PDA

Επιστροφή στο Forum : Seat Leon SC 2013



BabisStinson
19-08-13, 13:16
Ανοίγω το θέμα μιας και ξεκίνησε σιγά σιγά η αναζήτηση αυτοκινήτου, γιατί το Vectra Β '96 του πατέρα πάλιωσε πλέον και τα Χριστούγεννα θα πάει για απόσυρση. Προς το παρόν ακόμα δεν ξέρουμε αν θα πάρουμε κάποιο μεταχειρισμένο με budget εκεί στα 10-12.000 ή αν θα πάμε για καινούριο με budget 18-20.000 ευρώ max. Γι' αυτό και κοιτάμε διάφορα, μαζεύοντας πληροφορίες. Μάλλον θα κρατήσει ο πατέρας μου την Compact και το καινούριο θα είναι για μένα και την αδερφή μου.

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/seatleonsc201311-1.jpg

Πήγα λοιπόν να δω μερικά αυτοκίνητα από κοντά. Το συγκεκριμένο Seat αποτελεί έναν από τους κυριότερους στόχους, εάν τελικά πάμε για καινούριο. Τα συν του είναι:

- Μου αρέσει σχεδιαστικά πάρα πολύ, ξυραφένιο, σπορτίφ αλλά διακριτικό (όχι κραυγαλέο), φαίνεται καλοφτιαγμένο.

- Ωραίο ταμπλώ, άνετοι χώροι και για ψηλούς ανθρώπους και επαρκέστατος χώρος αποσκευών, ειδικά για μένα που έχω συνηθίσει στην Compact.

- Η έκδοση FR έχει πολύ καλό εξοπλισμό και στην τιμή της δεν μπορώ να βρω άλλο με τόσο καλό εξοπλισμό. Συγκεκριμένα, το Leon SC στην έκδοση FR με τον 1.4 TSI και τα 140hp, με έξτρα (σε σχέση με τον εξοπλισμό της έκδοσης που αναφέρεται στο site) μεταλλικό χρώμα, ηλιοροφή, αισθητήρες παρακαρίσματος και τα Full LED φανάρια μπροστά βγαίνει 20.000 ευρώ με απόσυρση.

- Χαμηλή φορολογία (με δεδομένα 2013 έχει τέλη κυκλοφορίας 110 ευρώ) λόγω κυβικών και εκπομπών CO2 (119 gr/km).

- Ροπή (250Nm) και ιπποδύναμη (140hp) αξιοπρεπέστατη από τον 1.4 TSI. Ειδικά προερχόμενος από τον ατμοσφαιρικό Ν40 των 115hp.

- Επιδόσεις: 0-100km: 8,2s και ρεπρίζ καλές λόγω turbo και ροπής.

- Βάρος δηλώνει 1230 kg.

- Group VAG, άφθονα ανταλλακτικά, καλή πιστεύω κατασκευή.

- Με μία σχετικά απλή βελτίωση λογικά θα μπορεί να φθάσει αργότερα και τα 170-190 hp? (ABT, Revo, Oettinger, κλπ)

Τα μείον:

- Μπροστοκίνητο. Εντάξει, αλλάζουμε τρόπο οδήγησης, το ξέρουμε εξαρχής.

- Seat δεν είχαμε ποτέ και δεν έχω και κανέναν γνωστό που να έχει. Έχουμε εμπειρίες για το πώς είναι κατασκευαστικά από τότε που αρχίσαν να κατασκευάζουν και να πουλάνε υπό την αιγίδα του Group? Γιατί όπως το είδα στην αντιπροσωπεία εμένα μου φάνηκε σαν ένα Golf/A3 απλά με άλλη μάσκα και σηματάκι. Σε θέμα ποιότητας εννοώ και υλικών. Και το αντίστοιχο Golf κοστίζει +2-3.000, χώρια που το Leon μου φάνηκε ομορφότερο.

- Ακούω αρκετά για τους κινητήρες TSI, "όλο συνεργείο", κλπ. Ισχύουν, ή με σωστή συντήρηση δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα? Μήπως δηλαδή έχουν πιάσει φιλίες με τα συνεργεία όσοι ενώ παίρνουν τουρμπάτο αυτοκίνητο με κρύο μοτέρ βαράνε κόφτες παραλιακή και φανάρια, χωρίς να ελέγχουν ποτέ στάθμη και θερμοκρασία λαδιού, κλπ...

