Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Z4 γιατί και γιατί όχι



Christopherk
20-10-13, 15:52
Αφού το δικό μου φεύγει σιγά σιγά πρέπει να ετοιμάσω το έδαφος για το τι καινούργιο αυτοκίνητο θα πάρω. Σαν πρώτη σκέψη ήρθε η 5 άρα E60 μετά από κουβέντα με φίλους μου έβαλαν και φωτιές για Z.
Εδώ λοιπόν θα χρειαστώ τις γνώμες από εσάς που έχετε Z να μου πείτε τα καλά και τα κακά της, τι πρέπει να προσέξω και τι να περιμένω. Μιλάμε για Z4 E85..

jkourkoulis
20-10-13, 16:07
Δεν είναι κάπως μακριά μια πεντάρα από ένα 2θεσιο; Τι ανάγκες θέλεις να καλύπτει το αυτοκίνητό σου;

Christopherk
20-10-13, 16:11
Δεν έχουν καμία σχέση το ένα με το άλλο το γνωρίζω.
Το αμάξι είναι καθαρά για δουλειά σπίτι, σπίτι δουλειά, βόλτες και 2 με 3 ταξίδια το χρόνο.

jkourkoulis
20-10-13, 16:14
Τότε αν δε χρειάζεσαι ιδιαίτερα τους χώρους της 5αρας πάρε το z να το απολαύσεις όσο έχεις αυτή την ελευθερία! Βέβαια όσοι έχουν z4 θα σου δώσουν πιο χρήσιμες συμβουλές.

deepBLUE
20-10-13, 16:24
Και ξερω και ένα απίθανο Ζ4 !!!

Christopherk
20-10-13, 16:28
Και ξερω και ένα απίθανο Ζ4 !!!

Μιλάμε για E85 με μοτέρ M54B(όλα)
και τιμή που είναι ανάλογη των εποχών μας; ο εξοπλισμός και τα χιλιόμετρα είναι εντελώς αδιάφορα για εμένα. Αν ναι pm me with infos..

wheelman
20-10-13, 16:34
Το μοτορι το εχεις ηδη.
Μην αγχώνεσαι οτι κ να βρεις ;)

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Christopherk
20-10-13, 16:37
Το μοτορι το εχεις ηδη.
Μην αγχώνεσαι οτι κ να βρεις ;)

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Το χεις...

Μα ούτε ένα όμως να μην υπάρχει με πρόβλημα μοτέρ στις αγγελίες..

Christopherk
20-10-13, 16:41
Θέλω πιο πολύ να μάθω κατά πόσο κρύο είναι το αμάξι το χειμώνα πχ λόγο κουκούλας αν κάνει θόρυβο και τέτοια.
Χώρους απλά δεν έχει το ξέρουμε, δεν θέλω να κουβαλάω και τίποτα Αντε ένα δύο σακουαγιαζ.
Πρόβλημα στην κουκούλα και τέτοιες περιπτώσεις τι πρέπει να προσέξω στην αγορά και πως θα καταλάβω εύκολα το τι παίζει. Με λίγα λόγια τα τρικ αυτών που το ξέρουν καλά

wheelman
20-10-13, 16:57
Κατσε να το δει ο Φάνης κ τα υπόλοιπα παιδια με τα ζ

Στάλθηκε από το GT-I9100 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Kostas_1
20-10-13, 17:24
Θορυβος λιγο παραπανω απο τα κλειστα αμαξωματα. Οχι ομως ενοχλητικος ή τπτ σπουδαιο. Το Ζ4 εχει 2πλη κουκουλα με ηχομονωση.

Πολυ προσοχη στον μηχανισμο της κουκουλας. Οχι μονο στο μοτερ της, αλλα και να κλεινει ομαλα - μην εχει "παρει". Το γκουπ οταν κλεινει-σφραγιζει στην κλειδαρια, μην το φοβηθεις. ετσι ειναι.

Να δεις καλα τους νεροχυτες που ειναι στο πλαι πισω απο τις πορτες μην εχουν σκουριες ή βρωμιες - φυλλα κλπ. Αν εχουν (ιδιως ο δδεξια - πισω απο τον συνοδηγο) το μοτερ της κουκουλας ειναι υποψηφιο να πεθανει.

