Επιστροφή στο Forum : BMW 320 E90 κινητήρες
Καλημέρα σε όλους
Έχω μία απορία μιας και ψάχνουμε αμάξι με τον κολλητό μου
Το 320 με Ν46 μοτέρ αρχικά βγήκε με 150 άλογα.
Στη συνέχεια στο LCi βγήκε με 170 άλογα (Ν46 μοτέρ?)
Στο προ-facelift βγήκε με μοτέρ 170 ίππων?
ΥΓ: Εαν υπάρχει παρόμοιο θέμα παρακαλώ διαγράψτε το thread μου
tasos.kamv
27-07-13, 11:29
Δες πιο κάτω...
https://www.bmwheaven.com/database/browse.php?brand=BMW&series=3&code=E90
Τα 320 προ f/l είχαν Ν46Β20 valvetronic με 150HP και τα f/l 320 Ν43Β20 άμεσης έγχυσης με 170HP...
τελη 2007 βγηκαν και καποια προ φλ με το ν43β20αα και τα 170 αλογα.οι τελευταιες παρτιδες προ φλ δηλαδη.
Δες πιο κάτω...
https://www.bmwheaven.com/database/browse.php?brand=BMW&series=3&code=E90
Τα 320 προ f/l είχαν Ν46Β20 valvetronic με 150HP και τα f/l 320 Ν43Β20 άμεσης έγχυσης με 170HP...
πως τα λες ετσι Τασο???...διαβαζει και ο Σωχτον....και θα νομιζει ποιος ξερει τι εχει κατω απο το καπο του!!!:thumbsup:
τελη 2007 βγηκαν και καποια προ φλ με το ν43β20αα και τα 170 αλογα.οι τελευταιες παρτιδες προ φλ δηλαδη.
Πώς μπορώ να το βρω αυτό στο αυτοκίνητο?
Aπό το πλαίσιο?
Στεφανε, ο 170αρης ειναι ο Ν43, διβανος με αμεσο ψεκασμο και πεταλουδα.
Ψάξε για μοντέλο μετα το 07 , και τα si είχαν 170 hp.
m-power_01
27-07-13, 13:39
Πώς μπορώ να το βρω αυτό στο αυτοκίνητο?
Aπό το πλαίσιο?
Φαίνονται με το μάτι Στεφανε. Ο Ν46 έχει μικρο διακοσμητικό καπάκι που ξεχωρίζει ενα βυζί (απο κάτω ειναι το μοτέρ του valvetronic) . Ο Ν43 έχει μεγάλο επίπεδο .
Είμαι απο κινητό. Δεν μπορω να σου βρω φωτο. Αλλα αν ανεβασεις μπορω να σου πω.
m-power_01
27-07-13, 13:40
Ψάξε για μοντέλο μετα το 07 , και τα si είχαν 170 hp.
Τα si εχουν Ν45. Αλλο φρούτο
Τα si εχουν Ν45. Αλλο φρούτο
Eντάξει φανδάρε αλλα και αυτό 170 δεν ήταν?
177 ο Ν45.
Μήπως ξέρεις και την διαφορά στην ροπή που είχαν?
m-power_01
27-07-13, 13:48
Eντάξει φανδάρε αλλα και αυτό 170 δεν ήταν?
Ναι 170 ειναι (173 νομίζω ακριβώς) αλλά είναι πιο ειδικό αυτοκίνητο . Πρέπει να το θες και να το αγαπάς.
Ναι 170 ειναι (173 νομίζω ακριβώς) αλλά είναι πιο ειδικό αυτοκίνητο . Πρέπει να το θες και να το αγαπάς.
Ενα 320 mpak δεν ήταν???
