Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή Ε92/Ε93 σε Μ3
Καλησπέρα και από εμένα. Θα ήθελα να ρωτήσω τι χρειάζεται για την παραπάνω μετατροπή που έγραψα. Θέλω να μάθω πια συνεργεία αναλαμβανουν τέτοιου ειδους μετατροπή με αξιόπιστο αποτέλεσμα. Αν κάποιος θέλει να μου πει για συνεργείο μπορεί καλύτερα μέσω π.μ. Για αποφυγή παρεξηγήσεων.Ξέρω ότι ζητάω πολλά αλλά με την συζήτηση θα βγει συμπέρασμα αν τελικά αξίζει ή όχι. Σας ευχαριστώ!
Δημήτρης m3 είναι ο άνθρωπος σου!!!
Ξέρει τα πάντα για το θέμα!!!!!
Τι θέλεις να κάνεις?
Μόνο look ή και μηχανή κλπκλπ
Απο λαμαρίνες θα χρειαστείς περίπου 4-5000 .
Αδερφε ξεκινησα για M look και το παρατησα πολλα λεφτα θελει και φυσικα καλο μαστορα με μερακη,Καλη τυχη !!!
Ενδιαφέρομαι για την εμφάνιση αλλά και όλα τα μηχανικά του μέρη.Δηλαδή η μετατροπή να μην διαφέρει σε τίποτα από το γνήσιο.
Ενδιαφέρομαι για την εμφάνιση αλλά και όλα τα μηχανικά του μέρη.Δηλαδή η μετατροπή να μην διαφέρει σε τίποτα από το γνήσιο.
Ενημερωτικά και μόνο, σε τι 3αρα σκέφτεσαι να το επιχειρήσεις αυτο?
Πάντως νομίζω ότι δεν αξίζει τέτοια μετατροπή. Θα πετάξεις πολυ χρήμα και ποτέ δε θα είναι όπως το γνήσιο.
Μήπως πριν καν ξεκινήσεις να κοιτάξεις το ενδεχόμενο να τη πάρεις έτοιμη, γνήσια?
Sent from a mobile device
[QUOTE=Nikos!;426038]Ενημερωτικά και μόνο, σε τι 3αρα σκέφτεσαι να το επιχειρήσεις αυτο?
Πάντως νομίζω ότι δεν αξίζει τέτοια μετατροπή. Θα πετάξεις πολυ χρήμα και ποτέ δε θα είναι όπως το γνήσιο.
Μήπως πριν καν ξεκινήσεις να κοιτάξεις το ενδεχόμενο να τη πάρεις έτοιμη, γνήσια?
Κλείνω σε Ε93 με κάθε επιφύλαξη δεν έχω κατι στα χέρια μου ειτε Ε92 είτε Ε93.Έχεις δίκιο Νίκο αυτό σκέφτομαι και εγώ γιατί αν είναι να μου βγεί ο κοΰκος αηδόνι καλύτερα να κάνω υπομονή και να πάρω μια και καλή όποτε τα καταφέρω αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες για να βγεί κατεμέ ενα ασφαλέστερο συμπέρασμα.
[QUOTE=Nikos!;426038]Ενημερωτικά και μόνο, σε τι 3αρα σκέφτεσαι να το επιχειρήσεις αυτο?
Πάντως νομίζω ότι δεν αξίζει τέτοια μετατροπή. Θα πετάξεις πολυ χρήμα και ποτέ δε θα είναι όπως το γνήσιο.
Μήπως πριν καν ξεκινήσεις να κοιτάξεις το ενδεχόμενο να τη πάρεις έτοιμη, γνήσια?
Κλείνω σε Ε93 με κάθε επιφύλαξη δεν έχω κατι στα χέρια μου ειτε Ε92 είτε Ε93.Έχεις δίκιο Νίκο αυτό σκέφτομαι και εγώ γιατί αν είναι να μου βγεί ο κοΰκος αηδόνι καλύτερα να κάνω υπομονή και να πάρω μια και καλή όποτε τα καταφέρω αλλά θα ήθελα και άλλες γνώμες για να βγεί κατεμέ ενα ασφαλέστερο συμπέρασμα.
Δηλαδη θα αγοράσεις πχ μια 316 και σκέφτεσαι να τη μετατρέψεις σε Μ3;
Εννοείται τότε ότι δε συμφερει!
Ούτε να το σκέφτεσαι.
Νόμιζα ότι είχες ήδη κάποια 3αρα.
Πάρε κατευθείαν ενα Μ3 και τέλος.
Sent from a mobile device
[QUOTE=Nikos!;426050][QUOTE=KalpasM3;426040]
Δηλαδη θα αγοράσεις πχ μια 316 και σκέφτεσαι να τη μετατρέψεις σε Μ3;
Εννοείται τότε ότι δε συμφερει!
Ούτε να το σκέφτεσαι.
Νόμιζα ότι είχες ήδη κάποια 3αρα.
Πάρε κατευθείαν ενα Μ3 και τέλος.
Και εγώ σε αυτήν την σκεψη κλείνω.το γνησιο είναι γνήσιο πως να το κανουμε....
Με πολυ προχειρους υπολογισμους με 15k περνεις ενα πολυ καλο 316/18 με mpack κλπ.
Γυρω στα 4k θες φτερα, καπω, προφυλακτηρες. Αν ψαξεις μπορει και φτηνοτερα.
Τα δικα σου αν και εφοσον ειναι mpack και αν θελησεις να τα δωσεις θα παρεις τουλαχιστον 1k το οποιο θα το δωσεις για βαψιματα, περασματα(σωστα) και θα σου μεινουν και μερικα.
Ακομα περιπου 1000 υπολογισε τα πισω facelift φαναρια αν τα θες.
Οποτε ενα εξωτερικο λουκ θα σου κοστισει καπου στα 5k πανω κατω.
Στα μοτερικα και περιφεριακα τωρα εισαι σε απιθμενο πηγαδι.
Μονο ζαντες, λαστιχα, φρενα, αναρτησεις που θα πρεπει να βαλεις ΠΡΙΝ βαλεις μοτερ αν πας σε κατι καλο εισαι στα αλλα 4k ανετα
Τωρα για μοτερ, αν και δεν υπαρχουν πολλα, ολο και κατι θα βρεις οικονομικο......:whistle:
https://www.car.gr/parts/view/3669463/
Φανταζομαι θα βγει ολο το εγχειρημα πάνω απο 30
steliosm46
12-08-13, 00:00
Με πολυ προχειρους υπολογισμους με 15k περνεις ενα πολυ καλο 316/18 με mpack κλπ.
Γυρω στα 4k θες φτερα, καπω, προφυλακτηρες. Αν ψαξεις μπορει και φτηνοτερα.
Τα δικα σου αν και εφοσον ειναι mpack και αν θελησεις να τα δωσεις θα παρεις τουλαχιστον 1k το οποιο θα το δωσεις για βαψιματα, περασματα(σωστα) και θα σου μεινουν και μερικα.
Ακομα περιπου 1000 υπολογισε τα πισω facelift φαναρια αν τα θες.
Οποτε ενα εξωτερικο λουκ θα σου κοστισει καπου στα 5k πανω κατω.
Στα μοτερικα και περιφεριακα τωρα εισαι σε απιθμενο πηγαδι.
