Επιστροφή στο Forum : Jaguar XKR;
Έχει κανένας σας εμπειρία από Jaguar XKR από θέμα αξιοπιστίας εννοώ.
Θα χρειαστεί ράντσο στο συνεργείο ή αν κάνεις τα τακτικά service είσαι εντάξει;
Δεν μιλάω για απρόοπτα που μπορεί να τύχουν σε όλες τις μάρκες, μιλάω σε γενικές γραμμές .
Στα ξενα φόρουμ γράφουν για διάφορα προβλήματα, κυρίως ηλεκτρικά, αλλά αυτό που συνήθως συμβαίνει εξω είναι ότι επειδή τα αλλάζουν καθε δυο χρόνια τα αυτοκίνητα πάει ο τρίτος - τέταρτος ιδιόκτητης και παραπονιέται γιατί του βγαίνουν πάνω του ολα τα προβλήματα από την ΜΗ τακτική συντήρηση των προηγούμενων. Οπότε δημιουργούνται πολλές φορές λανθασμένες εντυπώσεις.
Γι αυτό θα ήθελα την εμπειρία σας αν έχουν κάποιοι.
Σαν μοτερ μονο μπορω να σου πω γιατι το ιδιο μοτερ φορανε τα Range Rover Sport. Εχουμε 2 τετοια στο γραφειο και πραγματικα το μοτερ τους ειναι απιστευτο. Βεβαια απο βενζινες δεν τα προλαβαινουμε αλλα αυτο δεν εχει να λεει. Το Jaguar παντως ειναι πανεμορφο και σε κουπε και σε convertible
Το Jaguar παντως ειναι πανεμορφο και σε κουπε και σε convertible
Για εμένα δεν είναι απλά πανέμορφο, δημιουργούν ΤΑ ομορφότερα αμάξια του πλανήτη. Πάντα θα τις έχω βαθύ απωθημένο μαζί με τις αστον.
Για θέματα αξιοπιστίας ξέρει ο M - power κατα κόσμον μπάουα ή Σπύρος.
Με το καλο οτι και αν αγορασεις και να θυμασαι την παροιμια που ειχε πει καποτε το "μεγαλο γερακι" (αρχηγος της φυλης των απατσι) : "οσο λιγοτερα δινεις, τοσο λιγοτερα χανεις, ουγκ"
:)
Καλο καλοκαιρι σε ολους απο ζιμπαμπουε
Με το καλο οτι και αν αγορασεις και να θυμασαι την παροιμια που ειχε πει καποτε το "μεγαλο γερακι" (αρχηγος της φυλης των απατσι) : "οσο λιγοτερα δινεις, τοσο λιγοτερα χανεις, ουγκ"
:)
Καλο καλοκαιρι σε ολους απο ζιμπαμπουε
Λιάαααα εμείς εδώ όμως λέμε πως το φθηνό κρέας το τρώει το σχυΛί! :hystericalbs1:
Γεια σου πανο μου!
Το ακριβο κρεας ειναι για μπερλουσκονι και βαλε!!!!!!! :)
(Αυτος μαλιστα δεν "ετρωγε" ποτε απο ενα μονο πιατο.... ηθελε πολλα ταυτοχρονα!!!)
Για εμένα δεν είναι απλά πανέμορφο, δημιουργούν ΤΑ ομορφότερα αμάξια του πλανήτη.
Εκτός από αυτό το τετραπορτο το XF που είναι ταμαμ Hyundai μπροστά....απαράδεκτο για jaguar.
Ευτυχώς το βελτίωσαν στο υπάρχον μοντέλο.
Με το καλο οτι και αν αγορασεις και να θυμασαι την παροιμια που ειχε πει καποτε το "μεγαλο γερακι" (αρχηγος της φυλης των απατσι) : "οσο λιγοτερα δινεις, τοσο λιγοτερα χανεις, ουγκ"
Σαφέστατα!!!!
Αυτό ισχύει πλέον σε ολα τα αυτοκίνητα.
Σκέφτομαι τους πρωτους που έχουν δώσει εκατοπενηνταρες κι ανατριχιάζω.....
Σε ποιό μοντέλο αναφέρεσαι; του 02 ή του 08 πχ;
Του 08.
το παλιό δείχνει τα χρόνια του και μέσα και εξω.
