Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : 997 Carrera S PDK & Ferrari Modena 360...επιδοσεις,συγκρισεις,πα τηματα....



vagmag
28-09-13, 07:22
Ολιγο βαρετο και κρυοκωλο οδηγησιακα και εμφανισιακα. Μοτερ μπαχαλο, πλαστικουρα φουλ μεσα, ηχος χαλια. Μπροστα στο Ζ06 φαινεται να υστερει στα περισσοτερα αν οχι ολα βασικα σημεια. Απλα περιμενω να το οδηγησω για να σιγουρευτω. Ισως το καλυτερο "θνητο" σπορ αυτοκινητο.

Φίλε mike κανε μας και εσύ καμία παρουσίαση για τη Ferrari οπότε έχεις χρόνο.,

Παλιά διαβάσαμε τα περιοδικά...

Τώρα εχουμε εσάς να μας ενημερώνετε :thumbsup:

playmaker
29-09-13, 03:42
Και να μας
Πεις απο περίεργια ποσά θέλει η Ferrari κ ποσο η πορσε για 10.000 το χρόνο πχ σε service κατα μέσο όρο ποσά ζητάει

nikos1400
29-09-13, 04:35
Και να μας
Πεις απο περίεργια ποσά θέλει η Ferrari κ ποσο η πορσε για 10.000 το χρόνο πχ σε service κατα μέσο όρο ποσά ζητάει

Ferrari για 10,000 χλμ το χρονο ??
Για αυτα τα επιπλεον χλμ παιρνεις κατι αλλο για να τα κανεις.
thumb

mikegr
29-09-13, 05:51
H Modena ειναι το αυτοκινητο του οδηγου. Σε αντιθεση με τα αλλα που απλα μπαινεις, οδηγας, απολαμβανεις και μετα γυρνας σπιτι και χαλαρωνεις, εδω απλα εισαι στη πριζα συνεχως. Θες να πας βολτα, να πας σπιτι να πιεις ενα καφε και να ξαναπας βολτα. Το μυαλο σου μενει εκει.
Η αναρτηση ειναι απολυτα σκληροπηρινικη ακομα και στη χαλαρη ρυθμιση. Το τιμονι αψογα ζυγισμενο και ακριβες. Οι χωροι στη καμπινα τεραστιοι για δυο ατομα, δινουν εναν αλλο αερα, καμια σχεση με 911, Gallardo και GTR. O σχεδιασμος του εσωτερικου χααρακτηριζεται απο την ελλειψη κεντρικης κατω κονσολας, χαρακτηριστικο των μικρων Ferrari. Για την σχεδιαστικη του ηλικια αρκετα καλο και αρκετα καλη ποιοτητα κατασκευης με κορυφαια υλικα. Απουσιαζουν κατι ηλεκτρονικα για τους απαιτητικους πχ υπολογιστης ταξιδιου, ενω το ηχοσυστημα εχει κασσετοφωνο και 6δισκο στο πορτ μπακαζ που ειναι αρκετα καλο.
Το κιβωτιο ειναι αρκετα ευχαριστο αν και αργο σε συγκριση με τα σημερινα. Σε σχεση με τιπτρονικ ειναι πολυ μπροστα σε θεμα αισθησης-αποδοσης.
Στο δρομο ειναι αρκετα γρηγορο και ιδιαιτερα απολαυστικο με απιστευτο ηχο που γουργουραει γλυκα απο τις 2.500 στροφες. Γι αυτο και ειναι το ιδιο ευχαριστη οδηγικα, με 40 χλμ και με 240 χλμ. Ο τροπος που ανεβαζει στροφες ειναι εντυπωσιακος, ακομα και μετα απο ενα χρονο με προλαβαινει καμια φορα ο κοφτης με 2α και 3η, αφου απο τισ 3500 στροφες και μετα, δεν υπαρχει κανενα κομπιασμα του κινητηρα μεχρι τα κοκκινα.
Στο δρομο, τυχαια, εχω κατατροπωσει πολλες 997, εννοειται ατμοσφαιρικες, αφου με Τουρμπο ακομα και εργοστασιακη 996 υπολειπεται. Παντως με ενα φιλο που οδηγουσε συχνα μια 430, μου ειπε πως μονο ψηλα υπαρχει αισθητη διαφορα, μετα τα 200, ενω ο τροπος που βγαινει η ισχυς στην 360 ειναι καταιγιστικος κατα καποιο τροπο, ισως να οφειλεται στις 5 βαλβιδες στον κυλινδρο.
Το κοστος συντηρησης ειναι αυξημενο, αλλα οχι τρομακτικο. Στην αντιπροσωπεια, παιζουν τρελλα νουμερα, το 5χιλιαρο και το 10χιλιαρο παει συννεφο.
Εγω αν και εκανα αρκετα συμμαζεματα, κρατηθηκα σε λογικα επιπεδα για αυτο και εκανα και αναβαθμισεις, ζαντες, εξατμιση κλπ. Καποια χαζα θεματα υπαρχουν, κλειδαριες Fiat που χαλανε, συρματοσκοινα κλειδαριας που σπανε κλπ.

aristent
29-09-13, 09:23
Ευχαριστουμε για την περιγραφη Μιχαλη,να χαιρεσαι και εσυ το οχημα σου!!!:thumbsup:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6d/Ferrari_F360_Modena_-_Flickr_-_The_Car_Spy_%2820%29.jpg/800px-Ferrari_F360_Modena_-_Flickr_-_The_Car_Spy_%2820%29.jpg

η Modena 360 ειναι η πρωτη Φερραρι με τοσες καμπυλες στο αμαξωμα,(αντικατεστησε την F355) που ακομα και σημερα δειχνει "φρεσκια" και οχι παλιο μοντελο.thumb



.....ελπιζω καποια στιγμη να βγειτε καμμια βολτα για καφεδακι με τον Doc!!!
....οχι τιποτε αλλο,αλλα δυο πανεμορφα οχηματα μαζι,θα βοηθησουν να φυγουν τα αλατα απο το σβερκο του κοσμου, απο το πολυ κεφαλογυρισμα!!!:thumbsup:

Σορυ Doc για το οφτοπικ,αλλα ας το δουμε σαν ευχαριστο διαλειμμα!!!:thumbsup:

doctore
30-09-13, 12:04
Σορυ Doc για το οφτοπικ,αλλα ας το δουμε σαν ευχαριστο διαλειμμα!!!:thumbsup:

:thumbsup:
Νο γουόρις μέιτ
:thumbsup:

doctore
30-09-13, 22:40
Εκείνος ο Χολομώντας, 27χλμ, μου μεινε απωθημένο, αλλά δεν πειράζει.
Οι μήνες φεύγουν γρήγορα, σε ένα 10μηνο πιστεύω, γεροί να μαστε, θα την κάνουμε την διαδρομή. thumb

Αυτό είναι σίγουρο ! :thumbsup:
Στις ανηφορικές προς Stratoniki καλά δεν περάσαμε ?

