PDA

Επιστροφή στο Forum : Porsche 911 turbo s 2014....



nik200
04-09-13, 10:44
μετα το επικο gt3...η porsche ξαναχτυπα...turbo s....


https://www.youtube.com/watch?v=e8Tem7jVEqA&list=TLKSS1E8PhLWU


https://www.youtube.com/watch?v=LVV_0014e9M


https://www.youtube.com/watch?v=sVOyg9o5Y7g&list=UUIMzhx509wEXMuGkTK-kD9Q


https://www.youtube.com/watch?v=OkuA3jTlToQ


https://www.youtube.com/watch?v=glQFTY7rmxI&list=UUIMzhx509wEXMuGkTK-kD9Q

Bazil Van Sinner
04-09-13, 10:49
aaaxxxx...

bill_m3
04-09-13, 11:04
aaaxxxx...


και βαααχχχχχχχ :hyper: :hyper: :tt1: :tt1:

nik200
04-09-13, 11:15
για αλλη μια φορα η porsche μας υπενθυμιζει οτι οταν βγαλει κατι...απλα ξαναγραφει τους κανονες.....

mikegr
04-09-13, 11:22
Ικανοτατα μεν, αλλα καταψυκτες, οπως τα χαρακτηρισε ο προεδρος της Φερραρι

Bazil Van Sinner
04-09-13, 11:41
^

τι αλλο θα μπορουσε να πει??

m_power_lunatic
04-09-13, 12:17
Ικανοτατα μεν, αλλα καταψυκτες, οπως τα χαρακτηρισε ο προεδρος της Φερραρι

Φανταζομαι και ο προεδρος της Porsche θα μπορουσε να αποκαλεσει τα αλογακια 1-2 πραγματα που μου ερχονται στο μυαλο,συναρμολογουμενα-φριτεζες-μπαρμπεκιου κτλ.

Θελω να πω οτι δεν ειναι σοβαρες δηλωσεις αυτες απο μια τετοια θεση.

pilot
04-09-13, 12:29
χ@στήκαμε για τον πρόεδρο της Ferrari!

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

mikegr
04-09-13, 12:48
Φανταζομαι και ο προεδρος της Porsche θα μπορουσε να αποκαλεσει τα αλογακια 1-2 πραγματα που μου ερχονται στο μυαλο,συναρμολογουμενα-φριτεζες-μπαρμπεκιου κτλ.

Θελω να πω οτι δεν ειναι σοβαρες δηλωσεις αυτες απο μια τετοια θεση.

Δε πειραζει να αναβουν και λιγο τα αιματα:original:

doctore
04-09-13, 13:10
χ@στήκαμε για τον πρόεδρο της Ferrari!

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Χρειάζεσαι επειγόντως φαρμακευτική αγωγή...
Πάσχεις από Porschephilia !!! :th_Laie_67-1:

pilot
04-09-13, 13:13
soon my friend, soon! :whistle:

Stunt Mike
04-09-13, 13:19
για αλλη μια φορα η porsche μας υπενθυμιζει οτι οταν βγαλει κατι...απλα ξαναγραφει τους κανονες.....

Ψηθηκες Νικολακη??Φευγει το //Μ??? thumb

Stunt Mike
04-09-13, 13:42
soon my friend, soon! :whistle:

Κριση σου λενε μετα!Μαλλον ''Κροισοι'' επρεπε να λενε!! χαχαχαχαχα!!! :th_Laie_67-1:

doctore
04-09-13, 14:56
Ψηθηκες Νικολακη??Φευγει το //Μ??? thumb

O Nικολάκης ποιός είναι ρε παιδιά ?

gant
04-09-13, 15:02
O Nικολάκης ποιός είναι ρε παιδιά ?

Ο nik200 ρε γιατρέ!

nik200
04-09-13, 16:30
Ψηθηκες Νικολακη??Φευγει το //Μ??? thumb

ναι την ζαντα μπορω να την παρω...θα την βαλω στο σαλονι...:shok::shok:

deepBLUE
04-09-13, 16:46
Ασε μας ν΄αγιασουμε ρε παλιόπαιδο ;)

Bazil Van Sinner
04-09-13, 17:07
ναι την ζαντα μπορω να την παρω...θα την βαλω στο σαλονι...:shok::shok:

Κουκλε και μια εγω,αλλοι δυο μας λειπουν να κανουμε γκρουπ-μπα'ι' :th_Laie_67-1:

doctore
04-09-13, 17:45
Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ζάντα.
Τη βλέπω στον ύπνο μου μόνο 7 μέρες τη βδομάδα

nik200
04-09-13, 18:06
εδω δειχνει και το launch.....:facepalm::facepalm:


https://www.youtube.com/watch?v=cSm_NNs4P-E

Solorider
04-09-13, 18:38
ενταξη εδω εχουμε φιλοι μια αλλη γευση , γκε τε ο,,,,

εδω το νισσανακι ,απλα και χαλαρα το κατακρεουργη¨

https://www.youtube.com/watch?v=8shZSR6JffE

εδω παλι σε super συγκεντρωση η gto τα'δωσε με ενα 911 τουρμπο σε ευθεια μερικα χλμ. απο την εκκινηση με το πορσικο σφαζοταν αλλα, η κλαση γκε τε ο
μιλησε

https://www.youtube.com/watch?v=f23ukgRymF0

Vasilis M3
04-09-13, 18:54
Παιδιά ντάξ...καλό και άγιο το Γκε Τε Αρ αλλά Ferrari 599 GTO άλλη κ@ύλα..thumb

nik200
04-09-13, 19:11
ενταξη εδω εχουμε φιλοι μια αλλη γευση , γκε τε ο,,,,

εδω το νισσανακι ,απλα και χαλαρα το κατακρεουργη¨
https://www.youtube.com/watch?v=8shZSR6JffE

εδω παλι σε super συγκεντρωση η gto τα'δωσε με ενα 911 τουρμπο σε ευθεια μερικα χλμ. απο την εκκινηση με το πορσικο σφαζοταν αλλα, η κλαση γκε τε ο
μιλησε
https://www.youtube.com/watch?v=f23ukgRymF0

η κοντρα με την gto ειναι με το 997...το προηγουμενο μοντελο..φαινεται απο τα βραγχια στο πισω φτερο που εχουν ενα χωρισμα στην μεση...που δεν υπαρχει στο 991....

playmaker
04-09-13, 19:33
Το gtr όμως επιδέχεται πολύ περισσότερη βελτίωση και σίγουρα κατακρεουργει τη gtο εδώ κυκλοφορεί εξατμιση 21.000 ευρο για το gtr

Solorider
04-09-13, 19:37
η κοντρα με την gto ειναι με το 997...το προηγουμενο μοντελο..φαινεται απο τα βραγχια στο πισω φτερο που εχουν ενα χωρισμα στην μεση...που δεν υπαρχει στο 991....