Να δεις το πανι να ειναι καθαρο και περιποιημενο. Την υφη του πανιου δλδ να μην ειναι φθαρμενο. Ριξε λιγο νερο πανω να δεις αν απορροφαται (αν ναι, εχει καιρο να κανει στεγανοποιηση) ή αν φευγει - κυλαει.

Ελεχγος στο συστημα διευθυνσης και τιμονιου- καποια ειχαν βγαλει προβληματα

Να το οδηγησεις σε κατσαρα σημεια στον δρομο να δεις μηπως τριζει πολύ.

Κατα τα αλλα οι γνωστοι καλοι ελεγχοι σε αμαξωμα και μηχανικα μερη.

Τι μοντελο σκεφτεσαι? Κινητηρα?

Andri
20-10-13, 18:00
Διάβασε και αυτό : https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13039

Αρχικά και εγώ για Ζ4 πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά δεν κρατήθηκα και έφυγα με το Ε92...

Christopherk
20-10-13, 20:26
Θορυβος λιγο παραπανω απο τα κλειστα αμαξωματα. Οχι ομως ενοχλητικος ή τπτ σπουδαιο. Το Ζ4 εχει 2πλη κουκουλα με ηχομονωση.

Πολυ προσοχη στον μηχανισμο της κουκουλας. Οχι μονο στο μοτερ της, αλλα και να κλεινει ομαλα - μην εχει "παρει". Το γκουπ οταν κλεινει-σφραγιζει στην κλειδαρια, μην το φοβηθεις. ετσι ειναι.

Να δεις καλα τους νεροχυτες που ειναι στο πλαι πισω απο τις πορτες μην εχουν σκουριες ή βρωμιες - φυλλα κλπ. Αν εχουν (ιδιως ο δδεξια - πισω απο τον συνοδηγο) το μοτερ της κουκουλας ειναι υποψηφιο να πεθανει.

Να δεις το πανι να ειναι καθαρο και περιποιημενο. Την υφη του πανιου δλδ να μην ειναι φθαρμενο. Ριξε λιγο νερο πανω να δεις αν απορροφαται (αν ναι, εχει καιρο να κανει στεγανοποιηση) ή αν φευγει - κυλαει.

Ελεχγος στο συστημα διευθυνσης και τιμονιου- καποια ειχαν βγαλει προβληματα

Να το οδηγησεις σε κατσαρα σημεια στον δρομο να δεις μηπως τριζει πολύ.

Κατα τα αλλα οι γνωστοι καλοι ελεγχοι σε αμαξωμα και μηχανικα μερη.

Τι μοντελο σκεφτεσαι? Κινητηρα?


Πρέπει να με έχεις καλύψει σε όλα τα σημεία..
Πάω για E85 σε οποιαδήποτε κυβικά δεν με νοιάζει τόσο. Καθαρό αμάξι με νοιάζει να είναι πιο πολύ, το μόνο που θα μου έκανε την διαφορά είναι στον εξοπλισμό το Cruise control γιατί έχω ένα ψιλό θέμα Με τα πόδια και σε μακρινές αποστάσεις με κουράζει.

Andri
20-10-13, 20:39
Πρέπει να με έχεις καλύψει σε όλα τα σημεία..
Πάω για E85 σε οποιαδήποτε κυβικά δεν με νοιάζει τόσο. Καθαρό αμάξι με νοιάζει να είναι πιο πολύ, το μόνο που θα μου έκανε την διαφορά είναι στον εξοπλισμό το Cruise control γιατί έχω ένα ψιλό θέμα Με τα πόδια και σε μακρινές αποστάσεις με κουράζει.

Για ταξίδια το θέλεις δηλαδή το Ζ4? Δεν ξέρω κατά πόσο ξεκούραστο είναι, ας μας πει κανένας κάτοχος...

trifonas
20-10-13, 20:48
Διάβασε και αυτό : https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13039

Αρχικά και εγώ για Ζ4 πήγα στην αντιπροσωπεία αλλά δεν κρατήθηκα και έφυγα με το Ε92...