doctore
30-09-13, 22:54
H Modena ειναι το αυτοκινητο του οδηγου. Σε αντιθεση με τα αλλα που απλα μπαινεις, οδηγας, απολαμβανεις και μετα γυρνας σπιτι και χαλαρωνεις, εδω απλα εισαι στη πριζα συνεχως. Θες να πας βολτα, να πας σπιτι να πιεις ενα καφε και να ξαναπας βολτα. Το μυαλο σου μενει εκει.
Η αναρτηση ειναι απολυτα σκληροπηρινικη ακομα και στη χαλαρη ρυθμιση. Το τιμονι αψογα ζυγισμενο και ακριβες. Οι χωροι στη καμπινα τεραστιοι για δυο ατομα, δινουν εναν αλλο αερα, καμια σχεση με 911, Gallardo και GTR. O σχεδιασμος του εσωτερικου χααρακτηριζεται απο την ελλειψη κεντρικης κατω κονσολας, χαρακτηριστικο των μικρων Ferrari. Για την σχεδιαστικη του ηλικια αρκετα καλο και αρκετα καλη ποιοτητα κατασκευης με κορυφαια υλικα. Απουσιαζουν κατι ηλεκτρονικα για τους απαιτητικους πχ υπολογιστης ταξιδιου, ενω το ηχοσυστημα εχει κασσετοφωνο και 6δισκο στο πορτ μπακαζ που ειναι αρκετα καλο.
Το κιβωτιο ειναι αρκετα ευχαριστο αν και αργο σε συγκριση με τα σημερινα. Σε σχεση με τιπτρονικ ειναι πολυ μπροστα σε θεμα αισθησης-αποδοσης.
Στο δρομο ειναι αρκετα γρηγορο και ιδιαιτερα απολαυστικο με απιστευτο ηχο που γουργουραει γλυκα απο τις 2.500 στροφες. Γι αυτο και ειναι το ιδιο ευχαριστη οδηγικα, με 40 χλμ και με 240 χλμ. Ο τροπος που ανεβαζει στροφες ειναι εντυπωσιακος, ακομα και μετα απο ενα χρονο με προλαβαινει καμια φορα ο κοφτης με 2α και 3η, αφου απο τισ 3500 στροφες και μετα, δεν υπαρχει κανενα κομπιασμα του κινητηρα μεχρι τα κοκκινα.
Στο δρομο, τυχαια, εχω κατατροπωσει πολλες 997, εννοειται ατμοσφαιρικες, αφου με Τουρμπο ακομα και εργοστασιακη 996 υπολειπεται. Παντως με ενα φιλο που οδηγουσε συχνα μια 430, μου ειπε πως μονο ψηλα υπαρχει αισθητη διαφορα, μετα τα 200, ενω ο τροπος που βγαινει η ισχυς στην 360 ειναι καταιγιστικος κατα καποιο τροπο, ισως να οφειλεται στις 5 βαλβιδες στον κυλινδρο.
Το κοστος συντηρησης ειναι αυξημενο, αλλα οχι τρομακτικο. Στην αντιπροσωπεια, παιζουν τρελλα νουμερα, το 5χιλιαρο και το 10χιλιαρο παει συννεφο.
Εγω αν και εκανα αρκετα συμμαζεματα, κρατηθηκα σε λογικα επιπεδα για αυτο και εκανα και αναβαθμισεις, ζαντες, εξατμιση κλπ. Καποια χαζα θεματα υπαρχουν, κλειδαριες Fiat που χαλανε, συρματοσκοινα κλειδαριας που σπανε κλπ.

Για τα 997 μάλλον θα εννοείς pro f/l, γιατί μιά ματιά που έριξα στα νούμερα
το 997 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορο στο 0-200 km/h,
και 7 δέκατα πιο γρήγορο στο 0-400 m.
Στο Nordschleife το 997 έχει 07:50 και το 360 έχει 08:09

Bazil Van Sinner
30-09-13, 23:03
Στο Nordschleife το 997 έχει 07:50 και το 360 έχει 08:09

https://1-media-cdn.foolz.us/ffuuka/board/vr/image/1365/90/1365901340910.png

doctore
30-09-13, 23:21
Walter Rohrl :

“I’m not putting on a helmet
for anything OVER eight minutes
on the North Loop !”

pilot
01-10-13, 02:04
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

γιατρε οταν με το καλο μας ξαναρθεις εχουμε να σου δειξουμε αρκετα ''ωραια μερη''!! :warriorsmiley::drive:

friendgr
01-10-13, 09:12
Στο Nordschleife το 997 έχει 07:50 και το 360 έχει 08:09


Στο Nordschleife .

Στο ελλαδιστάν κηφισιά-γλυφάδα σε πόση ώρα το κάνει; (αν επιζήσουν οι ζάντες και οι αναρτήσεις από τους ανάγλυφους δρόμους που έχουμε:hystericalbs1: )

Ποτέ δεν κατάλαβα τι νόημα έχουν αυτές οι συγκρίσεις στην καθημερινή πραγματική ζωή που κινούνται αυτά τα οχήματα.

Για μένα περισσότερο μετράει η απόλαυση να οδηγάς ένα τέτοιο όχημα κι ας είναι αργό και ένα δευτερόλεπτο.

mikegr
01-10-13, 09:28
Για τα 997 μάλλον θα εννοείς pro f/l, γιατί μιά ματιά που έριξα στα νούμερα
το 997 είναι 1 δευτερόλεπτο πιο γρήγορο στο 0-200 km/h,
και 7 δέκατα πιο γρήγορο στο 0-400 m.
Στο Nordschleife το 997 έχει 07:50 και το 360 έχει 08:09

Για το PDK μιλας?
Τα νουμερα με τη πραξη διαφερουν. Αναλογα την πιστα οι χρονοι διαφερουν πολυ, ακομα και ενα EVO μπορει να ειναι γρηγοροτερο απο μια 360 ή 997.
Το καλοκαιρι, κατεβαινοντας απο Χαλκιδα στις Αφιδνες περασα μια 4S, η οποια εκανε αμεσως αριστερα και αρχισε την καταδιωξη. Οταν περασα το Σειριο, κατεβηκα στα 170 για να κρυωσω το μοτερ. Μετα απο λιγο αρχισα να βλεπω τα φωτα του στο καθρεφτη. Αφου ηρθε καπου 100 μετρα πισω ανοιξα παλι. Λιγο πριν τα διοδια του Καπανδριτιου τοτε παλι αποκτησα οπτικη επαφη.

mikegr
01-10-13, 09:41
Walter Rohrl :

“IΆm not putting on a helmet
for anything OVER eight minutes
on the North Loop !”
Ποια χρονια εκανε αυτη τη δηλωση? Το 1999? Γιατι τοτε βγηκε το 360 μη το ξεχναμε, στην εποχη της δραχμης

mikegr
01-10-13, 09:47
Στο Nordschleife .

Στο ελλαδιστάν κηφισιά-γλυφάδα σε πόση ώρα το κάνει; (αν επιζήσουν οι ζάντες και οι αναρτήσεις από τους ανάγλυφους δρόμους που έχουμε:hystericalbs1: )

Ποτέ δεν κατάλαβα τι νόημα έχουν αυτές οι συγκρίσεις στην καθημερινή πραγματική ζωή που κινούνται αυτά τα οχήματα.

Για μένα περισσότερο μετράει η απόλαυση να οδηγάς ένα τέτοιο όχημα κι ας είναι αργό και ένα δευτερόλεπτο.

Με το φιλο μου που δουλευε στον Απεργη κοντα 10 χρονια και εχουν περασει ολα τα αυτοκινητα του ελληνικου χωρου στα χερια του, (SLR, 430, απειρες BMW και Μercedes) αυτη την κουβεντα καναμε. Ειχε την τυχη να φερει και τα δυο 360 Stradale απο την Πατρα στη Αθηνα.
"Πως ητανε σαν αισθηση?" τον ρωτησα.
"Δεν εχω ζησει κατι παρομοια εμπειρια, απιστευτο" μου απαντησε

doctore
01-10-13, 15:14
Για το PDK μιλας?
Τα νουμερα με τη πραξη διαφερουν. Αναλογα την πιστα οι χρονοι διαφερουν πολυ, ακομα και ενα EVO μπορει να ειναι γρηγοροτερο απο μια 360 ή 997.
Το καλοκαιρι, κατεβαινοντας απο Χαλκιδα στις Αφιδνες περασα μια 4S, η οποια εκανε αμεσως αριστερα και αρχισε την καταδιωξη. Οταν περασα το Σειριο, κατεβηκα στα 170 για να κρυωσω το μοτερ. Μετα απο λιγο αρχισα να βλεπω τα φωτα του στο καθρεφτη. Αφου ηρθε καπου 100 μετρα πισω ανοιξα παλι. Λιγο πριν τα διοδια του Καπανδριτιου τοτε παλι αποκτησα οπτικη επαφη.

Όλο το θρέντ εδώ είναι για 997.2 S PDK.
Όπως και τα πόστ που έγραψα, και για τα δύο αυτοκίνητα είναι αίσθηση και εντυπώσεις από την οδήγησή τους.
Δεν έγραψα πουθενά, πάτησα το τάδε, κατακεραύνωσα το άλλο, και τέτοια.

Είναι κοινά αποδεκτό ότι οι χρόνοι στο Nordschleife, δείχνουν την ικανότητα
ενός αυτοκινήτου, γι αυτό και χρησιμοποιείται από τόσες εταιρίες.
Δεν λέμε το τάδε είναι πιο γρήγορο στις Σέρρες, και το άλλο είναι πιο γρήγορο
στο καρτόδρομο.
Επίσης δείχνουν και την εξέλιξη των αυτοκινήτων, όσο περνάνε τα χρόνια.
Αν δύο αυτοκίνητα έχουν 20 δευτερόλεπτα διαφορά στο Ρινγκ τι να λέμε.
Είναι σαν να λέμε ότι μπορεί κάπου το CSL να είναι πιο γρήγορο από
GT3 RS 4.0 του 2011.