ενταξη μπορει ξερεις δεν τα παρακολουθω τα πορσε ,,,φυσικα το αλλο με το αλλο πορσε θα ηταν διαφορετικα αλλα ασχολουμε με μια μαρκα και εκει τρελλενομε με αυτη την ανατριχιλλα που διαθετουν τα οπλα φερραρι και με παντα τα ατου Αφθαστη Αεροδυναμικη σε σωστο βαρος παντα βγαινουν μπροστα ειδεμη αν η συνεχεια γινη σε πιστα,,,,,,εκει σκοτωνουν γρηγορα και αυτοκινητα πολλυ πιο δυνατα εκει τρελλενομε και τα παρακολλουθω,,
αλλα ωραιο ειναι που ανταλλαζουμε αποψεις και προτιμισεις πολυ το γουσταρω

Vasilis M3
04-09-13, 19:41
Ναι οκ σαν ένα Ιαπωνικό που σέβεται τον εαυτό του είναι αμάξι που "σηκώνει" πολύ tuning.

Η Ferrari είναι άλλη φάση όμως,δεν την πέρνεις για να κάνεις κόντρες όλη την ώρα..ελπίζω να καταλαβένεις τι εννοώ:original:

fanisk
04-09-13, 19:44
Το gtr όμως επιδέχεται πολύ περισσότερη βελτίωση και σίγουρα κατακρεουργει τη gtο εδώ κυκλοφορεί εξατμιση 21.000 ευρο για το gtr

Η διαφορα ειναι οτι το ενα ειναι αμαξι και το αλλο τενεκες με ροδες. Και 50.000¤ να κανει το καζανακι του GTR τι να λεει? Uno turbo περναει 330, ε και τι?

Solorider
04-09-13, 19:45
ε σιγουρα ειναι αυτο που νιωθης ενα συναισθημα που μονο με την φαντασια μπορεις να περιγραψης Ξερωντας βεβαια το Αδυνατον στη πραγματικοτητα για την αποκτηση:original:

fanisk
04-09-13, 19:49
ε σιγουρα ειναι αυτο που νιωθης ενα συναισθημα που μονο με την φαντασια μπορεις να περιγραψης Ξερωντας βεβαια το Αδυνατον στη πραγματικοτητα για την αποκτηση:original:

Τι ατακα! Ουτε ο Marley μετα απο μισο τονο χορτο δεν ειχε τετοια διαυγεια :th_Laie_67-1:

playmaker
04-09-13, 19:52
Ναι οκ σαν ένα Ιαπωνικό που σέβεται τον εαυτό του είναι αμάξι που "σηκώνει" πολύ tuning.

Η Ferrari είναι άλλη φάση όμως,δεν την πέρνεις για να κάνεις κόντρες όλη την ώρα..ελπίζω να καταλαβένεις τι εννοώ:original:

Εννοείται φίλε απλα εγω το πα για τη κατακρεουργηση που αναφέρθηκε το αμάξι δεν ειναι μόνο η δύναμη φυσικά

doctore
04-09-13, 21:49
Ο nik200 ρε γιατρέ!

:original: Το ξέρω, αλλά δύο μέτρα τεντυμπόυ, ντριφτά, να τον λέει Νικολάκη, είπα να κάνω λίγο χαβαλέ !!! :original:

doctore
04-09-13, 22:42
ενταξη μπορει ξερεις δεν τα παρακολουθω τα πορσε ,,,φυσικα το αλλο με το αλλο πορσε θα ηταν διαφορετικα αλλα ασχολουμε με μια μαρκα και εκει τρελλενομε με αυτη την ανατριχιλλα που διαθετουν τα οπλα φερραρι και με παντα τα ατου Αφθαστη Αεροδυναμικη σε σωστο βαρος παντα βγαινουν μπροστα ειδεμη αν η συνεχεια γινη σε πιστα,,,,,,εκει σκοτωνουν γρηγορα και αυτοκινητα πολλυ πιο δυνατα εκει τρελλενομε και τα παρακολλουθω,,
αλλα ωραιο ειναι που ανταλλαζουμε αποψεις και προτιμισεις πολυ το γουσταρω

Αυτό το πληκτρολόγιο που κολάει το κόμμα, κάτι μου θυμίζει...

DaywalkeR
04-09-13, 23:25
Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η ζάντα.
Τη βλέπω στον ύπνο μου μόνο 7 μέρες τη βδομάδα

Γιατρέ πάντως δεν μας τα λες καλά, ή κοιμάσαι όταν είναι μέρα και ονειρεύεσαι πορσάκια ή βρίσκεσαι σε παραλήρημα όταν βλέπεις πορσάκια και δεν ξέρεις τι γράφεις :th_Laie_67-1:

pilot
04-09-13, 23:37
Αυτό το πληκτρολόγιο που κολάει το κόμμα, κάτι μου θυμίζει...

έλα ντε, ποιον σου θυμίζει?? :whistle:

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Skyline_IS
05-09-13, 00:01
Αυτό το πληκτρολόγιο που κολάει το κόμμα, κάτι μου θυμίζει...

Και το λλλλλλαμδα μην ξεχναμε :)

Nick bmwlover
05-09-13, 00:16
Η διαφορα ειναι οτι το ενα ειναι αμαξι και το αλλο τενεκες με ροδες. Και 50.000¤ να κανει το καζανακι του GTR τι να λεει? Uno turbo περναει 330, ε και τι?

Φανη θα ελεγα οτι εισαι υπερβολικος για το gt-r,οχι κ τενεκες...

fanisk
05-09-13, 00:44
Φανη θα ελεγα οτι εισαι υπερβολικος για το gt-r,οχι κ τενεκες...