- Από BMW σε Seat ακούγεται σαν step back, αλλά οι καιροί δύσκολοι και όταν για τα αντίστοιχα σε θέμα εξοπλισμού 116 και Α3 θέλεις 28.000+, είναι πολλά τα λεφτά δυστυχώς.

https://www.seat.gr/leon-sc.php?act=fr
https://www.autoblog.gr/2013/05/28/apo-e12-640-to-leon-seon-sc/
https://www.autoblog.gr/2013/04/12/photo-gallery-seat-leon-sc/


Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη, μακάρι να βρούμε όσο περισσότερες πληροφορίες γίνεται.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

nikos1400
19-08-13, 13:31
Να σου πω μια ιδεα...
Εαν δεν εχεις κατι ειδικο που ζητας απο το αυτοκινητο, η λογικη λεει τη σημερον ημεραν ντιζελ εκει στα 1,3 μεχρι 1,6 λιτρα.

Ειτε καινουριο, ειτε ελαφρως μετχ. καποιο απο αυτα που κυκλοφορησανε τα τελευταια 2-3 χρονια.


Αλλιως, περιμενε λιγο να παρετε κανα τετοιο:

https://just.razzi.me/photos/318411/ce4fdad.jpg
:D
:D

Kostas_1
19-08-13, 13:58
Ειχα 3 φορες seat στο παρελθον. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος, κανενα προβλημα.

Εχω το σιροκο με τον tsi (40.000χλμ) επισης μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.

Αν σου αρεσει (ωραιο δειχνει) εγω θα προχωρουσα.

ntinos
19-08-13, 14:02
Πολυ wannabe A3 δεν ειναι ?

Το αντιστοιχο golf δε λεει ?

ghost-rider
19-08-13, 14:11
τριπορτο? επιτελους!
ωραιο ειναι.
το προηγουμενο θεωρω λιγο ασχημο.
Αυτο μου αρεσει.

Αν σκεφτεις για σενταν δες και το skoda rapid.
Ειναι ομορφο και σε πολυ τιμια τιμη θεωρω.

gregE36
19-08-13, 14:20
ειχα 6 χρονια το leon 1 cupra .τελειο αμαξι δεν με αφησε ποτε .αριστο ποιοτικα δεν ετριζε τιποτα..........ακομα και τωρα εχω μετανοιωσει που το πουλησα.

PATSIMINI
19-08-13, 14:29
πολυ ομορφο νομιζω πιο αρμονικο απο το προηγουμενο και αφου μοιραζεται πλατφορμα κλπ με τα υπολοιπα σιγουρσ ειναι πολυ καλο...και το μοτερ επισης...και ο αδερφος μου εχει 5αρι γκολφ το λισωασμε στα χιλιομετρα πηλιο τοσες μερες πιστεψε με ειναι μια χαρα ευχαριστο αν και μπροστοκινητο με το μοτερ που εχει δε νομιζω να σκεφτεις τα ψωφια 115 αλογα..καμια σχεση...78000 μοντελο 2007 αυγουστο κανενα θεμα μεχρι στιγμης με τα 140.η νεπτερη πλατφορμα εχει ακομα καλυτερη αισθηση και πιο καλοζυγισμενο μπροστα λογω μικροτερου βαρους..νομιζω οτι η επιλογη ειναι μια απο τις καλυτερες και αγοραζεις κατι που εχει ποιοτητα πολυ καλη για τα λεφτα του...προχωρα και μην κολλας στο σεατ....

BabisStinson
19-08-13, 15:01
Καταρχήν ευχαριστώ για τις πολύ γρήγορες απαντήσεις έως τώρα. Πάμε μία μία:


Να σου πω μια ιδεα...
Εαν δεν εχεις κατι ειδικο που ζητας απο το αυτοκινητο, η λογικη λεει τη σημερον ημεραν ντιζελ εκει στα 1,3 μεχρι 1,6 λιτρα.

Ειτε καινουριο, ειτε ελαφρως μετχ. καποιο απο αυτα που κυκλοφορησανε τα τελευταια 2-3 χρονια.


Αλλιως, περιμενε λιγο να παρετε κανα τετοιο
[/IMG]
:D
:D

Πίστεψέ με το GT86 θα το ήθελα όσο τίποτε αυτήν την στιγμή, αλλά 2lt αυτοκίνητο στην Ελλάδα αυτήν την στιγμή είναι ασύμφορο, χώρια που κοστίζει τα διπλάσια χρήματα από το maximum budget μας..