Και εγώ έχω πατήσει με το Μ3 ένα καραφτιαγμένο 997 στη παραλία.
Πάνω από κολώνα διαφορά. Τι πάει να πει αυτό ?
Άμα αυτός δεν μπορούσε να το πάει, ήταν πιωμένος, η δεν ξέρω τι ήταν
το αυτοκίνητο του, τι να κάνω εγώ ? να βγάλω συμπέρασμα ?

Η δήλωση του Ρέλ είναι Μάρτιος του 2013.

Τα 360 είναι μοναδικά αυτοκίνητα, και όπου τα δω ή τα ακούσω, πάντα τα θαυμάζω,όπως και όλα τα Ferrari.
Γι αυτό το λόγο, έχω πάει και στο μουσείο στο Maranello.

mikegr
02-10-13, 08:02
Όλο το θρέντ εδώ είναι για 997.2 S PDK.
Όπως και τα πόστ που έγραψα, και για τα δύο αυτοκίνητα είναι αίσθηση και εντυπώσεις από την οδήγησή τους.
Δεν έγραψα πουθενά, πάτησα το τάδε, κατακεραύνωσα το άλλο, και τέτοια.

Είναι κοινά αποδεκτό ότι οι χρόνοι στο Nordschleife, δείχνουν την ικανότητα
ενός αυτοκινήτου, γι αυτό και χρησιμοποιείται από τόσες εταιρίες.
Δεν λέμε το τάδε είναι πιο γρήγορο στις Σέρρες, και το άλλο είναι πιο γρήγορο
στο καρτόδρομο.
Επίσης δείχνουν και την εξέλιξη των αυτοκινήτων, όσο περνάνε τα χρόνια.
Αν δύο αυτοκίνητα έχουν 20 δευτερόλεπτα διαφορά στο Ρινγκ τι να λέμε.
Είναι σαν να λέμε ότι μπορεί κάπου το CSL να είναι πιο γρήγορο από
GT3 RS 4.0 του 2011.

Και εγώ έχω πατήσει με το Μ3 ένα καραφτιαγμένο 997 στη παραλία.
Πάνω από κολώνα διαφορά. Τι πάει να πει αυτό ?
Άμα αυτός δεν μπορούσε να το πάει, ήταν πιωμένος, η δεν ξέρω τι ήταν
το αυτοκίνητο του, τι να κάνω εγώ ? να βγάλω συμπέρασμα ?

Koιτα εγω παρεθεσα σαν παραδειγμα ενα παραλληλο ανοιγμα με ενα αλλο αυτοκινητο σε μια διαδρομη αρκετων χιλιομετρων γιατι ακουστηκαν κατι για χρονους σε 0-100 και 0-200. Νομιζω οτι αυτα δεν αφορουνε αυτου του ειδους τα οχηματα.
Τωρα για το Ρινκ ειναι πλεον γερμανοιαπωνικος πολεμος με τους Ιαπωνες να να προσπαθουν να αποδειξουν οτι κατασκευασαν μια Πορσε σε τιμη ευκαιριας και τους Γερμανους να παλευουν να κρατησουν το ονομα της εταιρειας στην κορυφη.

hades7
02-10-13, 10:40
Με το φιλο μου που δουλευε στον Απεργη κοντα 10 χρονια και εχουν περασει ολα τα αυτοκινητα του ελληνικου χωρου στα χερια του, (SLR, 430, απειρες BMW και Μercedes) αυτη την κουβεντα καναμε. Ειχε την τυχη να φερει και τα δυο 360 Stradale απο την Πατρα στη Αθηνα.
"Πως ητανε σαν αισθηση?" τον ρωτησα.
"Δεν εχω ζησει κατι παρομοια εμπειρια, απιστευτο" μου απαντησε



μαλλον αναφεροταν στην αθηνων πατρων :th_Laie_67-1:

mikegr
02-10-13, 10:47
[/B]


μαλλον αναφεροταν στην αθηνων πατρων :th_Laie_67-1:

:th_Laie_67-1:
Mιλαμε τωρα εποχες 2005-2006

doctore
02-10-13, 10:50
[/B]


μαλλον αναφεροταν στην αθηνων πατρων :th_Laie_67-1:

:hystericalbs1::hystericalbs1:

doctore
02-10-13, 11:21
Koιτα εγω παρεθεσα σαν παραδειγμα ενα παραλληλο ανοιγμα με ενα αλλο αυτοκινητο σε μια διαδρομη αρκετων χιλιομετρων γιατι ακουστηκαν κατι για χρονους σε 0-100 και 0-200. Νομιζω οτι αυτα δεν αφορουνε αυτου του ειδους τα οχηματα.
Τωρα για το Ρινκ ειναι πλεον γερμανοιαπωνικος πολεμος με τους Ιαπωνες να να προσπαθουν να αποδειξουν οτι κατασκευασαν μια Πορσε σε τιμη ευκαιριας και τους Γερμανους να παλευουν να κρατησουν το ονομα της εταιρειας στην κορυφη.

Δεν ακούστηκε κάτι.
Εγώ έβαλα 0-200 km/h , 0-400 m , και Ring lap time.
0-100 δεν έβαλα.
Τι χρόνο θέλεις να δούμε ? 0 χιλιόμετρο ? ρόλ ?
Όλες αυτές οι μετρήσεις που χρησιμοποιούνται από ξένα περιοδικά,
και εργοστάσια, κάτι λένε.
Το Ρινγκ είναι δεν είναι απλώς μία πίστα σαν τις άλλες.
Είναι 20 χλμ πράσινης κόλασης, όσο πιο κοντά γίνεται σε δημόσιο δρόμο.

Για το άλλο που γράφεις ότι έχασες τα φώτα του, από το καθρέφτη σου,
και δεν είχες καν οπτική επαφή τον βρήκα τον λόγο.
Το 4S το οδηγούσε η Γιωργάρα, που κατέχει το πανελλήνιο ρεκόρ διαφοράς
σε πάτημα. :original:

Bazil Van Sinner
02-10-13, 12:11
Το 4S το οδηγούσε η Γιωργάρα, που κατέχει το πανελλήνιο ρεκόρ διαφοράς
σε πάτημα. :original:

:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:


Λοιπον μυριζεται πατημα,Ντοκ εισαι μεσα?

Harisp
02-10-13, 12:18
mikegr το 360 σου αν δεν κάνω λάθος φοράει το ίδιο μοτέρ με την Maserati 4200gt cambiocorsa. 390 άλογα αν δεν κάνω λάθος.

Στον δρόμο πάνε το ίδιο τα δύο αυτοκίνητα;
Ρωτάω γιατί ξέρω πως πάει η maserati αυτή ενώ δεν έχω κάποιο δείγμα από την 360.

mikegr
02-10-13, 13:13
mikegr το 360 σου αν δεν κάνω λάθος φοράει το ίδιο μοτέρ με την Maserati 4200gt cambiocorsa. 390 άλογα αν δεν κάνω λάθος.

Στον δρόμο πάνε το ίδιο τα δύο αυτοκίνητα;
Ρωτάω γιατί ξέρω πως πάει η maserati αυτή ενώ δεν έχω κάποιο δείγμα από την 360.

Oxι το Μαζερατι φοραει απο 430, λιγο detuned

mikegr
02-10-13, 13:15
Δεν ακούστηκε κάτι.
Εγώ έβαλα 0-200 km/h , 0-400 m , και Ring lap time.
0-100 δεν έβαλα.
Τι χρόνο θέλεις να δούμε ? 0 χιλιόμετρο ? ρόλ ?
Όλες αυτές οι μετρήσεις που χρησιμοποιούνται από ξένα περιοδικά,
και εργοστάσια, κάτι λένε.
Το Ρινγκ είναι δεν είναι απλώς μία πίστα σαν τις άλλες.
Είναι 20 χλμ πράσινης κόλασης, όσο πιο κοντά γίνεται σε δημόσιο δρόμο.