Για τη συγκριση μεταξυ των 2 λεω Νικο, ποιοτικα. Το οτι το GTR παιρνει αλογα ή περναει GTO δεν σημαινει οτι ειναι και "πιο" αμαξι απο το GTO. Ειναι σαν τα Uno και τα AX που κυνηγανε στη παραλιακη BMW, Merc κ.α και λενε "πςςς τον περασα". Απο αλογα και στησιμο ισως να ειναι "καλυτερα", πιο.. αμαξι το uno απο τη Μerc ή BMW δεν ειναι.

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/09/Ferrari599GTBFiorano8-1.jpghttps://0.tqn.com/d/cars/1/0/r/y/1/ag_10gtr_interior.jpg

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/09/Ferrari599GTBFiorano3-1.jpghttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/Nissan_GT-R_01.JPG

spar@
05-09-13, 01:01
σιγα τους τενεκεδες τα bmw και τα merc... ποιο uno να κατσει να ασχοληθει με αυτα?
εδω τρωγανε τα μ3 τα 46αρια σαν μπισκοτακια....δεν καταδεχονται πια να πατησουν καν...

εγω θα προτιμουσα τον ιαπωνικο τενεκε παντως απ την ιταλικη σαβουρα...

playmaker
05-09-13, 01:30
https://m.motortrend.com/roadtests/coupes/1206_nissan_gt_r_black_edition_vs_porsche_911_turb o_s_comparison/ μιλάμε ίσως για τη κορυφή της αυτοκίνησης στον αιώνα μας βάζοντας και την τιμή απόδοση μέσα και δυνατότητες βελτίωσης

VanVIC
05-09-13, 06:57
Θα έχουμε και σ´αυτή τη "σοδειά" έκδοση GT2RS ?
Τί θα γίνεται εκεί ;

mikegr
05-09-13, 07:40
Φανη θα ελεγα οτι εισαι υπερβολικος για το gt-r,οχι κ τενεκες...

Eχτες πηγαμε πανω κατω στη Βαρης Κορωπιου με το GTR ενος φιλου.
Πολυ γρηγορο και νευρικο ψηλα. Μεχρι εκει. Κατα τ αλλα ειναι φτηνοκατασκευη, χωρις ιδιαιτερους χωρους μπροστα, λογω των πισω καθισματων. Και φυσικα απιστευτα κρυοκωλο με οικτρο ηχο. Δικαιως ειναι φτηνοτερο απο τα Πορσε.

Bazil Van Sinner
05-09-13, 07:48
Κυριοι psolorider kai playman,το νημα αναφερεται εξ αρχης σε συγκεκριμενο μοντελο,συγκεκριμενης μπραντας.
Το να μην γνωριζεις στοιχεια και νουμερα απο ενα τοσο καινουριο καροτσι,δεν λεει και κατι,το να προσπαθεις ομως μεσα σε χασαποταβερνα να πεισεις κοσμο για την χορτοφαγια ειναι εριστικο.....

Σολορα'ι'ντερ πες μας ποιος εισαι ρε τυπε και αναρωτιεται ο κοσμος!!!!

nik200
05-09-13, 08:33
:original: Το ξέρω, αλλά δύο μέτρα τεντυμπόυ, ντριφτά, να τον λέει Νικολάκη, είπα να κάνω λίγο χαβαλέ !!! :original:

δεν υπαρχει σεβας γιατρε....και οι μαγκες δεν υπαρχουν πια....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

nik200
05-09-13, 10:09
συνεχεια....


https://www.youtube.com/watch?v=1iCsjdHqz60

και φωτος για να χαζεψετε...


https://www.youtube.com/watch?v=aFqj0n8yJHg

και μια ιδεα για την επιταχυνση...στην αφρικη (οταν δοκιμαζαν τα προ παραγωγης) στο 1.35!!!


https://www.youtube.com/watch?v=qGVA1yXphyw

και ενα αρκετα καλο test ακομα..(ανοιξτε τους υποτιτλους!!!)


https://www.youtube.com/watch?v=xVGAzGHDvcs

nik200
05-09-13, 10:18
δωστε βαση στο τελευταιο video....ο ιταλος δημοσιογραφος αναφερει το εξης...

"το προβλημα της porsche ακουει στο ονομα gtr...που κανει και τα μισα λεφτα...αρα συνεχιζει..περνεις το gtr και ενα αλλο πολυτελες αμαξι μαζι ή το γερμανικο supercar που ειναι και τα δυο αμαξια σε ενα εκλεπτυσμενο εργο τεχνης???"

οριστε λοιπον η απαντηση για τους υπερμαχους του gtr!!!!που μπορει να ειναι ενα φοβερο αμαξι..αλλα δεν ειναι ενα εργο τεχνης που τα συνδυαζει ολα!!!

nik200
05-09-13, 10:26
και το official video της porsche.....


https://www.youtube.com/watch?v=CXVwyLXZbvU

spar@
05-09-13, 10:27
δωστε βαση στο τελευταιο video....ο ιταλος δημοσιογραφος αναφερει το εξης...

"το προβλημα της porsche ακουει στο ονομα gtr...που κανει και τα μισα λεφτα...αρα συνεχιζει..περνεις το gtr και ενα αλλο πολυτελες αμαξι μαζι ή το γερμανικο supercar που ειναι και τα δυο αμαξια σε ενα εκλεπτυσμενο εργο τεχνης???"

οριστε λοιπον η απαντηση για τους υπερμαχους του gtr!!!!που μπορει να ειναι ενα φοβερο αμαξι..αλλα δεν ειναι ενα εργο τεχνης που τα συνδυαζει ολα!!!

ποιος ρε Νικο?
ο τενεκες?χαχαχαχαχαχαχαχαχ

nik200
05-09-13, 10:40
ποιος ρε Νικο?
ο τενεκες?χαχαχαχαχαχαχαχαχ

ας μην εχουμε παρωπιδες..το gtr για αυτο που ειναι και αυτα που κανει, ναι ειναι εξαιρετικο, απο αυτα που εχουμε διαβασει και δει....αλλα...