Κάτι ειδικό δεν υπάρχει, οι γενικές γραμμές είναι: Οικονομικό και ποιοτικό, σβέλτο όσο γίνεται, ωραίο (για το προσωπικό γούστο πάντα), στο budget που ανέφερα.



Ειχα 3 φορες seat στο παρελθον. Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος, κανενα προβλημα.

Εχω το σιροκο με τον tsi (40.000χλμ) επισης μεχρι στιγμης κανενα προβλημα.

Αν σου αρεσει (ωραιο δειχνει) εγω θα προχωρουσα.

Από κοντά είναι πιο ωραίο, τουλάχιστον εμένα έτσι μου φάνηκε.
Από κατανάλωση πώς είναι το Scirocco? Το σκέφτομαι και αυτό, σε μεταχειριμένο όμως. Ειδικά σε μπλε χρώμα είναι πολύ όμορφο.


Πολυ wannabe A3 δεν ειναι ?

Το αντιστοιχο golf δε λεει ?

Μωρέ λέει και το Golf, αλλά το Leon από κοντά μ φάνηκε λίγο πιο ωραίο και είναι και φθηνότερο.


τριπορτο? επιτελους!
ωραιο ειναι.
το προηγουμενο θεωρω λιγο ασχημο.
Αυτο μου αρεσει.

Αν σκεφτεις για σενταν δες και το skoda rapid.
Ειναι ομορφο και σε πολυ τιμια τιμη θεωρω.

Ευχαριστώ για την πρόταση, αν τελικά η αγορά γίνει για τον πατέρα μου, θα το έχουμε στα υπόψιν.


ειχα 6 χρονια το leon 1 cupra .τελειο αμαξι δεν με αφησε ποτε .αριστο ποιοτικα δεν ετριζε τιποτα..........ακομα και τωρα εχω μετανοιωσει που το πουλησα.

Πριν πάρω την Compact είχα βρει το τότε Leon 1.8T με τα ίδια χρήματα. Λες να έμεινε απωθημένο? :original:


πολυ ομορφο νομιζω πιο αρμονικο απο το προηγουμενο και αφου μοιραζεται πλατφορμα κλπ με τα υπολοιπα σιγουρσ ειναι πολυ καλο...και το μοτερ επισης...και ο αδερφος μου εχει 5αρι γκολφ το λισωασμε στα χιλιομετρα πηλιο τοσες μερες πιστεψε με ειναι μια χαρα ευχαριστο αν και μπροστοκινητο με το μοτερ που εχει δε νομιζω να σκεφτεις τα ψωφια 115 αλογα..καμια σχεση...78000 μοντελο 2007 αυγουστο κανενα θεμα μεχρι στιγμης με τα 140.η νεπτερη πλατφορμα εχει ακομα καλυτερη αισθηση και πιο καλοζυγισμενο μπροστα λογω μικροτερου βαρους..νομιζω οτι η επιλογη ειναι μια απο τις καλυτερες και αγοραζεις κατι που εχει ποιοτητα πολυ καλη για τα λεφτα του...προχωρα και μην κολλας στο σεατ....

Δεν κολλάω τόσο στο SEAT σαν όνομα/ποιότητα, όσο στο RWD/FWD και το Premium που και καλά είναι η BMW. Στις μικρές σειρές βέβαια τελικά πιστεύω ότι δεν ισχύει: Σγκρίνοντας την 316ti μου με αντίστοιχης ηλικίας Golf V 1.6 FSI πολύ καλού φίλου, σε θέμα ποιότητας υλικών, χρήσης κλπ δεν είδα καμία ουσιαστική διαφορά. Άντε μόνο καλύτερα πλαστικά στο ταμπλώ. Από 5άρα και πάνω μάλλον αρχίζει να φαίνεται το Premium.

Azurius
19-08-13, 15:03
Τεχνική λεπτομέρεια... Χρησιμοποιεί ακριβώς το ίδιο πάτωμα και ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη του Α3. Στους κωδικούς τους μάλιστα η διαφορά τους είναι ένα γράμμα. Αυτό που ουσιαστικά προσδιορίζει την μάρκα του οχήματος.

BabisStinson
19-08-13, 15:15
Μιας και αναφερθήκαμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μια ερώτηση:
Το ότι το 1.4 TSI έχει για πίσω ανάρτηση ημιάκαμπτο άξονα και όχι πολλαπλών συνδέσμων όπως το 1.8 TSI είναι deal braker? Ή δεν θα καταλάβω ουσιαστικά διαφορές?