Μονο ζαντες, λαστιχα, φρενα, αναρτησεις που θα πρεπει να βαλεις ΠΡΙΝ βαλεις μοτερ αν πας σε κατι καλο εισαι στα αλλα 4k ανετα
Τωρα για μοτερ, αν και δεν υπαρχουν πολλα, ολο και κατι θα βρεις οικονομικο......:whistle:
https://www.car.gr/parts/view/3669463/
Aυτο το μοτερ που εβαλες ειναι Μ5-Μ6 V10
Αν δεν εχεις προβλημα να καλυπτεις φορολογικα τα κυβικα του Μ3, τοτε φυσικα και δεν αξιζει η μετατροπη μιας και θα βγει πανω απο 30Κ total, αν πας για full Μ3 με ολο τον εξοπλισμο οπως Navi, καθισματα, αναρτησεις, φρενα κτλ.
Φυσικα αν πας για μετατροπη Ε92 αδηλωτη (με τα υπερ και τα κατα, το εχουμε σχολιασει και αναλυσει πολλακις στο παρελθον και δεν ειναι το ζητουμενο σε αυτο το topic) τοτε πας για Ε92 316. Σε Ε93 απο οτι γνωριζω δεν βγαινει κατω απο 2000 κυβικα οποτε εκει γλυτωνεις λιγοτερα.
Αν δικαιολογεις τεκμηρια αγορας, χρησης, φορους πολυτελειας, σηματα κτλ το γνησιο ειναι μονοδρομος, ειδικα με τις τιμες των αυτοκινητων αυτην την περιοδο.
steliosm46
12-08-13, 00:17
Εφοσον το θρεντ ειναι για να καταθεσουμε αποψεις εγω θα σου πω το εξης.
Ειναι μια μετατροπη αρκετα δυσκολη και αρκετα εξηδικευμενη. Με την εννοια οτι στα Ε9Χ δεν εχουνε γινει πολλα οποτε θα πρεπει να απευθυνθεις σε ανθρωπους που να γνωριζουν τα παντα απο το συγκεκριμενο μοντελο οποτε καταλαβαινεις.
Δεν ειναι σαν το Ε46 το οποιο εχουνε γινει πολλα και ο δρομος ειναι ποιο πεπατημενος.
Επισης το θεμα ειναι οτι σκεφτεσαι να αγορασεις ενα Ε9Χ και να του κανεις μετρατροπη.
Θελω να πω οτι αλλο να ειχες στην κατοχη σου ενα και σκεφτοσουν για μετατροπη. Ειναι διαφορετικα απο πολλες αποψεις.
Επισης πιστευω οτι 20 χιλιαδες για την μετατροπη δεν θα σου φτασουν. Μονο για την μετατροπη. Εαν βαλεις και την αγορα μιας μεταχειρησμενης Ε9Χ. τοτε κατσε και υπολογσε .Παιρνεις μια γνησια χειροκνητη με την μια.
Το διλημα σου ομως νομιζω ειναι το εξης. Με την μετατροπη δεν θα πληρωνεις φορους και τελη κυκλοφοριας στον θεο κλπ κλπ.
Ενω με το γνησιο θα πληρωνεις και θα εισαι 100% νομιμος.
Εκει διαλεξε εσυ τι θες να κανεις.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις-απόψεις σας turbodog και steliosm46 με αυτά τα δύο μυνήματα σας πιασατε τον σφιγμό μου.Τα οικονομικά μου δεν είναι και στα καλυτερα τους όπως όλων μας άλλωστε.Έχω μπει σε πολλά διλήματα και δεν ξέρω τινα κάνω.Το μονο σιγουρο θα ειναι πως θα μάθω τιμές για ότι χρειαζεται όπως και γις την τοποθέτηση τους
Δεν μπορώ να κάνω κάτι άμεσο ουτως η άλλος.Δεν θέλω να βιαστώ και θέλω να είμαι σίγουρος οποιο βήμα και αν κάνω.
trabakoulas
12-08-13, 00:42
Φιλε μου δεν εχει λογο υπαρξης το θεμα που ανοιξες.
Απο την στιγμη που ΔΕΝ εχεις Ε92/93 316-320, το να συζηταμε αν αξιζει να αγορασεις και μετα να το κανεις μετατροπη σε Μ3 ειναι πραγματικα αστειο.
Δεν προκειται για παπακι απο 50 σε 100αρι, ουτε για αυτοκινητο 20ετιας που αυτα ητανε ευκολο σχετικα να γινουν.
Αν ειχες στην κατοχη σου απλο Ε92/93 ΟΚ, εκει να το συζητουσαμε (που και παλι απλα συζητηση θα καναμε αφου ειναι κατι εκτος απο υπερβολικα δυσκολο να γινει σωστα, και πληρως ασυμφορο οικονομικα).
Αν θελεις λοιπον τετοιο αμαξι, τα πραγματα ειναι απλα. Το παιρνεις ετοιμο.
Aυτο το μοτερ που εβαλες ειναι Μ5-Μ6 V10
το γνωριζω, εξου και το :whistle:
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις-απόψεις σας turbodog και steliosm46 με αυτά τα δύο μυνήματα σας πιασατε τον σφιγμό μου.Τα οικονομικά μου δεν είναι και στα καλυτερα τους όπως όλων μας άλλωστε.Έχω μπει σε πολλά διλήματα και δεν ξέρω τινα κάνω.Το μονο σιγουρο θα ειναι πως θα μάθω τιμές για ότι χρειαζεται όπως και γις την τοποθέτηση τους
Δεν μπορώ να κάνω κάτι άμεσο ουτως η άλλος.Δεν θέλω να βιαστώ και θέλω να είμαι σίγουρος οποιο βήμα και αν κάνω.
Το αν μπορεις να αντεπεξελθεις σε ενα αμαξι 4000cc 5ετοιας με ολα τα εξοδα, φορους, τεκμηρια που υπαρχουν και αν θα το δηλωσεις ή οχι ειναι καθαρα προσωπικο σου προβλημα και περετερω συζητησεις σε ενα δημοσιο χωρο ειναι περιτες...
Εδω συζηταμε αν αξιζει οικονομικα μια αγορα γνησιας Ε92/3 ή αν αξιζει η αγορα μιας καλης 316 και μετα να περαστουν περιφεριακα της αρεσκειας σου.
Οπως λοιπον πολυ σωστα υποθηκε η καταρτηση και η γνωση στο κεφαλαιο "μετατροπη σε ε92/3" ειναι πολυ ελαχιστη και ενα ακομα προβλημα σου ειναι οτι πρεπει να βρεις πολυ καλο τεχνικο που θα το αναλαβει που θα εχει ξαναδοκιμασει κατι παρομοιο.
φυσικα επειδη ειναι ελαχιστοι και οι τιμες τους θα ειναι πολυ ποιο υψηλες...και οι κινδινοι κατι να μν δουλεψει οπως πρεπει υπαρκτοι.
Επεισης σκεψου και το γεγονος οτι και γνησια Μ να παρεις ισως σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα να θελησεις να την βελτιωσεις και αυτη με καποια καλυτερα φρενα / εξατμιση / ζαντες κλπ.....οποτε σε αυτη τη περιπτωση θα ξαναδωσεις οσα περιπου θα εδινες στην μετατροπη της 316 σε Μ λουκ....
m-power_01
12-08-13, 01:07
Φιλε μου δεν εχει λογο υπαρξης το θεμα που ανοιξες.
Απο την στιγμη που ΔΕΝ εχεις Ε92/93 316-320, το να συζηταμε αν αξιζει να αγορασεις και μετα να το κανεις μετατροπη σε Μ3 ειναι πραγματικα αστειο.
