Επιστροφή στο Forum : Bastard E30
Οτι και να πω ειναι λιγο. Βασικα θελω να πω πολλα αλλα θα με αποκαλεσουν ρατσιστη οποτε θα αφησω τις φωτογραφιες να μιλησουν.
Κριμα το αυτοκινητο και κριμα το 46αρι που το πιο πιθανο το κλαιει καποιος:mpaks::mpaks::mpaks::mpaks::mpaks:
Panos 316T
21-10-13, 11:14
για μένα μπράβο στο παλικάρι για την ιδέα και την εφαρμογή άσχετα από το αισθητικό του αποτελέσματος.
από το να βλέπω άλλα μοτόρια άλλης μάρκας προτιμώ αυτό εδώ.
HLIAS - E36
21-10-13, 13:03
Πως τα κατάφερε ο άτιμος? Και έγινε καλή δουλειά όπως φαίνεται...
αφου εχει βαλει τα παντα ατοφια απο το Ε46, μια μαλακια και μιση ειναι το αυτοκινητο. Κριμα το 30αρι πραγματικα κριμα
HLIAS - E36
21-10-13, 13:25
Δεν είναι όμως πιο στενό το 30άρι? Νόμιζα ότι έχει διαφορά στο πλάτος και μάλιστα μεγάλη για τέτοιου είδους μπαξίματα...
xaxaxa Σκεπτομενος προσφατα να παρω σαν δικο μου οχημα εν Ε30 και να το φερω εκει που θελω εγω συζητουσα με ενα φιλο και λεγαμε πως θα ηταν ιδανικο ενα αγριο Ε30 με το εσωτερικο ενος Ε46 και να το χαχαχαχα
Περα απο την πλακα ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ( αν και εχει κανει καλη δουλεια) κριμα
https://www.youtube.com/watch?v=xKYC6R0VyBE
Δεν είναι όμως πιο στενό το 30άρι? Νόμιζα ότι έχει διαφορά στο πλάτος και μάλιστα μεγάλη για τέτοιου είδους μπαξίματα...
εννοειται πως ειναι πιο στενο το Ε30 ...
εχει κοψει το ταμπλο αριστερα-δεξια
μια τυχαια εικονα στο google απο Ε46 εσωτερικο δες και
θα καταλαβεις τι εννοω thumb
xaxaxa Σκεπτομενος προσφατα να παρω σαν δικο μου οχημα εν Ε30 και να το φερω εκει που θελω εγω συζητουσα με ενα φιλο και λεγαμε πως θα ηταν ιδανικο ενα αγριο Ε30 με το εσωτερικο ενος Ε46 και να το χαχαχαχα
Περα απο την πλακα ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ ( αν και εχει κανει καλη δουλεια) κριμα
https://www.youtube.com/watch?v=xKYC6R0VyBE
υπαρχει ετοιμο στην Ελλαδα και ειναι και σε Μ3 καροτσα: https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/899660/
ρε παιδια αυτα τα κανουνε γιατι δεν εχουν την τεχνογνωσια με τα ρευματα, αισθητηρες κλπ. Δεν μπορω να βλεπω τετοια πραγματα μου γυριζουν τα ματια αναποδα καθε φορα.
υπαρχει ετοιμο στην Ελλαδα και ειναι και σε Μ3 καροτσα: https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/899660/
380 αλογα με ΟΕΜ εισαγωγη και ΜΑΦ? Ελληνας θα ειναι σιγουρα ο tuner/βελτιωτης/μαστορας
και βεβαια Ελληνας, κριμα το καροτσι, κριμααααααααααααααααα
Προσωπικά με χαλάει και το ταμπλώ-τιμόνι και τα μαύρα πίσω φώτα και οι 4 απολήξεις από πίσω :)
Θα το προτιμούσα εντελώς μαμά με το μοτέρ μόνο και από πίσω να γράφει 316i
Να επικοινωνησουμε αν ειναι να μας πει πως καταφερε και εβγαλε 380 αλογα με στοκ εισαγωγη/μαφ.