Δεν αμφιβαλλω για τις μετρησεις. Απλα αλλο τα νουμερα και αλλο ο δρομος.
Αλλο το Ρινγκ αλλο η ελληνικη πραγματικοτητα.

doctore
02-10-13, 14:29
Δεν αμφιβαλλω για τις μετρησεις. Απλα αλλο τα νουμερα και αλλο ο δρομος.
Αλλο το Ρινγκ αλλο η ελληνικη πραγματικοτητα.

Αυτό που εξηγεί τα νούμερα είναι η διαφορά ροπής που έχουν τα δύο
αυτοκίνητα.
Για αυτό και στο 80-180 (όχι ελαστικότητα) πάλι μπροστά είναι το 997.
Τα πατήματα του στυλ, τον είδα στον καθρέφτη, μετά έκοψα, και τέτοια
έχουν πολλούς παράγοντες μέσα που πολλές φορές δεν βγαίνει κάποιο
συμπέρασμα.
Ο άλλος που χάθηκε από τους καθρέφτες σου, μπορεί να μη μπορούσε ή να
μην ήθελε να περνάει με 270 δίπλα από τους άλλους που πάνε με 140.

pilot
02-10-13, 14:46
Δεν αμφιβαλλω για τις μετρησεις. Απλα αλλο τα νουμερα και αλλο ο δρομος.
Αλλο το Ρινγκ αλλο η ελληνικη πραγματικοτητα.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο δεν νομίζω πως η Porsche και η Ferrari έχουν στο μυαλό τους την ''ελληνική πραγματικότητα'' όταν φτιάχνουν αυτοκίνητα..

EVERGET
02-10-13, 14:50
Αυτό που εξηγεί τα νούμερα είναι η διαφορά ροπής που έχουν τα δύο
αυτοκίνητα.
Για αυτό και στο 80-180 (όχι ελαστικότητα) πάλι μπροστά είναι το 997.
Τα πατήματα του στυλ, τον είδα στον καθρέφτη, μετά έκοψα, και τέτοια
έχουν πολλούς παράγοντες μέσα που πολλές φορές δεν βγαίνει κάποιο
συμπέρασμα.
Ο άλλος που χάθηκε από τους καθρέφτες σου, μπορεί να μη μπορούσε ή να
μην ήθελε να περνάει με 270 δίπλα από τους άλλους που πάνε με 140.

Βασίλη είναι απλά τα πράγματα...να κανονιστεί πάτημα άμεσα!

:original:thumbthumb

pilot
02-10-13, 14:56
δεν έχει νόημα το πάτημα Νασο, το 997 S PDK είναι ποιο γρήγορο απο το 360..

NickM3CS
02-10-13, 14:57
να κ αταθεσω και εγω την γνωμη μου ... στο πατημα παλι παιζουν αρκετοι παραγοντες..... νομιζω πως οι μετρησεις σε ολες τισ περιπτωσεις τα λενε ολα!! σε ενα πατημα ειναι και θεμα οδηγου ... το πιο αμαξι ειναι πιο γρηγορο συγκριτικα με κάποιο αλλο το λενε μόνο οι μετρησεις!!! ταπεινη μου αποψη ...!!:original:

paganis
02-10-13, 17:02
δεν έχει νόημα το πάτημα Νασο, το 997 S PDK είναι ποιο γρήγορο απο το 360..

ωραιο το φερραρι...αλλα οντως δεν χρειαζεται να πατησει για να δουμε ποιο ειναι μπροστα.
θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...

Bazil Van Sinner
02-10-13, 17:43
θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...
:whistle::whistle:

mikegr
02-10-13, 17:44
ωραιο το φερραρι...αλλα οντως δεν χρειαζεται να πατησει για να δουμε ποιο ειναι μπροστα.
θα θυμηθουμε στιγμες 850 με μ3...

ενδεχομενως ναι, αλλα για 997S και 4s mk1 δε τιθεται θεμα.

turbodog
02-10-13, 18:25
Να πατησουν (αν θελουν) γιατι να μην πατησουν?

Τα specs του 360 ειναι 3.6 lt 400 αλογα και 1400 κιλα.
Τα specs του 997 ειναιι 3.8 lt 385 αλογα και 1530 κιλα.

Το 360 ειναι πιο λιγο πιο δυνατο και αρκετα πιο ελαφρυ ενω το 997 εχει καλυτερο κιβωτιο. Πισωμηχανα και τα δυο με πολυ καλη αεροδυναμικη και για τα δυο. Μια χαρα μου ακουγεται ενα πατημα ΕΟ.
Ειχα πατησει παλαιοτερα και εγω με 360 100-300 ΕΟ, μια χαρα στεκεται.
Να κανονιστει φιλικο ανοιγμα :original:

Driver M
02-10-13, 18:29
Δεν ξερω ποιο ειναι γρηγοροτερο, παντως προσωπικα, παροτι σεβομαι τις πορσε, με ελαχιστες εξαιρεσεις, αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε πορσε ή φερραρι, τοσο για οδηγηση οσο και για κατοχη, θα επελεγα την Ιταλιδα.

mikegr
02-10-13, 18:48
Με το συγκεκριμενο GT3 ειχαμε κανει μια βολτα Βαρυμπομπη, πρωτα διοδια και επιστροφη. Δεν οδηγουσα εγω. Στα 230 καπου κολλησαμε ακριβως απο πισω του.
Στο γυρισμο οταν ρωτησα τον φιλο μου γιατι δεν τον περασαμε μου ειπε πως ειναι καλος πελατης στη μαντρα και δεν ηθελε να τον τσαντισει. Φαινεται παντως οτι εκεινος το καταλαβε και μετα απο κανα μηνα το πουλησε και εψαχνε (ξανα) για GTR. Στο παρελθον ειχε δυο Μοντενα. Εκεινη τη μερα σχολιασε: "Αυτο το 360 ειναι πολυ γρηγορο, δε μπορει να μην ειναι πειραγμενο"

pilot
02-10-13, 19:03
:shok::shok: αυτό και να το έβλεπα δεν θα το πίστευα! το GT3 έχει περισσότερα άλογα, περισσότερη ροπή, καλύτερη αναλογία κιλά/ίππο, καλύτερη αεροδυναμική!(Cx 0.29 έναντι 0.335) μεγαλύτερη τελική και καλύτερες ρεπρίζ παντού! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αν δεν παίζει κάτι με το οδηγό του πορσε η με τα αυτοκίνητα...

PANOS-E60
02-10-13, 19:17
Δεν ξερω ποιο ειναι γρηγοροτερο, παντως προσωπικα, παροτι σεβομαι τις πορσε, με ελαχιστες εξαιρεσεις, αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε πορσε ή φερραρι, τοσο για οδηγηση οσο και για κατοχη, θα επελεγα την Ιταλιδα.

και εγω την ιταλίδα θα επέλεγα Αρη. thumb

οχι ομως για καθημερινό αυτοκίνητο. Ο doctore με το 997, ξυπνάει το πρωί, παει το παιδι στο σχολείο, μετά δουλειά, μετά supermarket, αργότερα πάει το παιδί κολυμβητηριο ή καρατε (δεν ξέρω ... χα χα), το σαββατοβραδο ταβερνάκι με παρεα οικογενειακώς, την Κυριακή για μπανιο, το καλοκαίρι διακοπές στη χαλκιδική. Αν κάτσει κανένα πατημα νυχτα στην Α.Ο. το κάνει και αυτό. :whistle:

πόσα από τα παραπάνω κάνει το modena η το 430 ? Ασε που το 997 θα κάνει ανετα 300.000 χλμ

το ξαναλέω, οταν φτασεις σε ένα σεβαστο ποσό για αμάξι "γουστου", τη ferrari θα έπαιρνα και θα της εκανα 3.000 "ζουμερα" χλμ το χρονο. Σε μενα φτανουν για να δικαιωσουν την κατοχη της. thumb

Dimimav
02-10-13, 19:18
Εδώ έριχνε πίκρα το παλαιότερο gt3 στην 360 δεν θα ρίχνει το καινούργιο

mikegr
02-10-13, 19:22
:shok::shok: αυτό και να το έβλεπα δεν θα το πίστευα! το GT3 έχει περισσότερα άλογα, περισσότερη ροπή, καλύτερη αναλογία κιλά/ίππο, καλύτερη αεροδυναμική!(Cx 0.29 έναντι 0.335) μεγαλύτερη τελική και καλύτερες ρεπρίζ παντού! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση αν δεν παίζει κάτι με το οδηγό του πορσε η με τα αυτοκίνητα...

