PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπάρα θόλων σε E46 αξίζει;



Christopherk
28-07-13, 22:29
Καλησπέρα!

Αξίζει η τοποθέτηση μπάρας θόλων θα υπάρχει διαφορά; ;
Από ότι γνωρίζω όλα τα E46 325 coupe φοράνε αντιστρεπτικες από το εργοστάσιο θα βελτιώσει καθόλου το πάτημα του αυτοκινήτου η μπάρα;

Bazil Van Sinner
28-07-13, 22:38
Ναι ναι ναι !!!!!

BILL007
28-07-13, 22:52
Η μπροστινή ειδικά θα κάνει μεγαλύτερη διαφορά thumb

Christopherk
28-07-13, 22:59
Από επιλογές τι έχουμε;

m-power_01
29-07-13, 01:24
Απειρες απο no name μέχρι επώνυμες.
Wiechers μια επώνυμη λύση σε προσγειωμενα λεφτά

dark knight
29-07-13, 04:30
σε 320 καμπριο,δεν ειδα καμια ουσιωδη διαφορα με την τοποθετηση μπαρας θολων.αν τελικα βαλεις δεν νομιζω να αξιζει να πληρωσεις επωνυμη εκτος αν ειναι απο καρμπον που θα την χρυσοπληρωσεις.

mitsos_chania
29-07-13, 09:11
Εχω και γω αυτη την απορια,αν αξιζει η μπαρα θολων.
Βλεπω λοιπον οτι 2 παιδια με κλειστα αμαξωματα λενε οτι αξιζει και 1 με καμπριο οτι δεν αξιζει.:think:

m-power_01
29-07-13, 09:34
Εχω και γω αυτη την απορια,αν αξιζει η μπαρα θολων.
Βλεπω λοιπον οτι 2 παιδια με κλειστα αμαξωματα λενε οτι αξιζει και 1 με καμπριο οτι δεν αξιζει.:think:

Ανάλογα την χρήση του αυτοκινητου. Οσο πιο πολυ στριβεις τόσο περισσότερες πιθανότητες υπαρχουν να καταλάβεις διαφορά. Ότι δουλεύει εκεί που βρίσκεται μπορώ να στο εγγυηθώ.

fanisk
29-07-13, 10:00
Σε Ε85 εχει τρελη διαφορα η μπαρα, στα 46 δεν γνωριζω.

dark knight
29-07-13, 10:03
Εχω και γω αυτη την απορια,αν αξιζει η μπαρα θολων.
Βλεπω λοιπον οτι 2 παιδια με κλειστα αμαξωματα λενε οτι αξιζει και 1 με καμπριο οτι δεν αξιζει.:think:

εχουμε το ιδιο αυτοκινητο.τα καμπριο εχουν πιο ενισχυμενο σασι λογω απουσιας οροφης.εχω πιεσει το αυτοκινητο σε στροφες αλλα δεν εχω διαπιστωσει διαφορα που να αξιζει τα χρηματα που εδωσα.για την αναρτηση και τις αντιστρεπτικες αξιζαν τα χρηματα που εδωσα

Christopherk
29-07-13, 10:06
Από θέμα πρόσφυσης δεν με ενδιαφέρει τόσο γιατί πατάω ικανοποιητικά,
πιο πολύ με ενδιαφέρει για να σβήσω μια μικρή κλίση που κάνει το αμάξι.

m-power_01
29-07-13, 10:09
Γιάννη σε αυτό συμφωνούμε. Οι αντιστρεπτικές είναι καλύτερο μπαξιμο.
Εγώ ένα θα πω. Με μια φτηνή αλουμινένια που είχα ανεβεί Σέρρες , μετα απο δυο μέρες στην πίστα ήταν όλη λάσκα! Άντε πείτε μου μετά ότι δεν δουλεύουν. Όλα τα ραμφη σε όλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν.

m-power_01
29-07-13, 10:10
Από θέμα πρόσφυσης δεν με ενδιαφέρει τόσο γιατί πατάω ικανοποιητικά,
πιο πολύ με ενδιαφέρει για να σβήσω μια μικρή κλίση που κάνει το αμάξι.

Ακυρο! Βάλε αντιστρεπτικές

6ylinder
29-07-13, 12:13
Η σωστή αντιστρεπτική είναι μασίφ, ένα κομμάτι όλη, χωρίς αρθρώσεις κλπ.