Βεβαια να πω οτι και εγω μικρος, στο χωριο του πατερα μου εξω απο την Καβαλα, ειχα ακουσει να λενε πολλες ιστοριες με δρακους και φιδια και μαγισσες και ξωτικα.
Οταν μεγαλωσα ομως, καταλαβα οτι ολα αυτα ειναι ιστοριες επιστημονικης φαντασιας και στα χωρια ειναι ενα συχνο φαινομενο να διηγουνται παραμυθακια με δρακους και με φιδια...
ειναι και απο ΒMWδομαγαζο η αγγελια (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/899660/)
ασχετως των δηλωθεντων αλογων και λοιπων ανακριβειων...εγω συμφωνω με το τροπο, που το εχει κανει.
αν ο μονος τροπος για να δουλεψουν, ολα μα ολα...χωρις να πληρωσει μια περιουσια σε ηλεκτρολογο...ειναι να βαλεις το ταμπλο και να κουμπωσεις ολους τους αισθητηρες ...εγω ειμαι μαζι του.
ξεκλειδωματα ..πλεξουδες...προγραμματισμ ...κοστιζουν οσο το τροπετο και σιγουρα για μενα θα ηταν μονοδρομος ..η δικη του λυση.
ασχετως των δηλωθεντων αλογων και λοιπων ανακριβειων...εγω συμφωνω με το τροπο, που το εχει κανει.
αν ο μονος τροπος για να δουλεψουν, ολα μα ολα...χωρις να πληρωσει μια περιουσια σε ηλεκτρολογο...ειναι να βαλεις το ταμπλο και να κουμπωσεις ολους τους αισθητηρες ...εγω ειμαι μαζι του.
ξεκλειδωματα ..πλεξουδες...προγραμματισμ ...κοστιζουν οσο το τροπετο και σιγουρα για μενα θα ηταν μονοδρομος ..η δικη του λυση.
Κανεις τεραστιο λαθος, γιατι ετσι το αυτοκινητο ειναι μια καταντια και μετα πλεον δεν εχει καμια μα καμια αξια. Παραδειγμα το ΕΛΛΗΝΙΚΟ που ειναι στο car μερικα χρονια τωρα. Το ξεκλειδωμα κανει κοντα στα 1200 euro, o ηλεκτρολογος που φτιαχνει τα δικα μας παιρνει 800 εργασια + υλικα (φισακια, κλπ) και ο μηχανικος μου εργασια για τοποθετηση 1000 + υλικα. Δεν νομιζω οτι ολα τα παραπανω ειναι μια περιουσια, εκτος αμα σου αρεσει να εχεις αυτοκινητο ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ.
Και εχεις ενα αυτοκινητο σωστο και λειτουργικο σε ολα του, α και πανω απο ολα μπορεις και κανεις διαγνωση στο μοτερ σαν Ε46 Μ3 κανονικοτατα!!!!
νομιζω οτι ξερεις , αν μου αρεσει να κυκλοφορω με ενα αυτοκινητο ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ...και ποια ειναι η θεση μου για το ''γνησιο'' .
αλλα για ενα ε30 που η αξια του ειναι μηδενικη και το θελω για πιστα και κανιβαλισμα...
ΝΑΙ..θεωρω τα 2,5 με 3 χιλ..που θελει ο ηλεκτρολογος(γιατι τοσο παει τελειωμενο σωστα)..
πολλα...
γιατι πολυ απλα...με αυτα τα λεφτα..το στηνω και βαζω και ρολ μπαρς και το χαιρομαι στην πιστα...