Πολυ ωραιο αμαξι ! Πουλιόταν προ τετραμήνου ένα XKR του 08 με 35000 χλμ στα 35000 ευρώ. Ένει νζάμη το αμάξι.
Μωρέ εντάξει απ εξω είναι τζάμι.
Το από μέσα είναι το θέμα.....
Κάποιος αλλος με εμπειρία;
Προσωπικά έχω εμπειρία από τη διαδικασία παραγωγής της σειράς ΧΚ, αφού όταν ήμουν Αγγλία είχα επισκευτεί το εργοστάσιο της Jaguar στο Castle Bromwich. Απλά έχω να παρατηρήσω πως το αυτοκίνητο κατά την κατασκευή του αντιμετωπίζεται σαν premium προϊόν, με τρόπο πολύ διαφορετικό απ' ότι τα μαζικώς παραγόμενα οχήματα (βλ. BMW). Kαι αυτή η διαφορετική αντιμετώπιση είναι εμφανής κυρίως στον ποιοτικό έλεγχο των αυτοκινήτων. Κάθε αμάξι, ένα προς ένα και όχι δειγματοληπτικά, μετά την πλήρως αυτοματοποιημένη με ρομπότ συναρμολόγηση των αλουμινένιων πάνελ (όχι με κολλήσεις αλλά με πριτσίνια), εισέρχεται σε ένα ειδικό εργαστήριο όπου όργανο laser (προσαρτημένο σε ρομποτικό βραχίονα) παίρνει μετρήσεις διαστάσεων από διάφορα σημαντικά μέρη του αμαξώματος, και στη συνέχεια συγκρίνει τις μετρήσεις με τα σχέδια cad που έχει στη μνήμη. Αφού το αμάξωμα περάσει επιτυχώς τον αυτοματοποιημένο έλεγχο, και αφού γίνει η βαφή, το όχημα περνάει από ενδελεχή οπτικό έλεγχο, όπου δύο εκπαιδευμένοι εργαζόμενοι αλοίφουν το αμάξωμα με ειδικό υγρό και σε κατάλληλα φωτισμένο χώρο τσεκάρουν όλο το bodywork για τυχόν ατέλειες προς επισκευή (τις οποίες σημειώνουν με μαρκαδόρο πάνω στο αμάξωμα - γι αυτό μην απορείτε εάν το ολοκαίνουργιο αμάξι σας έχει στόκο απ' το εργοστάσιο). Τέλος κάθε τελειωμένο αμάξι, το παραλαμβάνει δοκιμαστής (συνήθως Ινδός με τουρμπάνι και γενειάδα) ο οποίος το οδηγεί σε ένα εργαστήριο που μοιάζει με δυναμόμετρο και εκεί μετρούνται όλες οι βασικές παράμετροι του κινητήρα, της μετάδοσης, των φρένων, της ανάρτησης, κλπ.
Δηλαδή, ένα ΧΚ δεν έχει καμία σχέση με το αμαρτωλό παρελθόν της Jaguar με τα ελλιπή στάνταρ ουσιαστικής (όχι απτής) ποιότητας και αξιοπιστίας. Είναι ένα προϊόν ανώτερης κλάσης, όχι μόνο στην τιμή, στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία, αλλά και στα ποιοτικά στάνταρ με τα οποία αντιμετωπίζεται έως ότου φτάσει στον πελάτη.
μηπως να μας πεις λιγα ακομα απο την εμπειρια σου.
Νομιζω οτι ολους θα μας ενδιεφεραν και πολυ περισσοτερο τον φιλο μας friendgr
Λογικό είναι αυτό που λες. Δεν μου κανει εντυπωση. Συνήθως είναι μια διαδικασία που ακολουθείται σε όλες τις premium μάρκες.
Ενα μεγάλο μέρος των χρημάτων εκεί δικαιολογείται. Στο ότι θα κάτσει κάποιος/κάποιοι εκ των υστέρων να το γλειψουν στην κυριολεξία ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ πράγμα που δεν συμβαίνει βέβαια σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής.
Το R είναι αρκετα καλό .
Πόσο premium ειναι ενα Ford δεν ξέρω...
μηπως να μας πεις λιγα ακομα απο την εμπειρια σου.
