Επιστροφή στο Forum : Ορυκτελαιο η συνθετικό?
Silenthunter
26-09-13, 15:28
Χαιρετώ όλους μέσα στο φόρουμ μιας και καινούριος και δεύτερον μην βιαστείτε να κρίνετε τον τίτλο :original:
Πριν λίγο καιρό έπεσε στα χέρια μου ένα BMW E30 318i του 1992 M40 μοτέρ σε άριστη κατάσταση με 130.000 km και για να δικαιολογήσω τον τίτλο μεχρι και τώρα χρησιμοποιούσαν ορυκτελαιο για το μοτέρ υπάρχει πρόβλημα αν το γυρίσω σε συνθετικό?
Ευχαριστώ περιμενω απαντήσεις και χερετω ξανά όλους :thanks:
Silenthunter
28-09-13, 13:41
Καλησπερα και πάλι.
Σίγουρα η ερώτηση που έκανα σε κάποιους θα φαίνεται απλή ισως και μια απάντηση του στιλ ´´συνθετικό ´´ θα ηταν λογική αλλά με διάφορους μηχανικούς που μίλησα μου είπαν πως μια μακροχρόνια χρήση ορυκτελαιου 22 χρόνια τώρα μια απότομη αλλαγή σε συνθετικό λιπαντικο θα επιφέρει παραπάνω φθορές και προβλήματα και ρωτώ τώρα εγω ένα συνθετικό λιπαντικο που κατασκευάστηκε για μεγαλύτερη προστασία θα δημιουργήσει προβλήματα?
Παρακαλώ σε οποιαδήποτε βοήθεια.
Ευχαριστώ.
εγώ θα έλεγα βάλε ό,τι προβλέπει ο κατασκευαστής.
δεν καταλαβαίνω τη λογική της μακροχρόνιας χρήσης. δηλαδή πότισαν τα μέταλλα;
Silenthunter
28-09-13, 14:02
Ευχαριστώ! Όχι δεν έχει να κάνει με τα μέταλλα και αν πότισαν απλά κάποια o-ring και τσιμουχες ίσως φθαρουν η ακόμη και καταστραφούν απο τα πρόσθετα και την διαφορετική σύνθεση του συνθετικού λιπαντικου.
νομίζω ότι σε ένα μοτέρ 22 ετών δε θα έβλαπτε αν κάποια στιγμή άλλαζες τσιμούχες και o-ring.
τσάμπα παιδεύεις το μυαλό σου.
Silenthunter
28-09-13, 14:27
Έχεις δίκιο αλλά πρέπει απο κάπου να αρχίσω και λέω να αρχίσω απο μια απλή αλλαγή λιπαντικου. Ευχαριστώ!
Χαιρετώ όλους μέσα στο φόρουμ μιας και καινούριος και δεύτερον μην βιαστείτε να κρίνετε τον τίτλο :original:
Πριν λίγο καιρό έπεσε στα χέρια μου ένα BMW E30 318i του 1992 M40 μοτέρ σε άριστη κατάσταση με 130.000 km και για να δικαιολογήσω τον τίτλο μεχρι και τώρα χρησιμοποιούσαν ορυκτελαιο για το μοτέρ υπάρχει πρόβλημα αν το γυρίσω σε συνθετικό?
Ευχαριστώ περιμενω απαντήσεις και χερετω ξανά όλους :thanks:
δλδ τι εβαζαν? 20w-50 ?
κανονικα θελεις 10w-40 λαδια
Silenthunter
28-09-13, 15:50
Oχι 10w 40 λιπαντικά έβαζαν αλλά η σύσταση του λιπαντικου ηταν ορυκτελαια δηλ παράγωγα του πετρελαίου ενώ τα συνθετικά ειναι προηγμένες χημικές ενώσεις αν δεν κανω λάθος.
συνεχιζεις με 10w-40 , ARAL πχ ή ΤΟTAL , castrol
και εισαι μια χαρα!
Μετά από 22 χρόνια και από μάλλον "γυρισμένα" 130.000χλμ... ίσως κάποια στιγμή το μοτέρ να αρχίσει να ζητάει...
Ναι φίλε μου, μην πέφτεις από τα σύννεφα.... 22 χρόνια και 130.000χλμ είναι δύο αριθμοί που δεν πάνε πάντα μαζί....