(ειχε και ένα καπάκι carbon)
michaelp900
27-07-13, 13:59
Το δικο μου ειναι προ-f/l Φεβρουαριος 2008 με 170.Το σημα στο μοτερ ειναι κανονικο οπως και εξωτερικα.Στα 150 ηταν αναγλυφο.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Οχι το σήμα είχε το καπάκι της μηχανής carbon αν θυμάμαι ...
michaelp900
27-07-13, 14:08
Carbon ΑΝ ειχε θα ειχε το S.I.Μαλιστα το θυμαμαι γιατι οταν ηταν να το παρουμε ηταν με τα 150 και χωρις efficient dynamics και μας ειπε η πωλητρια καντε υπομονη θα βγει σε λιγο καιρο με τα 170 και με e.dynamics.Οταν ρωτησα πως το ξεχωριζεις μαζι με ολα τα κλασσικα ηταν και το σημα μεσα στη μηχανη.Μαλιστα και σε ξενα forum το ιδιο ελεγαν. :)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Carbon ΑΝ ειχε θα ειχε το S.I.Μαλιστα το θυμαμαι γιατι οταν ηταν να το παρουμε ηταν με τα 150 και χωρις efficient dynamics και μας ειπε η πωλητρια καντε υπομονη θα βγει σε λιγο καιρο με τα 170 και με e.dynamics.Οταν ρωτησα πως το ξεχωριζεις μαζι με ολα τα κλασσικα ηταν και το σημα μεσα στη μηχανη.Μαλιστα και σε ξενα forum το ιδιο ελεγαν. :)
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Beta
Ναι για το si λέω οτι πρέπει να είχε καπακι μηχανής carbon
Πώς μπορώ να το βρω αυτό στο αυτοκίνητο?
Aπό το πλαίσιο?
και απο εκει αλλα το πιο ευκολο ειναι απο το στροφομετρο.ο κοφτης στον ν46 ειναι στις 6500σαλ ενω στον ν43 στις 7000σαλ.
Δειτε εδω:
https://www.bmwheaven.com/database/engine.php
ο Ν43 αποδιδει 170 ιππους στις 6700 και 210 Νm στις 4250 απο 1995cc.
ο Ν45 αποδιδει 173 ιππους στις 7000 και 200 Nm στις 4250 απο 1997cc.
Διβανοι πεταλουδατοι αμφοτεροι, ο ενας αμεσου ψεκασμου κι ο αλλος οχι.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Πείτε μου και τις γνώμες σας για τον Ν45 320 Si εαν τελικά καταλήξει
Τι να προσέξει?
δεν θα το προτινα σε σχεση με τον ν43(κυριως για καταναλωση το λεω) αλλα ας μιλησουν οι ειδικοτεροι καλυτερα.
giannis_compact
27-07-13, 15:14
Η καταναλωση του Ν45 ειναι πραγματικα πολυ μεγαλη. Εχω δει και ενα Ν45 σπασμενο με 40.000 χιλιομετρα αλλα μεχρι εκει, δε γνωριζω κατι παραπανω.
Ωρααιο μοτερ ο Ν45 με αγωνιστικη αισθηση. Μετα τη Honda, το δυνατοτερο ατμοσφαιρικο διλιτρο σημερα. Στα μειον του η καταναλωση και η συντηρηση, πρεπει να καιει 2-3 λιτρα παραπανω απο τον 43αρη ενω απαιτει ρυθμιση βαλβιδων μια στο τοσο.
m-power_01
27-07-13, 18:32
Ενα 320 mpak δεν ήταν???
(ειχε και ένα καπάκι carbon)
Εξωτερικά διαφέρει ελάχιστα με το m-pack. Ανάρτηση m-pack και μια μηχανή με εντελώς διαφορετική φιλοσοφία απο τα λοιπά τετρακυλινδρα της εταιρίας. Ξεχωριστό μπλοκ από όλα τα άλλα, αλλα εμβολα, αλλα όλα.
Επίσης το καπάκι μόνο ζυγίζει 10 κιλα λιγότερο απο το 320.