Δεν προκειται για παπακι απο 50 σε 100αρι, ουτε για αυτοκινητο 20ετιας που αυτα ητανε ευκολο σχετικα να γινουν.
Αν ειχες στην κατοχη σου απλο Ε92/93 ΟΚ, εκει να το συζητουσαμε (που και παλι απλα συζητηση θα καναμε αφου ειναι κατι εκτος απο υπερβολικα δυσκολο να γινει σωστα, και πληρως ασυμφορο οικονομικα).
Αν θελεις λοιπον τετοιο αμαξι, τα πραγματα ειναι απλα. Το παιρνεις ετοιμο.
Δεν καταλαβαίνω που βρίσκεις το αστείο ;
Το φόρουμ ειναι για να συζητάμε. Ακόμα εσυ με τον τροπο σου πήρες μέρος ! Αυτό που εσένα σου φαίνεται αστείο κάποιοι άλλοι οπως ο Δημήτρης Μ3 το εχουν κανει ΔΥΟ φορές. Μια σε 46 και μια σε 90!
Θα σε παρακαλούσα θερμα να κατεβασεις λίγο τους τόνους
Φιλε, για το μονοπατι που ρωτας να περπατησεις πρεπει να περισσευει χρημα...
Ειναι λιγο "δυσβατο" ακομα.
Φιλε μου δεν εχει λογο υπαρξης το θεμα που ανοιξες.
Απο την στιγμη που ΔΕΝ εχεις Ε92/93 316-320, το να συζηταμε αν αξιζει να αγορασεις και μετα να το κανεις μετατροπη σε Μ3 ειναι πραγματικα αστειο.
Δεν προκειται για παπακι απο 50 σε 100αρι, ουτε για αυτοκινητο 20ετιας που αυτα ητανε ευκολο σχετικα να γινουν.
Αν ειχες στην κατοχη σου απλο Ε92/93 ΟΚ, εκει να το συζητουσαμε (που και παλι απλα συζητηση θα καναμε αφου ειναι κατι εκτος απο υπερβολικα δυσκολο να γινει σωστα, και πληρως ασυμφορο οικονομικα).
Αν θελεις λοιπον τετοιο αμαξι, τα πραγματα ειναι απλα. Το παιρνεις ετοιμο.[/QUOTE]
Δεν έχεις άδικο,απλώς θέτω μια σκέψη μου που με απασχολεί πολύ καιρό δεν νομίζω να έκανα κανένα έγγλημα που ρώτησα και θέλω να διαβάσω γνώμες ή αν θέλεις να συζητήσουμε,άλλωστε τα όνειρα και οι σκέψεις είναι τζάμπα.
Φιλε, για το μονοπατι που ρωτας να περπατησεις πρεπει να περισσευει χρημα...
Ειναι λιγο "δυσβατο" ακομα.
Έχεις απόλυτο δίκιο Νίκο δεν είναι Ε30 και με 1000 ευρώ πχ να κάνεις ότι γουστάρεις.Επειδή δεν περισεύει χρήμα σκέφτηκα μήπως το έκανα τμηματικά δηλαδή να είναι ένα project χωρίς το άνχος του χρόνου και του χρήματος .Αν είχα το χρήμα θα παράγγελνα και την Μ4!
Ωραίο το αίσθημα της δημιουργίας..!!! Να παίρνεις κάτι απλό και να το κάνεις όπως το φαντάζεσαι! Αυτό θέλει χρόνο, υπομονή και κυρίως...μπόλικο χρήμα (!) όπως είπαν και για τους λόγους που προαναφέρθηκαν!
Τα cc του γνήσιου είναι ένα ΜΕΓΑΛΟ πρόβλημα αλλά επειδή φαντάζομαι το θες για καθημερινή χρήση κι όχι για πίστα, καλύτερα να κυκλοφορείς όσο το δυνατόν πιο νόμιμος!!
Αν το ξεκινήσεις μάλλον θα το αφήσεις στη μέση, είναι βαρέλι δίχως πάτο η μετατροπή σε τέτοιο αυτοκίνητο (αν θες να ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ το εργοστασιακό).
Άρα ή υπομονή για να πάρεις κανονικό ///Μ ή τσιμπάς ένα ///Μ Packet, το τσιγκλάς όσο θες για να ικανοποιηθείς αισθητικά και σε απόδοση και τεεελος...
Όλο το project το έχει κάνει άνθρωπος από εδώ μέσα.... Δημήτρης Μ3 νομίζω λέγεται... Ρώτα τον για κόστος και δουλειά και θα καταλάβεις ότι είναι πολύ δύσκολο...(Όχι ακατόρθωτο όμως.... Όρεξη και μαρούλι να 'χεις....)
Christos 330
12-08-13, 09:04
Μια μετατρωπη δεν ειναι οπως στα Ε30,Ε36,Ε46 θελει ολοκληρη πλεξουδα του σκαφους . . .
Οποτε θες δεν θες πρεπει να παρεις ολοκληρο Μ3 για να κανεις κατι σωστο και οχι
παντρεμεματα !!!
Τωρα περι κοστος ; ; ;
Οσο το βρεις κατω απο 15κ δεν πιστευω να το βρεις παντως διοτι δεν ειναι και τοσο
ευκολο σημερα να βρεις Ε92 Μ3 τρακαρισμενο . . .
Ξερω μαγαζι στην Θεσσαλονικη που εχει 2 σετ απο μηχανικα μερη τα οποια τα δινει 12κ
αν θυμαμαι καλα αλλα δεν ξερω τι γινεται με το θεμα πλεξουδα !!!
Απ'οτι διαβαζω εσυ θες να το κανεις τελειο σαν ενα Μ3 οποτε η λυση ειναι να βρεις
ολοκληρο !!!
Ταπεινη μου γνωμη ; ; ;
Θα μπλεξεις σαν το ετοιμο δεν εχει . . .
Θα μου πεις ειναι οι φοροι κτλ και ολα αυτα . . .
Αλλα σκεψου πως αν δεν γινει κατι σωστο και εχεις τραβηγματα ποσο θα μετανιωνεις την
ωρα και την στιγμη που μπηκες σε αυτο το τρυπακι !!!
Ελπιζω να βοηθησα . . .
ΥΓ . . .
Εχω κανει και εγω το ιδιο σε 2-3 αυτοκινητα απο το 0 τα εκανα οπως ηθελα αλλα η μετατρωπες ηταν ευκολες
και αρκετα χαμηλες τιμες μιλω για Ε46 330 !!!
^^^ Τα είπες ΟΛΑ Χρήστο!!
+10000!!!
m_power_lunatic
12-08-13, 11:07
Eγω βλεπω 2 επιλογες
1)''Κουνα'' 25+χιλιαρικα σε καποιον που πουλαει μια γνησια χειροκινητη απο τις πρωτες του 2007 και ειμαι σιγουρος οτι δεν θα διστασει να στο δωσει.
2)Αν πας για μετατροπη,μπορεις να κατεβασεις το κοστος καπως κανοντας αυτο που κανανε οι ''παλιοι'' ΒΜW-δακηδες στις αρχες.
Αγορασε ενα χτυπημενο μπροστα 3αρι (μεχρι φτερα-καπω-μετωπη-φαναρια κτλ) που ετσι και αλλιως αλλαζουνε στο 9Χ και ψαξε για σακατεμενο Μ3 92αρι που ξερω οτι υπαρχουνε αυτη την περιοδο απο οτι ξερω και εχω δει.Με αυτο τον τροπο θα το παρεις φθηνα το απλο 3αρι και θα περιορισεις καπως το κοστος σου.
