S8N
16-07-13, 14:46
https://news.in.gr/economy/article/?aid=1231257643
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή 'Ενωση μειώθηκαν ακόμα περισσότερο τον Ιούνιο, κατά 5,6%, ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών (Acea).
Στις 27 χώρες της ΕΕ, με εξαίρεση τη Μάλτα για την οποία δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, 1,3 εκ. πωλήσεις αυτοκινήτων σημειώθηκαν τον Ιούνιο, το χαμηλότερο επίπεδο από το 1996.
Οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν αντίθετες πορείες. Η PSA Peugeot Citroën είχε μείωση στις πωλήσεις κατά 10,8% ενώ η Renault είχε αύξηση της τάξης του 1,3%.
Η γερμανική Volkswagen είχε μείωση κατά 3,4%.
Κατά το πρώτο εξάμηνο, παρατηρείται η ίδια τάση με μια μείωση της τάξης του 6,6% στις πωλήσεις στην ΕΕ. Η μεγαλύτερη μείωση των πωλήσεων (13,3%) παρατηρήθηκε στην PSA Peugeot Citroën.
Μερικά στοιχεία ακόμα:
Η Αγγλική αγορά η μόνη που είχε αύξηση. Και τι αύξηση: Κατά 13.4%.
Στη Γερμανία η πτώση άγγιξε το 8,1% ενώ στη Γαλλία το 11.2%
Η Ισπανία κάτω κατά 4,9%, η Ιταλία κατά 10,3%
Η Peugeot απολύει 8000 άτομα και κλείνει ένα εγοστάσιο. Οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 9,3%
Νικητές για τον Ιούνιο αναδεικνύονται η Seat με αύξηση πωλήσεων 12,2%, η Dacia με αύξηση 17% και η Ford με αύξηση 6,9%
Η Fiat έπεσε 13,6% στις πωλήσεις, η Opel 9,9%
Από τις μάρκες κύρους, η Mercedes είχε τη μικρότερη πτώση: 2%. Η BMW κατρακύλησε κατά 7,7% και η Audi κατά 8,9%
H Renault πάνω κατά 1,3%. Είδατε για να βρίζετε το Clio?
Κρίμα για τη BMW αλλά αναμενόμενο. Too little, too late.
Η Audi έπεσε γι' άλλη μια φορά θύμα των ομόσταυλων εταιρειών που παρέχουν το ίδιο προϊόν πάνω κάτω σε διαφορετικό περιτύλιγμα.
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή 'Ενωση μειώθηκαν ακόμα περισσότερο τον Ιούνιο, κατά 5,6%, ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών (Acea).
Στις 27 χώρες της ΕΕ, με εξαίρεση τη Μάλτα για την οποία δεν υπάρχουν διαθέσιμα στοιχεία, 1,3 εκ. πωλήσεις αυτοκινήτων σημειώθηκαν τον Ιούνιο, το χαμηλότερο επίπεδο από το 1996.
Οι γαλλικές αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν αντίθετες πορείες. Η PSA Peugeot Citroën είχε μείωση στις πωλήσεις κατά 10,8% ενώ η Renault είχε αύξηση της τάξης του 1,3%.
Η γερμανική Volkswagen είχε μείωση κατά 3,4%.
Κατά το πρώτο εξάμηνο, παρατηρείται η ίδια τάση με μια μείωση της τάξης του 6,6% στις πωλήσεις στην ΕΕ. Η μεγαλύτερη μείωση των πωλήσεων (13,3%) παρατηρήθηκε στην PSA Peugeot Citroën.
Μερικά στοιχεία ακόμα:
Η Αγγλική αγορά η μόνη που είχε αύξηση. Και τι αύξηση: Κατά 13.4%.
Στη Γερμανία η πτώση άγγιξε το 8,1% ενώ στη Γαλλία το 11.2%
Η Ισπανία κάτω κατά 4,9%, η Ιταλία κατά 10,3%
Η Peugeot απολύει 8000 άτομα και κλείνει ένα εγοστάσιο. Οι πωλήσεις της έπεσαν κατά 9,3%
Νικητές για τον Ιούνιο αναδεικνύονται η Seat με αύξηση πωλήσεων 12,2%, η Dacia με αύξηση 17% και η Ford με αύξηση 6,9%
Η Fiat έπεσε 13,6% στις πωλήσεις, η Opel 9,9%
Από τις μάρκες κύρους, η Mercedes είχε τη μικρότερη πτώση: 2%. Η BMW κατρακύλησε κατά 7,7% και η Audi κατά 8,9%
H Renault πάνω κατά 1,3%. Είδατε για να βρίζετε το Clio?
Κρίμα για τη BMW αλλά αναμενόμενο. Too little, too late.
Η Audi έπεσε γι' άλλη μια φορά θύμα των ομόσταυλων εταιρειών που παρέχουν το ίδιο προϊόν πάνω κάτω σε διαφορετικό περιτύλιγμα.