Μεταξύ αλουμινένιας και σιδερένιας, από άποψη αποτελεσματικότητας, δηλ. αύξηση της ακαμψίας, καλύτερη είναι η σιδερένια. Από την άλλη, οι αλουμινένιες, σε περίπτωση τράκας στον ένα θόλο (λένε ότι) σπάνε και δεν μεταφέρεται η ζημιά στον απέναντι.

Άρα, για καθημερινή χρήση, η καλύτερη είναι μασίφ αλουμινένια...αλλά δεν νομίζω να βρεις...και αν βρεις θα είναι πανάκριβη.

m-power_01
29-07-13, 13:34
Η σωστή αντιστρεπτική είναι μασίφ, ένα κομμάτι όλη, χωρίς αρθρώσεις κλπ.

Μεταξύ αλουμινένιας και σιδερένιας, από άποψη αποτελεσματικότητας, δηλ. αύξηση της ακαμψίας, καλύτερη είναι η σιδερένια. Από την άλλη, οι αλουμινένιες, σε περίπτωση τράκας στον ένα θόλο (λένε ότι) σπάνε και δεν μεταφέρεται η ζημιά στον απέναντι.

Άρα, για καθημερινή χρήση, η καλύτερη είναι μασίφ αλουμινένια...αλλά δεν νομίζω να βρεις...και αν βρεις θα είναι πανάκριβη.

Θολομπαρα θες να πεις ετσι;
Αλλο αντιστρεπτική ράβδος και αλλο μπάρα θόλων

6ylinder
29-07-13, 14:06
Ναι ρε συ...μου ξέφυγε.

Μασίφ έβγαζε σίγουρα η sparco, τώρα νομίζω τις βγάζει ρυθμιζόμενες με άρθρωση.

Σίγουρα μασίφ αλουμινίου βγάζει η ultra racing και είναι και οικονομικές (υπάρχει κ στην Ελλάδα αντιπρόσωπος). Το μόνο κακό για μένα σε αυτές, είναι ότι πιάνουν σε 2 βίδες στο θόλο και όχι και στις 3.

Bazil Van Sinner
29-07-13, 14:22
Φοραω αντιστρεπτικες και μπαρες θολων της Schnitzer.

Aν ειναι να διαλεξεις ενα απο τα δυο ,θα προτεινα τα ζαμφορ,θα την νιωσεις την αλλαγη πιο πολυ,θα χασεις τις "κλισεις"στις στροφες.

Το οτι δεν δουλευουν οι μπαρες θολων το θεωρω ακυρο,εκτος και αν υπαρχουν τοσο χαλια προ'ι'οντα.Τωρα τελευταια χρειαστηκε σε ενα μου ταξιδι να πρεπει να φορτωσω στην επιστροφη και ετσι εφυγα χωρις το πισω καθισμα και με τις πλατες σε ανακλιση,ετοιμο για φορτωμα,στην Εγνατια δεν την ακουσα για να πω την αληθεια,αλλα στα κλειστα κομματια στο επαρχιακο δικτυο,χωρις μουσικη στην καμπινα το πορτ-μπαγαζ ανοιχτο "ακουγα" την δουλεια που εκανε.thumb

mitsos_chania
29-07-13, 16:08
Θολομπαρα θες να πεις ετσι;
Αλλο αντιστρεπτική ράβδος και αλλο μπάρα θόλων

Κανα καλο και οχι πολυ ακριβο σετ εχεις να προτεινεις σπυρο?


Sent from my iPad using Tapatalk

m-power_01
29-07-13, 16:22
Κανα καλο και οχι πολυ ακριβο σετ εχεις να προτεινεις σπυρο?


Sent from my iPad using Tapatalk

Εγω έχω eibach. Αυτές δίνει ο schnitzer, με λίγο μελάνι και κάνα 300αρι καπέλο.
Καλές είναι και οι HR έχουν και 3 ρυθμίσεις πίσω αν σε ενδιαφέρει.


Sportstabilisatoren
Stabilisator
stabi
Anti-roll-kit

λέξεις κλειδιά στο ebay.de

ghost-rider
29-07-13, 18:29
Δεν γινεται να βαλεις θολομπαρα και να περιμενεις να δεις τη διαφορα στην αισθηση που σου δινει το αμαξι.
Για 46αρι μιλαμε ρε παιδια. Ενταξει δεν ειναι μπετο αλλα δεν ειναι και βεργουλο...