Επιπλεον αν δεν ψαξεις ιδιαιτερα την προελευση του δοτη-Μ3 9Χ μπορεις να αγορασεις πραγματα πολυ φθηνοτερα.Νομιζω καταλαβες τι εννοω αλλα εκει παει ''μακρυα η βαλιτσα'' και δεν θα στο προτεινα σε περιπτωση που βρεις κατι πολυ φθηνα καλυτερα να απομακρυνθεις.
Και υπολόγισε και κανένα 6000άρο τουλάχιστον το χρόνο για βενζίνες και συντήρηση.
ΔημήτρηςΜ3
12-08-13, 14:21
Για να σου πω και γω τωρα !!!!
Εγω είμαι αλλου παπά ευαγγέλιο
Τις τιμες που βρήκα εγω δεν τις βρίσκεις Ελλάδα!!
Ενα παράδειγμα εμπρός Μ3 προφυλακτηρα αγορά 100¤
Δεν πλήρωμα μεταφορικα κλπ κλπ !!!!
Πίσω γέφυρα κομπλε με διαφορικο φρένα κλπ κλπ έτοιμο για να μπει στο αμάξι 400¤
Αν βρεις τέτοιες τιμες σε Ανταλακτικα τότε προχωρά κανονικα
Και ασε το μοτέρ για αργότερα !!!!
Ανταλακτικα και εργασία εγω πλήρωσα για κομπλε μετατροπη περίπου 4κ
Απο τα οποία πούλησα πολλα απο τα δικα μου οπότε πέφτει το κόστος !!!!
Για μοτέρ τωρα !!!!
Οκ γίνονται !!!
Λεφτα όμως θέλει !!
Βάλε μοτέρ σαζμαν σίγουρα ενα 6 με 7κ
Εγω θα βάλω χειροκινητο κάποια στιγμη !!!
Το δικο μου κόστος θα ειναι βαριά 3κ βαρια αλλιώς μια χαρα είμαι και με το 2,5!!!
Δε βιάζομαστε !!!!!
Έχω αλλες τρύπες να καλυψω τωρα !!!
Εγω είμαι ξαναλέω αλλου νου παπά ευαγγέλιο
Έχω άκρες και Γερμανία και Αγγλία για να τα πάρω πολυ πιο φτηνα
Απο οτι τα πουλάνε εδω στην Ελλάδα !!!
Έχω δόσει πολλα λεφτα σε μετατροπές και γνωρίζω καλα πλέον
ΔημήτρηςΜ3
12-08-13, 14:27
Ξέχασα να σου πω
Αναρτήσεις και φρένα
Ίσως είμαι το μοναδικό αμάξι που δεν ειναι ακόμη Μ3
Σε μηχανή και σαζμαν μονο και φοράει Edc ανάρτηση και δουλεύει !!
Αλλα και το σπορ κουμπί τωρα μη ρωτήσεις πως
Έγινε αυτο αλλα έγινε ....
Για να σου πω και γω τωρα !!!!
Εγω είμαι αλλου παπά ευαγγέλιο
Τις τιμες που βρήκα εγω δεν τις βρίσκεις Ελλάδα!!
Ενα παράδειγμα εμπρός Μ3 προφυλακτηρα αγορά 100¤
Δεν πλήρωμα μεταφορικα κλπ κλπ !!!!
Πίσω γέφυρα κομπλε με διαφορικο φρένα κλπ κλπ έτοιμο για να μπει στο αμάξι 400¤
Αν βρεις τέτοιες τιμες σε Ανταλακτικα τότε προχωρά κανονικα
Και ασε το μοτέρ για αργότερα !!!!
Ανταλακτικα και εργασία εγω πλήρωσα για κομπλε μετατροπη περίπου 4κ
Απο τα οποία πούλησα πολλα απο τα δικα μου οπότε πέφτει το κόστος !!!!
Για μοτέρ τωρα !!!!
Οκ γίνονται !!!
Λεφτα όμως θέλει !!
Βάλε μοτέρ σαζμαν σίγουρα ενα 6 με 7κ
Εγω θα βάλω χειροκινητο κάποια στιγμη !!!
Το δικο μου κόστος θα ειναι βαριά 3κ βαρια αλλιώς μια χαρα είμαι και με το 2,5!!!
Δε βιάζομαστε !!!!!
Έχω αλλες τρύπες να καλυψω τωρα !!!
Εγω είμαι ξαναλέω αλλου νου παπά ευαγγέλιο
Έχω άκρες και Γερμανία και Αγγλία για να τα πάρω πολυ πιο φτηνα
Απο οτι τα πουλάνε εδω στην Ελλάδα !!!
Έχω δόσει πολλα λεφτα σε μετατροπές και γνωρίζω καλα πλέον
Ευχαριστώ Δημήτρη,πιστεύω πως εάν ξεκινήσω ένα τέτοιο project θα με συμβουλέψεις από που να ψωνίσω. Ψάχνω τώρα μια λίστα για να βρώ τι απαιτείται για την μετατροπή.Και πάλι ευχαριστώ!
ΔημήτρηςΜ3
12-08-13, 14:28
Και υπολόγισε και κανένα 6000άρο τουλάχιστον το χρόνο για βενζίνες και συντήρηση.
Κάτι τέτοιο δε παίζει ...
Κάτι τέτοιο δε παίζει ...
Προφανώς ο Νίκος αναφέρεται σε γνήσιο Μ3 με όλες τις φορολογικές επιβαρήνσεις που συνοδεύουν ένα αυτοκίνητο 4000 κυβικών.
Κάτι τέτοιο δε παίζει ...
Πως το εννοείς δε παίζει? :original:
Τέλη Κυκλοφορίας: 1.100
Φόρος πολυτελείας: 1.246
Service: 300
Ασφάλεια: 800
Βενζίνες: 2.362 (Για 9.000κμ το χρόνο: 15λτ/100κμ x 1,75/λτ = 2.362)
Λάστιχα ανά 3ετία: 300 το χρόνο
Σύνολο: 6.108
:original:
Πως το εννοείς δε παίζει? :original:
Τέλη Κυκλοφορίας: 1.100
Φόρος πολυτελείας: 1.246
Service: 300
Ασφάλεια: 800
Βενζίνες: 2.362 (Για 9.000κμ το χρόνο: 15λτ/100κμ x 1,75/λτ = 2.362)
Λάστιχα ανά 3ετία: 300 το χρόνο
Σύνολο: 6.108
:original:
τελη και φορος πολυτελειας ειναι περισοτερα για γνησιο Μ3 9Χ..
Υ.Γ. αυτη την στιγμη κατηγορειτε εναν ανθρωπο χωρις να εχετε την παραμικρη ιδεα του τι εχει κανει και πως..δεν ειναι σωστο! thumb
τελη και φορος πολυτελειας ειναι περισοτερα για γνησιο Μ3 9Χ..
Πόσα είναι?
οταν εχουμε να καταγγείλουμε κάτι, το κάνουμε επώνυμα και μετα από άδεια των διαχειριστων. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής στο φορουμ παρακαλώ. thumb
:thanks:
trabakoulas
12-08-13, 16:07
1) Δεν καταγγειλα κατι συγκεκριμενο
2) Τα στοιχεια μου μπορει να ειναι αμεσα διαθεσιμα σε οποιον διαχειριστη επιθυμει υστερα απο αιτημα
1) Δεν καταγγειλα κατι συγκεκριμενο
2) Τα στοιχεια μου μπορει να ειναι αμεσα διαθεσιμα σε οποιον διαχειριστη επιθυμει υστερα απο αιτημα
υπαινιγμοί και προσωπικες αιχμές για την εντιμότητα άλλων μελών απαγορευονται.
για οτιδήποτε θέλεις να καταγγείλεις, admin@bmwfans.gr, γραφεις τα στοιχεια σου και την καταγγελία.
trabakoulas
12-08-13, 16:26
Οκ:thnx:
Πόσα είναι?
τελη πρεπει να ειναι 1240 αν δεν κανω λαθος..φορος σιγουρα περισσοτερος την στιγμη που εγω θα πληρωσω 1410 για 3200cc με 30% ''εκπτωση'' λογω 5ετιας..το 4λιτρο εστω και 5ετιας σιγουρα εχει περισσοτερο τεκμηριο.thumb
20860 τεκμήριο (μόνο) .
2086 φόρος πολ. (επειδη έκανες το λάθος και πήρες στην Ελλάδα Μ)
https://www.taxdevil.gr/news/tekmiria/735-tekmiria-ix-autokinita-2013-oikonomiko-etos
1320 τελ. κυκλοφ. (μόνο)
Τίποτα το σπουδαίο δηλ.
τελη πρεπει να ειναι 1240 αν δεν κανω λαθος..φορος σιγουρα περισσοτερος την στιγμη που εγω θα πληρωσω 1410 για 3200cc με 30% ''εκπτωση'' λογω 5ετιας..το 4λιτρο εστω και 5ετιας σιγουρα εχει περισσοτερο τεκμηριο.thumb
Η Ε9x Μ3 είναι 3999cc άρα:
Από 3001 κ.ε. μέχρι 4000 κ.ε. / 1100 ευρώ
https://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp?catid=15824&subid=2&pubid=7252705
Φόρος πολυτελείας (5ετία+)
ΑΝΩ ΤΩΝ 5 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ 10 ΕΤΗ
3.000 κ.εκ: 1.246
4.000 κ.εκ: 2.086
5.000 κ.εκ: 2.926
https://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=14956
Υποθέτω ότι 4.000κ.εκ δεν εννοεί 3999
Αν όχι, τότε φτάνει το 7000άρο. :thumbsup:
ΔημήτρηςΜ3
12-08-13, 16:56
Τι έγινε ρε παιδιά γιατι καταγγελίες λέμε εδω ;;;
Γιατι κάπου το έχω χάσει το θέμα !!
Τι έγινε ρε παιδιά γιατι καταγγελίες λέμε εδω ;;;
Γιατι κάπου το έχω χάσει το θέμα !!
τιποτα Δημήτρη, μια παρεξηγηση.
ολα ενταξει.
thumb
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο λάθος που κάνουν πολλοί μελλοντικοί ιδιοκτήτες και μιας και είναι ακόμα σε πρώιμη σκέψη το όλο εγχείρημα καλό είναι να γνωρίζει ο άνθρωπος πάνω-κάτω τι θα του κοστίσει να τη κινεί και να τη συντηρεί.
Το λάθος λοιπόν είναι ότι κάποιοι κοιτάνε μόνο τη κτήση και όχι τη συντήρηση.
Μπορεί λοιπόν να του κοστίσει 25, 30 χιλιάρικα μια Ε92 Μ3 για να την αγοράσει ή να τη φτιάξει αλλά να υπολογίσει ότι θα δίνει και 6 με 7 χιλιάρικα το χρόνο για να τη συντηρεί.
Προφανώς μιλάμε για νόμιμες, γνήσιες ή δηλωμένες περιπτώσεις Μ3 Ε9x.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να κυκλοφορεί με αδήλωτη μετατροπή καθώς αν τον σταματήσουν τότε γίνεται κατάσχεση του οχήματος, πας στον εισαγγελέα για ψευδή δήλωση, πλαστογραφία και διαφυγόντα κέρδη.
Και μην πείτε ότι δε γίνονται έλεγχοι. Πριν ένα μήνα με σταμάτησαν για δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια.
Κάποια πράγματα που πρέπει να μπούνε στο τραπέζι όταν τα βάλει κάτω ο άνθρωπος.
Πολύ ωραίο εργαλείο αλλά οπως τα έκαναν :thumbsdown:
Ευχαριστώ πολύ όλους για την συμμετοχή τους. Το δημοψήφισμα δείχνει πως οι περισσότεροι είναι αρνητικοί με το όλο εγχείρημα. Δεν σας κρυβω με τα νούμερα που είδα τρόμαξα μετά φορολογικά δηλαδή.Μήπως μπορούμε να επειχηρήσουμε να κάνουμε μια λίστα με το τι χρειάζεται η εν λόγω μετατροπή με όλα τα παρελκόμενα;Σας ευχαριστώ!
Δες αν παιρνει κομπρεσερ το δικο σου και μη τους χαριζεις αλλα χρηματα σε παγια εξοδα.
Δες αν παιρνει κομπρεσερ το δικο σου και μη τους χαριζεις αλλα χρηματα σε παγια εξοδα.
Δεν εχω ουτε Ε92 ουτε Ε93 Φανη για να σου απαντησω κοινος ειμαι στον ατμό.
Δεν εχω ουτε Ε92 ουτε Ε93 Φανη για να σου απαντησω κοινος ειμαι στον ατμό.
Α νομιζα εχεις, δεν το διαβασα ολο.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι στο λάθος που κάνουν πολλοί μελλοντικοί ιδιοκτήτες και μιας και είναι ακόμα σε πρώιμη σκέψη το όλο εγχείρημα καλό είναι να γνωρίζει ο άνθρωπος πάνω-κάτω τι θα του κοστίσει να τη κινεί και να τη συντηρεί.
Το λάθος λοιπόν είναι ότι κάποιοι κοιτάνε μόνο τη κτήση και όχι τη συντήρηση.
Μπορεί λοιπόν να του κοστίσει 25, 30 χιλιάρικα μια Ε92 Μ3 για να την αγοράσει ή να τη φτιάξει αλλά να υπολογίσει ότι θα δίνει και 6 με 7 χιλιάρικα το χρόνο για να τη συντηρεί.
Προφανώς μιλάμε για νόμιμες, γνήσιες ή δηλωμένες περιπτώσεις Μ3 Ε9x.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι αξίζει κάποιος να κυκλοφορεί με αδήλωτη μετατροπή καθώς αν τον σταματήσουν τότε γίνεται κατάσχεση του οχήματος, πας στον εισαγγελέα για ψευδή δήλωση, πλαστογραφία και διαφυγόντα κέρδη.
Και μην πείτε ότι δε γίνονται έλεγχοι. Πριν ένα μήνα με σταμάτησαν για δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια.
Κάποια πράγματα που πρέπει να μπούνε στο τραπέζι όταν τα βάλει κάτω ο άνθρωπος.
για μενα μην μπεις καν στο κοπο για αυτου του ειδους τι μετατροπη,τουλαχιστον ακομα!!!ασε να πεσουν κι αλλο (δυστυχως ή ευτυχως) οι τιμες κ να εχουν γινει καποιες μετροπες για να υπαρχει η εμπειρια.ομως μην ξεχνας πως ΟΣΟ χρημα κ να ριξεις(,που θα ειναι πολυ,παρα πολυ,εκτος κι αν εχεις ακρες για φθηνα ανταλλακτικα), ΠΟΤΕ δεν θα ειναι οπως το γνησιο + οτι ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ενα γνησιο να τα βαλεις διπλα διπλα κ να ξηλωνεις απο το ενα κ να τοποθετεις στο αλλο μην περιμενεις οτι με την πρωτη μιζια θα σου δουλευουν τα παντα οπως πρεπει.αλλη ενναλακτικη να κανεις το κεφι σου δεν εχεις σκεφτει???