Απουσία valvetronic , στροφαρισμα, και valvetrain ala M3 χωρις αυτορυθμιζομενες βαλβίδες .
Κοντό διαφορικο μόλις 4.10 , δυνατοτερα φρένα
Και 2600 κομμάτια παραγωγής !
Ακόμα και το ford focus rs που λένε συλλεκτικό έχει βγει 4501 κομμάτια .
Με λίγα λόγια η si ειναι η μοναδική Ε9χ που πέρα απο την Μ3 θα την συζητάμε και μετά απο 15 χρόνια. Γιατί θα μιλάμε για το 320 και τον άμεσο ψεκασμο του (που τότε θα βάζουμε καύσιμο σε χαπακι) ή για το 335 και τις δυο τουρμπινες (που τότε θα βάζουμε 6)
tasos.kamv
27-07-13, 18:55
Ανεβάζω δύο photos για βοήθεια..
Είναι εμφανής η διαφορά στα δύο καπάκια...
Η πρώτη photo είναι από Ν46Β20 (150ΗΡ) και η δεύτερη από Ν43Β20 (170ΗΡ)
Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
m-power_01
27-07-13, 20:37
Ο Στέφ ρωτάει για προβλήματα στο si. Προσωπικά έχω ακούσει για ραγισμενα χιτωνια.
Προσωπικά έχω δει δυο σπασμένα μπλοκ.
Αλλά έχω δει και δυο σπασμένα Ν43.
Οπως επίσης έχω δει και το παλιο του Ντινου με κάποια χλμ αλλά άριστο.
Ο κωδικός αριθμός του μοτέρ φαίνεται και στην άδεια κυκλοφορίας,αλλά και στο realoem,εάν βάλεις αριθμό πλαισίου.
Εμένα πάντως ο N43 (Ε91 Touring 320i LCI) με ικανοποιεί απόλυτα.
Πολιτισμενη λειτουργία για 4-κυλινδρο, ωραίο revving εάν το κυνηγήσεις (κόφτης γύρω στις 7000 rpm),χωρίς να είναι αδειος χαμηλά,δεν καίει σταγόνα λάδι και η κατανάλωσή του (ιδίως εάν το επιδιώκεις να κινηθείς οικονομικά σε συγκεκριμένη διαδρομή) είναι πάρα πολύ καλή για δίλιτρο.
Σίγουρα ένα μικρότερου κυβισμού μοτέρ με turbo,στην παρούσα φάση,για ευνόητους λόγους δε θα με χαλούσε,αλλά overall το θεωρώ ένα πολύ τίμιο μοτέρ (βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ):thumbsup:
.....(βέβαια έχω σκεφτεί παρα πολλές φορές τι θα έκανε το ίδιο αμάξι με ένα 6-κύλινδρο μοτέρ):thumbsup:
τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!:thumbsup:
Αρη, πιστευε και μην ερεύνα! :D
τιποτα παραπανω!!!!....εκτος ισως απο εναν διαφορετικο ηχο......θελω να πιστευω!!!:thumbsup:
Πίστευε και μη ερεύνα...:hystericalbs1:
Κακά τα ψεματα,άλλη φάση τα 6-κυλινδρα,ειδικά τα BMW.
Και μόνο η μελωδία αρκεί.
Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
αϊ γεια σου συνονοματε!!!:thumbsup:
το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!:thumbsup:
Καταπληκτικο μοτερ ο Ν43, ενω στις δυναμομετρησεις των περιοδικων της εποχης (2007-2008) απεδιδε απο 181 εως 183 ιππους.
Πιθανότατα, έχει να κάνει με το γερμανικό σύστημα φορολόγησης,βάσει της ιπποδύναμης (170 PS=125 KW);
evo τευχος δεκεμβριου 2008 η ιανουαριου 2009, δε θυμαμαι ακριβως,183 αλογα δυναμομετρημενο το 320.
