Επιστροφή στο Forum : konter m4
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=893935
den xero an to eidate . 7500 rpm einai kala nomizo :original:
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=893935
den xero an to eidate . 7500 rpm einai kala nomizo :original:
Για turbo είναι και πολλές,
Για "Μ" (όπως τα ξέραμε...) είναι εώς και λίγες.
Τώρα βέβαια που το division (το marketing πρωτίστως) έκανε τα "μαγικά" του, όλα αναθεωρούνται.
i alitheia einai kai polla mou fainontai gia turbisio
Αμα το καταφεραν Ελληνες ολοκληρο Mdivision λετε να μην το παει 7500? https://m.youtube.com/results?q=evo%2011000%20rpm&oq=evo%2011&gs_l=youtube-reduced.1.1.0l4.2702.9024.0.11074.6.6.0.0.0.0.714. 2150.0j1j0j4j6-1.6.0....0...1ac.1.23.youtube-reduced..0.6.2147.KR7aiZqsfIA#/watch?v=IYaqskg3Wh0
Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4
Αμα το καταφεραν Ελληνες ολοκληρο Mdivision λετε να μην το παει 7500? https://m.youtube.com/results?q=evo%2011000%20rpm&oq=evo%2011&gs_l=youtube-reduced.1.1.0l4.2702.9024.0.11074.6.6.0.0.0.0.714. 2150.0j1j0j4j6-1.6.0....0...1ac.1.23.youtube-reduced..0.6.2147.KR7aiZqsfIA#/watch?v=IYaqskg3Wh0
Sent from my Ramos W27Pro using Tapatalk 4
Μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Αν ήθελε το M division να φτιάξει ΕΝΑΝ κινητήρα που να μπορεί να στροφάρει έτσι, λές να μήν μπορούσε; Βέβαια το μυστικό είναι στο πόση "αντοχή" θα είχε ένας τέτοιος κινητήρας, αυτο το θέμα δεν βλέπω να θίγεται...
Επι του προκειμένου, η ΒΜW δίνει έναν κινητήρα ο οποίος καλείται να ανταπεξέλθει στις πιέσεις (για τις οποίες σχεδιάστηκε) σε καθημερινή βάση και με διάρκεια σε βάθος χρόνου. Επίσης το κόστος του κινητήρα έπρεπε να είναι σε "εμπορικά ανεκτά" όρια. Εναλλακτικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν "διαστημικά" υλικά και να έχουν στροφόμετρο που "κάνει σβούρες" αλλά τότε το Μ3/Μ4 θα κόστιζε όσο μια Lamborgini (τουλάχιστον) και δεν θα το αγόραζε σχεδόν κανένας.
Υ.Γ.: Πού ξέρεις; Μπορεί και στο division να εργάονται Έλληνες και ενδεχομένως να συμμετέχουν και στην εξέλιξη των κινητήρων.
εγω παλι εκνευριζομαι...but that is just me....
δεν γινεται πριν απο 20 χρονια..να σου βγαζουν οι ιαπωνες rb26 με 280hp (ονομαστικα παντα...) turbo και να βαραει 8αρες μαμα..ασε αμα σηκωνες πιεσεις τι γινοταν...
επισης ολοκληρη maclaren mp4/12 8500rpm κοφτης αν και πιο ειδικο αμαξι..και πολυ πολυ ακριβο..συμφωνοι...
ολοκληρο m division..παιρνουν το μοτερ απο το 135 και απλα σηκωνουν πιεσεις..και ψηλα παπαλα..οπως δειχνουν τα διαγραμματα...μου θυμισε τυπικο διαγραμμα 20vt φτιαγμενο..η για να το παμε και πιο προσφατα tfsi φτιαγμενο..s54 ρε και ξερο ψωμι...για να μην μιλησω για vtec-ια που τουλαχιστον μεχρι και αυτα..μεχρι τον κοφτη τα δινουν...και ας τα κοροιδευω...για τα ανυπαρκτα χαμηλα τους...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.