Συμφωνω και γω.Προσωπικα δεν θα επαιρνα ποτε διθεσιο αυτοκινητο.Μονο smart.Δινεις τοσα πολλα χανεις τοσα πολλα για το ντιζαιν.
Δεν λεω ωραιο το Ζ4 αλλα...
Στη θεση σου θα παιρνα ενα Μ3 Ε46 ή 330-335 Ε93.
Δικα μου γουστα ετσι:cheers::cheers:

Christopherk
20-10-13, 20:57
Για ταξίδια το θέλεις δηλαδή το Ζ4? Δεν ξέρω κατά πόσο ξεκούραστο είναι, ας μας πει κανένας κάτοχος...

Ταξίδια όπως έχω γράψει και παραπάνω είναι δύο τρία το πολύ το χρόνο. Φαντάσου όμως και Χαλκίδα να πάω κουράζομαι στο πόδι χωρίς Cruise.

Kostas_1
20-10-13, 21:03
Το roadster ειναι τροπος ζωης που λενε και ειναι να μην ξεκινησεις.
Μετα δεν μπορεις αλλιως.

Στα ταξιδια ειναι οχι μονο ξεκουραστο αλλα σου προσφερει αυτη την διαφορετικη ομορφια και αισθηση ελευθεριας που μονο αυτο μπορει να δωσει.

Ειναι αυτοκινητο απολαυσης

sent from my s4 mini

Karizma Z4
20-10-13, 22:03
Φιλε μου θα σου δωσω μια ταπεινη συμβουλη σαν κατοχος Ζ4...
Αν δεν εχεις αλλο αυτοκινητο "γενικης" χρησης,μην αγορασεις Ζ4! thumb
Ειναι αυτοκινητο απολαυσης,οπως εγραψαν πιο πανω και τα παιδια!
Ακομα και για ταξιδι ειναι κουραστικο αυτοκινητο!
Αν εισαι Αθηνα,κανονιζουμε ενα ραντεβου να το δεις,να σε κανω βολτα,αλλα και να το οδηγησεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου!
Μιλαω σαν κατοχος Ε89...Για το Ε85 δεν μπορω να εκφερω αντικειμενικη γνωμη...Ας μιλησει καποιος αλλος πιο αρμοδιος! thumb

dark knight
20-10-13, 22:18
εχοντας οδηγησει Ζ4 ειναι οντως μηχανημα οδηγικης απολαυσης.αισθανεσαι οτι το φορας.απο τη θεση οδηγησης,τις κομπακτ διαστασεις,την οδικη συμπεριφορα,.οδηγοντας σε ενα επαρχιακο δρομο με στροφες και ανοιχτη κουκουλα θα κολλησεις με το Ζ4.δεν ειναι αμαξι που θα το διαλεξεις με τη λογικη,ειδικα στην Ελλαδα της κρισης του 2013,αλλα θα το διαλεξεις με το συναισθημα για την απολαυση που προσφερει!

aristent
20-10-13, 22:29
Μια και ειμαι κατοχος Ε60,που αναζητουσες αρχικα,πιστευω οτι ουτε και αυτο ειναι ενα καθημερινο οχημα,αλλα τιποτε δεν σ'εμποδιζει να το χρησιμοποιεις καθημερινα,ουτε αυτο ,αλλα φυσικα ουτε και ενα Ζ4.....εξαρταται ομως καθαρα απο το πως θα το χρησιμοποιεις,την καθημερινοτητα σου,αν σε ενδιαφερει η καταναλωση,συντηρηση κλπ. εξοδα που προκυπτουν απο την καθημερινη χρηση τους.:original:


Πιστευω οτι σε σχεση με την Ε46 που ειχες,θεωρω αναβαθμιση την Ε60 και διαφορετικης οδηγικης προσεγγισης την Ζ4.......οποιο και να παρεις,θα εχεις ενα διαφορετικο οχημα απο αυτο που ειχες και σε καποια σημεια καλυτερο,αλλα και σε καποια χειροτερο.

kapamaru1
20-10-13, 22:34
Αρχηγέ Ζ4 για σπίτι δουλειά - δουλειά σπίτι μου φαίνεται λίγο υπερβολικό από πλευρά βενζίνης αλλά οκ αυτό είναι προσωπικό θέμα για τον καθένα, αν μπορεί να τα δίνει.