Νομιζω οτι ολους θα μας ενδιεφεραν και πολυ περισσοτερο τον φιλο μας friendgr
Noμίζω η παρένθεση που έκανα σχετικά με την παραγωγή του αυτοκινήτου είναι αρκετή, και στόχευε στο να μην μας περνάνε πλέον υπόνοιες πλημμελούς ποιότητας κατασκευής για τα Jag.
Το R είναι αρκετα καλό .
Πόσο premium ειναι ενα Ford δεν ξέρω...
Καμία σχέση με Ford Μάρκο....μόνο η X-type είναι αδερφάκι του Mondeo.thumb
Tώρα πιά νομίζω είναι Ινδική ...
Και το τελευταίο 4πορτο βασιζότανε πάνω σε Ford.
m-power_01
26-07-13, 22:52
Το να λέμε ford την jaguar... Ξέρω και γω;
Skoda τα lambo
Fiat τα Ferrari
Το σημαντικότερο πρόβλημα που εχουν όλα τα jag ειναι η αντιπροσωπεία τους.
Αν και εδώ και ενα χρόνο σαν να έχει βρεθεί λύση.
Δεν θέλω να επεκταθώ δημοσίως. Αν φίλε ενδιαφερεσαι σοβαρά για μια τέτοια αγορά, προτιμότερο να μιλήσουμε στο τηλ για λεπτομέρειες.
Στην διάθεση σου να σε βοηθήσω οπως μπορω
Το να λες τη jaguar απλά ford δείχνει....(είχα γράψει ενα ωραίο στόλισμα αλλά αστο καλύτερα).
Σκεφτείτε πόσο έχει εξελιχτεί η jaguar απο την εποχή που η XJ40 είχε σχεδιαστεί επίτηδες ώστε να μην μπορεί να χωρέσει οκτακύλινδρο μοτέρ απο τους συνδικάλες μηχανικούς της BL. Σκεφτείτε πόσο δρόμο έχει διανύσει η εταιρεία με το τελευταιο ΧΚ8 όταν ακόμη και το μοντέλο του 2002 είχε σα βάση το xjs αμάξι του εβδομήντα κάτι.
Η jaguar πήρε τεχνολογία, διαδικασίες και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς με τα λεφτά της ford. Πάνω από $10 δις αμερικάνικα. Το ότι ο ράταν τάτα ξόδεψε $2,3 δις αμερικάνικα για να αγοράσει τη jaguar land rover , δε σημαίνει βεβαίως ότι η εταιρεία έγινε ινδική. Απλά τα χρήματα που πιθανώς να μπούν στην εταιρεία θα ειναι Ινδού, μέχρι να αλλάξει σπόνσορα και καταλήξει σε αλλα χέρια, σα μια *******ες γκόμενα ενα πράγμα δηλαδή
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο!!
Και αυτό ήταν στα υποψήφια!!!
Δεν έχω οδηγήσει...
Το supercharged είναι προτιμότερο ή να ηταν turbo;
Bazil Van Sinner
27-07-13, 11:30
Το R είναι αρκετα καλό .
Πόσο premium ειναι ενα Ford δεν ξέρω...:facepalm:
https://www.youtube.com/watch?v=Y3IPA_t9aNg
Πολυ το γουσταρω το εργαλειο thumb
m-power_01
27-07-13, 14:03
Noμίζω η παρένθεση που έκανα σχετικά με την παραγωγή του αυτοκινήτου είναι αρκετή, και στόχευε στο να μην μας περνάνε πλέον υπόνοιες πλημμελούς ποιότητας κατασκευής για τα Jag.
Καμία σχέση με Ford Μάρκο....μόνο η X-type είναι αδερφάκι του Mondeo.thumb
Και αυτό υπό συζήτηση. Μοιράζονται υποτίθεται το πάτωμα. ΚΑΜΙΑ σχέση με αυτό που φαντάζεστε. Το model ειναι fwd ενώ το x-type awd. Που ειναι λοιπόν το τούνελ μετάδοσης στο modeo?
Ακόμα και στο 2.1 που ειναι fwd έχει το ίδιο πάτωμα με το awd με λιγότερα μηχανικά μέρη. Πιο σωστο θα ηταν να πούμε ότι η jaguar πήρε την τεχνογνωσία που είχε η ford απο τα McPherson που τα παει παρα πολυ καλά.