φιλικα παντα.:original:
για μενα μην μπεις καν στο κοπο για αυτου του ειδους τι μετατροπη,τουλαχιστον ακομα!!!ασε να πεσουν κι αλλο (δυστυχως ή ευτυχως) οι τιμες κ να εχουν γινει καποιες μετροπες για να υπαρχει η εμπειρια.ομως μην ξεχνας πως ΟΣΟ χρημα κ να ριξεις(,που θα ειναι πολυ,παρα πολυ,εκτος κι αν εχεις ακρες για φθηνα ανταλλακτικα), ΠΟΤΕ δεν θα ειναι οπως το γνησιο + οτι ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ενα γνησιο να τα βαλεις διπλα διπλα κ να ξηλωνεις απο το ενα κ να τοποθετεις στο αλλο μην περιμενεις οτι με την πρωτη μιζια θα σου δουλευουν τα παντα οπως πρεπει.αλλη ενναλακτικη να κανεις το κεφι σου δεν εχεις σκεφτει???
φιλικα παντα.:original:
Έχω σκεφτεί Γιάννη να είμαι ειλικρινής,απλώς τα άλλα εγχειρήματα είναι πιο προσωπικά πχ ντριφτάδικο.Δεν έχω την δυνατότητα να κάνω κάτι προς το παρόν αλλά παράλληλα το ψάχνω. Αλλα φυσικά μπορείς να μου πεις την πρόταση σου η οποία είναι σεβαστή.
Ένα ενθαρυτικό μύνημα του θέματος είναι ότι στη γνωστή ιστοσελίδα αγγελιών έχει έτοιμα σε εμφάνιση με υποφερτό κόστος κτήσης και αναπτερόθηκε το ηθικό μου!
Ένα ενθαρυτικό μύνημα του θέματος είναι ότι στη γνωστή ιστοσελίδα αγγελιών έχει έτοιμα σε εμφάνιση με υποφερτό κόστος κτήσης και αναπτερόθηκε το ηθικό μου!
Βάλε να δούμε και εμείς...
Έχεις δίκιο mark https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3882320/
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3989169/
Αυτά τα δύο ξεχώρισα!
steliosm46
14-08-13, 21:01
Αυτα ειναι μετατροπες εξωτερικα η ειναι παραγγελία λουκ Μ3 απ την αντιπροσωπεία?
Αν ειναι παραγγελία θα ειναι καλή φάση γιατι ειναι τελείως διαφορετικά να το πάρεις έτοιμο απ την αντιπροσωπεία με την έννοια οτι ειναι κάτι απ την αρχή και οχι κοψε ραψε
Το 320 πιστεύω οτι ειναι Value For Money.Διοτι το συγκεκριμενο μοτερ και ολα τα παρελκομενα του θα φυγουν ποιο ευκολα απο οτι το 335.
Ενα 20αρικο π.χ το παιρνεις και μετα το μονο που θα ψάξεις ειναι ενα καλο τροπετο με τον V8 και τα μηχανικα μερη.
Δεν νομίζω να βγαίνει με παραγγελία το Μ3 λουκ καθώς υπάρχει το Μ-πακ αλλά δεν παίρνω όρκο.
Άρα μετατροπή σε λουκ πιστεύω πως είναι.
Εγώ θα προτιμούσα να έπαιρνα ένα απλό 320 και να το έκανα λουκ Μ3 ή ένα Μ-πακ και να το κρατούσα έτσι.
Επίσης το ότι έχει το Μ3 λουκ δεν σημαίνει ότι του λείπει μόνο ένα V8 για να γίνει σωστό Μ3 μετατροπή διότι ως γνωστόν μία σωστή μετατροπή Μ3 πρέπει να είναι μετατροπή και όχι να δείχνει απλά Μ3 εμφανισιακά.
Εννοείται και δε βγαίνει λουκ Μ3 το αυτοκίνητο.
Sent from a mobile device
Αφου δεν ειναι Μ3, μη χαλας λεφτα για Μ3 λουκ. Ενα m pack ειναι μια χαρα. thumb
Christopherk
14-08-13, 23:47
Γιατί M3;
335i μαμά look περιποιημένο να είναι κουκλί.
και ποιος ασχολείται με το φαίνεστε, το γκάζι είναι που μένει.
Πόσο θα ήθελα ένα σε μαύρο χρώμα....
Φίλε καλπα για μένα αν θες λουκ Μ3 πάρε αυτό από το car με τα 23700,και καλή τιμή και φουλ ντυμένο είναι, εγώ αν δεν είχα πάρει τον Φεβρουάριο το δικό μου το m pack θα το έπαιρνα πάντως….Christopher το 335 τα σπάει αλλά όχι μαύρο φίλε, μακριά είναι αιχμαλωσία πίστεψεμε…
Christopherk
14-08-13, 23:56
Φίλε καλπα για μένα αν θες λουκ Μ3 πάρε αυτό από το car με τα 23700,και καλή τιμή και φουλ ντυμένο είναι, εγώ αν δεν είχα πάρει τον Φεβρουάριο το δικό μου το m pack θα το έπαιρνα πάντως….Christopher το 335 τα σπάει αλλά όχι μαύρο φίλε, μακριά είναι αιχμαλωσία πίστεψεμε…
Το ξέρω έχεις δίκιο.
Μαύρο με τέρμα μαύρο τζάμι, ωραία ζαντούλα, διπλή αεροτομή πίσω και ας γίνει ότι θέλει μετά.
Είχα πετύχει ένα στο δρόμο έτσι και είχα χαζέψει! τρεις φορές πήγα να τον κουμπώσω από πίσω ακόμα θα με βρίζει :drive:
Το μαύρο χρώμα το χαζεύεις και το χαίρεσαι πριν το αγοράσεις, όταν το πάρεις λες μακάρι να είχα πάρει λευκό ή ασημί….
Ετσι σαν το ασπρο δεν εχει !!!!
Παντος αν μπορουσε να παρει Μ3 δεν θα το επψαχνε για μετατροπη !!! αλλα οπος το ειπε και ο Δημητρης ανδ δεν εχεις ακρες ειναι πολυδαπανο σπορ !!!!!
Το μαύρο χρώμα το χαζεύεις και το χαίρεσαι πριν το αγοράσεις, όταν το πάρεις λες μακάρι να είχα πάρει λευκό ή ασημί….
Μαύρο έλεγα και μυαλό δεν άλλαζα ....
Με Space gray κατέληξα ,πολύ ωραίο χρώμα στο e92 !
Αυτα ειναι μετατροπες εξωτερικα η ειναι παραγγελία λουκ Μ3 απ την αντιπροσωπεία?
Αν ειναι παραγγελία θα ειναι καλή φάση γιατι ειναι τελείως διαφορετικά να το πάρεις έτοιμο απ την αντιπροσωπεία με την έννοια οτι ειναι κάτι απ την αρχή και οχι κοψε ραψε
Το 320 πιστεύω οτι ειναι Value For Money.Διοτι το συγκεκριμενο μοτερ και ολα τα παρελκομενα του θα φυγουν ποιο ευκολα απο οτι το 335.
Ενα 20αρικο π.χ το παιρνεις και μετα το μονο που θα ψάξεις ειναι ενα καλο τροπετο με τον V8 και τα μηχανικα μερη.