Επισης, συγκριτικο με Α4 και c class μερικους μηνες νωριτερα το οδιο περιοδικ το μετρησε στα 181 αλογα και 22 kgm ροπης.
Με προγραμμα και αφαιρεση προκαταλυτων φτανει και τα 190, με καλη αυξηση και στη ροπη. Δειτε το θρεντακι του Γιαννη DCT για το e92 που ειχε και το ανοιγμα που εκανε με ενα ιδιο.
Πιθανότατα, έχει να κάνει με το γερμανικό σύστημα φορολόγησης,βάσει της ιπποδύναμης (170 PS=125 KW);
Οι γερμανοι ειναι μαλλον συντηρητικοι στα νουμερα τους. Και το GTI που ειχα εβγαλε 218μαμα.
Αφού δεν τα πουλάμε που δεν τα πουλάμε τα "εργαλεία" μας,είσαι να τα "τσιγκλίσουμε" λίγο,Άρη; :thumbsup:
Αντε, μπας και περασουμε καμια Corolla!
Οι γερμανοι ειναι μαλλον συντηρητικοι στα νουμερα τους. Και το GTI που ειχα εβγαλε 218μαμα.
Αυτό λέω,νομίζω ότι το κάνουν επίτηδες,ώστε κάποια μοντέλα να υπάγονται,λόγω της ανακοινώσιμης και όχι πραγματικής ιπποδυναμής τους,σε μικρότερη φορολογική κλίμακα.
Ήταν συχνό φαινόμενο σε αρκετά γερμανικά μοντέλα (τουλάχιστον στο παρελθόν).
Δεν ξέρω αν ισχύει συγκεκριμένα για τον Ν43.
Πάντως και Ασσος 116i LCI (Ν43Β16),είχε μετρηθεί στην Ελλάδα στα 130 άλογα,αν θυμάμαι καλά.
Ίσως είναι και θέμα δυναμόμετρου πάντως.
Αντε, μπας και περασουμε καμια Corolla!
:hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
την περναμε!!!.....μην κοιτας που δινω χαντικαπ αναμενο κλιματισμο και DTC στο ΟΝ!!!
:thumbsup:
Όπως λέει και ένας φίλος, "Δυναμόμετρο είναι ο δρόμος".
Οπότε όσα άλογα και αν (λέμε ότι) έχουμε,εάν μας παιρνάνε τα Corolla,υπάρχει ζήτημα.:th_Laie_67-1:
(By the way,παλιός Corrolaκιας κι εγώ. Αγαπημένο αυτοκίνητο για πολλούς λόγους).
Πάντως τη μόντα με τους προκαταλυτες τη σκέφτομαι σοβαρά.
(Υ.Γ. Συγγνώμη για τα off topic,Στεφανε. Από την πόλη έρχομαι,και στην κορφή Corolla...:th_Laie_67-1:).
Καλημέρα παίδες!!!Αν αφαιρέσουμε μόνο προκαταλύτες,χωρίς πρόγραμμα τι γίνεται;Για να αφαιρεθουν πρέπει να αλλάξουμε το χταπόδι η είναι κόψε ράψε δουλειά;
Δεν υπάρχει πρόβλημα για το off topic!
Πάντως ο Si εαν συντηρηθεί σωστά νομίζω δεν θα υπάρχει πρόβλημα
Κάθε πόσα χλμ θέλει ρύθμιση βαλβίδων;
Καθε 50.000 αν θυμαμαι καλα.
Πανο, χρειαζεσαι πολλαπλη εξαγωγης. Μπορει να κανει απο N45B16, εκεινη δεν εχει προκαταλυτες αλλα καποιος πρεπει να μετρησει διαμετρο αυλων. Χωρις επαναπρογραμματισμο θα εχεις check engine. Μπορει και χαλια μιγμα.