εμενα παλι μου μπαινουν ιδεες....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::shok:
Vasilis M3
21-10-13, 15:19
Μην αγγίξεις το silver grey μου...εεε σου εννοώ!!! :th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:
δεν ειπα για εσενα προσωπικα και σου ειπα ποσο ειναι τελειωμενο. Για εσενα ενα Ε30 ειναι μηδενικη η αξια του για εμενα και για αρκετους αλλους πιστεψε με δεν ειναι. Ο σκοπος ειναι ενα αμαξι να ειναι σωστο ειτε για δρομο ειτε για πιστα. Αnyway εχουμε διαφορετικες αντιληψεις πανω στο θεμα. Και το κοστος στο ειπα ποιο ειναι και ειναι αρκετα χαμηλο αμα σκεφτεις οτι καποτε το κοστος για εναν S38 πανω σε Ε30 η σε Ε36 ξεπερνουσε τα 10,000 (αγορα,εργασια,ανταλλακτικ )
To σωστό ήταν να μείνει μαμα , αλλά και έτσι δεν είναι και πολύ χάλια αν είχε και τις ταπετσαρίες στις πόρτες θα ήταν καλό γιατί θα έδενε και ένας που ΔΕΝ το θυμάτε δεν θα τον πείραζε.
δεν ειπα για εσενα προσωπικα και σου ειπα ποσο ειναι τελειωμενο. Για εσενα ενα Ε30 ειναι μηδενικη η αξια του για εμενα και για αρκετους αλλους πιστεψε με δεν ειναι. Ο σκοπος ειναι ενα αμαξι να ειναι σωστο ειτε για δρομο ειτε για πιστα. Αnyway εχουμε διαφορετικες αντιληψεις πανω στο θεμα. Και το κοστος στο ειπα ποιο ειναι και ειναι αρκετα χαμηλο αμα σκεφτεις οτι καποτε το κοστος για εναν S38 πανω σε Ε30 η σε Ε36 ξεπερνουσε τα 10,000 (αγορα,εργασια,ανταλλακτικ )
αμα ηταν ενα ε30 μ3...εκει να το καταλαβω , πρεπει να μεινει μαμα...
και οταν εννοω μαμα...εννοω και τα μηχανικα..διοτι αλλιως παλι ιεροσυλια ειναι..
αν ομως προκυτε για ενα ε30 της σειρας..που απλα θες να το εχεις για πιστα ή καφριλικια...δεν βλεπω το προβλημα να φερει ταμπλο απο ε46..μια χαρα σωστο θα ειναι ειτε για δρομο ειτε για πιστα..εξαλλου στο αμαξι αυτο θα εχεις ασελγησει πολλακις ,για να φοραει μοτερ απο ε46.
Για εμενα ενα engine swap οταν γινεται σωστα δεν ειναι ιεροσυλια, γιατι αμα ειναι σωστο το επαναφερεις στην αρχικη του κατασταση πανευκολα. Αμα εχεις ομως πετσοκοψει το αυτοκινητο τοτε βαρας το κεφαλι σου στον τοιχο, οπως κανανε καποτε αυτοι με τα junior που χαλαγανε τα "σκαλοπατενια" για να τα κανουνε με 4 φωτα και αλλα παραδειγματα οπως split τα οποια τα κανανε oval κλπ κλπ. Τα ξερεις και τα ξερω.
ΔημήτρηςΜ3
21-10-13, 15:57
Ένα μικρο off topic
Το 46 προχωράει Δημήτρη ;
ΔημήτρηςΜ3
21-10-13, 16:21
M3 v10
savvas bmwdakias
21-10-13, 17:29
Εγω περα απο ολα τα αλλα εχω ενα θεμα με το μπλε σωληνακι που ειναι στο κυκλωμα του ψυγειου. Δεν μπορουσανε να το πανε περιφεριακα ομορφα και ωραια χωρις να περναει ετσι ξεμπαρκο πανω απο το μοτερ?
Για μένα η BMW τελείωσε στο Μ3 Ε30.
Σεβαστές όλες οι απόψεις, αυτή είναι η δική μου.
https://rthirtytwotaka.files.wordpress.com/2010/04/cimg1174.jpg
Εγω περα απο ολα τα αλλα εχω ενα θεμα με το μπλε σωληνακι που ειναι στο κυκλωμα του ψυγειου. Δεν μπορουσανε να το πανε περιφεριακα ομορφα και ωραια χωρις να περναει ετσι ξεμπαρκο πανω απο το μοτερ?
axaxaxax :hystericalbs1::hystericalbs1:
ισχυει .......εκοψε εραψε τα εφερα ολα ωραια.......δεν μπορουσε να κανει μια μανουβρα στο σωληνακι!
