PDA

Επιστροφή στο Forum : Χειροφρενο



GiorgosN
12-09-13, 15:22
Πολλα μποσικα ακομη και μετα απο σφιξιμο.Για να καταλαβετε τι εννοω πιανει με πολυ δυσκολια στο 7ο κλικ σε κατωφερεια πολυ μικροτερης απο την κλιση που εχουν οι ραμπες εισοδοι των υπογειων παρκιν πολυκατοικιων!συμβαινει κατι αναλογο και σε εσας?σε δυο φρεναδες που απευθυνθηκα κατι σκαλισαν βγαζοντας τους πισω τροχους και με ενα κατσαβιδι κατι ρυθμισαν μεσα απο τις τρυπες των μπουλονιων.Η απαντηση ηταν οτι τα μποσικα αυτα ειναι φυσιολογικα,σε σημειο που τα 2,3 πρωτα κλικ δεν εχουν κανενα απο τελεσμα στο φρεναρισμα.Παντως το αμαξι σε καμια περιπτωση δεν εμπνεει εμπιστοσυνη να το αφησω μονο στο χειροφρενο.

mark e92
12-09-13, 15:26
Οι σιαγόνες είναι οκ;

GiorgosN
12-09-13, 17:23
Δεν ανοιξαν τα ταμπουρα να τις δουνε!![βασικα μαζι με τη δισκοπλακα πρεπει να ειναι και το ταμπουρο ενσωματωμενο ετσι?]Πληροφοριακα εχει 50000χλμ.

Bazil Van Sinner
12-09-13, 17:26
Για τι αμαξι μιλαμε?

Θα ηταν καλο να αναγραφεται και στον τιτλο,το οποιο θα βοηθησει και στην επιλυση του "προβληματος" σου.

GiorgosN
12-09-13, 17:30
Εχεις δικιο, ε90, 316 του 2009 το facelift.

fanisk
12-09-13, 17:32
Πολλα μποσικα ακομη και μετα απο σφιξιμο.Για να καταλαβετε τι εννοω πιανει με πολυ δυσκολια στο 7ο κλικ σε κατωφερεια πολυ μικροτερης απο την κλιση που εχουν οι ραμπες εισοδοι των υπογειων παρκιν πολυκατοικιων!συμβαινει κατι αναλογο και σε εσας?σε δυο φρεναδες που απευθυνθηκα κατι σκαλισαν βγαζοντας τους πισω τροχους και με ενα κατσαβιδι κατι ρυθμισαν μεσα απο τις τρυπες των μπουλονιων.Η απαντηση ηταν οτι τα μποσικα αυτα ειναι φυσιολογικα,σε σημειο που τα 2,3 πρωτα κλικ δεν εχουν κανενα απο τελεσμα στο φρεναρισμα.Παντως το αμαξι σε καμια περιπτωση δεν εμπνεει εμπιστοσυνη να το αφησω μονο στο χειροφρενο.

Αυτο που σκαλισαν ειναι η ντιζα του χειροφρενου, το σπρωχνεις πανω-κατω με κατσαβιδι για να σφιξει-ξεσφιξει. Δες τις σιαγονες σου, ισως θελουν αλλαγμα ή τριψιμο. Αν θυμαμαι καλα ειναι κανα 20αρικο?
Αφου τα κανεις αυτα, σφιξτο ωστε στο 3-4 κλικ να πιανει 100%.

GiorgosN
12-09-13, 17:47
Αυτο καναν μαλλον αλλα δεν εγινε τιποτα!Τωρα θα τους ζητησω να το ανοιξουν.Το μονο που ειπαν οτι λειτουργουν κατα αυτο τον τροπο και οτι ειναι φυσιολογικα τοσα μποσικα!!!

fanisk
12-09-13, 17:51
Που το πηγες?
Δεν ειναι φυσιολογικα αν τσουλαει το αμαξι σε ηπια κλιση.