Kαι μια ερώτηση ακόμη.Ο καταλύτης μου έχει αρχίσει να κουδουνίζει.Ενίοτε μου πετάει και κανένα check engine με το διαγνωστικό να λέει για προβλημα στον καταλύτη και αντικατάσταση.Μετά απο κανένα ταξιδάκι ή λίγο σκίσιμο σβήνει.Μπορεί αυτός ο καταλύτης να αντικατασταθεί απο κάποιον πιο ελέυθερο after market χωρίς λαμπάκια κινητήρα αναμένα και αν ναι θα υπάρχξει ενδεχομένως κάποιο κέρδος σε ροπή ή ιπποδύναμη:thumbsup:;Το αμάξι είναι 320 Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Πείτε μου και τις γνώμες σας για τον Ν45 320 Si εαν τελικά καταλήξει
Τι να προσέξει?
Στεφ καταρχάς αν θέλεις μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσετε το si μου για να έχετε πιο άμεσες εντυπώσεις.
Το μοτέρ εάν το προσέχεις και το φροντίζεις, δεν θα βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υπάρχουν si με 200.000κμ.
Τα προβλήματα στα si προκλήθηκαν από άγνοια, έλλειψη φροντίδας και συντήρησης.
Επειδή το μπλοκ είναι αλουμίνιο και όχι χυτοσίδηρος, ζορίζεται στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και φορτίου. Συνεπώς θέλει προσοχή, δηλαδή όταν είναι κρύο να μη το σκίζει(ς).
Επίσης προσοχή:
...στα διαστήματα service, αυστηρά κάθε 9-10Κ κμ ή χρόνο αλλαγή λαδιών με castrol edge 0-40
...τσεκάρισμα βαλβίδων κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών λέει η BMW, εγώ τις είδα στα 40.000 κμ
...μπουζάκια άλλαξα στα 45.000 κμ
...βενζίνη 97+ οκτάνια (βάζω vpower)
Κάποια si στην αρχή είχαν θέματα επειδή όχι μόνο δεν γινόντουσαν σωστά τα παραπάνω, αλλά δεν είχε γίνει σε κάποια και η ανάκληση για τον εντατήρα καδένας. Εμένα πχ την έχει κάνει στο Σπανό.
Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.
Προσωπικά επειδή είχα το μοτέρ με τα 170 ed στην 120i, δεν αλλάζω το si με τίποτα και με κανένα Ε90 με ed 170hp! Ο τσαμπουκαλεμένος ήχος, η άμεση απόκριση του μοτέρ, λόγω έλλειψης valvetronic και πιο ελαφρύ βολάν μαζί με την πιο κοντή τελική σχέση το κάνει πολύ πιο fun και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Ό,τι άλλο θες...ρώτα. :cheers:
Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.
Ωραία ολα αυτά αλλά αυτό ΠΩΣ θα το κάνει ποιός ιδιοκτήτης θα τον αφήσει να βάλει χέρι???
Ωραία ολα αυτά αλλά αυτό ΠΩΣ θα το κάνει ποιός ιδιοκτήτης θα τον αφήσει να βάλει χέρι???
Αυτός που τον ενδιαφέρει να πουλήσει το αυτοκίνητό του. :thumbsup:
Όταν θα το πάει να το τσεκάρει ένας μηχανικός, θα του πάρει μια συμπίεση. Ούτε 5 λεπτά δουλειά δεν είναι... thumb
Ρε σεις, ο Ν43 δεν εχει valvetronic λεμε!
Επισης, το si εχει πολυ κοντο βημα 4.10 και ξεγελα στην αποκριση.
Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.
Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.
Για το 1nm μιλάς???
αϊ γεια σου συνονοματε!!!:thumbsup:
το λεω οτι βγαζω πανω απο 170 αλογα και δεν με πιστευουν!!!:thumbsup:
Παιδια, τον χανουμε τον μοντερεϊτορ...
:hystericalbs1:
Γεια σου Αρη!!
Για το 1nm μιλάς???