οταν προκειται για Ε30 το θελω 4κυλινδρο. Αν ειναι να παμε σε 6κυλινδρο μονο m5.
Για οποιαδηποτε αλλο swap, να σεβαστουμε τουλαχιστον το σαλονι. Επισης το συγκεκριμενο παρταλι που ειδαμε, εκτος απο το σαλονι ταμπλο με ενοχλησε και η εξατμιση.
οταν προκειται για Ε30 το θελω 4κυλινδρο. Αν ειναι να παμε σε 6κυλινδρο μονο m5.
Για οποιαδηποτε αλλο swap, να σεβαστουμε τουλαχιστον το σαλονι. Επισης το συγκεκριμενο παρταλι που ειδαμε, εκτος απο το σαλονι ταμπλο με ενοχλησε και η εξατμιση.
+100000000000000
Τι λάλακες Θεέ μου!!!! :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: :facepalm::facepalm:
Για μένα ας ειναι κάτι στην πένα και σωστό και ας το κάνουν όπως θέλουν και το αγαπάνε !απο κάτι ε30 ερείπια προτιμώ τα προσεγμένα που ειναι κινητή διαφήμιση τη bmw
Έχω δει μερικά Ε36 318is που είναι τελείως εργοστασιακά και πένα... πολύ όμορφα ακόμη και σήμερα!
Το ίδιο και με τα Ε30. Ε30 εργοστασιακό ΑΛΛΑ πένα είναι πανέμορφο.
Φτεράκια ποδίτσες φουστιτσες :) αεροτομές χαλάνε τη διαχρονική εμφάνιση των αυτοκινήτων.
Έχω δει 315 (καρχαρία) πένα κυριολεκτικά, σε τελείως εργοστασιακή μορφή αλλά συντηρημένο άψογα και έχω πάθει πλάκα....
savvas bmwdakias
22-10-13, 21:17
Έχω δει μερικά Ε36 318is που είναι τελείως εργοστασιακά και πένα... πολύ όμορφα ακόμη και σήμερα!
Το ίδιο και με τα Ε30. Ε30 εργοστασιακό ΑΛΛΑ πένα είναι πανέμορφο.
Φτεράκια ποδίτσες φουστιτσες :) αεροτομές χαλάνε τη διαχρονική εμφάνιση των αυτοκινήτων.
Έχω δει 315 (καρχαρία) πένα κυριολεκτικά, σε τελείως εργοστασιακή μορφή αλλά συντηρημένο άψογα και έχω πάθει πλάκα....
Κοιτα αν οι αεροτομες ειναι εργοστασιακες ή ειναι ενα γνησιο m pack ειναι εξισου ομορφο πιστευω.thumb
Για εμενα ενα engine swap οταν γινεται σωστα δεν ειναι ιεροσυλια, γιατι αμα ειναι σωστο το επαναφερεις στην αρχικη του κατασταση πανευκολα. Αμα εχεις ομως πετσοκοψει το αυτοκινητο τοτε βαρας το κεφαλι σου στον τοιχο, οπως κανανε καποτε αυτοι με τα junior που χαλαγανε τα "σκαλοπατενια" για να τα κανουνε με 4 φωτα και αλλα παραδειγματα οπως split τα οποια τα κανανε oval κλπ κλπ. Τα ξερεις και τα ξερω.
take it easy my friend it's just an e30!το περισσοτερο κριμα ειναι στο σαλονι κ στο μοτερ...:thumbsdown:
Καλα δεν ειναι ετσι αλλα η καθε αποψη σεβαστη
m_power_lunatic
25-10-13, 10:57
Καλα δεν ειναι ετσι αλλα η καθε αποψη σεβαστη
Ρε Μητσο-ρε Μητσο.....χαχαχαχαχα,τρελαιν ομαι με το παραπανω σχολιο!!!
Ρε Μητσο-ρε Μητσο.....χαχαχαχαχα,τρελαιν ομαι με το παραπανω σχολιο!!!
:fountwtis::fountwtis::fountwtis::fountwtis::fount wtis:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.