Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Επιλογή αυτοκινήτου



m_power_lunatic
10-07-13, 08:22
Με την σύζυγο να χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις με την μπεμπούλα μας και με την ανάγκη για οικογενειακό αυτοκίνητο να γίνεται πιο επτακτική μπήκαμε στην διαδικασία επιλογής ενός νέου οχήματος.

Για να μπορεί και ο μπαμπάς να αισθάνεται παιδί ακόμα θα πρέπει να ικανοποιεί και την αφεντιά μου και την δίψα μου για κανένα γύρο στα Μέγαρα και κανένα γρήγορο ταξιδάκι και γενικώς να είναι αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό που λέγανε κάποτε.

Οι επιλογές είναι οι πιο κάτω,κάποιες της γυναίκας μου και κάποιες δικές μου.Πείτε τη γνώμη σας ελεύθερα.

1)FOCUS RS MK1
2)CIVIC TYPE-R FN2 (έρωτας συζύγου)
3)IMPREZA WRX STI 2.0
4)GOLF GTI V (έρωτας συζύγου)
5)LANCER EVO 6-8

dark knight
10-07-13, 08:37
θα προτεινα χοντα σιβικ το πρωτο ταπερ,μαλλον το FN2 ειναι το σημερινο.εχω οδηγησει καιμου αρεσουν τα ατμοσφαιρικα μοτερ που στροφαρουν ψηλα.μπορει να μην τοσο γρηγορο σε σχεση με τα υπολοιπα αλλα η αισθηση που προσφερει εκει ψηλα.......θεωρω οτι ειναι πιο ευκολο να βρεις ενα σε πολυ καλη κατασταση και ειναι πιο αξιοπιστο σε σχεση με τα υπολοιπα και πιο φτηνο σε συντηρηση.επομενη επιλογη εβο

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
10-07-13, 08:38
Θα αποκλεισω αμέσως το 1,2,4 επειδή είναι διπορτα και πιστεύω με το μωρακι δεν θα σε βολεύει.στα υπόλοιπα 2που απομένουν θα έπαιρνε ένα έβο (έρωτας μου)

Ptboul
10-07-13, 08:44
Όλες οι επιλογές καλές είναι αλλά γιατί να ξεφύγεις από την πεπατημέΝη (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3063053/); :D

m_power_lunatic
10-07-13, 08:50
Όλες οι επιλογές καλές είναι αλλά γιατί να ξεφύγεις από την πεπατημέΝη (https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3063053/); :D

Φευγει ψηλα στα χρηματα και δεν ειναι τοσο track-focused οσο τα αλλα.

Panmilios
10-07-13, 09:03
Scooby η EVO!! :thumbsup::thumbsup:
(Εγω θα πηγαινα για Scooby λογο του ηχου του boxer :whistle: )

Ακριβως οτι χρειαζεσαι!
Eιναι αρκετα "Σπαρτιατικα" στον εξοπλισμο τους,αλλα τα βασικα τα εχουν.

Christos 330
10-07-13, 09:05
Αν μπορεις να πας σε εβο 9 που ειναι με σασμαν 6χυτο πιστεψε με θα σε λυτρωσει αυτη

η επιλογη φιλε !!!

vagmag
10-07-13, 09:13
από την ομάδα που έβαλες η λογικότερη επιλογή φαντάζει το golf και μετά το civic.

Μάλλον το golf σαν overall αυτοκίνητο θα κάνει τα πάντα σχετικά καλά και εύκολα (κ για τη γυναίκα).

Από την άλλη μιας και συμπεριλαμβάνεις τα παιδικά ένστικτα του μπαμπά... μάλλον θα σου έλεγα να κοιτάξεις (εγώ προς τα εκεί θα κοιτούσα στη θέση σου), προς sti και evo μεριά.

Για evo από 8 και μετά για να έχεις όλα τα καλούδια των διαφορικών.

To subaru από 2005 και μετά έχει ρυθμιζόμενα διαφορικά και γίνεται πολύ καλό παιχνίδι με την κίνηση περισσότερο πίσω. Έχει και ένα καταπληκτικό ήχο.

Περισσότερο παιχνίδια τα subaru και evo... περισσότερο "λογικό" το golf.

αν ήθελες οικογενειακό που θα το οδηγείς εσύ τότε βουρ στα παιχνίδια. Αν όμως κάνει καθημερινή μετακίνηση η γυναίκα σου, μάλλον θα την κουράσουν!
Για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που κάνει σχεδόν ότι το ιμπρεζα και είναι "τζιπάκι", (πιασάδικο για κάποιες γυναίκες), μπορείς να κοιτάξεις σε forester. (έχει πολλά που φοράνε, διαφορικά, αναρτήσεις κλπ... ). Δε θα γίνει ΠΟΤΕ sti, αλλά θα είναι ότι κοντινότερο σε αυτά με περιβολή πρόβατου.

panose30
10-07-13, 09:54
golf 5 GTI με dsg κιβωτιο....τελος thumb

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
10-07-13, 10:06
golf 5 GTI με dsg κιβωτιο....τελος thumb

πολυ ευαισθητο το σασμαν παντως
πολυ φιλος μου που το αγορασε καινουργιο το 08πριν 20 μερες το ελυσε
ενα χαος,πρωτη φορα το ελυναν στο συνεργειο-εξειδικευμενο με πολυ καλες συστασεις-του ειπαν αρχικα οτι ειναι βολαν και τελικα δεν ηταν,ηταν ενα ρουλεμαν τελικα.του ειπαν ακομα οτι αν ειχε χαλασει σχεση θα πηγαινε για ολοκληρο σασμαν γιατι η VW δεν δινει ξεχωριστα...κατα τα αλλα ειναι κορυφαιο....