Silenthunter
28-09-13, 16:01
Oχι φίλε μου ταιριάζουν οι αριθμοί γιατι το αυτοκινητο ειναι του πεθερου μου πρώτο χέρι και συνέχεια μέσα σε γκαράζ. Κάθε βοήθεια και εμπειρία απο όλους τους φίλους μέσα στο φόρουμ ειναι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ
εγω φίλε μου θα έβαζα 10-40 castrol σαν αυτά που δίνει η BMW και δεν θα πονοκεφάλιαζα. Το λάδι σκοπό έχει τη σωστή λίπανση των κινητών μερών της μηχανής.
Το ερώτημα σου μου κάνει σαν ένα ανάλογο ερώτημα semi synthetic ή full synthetic, μιας και τα semi είναι ενα mix απο ορυκτέλαιο και συνθετικό.
Semi synth has miner oil base and synth oil in it!... the problem is you never know how much synth is in the stuff. Full synth oil is usually dearer and have higher protective qualities but still get round then engine the same as semi. Oils like Castrol EDGE and Mobil 1 are something called a "Cracked hydro carbon" so not a true synth really, very good oils with high VI numbers and Flash points.
Σημασία έχει η σωστή λίπανση. Μετά ακόμα και full synthetic να βάλεις τα πετάς κάθε 5000-6000 χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο αν δεν καταφέρεις να γράψεις τόσα και είσαι κομπλέ.
Τώρα ένα μοτέρ 20+ ετών μπορεί να βγάλει απο ελαστικά μέρη τα πάντα,αλλά σίγουρα το λάδι δεν θα έχει να κάνει με αυτό, παρά μόνο τα έτη.
Silenthunter
28-09-13, 22:24
Ευχαριστώ BILL007, θα προχωρήσω στην αλλαγή λιπαντικου απο απλό σε συνθετικό 10w-40. Ελπίζω όλα να πανε καλα!
Μια και σας κούρασα θα ρωτήσω και κάτι άλλο! πριν απο την αλλαγή να κανω ένα εσωτερικό καθαρισμό του κινητήρα με κάποιο προϊόν όπως Engine and Transmission Flush της amsoil η το TOP-MAG ? η να αφήσω το λάδι να κάνει την δουλειά του?
για ποιο λογο να βαλεις φουλ συνθετικο λαδι σε ενα μοτερ 20+ ετων ?
προσωπικα δεν βλεπω κανεναν λογο, ποιο το κερδος?
βαλε ενα απλο σεμι σινθετικ 10-40 και θα εισαι μια χαρα.
Silenthunter
28-09-13, 22:52
Φίλε Bassakos λέω να βάλω το 10w-40 της Amsoil επειδή απο αυτά που διάβασα ειναι ένα αξιόλογο συνθετικό λιπαντικο και η τιμή του ειναι αρκετά προσιτή για την ποιότητα του και φυσικά ελπίζω να μου προστατέψει τον M40 κινητήρα τον 20+ χρόνων.
Bazil Van Sinner
28-09-13, 23:01
Θα μιλησω απ την κερκιδα και ας με διορθωσετε,πιστευω,πως η 'αλλαγη' σ'ενα καλυτερο λιπαντικο αν δεν εχει ηδη καποιο προβλημα το μοτερ,μονο καλο μπορει να κανει.
Την χρηση των καθαριστηκων δεν την γνωριζω,αλλα αν κανεις 2-3 γρηγορες αλλαγες,πχ στα 7Κ χλμ,θα εχεις το ιδιο αποτελεσμα.
ps: Νυφη με προικα φιλε thumb
Silenthunter
28-09-13, 23:13
Ευχαριστώ Bazil Van Sinner κάτι τέτοια πιστεύω και εγω απλά η ερώτηση μου εξαρχής ηταν αν διμιουργισει πρόβλημα η αλλαγή απο ορυκτελαιο σε συνθετικό γιατι απο τα λίγα που ξέρω και διαβάζω τα δυο λιπαντικά έχουμε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους στο θέμα προστασία και ποιότητα.