GiorgosN
12-09-13, 17:57
Σε φρενά.Εναν στο βυρωνα και εναν στη δαφνη.Εδωσε αναμεσ στα αλλα ως αιτια οτι λογω βαρους του αυτοκινητου δεν το κραταει το χειροφρενο!!

fanisk
12-09-13, 18:11
Σε φρενά.Εναν στο βυρωνα και εναν στη δαφνη.Εδωσε αναμεσ στα αλλα ως αιτια οτι λογω βαρους του αυτοκινητου δεν το κραταει το χειροφρενο!!

Μπουρδες, βρες καποιον να ασχοληθει πιο σοβαρα. Δειτε και τις σιαγονες.

850CSI
12-09-13, 18:16
θα σου πω και κατι πρακτικο αν σου ειναι ευκολο να σηκωσεις το αυτ. η αν εχεις καπιον γνωστο φιλο με συν/ειο βενζιναδικο, το ανεβαζεις και αφου ξεσφιξης το ρεγουλατορο απο κατω, (το χερ/νο κατεβασμενο φυσικα) δες τις επαφες που κανη η ντιζα ολες απο το χερουλι π.χ. εως την διακλαδωση και ως που φτανη στις 2 σιαγωνες γρασαρετες, δες αν εχει διαφορα γιατι απο υγρασια απο διαφορα δεν φτανη η σωστη συσφιξη πισω ανεξαρτητα με το αποτελεσμα (Βελτειωθηκε η οχι) φερε παλι το παξιμαδι του ρεγουλατορου του χειροφρενου στη θεση που ηταν η δλδ. κατεβασμενο οι τρχοι να γυριζουν αερατα με το χερι χωρις τα ταμπουρακια των σιαγωνων να εφαπτουν

Bazil Van Sinner
12-09-13, 18:34
Μπουρδες, βρες καποιον να ασχοληθει πιο σοβαρα. Δειτε και τις σιαγονες.


Συμφωνω με τον Φανη ,ενας σωστος επαγγελματιας θα εβγαζε τους δισκους

για να δει τι εχεις,αφου δεν εσφιξε με τους ρεγουλατορους.Το χειροφρενο αν

ειναι ιδιο με τα 46αρια,ειναι ενα ταμπουρο στο κενο που δημιουργει ο δισκος

απο την πισω πλευρα του.Οταν αλλαξα τα δικα μου απο την μια μερια δεν

"επιανε" καθολου και απο την αλλη ηταν σπασμενο το ενα "τακακι".Δεν ειναι

κατι το ιδιαιτερο ,ομως θελει ραμπα και εργαλεια.

ps.μην ξαναπερασεις ουτε απ'εξω απ'αυτους τους δυο που στο "ελεγξαν" !

GiorgosN
12-09-13, 18:46
Ευχαριστω ρε παιδια θα το ψαξω αυριο κιολας και θα κοψω μερικους κ....ς μου φαινεται!!χαχαχα!!!

nasos
12-09-13, 21:25
το ιδιο ακριβως παιδια κ γω με το χειροφρενο..σε Ε46 2003 facelift 318!σε πολυ μικρι κατηφοριτσα τσουλαγε ελαφρως κ ας ηταν τερμα τραβηγμενο!30ευρω σε μαστορα εξουσιοδοτημενο BMW οχι σε φρενα!!!σιαγονες καινουργιες κ εργασια!

nikos valvetronic
12-09-13, 21:30
Σε όλα τα αυτοκίνητα με δισκοτάμπουρο πίσω δημιουργείται αυτό το πρόβλημα.Η αιτία είναι ότι το ταμπούρο που εξυπηρετεί ΜΟΝΟ το χειρόφρενο δεν τρίβεται ποτέ και πιάνουν σκουριά και τα θερμουιτ και η επιφάνεια τριβής τους.Αυτό που σου έσφιγκαν μέσα από την τρύπα του μπουλονιού είναι η μια άκρη της δαγκάνας,η άλλη άκρη σφίγγει μέσα από το αυτοκίνητο κάτω από την φούσκα του χειρόφρενου.Πρέπει να βγουν τα μουαγιέ και να σου τρίψουν από μέσα την επιφάνεια τριβής και τα θερμουιτ(ιδανικά άλλαξέ τα).Όταν αποκατασταθεί η λειτουργία κάνε συνήθεια κάτι απλό.Λίγο πριν σταματήσεις το αυτοκίνητο δένε το χειρόφρενο.Σε καθημερινή βάση αυτή η έστω και λίγη τριβή δεν θα επιτρέψει την σκουριά να ξαναεμφανιστεί.Εγώ φοράω πίσω 245 και τα κοκκαλώνει παντού.

