PDA

Επιστροφή στο Forum : bmw e30 drift



DENNIS29
29-09-13, 11:34
θελω βοηθεια
αγορασα ενα v8 απο 740 4.4 και δεν ξερω τι σασμαν να βαλω
το αμαξι ειναι για drift
μου ειπαν να βαλ ω απο m3 ε30 αλλα δεν βρισκω και δεν βλεπω να
ταιριαζει κιολας:thnx:

gant
29-09-13, 12:48
θελω βοηθεια
αγορασα ενα v8 απο 740 4.4 και δεν ξερω τι σασμαν να βαλω
το αμαξι ειναι για drift
μου ειπαν να βαλ ω απο m3 ε30 αλλα δεν βρισκω και δεν βλεπω να
ταιριαζει κιολας:thnx:


Καλώς ήρθες στην παρέα. Πέρασε κι απο δώ https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23, να γνωριστούμε καλύτερα.

Σίγουρα θα βρεις απαντήσεις πολλές σε αυτό που ψάχνεις απ τους ντριφτάδες του φόρουμ. :original:

PANOS-E60
29-09-13, 13:43
καλωσόρισες !

περίμενε απάντηση από το nik200.

paganis
01-10-13, 21:19
το μοτερ σου ειναι το μ62...τι δουλεια μπορει να εχει το σασμαν απο το μ3 ε30??
υπαρχουν οχηματα με μ62 χειροκινητα ...αυτα πρεπει να βρεις...ή απο ε39 μ5

paganis
01-10-13, 21:25
το κοντυμα σχεσεων...θα το κανεις απο το διαφορικο, που εχεις περισσοτερες επιλογες.
παντως αν εισαι ασχετος απο τετοιου ειδους μετατροπες ..και πας κατευθειαν στα βαθια, βλεπω να σε τρωνε οι ''καρχαριες''

deepBLUE
01-10-13, 21:32
eyxaristo elpizo na vro akri
einai to mono pou me anxonei

Θα σε παρακαλούσα να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες ειναι κανόνας του φόρουμ :)

Stunt Mike
01-10-13, 21:44
Δυστυχως Dennis,το ξεκινας λαθος το προτζεκτ....ΚΑΙ δεν γνωριζεις 5-6 πραγματακια βασικα(οπως λες εσυ) αλλα ΚΑΙ ακους οτι σου πει ο καθενας που βρισκεται στο διαβα σου...Τα σασμαν των bmw εχουν διαφορες στην κλιμακωση μεταξυ τους και δεν σημαινει οτι επειδη ειναι απο Μ3 ή 318 ειναι κοντυτερο απο ενα 325 πχ.....Για την ακριβεια,του Μ3 Ε30 ειναι κοντυτερο απο ολα τ'αλλα Ε30 αλλα συνδυαζεται με μακρυτερο διαφορικο....Οταν ξεκινας λοιπον ενα τετοιο προτζεκτ,βρισκεις το σασμαν που ταιριαζει στο βολαν του V8 σου και με βαση την κλιμακωση του,βαζεις κι ενα αντιστοιχο διαφορικο...Αν ο μηχανικος σου δεν μπορει να στα βρει αυτα,τοτε εχεις μπλεξει με λαθος ανθρωπους.....Γενικως στο ντριφτ και ειδικα με τοσο δυνατα,ροπατα μοτερ,δεν χρειαζεσαι να'ναι πολυ κοντο τ'αμαξι γιατι δεν απλωνει σωστα.....τεςπα μεγαλη κουβεντα που δεν αναλυεται στα στενα περιθωρια ενος φορουμ.....

Stunt Mike
01-10-13, 21:51
καλωσόρισες !

περίμενε απάντηση από το nik200.