επ ουδενι δεν εχει την ευρωπαικη κουλτουρα, φινετσα, πολυτελεια, presence..και να το πω..την ιστορια μιας porsche ή μιας ferrari...που ακομα και σημερα οπου ολα μα ολα εχουν γινει αχταρμας (απο ανταλλακτικα-και γραμμες παραγωγης)...αυτα ξεχωριζουν και γινονται instant classic...

spar@
05-09-13, 10:47
ας μην εχουμε παρωπιδες..το gtr για αυτο που ειναι και αυτα που κανει, ναι ειναι εξαιρετικο, απο αυτα που εχουμε διαβασει και δει....αλλα...

επ ουδενι δεν εχει την ευρωπαικη κουλτουρα, φινετσα, πολυτελεια, presence..και να το πω..την ιστορια μιας porsche ή μιας ferrari...που ακομα και σημερα οπου ολα μα ολα εχουν γινει αχταρμας (απο ανταλλακτικα-και γραμμες παραγωγης)...αυτα ξεχωριζουν και γινονται instant classic...

χοντα δεν ειναι!

playmaker
05-09-13, 10:50
Συγνώμη αν ενόχλησα μερικούς αλλ κουβέντα κάνουμε κ όταν στα video αναφέρουν αυτό το αμάξι το gtr καταλαβαίνεται τη απήχηση εχει .εγω θα σταθώ στο τέτοιο της πορσε που επειδή δεν μπορούσε να παραδεχτεί την ανωτερότητα του gtr στο nurbugring κατέφυγε στο κίτρινο τύπο οτι δεν ήταν ταχα μαμα κτλ .κυριοι ας σεβαστούν πρώτα τα ιδια τα στελεγχοι την ιστορία της πορσε !

doctore
05-09-13, 11:04
:thumbsup:

Μου άρεσαν και τα δύο : εκλεπτυσμένο έργο τέχνης, benchmark in motion ...

Τι είπες τώρα !!! :thumbsup:

Για να μην τα ξαναγράφω και στο άλλο θρεντ που έχεις ανοίξει, το ίδιο ισχύει
και για τα Ferrari : κινητά έργα τέχνης !

Όσο για το ποιό είναι καλύτερο ?
Αυτά είναι για 8χρονα που έχουν τα αυτοκίνητα τυπωμένα σε κάτι κάρτες σαν τραπουλόχαρτα και παίζουν ποιό θα κερδίσει .

Δεν υπάρχει καλύτερο !
Άλλο αυτοκίνητο είναι το Porsche, άλλο το Ferrari.

Τυχεροί αυτοί που έχουν και τα δύο.

Όσο για το GTR, πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ανήκει σε άλλη τράπουλα :original:

Solorider
05-09-13, 19:44
:thumbsup:

Μου άρεσαν και τα δύο : εκλεπτυσμένο έργο τέχνης, benchmark in motion ...

Τι είπες τώρα !!! :thumbsup:

Για να μην τα ξαναγράφω και στο άλλο θρεντ που έχεις ανοίξει, το ίδιο ισχύει
και για τα Ferrari : κινητά έργα τέχνης !

Όσο για το ποιό είναι καλύτερο ?
Αυτά είναι για 8χρονα που έχουν τα αυτοκίνητα τυπωμένα σε κάτι κάρτες σαν τραπουλόχαρτα και παίζουν ποιό θα κερδίσει .

Δεν υπάρχει καλύτερο !
Άλλο αυτοκίνητο είναι το Porsche, άλλο το Ferrari.

Τυχεροί αυτοί που έχουν και τα δύο.

Όσο για το GTR, πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά ανήκει σε άλλη τράπουλα :original:

οχι το gtr το GTO θες να πης 599 FIORANO

E φυσικα δε χρειαζετε ,,,τι να πουμε για εφ υξ - υξ εβολουτζιονε (smile)

Nick bmwlover
05-09-13, 20:35
Εγω μιλησα για το gt-r μονο,δεν ανεφερθηκα καθολου σε porsche,ferrari,αυτα τα αμαξια τα βλεπεις κ παραμιλας,δεν τα συγκρινα...

Thomelef
06-09-13, 12:27
Ξεκολληστε...για το 991 turbo-s ανοίχτηκε το θέμα.

Εφοσων μιλάμε για καινούριο αμάξι που δεν έχει κυκλοφορήσει ΚΑΝ, δεν παίζει όλη αυτή η κουβέντα σύγκρισης με τα αμάξια που αναφερονται.

Το gtr έκανε ότι έκανε, στα τελη του 2009 αν θυμάμαι καλά. Τι συζητάμε τώρα για 599 κτλ κτλ.

Μιλάμε για καινούριο όχημα, καινούρια τεχνολογία και κάποια αρχικά στοιχεία τιμών ως προς την επιδοση.

Από το 2009 μέχρι σήμερα πόσο σίγουροι είστε ότι η Πόρσε θα εξακολουθεί να είναι πίσω από τη νισαν?

Επισεις, μιλάμε για μια κόντρα, στην οποία ακούστηκαν τα πάντα, ρεβάνς δεν έγινε ποτέ και όλοι έχουν μείνει με το ερωτηματικο.

Το ότι η Πόρσε είναι ανώτερο όχημα, δεν χωράει καμμια αμφιβολία. Το ότι το νισαν είναι value for money Επισεις. Μεχρι εκεί όμως.

nikos1400
06-09-13, 12:46
οχι το gtr το GTO θες να πης 599 FIORANO

E φυσικα δε χρειαζετε ,,,τι να πουμε για εφ υξ - υξ εβολουτζιονε (smile)

φιλε, και η πεμβε εβγαζε ενα Αυτοκινητο καποτε που χτυπαγε στα ισια τα Φερραρι.
αν δεν το ξερεις, ψεξε το.
λεγοτανε 850csi το μοντελο...
thumb

(σορρυ για το οφφ-τοπικ)

Solorider
06-09-13, 19:29
ε σιγουρα το πορσε μπορει να μην ειναι φερραρι μην Ξεχναμε οτι το καθε supercar απο ανεκαθεν εχει προτυπο το φερραρι εδω ειχα δει ντοκυμαντερ στα γερμανικα στην τ v την κατασκευη της πρωτης μπουγκατι βευρον δλδ. πως κατασκευαζαν τα κεφαλαρια το πλαισιο ολα και αφου δημιουργησαν τελικα το νταμπλιγιου 16 με 4ρις τουρμπολαντερ (στα γερμ.) ειχε πη στα αγγλικα στους ρεπορτερ του ντοκ. ο Υπευθηνος κατασκευης λεει:
(Με τις στροφες και ροπη που καταφεραμε πανω σ'αυτο το μοτερ ,,,,θα μας ζηλευε ακομα και η Φερραρι),,,,,,,,,
Παντως το πορσε ειναι το #2 supercar στο κοσμο και το καλυτερο γερμμανικο αυτοκινητο ετσι μικρο και πυραυλος δηλωνει την αδιαφορη Ψυχροτητα των Γερμανων ετσι απλα να κατακτουν και,,,,,φυσικα ειναι ετη φωτος μπροστα απο το νισσαν και καθε νισσαν μην ξεχναμε ειναι ευρωπαικο αυτοκινητο

Solorider
06-09-13, 19:35
φιλε, και η πεμβε εβγαζε ενα Αυτοκινητο καποτε που χτυπαγε στα ισια τα Φερραρι.
αν δεν το ξερεις, ψεξε το.
λεγοτανε 850csi το μοντελο...
thumb

(σορρυ για το οφφ-τοπικ)

850? τι 850 μα μιλαμε για μπε εμ βε αυτοκινητα οι μοτοσυκλετες μπε εμ βε ειναι αλλου

κατω ειναι οι μοτο 850R και η 850GS σε λιγο εντουρο στυλ αλλα δεν συγκρινονται για αμαξια

Thomelef
06-09-13, 19:42
ε σιγουρα το πορσε μπορει να μην ειναι φερραρι μην Ξεχναμε οτι το καθε supercar απο ανεκαθεν εχει προτυπο το φερραρι

το ότι σ'αρέσουν τα φεράρι δεν σημαίνει ότι ισχύει αυτό που λές.

για την ακρίβεια δεν συμβαίνει καν, δεν έχει καμμιά σχέση με την πραγματικότητα. γι'αυτό και υπάρχει ανταγωνισμός. αλλιώς όλοι θα ήταν πίσω απο την φεράρι και καμμιά εταιρεία δεν θα έκανε συγκριτικά.

η φεράρι έχει βγάλει το εφ40. το εφ εξ εξ και η ένζο που λές, στην εποχή τους είναι πολύ λίγα μπροστά σε αυτό που αντιπροσώπευε το 40αρι στην δεκαεία του.


850? τι 850 μα μιλαμε για μπε εμ βε αυτοκινητα οι μοτοσυκλετες μπε εμ βε ειναι αλλου

κατω ειναι οι μοτο 850R και η 850GS σε λιγο εντουρο στυλ αλλα δεν συγκρινονται για αμαξια
καλά...άσε γιωργάρα και σε πήρανε όλοι χαμπάρι. εκτός και αν άρχισες να πιστεύεις και ο ίδιος τα μπαλαμούτια σου.

Leonidas_E39
06-09-13, 19:43
Τρελα που πουλάς Κε Μακη μας. :D:D:D:D:D:D:D:D

Thomelef
06-09-13, 19:49
αυτός το'χει πιστέψει και ο ίδιος ρε...

αφού στον δρόμο έτσι και φωνάξει κάποιος μάκη, θα γυρίσει να απαντήσει. το ταξίδι στην βουλγαρία πρέπει να τον πείραξε.

άκουσα λέει ότι τον τσάκωσε η βουλγάρικη αστυνομία με το σκουτεράκι, τον μπουζούριασε και τον έβγαλαν μετά απο μια εβδομάδα...έτσι άκουσα τουλάχιστον.

Solorider
06-09-13, 19:58
μα γιατι δεν ειναι Πραγματικοτητα και στην Πιστα στην Arizona το εφ υξ υξ χτυπησε ολα τα supercars και βγηκε πρωτο Ανετα και με διαφορα π.χ. το θεωρητικα γρηγωροτερο μπουγκατι βευρον 1300 με 430χ.α.ω. Υπηρξε εκει και η εφ υξ υξ απλα το κατεσφαξε με κοντα μισο γυρω πισω στους 10 πιο αλλο αυτ. μπορει να βγη Τωρα ακομα και τωρα διπλα στο εφ υξ-υξ εβ. που εχει μονο τελικη 380χ.α.ω. τωρα ,,,αυτο που απεδειξε τα αλλα ας εχουν και 500σια και εχει μονο 960 ιππους δεν χρειαζετε τα 1300 της βευρον η τα 1800 αλογα των Selby sypercars και SALEN ,,,η Πραξη μετραη ,,,,το αποτελεσμα στην τετραδα δεν υπηρχε πορσε ουτε λαμπο ουτε νισσαν ηταν τα δυο αμερικανικα φτιαγμενα εξτρα με τα διπλασια αλογα της φερραρι σχεδον το ιδιο βαρος,,,,και οταν εχασαν οι ανθρωποι ηταν για Ψυχιατρο,,,,,,,,,,,ετσι φιλε μου το FERRARI Ειναι Προτυπο ,,,,,οχι στα λογια

Thomelef
06-09-13, 20:23
τα εφ 16 είναι καλύτερα απο το εφ υξ υξ...εκτός του ότι πιάνει πιο πολλά, μπορεί να πετάξει κιόλα.

Bellof-3
06-09-13, 20:23
μα γιατι δεν ειναι Πραγματικοτητα και στην Πιστα στην Arizona το εφ υξ υξ χτυπησε ολα τα supercars και βγηκε πρωτο Ανετα και με διαφορα π.χ. το θεωρητικα γρηγωροτερο μπουγκατι βευρον 1300 με 430χ.α.ω. Υπηρξε εκει και η εφ υξ υξ απλα το κατεσφαξε με κοντα μισο γυρω πισω στους 10 πιο αλλο αυτ. μπορει να βγη Τωρα ακομα και τωρα διπλα στο εφ υξ-υξ εβ. που εχει μονο τελικη 380χ.α.ω. τωρα ,,,αυτο που απεδειξε τα αλλα ας εχουν και 500σια και εχει μονο 960 ιππους δεν χρειαζετε τα 1300 της βευρον η τα 1800 αλογα των Selby sypercars και SALEN ,,,η Πραξη μετραη ,,,,το αποτελεσμα στην τετραδα δεν υπηρχε πορσε ουτε λαμπο ουτε νισσαν ηταν τα δυο αμερικανικα φτιαγμενα εξτρα με τα διπλασια αλογα της φερραρι σχεδον το ιδιο βαρος,,,,και οταν εχασαν οι ανθρωποι ηταν για Ψυχιατρο,,,,,,,,,,,ετσι φιλε μου το FERRARI Ειναι Προτυπο ,,,,,οχι στα λογια

ρε φιλε ειλικρινα... εχεις καταλαβει ποσο ασυναρτητα ειναι αυτα που λες?

το ποστ σου σε ελευθερη μεταφραση...

το καρπουζι ειναι καλυτερο φρουτο απο τη μελιτζανα γιατι ειναι μεγαλυτερο... ασε που το καρπουζι εχει και κουκουτσια και μπορεις να περνας ευχαριστα την ωρα σου καθως το καθαριζεις...

Thomelef
06-09-13, 20:25
αχαχαχαχαχα!!!

απο τα πιο πετυχημένα που έχουν γραφτεί.

nik200
06-09-13, 20:28
θα παρακαλουσα πολυ να μην χαλαμε ενα ωραιο θεμα...για ενα αμαξι πραγματικα υπεροχο με συγκρισεις καφετεριας οι οποιες παραλληλα δεν εχουν και καμια βαση....ειναι αμαρτια τουλαχιστον...

προσοχη..ο λογος ειναι ελευθερος οπως και η γνωμες..αλλα καποια τεκμηριωση παντα μα παντα ειναι τουλαχιστον ενδεδειγμενη....

playmaker
06-09-13, 21:23
Ποια πορσε ρε παιδια ενάντια σε Φεράρι αυτη που φτιάχνει και cayenne και mini cayenne ?αυτη π έβγαλε το 924 ;αυτη π ξεκίνησε με μοντέλα του στιλ 356 και η άλλη είχε gto???καλη η πορσε καλα εργαλεία αλλά μέχρι εκει δεν θ γίνουν ποτε Φεράρι και αν καταλαβαίνω απο τη πολιτική τους με τα νεα μοντέλο κτλ δεν θέλουν κι ολας.δεν το λεω υποτιμητικα εχουν αλλο κοινο ...ας σταματήσουμε τις συγκρίσεις .και τα οφ τοπικ πάντως ...

mikegr
06-09-13, 21:34
μια φορα παντως οδηγωντας το 996, ακουσα δυο νεαρους:
-Κοιτα μια Μποξτερ!
Μεγα φρικη εφαγα...

tokiko
06-09-13, 21:40
φιλε, και η πεμβε εβγαζε ενα Αυτοκινητο καποτε που χτυπαγε στα ισια τα Φερραρι.
αν δεν το ξερεις, ψεξε το.
λεγοτανε 850csi το μοντελο...
thumb

(σορρυ για το οφφ-τοπικ)


850? τι 850 μα μιλαμε για μπε εμ βε αυτοκινητα οι μοτοσυκλετες μπε εμ βε ειναι αλλου

κατω ειναι οι μοτο 850R και η 850GS σε λιγο εντουρο στυλ αλλα δεν συγκρινονται για αμαξια

:shok::shok::shok:

Εσύ και η Γιωργάρα...

doctore
06-09-13, 21:55
Ο nik200 που άνοιξε αυτό το θέμα, παρακάλεσε να μην γράφουμε διάφορα...

Το θέμα εδώ είναι Porsche turbo S 991

doctore
06-09-13, 22:24
Αυτό το άρθρο από το Car Magazine UK με "άγγιξε" για δύο λόγους:
1. Αναφέρει το 930 turbo, το αυτοκίνητο που όταν το πρωτοείδα πιτσιρικάς σε ένα δρόμο στου Παπάγου, το σχήμα του χαράχθηκε ανεξίτηλα για πάντα στον εγκέφαλό μου.
2. Αναφέρει το 2002 turbo. Γραμμένο ανάποδα στη μπροστινή ποδιά !



Porsche 911 Turbo: new 991 meets classic 930 (2013)

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/09/01porsche911turbofeature_zpsdd20b633-1.jpg


Turbo: a household word in 2013. But mysterious black magic back in 1973. That’s when the badge was first attached to a Porsche 911 concept car and, almost simultaneously, written in reverse on the Tarmac-scraping airdam of a BMW 2002. A couple of years later, a Saab 99 on steroids joined the fray.

Ever since then, the five-letter word has been inseparably linked to the 911 in particular, and to the Porsche brand in general over the course of time. Which came as a bit of a surprise since those early petrol-fed, turbocharged engines combined the worst of all worlds: excessive thirst, provocative turbo lag and dubious reliability. But at the same time, forced induction stimulated all six senses thanks to its awesome rocketship thrust that was directly proportional to the often unrestrained boost pressure.



The first 911 Turbo – or 930 in Stuttgart code – will always be remembered as a challenging cannonball drive on the edge of adhesion and destiny. The latest 991 Turbo S is in all likelihood less taxing on the person at the wheel, but it matches the mighty Ferrari F12 in terms of 0-62mph acceleration, will lap the Nordschleife in a racecar-like ‘well under 7min 30sec’, and introduces such technologies as the combination of all-wheel drive and rear-wheel steering, of ground-effect adaptive front and rear aerodynamics.

For the first time, the 911 now comes in three body sizes: standard, L (Carrera 4/4S) and XL (Turbo/Turbo S). Accentuating the frame-filling posterior are four large-diameter exhaust tailpipes, a black diffuser, a pair of wraparound air extrusion louvres and of course the trademark rear spoiler that’s big enough to seat a dozen golden eagles.



When you see the two Turbos parked side-by-side, it’s amazing how little the basic DNA has changed over time. The round headlamps still sit proud in buttock-like front wings, and the rear spoiler again shouts downforce. But although it was a substantial 123mm wider than the period Carrera coupe, the 1974 Turbo appears positively petite next to the newest iteration, which spans a beefy 1880mm where its hips are at their fullest. The new car’s screen is also far more aggressively swept back, and while there are black 15-inch Fuchs alloys with polished flanges on the vintage car (with 185/70 front and 215/60 rear tyres), there are multi-spoke, centre knock-off 20-inchers on the 2014 model. The footwear, provided by Pirelli or Dunlop, measures 245/35 up front, 305/30 out back.



The most visible engineering evolution concerns the water-cooled model’s front-mounted radiators, which called for two relatively large nasal air intakes in addition to the breathing ducts incorporated in the rear side panels. In contrast, the front end of the 930 is all body colour with a few black rubber touches.

The blown 3.0-litre flat-six fitted in the rear of the 930 delivers 256bhp and 253lb ft of torque. That might be relatively scant by today’s lofty standards, but then so is the 1140kg kerbweight, which those 256 ponies can haul from 0-62mph in a rather rapid 5.5 seconds. Four decades later, the 1580kg 991 Turbo S requires twice as much horsepower to eclipse its great grandfather by 2.2 seconds. Maximum torque is 516lb ft at 2100-4250rpm.



Although these numbers seem to put progress into perspective, the new Turbo is of course a hugely more sophisticated piece of kit. It musters seven forward ratios instead of just four, it will happily change up or down for you, it steers and drives all four wheels, and it is fully loaded with all sorts of electronic helpers such as radar-based cruise control and traffic-sign recognition. Why introduce four-wheel steering on a sports car and not on Cayenne or Panamera? ‘Because it turns the 911 Turbo into an even sharper weapon,’ claims Ulrich Morbitzer, the number one chassis guru at Porsche’s Weissach r&d centre. ‘The effect on the Nordschleife equals an 80bhp power boost – it really is a huge step forward in terms of grip, steering response, stability and handling quality in general. Turn-in is quicker yet feels more relaxed. Having said that, the system works very much in the background and never interferes. The only time you do notice the difference is in a parking situation where it tightens the turning circle by about half a metre.’



Adding a mere seven kilos to the grand total, the latest high-tech wizardry consists of two electro-mechanical actuators instead of tie rods. Depending on vehicle speed, they apply up to 30lb ft to generate a maximum steering angle of 2.8 degrees.Below 30mph, the two black boxes will encourage rear countersteer to make the car turn in more eagerly, be it through a hairpin or when manoeuvring in town. Above 50mph, all four wheels move in relative synchronicity, thereby accelerating the steering response and improving the directional stability. Says Ulrich Morbitzer: ‘Countersteer corresponds to a virtual shortening of the wheelbase by 250mm. At high velocity, the advantages of four-wheel steering equal a virtual lengthening of the wheelbase by 500mm. The system is standard on the Turbo and Turbo S and it’s a real asset, be it on the public road or on the racetrack.’



The turning rear wheels are part of the 911 Turbo’s new four-wheel-drive system, which employs a wet multi-plate clutch to distribute torque between the axles. Water-cooled and electronically controlled, the uprated all-wheel-drive technology is reportedly faster and more focused than the previous set-up introduced in the 997 Turbo.



In addition, the new 911 Turbo S features active-roll compensation, the Sport Chrono Plus pack complete with dynamic engine mounts, carbon-ceramic brakes and a leather interior with 18-way memory sports seats and hide-trimmed, bucket-style backrests. Also new are LED headlamps with four-dot daytime running lights and camera-based main beam adjustment.

The direct-injection 3.8-litre flat-six is redlined at 7000rpm, boasts two variable-vane turbochargers and comes mated only with the familiar seven-speed dual-clutch gearbox. Despite a 39bhp difference in power output, the 199mph 911 Turbo S is only 0.1sec quicker from 0-62mph than its 196mph non-S stablemate, which does the job in 3.2sec. Both versions average an incredibly frugal 29mpg – a 16% improvement over theprevious model. But when you leaf back to 1977 and look upthe DIN consumption of the original 930, you will find a barely less sensational 28.2mpg. Even though the single-turbo, two-valve motor was not particularly fuel-efficient, it did perform rather well in that featherweight body.



Over time, Porsche created about 20 different variations of the 911 Turbo, some hackle-raisingly radical, some limited in terms of production time or volume, some paired with specific bodystyles such as the gaudy 1982-1988 ‘slantnose’ treatment. But driving an early, no-holds-barred Turbo is always an experience, and my favourite car out of the first batch is the 1989 930 which was available in three different bodystyles: coupe (nice, if a little mainstream), cabrio (a bit too much wind in the hair) and Targa (sweet, only 104 units made). What makes this variant special is the G50 five-speed gearbox that superseded the tired old four-speeder. After 15 years of Turbo production, Porsche had sorted out most of the bugs of this inherently mean vehicle concept, but lift-off oversteer could still make you grey within a single tête-à-queue, and it took three hands and four eyes to stop the wayward Batmobile from veering into the ditch if you happened to be travelling above 130mph on the autobahn.



The 964 is perhaps the most underrated classic 911. Out of the five 964 Turbos that saw the light in the short 1990-1993 timeframe, the lightweight S built during model year 1992 was the rarest, purest and most frightening of its kind. I remember sampling this limited-edition (only 86 made) beast on the bumpy roller-coaster Stuttgart-Karlsruhe motorway which was a real test of courage at the time. Tipping the scales at 1290kg, the 3.3-litre S developed a screaming 381bhp, enough to roar from 0-62mph in 4.6sec and to reach a maximum speed of 181mph. But unfortunately not with yours truly at wheel. I briefly saw an indicated 175mph and then gave up, with weak knees and moist palms. Why? Because the car’s front end would get so light that the evident lack of downforce delayed the steering action to a point that threatened cardiac arrest.



The last of the rear-drive 911 Turbos was the 993 cabriolet of which a mere 14 pieces were completed in 1995. A few months later, Porsche introduced the 993 Turbo, the first of its kind to feature all-wheel drive and a six-speed manual transmission. That’s when the Turbo split up into two sub-families: from then on, the Turbo would be the good guy with four-wheel drive, maximum active safety and all the mod cons, while the rear-wheel-drive, turbocharged GT2 would be the bad guy with rough manners and a short temper. This dualism still lives on to this day: just wait until chief project engineer Andreas Preuninger unleashes the next GT2.



Meanwhile, we are anxious to get the keys to the new Turbo S. One of the innovations one really must try is the active aerodynamic system. The pneumatically operated front spoiler consists of three individual elements that increase the front axle downforce. The motorised rear airdam adjusts in three different positions. By pushing a button, the driver can choose between Efficiency and Dynamic mode. Efficiency reduces the drag resistance for optimum consumption and, eventually, top speed. Dynamic cuts lift to an absolute minimum, which improves the Nürburgring lap time by a couple of seconds.



Compared with the silver 991 with its fly-by-wire aero talents, the oak green 930 is positively old-school. A rubber-lipped air dam in the front and a rubber-framed XXL air deflector in the rear are all there is in terms of wind-cheating hardware. It’s a bit like Super Constellation versus Airbus A380: an emotional encounter, but at the end of the day the new model is bound to fly circles around its iconic ancestor.



What still unites the two legends is the surprisingly similar soundtrack: underlying charger whine, intermittent wastegate whistle, occasional intercooler bubble, angry ventilator hiss. Then and now, that’s the stuff goose pimples are made of.

Neskio
06-09-13, 23:39
Μα γιατι δεν ειναι αληθεια οτι στην πιστα στην Αριζονα το FXX χτυπησε ολα τα supercars και βγηκε πρωτο με διαφορα ακομα και εναντιον της bugatti veryon με τα 1300 αλογα και 430 τελικη?

Υπηρξε εκει και η FXX και απλα την κατεσφαξε, με σχεδον μισο γυρο διαφορα στους 10. Ποιο αλλο αυτοκινητο μπορει να κοντραριστει με το FXX που εχει τελικη μονο 380χ.α.ω.... Αυτο που απεδειξε ειναι οτι δεν χρειαζεται ουτε τα 1300 αλογα της veyron ουτε τα 1800 των shelby supercars και saleen.

Το αποτελεσμα μετραει.... και το αποτελεσμα ηταν οτι στην τετραδα δεν υπηρξε ουτε porsche ουτε lamborghini ουτε nissan. Ηταν μονο τα 2 αμερικανακια με διπλασια αλογα και ιδιο βαρος. Και οταν εχασαν οι ανθρωποι κοντεψαν να πανε στον ψυχιατρο. Ετσι ειναι φιλε μου η FERRARI ειναι προτυπο... οχι μονο στα λογια.



Ναι αλλα η buggati και τα shelby και τα saleen ειναι road legal αυτοκινητα και οχι ενα ειδικο track only αυτοκινητο που το οδηγας μονο οταν σου επιτρεπει η ferrari... οποτε η συγκριση ειναι ατοπη.

Και για ποια πιστα και δοκιμη στην αριζονα μιλαμε ακριβως...?? Δεν μπορω να βρω κανενα στοιχειο. Ενα link?

Nick bmwlover
07-09-13, 00:06
Και για ποια πιστα και δοκιμη στην αριζονα μιλαμε ακριβως...?? Δεν μπορω να βρω κανενα στοιχειο. Ενα link?

Δεν ειναι στη Γη,αλλα στον πλανητη Αρη,η περιφημη περιοχη Αris zone,σε πιο ελευθερη μεταφραση λεγεται Αριζοναthumb:hystericalbs1:

Nick bmwlover
07-09-13, 00:39
Δεν ειναι στη Γη,αλλα στον πλανητη Αρη,η περιφημη περιοχη Αris zone,σε πιο ελευθερη μεταφραση λεγεται Αριζοναthumb:hystericalbs1:

Τελευταιο οφ τοπικ

nik200
07-09-13, 02:00
κι αλλα videa..


https://www.youtube.com/watch?v=BK3W0qjMBYM

και μια βολτα στην πιστα απο την θεση του συνοδηγου..


https://www.youtube.com/watch?v=Izg_V1yvnhg

playmaker
07-09-13, 06:26
Ξέρουμε διάφορες με απλό turbo ?

PapajimG
07-09-13, 07:33
Ξέρουμε διάφορες με απλό turbo ?

Turbo:
https://www.porsche.com/international/_greece_/models/911/911-turbo/featuresandspecs/

Turbo S:
https://www.porsche.com/international/_greece_/models/911/911-turbo-s/featuresandspecs/

mikegr
07-09-13, 09:46
περιεργο που καινε τα ιδια. Αρκετα οικολογικα μοτερ παντως

VanVIC
07-09-13, 14:04
... Selby sypercars και SALEN ...

και καλά, ας δεχτώ οτι ο αγαπητός Γιωργάρας ξέρει τα Selby, θέλετε να πιστέψω οτι ξέρει και τη SALEN ;
Κάτι δεν πάει καλά εδώ...
Κατά τη γνώμη μου ο Solorider δεν είναι αυτός που φαίνεται και εύκολα υποψιάζεστε. Είναι κάποιος που ξέρει πολύ καλά πώς γράφει ο αγαπητός Γιωργάρας και χρησιμοποιεί τα "χαρακτηριστικά" του για να κάνει πλάκα.
Σκεφτείτε το λίγο...

Thomelef
07-09-13, 15:16
Και που ήξερε αυτός ο κάποιος το τηλ της γιωργαρας? Εδώ ο τύπος έστελνε γιουζερ μεσατζ και αυτός νόμιζε ότι έστελνε πμ...

Τέτοιο επίπεδο νοημοσύνης μόνο η γιωργαρα...

pilot
07-09-13, 15:53
και καλά, ας δεχτώ οτι ο αγαπητός Γιωργάρας ξέρει τα Selby, θέλετε να πιστέψω οτι ξέρει και τη SALEN ;
Κάτι δεν πάει καλά εδώ...
Κατά τη γνώμη μου ο Solorider δεν είναι αυτός που φαίνεται και εύκολα υποψιάζεστε. Είναι κάποιος που ξέρει πολύ καλά πώς γράφει ο αγαπητός Γιωργάρας και χρησιμοποιεί τα "χαρακτηριστικά" του για να κάνει πλάκα.
Σκεφτείτε το λίγο...



μπααααα...ο μονομάχος της Εγνατίας είναι..thumb

Thomelef
07-09-13, 18:38
Αυτό ειναι.