Επιστροφή στο Forum : World Record on 1 mile for Nissan GT-R — 402 km/h — Switzer GOLIATH
Bazil Van Sinner
14-10-13, 13:05
https://www.dragtimes.ru/files/blog/f0256cf4a2cafc364fad17e68f5313e6-thumb-800x350-crop-0x483;800x350;32.68.jpg
https://www.dragtimes.ru/files/blog/42469babfa67e124c1a7ace645873d4c-thumb-800x1067.jpg
1mile
\/
402.23 km/h
\/
22.602 sec.
OMG !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=FQeRsz2uxJE
Dragtimes. (https://www.dragtimes.ru/en/blogs/view/67)
πολλα αλογατα..αλλα κανω μια σκεψη τωρα..400ρι εχει 9 κατι, η 997 turbo S PDK μαμα με 530 αλογα δηλωνει 10.8!! δηλαδη με 1400 ποσα θα εχει??
Σιγουρα δεν ''παει'' αναλογικα με τα αλογα, παιζουν πολλα ρολο αλλα...
Vasilis M3
14-10-13, 14:09
Ίσως να φταίει η πιο μακριά σχέση μετάδοσης του GTR thumb
Bazil Van Sinner
14-10-13, 14:41
Δεν νομιζω να εχουν σχεση με τα αμαξια για 400αρια αυτα.
Karizma Z4
14-10-13, 16:13
Κανενα απο τα αυτοκινητα που στηνονται για επιδοσεις σε μιλι,δεν εχουν επιδοσεις ανταξιες της ιπποδυναμης τους στο 400αρι!!! thumb
Τα GTR που εχουν τα παγκοσμια ρεκορ στα 400m εχουν αλλο στησιμο στην αναρτηση,αλλα ελαστικα και αλλες χαρτογραφησεις!!!
Και οπως καταλαβαινεται,αλλη καταπονηση ο κινητηρας μεχρι τα 270km/h που περιπου πιανουν στα 8sec που κραταει η κουρσα στα 400m και αλλη οταν πας για 22sec με ταπα το γκαζι και για 10sec εχεις μια 6η που τραβαει του "σκυλου" και μαζι της ολο το μοτερ!!!
Γενικα,ενα αμαξι μπορεις να το στεγνωσεις στα ορια του ξεροντας οτι θα τραβηξει ζορι στιγμιαια και μετα θα αφησεις το γκαζι...Αν ομως χρειαστει να δουλεψει ετσι για 10sec,οι πιθανοτητες ειναι να τα παρεις ολα στο χερι!!! :original:
Karizma Z4
14-10-13, 16:15
πολλα αλογατα..αλλα κανω μια σκεψη τωρα..400ρι εχει 9 κατι, η 997 turbo S PDK μαμα με 530 αλογα δηλωνει 10.8!! δηλαδη με 1400 ποσα θα εχει??
Σιγουρα δεν ''παει'' αναλογικα με τα αλογα, παιζουν πολλα ρολο αλλα...
Τα Πορσε δεν εχουν ικανη μεταδοση να περασουν την δυναμη κατω!!!
PDK σαζμαν αντεχει μεχρι 720 αλογα μοτερ...Μετα γινεται ρυζι!!! :thumbsdown:
Karizma Z4
14-10-13, 16:16
Επισης το Tiptronic φτιαχνεται σαν σαζμαν με αλλα εντοσθια...Το PDK οχι!!!
Τα Πορσε δεν εχουν ικανη μεταδοση να περασουν την δυναμη κατω!!!
PDK σαζμαν αντεχει μεχρι 720 αλογα μοτερ...Μετα γινεται ρυζι!!! :thumbsdown:
οχι ρε 'συ..οχι...αν θες να λες τετοια πραγματα θα στελνεις π.μ δεν θα τα λες δημοσια..ξερεις τι εχω να ακουσω τωρα απο κατι γατακια??
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
τωρα σοβαρα, εχει δηλαδη το Νισσαν κιβωτιο μαμα που αντεχει? γιατι ειχαν σπασει ουκ ολιγα με μερικα LC..
Vasilis M3
14-10-13, 17:21
Επισης το Tiptronic φτιαχνεται σαν σαζμαν με αλλα εντοσθια...Το PDK οχι!!!