Azurius τόσο ολόιδια ανταλλακτικά χρησιμοποιούν με το Α3? Αν και έπρεπε να το φανταστώ, περνώντας από την Autolux τις προάλλες για να δω το Leon, έριξα μια ματιά στο συνεργείο και τα μισά αυτοκίνητα μέσα ήταν Audi.
Αυτό συμβαίνει επειδή η Seat χρεώνει λιγότερο από την Audi για τα ίδια ουσιαστικά ανταλλακτικά?

(Αντίστοιχο seatfans.gr έχουμε? :whistle: )

mark e92
19-08-13, 15:26
Ημουνα στην seat απο το 1985 μεχρι το 2000 δεν υπάρχει καμία σύγκριση με τα παλιά που ήξερες το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά ο tsi απλά γ.....
με ένα πρόγραμμα δεν το συζητάω τι μπορεί να κάνει ...
απο κατανάλωση αυτό το μοτέρ πρέπει να είναι χαμηλή σε σχέση με το 160 αρι scirocco που έχω (8-10 λ/100).

Azurius
19-08-13, 15:31
Μιας και αναφερθήκαμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μια ερώτηση:
Το ότι το 1.4 TSI έχει για πίσω ανάρτηση ημιάκαμπτο άξονα και όχι πολλαπλών συνδέσμων όπως το 1.8 TSI είναι deal braker? Ή δεν θα καταλάβω ουσιαστικά διαφορές?

Azurius τόσο ολόιδια ανταλλακτικά χρησιμοποιούν με το Α3? Αν και έπρεπε να το φανταστώ, περνώντας από την Autolux τις προάλλες για να δω το Leon, έριξα μια ματιά στο συνεργείο και τα μισά αυτοκίνητα μέσα ήταν Audi.
Αυτό συμβαίνει επειδή η Seat χρεώνει λιγότερο από την Audi για τα ίδια ουσιαστικά ανταλλακτικά?

(Αντίστοιχο seatfans.gr έχουμε? :whistle: )

Ακριβώς όπως το είπες. Απλά ο περισσότερος κόσμος (που λογικό είναι να μην γνωρίζει σε βάθος κάποιες λεπτομέρειες) τρώει πρόλογο και χρυσοπληρώνει το ίδιο ανταλλακτικό στην Audi μόνο και μόνο για το όνομα. ΠΧ. Ανταλλακτικό σκάστρα Bosch 710N. Στην Audi πλέον κοστολογείται 45 ευρώ. Το ίδιο ακριβώς φοράει το Leon Cupra. Απο την Seat το αγόρασα 37. Τα συμπεράσματα δικά σου.... Όρεξη να έχεις να ψάχνεσαι και φυσικά το ΕΤΚΑ....

Kostas_1
19-08-13, 19:41
Από κατανάλωση πώς είναι το Scirocco? Το σκέφτομαι και αυτό, σε μεταχειρισμένο όμως. Ειδικά σε μπλε χρώμα είναι πολύ όμορφο.

Φυσιολογικη - γρηγορη οδηγηση (οχι σκισιμο)
Πολη με κινηση: 10-10,5
Πολη χωρις κινηση: 8-8,5
ΕΟ με 120: 7,5-8
ΕΟ με 140: 9
ΕΟ με 160: 9,5
ΕΟ με 180: 10

Οταν το σκιζεις ομως με αποτομα γκαζια, κατεβασματα και ψηλα οι στροφες ανεβαινει +1,5 εως 2.

Εκεινο που χαιρεσαι ειναι η αμεση αποκριση, τα φρενα (αγκυρες - καμια σχεση με BMW), η αισθηση του δρομου. Αν ειχε και πισω κινηση :)

mark e92
19-08-13, 20:28
ΕΟ με 120: 7,5-8
:)
Εχεις δεί 7,5??????????

Kostas_1
19-08-13, 21:15
Εχεις δεί 7,5??????????

πολλες φορες. απλα δεν θελει αποτομιες στο γκαζι

EDIT: Για να καταλαβεις, εχω που μετραω τον μεσο ορο καταναλωσης εδω και 10.000 χλμ παντου σε πολη, ταξιδι, γρηγορα αργα, ολα τα πιθανα σεναρια και βγαζει 9.