:hystericalbs1::hystericalbs1:
Αααααχαχαχα
10 Nm ειναι βρε, 1 kgm! αλλα παιζει ρολο και ποσο γεματη ειναι η καμπυλη μεχρι τις 4250.
Kαι μια ερώτηση ακόμη.Ο καταλύτης μου έχει αρχίσει να κουδουνίζει.Ενίοτε μου πετάει και κανένα check engine με το διαγνωστικό να λέει για προβλημα στον καταλύτη και αντικατάσταση.Μετά απο κανένα ταξιδάκι ή λίγο σκίσιμο σβήνει.Μπορεί αυτός ο καταλύτης να αντικατασταθεί απο κάποιον πιο ελέυθερο after market χωρίς λαμπάκια κινητήρα αναμένα και αν ναι θα υπάρχξει ενδεχομένως κάποιο κέρδος σε ροπή ή ιπποδύναμη:thumbsup:;Το αμάξι είναι 320 Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.
Πανο, δεν πιστευω οτι θα δεις κατι ιδιαιτερο με πιο ελευθερο καταλυτη σε αυτες τις ιπποδυναμεις. Εγω σε τουρμπο αυτοκινητο 260 ιππων εβαλα κατοσταρηδες και η διαφορα ηταν αστεια. Ασε που ειχα καθε τρεις και λιγο check engine light.
Ρε σεις, ο Ν43 δεν εχει valvetronic λεμε!
Επισης, το si εχει πολυ κοντο βημα 4.10 και ξεγελα στην αποκριση.
Δεν τον υποτιμω τον Ν45, τουναντίον, απλως λεω οτι το δυνατο του σημειο ειναι το στροφαρισμα σε σχεση με τον Ν43 ο οποιος υπερεχει στη ροπη.
Α, ναι...σωστά, δεν έχει.
Κάτι διαφορετικό πάντως πρέπει να έχει στη πεταλούδα ο N45 του si γιατί το αναφέρουν ως "traditional throttle butterfly".
Α, ναι...σωστά, δεν έχει.
Κάτι διαφορετικό πάντως πρέπει να έχει στη πεταλούδα ο N45 του si γιατί το αναφέρουν ως "traditional throttle butterfly".
Απλά με ντιζα δηλαδη.....
Ψαχνω μια ωρα τωρα και ακρη δεν εχω βγαλει. Μεχρι σημερα ηξερα οτι ο Ν43 εχει διπλο βανος αλλα οχι βαλβτρονικ, γι' αυτο κι εχει κοφτη στις 7k. Μπορει να 'χει και δικιο ο Νικος. Η μονη λυση ειναι να βγαλω το καπακι και να ψαξω για πεταλουδα.
Παντως και το bmwheaven δεν αναφερει βαλβτρονικ στον N43.
Απλά με ντιζα δηλαδη.....
Ντίζα δεν έχει σίγουρα. :original:
m-power_01
28-07-13, 20:14
Δεν έχει Ντιζα ρε παιδιά... Που την θυμηθηκατε αυτήν την λέξη.
Traditional butterfly εννοεί ο καλλιτέχνης ότι η πεταλούδα ορίζει τον αέρα που θα φτάσει στους κυλινδρους οπως στα συμβατικά συστηματα εισαγωγής.
Τα valvetronic εχουν πεταλούδα αλλά όχι για αυτόν τον λόγο. Εκει η πεταλούδα λειτουργεί ως τσοκ για μα πάρει μπρος και για backup σε περίπτωση που αστοχησει το valvetronic
Καλα ντε μη βαρατε...:original:
m-power_01
28-07-13, 20:19
Καλα ντε μη βαρατε...:original:
Ε ρε φίλε επειδη εσυ έχεις έξι πεταλουδια θα βγάλεις τους άλλους πρωτογονους;;
Χαχαχαχα
Δηλαδη ο Ν43 ειναι βαλβτρονικ; Να ξερω ν' αυξησω την τιμη ρε παιδι μου. Τοση τεχνολογια δινω.
m-power_01
28-07-13, 21:07
Δηλαδη ο Ν43 ειναι βαλβτρονικ; Να ξερω ν' αυξησω την τιμη ρε παιδι μου. Τοση τεχνολογια δινω.