Διαβάζεις Power και εσύ ε? :th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Πλάκα πλάκα αυτό το Porsche 997 Turbo με Tiptronic απο το Unlim500+ είναι όλα τα λεφτά!!! :thumbsup:
Karizma Z4
14-10-13, 20:25
οχι ρε 'συ..οχι...αν θες να λες τετοια πραγματα θα στελνεις π.μ δεν θα τα λες δημοσια..ξερεις τι εχω να ακουσω τωρα απο κατι γατακια??
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
τωρα σοβαρα, εχει δηλαδη το Νισσαν κιβωτιο μαμα που αντεχει? γιατι ειχαν σπασει ουκ ολιγα με μερικα LC..
Συγνωμη ρε pilot δεν το ηξερα οτι θα πεσει καζουρα!!! :hystericalbs1:
Το σαζμαν που φοραει αυτη την στιγμη το Nissan ειναι το καλυτερο,ακομα και απο Ferrari,Lamborghini,κτλ...
Τα μοντελα παραγωγης μεχρι το 2009 ειχαν ανακληση για μοτερ(ειναι ευρεως γνωστο)...απο κει και περα περι σαζμαν...Τα μοντελα του 2011 και μετα,βγαινουν με ενισχυμενο αξονακι πρωτης ταχυτητας και διαφορετικη χαρτογραφηση στο εγκεφαλακι που διαχειριζεται το σαζμαν...Ενα GTR μεχρι 600whp μπορει να αντεξει εκκινησεις αλλα οχι απανωτες...Υπαρχει καποια ευλαβεια που πρεπει να τηρουμε οπως και στα αυτοκινητα της BMW που διαθετουν LC στις λειτουργειες τους!!! Και φυσικα θα υπαρχει ενας αουγκανος και κανιβαλλος που δεν εχει ανοιξει καν το βιβλιαρακι οδηγιων και νομιζει οτι επειδη εδωσε 150.000 ευρω για ενα αυτοκινητο,σημαινει οτι ειναι "δεν σπαει,δεν χαλαει" ο,τι και να του κανουμε...Σαν μια κυρια που ειχα συναντησει μεσα στην αντιπροσωπεια της ΜΒ η οποια ειχε τουμπαρει το αυτοκινητο της σε βροχη με 160km/h και η απαντηση της στον υπευθυνο συνεργειου που την ρωτησε πως εγινε το συμβαν ηταν : "Μα κυριε μου γιατι ;;; Ειναι Mercedes και το εχω πληρωσει...Δεν θα επρεπε να τουμπαρω"...
Με "μαμα" σαζμαν εχω οδηγησει GTR με περιπου 870-900whp!!! :original:
Μπορεις να πατας απο οτι ταχυτητα θες ρολλαριστος(ακομα και με 1η) και δεν θα κανει "κιχ"!!!
Αν βαλεις LC,το πηρες παραμασχαλα και εφυγες για σκραπ!!!
Βεβαια με ενα aftermarket αξονακι 1ης της PPG(2000 ευρω),ξενοιαζεις και δεν σε νοιαζει...Και απο κει και περα,τα parts για να το ενισχυσεις παραπανω μπορουν να φτασουν στο συνολο,μεχρι και...50000 ευρω!!!
Karizma Z4
14-10-13, 20:31
Διαβάζεις Power και εσύ ε? :th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Πλάκα πλάκα αυτό το Porsche 997 Turbo με Tiptronic απο το Unlim500+ είναι όλα τα λεφτά!!! :thumbsup:
Παλια φανατικα!!!Τωρα το εχω σταματησει εδω και 2 χρονια...
Τα σαζμαν απο Πορσε τα ξερω,λογω του προγραμματιστη μου!!! Και δη τα Tiptronic...Αφου οπως εχουμε πει,ο 9ff φοραει προγραμμα σαζμαν Δημητριαδη στα Tiptronic που φτιαχνει...
Συν του ο,τι πριν απο 2 χρονια ημουν στο ψαξιμο για 997 Turbo και GTR και αναγκαστηκα να μαθω και να ρωτησω πολλα,αλλα ετσι οπως εξελιχθηκαν τα πραγματα καλα εκανα και δεν προχωρησα σε αγορα...Ειμαι λιγοτερο στεναχωρημενος τωρα!!! :th_Laie_67-1:
Nick bmwlover
14-10-13, 20:31
Δειτε κ το αλλο σχετικο βιντεο που εμφανιζεται που παταει με ενα μωβ GT-R,το πως βγαινει η δυναμη στην ασφαλτο,το πως πρεπει κ πως το δουλευεις παιζει μεγαλο ρολο.
