Επιστροφή στο Forum : turbo σε 325Ci E46
Christopherk
28-08-13, 15:18
Καθαρά για ενημέρωση μου, αξίζει κάτι τέτοιο;
Γιατί ποσά μιλάμε, δεν θέλουμε τρελή αύξηση αλόγων.
Στον κινητήρα σου εχουν βάλει αρκετοί κιτ κομπρέσορα.
κανε μια προσεκτική αναζητηση στο φόρουμ και θα βρεις πολλά θεματα για να ενημερωθείς.
ενδεικτικά https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=7375&highlight=tuning . Θα βρεις κι αλλα.
Christopherk
28-08-13, 16:24
Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.
Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
Ο Καρρας στο Αργος ισως ειναι η λυση σου.
Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.
Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
Με τον κομπ. εχεις ροπη πριν τις 2000..
Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.
Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
θα σου προτεινα να ενημερωθεις πανω στο θεμα και στον τροπο που λειτουργουν οι 2 μεθοδοι υπερτροφοδοτησης.
αν απλα θελεις ενα σβελτο αμαξακι, χωρις εκτεταμενες μετατροπες και ροπη απο χαμηλα...θα σου προτεινα κομπρεσσορα.
οσο για το θεμα κοστος,,,στα ιδια περιπου ειναι για μια σχετικα αξιοπιστη μετατροπη.
Christopherk
28-08-13, 20:52
Άρα μιλάμε για ένα κόστος στα 5κ πάνω κάτω..
Αδελφέ άνοιξες βαρβάτο θέμα δεν ξέρω ποιο είναι ποιο οικονομικό η ποιο αξιοπιστο πάντως οι περισσότεροι που έχω ακουσει στα 6κύλινδρα ακολουθησαν το δρόμο του κομπρέσορα που είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για περίπου 70με 90 άλογα.Ο καράς πάλι στο άργος δεν ξέρω για τα 6κύλινδρα πάντως τα τετρακύλινδρα τα τουρμπιζε με κλειστά μάτια.Προσωπική μου άποψη είναι ΄΄οτι εφόσον το 46ρι σου είναι και κουπέ με τα λεφτα΄που ψάχνεσαι θα βρεις αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανετα μ3και μη σου πω ότι θα του κάνεις και μια ψιλοεπισκευουλα πριν το βάλεις και πάνω.Νομίζω και απο ότι ξέρω τα μοτεράκια με όλη αυτή την κρίση είναι στα αζήτητα.Βέβαια να σε ενημερώσω ότι για μ3 ε46 έχω ακουσει τα χειρότερα και τα καλύτερα απο τύπους που λενε δεν σπαει δεν χαλάει μέχρι ότι μ3 σημαινει αιμοδοσία με το χέρι στη τσέπη δεν έχω βέβαια προσωπική άποψη.Πάντως αν προχωρίσεις σε κομπρέσορα η τουρμπισμα κλασικό μην περιμένεςι το μοτεράκι σου να κρατήσει την αξιοπηστία που έχει τώρα μπορέι να είναι 192 αλογάκια αλλά πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει .............
ghost-rider
28-08-13, 22:25
και με κομπρεσσορα μια χαρα θα αντεξει.
Στο τουρμπισμα ειναι πολυ δυστροπο το Μ54.
Θα χρειαστει πολλα. Μαλλον κ αγραφο. Θα στοιχισει παραπανω απο ενα κομπρεσσορατο μαλλον.
Δεν ξερω καποιο που να δουλευει.
Εχει κανεις εμπειρια απο τουρμπατο Μ54?
Αλλιώς μοτέρ 330 με πολύ μικρότερο κόστος και 240 άλογα αξιόπιστα...
φιλε και εγω απο τα ελαχιστα που ξερω,
τουρμπο σε βανος και βαλβετρονικ λιγο δυσκολο...
-sent via android phone-
Αδελφέ άνοιξες βαρβάτο θέμα δεν ξέρω ποιο είναι ποιο οικονομικό η ποιο αξιοπιστο πάντως οι περισσότεροι που έχω ακουσει στα 6κύλινδρα ακολουθησαν το δρόμο του κομπρέσορα που είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για περίπου 70με 90 άλογα.Ο καράς πάλι στο άργος δεν ξέρω για τα 6κύλινδρα πάντως τα τετρακύλινδρα τα τουρμπιζε με κλειστά μάτια.Προσωπική μου άποψη είναι ΄΄οτι εφόσον το 46ρι σου είναι και κουπέ με τα λεφτα΄που ψάχνεσαι θα βρεις αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανετα μ3και μη σου πω ότι θα του κάνεις και μια ψιλοεπισκευουλα πριν το βάλεις και πάνω.Νομίζω και απο ότι ξέρω τα μοτεράκια με όλη αυτή την κρίση είναι στα αζήτητα.Βέβαια να σε ενημερώσω ότι για μ3 ε46 έχω ακουσει τα χειρότερα και τα καλύτερα απο τύπους που λενε δεν σπαει δεν χαλάει μέχρι ότι μ3 σημαινει αιμοδοσία με το χέρι στη τσέπη δεν έχω βέβαια προσωπική άποψη.Πάντως αν προχωρίσεις σε κομπρέσορα η τουρμπισμα κλασικό μην περιμένεςι το μοτεράκι σου να κρατήσει την αξιοπηστία που έχει τώρα μπορέι να είναι 192 αλογάκια αλλά πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει .............
ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/whistle.gif
αξιζει αν δωσεις 5κ για καποια λιγα αλογα που λες θες παραπανω....τι θα καιει δεν ειναι σιγουρο
με 5 βαζεις μ3 και εχεις κατι πολυ καλυτερο σε ολα
δεν θα ηταν καλυτερο να πουλησεις το δικο σου μοτερ...με αυτα που θα βγαλεις να βαλεις και αλλα λιγα να βαλεις το 33ο που θα ειναι και εξαταχυτο ενω εσυ μαλλον δεν εισαι...να πηγαινεις και σβελτα και οικονομικα εχοντας την 6η?τα τελη ετσι κ αλλιως τα πληρωνεις
Stunt Mike
29-08-13, 00:14
και με κομπρεσσορα μια χαρα θα αντεξει.
Στο τουρμπισμα ειναι πολυ δυστροπο το Μ54.
Θα χρειαστει πολλα. Μαλλον κ αγραφο. Θα στοιχισει παραπανω απο ενα κομπρεσσορατο μαλλον.
Δεν ξερω καποιο που να δουλευει.
Εχει κανεις εμπειρια απο τουρμπατο Μ54?
Γιατι ειναι δυστροπο το Μ54 στο τουρμπισμα??Ενα διβανο κλασικο μοτερακι ειναι...Ειτε τουρμπισεις,ειτε κομπρεσαρεις,εφοσον σηκωσεις πανω απο 0.4bar,θελει αγραφο εγκεφαλο....Αν το τσιγκουνευτεις και μεινεις με maf και λ,ειναι θεμα χρονου να το παρεις στο χερι...Εν πασει περιπτωσει,με κομπρεσορα ειναι πιο safe,σηκωνει πιεση απο νωρις χωρις ξεσπασματα,θα'χεις ομως λιγοτερη δυναμη στην ιδια πιεση απ'οτι με μια τουρμπινα...Δεν εχεις και λαγκαρισμα ομως....Αν παιξεις με καινουρια πραγματα και χαμηλη πιεση,το κοστος μπορει να παραμεινει στα 3-4000 ευρω και στις 2 περιπτωσεις.....Μην αμελησεις μια καλη ροικη στο καπακι,παρεα με βιδες ARP....Τα υπερτροφοδοτουμενα bmw πασχουν εκει κυριως.....
ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/whistle.gif
Εργασίας ή υλικών? :D :devil2::fountwtis:
Απο ότι κατάλαβες έχεις πέσει σε βαθεια νερά.Πρόσεχε τους παπατζίδες και τους αεριτζίδες πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε.Ωραίο το μοτεράκι του 330 με τα 231 αλογάκια αλλά θα τα συνηθίσεις πολύ γρήγορα και θα ψάχνεσαι για κάτι παραπάνω.Ο σωστός κομπρέσορας και όχι κάποιος φτηνός για να μην αναφέρω μάρκες απο ότι θα διαβάσεις στο φόρουμ θα περάσει τα 5000σε κοστολόγιο :ranting2 η πιο οικονομική λύση είναι το μ3 ας πει καποιος που ΄ξέρει για την αξιοπιστία η μη αυτόύ του μοτέρ.Και μη ξεχνάς είναι ένα πακετάκι με 340+αλογάκια με 6ρι απλο και ίσως και σειριακό σασμαν με το μπλόκέ του το διαφορικό και ένα τεράστιο χαμόγελο χαραγμένο για πολύ καιρό στο προσωπό σου μετά την πρώτη βόλτα.Αν αντέχεις οικονομικά την συντήρηση του προχώρα τα υπόλοιπα για μένα είναι φτωχά ημίμετρα πλην τη λύση του κομπρέσορα που θα βάλεις το χέρι βαθεια στην τσέπη και να υπολογίζεις και μετά να ψάχνεσαι για μπλοκέ γιατί το αυτοκίνητο χωρίς θα είναι δύστροπο και περίεργο θα περάσεις το 10χιλιαρο.:facepalm:
Απο ότι κατάλαβες έχεις πέσει σε βαθεια νερά.Πρόσεχε τους παπατζίδες και τους αεριτζίδες πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε.Ωραίο το μοτεράκι του 330 με τα 231 αλογάκια αλλά θα τα συνηθίσεις πολύ γρήγορα και θα ψάχνεσαι για κάτι παραπάνω.Ο σωστός κομπρέσορας και όχι κάποιος φτηνός για να μην αναφέρω μάρκες απο ότι θα διαβάσεις στο φόρουμ θα περάσει τα 5000σε κοστολόγιο :ranting2 η πιο οικονομική λύση είναι το μ3 ας πει καποιος που ΄ξέρει για την αξιοπιστία η μη αυτόύ του μοτέρ.Και μη ξεχνάς είναι ένα πακετάκι με 340+αλογάκια με 6ρι απλο και ίσως και σειριακό σασμαν με το μπλόκέ του το διαφορικό και ένα τεράστιο χαμόγελο χαραγμένο για πολύ καιρό στο προσωπό σου μετά την πρώτη βόλτα.Αν αντέχεις οικονομικά την συντήρηση του προχώρα τα υπόλοιπα για μένα είναι φτωχά ημίμετρα πλην τη λύση του κομπρέσορα που θα βάλεις το χέρι βαθεια στην τσέπη και να υπολογίζεις και μετά να ψάχνεσαι για μπλοκέ γιατί το αυτοκίνητο χωρίς θα είναι δύστροπο και περίεργο θα περάσεις το 10χιλιαρο.:facepalm:
Το Μ3 ισως να μη μπορει να το δηλωσει.
μια και μιλαμε για καθημερινο αμαξι..μην ασχοληθεις καν με μετατροπες...
εγω στην θεση σου θα σενιαρα οσο μπορουσα το αμαξι μου.....θα εβαζα αγγελια και παραλληλα θα ζηταγα απο μαντραδες ανταλλαγη με m3..γιατι αν το 325 δεν φευγει μια φορα το m3 δεν φευγει 10....
στο m3 λοιπον..τσεκαρεις πισω πατωμα, παιρνεις συμπιεση μοτερ, τσεκαρεις vanos, στουκες, αυθεντικοτητα (και παντα μοντελο απο την μεση του 03 και μετα), τρομπα smg ή καλυτερα manual και οτι αλλο εξοπλισμο ποθεις....και πας και το παιρνεις...easy as pie..
υγ...περιττο να πω οτι αποφευγεις αμαξια με "καλες" αναρτησεις ή περα απο πρωτο σταδιο πειραγμα......!!
STREETRACING
29-08-13, 09:03
Τ αφηνεις οπως ειναι.
Οτι και να κανεις θα σου φυγουν πολλα χρηματα
αμφιβολο αποτελεσμα,θα τσεκερνεις συνεχως θερμοκρασιες,
και θα παψεις να πηγαινεις με 220+ πατημενα συνεχως εθνικη.....
Εργασίας ή υλικών? :D :devil2::fountwtis:
το να τουρμπισεις τον μ43 ειναι σχετικα απλο και φυσικα εμενε στην απλοικη συνταγη ,χωρις περιπλοκα συστηματα και επιπλεον λειτουργιες. το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι δεν ειχε να προσθεσει κατι που θα εκανε την διαφορα. (καμια φαντασια-καμια καινοτομια-καμια δημιουργικοτητα)
Το οτι δεν του εβγαζαν πολλες ζημιες(εχουν σκασει καποιοι κινητηρες)....εχει να κανει με την γενικοτερη ανθεκτικοτητα του μοτερ και οχι με την ιδιαιτερα καλη δουλεια.
βεβαια εκει που ηταν πραγματικα για γελια ηταν η ποιοτητα των υλικων και ιδιαιτερα οι σωληνωσεις περιμετρικα του μοτερ.
ghost-rider
29-08-13, 09:28
Σιγουρα το Μ3 ειναι η καλυτερη λυση αν θες γρηγορο 46αρι.
Αλλα για πολλους λογους μπορει κανεις να μη θελει ενα αμαξι 3,2 στο σβερκο.
Ακομα και ολα οκ να ειναι σημερα, γιατι να εχεις κατι που μπορει να σου βγει ξυνο αυριο?
Ηταν πανακριβο στην αγορα, ειναι ενα καρο κυβικα, εχει ενα καρο ρυπους.
Απο οπου και να το πιασεις, οπως και να ορισουν τελη-τεκμηρια, το Μ3 ανηκει στην κατηγορια των αυτοκινητων που θα ειναι στο στοχαστρο.
Αντιθετα το 325 ειναι διακριτικο σχετικα αυτοκινητο και ειναι σχεδον entry level στην κατηγορια των χαρατσιων.
Αν δεν υπαρχει τετοιο θεμα, ναι, η καλυτερη λυση ειναι να πωληθει το 325 και να αγοραστει ενα Μ3.
Η διαφορα που θα προστεθει στην αγορα, το πολυ πολυ να ειναι το κοστος ενος κιτ(κομπρεσσορ η τουρμπο).
τα χω πει και θα τα ξαναπω...
πειραγμα στην ελλαδα σημαινει αναγκαστικα 2ο αμαξι να βολταρεις και να χεις το κεφαλι σου ησυχο...στο λεω επειδη εχω φτιαξει 2-3 αμαξια..που απλα αλλαξα τα μοτερ τους με κατι πιο μεγαλο..ουτε τουρμπισματα..τιποτα τετοιο...γιατι εκει παει μακρυα η βαλιτσα..
υγ...στα πειραγματα δεν περιλαμβανω το παιρνω ενα τουρμπακι με 30χιλ χιλιομετρα, σηκωνω πιεσεις στο θεο, βασιζομαι στις τρελλες ανοχες ενος καινουργιου μοτερ και το κραταω μεχρι τις 100χιλ χιλιομετρα....γιατι αυτο ειναι η ελληνικη βελτιωση αν θα εδινα εναν ορισμο...
ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smilies/vespa_2/whistle.gif
Τι εννοεις με το ποιοτητα εργασιας του;
Εαν θελεις αναλυσε το λιγο!!!
τωρα το ειδα Λευτερη, εχεις ηδη απαντησει!!!
το να τουρμπισεις τον μ43 ειναι σχετικα απλο και φυσικα εμενε στην απλοικη συνταγη ,χωρις περιπλοκα συστηματα και επιπλεον λειτουργιες. το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι δεν ειχε να προσθεσει κατι που θα εκανε την διαφορα. (καμια φαντασια-καμια καινοτομια-καμια δημιουργικοτητα)
Το οτι δεν του εβγαζαν πολλες ζημιες(εχουν σκασει καποιοι κινητηρες)....εχει να κανει με την γενικοτερη ανθεκτικοτητα του μοτερ και οχι με την ιδιαιτερα καλη δουλεια.
βεβαια εκει που ηταν πραγματικα για γελια ηταν η ποιοτητα των υλικων και ιδιαιτερα οι σωληνωσεις περιμετρικα του μοτερ.
Δεν ειχαν ομως προβληματα παρα ελαχιστων εξαιρεσεων
Στο E46 316ci εκανα την συγκεκριμενη μετατροπη το 2001, δεν αντιμετωπισα για 45000 που το ειχα στα χερια μου κανενα προβλημα
Εβαζε ψυγειο αερα γνησιο bmw απο το diesel 320, garrett 25 τουρμπινα, supersprint εξατμιση, οταν ομως ξεβαψε ο μαυρος πλαστικος σωληνας του αερα και βγηκε στην επιφανεια μια γκρι γωνια απο λουκι υδροροης Φ6, ειναι αληθεια οτι μου ηρθε καπως....thumb
Christopherk
29-08-13, 11:35
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις όλων των παιδιών εδώ μέσα και η κάθε άποψη μετράει για εμένα.
Την λύση M3 μοτέρ η ολόκληρο αυτοκίνητο την ξεχνάμε λόγο κράτους, δεν γίνεται θα μας πιουν το αίμα. Η μετατροπή του μοτέρ με πάνω από 3κ δεν αξίζει γιατί το αυτοκίνητο με το καλό θα το κρατήσω το πολύ άλλα δύο χρόνια και μετά θα γίνει E92.
το αυτοκίνητο έχει ήδη πάνω πρόγραμμα και εξατμίσεις και έψαχνα μια λύση για παραπάνω ροπές, στο σύνολο είναι αυτό που θέλω αλλά θα ήθελα παραπάνω ροπές.
ghost-rider
29-08-13, 11:40
Αμα προγραμματιζεις να το δωσεις σε ενα δυο χρονια μην του κανεις τιποτα.
Τζαμπα θα ριξεις χρημα πανω του. Δεν προκειται να παρεις κατι πισω πουλοντας το.
Συμβιβασου λιγο με τις δυνατοτητες του και κοιτα να το χαρεις οπως ειναι!
Δεν ειχαν ομως προβληματα παρα ελαχιστων εξαιρεσεων
Στο E46 316ci εκανα την συγκεκριμενη μετατροπη το 2001, δεν αντιμετωπισα για 45000 που το ειχα στα χερια μου κανενα προβλημα
Εβαζε ψυγειο αερα γνησιο bmw απο το diesel 320, garrett 25 τουρμπινα, supersprint εξατμιση, οταν ομως ξεβαψε ο μαυρος πλαστικος σωληνας του αερα και βγηκε στην επιφανεια μια γκρι γωνια απο λουκι υδροροης Φ6, ειναι αληθεια οτι μου ηρθε καπως....thumb
εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
Ηδη θα φτύσεις αίμα να το πουλήσεις σαν 3,25 σε δύο χρόνια αν αρχήσεις και τα πειράματα.......βράσε ρύζι ασε το αυτοκίνητο μαμά γιατί σε δύο χρόνια δεν θα ψάχνεις αγοραστή αλλά φαρνατζή...για να στο βάψει μπλε και να το πετάξεις στη θαλασσα....
Εγω εαν ειχα σκοπο να το κρατησω θα το υπερτροφοδοτουσα σιγουρα!!!
Αν ημουν με κλειστο μοτερ θα πηγαινα σε κομπρεσορα, αν αποφασιζα μπιελες πιστονια κτλ
φυσικα τουρμπο.
Απο τη στιγμη που θα το πουλησεις δεν του ριχνεις ουτε ευρω.
Αντε κανα κομπλε φπε
Να πω κι εγω τη γνωμη μου..
Οτι λεφτα πεταμε στα αυτοκινητα, δεν πιανουν τοπο.. Δεν τα παιρνουμε πισω..
Ειναι καθαρα για τη κ@*** και μονο..
Απο εκει και περα.. Μεγαλα παιδια ειμαστε και ο καθενας διαχειριζεται τα χρηματα του οπως εκεινος νομιζει..
Αν θελεις και φυσικα αναλογως τη χρηση που κανεις στο αμαξι σου, εγω θα σου ελεγα να παιξεις με ενα κοντυτερο διαφορικο που θα κανει το αμαξι σου πιο σπιρτοζικο και παιχνιδιαρικο..
Αντε και ενα τελικο, αν δεν εχεις ηδη.. Τιποτα αλλο..
Εφοσον εχεις σκοπο να το αλλαξεις, μην του ριξεις πολλα..
εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι :original:
Panos 316T
30-08-13, 13:23
εχω δει την δουλεια του και την εχω μελετησει ..οταν κομπρεσσαριζα το δικο μου.
το κοστολογιο του για την αγορα των υλικων, δεν ξεπερναει σε καμια περιπτωση το 1000ικο.
οταν λοιπον για εργασια κοστολογει 3,5-4 χιλιαρικα....για 2 μερες εργασια max...δεν νομιζω πως αποτελει και ιδιαιτερως συμφερουσα συμφωνια για τον πελατη..
θα μπορουσε με αλλο ενα 500ικο....το οποιο θα αφαιρουσε απο το υπερκερδος, να εβαζε καλυτερης ποιοτητας υλικα και να μην ψωνιζε απο το χρωματοπωλειο της γειτονιας..αλλα αυτο ακριβως δειχνει την ασχημη νοοτροπια του ''μαστορα'' ..
Η αλήθεια βρίσκεται στην σειρά ακριβώς που γράφω :D
Στην Ελλαδα μεχρι και πριν μερικα χρονια επειδη δεν ειχαμε μετρο συγκρισης με ποιοτητα βελτιωσεων εξωτερικου, ο καθε 'μαστορας' που εβαζε ενα turbo πανω σε ενα αυτοκινητο γινοταν ο θρυλος της εποχης. Στην σημερινη εποχη που τα πραγματα εχουν αλλαξει και εχουμε και μετρο συγκρισης αλλα και γνωσεις για το πως πρεπει να ειναι μια σωστη μετατροπη, δεν βλεπω καποιον απο τους παλιους θρυλους-θεους της μετατροπης να κανει τα 'μαγικα' του.
Βλεπω ομως οτι το ονομα εχει παραμεινει για καποιους απο αυτους. Μου θυμιζει λιγο αυτο που λεει ο πατερας μου για τα Ιταλικα αυτοκινητα οτι ειναι πολυστροφα, προφανως αναπολωντας αλλες εποχες. Ετσι φαινεται οτι ισχυει και για τους Ελληνες Master της μετατροπης, τους θεους-γκουρου των βελτιωσεων.
Εγω παντως μονο τον Καρρα τον τραγουδιστη ξερω. Καλος ειναι :original:
Ηδη θα φτύσεις αίμα να το πουλήσεις σαν 3,25 σε δύο χρόνια ... αν αρχήσεις και τα πειράματα βράσε ρύζι ...
Αμα προγραμματιζεις να το δωσεις σε ενα δυο χρονια μην του κανεις τιποτα.
Τζαμπα θα ριξεις χρημα πανω του...
Συμβιβασου λιγο με τις δυνατοτητες του και κοιτα να το χαρεις οπως ειναι!
Νομιζω οτι πλεον θελει πολυ σκεψη πριν παρθει μια αποφαση για αναβαθμιση υψηλου κοστους γιατι πλεον ειμαστε στο 2013 και οχι στο 2003 τοτε που η χωρα μας
ηταν ακομα ενεργο πλυντηριο ξεπλυματος του Γερμανικου "μαυρου" χρηματος, οποτε και ερεε τοτε αφθονο το (δανεικο ομως) χρημα στις τσεπες ολων μας και ετσι μας επαιρνε
να κανουμε παπαδες και να μπορουμε και να πουλαμε πιο ευκολα τα "γουρουνιασμενα" (οπως ελεγε κι ενας βελτιωτης) αυτοκινητα μας.
Καλα τα εκ των υστερων κομπρεσορς και τουρμπο αλλα η βενζινη με τις μαλακιες που κανουν στην Συρια τη βλεπω παλι να πηγαινει 2 ευρω και χωρια οτι
δεν θα μπορει μετα να πουληθει κομπρεσαρισμενο αμαξι ουτε σε ταινια του Σπηλμπεργκ ...
Η αγορα η ελληνικη βρισκεται πλεον στη δεκαετια του '70 σε δυνατοτητες και πρεπει να προσαρμοστουμε αμεσα ειδαλλως πεταμε χρημα ασκοπα
το οποιο ειναι πιο πολυτιμο σε περισσοτερους και σημαντικοτερους τομεις απ' οτι η κ@υλα μας ... γνωμη μου παντα ...
Επισης δεν καταλαβαινω γιατι οταν παιρνει κανεις ενα αυτοκινητο με κινητηρα συγκεκριμενων και γνωστων φυσικα δυνατοτητων μετα το μετανιωνει και τον πιανουν τα "διαολια" του και ψαχνει πως
να "αγριεψει" το μοτερ ξοδευοντας πολλα εως παρα πολλα ευρω δυσαναλογα με το αποτελεσμα σε ολα τα επιπεδα τη σημερον ημερα ...
Αντε ενα ΦΠΕ και τελος ... αλλιως η' αλλαζει μοτερ -αν θελει φυσικα να "το κρατησει"- η' αλλαζει αμαξι !!!
Αν θελει καποιος δυναμη τρελη τοτε παει και παιρνει ενα S3 διλιτρο και εχει ενα αμαξι "αχτυπητο" σε επιδοσεις (και οχι μονο) με λιγοτερα φυσικα εξοδα αλλα και ανωτερο στο δρομο ... αλλα και σε design (μεσα/εξω).
Ειδαλλως αν προτιμα την φιλοσοφια της BMW με τα πολλα κυβικα και την πιο απολαυστικη ειτε χαλαρη, ειτε σπορ οδηγηση, τοτε θα πρεπει να αποδεχτει αυτα που παιρνει και αυτο που χανει προφανως.
... οι δουλειές αυτές θέλει να έχει και μάστορα δίπλα σου που να μπορεί να είναι εκεί όταν τον χρειάζεσαι και όχι να σου βγαίνει η πίστη με οδικές και φορτώματα επειδή σου άναψε ένα τσεκ έντζιν...
Αυτο το ποστ το "εκλεψα" και το εκανα παραθεση απο διπλανο νημα ιδιου προβληματισμου ομως. Αυτο που ανεφερε ο φιλος ειναι γεγονος 200% και αν καποιος αποφασισει τελικα να κανει τετοιες πολυπλοκες και κοστοβορες αναβαθμισεις πρεπει να εχει τεχνικο εμπιστοσυνης που να ειναι διπλα του και μετα την πληρωμη γιατι αν καποιος παει σε αλλα μαγαζια για τεχν. υποστιριξη και συντηρηση τετοιας αναβαθμισης τον εχει "πιει" ασσυστολως !!!!!!
Εννοειται στο τελος τελος πως ο καθενας αποφασιζει τι θα κανει τα λεφτα του και το αμαξι του απλα λεμε ο καθενας την γνωμη του κι ας μην αρεσει παντα, φιλικα την λεμε ομως.
:cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.