Δυστυχως ο Νικ200 δεν ειναι μηχανικος αυτοκινητων....οποτε μονο συμβουλες πως να ντριφταρει μπορει να του δωσει,οχι τι σασμαν να βαλει thumb

stefm5
01-10-13, 22:12
GETRAG S6S 420G
αυτό βρες

DENNIS29
02-10-13, 18:37
καταρχην ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το ενδιαφερον
και την βοηθεια
κατα δευτερον συγνωμη για τα ορθογραφικα
Λοιπον δυστιχος το οτι ειμαι ασχετος στα μιχανικα μου κανει τη ζωη πολυ δυσκολη
αλλα ο επημενον νικα
εχουμε και λεμε λοιπον ξεκιναμε βγαζοντασ το μοτερ και σινεχιζουμε βρισκοντασ ενα σασμαν οπου ( θα τεροιαζει η χελονα, ενα που θα εχει το βημα που θελουμε) και τελοιονουμε με ενα διαφορικο 4.10? μικε βοηθεια

paganis
02-10-13, 18:47
βαλε ενα σασμαν που ταιριαζει στο μοτορι σου...και κατοπιν θα διαλεξεις το βημα που σου κανει..προς το παρον ασε το δικο σου διαφορικο και δες τι χρειαζεσαι.

DENNIS29
02-10-13, 18:53
δηλαδη να βρω ενα μιχανικο σασμαν απο ιδιο μοντελο?

paganis
02-10-13, 18:59
ή απο μ5 ε39

DENNIS29
02-10-13, 18:59
ολα καλα ολα καλα

nik200
02-10-13, 19:37
λοιπον...

m3 e30...σασμαν τυπου zf...getrag στην πραγματικοτητα...σκυλι...σχε σατο..αλλα πανακριβο..και ναι μπαινει...υπολογιζε 800.!!!!

επισης μ5 ε39..παλι πανακριβο..6αρι και μπαινει κουτα.....το χει κανει φιλος...

λογικα πρεπει να μπαινουν και αλλα σασμαν..σαφως πιο φτηνα...ψαξου...ολο και καποιος θα τα εχει κανει...πχ..σκεφτομαι απο 540 ε34....manual..

Stunt Mike
02-10-13, 19:42
Θα το ψαξω αργοτερα που θα'χω χρονο και θα σου προτεινω 2-3 λυσεις και συνδυασμους ιδανικους για ντριφτ με βαση το μοτερ που θες.....Σε γενικες γραμμες θες μια 2α περιπου στα 95-100χλμ στον κοφτη και μια 3η μεταξυ 130-140χλμ......Ιδανικες για καθε πιστα...Το πολυ κοντο,γυριζει ευκολοτερα μεν,χανει γωνια ομως στα πατα-ασε του γκαζιου και δεν ''απλωνει'' σωστα με αποτελεσμα να φαινεται αργο το περασμα....

nik200
02-10-13, 20:10
η κλιμακωση που αναφερει ο stunt ειναι καλη...καθως δεν ειναι και οτι καλυτερο σε στροφαρισμα αυτα τα μοτερ...εγω πχ..στο 3.5 περιπου εκει ειμαι...σκεψου 85-90 2α και 130 3η...

κεντρικος θελει μεταποιηση...συνηθως κοβουν απο το v8 στην μεση και ενωνουν με 325 διαφορικο...οπωσδηποτε...

επισης...οπωσδηποτε δεσιμο η καροτσα...δεν αντεχει..roll cage και φτιαξιμο στους θολους μπροστα....

κρεμαγιερα απο ε36....

υδραυλικο χειροφρενο...

μακρυκωνο τιμονι...

bucket καθισματα...

αυτα...για αρχη...

stefm5
02-10-13, 20:24
getrag 265/5 dogleg από Μ3 Ε30 δεν μπαίνει. μπαίνει σε Μ30,S38 αλλά όχι σε Μ60/Μ62. και να έμπαινε νομίζω ότι δε θα άντεχε τη ροπή του ν8.
ψάχνεις για το σασμαν που είχα αναφέρει πιό πάνω, από Μ5 Ε39 ή 540,535 χειροκίνητο. επίσης υπάρχει και 5άρι από 530 Ε34 ν8, αλλά σιγά μη βρεις..

nik200
03-10-13, 00:10
getrag 265/5 dogleg από Μ3 Ε30 δεν μπαίνει. μπαίνει σε Μ30,S38 αλλά όχι σε Μ60/Μ62. και να έμπαινε νομίζω ότι δε θα άντεχε τη ροπή του ν8.
ψάχνεις για το σασμαν που είχα αναφέρει πιό πάνω, από Μ5 Ε39 ή 540,535 χειροκίνητο. επίσης υπάρχει και 5άρι από 530 Ε34 ν8, αλλά σιγά μη βρεις..

stef...my bad...το μ3 ε30 μπαινει με πατεντα...και πολλοι το βαζουν διοτι αντεχει παρα μα παρα πολυ...

dennis φιλαρακι εχει 5αρι σασμαν απο 540 που μπαινει κουτι..αν σε ενδιαφερει μου το λες..

nik200
03-10-13, 11:08
λοιπον..συνεχιζουμε τα info...

μιλησα με το φιλαρακι που εχει κανει τετοια μετατροπη...4λτ v8 και το χει συνδυασει με σασμαν μ5 ε39 και βημα 2.87 απο ΕΤΑ 2.7..αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το μ5 σασμαν ειναι κοντο..και συνδυαστηκε με ενα μακρυ βημα...πολυ σωστος συνδυασμος, παντα το κοντο σασμαν με μακρυ βημα..και φυσικα σαφως ανωτερο του μακρυ σασμαν κοντο βημα!!!!!

stefm5
03-10-13, 11:16
λοιπον..συνεχιζουμε τα info...

μιλησα με το φιλαρακι που εχει κανει τετοια μετατροπη...4λτ v8 και το χει συνδυασει με σασμαν μ5 ε39 και βημα 2.87 απο ΕΤΑ 2.7..αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το μ5 σασμαν ειναι κοντο..και συνδυαστηκε με ενα μακρυ βημα...πολυ σωστος συνδυασμος, παντα το κοντο σασμαν με μακρυ βημα..και φυσικα σαφως ανωτερο του μακρυ σασμαν κοντο βημα!!!!!

1 2 3 4 5 6 R
4.32 2.54 1.62 1.23 1.00 0.83 3.75

Stunt Mike
03-10-13, 16:14
Με βαση τα νουμερα που παρεθεσε ο ΣτεφΜ5,το 6αρι του Μ5 Ε39,κινειται στα προτυπα των περισσοτερων 6αριων του Division...Κοντυτερη 1-2-3η κατα 2-3% σε σχεση με τα 5αρια και παρομοιες 4η-5η με μακρια 6η....Αρα με 2.87 βημα τ'αμαξι ειναι μακρυ,πολυ μακρυ για ντριφτ,εως ακαταλληλο(λογικα η 3η του θα παταει μετα τα 120χλμ σε καλο οδοστρωμα....Λογικα,αν και δεν προλαβα να τσεκαρω,ελαχιστα μακρυτερα 2-3% θα'ναι και τα 5αρια των V8.Σωστοτερο βημα το 3.46-3.64-3.73 φιλε μας Dennis29....ΠΑΝΤΑ με μεσαιο καβουκι 188αρι γιατι το μικρο δεν αντεχει...

DENNIS29
03-10-13, 20:35
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΜΗ Ι ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ
NIK ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ
ΤΟ ΜΠΑΤΖΕΤ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΙΚΡΟ
ΟΠΟΤΕ ......
ΜΙΚΕ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΗ ΠΟΥ ΛΕΣ 188 ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ?

DENNIS29
03-10-13, 20:46
και για βολαν δισκο πλατο..
τι κανω?

Bassakos
03-10-13, 20:47
απλα. θα ψαξεις να βρεις διαφορικο με 8 βιδες στον "κωλο" και οχι 6
ειναι το λογομενο "μεγαλο καβουκι" για Ε30

στην φωτο ειναι το μεσαιο! αριστερα ειναι το "μικρο" με τις 6 βιδες


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/3diffs-1.jpg

DENNIS29
03-10-13, 20:56
χρειαζετε και ψυγειο λαδιου?