Δεν ειμαι ουτε υπερβολικος ουτε χαζεμενος που πηρε το πρωτο του αμαξι.
Κι εγω παντως που βολταραμε με το GT3 εκεινη τη μερα, απογοητευτηκα.
Τεμπελικο χαμηλα με αποτομο ξεσπασμα μετα τις 6.000 στροφες που ομως δεν συνοδευοτανε απο αναλογη επιταχυνση. Πισω αντι για εξατμιση ειχε απλα σωληνες και ο ηχος ηταν εκνευριστικος και απαισιος.
Δεν αποκλειεται να ειχε παντως και καποιο προβλημα, με τα μεταχειρισμενα δε βγαζεις ασφαλη συπερασματα.

pilot
02-10-13, 19:42
δεν κατάλαβες, αυτό λέω! Πιστεύω αυτό που λες οτι έγινε, απλά δεν πιστεύω οτι όλα ήταν σωστά σε αυτό το πάτημα! Και το τελευταίο σου ποστ αυτό μου δίνει να καταλάβω.thumb

doctore
02-10-13, 19:58
και εγω την ιταλίδα θα επέλεγα Αρη. thumb

οχι ομως για καθημερινό αυτοκίνητο. Ο doctore με το 997, ξυπνάει το πρωί, παει το παιδι στο σχολείο, μετά δουλειά, μετά supermarket, αργότερα πάει το παιδί κολυμβητηριο ή καρατε (δεν ξέρω ... χα χα), το σαββατοβραδο ταβερνάκι με παρεα οικογενειακώς, την Κυριακή για μπανιο, το καλοκαίρι διακοπές στη χαλκιδική. Αν κάτσει κανένα πατημα νυχτα στην Α.Ο. το κάνει και αυτό. :whistle:

πόσα από τα παραπάνω κάνει το modena η το 430 ? Ασε που το 997 θα κάνει ανετα 300.000 χλμ

το ξαναλέω, οταν φτασεις σε ένα σεβαστο ποσό για αμάξι "γουστου", τη ferrari θα έπαιρνα και θα της εκανα 3.000 "ζουμερα" χλμ το χρονο. Σε μενα φτανουν για να δικαιωσουν την κατοχη της. thumb

Πάνο ξέχασες το φυσικό περιβάλλον του 911: πίστα :original:

Thomelef
02-10-13, 20:33
Ας είχα ένα απ'τα δυο να ξεφορτωνόμουν τν μαούνα μου και ας με περνούσε και η γιωργάρα.

να γίνει το πάτημα πάντως, θα έχει ενδιαφέρον.

RallyArt
02-10-13, 20:54
Εγω θα ήθελα και τα δύο:tt1::thumbsup:

doctore
02-10-13, 21:10
Τυχεροί αυτοί που έχουν και τα δύο !
Κάθε ένα με τις αρετές του, και με τις ιδιοτροπίες του...
που τα κάνει και μοναδικά !

doctore
02-10-13, 21:32
Ένα άλλο θέμα που υπάρχει με τα 911, είναι και το Look.
GT3 look, S look, και πάει λέγοντας.

Τη προηγούμενη βδομάδα κοιτούσα ένα κόκκινο 997.1 cabrio.
Παρκαρισμένο σε parking, και εγώ με τα πόδια, οπότε είχα χρόνο
να το χαζέψω. Συνήθως δεν κοιτάω cabrio, αλλά κάτι δεν μου πήγαινε
καλά με τις εξατμίσεις.
Κοιτάω πιο καλά και το S είχε διαφορετική απόχρωση από το Carrera.
Δεν μπήκε καν στον κόπο να αλλάξει όλα τα αυτοκόλητα γράμματα. :thumbsdown:

chief
02-10-13, 21:52
Ας είχα ένα απ'τα δυο να ξεφορτωνόμουν τν μαούνα μου και ας με περνούσε και η γιωργάρα.

να γίνει το πάτημα πάντως, θα έχει ενδιαφέρον.
Δεν υπαρχει πατημα Συμπε.
Το 360 δεν ειναι πολυ γρηγορο αμαξι. Πατησα εγω δικαβαλοι και οι δυο με τον Παλαντιν συνοδηγο και πηγαιναμε μαζι. Μπορει και να του εριξα και λιγο.

Δεν θελω να το παρει προσωπικα ο φιλος mikegr γιατι γουστα ειναι αυτα, αλλα για μενα το 360 ειναι ενα απο τα πιο αδιαφορα αμαξια που εβγαλε η εταιρια.

Φυσικα ειναι εξαιρεση το 360CS που ειναι αλλη ιστορια αμαξι.
Ειχα την τυχη να οδηγησω αρκετες φορες και να κανω καποια γρηγορα χιλιομετρα με ενα 360 Stradale και ειναι αμαξαρα. Καμια σχεση με το απλο.

Harisp
02-10-13, 21:53
Oxι το Μαζερατι φοραει απο 430, λιγο detuned

Λογικά το Μαζεράτι πρέπει να είναι πίσω από την 360 λόγω βάρους.

Έχεις κάνει δοκιμή;

mikegr
03-10-13, 07:31
Δεν υπαρχει πατημα Συμπε.
Το 360 δεν ειναι πολυ γρηγορο αμαξι. Πατησα εγω δικαβαλοι και οι δυο με τον Παλαντιν συνοδηγο και πηγαιναμε μαζι. Μπορει και να του εριξα και λιγο.

Δεν θελω να το παρει προσωπικα ο φιλος mikegr γιατι γουστα ειναι αυτα, αλλα για μενα το 360 ειναι ενα απο τα πιο αδιαφορα αμαξια που εβγαλε η εταιρια.

Φυσικα ειναι εξαιρεση το 360CS που ειναι αλλη ιστορια αμαξι.
Ειχα την τυχη να οδηγησω αρκετες φορες και να κανω καποια γρηγορα χιλιομετρα με ενα 360 Stradale και ειναι αμαξαρα. Καμια σχεση με το απλο.

Σορρυ για το :offtopic:
Το 360 σηματοδοτησε μια νεα εποχη για τη Φερραρι, οπως το 996 για την Πορσε.
Ποιο πολιτισμενο χαρακτηρα σε ωφελος ποιοτητας κατασκευης και ευκολιας συντηρησης.
To CS ειναι future classic και πιστευω οποιος του περισσευει μια 100αρα για να το αγορασει θα τα παρει πισω σε 5 χρονια +50%

Bazil Van Sinner
03-10-13, 09:06
Ένα άλλο θέμα που υπάρχει με τα 911, είναι και το Look.
GT3 look, S look, και πάει λέγοντας.

:thumbsdown:

+1000 μεχρι πριν κανα 5αρι χρονια οποιο πορκυ εβλεπα που φαινοταν καλο,απ'οταν αρχισα να ασχολουμαι λιγακι .... αστα να πανε!
Πιστευω οτι σε ποσοστο κοντευουν τα πενβε σε καγγουρεμα και γουοναμπι
ες τουρμπο !!!

Σε ακτινα 15χλμ. εχω 3 (τα δυο καμπριο ) με λουκ !τπτ αλλο,μονο λουκ:thumbsdown:

αντε να την πω και την κακια μου,το ενα με λουκ τζι τι 3 αρ ες ,ελαβε μερος και σε "επισημες κοντρες" :facepalm: δεν ντραπηκε λιγο??

Οσον αφορα το οφφτοπικ,εχει σαφες προβαδισμα το πορκυ,ειμαστε και λιγο κριφοπορσακηδες οι περισσοτεροι ,αλλα βλεπω ο "ιταλος" της παρεας δεν το βαζει κατω και εχει παντα μια απαντηση thumb
Βγειτε το βραδυ,παρτε και δυο φιλους μαζι(για να κρατανε τις καμερες) και δωστε μας την χαρα :warriorsmiley: :warriorsmiley:

Απλα πραγματα,μεγαλα παιδια με μεγαλα παιχνιδια thumb

STREETRACING
03-10-13, 10:01
Αν γινει το πατημα το s pdk θα ειναι μπροστα.

πολυ γρηγορο το αμαξι ,καμμια σχεση με νουμερα,ιππους.

