PDA

Επιστροφή στο Forum : αλλαγή κινητήρα bmw 318ι e46



leonidasgr2003
05-10-13, 15:56
Γεια σας,

Θα ήθελα να μου πείτε αν γίνεται να αλλάξω μοτέρ στο αμάξι .

Απο 318ι να βάλω εναν αντίστοιχο κινητήρα 316ι ή αν με παίρνει να κανω μετατροπη σε πετρέλαιο.

Γνωρίζω πως το αμάξι ειναι βαρύ κ οι επιδόσεις θα είναι πεσμένες

1)Πόσο κοστίζει ενας τέτοιος κινητήρας κομπλέ μεταχειρισμένος ανεξαρτήτων χλμ ;;;

2) είναι εύκολο για ενα συνεργείο να κάνει την τράμπα ; κοστίζει λίγο ή πολύ ;

ευχαριστώ

BILL007
05-10-13, 17:26
Πετρέλαιο νόμιμα δεν μπορείς να δηλώσεις σε καρότσα που είναι με βενζίνη.
Επίσης το 318 με το 316 έχουν ελάχιστη διαφορά στην κατανάλωση. Μη σου πω ότι το 318 είναι και οικονομικότερο αναλόγως την χρήση...

Μην το σκέφτεσαι καν να κάνεις κάποια τέτοιου είδους αλλαγή...

leonidasgr2003
05-10-13, 23:12
Πετρέλαιο νόμιμα δεν μπορείς να δηλώσεις σε καρότσα που είναι με βενζίνη.
Επίσης το 318 με το 316 έχουν ελάχιστη διαφορά στην κατανάλωση. Μη σου πω ότι το 318 είναι και οικονομικότερο αναλόγως την χρήση...

Μην το σκέφτεσαι καν να κάνεις κάποια τέτοιου είδους αλλαγή...

δεν είναι η κατανάλωση αλλα τα τέλη 660Ε κ ο φόρος πολυτελείας που πληρώνω.
με το 316 θα πληρώνω μόνο 330Ε τέλη χωρίς φόρους πολυτελείας κλπ, οπότε
για αυτό το λόγο πιστεύω αξίζει.

το ερώτημα ειναι τι κοστος εσυ;

Dermatis
05-10-13, 23:53
δεν είναι η κατανάλωση αλλα τα τέλη 660Ε κ ο φόρος πολυτελείας που πληρώνω.
με το 316 θα πληρώνω μόνο 330Ε τέλη χωρίς φόρους πολυτελείας κλπ, οπότε
για αυτό το λόγο πιστεύω αξίζει.

το ερώτημα ειναι τι κοστος εσυ;

Ας υποθεσουμε ( λογικα αυτον θα εχεις) πως εχεις τον n42b20 και βαζεις τον n42b18 ( https://www.car.gr/parts/view/660255/ ) Πανω κατω γυρω στα 1500 ευρω συν τα περαστικα του μαστορα-ηλεκτρολογου + ενα αμαξι μπασταρδεμενο.
Δεν λεω οτι ειμαι κατα των μετατρροπων γενικα αλλα ειμαι κατα των ανοφελων μετατροπων thumb.

Θα βαλεις σε μια καροτσα 1500 κιλων 116 αλογα και πιστεψε με ειναι πολυ λιγα ( αυτον εχω εγω)!
Και ολο αυτο γιατι? Για να γλυτωσεις 350 ευρω το χρονο αρα 30 ευρω τον μηνα πανω κατω σε σχεση με τον 2λιτρο.
Αυτο που μετραει η ομως οπως τονισε και ο bill ειναι η καταναλωση. Ενας 2λιτρος κινητηρας μπορει να κινησει πιο ευκολα 1.5 τονο αμαξωμα με αποτελεσμα να εχεις μικροτερη καταναλωση με πολιτισμενη παντα οδηγηση υπο ορους βεβαια.
Γενικα πιστευω πως τελικα θα βγεις απειροελαχιστα κερδισμενος απο μια τετοια κινηση αφου δεν νομιζω να αποσβεσεις -ισως να βγεις και χαμενος!
Εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα τωρα πανω απο 1.8 κυβικα αλλα εφοσον ειχα ενα 2 λιτρο δεν θα εμπαινα στην διαδικασια του υποκυβισμου.

Κοιταξε το σεναριο του LPG νομιζω θα βγεις περισσοτερο κερδισμενος.
Αλλωστε μην ξεχνας πως μεσα σε μια νυχτα γινονται ολα στο Ελλαντα. Αυριο μπορει να ξυπνησουμε με αυξηση τελων στην κατηγορια 1.6-1.8 ( λεμε τωρα):whistle:

:original:

ziaba
06-10-13, 16:03
+1995 με τους απο πανω
μπορεις ν αλλαξεις μονο το μπλοκ να βαλεις πχ απο ν42β18 χωρις να χασεις απο επιδοσεις + θα χεις καινουριο κινητηρ αλλα οτι και να κανεις στη καλυτερη θα σου φυγει ενα 3χιλιαρο (μοτερ+μαστορας+απροβλεπτα+ φπα+δηλωματα κτλ) η γνωμη μου δεν αξιζει δες για αλλο αμαξι ή κατσε στα αυγα σου

m-power_01
08-10-13, 03:49
Αν προχωρησεις ίσως υπάρχει ενδιαφέρον για το μοτέρ σου. Ενημέρωσε με αν θες