Bazil Van Sinner
12-09-13, 22:17
Eπισης κατι που σημειωσα οταν αλλαξα τα δικα μου ηταν μια σκουρια "στασιμου νερου"
που τσεκαρα μεσα στο "ταμπουρο" και νομιζω οτι ξερω
πως προκληθηκε.:think:

Επειδη το αμαξι το χω σε γκαραζ και τυχαινει πολλες καθημερινες να καθεται "μεσα" οπως επισης εχει τυχει να το βγαζω εξω απ το γκαραζ στην αυλη να το καθαριζω και με μια οπισθεν να ξαναμπαινει μεσα και να καθεται ,
ψυλιαζομαι οτι κρατουσε νερο στην εσωτερικη κοιλοτητα με ολα τα
επακολουθα .

Απο την αλλαγη και μετα,μετα απο καθε πλυσιμο σπιτικο απαραιτητα μια μικρη βολτα και παρκαρισμα indoor χωρις χειροφρενο γιατι κολλουσε παντα.

GiorgosN
12-09-13, 23:45
Λοιπον δν ξερετε ποσο με βοηθατε!κ θα με βοηθησετε ακομη περισσοτερο αν μου πειτε κ ενα ενταξει μαστορα που να ασχολειται με αυτα να παω!

fanisk
13-09-13, 01:11
Λοιπον δν ξερετε ποσο με βοηθατε!κ θα με βοηθησετε ακομη περισσοτερο αν μου πειτε κ ενα ενταξει μαστορα που να ασχολειται με αυτα να παω!

Φλασκης, QSDS, Μητσης, Σπανος, κ.α.

BILL007
13-09-13, 01:47
.Λίγο πριν σταματήσεις το αυτοκίνητο δένε το χειρόφρενο.Σε καθημερινή βάση αυτή η έστω και λίγη τριβή δεν θα επιτρέψει την σκουριά να ξαναεμφανιστεί

Αυτό είναι το μυστικό για να μην την πάθεις κατ'αυτό τον τρόπο στο χειρόφρενο! Το γράφει μέχρι και το manual του αυτοκινήτου! Κατα κάποια χρονικά διαστήματα με πάρα πολύ μικρή ταχύτητα πριν σταματήσει το όχημα τραβάμε χειρόφρενο και όλα κομπλέ thumb

leo328
13-09-13, 12:06
στο 36αρι μου εβαλα περσι ημιτασιον σιαγωνες καινουργιους και ενα χρονο τωρα δεν ειχα σχεδον ποτε χειροφρενο.σε μεγαλες κλισεις με ταχυτητα μεσα κιολας για πιο πολυ "κοντρα" το αμαξι τσουλαγε παρολο το ρεγουλαρισμα που εγινε μετα απο 5 χιλ. Χλμ απο την τοποθετηση...
Υστερα απο συζητηση με τον μηχανικο μου μου ειπε και με αλλα μοντελα του εχει τυχει και τις περισσοτερες φορες μολις εβαλε γνησιους σιαγωνες επιανε το χειροφρενο κανονικα.
Η τιμη τους βεβαια στο 36αρι σε σχεση με τους ημιτασιον ειναι η διπλη περιπου.κανα 80αρι οι γνησιοι ενω του εμποριου απο 25 μεχρι 45 το πολυ.
Λεω δεν μαμιεται αμα ειναι να δουλεψει χαλαλι γιατι με ειχε κουρασει αυτο το θεμα.
Μπορω να πω πλεον οτι παρκαρω οπου θελω χωρις να φοβαμαι.εχω πλεον κανονικο χειροφρενο!
Υ.γ. Τα σιαγωνακια της bmw γραφαν πανω jurid απο οτι ειδα οταν τα φερε.
Του λεω αφου ειναι της jurid γιατι δεν παιρναμε ενα τετοιο σετ απο το εμποριο για ποιο οικονομικα?
Μου λεει το χω δοκιμασει και γω στο 330 ε46 που εχω.τα γνησια μου λεει εχουν πιο μαλακη-καλυτερα επιφανεια τριβης απο του εμποριου.μπορει να ειναι της jurid αλλα εχουν προδιαγραφες bmw.ειδικα μου λεει στους σιαγωνες ειναι καλυτεροι οι μαμα.σε αλλα οπως φιλτρα,μπουζι κ.λ.π. Δεν εχουν διαφορα..
Ταφε εφη μηχανικος εξειδικεμενου συνεργειου bmw εδω και μια 20ετια..
Οποτε αν ειναι να αλλαξεις σιαγωνες βαλε μαμα απο την αρχη να ηρεμησεις..
Μερικες φορες παμε να γλιτωσουμε 30-40ε και στο τελος τα σκαμε διπλα οπως εγω...