Η θολομπαρα αξιζει σιγουρα αν εχει το αμαξι επανω σφιχτη αναρτηση.
Αυτο γιατι δενει τους θολους, οι οποιοι:
1) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να συγκλινουν. Πλησιαζουν ο ενας στον αλλο.
2) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να πετανε καρουμπαλα και σε προχωρημενες καταστασεις να κανουν ρηγματα, να ξεπονταρονται κλπ κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση χρησιμα ειναι και τα πιατελα που δινει η bmw για την ενισχυση του εμπρος θολου στα e46.
Αυτα σε συνδιασμο με το πιατελο της θολομπαρας, κανουν το θολο σαντουιτς και πλεον μπορεις να πεις οτι οι αντοχες του εκτιναζονται.

Αποψη μου.
Αν το αμαξι εχει στοκ αναρτηση, η θολομπαρα δεν θα κανει τπτ.
Αν υπαρχει σφιχτη αναρτηση(αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες), χρειαζεται θολομπαρα.
Αν καποιος θελει να βαλει σφιχτη αναρτηση καλο ειναι να προγραμματιζει και τη θολομπαρα καθως και τα πιατελακια της bmw.

m-power_01
29-07-13, 18:31
Δεν γινεται να βαλεις θολομπαρα και να περιμενεις να δεις τη διαφορα στην αισθηση που σου δινει το αμαξι.
Για 46αρι μιλαμε ρε παιδια. Ενταξει δεν ειναι μπετο αλλα δεν ειναι και βεργουλο...

Η θολομπαρα αξιζει σιγουρα αν εχει το αμαξι επανω σφιχτη αναρτηση.
Αυτο γιατι δενει τους θολους, οι οποιοι:
1) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να συγκλινουν. Πλησιαζουν ο ενας στον αλλο.
2) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να πετανε καρουμπαλα και σε προχωρημενες καταστασεις να κανουν ρηγματα, να ξεπονταρονται κλπ κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση χρησιμα ειναι και τα πιατελα που δινει η bmw για την ενισχυση του εμπρος θολου στα e46.
Αυτα σε συνδιασμο με το πιατελο της θολομπαρας, κανουν το θολο σαντουιτς και πλεον μπορεις να πεις οτι οι αντοχες του εκτιναζονται.

Αποψη μου.
Αν το αμαξι εχει στοκ αναρτηση, η θολομπαρα δεν θα κανει τπτ.
Αν υπαρχει σφιχτη αναρτηση(αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες), χρειαζεται θολομπαρα.
Αν καποιος θελει να βαλει σφιχτη αναρτηση καλο ειναι να προγραμματιζει και τη θολομπαρα καθως και τα πιατελακια της bmw.

καμαρώνω... Πως τα λες ετσι

ghost-rider
29-07-13, 18:36
καμαρώνω... Πως τα λες ετσι

:hystericalbs1:

dark knight
29-07-13, 18:42
δωσε καμια πληροφορια για τα πιατελα.κωδικοι?

m-power_01
29-07-13, 18:46
51 71 7 036 781

ghost-rider
29-07-13, 18:47
δωσε καμια πληροφορια για τα πιατελα.κωδικοι?


Με ενα γρηγορο γκουκλαρισμα...

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2012/08/8185ce49-1.jpg

Οι κωδικοι φαινονται επανω.
51 71 7 036 781.

Ειναι γνωστο σαν πακετο ανωμαλου οδοστρωματος.
Παρεμβαλονται μεταξυ τοπ μαουντ και θολου.

m-power_01
29-07-13, 18:49
Poor road package (S815A)

nikos1400
29-07-13, 20:49
να τονισουμε επισης επειδη το βλεπουμε συνεχεια αυτο το λαθος, της "ρυθμιζομενης" μπαρας θολων...

πρεπει οπως ειπε ο εξακυλινδρος φιλος παραπανω να ειναι ενα κομματι.

αυτες οι -με συγχωρειτε- παπαριες στις φτηνες του ebay με το "ρυθμιστικο" στη μεση της μπαρας,
ειναι για να φερουνε ενα χαμηλης ποιοτητας προϊον στα μετρα του (ισως καταπονημενου και ολιγον "οφφ" [βλ. Ε30]) αμαξωματος.