Όχι Αρη! Το 520 με Ν46Ν είχε valvetronic
Όχι Αρη! Το 520 με Ν46Ν είχε valvetronic
εε και ? εμεις θα λεμε οτι εχει και του Αρη...
www.bmwheaven.com/database/engine.php
www.bmwpower.co.za/bmw-articles/118-bmw-engine-codes
Στεφ καταρχάς αν θέλεις μπορούμε να κανονίσουμε να οδηγήσετε το si μου για να έχετε πιο άμεσες εντυπώσεις.
Το μοτέρ εάν το προσέχεις και το φροντίζεις, δεν θα βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. Υπάρχουν si με 200.000κμ.
Τα προβλήματα στα si προκλήθηκαν από άγνοια, έλλειψη φροντίδας και συντήρησης.
Επειδή το μπλοκ είναι αλουμίνιο και όχι χυτοσίδηρος, ζορίζεται στις απότομες αλλαγές θερμοκρασίας και φορτίου. Συνεπώς θέλει προσοχή, δηλαδή όταν είναι κρύο να μη το σκίζει(ς).
Επίσης προσοχή:
...στα διαστήματα service, αυστηρά κάθε 9-10Κ κμ ή χρόνο αλλαγή λαδιών με castrol edge 0-40
...τσεκάρισμα βαλβίδων κάθε δεύτερη αλλαγή λαδιών λέει η BMW, εγώ τις είδα στα 40.000 κμ
...μπουζάκια άλλαξα στα 45.000 κμ
...βενζίνη 97+ οκτάνια (βάζω vpower)
Κάποια si στην αρχή είχαν θέματα επειδή όχι μόνο δεν γινόντουσαν σωστά τα παραπάνω, αλλά δεν είχε γίνει σε κάποια και η ανάκληση για τον εντατήρα καδένας. Εμένα πχ την έχει κάνει στο Σπανό.
Για να είσαι σίγουρος για το si που θα πάρεις, θα πάρεις συμπίεση να δεις αν είναι ΟΚ. Αυτό, φτάνει νομίζω.
Προσωπικά επειδή είχα το μοτέρ με τα 170 ed στην 120i, δεν αλλάζω το si με τίποτα και με κανένα Ε90 με ed 170hp! Ο τσαμπουκαλεμένος ήχος, η άμεση απόκριση του μοτέρ, λόγω έλλειψης valvetronic και πιο ελαφρύ βολάν μαζί με την πιο κοντή τελική σχέση το κάνει πολύ πιο fun και πιο άμεσο στις αντιδράσεις του.
Ό,τι άλλο θες...ρώτα. :cheers:
Ευχαριστώ πολύ
Θα σε ενημερώσω εαν είναι τις επόμενες μέρες
να ξεθαψω το θρεντ?????
το αυτοκινητο μου εγινε απο 316 122hp μετατροπη σε 320 170hp.
η διαφορα ειναι τεραστια........
με τρωει μερες τωρα να αφαιρεσω τους προκαταλυτες.......το 320 φοραει 2 προκαταλυτες.
το θεμα ειναι αν θα αναβει το check μετα την αφαιρεση τους.
το εχει επιδιωξει καποιος?
προγραμμα εχει βαλει κανεις?
:thanks::thanks::thanks::thanks::thanks:
Κατ'αρχην, καλοριζικο το μοτερ!!!:thumbsup:
για τους προκαταλυτες σχετικο θεμα εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21495&highlight=%F0%F1%EF%EA%E1%F4%E1%EB%F5%F4%E7
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.