NickM3CS
03-10-13, 10:33
πολυ κοντα στα νουμερα και το Μ3 CSL !!! :thumbsup:

https://www.zeperfs.com/en/match146-2423-1113.htm

NickM3CS
03-10-13, 10:36
σορρυ για το off topic .... αλλα στην πιστα hockeheim & Nurbugring .... ισαξιο!!

doctore
03-10-13, 11:34
Είναι εντυπωσιακό, αλλά CSL και Carrera S PDK με τα ιδια λάστιχα και τον ιδιο
οδηγό έχουν ακριβώς τον ιδιο χρόνο στο Ρινγκ : 07:50
Το εντυπωσιακό είναι ότι το CSL έκανε αυτό το χρόνο το 2003 !

Γι αυτό και σε αυτή τη φωτογραφία που είχα ανεβάσει, είχε τίτλο
Η παρέα του 07:50

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/0000112_zps4552c416-1.jpg

doctore
03-10-13, 13:16
Κάτσε να βάλω κι εγώ κανένα οφ-τοπικ :original:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2012/10/3cars-1.jpg

Το συγκεκριμένο 360 (δεν έχει σχέση με αυτή τη πίστα) φοράει εξάτμιση και
κάνει απίστευτο ήχο !!!

NickM3CS
03-10-13, 13:18
Είναι εντυπωσιακό, αλλά CSL και Carrera S PDK με τα ιδια λάστιχα και τον ιδιο
οδηγό έχουν ακριβώς τον ιδιο χρόνο στο Ρινγκ : 07:50
Το εντυπωσιακό είναι ότι το CSL έκανε αυτό το χρόνο το 2003 !

Γι αυτό και σε αυτή τη φωτογραφία που είχα ανεβάσει, είχε τίτλο
Η παρέα του 07:50

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/0000112_zps4552c416-1.jpg

+10000 thumb πραγματι ειναι πολυ εντυπωσιακο ..δεδομενου πως και ο κινητηρας του CSL ειναι 3.2lt συγκριτικα με τα 3.8lt του 997!!

Harisp
03-10-13, 13:34
Κάτσε να βάλω κι εγώ κανένα οφ-τοπικ :original:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2012/10/3cars-1.jpg

Το συγκεκριμένο 360 (δεν έχει σχέση με αυτή τη πίστα) φοράει εξάτμιση και
κάνει απίστευτο ήχο !!!

Νίκος kartland. thumb

friendgr
03-10-13, 13:46
Larini με ανοικτά κλαπέτα για να εντυπωσιάζει και από στάση.....

Harisp
03-10-13, 13:57
Και η tubi ψιλοακούγεται!!!

playmaker
03-10-13, 14:34
Η tubi είναι οι εξατμίσεις με τον καλύτερο ήχο στο κοσμο ειναι γνωστός θρύλος

mikegr
03-10-13, 21:49
Η tubi είναι οι εξατμίσεις με τον καλύτερο ήχο στο κοσμο ειναι γνωστός θρύλος

και η εργοστασιακη εξατμιση tubi ειναι.

Capristo 3 για F1 ηχο:thumbsup:


https://www.youtube.com/watch?v=FTUi88q0Ae4"]https://www.youtube.com/watch?v=FTUi88q0Ae4

playmaker
03-10-13, 22:40
Εξατμιση Ferrari σε 997 s
www.youtube.com/watch?v=T4ouX0JHLOk&sns=em

Harisp
03-10-13, 22:49
https://www.youtube.com/watch?v=01WmdZxXjEQ

playmaker
03-10-13, 23:23
Καλα κ τα πορσακια αλλά Φεράρι δεν ειναι ...

Bazil Van Sinner
03-10-13, 23:57
Καλα κ τα πορσακια αλλά Φεράρι δεν ειναι ...


:th_Laie_67-1:

friendgr
04-10-13, 08:15
Εξατμιση Ferrari σε 997 s
www.youtube.com/watch?v=T4ouX0JHLOk&sns=em (https://www.youtube.com/watch?v=T4ouX0JHLOk&sns=em)

Απλά καμία σχέση.

Αν ήταν έτσι θα έβαζαν όλοι εξατμίσεις και θα έφτιαχναν ήχο.... :hystericalbs1:

Ο ήχος του ιταλικού μοτέρ ΔΕΝ αντιγράφεται.

Vasilis M3
04-10-13, 09:02
Συμφωνώ με αυτό που λες..κάθε μάρκα έχει χαρακτηρισκό ήχο στα μοντέλα της...

Δεν νομίζω να μην έχεις ακούσει Ferrari,Porsche Turbo,Honda Vtec,BMW 6-κύκλινδρο να πατάνε και να μην σου έχουν μείνει χαραγμένοι οι ήχοι τους στην μνήμη σου thumb

doctore
04-10-13, 09:22
Απλά καμία σχέση.

Αν ήταν έτσι θα έβαζαν όλοι εξατμίσεις και θα έφτιαχναν ήχο.... :hystericalbs1:

Ο ήχος του ιταλικού μοτέρ ΔΕΝ αντιγράφεται.


Κάνεις μεγάλο λάθος !
Εγώ έχω ηχογραφήσει ήχο από 458, τον βάζω στο ηχοσυστημα του Citroen,
και όπου περνάω με θαυμάζουν όλοι οι ομοεθνείς του τύπου με την ωραία
πινακίδα στο Carrera !

To μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν έχω τόσο ωραία πινακίδα στο Citroen !

pilot
04-10-13, 09:24
Και η αντοχη του Γερμανικου μοτερ ομως δεν αντιγραφεται..thumb

Harisp
04-10-13, 10:31
Καλα κ τα πορσακια αλλά Φεράρι δεν ειναι ...

Τα πορσάκια δεν είναι Ferrari αλλά τα κάνουν όλα και συμφέρουν.

Έχεις ένα 997 ΤΤ με 700 άλογα και το παίρνει και πάει η γυναίκα σου super market, ακόμα και χειροκίνητο να είναι.

Ας πάρει ο αντίστοιχο χειροκίνητο Ferrari να δούμε αν το ξεκινήσει καν.

Το Ferrari δεν μπορεί να είναι καθημερινό αυτοκίνητο.
Θέλει αρκετές υποχωρήσεις.

Το Ferrari είναι συναίσθημα, το πόρσε είναι λογική και αποτέλεσμα.
Το Ferrari είναι 4ο αυτοκίνητο, το πόρσε 2ο.

jkourkoulis
04-10-13, 10:35
Το Ferrari είναι συναίσθημα, το πόρσε είναι λογική και αποτέλεσμα.
Το Ferrari είναι 4ο αυτοκίνητο, το πόρσε 2ο.

Από περιέργεια ποιο σκέφτεσαι ως 1ο και ποιο ως 3ο;

Επίσης για ήχο αυτοκινήτου με "ξένη" εξάτμιση δείτε αυτό το βίντεο:


https://www.youtube.com/watch?v=D-iV59F7E7s

doctore
04-10-13, 10:39
Καλα κ τα πορσακια αλλά Φεράρι δεν ειναι ...

Πολύ σωστά. Με πορσάκια και σμαρτάκια θα ασχοληθούμε τώρα ?

pilot
04-10-13, 10:56
Δεν νομιζω οτι εκει στο Βαϊσαχ θελουν να γινουν Μοντενα!! Εχουν το δικο τους στυλ και τον τροπο να φτιαχνουν σπορ αυτοκινητα..Φυσικα ουτε και το αντιθετο συμβαινει. Ο καθενας εχει τα γουστα του και οπως πολυ σωστα εχουν πει καποιοι, οταν μπορεις να διαθεσεις τα ποσα που απαιτουνται μπαινουν πολλα στην ζυγαρια..

Εγω προσωπικα θα επελεγα παντα μα παντα Πορσε..δεν με ενδιαφερει καν ο ηχος η το ''συναισθημα''..μια χαρα συναισθηματαρα θα ενοιωθα και με το Πορσε! καθε αυτοκινητο εχει το δικο χαρακτηρα και ''συναισθημα'' αν εισαι λατρης της αυτοκινησης.thumb

jkourkoulis
04-10-13, 11:00
καθε αυτοκινητο εχει το δικο χαρακτηρα και ''συναισθημα'' αν εισαι λατρης της αυτοκινησης.thumb

Ακριβώς! Αν σου αρέσει η οδήγηση θα περάσεις ωραία ακόμα και με ένα zastava σε χωματόδρομο.

Christos 330
04-10-13, 11:44
Δε πα να περασει το Φερραρικο ; ; ;

Ουτε με ενδιαφερει ουτε που θα με στεναχωρεσει !!!