τωρα, εαν δε διαθετει καποιος τριψηφια ευρω για την Χ επωνυμη μπαρα θολων,
απολυτα σεβαστο και αυτο, αλλα να μην εχουμε και αυταπατες.
thumb

6ylinder
30-07-13, 09:05
Η θολομπαρα αξιζει σιγουρα αν εχει το αμαξι επανω σφιχτη αναρτηση.
Αυτο γιατι δενει τους θολους, οι οποιοι:
1) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να συγκλινουν. Πλησιαζουν ο ενας στον αλλο.
2) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να πετανε καρουμπαλα και σε προχωρημενες καταστασεις να κανουν ρηγματα, να ξεπονταρονται κλπ κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση χρησιμα ειναι και τα πιατελα που δινει η bmw για την ενισχυση του εμπρος θολου στα e46.
Αυτα σε συνδιασμο με το πιατελο της θολομπαρας, κανουν το θολο σαντουιτς και πλεον μπορεις να πεις οτι οι αντοχες του εκτιναζονται.

Αποψη μου.
Αν το αμαξι εχει στοκ αναρτηση, η θολομπαρα δεν θα κανει τπτ.
Αν υπαρχει σφιχτη αναρτηση(αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες), χρειαζεται θολομπαρα.
Αν καποιος θελει να βαλει σφιχτη αναρτηση καλο ειναι να προγραμματιζει και τη θολομπαρα καθως και τα πιατελακια της bmw.

Φίλε μου, οι δυνάμεις που ασκούνται στο σασί στρίβοντας πχ με 0,7g, είναι ουσιαστικά οι ίδιες είτε έχεις σκληρή είτε μαλακή ανάρτηση. Απλώς κατανέμονται διαφορετικά στους 4 τροχούς και εν συνεχεία στην ανάρτηση και στο σασί.

Οπότε η μπάρα θόλων πάντα δουλεύει. Θα έλεγα επίσης πως όσο πιο σκληρή ανάρτηση έχει, έτσι ώστε οι δυνάμεις των τροχών να είναι πιο ισορροπημένες μεταξύ τους, τόσο λιγότερη δουλειά κάνει...

https://www.e30m3project.com/e30m3performance/myths/Strutbar_Theory/strut_bar_theory.htm

Vassilis ///M
30-07-13, 18:53
TA Technix και δεν συμμαζεύεται...
Πολύ καλή και αξιόπιστη βελτίωση σε συνάρτηση με τα λεφτά της...

Έχω δει σημαντική βελτίωση του εμπρός συστήματος διεύθυνσης...
Σοβαρά μιλάω,έχω την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο το αυτοκίνητο πλέον...

BMW2jz
30-07-13, 19:38
Από θέμα πρόσφυσης δεν με ενδιαφέρει τόσο γιατί πατάω ικανοποιητικά,
πιο πολύ με ενδιαφέρει για να σβήσω μια μικρή κλίση που κάνει το αμάξι.

οταν την παραγκειλεις παρε κ με μια για πισω για μενα:thumbsup: η διαφορα αισθητη σιγουρα ειδικα οταν μπαινεις με πολλα....μειωνει κατα πολυ την ακαμψια του πλαισιουthumb

ghost-rider
30-07-13, 20:00
Φίλε μου, οι δυνάμεις που ασκούνται στο σασί στρίβοντας πχ με 0,7g, είναι ουσιαστικά οι ίδιες είτε έχεις σκληρή είτε μαλακή ανάρτηση. Απλώς κατανέμονται διαφορετικά στους 4 τροχούς και εν συνεχεία στην ανάρτηση και στο σασί.

Οπότε η μπάρα θόλων πάντα δουλεύει. Θα έλεγα επίσης πως όσο πιο σκληρή ανάρτηση έχει, έτσι ώστε οι δυνάμεις των τροχών να είναι πιο ισορροπημένες μεταξύ τους, τόσο λιγότερη δουλειά κάνει...

https://www.e30m3project.com/e30m3performance/myths/Strutbar_Theory/strut_bar_theory.htm

Ζητω προκαταβολικα συγγνωμη. Θα γινω κουραστικος, αλλα δεν μπορω περιληπτικα να σου παραθεσω τις σκεψεις μου.
Στο αρθρο που παραθετεις γινονται ενα σωρο παραδοχες, με αποτελεσμα να εξεταζεις κατι που απεχει απο την πραγματικοτητα.