(εχει 2 ρυθμισεις για μεσους ορους - τη μια την κραταω χωρις να την μηδενιζω για να εχω τον ΜΟ σε μεγαλο διαστημα)

mark e92
19-08-13, 21:23
Εχεις υπομονή βλέπω !
Ο κινητήρας του Leon ωστόσο είναι πιο οικονομικός γιατι είναι η νέα γενιά που απενεργοποιούνται και οι δύο κύλινδροι.

Kostas_1
20-08-13, 10:59
Να συμπληρωσω για το scirocco:

Αν ψαχνεις να κοιτας ΜΟΝΟ για 2ης γενιας και μετα (παραγωγη από Μαιο 2009 και μετέπειτα) - Οχι την 1 γενια - ειχε θεματακια.

Τα πιο καλα μοντελα από πλευρας εξοπλισμου ειναι τα 160αρια με το sport-packet (εχουν φιμε, καλύτερα καθισματα, καλυτερες ζαντες).

Απεφυγε αυτα με τα 122 άλογα, εχουν πολλες διαφορες ακομη και στα φρενα.

Φροντισε να δεις τον ιδιοκτητη-οδηγο. Βγαζει κανεις συμπερασματα αναλογα τον οδηγο.

Επισης αν προκειται να χρησιμοποιουνται συχνά οι πίσω θεσεις να το δοκιμασεις αν σε βολευει, γιατι οταν βαζω καποιον πισω διαμαρτυρεται συνηθως οτι Πισω το αμαξι ειναι λιγο κλειστοφοβικο (εχει πολυ μικρα παραθυρα πισω που δεν ανοιγουν και καθεσαι σχετικά βαθια. Τα καθισματα ομως ειναι πολυ καλα και πίσω.

Υποψη ειναι καθαρα 4θεσιο!

BabisStinson
20-08-13, 11:54
Ευχαριστώ sharky, θα τα έχω υπόψη για το Scirocco, όντως αυτά με τα 160hp φαίνονται πιο εξοπλισμένα, με μία πρόχειρη αναζήτηση στο car.gr

Και κάτι που ρώτησα νωρίτερα, αλλά ίσως πέρασε απαρατήρητο:


Μιας και αναφερθήκαμε στα τεχνικά χαρακτηριστικά, μια ερώτηση:
Το ότι το 1.4 TSI έχει για πίσω ανάρτηση ημιάκαμπτο άξονα και όχι πολλαπλών συνδέσμων όπως το 1.8 TSI είναι deal braker? Ή δεν θα καταλάβω ουσιαστικά διαφορές?

Το Golf (κυρίως) και το Scirocco στα ίδια κυβικά έχουν κι αυτά ημιάκαπτο άξονα, ή πολλαπλών συνδέσμων?

Kostas_1
20-08-13, 12:13
ανεξαρτητη αναρτηση στους 4 τροχους (πολλαπλών συνδέσμων)

mark e92
20-08-13, 16:01
Μην ξεχνάς ότι το Ροκκο είναι χτισμένο πάνω στο Gti !

Kostas_1
20-08-13, 16:13
7,6 σημερα κηφισίας στο υψος ψυχικου μετα απο 15' οδηγηση απο πευκη. Κινηση λιγη αλλα με σταματηματα στα φαναρια και με κλιμα ανοικτο.

Επισης αλλη μια με 8,8 απο τη μνημη 2 - μεγαλης διαρκειας που ελεγα πριν.
sent from my s4 mini

Bellof-3
20-08-13, 17:13
Μπαμπη γιατι δεν κοιτας και σε μερκ? ενα μτχ c200k h c230k sportscoupe η ενα clc θα σου εδιναν τη σπορτιβ εμφανιση που ζητας, με καλες επιδοσεις(και σε ευθεια και σε στροφες, μονο αρνητικο το κακιστο τιμονι), φθηνη συντηρηση (για αθηνα θα σου πω με πμ φοβερο συνεργειο) χαμηλη καταναλωση (εχω κανει αγρινιο πατρα με 5.4) και αρκετα κυριλε...

στα 10κ βρισκεις ενα w203 fl σε καλη κατασταση και 17-20 ενα clc... πολυ τιμια αυτοκινητα...

jkourkoulis
20-08-13, 17:44
Το c230 sc είναι ωραίο αυτοκίνητο αλλά η κατανάλωση του στη πόλη είναι περίπου στο 12. Στην εθνική βλέπω εύκολα 7.

Βασικά στείλε και σε εμένα με pm το συνεργείο, ευχαριστώ!