P.s. Το E30 φίλε μου δεν ειναι προίκα αλλά ειναι κούκλα :)
Φίλε Bassakos λέω να βάλω το 10w-40 της Amsoil επειδή απο αυτά που διάβασα ειναι ένα αξιόλογο συνθετικό λιπαντικο και η τιμή του ειναι αρκετά προσιτή για την ποιότητα του και φυσικά ελπίζω να μου προστατέψει τον M40 κινητήρα τον 20+ χρόνων.
φιλε μου απλα το Μ40 δεν ειναι καποιο μοτερ επιδοσεων , και εχει λιγα Κμ
οποτε εαν θες την γνωμη μου τσαμπα λεφτα θα δωσεις
και δεν θα δεις καμια διαφορα που να αξιζει την διαφορα
χρηματων αναμεσα στα amsoil και ενα 10-40 aral πχ
εννοειται πως δεν του κανεις κακο με τα amsoil !
ps: με τοσα λιγα κμ θα ειναι και γενικα σε καλη κατασταση το Ε30
βαλε καμια φωτο να το δουμε
:cheers:
Silenthunter
28-09-13, 23:22
Με την πρώτη ευκαιρία θα βάλω φωτογραφίες του Ε30. Είμαι λάτρεις του κλασικού αυτοκινήτου και θελω να διατηρησω όσο καλύτερα μπορώ και φυσικά να κρατήσω των αυθεντικό του χαρακτήρα.
ghost-rider
29-09-13, 00:01
Καλησπερα!
Υπαρχει ορυκτελαιο 10-40?
Ουτε 20-50 νομιζω υπαρχει σε ορυκτελαιο.
Δυσκολο να βρεις ορυκτελαια πολυτυπα κ αν βρεις δε νομιζω να ειναι τοσο ευρεως φασματος.
Ορυκτελαια σιγουρα ειναι τα sae30 η sae40 πχ.
Μηπως χρησιμοποιουσες ημισυνθετικο και θες να πας σε συνθετικο?
Silenthunter
29-09-13, 00:14
Καλησπερα η μάλλον καλημερα φίλε μου. Απο ότι γνωρίζω το αυτοκίνητο στον μηχανικό που του έκανε τα service για αλλαγή λιπαντικου πήγαινε κάθε 3000 km και βαζανε 10w-40 περισσότερα δεν γνωρίζω.
πριν απο την αλλαγή να κανω ένα εσωτερικό καθαρισμό του κινητήρα με κάποιο προϊόν όπως Engine and Transmission Flush της amsoil
Με αυτό είχε κάνει καθαρισμό με καλά αποτελέσματα ο χρήστης Stamatis απο εδώ thumb https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=239838&postcount=63
Απλά είναι αρκετή διαδικασία και θα χρειαστείς μερικά λάδια παραπάνω thumb
Καλησπερα η μάλλον καλημερα φίλε μου. Απο ότι γνωρίζω το αυτοκίνητο στον μηχανικό που του έκανε τα service για αλλαγή λιπαντικου πήγαινε κάθε 3000 km και βαζανε 10w-40 περισσότερα δεν γνωρίζω.
Λογικά semi synthetic θα ήταν αυτά που έβαζαν thumb
Silenthunter
29-09-13, 00:33
Ευχαριστώ BILL007 για τις πληροφορίες για τον εσωτερικό καθαρισμό του κινητήρα ηταν πολυ διαφωτιστικές :)
Όσο για το λιπαντικο που πιθανών να ειναι ημισυνθετικο θεωρώ πως δεν θα ειναι δύσκολα τα πράγματα για χρήση 100% συνθετικου.
P.s. Λέω να δοκιμάσω τον εσωτερικό καθαρισμό και θα γράψω την άποψη μου και τις εμπειρίες μου απο το εγχηρημα.
Γενικά αμα κάνεις search στο φόρουμ είτε απο εδώ είτε μέσω του google https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?p=438772 υπάρχουν πάρα πολλά thread και αρκετή πληροφορία. Σε κάθε περίπτωση αν δεν βρίσκεις κάτι ευχαρίστως να απαντήσουμε εφόσον γνωρίζουμε :original:
Αυτό με τον καθαρισμό θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Πρόσεξε μόνο τις λεπτομέριες για το σωστό καθαρισμό, ο Σταμάτης είχε γράψει αρκετές ;)
Αναμένουμε αποτελέσματα! :thumbsup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.