Μοιράζονται κάποια εξαρτήματα οπως μοιραζόμαστε όλοι απο την bosh, marelli, skf κλπ.
Αλλα οι Άγγλοι ηταν λίγο πιο έξυπνοι απο την bmw... 6 πολλαπλασιαστες denso και δεν έσκασε ούτε ένας.
Το Xtype πάντως απο ποιότητα ήταν χάλια . Τα πλαστικά τις καμπίνας απαράδεκτα.
Προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι τα πλαστικα της καμπινας.
Οσο θυμαμαι ειχε δερμα επανω, γνησιο ξυλο κατω, αλουμινιο και αφρωδες ντυμενο στις πορτες.
Για ποιο μοντελο λεμε ρε παιδια; Μπερδευτηκα.
Αχα! Κοιταξα στο ιντερνετ.
Πραγματι υπηρχε και μοντελο με πλαστικο ταμπλω.
Ελεϊνο πραγματι.
Προσπαθω να καταλαβω ποια ειναι τα πλαστικα της καμπινας.
Οσο θυμαμαι ειχε δερμα επανω, γνησιο ξυλο κατω, αλουμινιο και αφρωδες ντυμενο στις πορτες.
Για ποιο μοντελο λεμε ρε παιδια; Μπερδευτηκα.
Για το Xtype λέω Boss !!! ταμπλό τα φιλετάκια κάτω οπως ανοίγεις την πόρτα τα λάστιχα γύρω απο το τελάρο τις πόρτας και δεν θυμάμαι τι άλλα ήταν χάλια , ούτε και δύναμη είχε για τα 2,5 πού ήταν:thumbsdown:
Το ΧΚ ήταν διαφορετικό αλλα νομίζω απο ποιότητα BMW δεν ήταν.
(Τι να το κάνω το ξύλο αν ο αρμός στο ντουλαπάκι είναι ...
στα λεφτά που έπαιζε ΟΛΑ παίζουν ρόλο)
m-power_01
27-07-13, 18:08
Τι σχέση έχει το xk που ρωτά ο άνθρωπος με το x-type?
Σαν να λέμε σειρά 3 με σειρά 6!
Λουτσα με βουρτσα
Είπα να το πω αλλά με προλαβες ...
το x-type βγήκε για να λες ότι έχω jaguar. :thumbsdown:
Είπα να το πω αλλά με προλαβες ...
το x-type βγήκε για να λες ότι έχω jaguar. :thumbsdown:
X-type εχει.
Τον πεθανες τωρα.
Αυτό πιστεύω εγώ. Και δεν νομίζω η jaguar να έκανε όνομα από το x-type.
Όπως δεν νομίζω και η bmw να έκανε όνομα από την 1 σειρα.
Πάντως φιλος με s-type μου λέει τα χειρότερα από αποψη αξιοπιστίας. Κατα λέξη: δεν υπάρχει φορα που να έχει πάει για service και να μην έχει χρειαστεί κατι έξτρα/έκτακτο. Και φυσικά ΠΑΝΤΑ τετραψηφιος ο λογαριασμός στην αντιπροσωπεία.
Γι αυτό ρωτάω αν ξέρει κανενας τι παιζει με το XKR
Η άχρηστη πληροφορία της ημέρας:Το X-Type ήταν το πρώτο Jag που κυκλοφόρησε ως station (προφανώς με τη βοήθεια της Ford).
Κι εμένα κάποια περίοδο μου άρεσαν πολυ οι Jaguar,αλλά θεωρώ ότι μετα τις Ford-Iνδία-καταστάσεις,το brand έχασε μεγάλο μέρος της αίγλης του.
m-power_01
29-07-13, 04:06
X-type εχει.
Τον πεθανες τωρα.
χαχαχα ξερεις δεν θα κοιμηθω το βράδυ...
Αυτό πιστεύω εγώ. Και δεν νομίζω η jaguar να έκανε όνομα από το x-type.
Όπως δεν νομίζω και η bmw να έκανε όνομα από την 1 σειρα.
Πάντως φιλος με s-type μου λέει τα χειρότερα από αποψη αξιοπιστίας. Κατα λέξη: δεν υπάρχει φορα που να έχει πάει για service και να μην έχει χρειαστεί κατι έξτρα/έκτακτο. Και φυσικά ΠΑΝΤΑ τετραψηφιος ο λογαριασμός στην αντιπροσωπεία.