Έχεις δίκιο Στέλιο όντως το μαύρο είναι Value For Money και φοράει όλο το κουστούμι της Μ3. Το άσπρο το πουλάει ιδιώτης που προφανώς είναι και ο πρώτος ιδιοκτήτης. Θα τον ενοχλήσω από εβδομάδα μήπως και μου πεί κόστος και πιος του το πέρασε.
Φίλε καλπα για μένα αν θες λουκ Μ3 πάρε αυτό από το car με τα 23700,και καλή τιμή και φουλ ντυμένο είναι, εγώ αν δεν είχα πάρει τον Φεβρουάριο το δικό μου το m pack θα το έπαιρνα πάντως….Christopher το 335 τα σπάει αλλά όχι μαύρο φίλε, μακριά είναι αιχμαλωσία πίστεψεμε…
Νίκο δεν σου κρύβω ότι το σκέφτηκα πολύ σοβαρά αυτό που λες αλλά το μόνο που με χαλάει να το πώ είναι το χρώμα.Στην Μ3 μαρέσει το άσπρο μόνο.Έχω τον άσσο μου σε μαΰρο και δεν θα ήθελα και Ε92 σε μαύρο.
Ετσι σαν το ασπρο δεν εχει !!!!
Παντος αν μπορουσε να παρει Μ3 δεν θα το επψαχνε για μετατροπη !!! αλλα οπος το ειπε και ο Δημητρης ανδ δεν εχεις ακρες ειναι πολυδαπανο σπορ !!!!!
Ακριβώς δεν είναι μόνο τα χρήματα για να το αγορασεις αλλα και οι συντήρηση του σε διάφορους φόρους.Όσο και να το σκέφτηκα όσο και να το ζόρισα γιατί σαν το γνήσιο δεν έχει,δυστηχώς δεν βγαίνει.
εγω παρολο που ειμαι m pack στο μελλον σκεφτομαι για λοοκ Μ3 με μοτερ 335.
να σου πω ποιο πολυ με προβληματιζει πως θα ''παντρεψω'' το μοτερ με το σκαφος παρα οι λαμαρινες,ψαξε λιγο το θεμα μοτερ γιατι εκει ειναι το κολλημα
εγω παρολο που ειμαι m pack στο μελλον σκεφτομαι για λοοκ Μ3 με μοτερ 335.
να σου πω ποιο πολυ με προβληματιζει πως θα ''παντρεψω'' το μοτερ με το σκαφος παρα οι λαμαρινες,ψαξε λιγο το θεμα μοτερ γιατι εκει ειναι το κολλημα
Είμαι αισιόδοξος γενικότερα και ότα. Πέσουν οι τιμές θα είναι καλύτερα.
Mari που είσαι m pack ??Στις φώτος σου βλέπω ότι το απλό έχεις....μόνο μασπιέδες και πίσω προφυλακτήρα έχεις αλλάξει νομίζω...
Mari που είσαι m pack ??Στις φώτος σου βλέπω ότι το απλό έχεις....μόνο μασπιέδες και πίσω προφυλακτήρα έχεις αλλάξει νομίζω...
ναι εχεις δικιο εξωτερικα ειμαι m pack πλαινα-πιισω προφυλακτηρα και εμπρος
aero lip,μαζι με τις ζαντες εχει δεσει ενα ωραιο αποτελεσμα αλλα για να φτασει την αιγλη ενος Μ3 θελει πολαααααααα ακομα εστω και εξωτερικα
Ένα Μ3 έχει πράγματι φίλε άλλη αίγλη, και εγώ που έχω γνήσιο m-pack δεν με ικανοποιεί και σκέφτομαι για αρχή να κάνω κώλο look M3…
ΔημήτρηςΜ3
17-08-13, 14:02
εγω παρολο που ειμαι m pack στο μελλον σκεφτομαι για λοοκ Μ3 με μοτερ 335.
να σου πω ποιο πολυ με προβληματιζει πως θα ''παντρεψω'' το μοτερ με το σκαφος παρα οι λαμαρινες,ψαξε λιγο το θεμα μοτερ γιατι εκει ειναι το κολλημα
Εχει κάτι 335 στο Αμερικα λοοκΜ3
Να σου φύγει η γκλαβα
Εχει κάτι 335 στο Αμερικα λοοκΜ3
Να σου φύγει η γκλαβα
τα εχω δει:ranting2:(αυτα ειναι γνησια 335 στο μοτερ)
αλλα δημητρη οπως τα εχουμε ξαναπει.το προβλημα ειναι πως θα μπει εξακυλινδρο μοτερ σε τετρακυλιδρη πλεξουδα αντε και αλλαζεις την πλεξουδα πρεπει να ξηλωσεις οτι καλωδιο υπαρχει στο 335 για να ταιριαξει?
ολοι περιμενουμε τον πρωτο που θα το κανει
σορυ για το οφ τοπικ αλλα τα ιδια ισχυουν και για το οκτακυλινδρο μοτερ
Christos 330
17-08-13, 16:33
Eχει γινει ρε παιδια . . .
Απο 320 σε Ε92 Μ3 στην Κρητη !!!
Και παλι απο 320 Ε92 σε 335 στην Αθηνα !!!
ΔημήτρηςΜ3
17-08-13, 17:40
τα εχω δει:ranting2:(αυτα ειναι γνησια 335 στο μοτερ)
αλλα δημητρη οπως τα εχουμε ξαναπει.το προβλημα ειναι πως θα μπει εξακυλινδρο μοτερ σε τετρακυλιδρη πλεξουδα αντε και αλλαζεις την πλεξουδα πρεπει να ξηλωσεις οτι καλωδιο υπαρχει στο 335 για να ταιριαξει?
ολοι περιμενουμε τον πρωτο που θα το κανει
σορυ για το οφ τοπικ αλλα τα ιδια ισχυουν και για το οκτακυλινδρο μοτερ
Ενα θα σου πω !!!
Τα πάντα όλα !!!!
Ασε να λενε τα δικα τους μερικοί οτι ειναι
Δύσκολο κλπ κλπ και δε γίνετε !!!!!
(Απλα δεν το κατέχουν )
ΔημήτρηςΜ3
17-08-13, 17:41
Eχει γινει ρε παιδια . . .
Απο 320 σε Ε92 Μ3 στην Κρητη !!!
Και παλι απο 320 Ε92 σε 335 στην Αθηνα !!!
Και σε e90 4κυλινδρο εχει γίνει Μ3
Και diesel έγινε Μ3 τα πάντα σου λέω
Christos 330
17-08-13, 17:46
Και σε e90 4κυλινδρο εχει γίνει Μ3
Και diesel έγινε Μ3 τα πάντα σου λέω
To 320 τι ειναι ρε γκαου 8κυλινδρο ; ; ;
Ιδια μοτερ ειναι οι πορτες αλλαζουν . . .
ΔημήτρηςΜ3
17-08-13, 17:49
Και κάτι που ξέχασα !!!
Το μικρο πρόβλημα ειναι στην cas
Κατα τα αλλα ειναι σχεδόν εύκολο
Αλλάζεις το μοτέρ με τα καλώδια και προχωράμε !
E60_Arkadia
17-08-13, 17:49
Ρε παιδια ολα γινονται αλλα το θεμα ειναι αν συμφερει η οχι,στην προκειμενη περιπτωση δεν συμφερει..
