνεται ακόμα να πας δηλαδή σε ένα δοκιμαστήριο μπεκ που θα σου έλυναν την απορία με ένα τεστ thumb

clabmw
23-10-13, 22:21
Μια απο τα ιδια και εγω (9/09).

ΔημήτρηςΜ3
23-10-13, 22:41
Vanos

geokats
23-10-13, 22:46
Είμαι σίγουρος ότι θα μαζευτούμε αρκετοί με το ίδιο πρόβλημα....

Σκέφτομαι να στείλω μια σχετική επιστολή (να επισυνάψω και το βιντεάκι) στα κεντρικά (Ελλάδα - Γερμανία)...

Ptboul
24-10-13, 14:24
Απίστευτο πρόβλημα και το ακούω πρώτη φορά...

clabmw
24-10-13, 15:15
Εδω παλι ταχαμε ξαναπει https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14764

geokats
24-10-13, 15:44
ναι και τελικό συμπέρασμα για την αιτία του προβλήματος δεν προκύπτει...
αν κάποιο από τα μέλη αντιμετώπισε/ζει το ίδιο πρόβλημα και είναι ΣΙΓΟΥΡΟΣ για το τι φταίει, είμαστε όλο αυτιά (ή στην προκειμένη περίπτωση... μάτια καλύτερα)...

skaros
24-10-13, 16:32
https://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=50839

Εδω αναφερει πως η αιτια ειναι τα μπουζι (μαλλον)...
Εσενα ειναι δουλεμενα?

clabmw
24-10-13, 19:56
Δεν ειναι τα μπουζι. Εμενα εχουν αποκλειστει ολα τα ενδεχομενα εκτος απο αντλια υψηλης και μπεκ. Βασικα εμενα σε σχεση με το βιντεο δεν μιζαρει, αλλα οταν παιρνει μπρος πεφτουν οι στροφες στον πατο χωρις να σβηνει και το γκαζι δεν ανταποκρινεται για 30 δευτερολεπτα περιπου.

clabmw
24-10-13, 20:06
Επισης το προβλημα δεν υφισταται οταν κανει κρυο.

120ie87
25-10-13, 09:54
^ Ευχέλαιο δοκίμασες να κάνεις?

mark e92
25-10-13, 10:34
Αξιοπιστα τα άτιμα!!!!!

120ie87
25-10-13, 11:05
Αξιοπιστα τα άτιμα!!!!!


Δεν σπάνε - δεν χαλάνε!

Driver M
25-10-13, 11:25
Τελικα πιο τυχεροι οσοι εχουμε N46 σε σχεση με.τους e.d. δεν θα μπορουσαμε να ημασταν.
Τοσα πολλα και χαζα προβληματα αμφιβαλλω αν εχουν ξαναεμφανιστει σε κινητηρα της bmw.

Ptboul
25-10-13, 11:26
Ακόμα δεν έχω πολυ καταλάβει τι παίζει. Πχ το αμάξι μιζάρει αλλά δεν παίρνει ή είναι νεκρό; Τα λαμπάκια ανάβουν όλα κανονικά;

Εδώ (https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1090247-Start-Button-Sometimes-Doesn-t-Work) αναφέρουν και το ίδιο το κλειδί σαν θέμα.

Οι 2-3 μεγάλες επίσημες αντιπροσωπείες δεν το έχουν ξανα αντιμετωπίσει;

mark e92
25-10-13, 12:31
Λεες να φταίει το imobilizer?
Δοκίμασε οταν στο κάνει το 2κλειδι.

120ie87
25-10-13, 12:54
Τελικα πιο τυχεροι οσοι εχουμε N46 σε σχεση με.τους e.d. δεν θα μπορουσαμε να ημασταν.
Τοσα πολλα και χαζα προβληματα αμφιβαλλω αν εχουν ξαναεμφανιστει σε κινητηρα της bmw.