Bassakos
03-10-13, 20:57
για το διαφορικο? οχι

DENNIS29
03-10-13, 20:59
και αξονα απο ποιο μοντελο?

DENNIS29
03-10-13, 21:05
επισεισ εχω ενα θεμα με το σεβρο
(εκτος απο ολα τα αλα)
πρεπει να το μεταφερω ειδα μερικες φωτο οπου υπαρχει ενα σεβρο που παει μπροστα απο
740 αλλα δε υπαρχει πουθενα

Stunt Mike
04-10-13, 01:34
Dennis29,φιλικα παντα,που το φτιαχνεις τ'αυτοκινητο??Γνωριζει απο bmw ή ειναι φιλος σου που θα πειραματιστειτε??Αν δεν μπορει να ξεχωρισει το 188αρι καβουκι απο το κλασικο 168αρι των 4κυλινδρων,εχεις θεμα....Και δυστυχως θα το πληρωσεις εσυ....Επισης τα θεματα του σεβρο,αξονα κτλ πρεπει να στα λυσει αυτος,οχι εσυ να ψαχνεις να βρεις ακρη τι χρειαζεται....
Εν πασει περιπτωσει,για να σε βοηθησω...Οταν βρεις σασμαν θα το παρεις κομπλε με τον αξονα μεταδοσης του τον οποιο θα μετρησει και θα στειλει μετα στην Αξονοτεχνικη(ή καπου αλλου) ο μηχανικος σου να τον κοψουν και να τον ζυγισουν.Εφοσον το μοτερ ηταν απο αυτοματο V8,θα χρειαστεις δισκο-πλατω-βολαν που να ταιριαζει στο μοτερ και στο πριζ-ντιρεκτ του σασμαν σου.Οπως βλεπεις λοιπον,αυτο το προτζεκτ δεν ειναι οτι καλυτερο για περιορισμενα budget.....

Stunt Mike
04-10-13, 01:37
απλα. θα ψαξεις να βρεις διαφορικο με 8 βιδες στον "κωλο" και οχι 6
ειναι το λογομενο "μεγαλο καβουκι" για Ε30

στην φωτο ειναι το μεσαιο! αριστερα ειναι το "μικρο" με τις 6 βιδες


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/3diffs-1.jpg

Φιλος αυτα ειναι δικα σου??Εχεις καποιο με βημα 3.64-3.73 εκει περα???Για τσεκαρε....

Bassakos
04-10-13, 01:42
χαχαχαχα τυχαια φωτο απο το γοογλε ειναι Μιχαλη!
καπου ειχε παρει το ματι μου στο car ή 3,64 ή 3,45 ηταν δεν θυμαμαι
κανε ενα τσεκ!

Stunt Mike
04-10-13, 01:46
3.46 φοραω ηδη.....3.45 ειναι μικρο καβουκι.....Ειχα βρει 3.64 και το πουλαγε χρυσο!!Ενταξει δεν καιγομαι κιολας.....Ηθελα να'χω καβατζα ενα 2ο καβουκι κολλημενο με 3.73 κατα προτιμηση...

Bassakos
04-10-13, 01:52
εαν θες εχω 2τερο 3,45 μικρο να σου δωσω να εχεις καβατζα

Stunt Mike
04-10-13, 02:49
Δεν ταιριαζει στον αξονα φιλος....Ασε που κι να'χες και αξονα μαζι,δεν θ'αντεξει ουτε λεπτο!

DENNIS29
04-10-13, 16:55
nik το θελω το σασμαν
δες αν υπαρχει ακομα και πες μου:thanks:
αν εχετε υποψηνσας και για αντιστρεπτικη ?

DENNIS29
01-11-13, 18:32
τιποτα τζιφοσ δυο μινες τωρα ουτε 1 σασμαν

stefm5
01-11-13, 19:14
τιποτα τζιφοσ δυο μινες τωρα ουτε 1 σασμαν

https://www.car.gr/parts/view/4055295/