Γι αυτό ρωτάω αν ξέρει κανενας τι παιζει με το XKR
Η αντιπροσωπεία ζητά π.χ 408ευρώ εργασία για αλλαγή φλάντζας κάρτερ στο x-type. 250 για να αλλάξει μπαταρία Όταν το 2003 ήθελες 60-70κ για να πάρεις ένα φορτωμένο Χ ,δέκα παραπάνω για να πάρεις S και πάνω από 100κ για να πάρεις ΧΚ, πόσο περιμένεις να ζητάνε στην εργασία τους.
Η αξιοπιστία των jag στην Ελλάδα είναι κάτι σχετικό. Αν πάρεις μτχ από έμπορο θα γράφει 80.000 χλμ αλλά αυτά είναι που έχει κάνει στην Ελλάδα. Έχει κάνει βέβαια άλλα 200.000 στην Γερμανία αλλά αυτά δεν μετράνε...
Μετά από 10 χρόνια και καμία 90.000 χλμ (δεν θυμαμαι πόσα έχει) με ζημιές που δεν ξεπερνούν τα 200 ευρώ δεν μπορώ να έχω παράπονο.
Σου είπα το πρόβλημα είναι η αντιπροσωπεία.
Απορώ βέβαια πως ο φίλος σου έδινε 4ψήφια... αφού για να χρεώσουν πρέπει να κάνουν δουλειά, για να κάνουν δουλειά θέλουν ανταλλακτικά ...και αυτοί ανταλλακτικά δεν έχουν
χαχαχα ξερεις δεν θα κοιμηθω το βράδυ...
Η αντιπροσωπεία ζητά π.χ 408ευρώ εργασία για αλλαγή φλάντζας κάρτερ στο x-type. 250 για να αλλάξει μπαταρία Όταν το 2003 ήθελες 60-70κ για να πάρεις ένα φορτωμένο Χ ,δέκα παραπάνω για να πάρεις S και πάνω από 100κ για να πάρεις ΧΚ, πόσο περιμένεις να ζητάνε στην εργασία τους.
Η αξιοπιστία των jag στην Ελλάδα είναι κάτι σχετικό. Αν πάρεις μτχ από έμπορο θα γράφει 80.000 χλμ αλλά αυτά είναι που έχει κάνει στην Ελλάδα. Έχει κάνει βέβαια άλλα 200.000 στην Γερμανία αλλά αυτά δεν μετράνε...
Μετά από 10 χρόνια και καμία 90.000 χλμ (δεν θυμαμαι πόσα έχει) με ζημιές που δεν ξεπερνούν τα 200 ευρώ δεν μπορώ να έχω παράπονο.
Σου είπα το πρόβλημα είναι η αντιπροσωπεία.
Απορώ βέβαια πως ο φίλος σου έδινε 4ψήφια... αφού για να χρεώσουν πρέπει να κάνουν δουλειά, για να κάνουν δουλειά θέλουν ανταλλακτικά ...και αυτοί ανταλλακτικά δεν έχουν
A τόσο καλά .....κατά τ' άλλα αντιπροσωπεία. Καλά δεν είναι η μόνη....
Οπότε να ναι καλά το internet φαντάζομαι. Παραγγέλνεις και τους το πας στο χέρι.
Οσο για τα χιλιόμετρα με αυτά που διαβάζω εδώ από παιδιά, ούτε ιδιώτη δεν εμπιστεύεσαι πλέον, όχι έμπορο.
Να κοιταξεις να παρεις κατι που να σε ευχαριστει.
Οχι να σε ταλαιπωρει.
Αντε να σου σκασει προβλημα στο αμαξι και να περιμενεις τον Αγγλο να στειλει το ανταλλακτικο.
Δεν εχουμε τη δυνατοτητα να ζουμε την πολυτελεια της συνεπειας στις σχεσεις μηχανικου πελατη σε αυτη τη χωρα.
Οποτε μαλλον κανεις στροφη και κοιτας αλλου.
Να κοιταξεις να παρεις κατι που να σε ευχαριστει.
Οχι να σε ταλαιπωρει.
Αντε να σου σκασει προβλημα στο αμαξι και να περιμενεις τον Αγγλο να στειλει το ανταλλακτικο.