Nick bmwlover
14-10-13, 20:58
Δειτε κ το αλλο σχετικο βιντεο που εμφανιζεται που παταει με ενα μωβ GT-R,το πως βγαινει η δυναμη στην ασφαλτο,το πως πρεπει κ πως το δουλευεις παιζει μεγαλο ρολο.
Ξεχασα να γραψω,αναφερομαι στο βιντεο με την πορτοκαλι lambo...
Bazil Van Sinner
14-10-13, 22:22
https://www.youtube.com/watch?v=mFXx4RN6IVk
:shok::shok::shok:
Τι aftermarket υποστήριξη εχουν αύρα τα gtr ρε παιδια ...παίζει να μην εχει άλλο αμάξι τέτοια περιθώρια βελτίωσης και τόσες επιλογές ....το ζηλεύω
Οταν τα Porsche καταφερουν και φτασουν τα 2000 αλογα (λεμε τωρα) που εχουν φτασει τα GTR (αλλα και τα lambo) τοτε το ξανασυζηταμε.
Μεχρι τοτε ας μεινουν να αναπολουν το καλυτερο status symbol που αποπνεει η αιγλη της μαρκας τους οπως και την ενδοξη και μακροχρονη ιστορια τους στο χωρo της αυτοκινησης.
Φυσικα και δεν εχω κατι με τα Porsche αλλα στο χωρο της κοντροσκηνης, τα παραπανω δεν παιζουν κανενα ρολο. Τα GTR ειναι καλυτερα αυτοκινητα και ειναι respect γιατι μεσα σε τοσο λιγα χρονια απο την δημιουργια τους εχουν καταφερει να θεσουν τον πηχη πολυ ψηλα.
Να τονισω ακομη οτι ειμαι λατρης των 911 turbo και αν ειχα να διαλεξω μεταξυ 911 turbo και GTR (μιας και που οι τιμες τους ειναι παραπλησιες σαν μετ/να) θα επαιρνα 911. Αυτο ομως δεν εχει να κανει με το γεγονος οτι το GTR ειναι καλυτερη βαση για την συγκεκριμενη χρηση.
Respect στο GTR λοιπον :worthy:
στην κοντρα δεν κερδιζει
ουτε το καλυτερο , ουτε το ακριβοτερο , ουτε το ομορφοτερο
στην κοντρα κερδιζει το γρηγοροτερο!
Σίγουρα το Νισσαν έχει πολύ καλό value for money και είναι καλή βάση για βελτίωση.
Υπάρχει μια λεπτομέρεια όμως, για να περάσει 911 θα πρέπει να είναι,στην χειρότερη περίπτωση, καμιά 150ρια άλογα πάνω..υπάρχουν άπειρα βιντεάκια απο gtboard και dragtimes..
Σίγουρα το Νισσαν έχει πολύ καλό value for money και είναι καλή βάση για βελτίωση.
Υπάρχει μια λεπτομέρεια όμως, για να περάσει 911 θα πρέπει να είναι,στην χειρότερη περίπτωση, καμιά 150ρια άλογα πάνω..υπάρχουν άπειρα βιντεάκια απο gtboard και dragtimes..
150 οχι, αλλα χρειαζεται καποια αλογα παραπανω να υπερνικησει το επιπλεον βαρος/απωλειες που εχει σε σχεση με το Porsche.
Αυτη λεπτομερεια ομως δεν εχει και ιδιαιτερη σημασια γιατι το ταβανι των Porsche ειναι πολυ χαμηλοτερο απο οτι στα Nissan, και δεν ειναι μονο 150 αλογα αλλα πολυ παραπανω.
Ta GTR εχουν μπει και στην 7sec category με 300 εξοδο. Τα Porsche ουτε στα ονειρα τους δεν βλεπουν αυτα τα νουμερα.
Καλα χρυσα τα Porsche αλλα ας αφησουν τα dragster και τις κοντρες στα GTR
https://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.