Σε κάποιο άμεσου ψεκασμού που ήξερα, παντού και πάντα με πειράκια!!! :hystericalbs1:

tasos.kamv
25-10-13, 18:44
Τελικα πιο τυχεροι οσοι εχουμε N46 σε σχεση με.τους e.d. δεν θα μπορουσαμε να ημασταν.
Τοσα πολλα και χαζα προβληματα αμφιβαλλω αν εχουν ξαναεμφανιστει σε κινητηρα της bmw.

αφού έχουν φάει το αγγούρι με όλες τις "παιδικές ασθένειες" οι κάτοχοι των Ε46 με τους Ν42 που είναι παρόμοιοι και προγενέστεροι κινητήρες... στους Ν46 και στα Ε9x η bmw πέτυχε την απόλυτη αξιοπιστία!

tasos.kamv
25-10-13, 18:47
Αγαπητά μέλη,

γράφω για πρώτη φορά στο site με αφορμή ένα πρόβλημα που έχει εμφανιστεί στο αυτοκίνητό μου (BMW 316i E90 μοντέλο 2009) και για το οποίο οι "ειδικοί" έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά...

Από το καλοκαίρι παρατηρώ ότι κάποιες φορές, θα διευκρινίσω αργότερα ποιες, το αυτοκίνητο αργεί να πάρει μπροστά, πατώντας διαρκώς το κουμπί εκκίνησης.

Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο παίρνει τσακμάκι, όταν σβήσεις τον κινητήρα και ξαναβάλεις αμέσως μπροστά πάλι ΟΚ. Το πρόβλημα εμφανίζεται όταν κυκλοφορήσεις το αυτοκίνητο, πας κάπου παρκάρεις και μετά από 3-4 ώρες πας να το ξαναβάλεις μπροστά και να φύγεις...(Το παρατηρούσα έντονα το καλοκαίρι, κάθε φορά που άφηνα το αυτοκίνητο σε κάποια παραλία για μπάνιο και επέστρεφα μετά από λίγες ώρες να το πάρω)
Ξέρω ακούγεται περίεργο, για το λόγο αυτό έστησα την κάμερα του κινητού και αν επέτρεπε η επισύναψη αρχείων θα μπορούσα να παίξω το βιντεάκι..

Γνωρίζει κάποιος κύριος/κυρία παρόμοιο περιστατικό;
και ποια δύναται να είναι η πιθανή αιτία του;....

Από μια γρήγορη αναζήτηση στο forum είδα ότι το θέμα/πρόβλημα είχε ξαναπαρουσιαστεί, χωρίς να επεξηγείται ακριβώς η αιτία του....

Η αντιπροσωπεία μέσω διάγνωσης μου άλλαξε θερμοστάτη ψυκτικού υγρού και αισθητήρα αζώτου με αρνητικά αποτελέσματα...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων....

Πιστεύω ότι η δυσκολία αυτή οφείλεται σε αισθητήρα στροφάλου ή εκκεντροφόρου..

clabmw
26-10-13, 01:11
Δεν σπάνε - δεν χαλάνε!


Εννοειται! Εδω και ενα χρονο τοχω το προβλημα και περιμενω ποτε θα με αφησει στον τοπο μπας και το καταγραψει ο εγκεφαλος αλλα το ριμαδι ειναι σκυλι! Δε με αφηνει με τιποτα!:th_Laie_67-1:

JERY
26-10-13, 01:39
Και το δικο μου (6ος 2009) συνεχιζει το κανει απο 3/2011 οποτε μου αλλαξαν εναν πολλαπλασιαστη λογω του "γνωστου" προβληματος.
Φετος τον Μαιο στο σερβις των 60000 μου αλλαξαν στην εγγυηση ολους τους πολλαπλασιαστες καθως και τα μπουζι, παρολα αυτα συνεχιζει να το κανει.
Τους το ανεφερα και μου ειπαν οτι δεν βλεπουν τιποτα.

Πλεον οταν μου το κανει σβυνω τον κινητηρα και αμεσως τον ξαναναβω. Την δευτερη φορα αναβει φυσιολογικα......:think:

clabmw
26-10-13, 01:54
Οι πολλαπλασιαστες ηταν μια αλλη πονεμενη ιστορια που εληξε με κανα δυο ανακλησεις. Τωρα να δουμε.