Δεν εχουμε τη δυνατοτητα να ζουμε την πολυτελεια της συνεπειας στις σχεσεις μηχανικου πελατη σε αυτη τη χωρα.
Οποτε μαλλον κανεις στροφη και κοιτας αλλου.
Αυτά ακριβώς σκεφτόμουν τώρα.
Στο ίδιο καζάνι βράζουν πάντως όλα αυτά τα αυτοκίνητα μη μαζικής παραγωγής. Ηταν που ήταν, τώρα πλέον στις εποχές αυτές και επίσημα out of stock ακόμα και οι αντιπροσωπείες. Οτιδήποτε εκτός φίλτρα-λάδια-μπουζί πάει παραγγελία.
Οντως δεν ξέρω αν αξίζει ΣΗΜΕΡΑ να πάρεις τέτοια αυτοκίνητα και νά βάλεις τέτοιο άγχος στην ζωή σου (πέρα του ότι πλέον είσαι δαχτυλοδειχτούμενος και μαγνήτης κλεφτρών και ενώ η παρέα θα έχει καθήσει για καφέ εσύ θα ψάχνεις για κλειστό πάρκιν) .
Παρε ενα SL μεχρι του 2003 και καθαρισες.
Ωραιο αμαξι και τιμες πατωμα.
μπαααααα είμαστε λαός.....δεν με βλέπω να βολεύει το αμιγώς διθέσιο. Πάρκαρε το ένα ξεπάρκαρε το άλλο αμάξι και στο τέλος θα καταλήγουμε για βόλτα με το οικογενειακό αστραχάν αντί με το "καλό" . Το έχω δει το έργο δέκα χρόνια τώρα.....
Οποτε επιστρεφουμε στο step1
BMW M5 που καλυπτει ολες τις αναγκες.
Θεσεις για 5, μεγαλο πορτμπαγκαζ, δυναμη και τιμη πατωμα πλεον.
Παμε να βρουμε το καταλληλο.
m-power_01
29-07-13, 09:23
A τόσο καλά .....κατά τ' άλλα αντιπροσωπεία. Καλά δεν είναι η μόνη....
Οπότε να ναι καλά το internet φαντάζομαι. Παραγγέλνεις και τους το πας στο χέρι.
Οσο για τα χιλιόμετρα με αυτά που διαβάζω εδώ από παιδιά, ούτε ιδιώτη δεν εμπιστεύεσαι πλέον, όχι έμπορο.
Τι είπες ;;;;; Δεν ειναι η μόνη;;;; Γελαω... Μην το πάρεις προσωπικά αλλά καιρό είχα να γελασω τόσο!!!!!
Η λύση ήρθε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Ως προς την συντήρηση τους.
Για τα χλμ ,σε όλα τα αυτοκίνητα άσχετα απο την μάρκα, η γενική εικόνα δείχνει ποσα χλμ έχει ενα αυτοκίνητο. Οσο πιο καλα το ξέρεις τόσο πιο μέσα πεφτεις.
Τα XK δεν ειναι και πολλά , βρες εσύ ποιο σου αρέσει και θα μάθουμε μέχρι και που παρκαρε.
Αφου δε συμφωνησαμε οτι θα παρει santudeep?
Εννοούσα δεν είναι η μόνη που δεν έχει ανταλλακτικά.
Μ' αρέσουν οι λύσεις thumb
Οποτε επιστρεφουμε στο step1
BMW M5 που καλυπτει ολες τις αναγκες.
Θεσεις για 5, μεγαλο πορτμπαγκαζ, δυναμη και τιμη πατωμα πλεον.
Παμε να βρουμε το καταλληλο.
Μπαααα ένα καλό υπήρχε και ξέρεις ποιό και δεν υπάρχει πλέον. Δεν ξέρω αν αποσύρθηκε ή πουλήθηκε.
Πέντε χιλιάδες κυβικά........ κάτσε να δω αν έχω καλό κουστούμι για την δεξίωση που θα μου παραθέσει ο Στουρνάρας..... :hystericalbs1:
m-power_01
29-07-13, 09:47
Εννοούσα δεν είναι η μόνη που δεν έχει ανταλλακτικά.
Μ' αρέσουν οι λύσεις thumb
Αααααα έτσι εντάξει
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.