Solorider
20-08-13, 18:59
ενταξη, τωρα παλι αυτα ειναι και γουστα, παντως το γουστο μου σε αυτης της Κλασης αυτ/τα κλεινη στο FIAT ABARTH ειναι το εξελιγμενο τωρινο PUNTO, πολυ το παω

BabisStinson
22-08-13, 07:57
Για τον ημιάκαμπτο καμιά άποψη βρε παιδιά? Θα είναι τόσο χάλια το σύστημα που να μην το σκέφτομαι καν το αυτοκίνητο??


Μπαμπη γιατι δεν κοιτας και σε μερκ? ενα μτχ c200k h c230k sportscoupe η ενα clc θα σου εδιναν τη σπορτιβ εμφανιση που ζητας, με καλες επιδοσεις(και σε ευθεια και σε στροφες, μονο αρνητικο το κακιστο τιμονι), φθηνη συντηρηση (για αθηνα θα σου πω με πμ φοβερο συνεργειο) χαμηλη καταναλωση (εχω κανει αγρινιο πατρα με 5.4) και αρκετα κυριλε...

στα 10κ βρισκεις ενα w203 fl σε καλη κατασταση και 17-20 ενα clc... πολυ τιμια αυτοκινητα...

Κώστα C Sports Coupe πολύ δύσκολα, κυρίως γιατί δεν μου αρέσει αλλά και γιατί κοιτάμε για οικονομικότερα μοντέλα πλέον. Φθηνή συντήρηση σε BMW/Audi/Mercedes δεν υπάρχει. Πιο φθηνή σε σχέση με της αντιπροσωπείας ναι, αλλά φθηνή δεν είναι, κακά τα ψέμματα.


ενταξη, τωρα παλι αυτα ειναι και γουστα, παντως το γουστο μου σε αυτης της Κλασης αυτ/τα κλεινη στο FIAT ABARTH ειναι το εξελιγμενο τωρινο PUNTO, πολυ το παω

To 500αρακι μου αρέσει πάαααρα πολύ εξωτερικά, αλλά είναι μικρό. Πιο μικρό από την Compact δύσκολα θα προτιμήσουμε. Αλλιώς θα κοιτούσα και το Ibiza Cupra DSG και το νέο Fiesta ST. Είναι μικρά σε χώρους όμως και κάνουμε συχνά ταξίδια, με αρκετά πράγματα. Ήδη με την Compact μου έπιασα τα 121.000 χλμ με πολλά πέρα-δώθε Πάτρα-Αθήνα και ταξίδια γύρω στην Ελλάδα.

Kostas_1
22-08-13, 08:15
Για τον ημιάκαμπτο καμιά άποψη βρε παιδιά? Θα είναι τόσο χάλια το σύστημα που να μην το σκέφτομαι καν το αυτοκίνητο?....

Ναι θα σου έλεγα να μην το σκεφτεσαι.
Οπως μου ειχε πει παλιοτερα ενας φιλος, δεν θες να βρεθεις στην θέση που θα το διαπιστώσεις....

BabisStinson
22-08-13, 11:54
Ναι θα σου έλεγα να μην το σκεφτεσαι.
Οπως μου ειχε πει παλιοτερα ενας φιλος, δεν θες να βρεθεις στην θέση που θα το διαπιστώσεις....


Τόσο χάλια δηλαδή? Υπάρχει κανένα άρθρο να ενημερωθούμε για την λειτουργία του?

Εν τω μεταξύ πέρασα πάλι από την VW να δω προσεκτικότερα το Golf και να βγάλουν ακριβές τιμολόγιο. Εντάξει τελικά μου αρέσει εξίσου με το Leon, ειδικά μέσα.
Αλλά, η έκδοση 1.4 TSI 140hp Highline με ηλιοροφή, Xenon, αισθητήρες παρκαρίσματος και μεταλλικό χρώμα κοστίζει 26.000 ευρώ. :shok:
Άντε 25 αν πάρεις 1 χιλιάρικο από την απόσυρση.
Δηλαδή τελικά κάνει περίπου 5.000 ευρώ παραπάνω από το αντίστοιχο Leon και μπαίνει σε κατηγορία τιμής 116 και Volvo V40..

Kostas_1
22-08-13, 13:16
Τόσο χάλια δηλαδή? Υπάρχει κανένα άρθρο να ενημερωθούμε για την λειτουργία του?...

Κανε τον κόπο και πήγαινε να τα οδηγήσεις.
Κανε ενα τεστακι σε κλειστες - γρηγορες στροφές με απότομα κοψίματα στο τιμόνι και θα με θυμηθεις.