Σαν το πορκι δεν εχει !!!

race850i
04-10-13, 12:19
Τα πορσάκια δεν είναι Ferrari αλλά τα κάνουν όλα και συμφέρουν.

Έχεις ένα 997 ΤΤ με 700 άλογα και το παίρνει και πάει η γυναίκα σου super market, ακόμα και χειροκίνητο να είναι.

Ας πάρει ο αντίστοιχο χειροκίνητο Ferrari να δούμε αν το ξεκινήσει καν.

Το Ferrari δεν μπορεί να είναι καθημερινό αυτοκίνητο.
Θέλει αρκετές υποχωρήσεις.

Το Ferrari είναι συναίσθημα, το πόρσε είναι λογική και αποτέλεσμα.
Το Ferrari είναι 4ο αυτοκίνητο, το πόρσε 2ο.

Υπερβολικα μεγαλο λαθος.
Τα Φερραρι απο 355 και μετα ειναι πολυ ευκολοδηγητα(εκτος απο τα CH),το 360 ειναι ευκολο σαν Mercedes.
Το κοστος συντηρησης ειναι αποθυτικο δυστηχως και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει σαν καθημερινο αυτοκινητο.
Αν και μισω τα πορκια παραδεχομαι οτι ειναι σκυλες,γρηγορα,μελετημενα με πολυ τεχνολογια αυτοκινητα.
Αλλα να σκασω 150 χιλιαρικα για ενα τουρμπατο πορκυ και να το παιζω γρηγορος και μοναδικος και να σκασει διπλα μου στο φαναρι μια 80χρονη πατσογρια με ακριβως το ιδιο αυτοκινητο.........χιλια συγγνωμη αλλα το θεωρω την χειροτερη ξεφτιλα.
Προτιμω την χαρχαλα μου που βλεπω 5 αυτοκινητα τον χρονο στο δρομο!

pilot
04-10-13, 12:23
οκ, αν αγοραζουμε αυτοκινητα για να μας βλεπουν οι αλλοι και ''να το παιζουμε γρηγοροι'' τοτε πασο..thumb

race850i
04-10-13, 12:27
οκ, αν αγοραζουμε αυτοκινητα για να μας βλεπουν οι αλλοι και ''να το παιζουμε γρηγοροι'' τοτε πασο..thumb

Δυστηχως εδω που ζω ετσι ειναι τα πραγματα,τα πορκια ειναι περισσοτερα απο τα Golf:thumbsdown:

pilot
04-10-13, 12:28
ειπαμε ο καθεις οτι γουσταρει! Εμενα δεν θα με ενοχλουσε καθολου..

NickM3CS
04-10-13, 12:29
Και τα δυο αυτοκινητα ειναι υπεροχα το καθενα για τους δικους του λογους ...απο κει και περα ειναι θεμα γουστου...τι θελει ο καθενας και για ποιο λογο το θελει!!! :original: και τα δυο να δουμε στο δρομο θα τα θαυμασουμε!! εγω θα ελεγα να κανονισουμε συναντηση να τα θαυμασουμε και τα 2 απο κοντα!! :thumbsup::th_Laie_67-1:

Bazil Van Sinner
04-10-13, 12:53
Δεν θεωρω σε καμια περιπτωση την ποσοτικη αναλογια τεμαχιο/πλυθησμο ,στοιχειο για την αποκτηση ενος οχηματος.

Ξεχωριστο κανεις το αμαξι εσυ,η συμπεριφορα σου,η νοικοκυροσυνη σου και τα "χερια" σου!

Στο θεμα πορκυ vs φερραρι ,αφαιρω απο την εξισωση το vs ,δεν στεκει για μενα,
ειναι σαν να εισαι μαγειρας και να μην χρησιμοποιεις καποια συστατικα γιατι ετσι,ειναι σαν να εισαι πιανιστας και να μην πατας καποια πληκτρα του πιανου γιατι ετσι.

Ειμαι λατρης της αυτοκινησης και αυτοκινηση ειναι απο την mercedes και το model T,μεχρι την Maclaren P1 και το i8,θεωρω ακυρο τον εξορκισμο καποιων εταιριων ετσι απλα για να το παιξω ψαγμενος.

Γουσταρω τα μεν και τα δε,το καθενα για τον χαρακτηρα του,θα ηταν πολυ καλη ξαναλεμε μια συναντηση....

Eιναι δυνατον να λες τετοια αμαξια πορσακια και φεραρακια?:facepalm:

https://imageshack.us/a/img833/2519/84jm.jpg

https://img844.imageshack.us/img844/342/8hui.jpg

playmaker
04-10-13, 12:58
Πολύ σωστά. Με πορσάκια και σμαρτάκια θα ασχοληθούμε τώρα ?

Έχοντας οδηγήσει κι ολας να πω οτι οποίο και να ειχα/εχω δεν θα ειχα κανένα προβλημα .σιγουρα το πορσε φαντάζει πιο ορθό λογικά σιγουρα σου έρχεται πρώτα στο μυαλό .η Ferrari απλα βγάζει μια αγριάδα κάτι το executive !
Εγω πορσε για την συντηρηση την αντοχή το "value for money ",θα περνά αλλα θα χω όνειρο παντα μια Φεράρι.βεβαια μένα 4s η κάτι τέτοιο δεν νομίζω να μου λειπε πολυ χαχα απλα η πορσε ειναι πιο κοντα μας νομίζω ....

Harisp
04-10-13, 13:18
Αλλα να σκασω 150 χιλιαρικα για ενα τουρμπατο πορκυ και να το παιζω γρηγορος και μοναδικος και να σκασει διπλα μου στο φαναρι μια 80χρονη πατσογρια με ακριβως το ιδιο αυτοκινητο.........χιλια συγγνωμη αλλα το θεωρω την χειροτερη ξεφτιλα.
Προτιμω την χαρχαλα μου που βλεπω 5 αυτοκινητα τον χρονο στο δρομο!

Αυτό δε λέει κάτι.
Απλά τα ferrari είναι πιο σπάνια.
Δες τι άτομα κυκλοφορούν με ferrari και θα γελάς...
Ο χορταρέας το μέντιουμ, ο Ψινάκης, κάτι απίθανοι μποέμ τύποι και όλες οι σκαρλατούλες του χόλιγουντ.

Απλά είναι πιο σπάνιο να δεις ferrari ενώ porsche υπάρχουν πολλά θνητά μοντέλα.

Πάντα υπάρχουν οι ψαγμένοι σε όλες τι μάρκες.

Το Porsche turbo είναι το απόλυτο Supercar πιστεύω γιατί τα κάνει όλα και συμφέρει.
Η συντήρηση, αξιοπιστία(έχει βελτιωθεί) μιας ferrari είναι για λίγους ή για όσους κάνουν την παραδοχή.

Προφανώς όταν ακούω ferrari ανατριχιάζω αλλά αν είχα πολλά χρήματα και είχα ένα ferrari και μια porsche turbo είμαι σίγουρος ότι η ferrari θα έκανε 3-5000 km το χρόνο ενώ το porsche θα έκανε μια 20αρα για πλάκα γιατί είναι πολύ άνετο και αξιόπιστο.

doctore
04-10-13, 15:23
Δυστηχως εδω που ζω ετσι ειναι τα πραγματα,τα πορκια ειναι περισσοτερα απο τα Golf:thumbsdown:

Που μένεις ? Στο Νurburgring ?

race850i
04-10-13, 15:54
Που μένεις ? Στο Νurburgring ?

Ελβετια.

Bazil Van Sinner
04-10-13, 17:48
Εγω παντως εδω που ζω τα γκολφ ειναι πολυ παραπανω απο τα πορκυ:crying::crying:




:gr: (Σερρες/Ελλαδα)

aristent
04-10-13, 17:51
εγω ειμαι στη Λαρισα,στην πολη των ......Cayenne!!!:thumbsup:

hades7
04-10-13, 17:55
εγω ζω στην αθηνα οι κλεφτες ειναι περισσοτεροι απ τα αυτοκινητα

aristent
04-10-13, 17:58
εγω ζω στην αθηνα οι κλεφτες ειναι περισσοτεροι απ τα αυτοκινητα

:whistle: ειναι το αρχηγειο εκει,.... με τους 300σιους!!!!