leo328
13-09-13, 12:12
α ξεχασα.με τους ημιτα σιαγωνες εκανα και το κολπακι αυτο που τραβας λιγο πριν σταματησεις αλλα π@π@ρια μεντολες.
Με τους μαμα με το που το πηρα απο το μηχανικο εχω χειροφρενο με ''φρυδια'' πλεον.

GiorgosN
13-09-13, 19:09
Πολυ χρησιμα ολα αυτα κ θα αξιοποιηθουν δεοντως!οτι γινει θα ενημερωσω γτ σημερα τελικα δν προλαβα.

GiorgosN
25-09-13, 02:25
Λοιπον σημερα πηγα και για το χειροφρενο.Το ελυσε, το καθαρισε, ετριψε τα ταμπουρα και τις σιαγονες να καθαρισουν οι σκουριες, το ρυθμισε και απο μεσα απο κατω απο την λαβη και πισω απο τα ταμπουρα.Βελτιωθηκε αλλα καμια σχεση με χειροφρενο γιαπωνεζικου...παλι υπαρχει μια αδυναμια να συγκρατηθει το βαρος του αυτοκινητου...και αναρωτιεμαι αν τελικα υπαρχει γιατρεια?

Bazil Van Sinner
25-09-13, 07:42
...και αναρωτιεμαι αν τελικα υπαρχει γιατρεια?


ναι.να παρεις κορολα :hystericalbs1: :hystericalbs1:

leo328
25-09-13, 08:49
Λοιπον σημερα πηγα και για το χειροφρενο.Το ελυσε, το καθαρισε, ετριψε τα ταμπουρα και τις σιαγονες να καθαρισουν οι σκουριες, το ρυθμισε και απο μεσα απο κατω απο την λαβη και πισω απο τα ταμπουρα.Βελτιωθηκε αλλα καμια σχεση με χειροφρενο γιαπωνεζικου...παλι υπαρχει μια αδυναμια να συγκρατηθει το βαρος του αυτοκινητου...και αναρωτιεμαι αν τελικα υπαρχει γιατρεια?

βαλε σιαγωνες καινουργιους μαμα οχι εμποριου να ηρεμησεις....thumb

GiorgosN
26-09-13, 16:01
βαλε σιαγωνες καινουργιους μαμα οχι εμποριου να ηρεμησεις....thumb

Αυτο θα κανω γιατι δν ειναι δουλεια αυτη με το χειροφρενο.Εσυ εβαλες αλλες σιαγωνες και ολα οκ?

leo328
26-09-13, 20:11
Αυτο θα κανω γιατι δν ειναι δουλεια αυτη με το χειροφρενο.Εσυ εβαλες αλλες σιαγωνες και ολα οκ?

εδω και 1 μηνα τωρα κομπλε.εκει που τραβαω εκει καθεται...δεν εχει τασεις φυγης οπως πριν...:hystericalbs1: