Επιστροφή στο Forum : [E90] μπαταρία και εκκίνηση
το αυτοκίνητο έμεινε στο γκαράζ για κατι λιγότερο απο ένα μήνα.
οταν εχθές πήγα να το πάρω δεν είχε αρκετό ρεύμα να δώσει η μπαταρία του αυτοκινήτου για να πάρει μπρος. (δεν γύριζε καν η μίζα και με το που έβαζα μέσα το κλειδί δεν ξεκλείδωνε ούτε το τιμόνι με τον χαρακτηριστικό ήχο και μετά απο λίγο έσβηναν και πάλι όλα τα λαμπακια του ταμπλώ)
πήρα λοιπόν το δεύτερο όχημα που έχει η γυναίκα μου και με καλώδια πήρε.
μετά απο μισή ώρα βόλτας εχθές είναι όλα οκ πάλι.
γιατί να έμεινε απο μπαταρία? και μάλιστα σε ζεστό καιρό και για τόσο μικρό χρονικό διάστημα που ήταν σε ακινησία?
η μπαταρία αλλάχτηκε με καινούργια τον οκτώβρη του 2010! και μπήκε 75αρα ή 100αρα BOSCH , δεν θυμαίμαι...
1. την έχεις δηλώσει στον εγκέφαλο, για τα Ah που έχει για να μπορεί να την φορτίσει πλήρως το δυναμό?
2. το δυναμό μπορεί να τη φορτίσει πλήρως? (συνήθως έρχονταν με τον μικρότερο δυνατό)
3. μήπως υπάρχει κάποια μικρή διαρροή η οποία μέσα στο μήνα "ρούφηξε" την μπαταρία?
4. τα valvetronic μοτέρ χρειάζονται πολύ ρεύμα στην εκκίνηση (για το μοτέρ του valvetronic). Όταν ο εγκέφαλος μετρήσει ότι είναι κάτω από αυτό που χρειάζεται, κόβει παροχή.
5. εννοείται ότι δεν είχες ενεργοποιήσει το συναγερμό και δεν είχες ξεχάσει το πορτ-μπαγκάζ ανοιχτό έτσι?
H μπαταρία σου είναι bosch s4 ή s5? (δεν ξέρω αν έχει ιδιαίτερη σημασία, απλά έτσι ρωτάω)
1. την έχεις δηλώσει στον εγκέφαλο, για τα Ah που έχει για να μπορεί να την φορτίσει πλήρως το δυναμό?
2. το δυναμό μπορεί να τη φορτίσει πλήρως? (συνήθως έρχονταν με τον μικρότερο δυνατό)
3. μήπως υπάρχει κάποια μικρή διαρροή η οποία μέσα στο μήνα "ρούφηξε" την μπαταρία?
4. τα valvetronic μοτέρ χρειάζονται πολύ ρεύμα στην εκκίνηση (για το μοτέρ του valvetronic). Όταν ο εγκέφαλος μετρήσει ότι είναι κάτω από αυτό που χρειάζεται, κόβει παροχή.
5. εννοείται ότι δεν είχες ενεργοποιήσει το συναγερμό και δεν είχες ξεχάσει το πορτ-μπαγκάζ ανοιχτό έτσι?
H μπαταρία σου είναι bosch s4 ή s5? (δεν ξέρω αν έχει ιδιαίτερη σημασία, απλά έτσι ρωτάω)
όσο για τα 2 πρώτα που αναφέρεις.... δεν έχω κάνει κάτι και πρώτη φορά το ακούω! που να το δηλώσω?
τον συναγερμό τον είχα οπλισμένο αλλά μου φαίνεται αδιανόητο να την άδειασε αυτός!!!!
ο προβληματισμός μου είναι μήπως να την αλλάξω και πάλι πριν πιάσουν τα κρύα και με αφήσει ξαφνικά? ή είναι κρίμα μιας και δεν την έχω πολύ καιρό?
1. πρέπει να πας σε ένα εξουσιοδοτημένο/εξειδικευμένο συνεργείο για να δηλώσεις στον εγκέφαλο την μεγαλύτερη μπαταρία που έβαλες.
2. συνήθως έρχονται με τον μικρότερο δυνατό δυναμό για λιγότερο κόστος/ μικρότερη κατανάλωση βενζίνης/ καλύτερες επιδόσεις. Η υψηλότερη επαγωγή του μεγαλύτερου δυναμό φέρνει μεγαλύτερη αντίσταση στην κινηση του ιμάντα, επομένως αυξημένη λίγο κατανάλωση και χειρότερες επιδόσεις. Το μικρότερο δυναμό, αν κινηθείς βράδυ με φώτα και a/c μπορεί να μην είναι ικανό να φορτίσει πλήρως την μπαταρία. Όσο περισσότερα ηλεκτρικά εξτρά (ψιλοάσχετο, αλλά το γράφω για να υπάρχει: σε αυτά να υπολογιστεί και η εγκατάσταση υγραεριου, αφού τα μπεκ του είναι πιεζοηλεκτρικά), τόσο μεγαλύτερη η ανάγκη για μεγαλύτερο δυναμό.
5. Ο συναγερμός καταναλώνει ρεύμα, σε ένα μήνα μπορεί να ρίξει την μπαταρία αρκετά.
Ο ενεργοποιημένος συναγερμός σε συνδυασμό με το (4), τις ανάγκες ενός μοτέρ valvetronic σε ρεύμα κατά την εκκίνηση, μπορεί να δημιουργήσει θέμα.
----> Αν δεν ήταν ακινητοποιημένο για 1 μήνα θα σου έλεγα ότι υπάρχει πρόβλημα, τώρα μετά από ταξίδι με τη μπαταρία φορτισμένη, δύσκολο να μην μπορείς να βάλεις μπρος την άλλη μέρα.
Μηπως θυμασαι πόσο σου στοίχισε η Bosch ? Η καλή 100αρα κάνει κοντά στο 150αρι, μάλλον παραπάνω. Μου εχει τυχει Bosch που κράτησε 2,5 χρονια και bosch που κρατησε 7+.
Το αμάξι του δεν είναι valvetronic!!!!
Πρίν την αλλάξεις κάνε ενα τέστ , κλείδωσε το με το κλειδί για να μάθεις τι έφταιγε.
Δηλ μην βάλεις συναγερμο.
Σαν να υπάρχει κάπου διαρροή μου κάνει αυτό...
Επίσης αν είναι 100άρα όπως λες δεν ξέρω κατα πόσο το δυναμό σου μπορεί να την φορτίσει (εκτός και αν είσαι diesel) + να πας σε GT1 να δηλωθεί η μπαταρία όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
Σαν να υπάρχει κάπου διαρροή μου κάνει αυτό...
Επίσης αν είναι 100άρα όπως λες δεν ξέρω κατα πόσο το δυναμό σου μπορεί να την φορτίσει (εκτός και αν είσαι diesel) + να πας σε GT1 να δηλωθεί η μπαταρία όπως σου είπαν τα παιδιά παραπάνω.
320si εχει Μπιλ. Το καρμπον που λέει και ο ΜπουλιΖ.
www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VF71&mospid=49346&btnr=61_1986&hg=61&fg=30
Το realoem δίνει μέχρι 90 αμπερ για το si.
Κατά τη γνώμη μου, ο συνδυασμός μακράς ακινησίας,κατανάλωσης από τον συναγερμό και ζέστης πιθανότατα προκάλεσε μεγάλη καταπόνηση της μπαταρίας.
Μετά τη φόρτιση δεν νομίζω να ξαναεμφανιστεί πρόβλημα.
Stefanos_Cool
25-08-13, 15:42
τον συναγερμό τον είχα οπλισμένο αλλά μου φαίνεται αδιανόητο να την άδειασε αυτός!!!!
Γιατί; Αν είχες να το βάλεις μπροστά ένα μήνα και πριν το σβήσεις για τελευταία φορά δεν είχε δουλέψει για αρκετή ώρα το αμάξι έτσι ώστε να φορτιστεί σωστά η μπαταρία, μου φαίνεται πολύ φυσιολογικό.
ο προβληματισμός μου είναι μήπως να την αλλάξω και πάλι πριν πιάσουν τα κρύα και με αφήσει ξαφνικά? ή είναι κρίμα μιας και δεν την έχω πολύ καιρό?
Το πιο σωστό θα ήταν να κάνεις δοκιμή για κάποιες μέρες από μόνος σου, δλδ να το βάζεις μπροστά κάθε μέρα και να το αφήνεις να δουλεύει για δέκα λεπτά ή να το κάνεις μια βόλτα και βλέπεις.
Ακόμη καλύτερα θα ήταν βέβαια να πας σε ένα ηλεκτρολόγο για έλεγχο μπαταρίας και φυσικά δυναμό για να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα σε αφήσει με τα πρώτα κρύα.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.