1) Γενικά θα σου πρότεινα μαύρη κουκούλα, για κανένα λόγο μπεζ. Με έναν καθαρισμό κ τα νάνο-κόλπα θα την έχεις τούμπανη για πολύ καιρό!!!

2) Μη πάρεις Ζ4 2.0λ. Δε ξέρω τι ηλικία έχεις κ αν γουστάρεις γκάζι, αλλά τουλ εγώ έχω ξενερώσει που δε μπορώ να βάλω 1-2 μλκιουλες να το κάνω πιο παιχνιδιάρικο. Οπότε καλά κάνεις κ ψάχνεις για Μ κινητήρες.

3) Θόρυβο δε κάνει η κουκούλα γενικά ούτε το αμάξι. Σε καμία λακουβα τώρα, μπορεί να ακούσεις κανένα τρίξιμο.

4) Δεν μπάζει απο πουθενά νερά. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω δεί, ούτε έχω ακούσει τέτοιο παράπονο.

5) Κάνει πολύ ωραίο ταξίδι κ αν έχεις κλειδωμένη τη κουκούλα (σου δίνει λίγους πόντους στο πορτπαγκαζ) χωράνε αρκετά πράγματα. Είχα γυρίσει απο Λιτόχωρο Αθήνα όταν απολύθηκα με 4 σακβουαγιάζ μαζί με άλλο 1 παιδί.

6) Γενικά το ποιο δαπανηρό που μπορεί να σου τύχει νομίζω πως είναι να χαλάσει ο μηχανισμός της κουκούλας.

Το μεγαλύτερο ρόλο βέβαια σε 1 αμάξι κ πόσο μάλλον roadstear τον παίζει ο βιασμός βέβαια. Πχ μη περιμένεις να μη τρίζει αν ο προηγούμενος το έχει βιάσει σαν κάτι S2000 που έχει το car.gr
Ελπίζω να βοήθησα αρχηγέ! Ότι κ να διαλέξεις, καλοτάξιδο να είναι

Karizma Z4
20-10-13, 22:38
Δεν ξερω για εσας με τα Ε85 και την υφασματινη κουκουλα παιδια,παντως εγω με την σκληρη κουκουλα στο Ε89 εχω "παντρευτει" τους τριγμους,παρολο που το προσεχω σαν τα ματια μου και εχω δοκιμασει ολα τα tips για να τους αποφυγω...Ειστε τυχεροι στο συγκεκριμενο κομματι!!!

kapamaru1
20-10-13, 22:47
Karizma ανταλλάζουμε αμάξια όποτε θες :hystericalbs1: :whistle:

Karizma Z4
20-10-13, 22:52
Karizma ανταλλάζουμε αμάξια όποτε θες :hystericalbs1: :whistle:

Αν δεν με κρατουσε ακομα(λιγο βεβαια...)η σπιρταδα του,πολυ ευχαριστως!!! :thumbsup:

Christopherk
20-10-13, 23:48
Φιλε μου θα σου δωσω μια ταπεινη συμβουλη σαν κατοχος Ζ4...
Αν δεν εχεις αλλο αυτοκινητο "γενικης" χρησης,μην αγορασεις Ζ4! thumb
Ειναι αυτοκινητο απολαυσης,οπως εγραψαν πιο πανω και τα παιδια!
Ακομα και για ταξιδι ειναι κουραστικο αυτοκινητο!
Αν εισαι Αθηνα,κανονιζουμε ενα ραντεβου να το δεις,να σε κανω βολτα,αλλα και να το οδηγησεις για να βγαλεις τα συμπερασματα σου!
Μιλαω σαν κατοχος Ε89...Για το Ε85 δεν μπορω να εκφερω αντικειμενικη γνωμη...Ας μιλησει καποιος αλλος πιο αρμοδιος! thumb

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την κίνηση σου.
Τι ακριβώς σε κουράζει μέσα στην πόλη για βοηθά με σε αυτό

Christopherk
20-10-13, 23:54
Σαν αμάξι πιστεύω ότι θα είναι πιο άνετο μέσα στην Αθήνα είναι σχεδόν το μισό από αυτό που είχα, δεν ξέρω βέβαια το ότι επειδή είσαι πίτα κάτω στον δρόμο σε κουράζει.. βενζίνες μία η άλλη θα είμαι και στα service πάλι τα ίδια εξάλλου για το ίδιο μοτέρ μιλάμε.
Ένα σημαντικό το χειμώνα παίζει κρύο μέσα;