Eν παση περιπτωση, αποδεχομενος ολα οσο αναφερει το αρθρο αυτο, σκαλωνω στο οτι αγνοει τον τροπο με τον οποιο εφαρμοζεται η δυναμη, τη στιγμη που εκει ειναι ολη η ουσια.
Δε σε ενδιαφερει το μετρο της δυναμης.
Σε ενδιαφερει ποσο γρηγορα αναπτυσσεται αυτη.
Αν μιλαμε για αμαξι που δεν μπορει να διαχειριστει σταθερες δυναμεις, μιλαμε για τρελο βεργουλο. Τετοια δεν εφτιαχναν ουτε προπολεμικα.

Οταν λοιπον εχεις στοκ αναρτηση η δυναμη ασκειται προοδευτικα.
Πολυ προοδευτικα, γι αυτο και εσυ μεσα δεν νιωθεις σχεδον τιποτα.
Κανεις τιμονια και δε νιωθεις να ξεκαβαλας απο το καθισμα, πατας λακουβα και δε νιωθεις σχεδον τιποτα.

Οταν σφιγγει η αναρτηση τα φορτια στο θολο περνανε πολυ αποτομα.
Κανεις τιμονια και νιωθεις τα πλευρα σου να ζοριζονται, πατας λακουβα και πιστευεις οτι θα ξεχαρβαλωθει το αυτοκινητο.
Γιατι?
Επειδη τα φορτια πλεον μεταβιβαζονται στο αμαξωμα πολυ πιο αποτομα.
Και αυτο το αποτομο ειναι που δεν αντεχει το αμαξωμα.
Επι της ουσιας πλεον μιλαμε για κρουσεις.
Και αυτες τις κρουσεις ειναι που θες να διαχειριστεις καλυτερα με τη θολομπαρα.

Σημειωση: Αν σκεφτουμε οτι ο θολος δεν ειναι κατακορυφος αλλα υπο γωνια, κατανοουμε οτι ακομα και σε λακουβα αναπτυσσονται οριζοντιες δυναμεις.
Η θολομπαρα δλδ θα δουλεψει και στη λακουβα και στο kerb και στην τιμονια.
Και τα φορτια που θα κληθει να παραλαβει σε ενα αμαξι με σφιχτη αναρτηση ειναι πολυ μεγαλυτερα απο ενα με στοκ.
Δεν περιμενεις να προσφερει σε μια ομαλη στροφη με ασφαλτο αλφαδι. Δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Εκει το αμαξι αντεχει μια χαρα με οποιαδηποτε αναρτηση.

mitsos_chania
30-07-13, 20:55
TA Technix και δεν συμμαζεύεται...
Πολύ καλή και αξιόπιστη βελτίωση σε συνάρτηση με τα λεφτά της...

Έχω δει σημαντική βελτίωση του εμπρός συστήματος διεύθυνσης...
Σοβαρά μιλάω,έχω την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο το αυτοκίνητο πλέον...

Μιλας για αναρτηση κομπλε βασιλη?

wheelman
30-07-13, 21:05
Μιλας για αναρτηση κομπλε βασιλη?

Μάλλον μονο για τις θόλο μπάρες,
Τις έχω κ εγώ κ για τα λεφτά τους είναι μια χαρά!!!

Sent from my OT-997D using Tapatalk 2

mitsos_chania
30-07-13, 23:10
Μάλλον μονο για τις θόλο μπάρες,
Τις έχω κ εγώ κ για τα λεφτά τους είναι μια χαρά!!!

Sent from my OT-997D using Tapatalk 2

Δεν τις βρηκα καπου.εχουμε κανα λινκ?


Sent from my iPad using Tapatalk

wheelman
30-07-13, 23:36
Δεν τις βρηκα καπου.εχουμε κανα λινκ?


Sent from my iPad using Tapatalk

Για δες αυτό (https://www.fk-shop.de/index.php?filterVehicle+Model=3Ser+E46&filterVehicle+Manufacturer=BMW&followSearch=9848&verbose=true&lang=1&searchparam=strut&cl=search&filterPreis=15-72.6) και αυτό (https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/index.php/cat/c342_E46.html)

Christopherk
31-07-13, 01:51
Για δες αυτό (https://www.fk-shop.de/index.php?filterVehicle+Model=3Ser+E46&filterVehicle+Manufacturer=BMW&followSearch=9848&verbose=true&lang=1&searchparam=strut&cl=search&filterPreis=15-72.6) και αυτό (https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/index.php/cat/c342_E46.html)

40¤ ???

mitsos_chania
31-07-13, 07:54
40¤ ???

δεν ειδα να εχουν για 6κυλινδρο

6ylinder
31-07-13, 08:58
Οταν λοιπον εχεις στοκ αναρτηση η δυναμη ασκειται προοδευτικα.............

Οταν σφιγγει η αναρτηση τα φορτια στο θολο περνανε πολυ αποτομα.
Κανεις τιμονια και νιωθεις τα πλευρα σου να ζοριζονται, πατας λακουβα και πιστευεις οτι θα ξεχαρβαλωθει το αυτοκινητο.
Γιατι?
Επειδη τα φορτια πλεον μεταβιβαζονται στο αμαξωμα πολυ πιο αποτομα.
Και αυτο το αποτομο ειναι που δεν αντεχει το αμαξωμα.
Επι της ουσιας πλεον μιλαμε για κρουσεις.
Και αυτες τις κρουσεις ειναι που θες να διαχειριστεις καλυτερα με τη θολομπαρα.

Σημειωση: Αν σκεφτουμε οτι ο θολος δεν ειναι κατακορυφος αλλα υπο γωνια, κατανοουμε οτι ακομα και σε λακουβα αναπτυσσονται οριζοντιες δυναμεις.
Η θολομπαρα δλδ θα δουλεψει και στη λακουβα και στο kerb και στην τιμονια.
Και τα φορτια που θα κληθει να παραλαβει σε ενα αμαξι με σφιχτη αναρτηση ειναι πολυ μεγαλυτερα απο ενα με στοκ.
Δεν περιμενεις να προσφερει σε μια ομαλη στροφη με ασφαλτο αλφαδι. Δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Εκει το αμαξι αντεχει μια χαρα με οποιαδηποτε αναρτηση.

Δίκιο έχεις στο ότι με τη σκληρή ανάρτηση οι δυνάμεις περνάνε πιο απότομα στο πλαίσιο και σε άλλο μέγεθος.

Όμως, είτε προοδοευτικά (στατική φόρτιση) είτε απότομα (δυναμική φόρτιση), υπάρχουν πάντα δυνάμεις και οι δυνάμεις προκαλούν πάντα παραμορφώσεις. Οπότε η μπάρα θόλων πάντα θα δουλέψει.

Φυσικά και στις λακούβες και στα κερμπ θα δουλέψει η μπάρα,όπως λες.

Δεν είναι το θέμα να αντέξει το αμάξι σε μια ομαλή στροφή με άσφαλτο αλφάδι...το θέμα είναι να αλλοιώσει το δυνατόν λιγότερο τη γεωμετρία του κ να περιορίσει τις στρεβλώσεις.

Christopherk
31-07-13, 10:08
δεν ειδα να εχουν για 6κυλινδρο

Έχει στο δεύτερο link, είναι η δεξιά.

Vassilis ///M
01-08-13, 18:17
50€ την πλήρωσα πριν 2 χρόνια αλουμινένια.....

Είναι απλά κορυφή κατ'εμέ....

mitsos_chania
01-08-13, 20:07
50¤ την πλήρωσα πριν 2 χρόνια αλουμινένια.....

Είναι απλά κορυφή κατ'εμέ....

Ποια απ'ολες βασιλη?

Vassilis ///M
02-08-13, 17:53
Ποια απ'ολες βασιλη?

TA Technix μπροστινή μπάρα θόλων...

Πίσω μπάρα δεν μπαίνει στα cabrio :thumbsdown::thumbsdown:

diosak
23-04-15, 23:56
Υπάρχει κανείς που έχει βάλει μπροστινή μπάρα της Ultra Racing να μου πει εντυπώσεις?

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

nuovo..
23-04-15, 23:58
TA Technix μπροστινή μπάρα θόλων...

Πίσω μπάρα δεν μπαίνει στα cabrio :thumbsdown::thumbsdown:

Αξιζει βασιλη,καταλαβες διαφορα;εχεις φωτο;

Vassilis ///M
24-04-15, 20:25
Αξιζει βασιλη,καταλαβες διαφορα;εχεις φωτο;

Καλησπέρα φίλε,

Είδα διαφορά σχετικά με το δέσιμο της μπάρα θόλων...
Γενικά το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου το αισθάνομαι πιο σφιχτό και το τιμόνι έχει γίνει πιο στιβαρό και πιο άμεσο πλέον...