ελπιζω να μην βγουμε οφτοπικ στο θρεντ που εφτιαξα λογο οφτοπικ.....:thumbsup:

gant
04-10-13, 18:06
Καλα κ τα πορσακια αλλά Φεράρι δεν ειναι ...

Καλά τα λές, τα φερράρι υπερτερούν! Έχω 4 απ δαύτα και 3 πόρσε σε 1:24. :th_Laie_67-1:

playmaker
04-10-13, 21:10
Doc κανεις λάθος υπάρχουν πόλεις αλλα και μερη πόλεων που ζει κανεις που οι ανισότητες είμαι τόσο μεγάλες στη χώρα που ειναι γεμάτες
Lambo amg Ferrari κτλ βλέπε πρωιν κομμουνιστικά κράτοι
Hatchback δεν υπάρχουν καθόλου οι πολλοίς και ειδικά κάποια μέρη τους εχουν m3 για φθηνά του πέταμα του .μετα πάμε σα Lada η δεν εχουν αμάξι στα γύρω χωριά κτλ .δυστυχώς υπάρχουν πολλα τέτοια μέρη
Εάν δεν το δει με τα ματιά σου οτι και να πω ειναι λίγο και τελευταία μοντέλα

Thomelef
05-10-13, 19:49
https://www.youtube.com/watch?v=39yZaNEjM24

Bazil Van Sinner
10-10-13, 22:00
https://www.youtube.com/watch?v=tFgxUSOdecY



:whistle:

doctore
12-10-13, 22:02
Σημερινή

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/lan_zps45764bb1-1.jpg

Bazil Van Sinner
12-10-13, 22:04
Ελα τωρα μην τσιγκουνευεσαι !!!!

doctore
12-10-13, 22:53
Άνετο parking έλεγε η διαφήμηση, στα χωράφια παρκάραμε. Δεν υπήρχε καν parking.


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/DSC00605_zps4276ce8e-1.jpg

doctore
12-10-13, 23:10
Τρομερή άνεση το parking:

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/clos_zpsa2673d11-1.jpg

Bazil Van Sinner
13-10-13, 00:35
Ντοκ ασε τον προλογο τωρα στημενα τα χεις τα αργαλεια ετοιμα για φωτογραφιση!!

κανα βιντεακι θα δουμε:whistle:

doctore
13-10-13, 00:42
Βίντεο δεν έχω, αλλά θα το ψήσω τον Ferraristi που θα μου πάει !

aristent
13-10-13, 08:46
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/clos_zpsa2673d11-1.jpg

Πολυ πλησιασατε!!!!....Προσεξτε,ει αι ακριβες η ζημιες που θα κανετε, σε περιπτωση που "φιλιθητε"!!!:thumbsup:

ΥΣ: :shok: η πισω ροδα της Φερραρι εχει χαθει μεσα στο φτερο!!!

για "κοινα" οχηματα καταλαβαινω το λογο να εχει τετοιο οφσετ η ζαντα, (να μπαινουν ευκολα αλυσιδες για χιονια,περιθωριο για φαρδυτερη ζαντα στις πιο δυνατες εκδοσεις του μοντελου κλπ.) αλλα σε ενα τοπ σουπερκαρ δεν βλεπω το λογο να υπαρχει αυτη η κατασταση....

atha
13-10-13, 20:34
pantos nomizo ta dyo aytokinita den einai konta mextaxy tous, mias allis epoxis pia to 360 pou pisteuo troei xylo pantou apo to poly neotero 997 kai idiaitera me pdk . ferrari den exo odigisei oute kai pdk alla pera apo ta deuterolepta kai ta poio einai pio grigoro einai kai i aistisi pou sou afinei ena amaxi . ekei tha to edina x to mats

zografias
14-10-13, 01:08
Εγώ που έχω οδηγήσει το 360 (Πρόγραμμα + Εξάτμιση), η κουβέντα που είπα μόλις κατέβηκα ήταν "Τώρα καταλαβαίνω γιατί το πληρώνεις τόσο ακριβά αυτό το αλογάκι και είναι για λίγους....." :tt1::tt1::tt1:
Όποτε δω Ferrari στο δρόμο θα χαζέψω!!
Τα Porshe για να τραβήξουν το μάτι πλέον πρέπει να είναι ή τιποτα gt/rs ή τα καινούρια με τα λεντάκια στα πίσω φανάρια (σαν του γιατρού νομίζω..)
Μένει να κάνω τη βόλτα με του γιατρού για να έχω οδηγική γνώμη και για το porshe (γιατί σε boxter που έχω οδηγήσει δεν νομίζω ότι είναι Η Porshe...)

ΥΓ.1 Δύσκολη πολύ στην οδήγηση σε στενούς δρόμους η Ferrari και ζορίστηκα στο να βρω και να χρησιμοποιήσω την όπισθεν, υπέροχη σε ανοιχτούς δρόμους
ΥΓ.2 Μετά από 20' περίπου οδήγησης άρχισα να πονοκεφαλιάζω λίγο! Σε τρέλαινε ο αγωνιστικός της ήχος αλλά δεν νομίζω ότι θα την παλέψεις να είσαι μέσα πάνω απο 1 ώρα...

Η γνώμη ενός απλού οδηγού...

chief
30-01-14, 09:53
Θα πατησω εγω αποψε ή μεσα στο Σαββατοκυριακο με ενα φιλο που εχει ενα χειροκινητο 997 Carrera 2 S να δουμε τι γινεται.
Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω λαστιχα και το αμαξι αφηνει και τη 2η κατω.

doctore
30-01-14, 11:24
Θα πατησω εγω αποψε ή μεσα στο Σαββατοκυριακο με ενα φιλο που εχει ενα χειροκινητο 997 Carrera 2 S να δουμε τι γινεται.
Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω λαστιχα και το αμαξι αφηνει και τη 2η κατω.

Είναι DFI ή προ facelift ?

chief
30-01-14, 12:29
Δεν γνωριζω γιατρε.
Τι διαφορες εχουν αυτα ?

doctore
30-01-14, 12:39
Δεν γνωριζω γιατρε.
Τι διαφορες εχουν αυτα ?

Αυτά που είναι πριν το 2009 είναι 355 hp
Μετά το 2009 φοράνε μοτερ Direct fuel injection και είναι 385 hp.
Ξεχωρίζουν χοντρικά από τα πίσω φώτα LED.

mikegr
31-01-14, 11:37
Θα πατησω εγω αποψε ή μεσα στο Σαββατοκυριακο με ενα φιλο που εχει ενα χειροκινητο 997 Carrera 2 S να δουμε τι γινεται.
Το προβλημα ειναι οτι δεν εχω λαστιχα και το αμαξι αφηνει και τη 2η κατω.

Ξεκινηστε απο 3ες και πανω. Ετσι κι αλλιως εκει φαινεται η διαφορα δυναμης σε τετοια αυτοκινητα

chief
31-01-14, 16:30
Μεταξυ δυο διαφορετικών αυτοκινητων δεν γινεται να γινεται συγκριση απο τριτες και πανω.
Ο λόγος ειναι οτι εχουν διαφορετικό βημα/σχεσεις στα ιδια χιλιομετρα και δεν βγαινουν συμπερασματα.
Σε τετοιες περιπτωσεις πολλα εχουν να κανουν και με τη ροπή.

Ετσι, οσο πιο χαμηλές ταχυτητες ξεκιναει ενα πατημα, τοσο το καλυτερο ειναι .
Σταση ή πρωτες δηλαδη.

mikegr
31-01-14, 18:19
Μεταξυ δυο διαφορετικών αυτοκινητων δεν γινεται να γινεται συγκριση απο τριτες και πανω.
Ο λόγος ειναι οτι εχουν διαφορετικό βημα/σχεσεις στα ιδια χιλιομετρα και δεν βγαινουν συμπερασματα.
Σε τετοιες περιπτωσεις πολλα εχουν να κανουν και με τη ροπή.

Ετσι, οσο πιο χαμηλές ταχυτητες ξεκιναει ενα πατημα, τοσο το καλυτερο ειναι .
Σταση ή πρωτες δηλαδη.

δηλ ποιο ειναι το αλλο αυτοκινητο?

chief
31-01-14, 18:26
Ενα CSL και μια μια 997 2S εχουν τα ιδια αλογα, την ιδια ροπη και το ιδιο βημα στα 100 χιλιομετρα με τριτες ?