ΔημήτρηςΜ3
17-08-13, 17:50
To 320 τι ειναι ρε γκαου 8κυλινδρο ; ; ;
Ιδια μοτερ ειναι οι πορτες αλλαζουν . . .
Τι λες ορεεεεε δε σε κατάλαβα
Ψήφισα πριν λίγο στην ψηφοφορία ΝΑΙ γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, αλλά και γιατί και οι φτωχοί έχουν δικαίωμα στο όνειρο...
KalpasM3 καλημέρα κι από μένα...δεν παρακολουθησα την συζητηση(απο ενα σημειο και μετα τουλχιστον)..Δεν γνωριζω τον τοπο διαμονης σου απλα ηθελα να πω οτι στη Θεσσαλονικη υπαρχει ενα συνεργειο(Executive Motors λεγεται) που εχουν κανει απειρες μετατροπες και ολες με επιτυχια προς το παρον...αναλαμβανουν μονο Bmw και Porsche και απο οσο γνωριζω και απο γνωστυς και φιλους ειναι αριστοι μηχανικοι...εχουν κανει μετατροπες Ε92/93 Ε60 Ε46 Ζ4 και πολλα αλλα που δεν ξερω...και οχι μονο σε Μ....για παραδειγμα εκαναν μετατροπη ενα γνησιο Μ3 Ε92 βαζοντας του μοτερ απο Μ5 Ε60 V10 με αποτελεσμα να φτασει τα 800 αλογα..ειναι πολυ καλα παιδια και πολυ εξυπηρετικοι και σου ξαναλεω γενικοτερα παρα πολυ καλοι μηχανικοι..αυτο το λεω γιατι ισως να μην αναλαβουν τη μετατροπη του εσωτερικου για παραδειγμα..αλλα οπως εχει δειξει μεχρι στιγμης η ιστορια απο κατω μπορει να γινει τελειο..αξιζει να πας να συζητησεις μαζι τους και να σου πουν και τη γνωμη τους
ΔημήτρηςΜ3
28-08-13, 10:55
KalpasM3 καλημέρα κι από μένα...δεν παρακολουθησα την συζητηση(απο ενα σημειο και μετα τουλχιστον)..Δεν γνωριζω τον τοπο διαμονης σου απλα ηθελα να πω οτι στη Θεσσαλονικη υπαρχει ενα συνεργειο(Executive Motors λεγεται) που εχουν κανει απειρες μετατροπες και ολες με επιτυχια προς το παρον...αναλαμβανουν μονο Bmw και Porsche και απο οσο γνωριζω και απο γνωστυς και φιλους ειναι αριστοι μηχανικοι...εχουν κανει μετατροπες Ε92/93 Ε60 Ε46 Ζ4 και πολλα αλλα που δεν ξερω...και οχι μονο σε Μ....για παραδειγμα εκαναν μετατροπη ενα γνησιο Μ3 Ε92 βαζοντας του μοτερ απο Μ5 Ε60 V10 με αποτελεσμα να φτασει τα 800 αλογα..ειναι πολυ καλα παιδια και πολυ εξυπηρετικοι και σου ξαναλεω γενικοτερα παρα πολυ καλοι μηχανικοι..αυτο το λεω γιατι ισως να μην αναλαβουν τη μετατροπη του εσωτερικου για παραδειγμα..αλλα οπως εχει δειξει μεχρι στιγμης η ιστορια απο κατω μπορει να γινει τελειο..αξιζει να πας να συζητησεις μαζι τους και να σου πουν και τη γνωμη τους
ν10 σε 92 ???:fountwtis:
πως και δεν ακουσα τιποτα!!
που ακριβως ειναι αυτοι??
https://www.ex-motors.gr thumb
Εαν εχεις και ΦατσαΒοοκ https://www.facebook.com/pages/Executive-motors-service/132475166804992
ν10 σε 92 ???:fountwtis:
πως και δεν ακουσα τιποτα!!
που ακριβως ειναι αυτοι??
Σε πιάνω αδιάβαστο Δημήτριε !!!!!
ΔημήτρηςΜ3
28-08-13, 16:10
Καλα Μάρκο
Για έξω γνωρίζω οτι εχει γίνει αλλα για ελλαδα
Δε γνώριζα οτι έγινε !!!
Κανόνισε για καφε Σαλονικη
Leonidas_E39
28-08-13, 16:41
Αν το Μ3 ειναι ενα γκρι με αθηναικα νουμερα δεν του βαλανε V10 επανω αλλα κομπρεσσερ.
Christos 330
28-08-13, 19:56
Νικολα το Μ3 κομπρεσερ ειναι . . .
Και αο οσο ξερω σε Ε9Χ δεν εχουν κανει μετατρωπες με μεγαλυτερα κυβικα !!!
ΔημήτρηςΜ3
28-08-13, 19:58
Νικολα το Μ3 κομπρεσερ ειναι . . .
Και αο οσο ξερω σε Ε9Χ δεν εχουν κανει μετατρωπες με μεγαλυτερα κυβικα !!!
Εχουν γίνει !
Κανεις λάθος !!!
335 Μ3
316 335
325 Μ3
320 Μ3
Σε διαφορα συνεργεία όχι στον Θαλη
Christos 330
28-08-13, 20:21
Εχουν γίνει !
Κανεις λάθος !!!
335 Μ3
316 335
325 Μ3
320 Μ3
Σε διαφορα συνεργεία όχι στον Θαλη
Aυτο λεω φιλος !!!
KalpasM3 καλημέρα κι από μένα...δεν παρακολουθησα την συζητηση(απο ενα σημειο και μετα τουλχιστον)..Δεν γνωριζω τον τοπο διαμονης σου απλα ηθελα να πω οτι στη Θεσσαλονικη υπαρχει ενα συνεργειο(Executive Motors λεγεται) που εχουν κανει απειρες μετατροπες και ολες με επιτυχια προς το παρον...αναλαμβανουν μονο Bmw και Porsche και απο οσο γνωριζω και απο γνωστυς και φιλους ειναι αριστοι μηχανικοι...εχουν κανει μετατροπες Ε92/93 Ε60 Ε46 Ζ4 και πολλα αλλα που δεν ξερω...και οχι μονο σε Μ....για παραδειγμα εκαναν μετατροπη ενα γνησιο Μ3 Ε92 βαζοντας του μοτερ απο Μ5 Ε60 V10 με αποτελεσμα να φτασει τα 800 αλογα..ειναι πολυ καλα παιδια και πολυ εξυπηρετικοι και σου ξαναλεω γενικοτερα παρα πολυ καλοι μηχανικοι..αυτο το λεω γιατι ισως να μην αναλαβουν τη μετατροπη του εσωτερικου για παραδειγμα..αλλα οπως εχει δειξει μεχρι στιγμης η ιστορια απο κατω μπορει να γινει τελειο..αξιζει να πας να συζητησεις μαζι τους και να σου πουν και τη γνωμη τους
Ευχαριστώ Νίκο αν και την σελίδα την είχα στο φατσοβιβλίο δεν μου πέρασε από το μυαλό.Πήρα προσφορά σήμερα από Αθήνα για ένα φίλο που έχει και τοαυτοκίνητο αλλά και τα χρήματα δηλαδή όλο το πακέτο και το σκέφτεται γιατι αν δωσει τα αυτοκίνητο του και τα χρήματα που απαιτούνται για την μετατροπή,αγοράζει και το γνήσιο.Του περνούν πολλές ιδέες ακόμα και να πάρει την 360.Απλώς όπως είπαμε ο καθένας μας μιλάει με διαφορετικά δεδομένα.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.