Στις στροφές ειδικά αν μπω με περισσότερα χλμ το βλέπω πλέον ότι ακολουθεί γραμμές και πορεία σαν τρένο...

Φωτό:

30261

BILL007
24-04-15, 20:48
Για τους έχοντες Ε46 με το Μ43 η καλύτερη που έχω δει και στην πιο λογική τιμή https://www.ebay.co.uk/itm/Ultra-Racing-Front-Strut-Brace-BMW-3-Series-E46-318-1-9-1999-2001-TW2-176-/400620433589?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d46d6b0b5

diosak
24-04-15, 21:04
Για τους έχοντες Ε46 με το Μ43 η καλύτερη που έχω δει και στην πιο λογική τιμή https://www.ebay.co.uk/itm/Ultra-Racing-Front-Strut-Brace-BMW-3-Series-E46-318-1-9-1999-2001-TW2-176-/400620433589?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d46d6b0b5
Αυτην σκεφτομαι κι εγω. Εντυπωσεις? Δενει καλα στα 2 σημεια του top mount?

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Moufas E46
24-04-15, 21:24
Για τους έχοντες Ε46 με το Μ43 η καλύτερη που έχω δει και στην πιο λογική τιμή https://www.ebay.co.uk/itm/Ultra-Racing-Front-Strut-Brace-BMW-3-Series-E46-318-1-9-1999-2001-TW2-176-/400620433589?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d46d6b0b5

και γιατι οχι αυτη βασιλη που ειναι στη μιση τιμη? τι διαφορες εχουν?

https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-Series-4-Cylinder-M-Front-Up-Aluminium-Strut-Tower-Bar-Brace-Stress-/221197382281?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3380643289&vxp=mtr

BILL007
24-04-15, 21:42
και γιατι οχι αυτη βασιλη που ειναι στη μιση τιμη? τι διαφορες εχουν?

https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-3-Series-4-Cylinder-M-Front-Up-Aluminium-Strut-Tower-Bar-Brace-Stress-/221197382281?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3380643289&vxp=mtr

Γιατί θα βρίσκει στην εσωτερική επένδυση του καπό, πράγμα που εμένα δεν μου αρέσει αισθητικά, ασχέτως αν έχω ακριβώς αυτή που πόσταρες thumb

BILL007
24-04-15, 21:43
Αυτην σκεφτομαι κι εγω. Εντυπωσεις? Δενει καλα στα 2 σημεια του top mount?

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

Και εμένα αυτή είναι μια μικρή "ένσταση". Θεωρώ ότι καλύτερα θα ήταν να πιάνει όλες τις βίδες του θόλου, ωστόσο έχω δει και για 6κύλινδρο πολλές παρόμοιες που έχουν μόνο στις δυο βίδες. Με αυτό λοιπόν θεωρώ ότι τελικά δεν πρέπει να επηρεάζει σε κάτι τη λειτουργία του όλου συστήματος :original:

diosak
24-04-15, 22:24
Τελευταια απορια ειναι αν μενουν αρκετες βολτες με αυτη τη θολομπαρα σε συνδυασμο με το πακετο ενισχυσης θολων, ωστε να βιδωσουν σωστα τα παξιμαδια. Αν καποιος ξερει παχος θα βοηθουσε..

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

BILL007
24-04-15, 23:02
Δεν μένει, θέλει άλλες βίδες δυστυχώς αν βάλεις και τις ενισχύσεις και την θολόμπαρα...

diosak
24-04-15, 23:36
Δεν μένει, θέλει άλλες βίδες δυστυχώς αν βάλεις και τις ενισχύσεις και την θολόμπαρα...
Αλλαζουν οι βιδες? Δεν ειναι ενσωματωμενες στις βασεις?

ΥΓ. Το παχος της Ultra Racing πρεπει να ειναι 4mm.

Sent from my OnePlus One using Tapatalk

BILL007
25-04-15, 00:43
wheelman Ηλία θυμάσαι τι διαφορά του πάχους? Αν είναι να οργανώσουμε καμία μαζική παραγγελία βίδες ;)