Karizma Z4
21-10-13, 00:03
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την κίνηση σου.
Τι ακριβώς σε κουράζει μέσα στην πόλη για βοηθά με σε αυτό

1)Μικρη καμπινα=σε πιανει ψυχοπλακωση
2)Θεση οδηγησης που δεν σου επιτρεπει να εισαι χαλαρος και ανετος
3)Στησιμο=Απαγορευτικο setup αναρτησης για μεσα στην πολη!Κοπαναει υπερβολικα και θα σε κουρασει!
4)Καταναλωση(εκτος και αν μπορεις να ανταπεξερθεις στις τρεχουσες τιμες της βενζινη)

Τα ανωθεν ειναι προσωπικες γνωμες ΚΑΘΑΡΑ!!! thumb
Απο καποιον αλλο,μπορει να ακουσεις τελειως διαφορετικα πραγματα...

Το Πεζουδακι 307 που εχω σαν βασικο μεσο μετακινησης,το βρισκω πολυ πιο ανετο για να καταλαβεις π.χ ...

fanisk
21-10-13, 00:55
Εχω Ζ4 2.5 για καθημερινο.
Καιω 15-20¤/100χλμ. Εχει αρχισει να με ενοχλει το κοπανημα στις λακουβες (δεν ειναι OEM ομως, KW V2, powerflex, H&R sways). Χωραει αρκετα πραγματα για ταξιδι, εχω κουβαλησει μεχρι και φουρνακι μικρο (με ανοιχτη οροφη). Εχω κανει ταξιδι 2 ατομα με 2 σακβουαγιαζ τριποδο καμερα βατραχοπεδιλα ψαροτουφεκο και δεν θυμαμαι τι αλλο. Στριμωγμενα βεβαια. Ταξιδι πας κανονικα αν δεν κουβαλας ολο το σπιτι σου.

Η μικρη καμπινα εχει τα καλα της (ψυξη/θερμανση γρηγορα) και τα κακα της (καπνισμα με λιγο ανοιχτο παραθυρο ξεχνα το, θα πεθανεις απο τη καπνα) λογω του μεγεθους της.

Η οροφη δεν τριζει, τριζουν τα υπολοιπα ομως. Με felt tape το φερνεις στα ισα του. Δεν μπαζει νερα. Η θεση οδηγησης σε εχει στη τσιτα, στο compact καθομαι πολυ πιο ανετα. Δεν εχει κρυο το χειμωνα, το Ε46 που ειχες ειναι πιο ανετο στη πολη, πιο "βαρκα" ομως σε σχεση με το Ζ.

Αν θες βελτιωσεις ξεχνα τα Si μοτερ. Β25 και Β30 μονο.

Δεν εχει νοημα να μιλαμε για προβληματα και για το τι να κοιταξεις, βρες πρωτα μερικα Ζ που θες και θα τα δουμε ενα-ενα για τη συντηρηση τους.

Αν ειναι SMG η τρομπα κοστιζει κανα 1000. Μη παρεις μπεζ κουκουλα.
Στα εξτρα να εχει Navi οπωσδηποτε, ειναι τεραστια μανουρα να μπει μετα. Αν αυτο που βρηκες δεν εχει cruise δεν πειραζει, μπαινει σε 5 λεπτα.

Δεν πηδας στο αμαξι, θα κορναρεις καθε 2 δευτερολεπτα :th_Laie_67-1:

Το Ε60 ειναι αλλη φαση, αρχονταμαξο. Τριλιτρο με ESS θα κανει παπαδες και θα το εχεις για πολλααααα χρονια. Κουβαλας ενα σπιτι και ομαδα 5χ5. Το Ζ καποια στιγμη δεν θα καλυπτει τις αναγκες σου.

kapamaru1
21-10-13, 10:43
1)Μικρη καμπινα=σε πιανει ψυχοπλακωση


Δε συμφωνώ Karizma. Αν βρει κανένα μπεζ σαλόνι η κανένα με πινελιές άσπρου μέσα το μεγαλώνουν λίγο το σαλόνι. Δεν είναι όπως το φουλ μαύρο. Λερώνει εύκολα όμως :hystericalbs1:



Δεν πηδας στο αμαξι,

Αυτό ξανα πές το :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:

doctore
05-12-14, 13:09
Πέμπτο overall σε λιγότερες βλάβες το Z4 δύο-τριών ετών στα ΚΤΕΟ της Γερμανίας :

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/12/z4_zps3d6b5c23-1.jpg

330Ci STEPTRONIC
05-12-14, 13:49
Ταξίδια όπως έχω γράψει και παραπάνω είναι δύο τρία το πολύ το χρόνο. Φαντάσου όμως και Χαλκίδα να πάω κουράζομαι στο πόδι χωρίς Cruise.

αφου κουραζονται τα ποδια σου παρτο και αυτοματοthumb
θα με θυμηθεις....

TakisKal
05-12-14, 14:41
Πέμπτο overall σε λιγότερες βλάβες το Z4 δύο-τριών ετών στα ΚΤΕΟ της Γερμανίας :

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/12/z4_zps3d6b5c23-1.jpg

Αναμενόμενες οι πρώτες θέσεις να είναι κατηλλειμένες από Γερμανικά. Ζ4 εγγύηση! :warriorsmiley:

υγ: (Δυσάρεστη έκπληξη είναι το ΜιΤο! Ένα κλικ πάνω από Ντάτσια;;;:thumbsdown:)

merbeind
05-12-14, 16:09
Αν σου αρέσει εμφανισιακά να το πάρεις.
Αν κοιτάς τριγμούς και ποσό κουράζει σε ταξίδι θα σου πρότεινα να δεις και τίποτα άλλο. Δεν τρίζει η οροφή αλλά τα πλαστικά του μέσα.
Από ζημιές προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο.
Για καθημερινό αμάξι επειδή το χρησιμοποιούσα έτσι δεν είναι το κατάλληληλο.
Μέσα είναι λίγο κλειστοφοβικο σε σύγκριση κιόλας με το 46 που είχαμε παράλληλα κάποιο διάστημα. Η ποιότητα κύλισης του 46αρι δεν συγκρίνεται με το ζ4. Στο πρώτο έφτανα 200 χαλαρός και μπορούσα να πηγαίνω ώρα έτσι ενώ το ζ4 μετά τα 170 σε αγχώνει.
Το 3αρι το πούλησα ,το z αν και είχα καλή πρόταση το καλοκαίρι αρνήθηκα.
Σαν επιλογή πιστεύω στην αρχή θα σε ενθουσιάσει αλλά αν δεν το ερωτευτείς σε βάθος χρόνου θα σε κουράσει.

A8hnaios
05-12-14, 20:43
Το Ε60 ειναι αλλη φαση, αρχονταμαξο. Τριλιτρο με ESS θα κανει παπαδες και θα το εχεις για πολλααααα χρονια. Κουβαλας ενα σπιτι και ομαδα 5χ5. Το Ζ καποια στιγμη δεν θα καλυπτει τις αναγκες σου.

Εδω εισαι .......... :warriorsmiley:

Christopherk
05-12-14, 22:51
αυτό το τοπικ το είχα ανοίξει ένα χρόνο πριν..
ευχαριστώ πάντως.

A8hnaios
05-12-14, 23:53
Το ξερουμε.... Τελικα τι εκανες; τι αγορασες;;;

Christopherk
02-02-15, 07:30
Τότε είχα πάρει ένα smart f2 σαν γρήγορη λύση, μετά από ένα χρόνο δεν ήθελα να το βλέπω καν και το έδωσα και αυτό.
Πριν λίγες βδομάδες αγόρασα ένα Hyundai Coupe του 2006 με 32,000χλμ και έως τώρα μπορώ να πω ότι το απολαμβάνω. Το μόνο μείον που έχει το αμάξι είναι η υψηλή κατανάλωση για τα ΚΕΚ και τους ίππους του.

ntinos
02-02-15, 14:56
Απο (σκεψη για) Z4 χιουνται κουπε, θελει κοχονες :D

Christopherk
02-02-15, 15:43
Το να πληρώνω κερ@@@@ έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα με έκανε να το αφήσω.