:thanks:

panose30
10-07-13, 10:09
να προτεινω και την επιλογη ενος Seat Leon Cupra 2010 χρονολογιας,,ανετο,,ευρυχωρ ο,4 θυρο,οικονομικο σχετικα,,καλο tuning potential

Christopherk
10-07-13, 10:10
Επειδή τις παλιές καλές εποχές είχα την δυνατότητα να συντηρώ ένα evo
θα σου πω ότι το όνομα φονεας γιγάντων είναι πραγματικότητα.
Με πολύ λίγα καλούδια θα κάνεις πολλά αυτοκίνητα πολλών χιλιάδων ευρώ να κλαίνε και το στήσιμο του αυτοκινήτου είναι αλλού. Έχεις τα πάντα, χώρους και δύναμη, οι υπόλοιπες επιλογές που ανέφερες είναι συμβατικά αυτοκίνητα το evo είναι μια κατηγορία μόνο του. Θα σου δώσει πολλές χαρές και όταν το χρειάζεσαι πολλούς παλμούς στην καρδιά σου.
Το μόνο μείον που έχει για μένα είναι το ότι και να γίνει το εσωτερικό του είναι χάλια έτσι κι αλλιώς δεν είναι λιμουζίνα δεν θα ασχοληθούν πότε να το αλλάξουν θέλουν να έχει άλλο χαρακτήρα το αμάξι.

m_power_lunatic
10-07-13, 10:26
Επεξεργαστηκα κατα διαστηματα και την επιλογη ενος RS2 αλλα το κοστος ανταλλακτικων και η ευρεση τους το κανει πολυ εξειδικευμενο.

Για LEON του 08 δεν μου αρεσει εμφανισιακα καθολου,ξεφευγει λιγο σε λεφτα αλλα αν κοιταξετε οι χρονολογιες ειναι επιλεγμενες ωστε να ειναι ή να κλεινουνε 10-ετια πολυ συντομα για φορολογικους λογους.

Το μονο που ξεφευγει ειναι τα 5 GTI-TYPE R αλλα και παλι ειναι τα ποιο φθηνα απο ολα οποτε δεν με πολυαπασχολει.

Παντως η γυναικα εχει τον βασικο λογο επιλογης απλα προσπαθουμε να βρουμε μια κοινα αποδεκτη επιλογη.

kapamaru1
10-07-13, 11:49
Να προτείνω ένα Scoda Octavia? Δεν έχω ιδέα από τιμές αλλά είναι παλιά μοντέλα, δε θα κάνει πολύ. Ούτε έχω ιδέα από ανταλλακτικά.
Απλά είναι οικογενειακό με ωραίους χώρους κ πατάει όμορφα (δε λέω για την απλή έκδοση)
Ή κ ένα cooperaki θα ήταν ωραίο κ θα άρεσε κ στη γυναίκα σου πολυ.

STREETRACING
10-07-13, 12:43
Golf 5 4 πορτο
τα αλλα ειναι π.... Κατ εμε
για τη χρηση π τ θες.

Bazil Van Sinner
10-07-13, 12:50
Αν ειναι να παρεις χατσμπακ θα προτεινα Cooper S Works.

Απο τα δυο Ιαπωνικα 4κινητα θα πηγαινα σε EVO.

Monsta
10-07-13, 13:03
Γιάννη, βρες ένα καθαρό edition 30, 5-dr, μανουάλ. Θα μείνεις απόλυτα ικανοποιημένος.


@Κωνσταντίνος Κ: τα dsg στα απλά gti, δεν αντέχουν πάνω από 37 κιλά ροπής. Με ένα 'επιθετικό' πρόγραμμα και 2-3 περιφερειακά τα ξεπερνάει η γκολφώ.

Bellof-3
10-07-13, 13:07
Κατ αρχας πιστευω οτι εχεις στα υποψη σου τις τρομακτικες καταναλωσεις των focus, evo, sti... ακομα και σε κανονικη χρηση...

που σημαινει οτι το κοστος χρησης ισως ξεφευγει... ειδικα απο τη στιγμη που θα χρησιμοποιειται και σαν κανονικο...

ισως το καινουριο type-r να ειναι απο τις καλυτερες επιλογες, και σχετικα ανετο για τη γυναικα σου, και εσυ να μπορεις να παιξεις μ αυτο....

TSAF
10-07-13, 13:20
Με την σύζυγο να χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις με την μπεμπούλα μας και με την ανάγκη για οικογενειακό αυτοκίνητο να γίνεται πιο επτακτική μπήκαμε στην διαδικασία επιλογής ενός νέου οχήματος.

Για να μπορεί και ο μπαμπάς να αισθάνεται παιδί ακόμα θα πρέπει να ικανοποιεί και την αφεντιά μου και την δίψα μου για κανένα γύρο στα Μέγαρα και κανένα γρήγορο ταξιδάκι και γενικώς να είναι αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό που λέγανε κάποτε.

Οι επιλογές είναι οι πιο κάτω,κάποιες της γυναίκας μου και κάποιες δικές μου.Πείτε τη γνώμη σας ελεύθερα.

1)FOCUS RS MK1
2)CIVIC TYPE-R FN2 (έρωτας συζύγου)
3)IMPREZA WRX STI 2.0
4)GOLF GTI V (έρωτας συζύγου)
5)LANCER EVO 6-8

Σε εφτιαξα

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3869209/ (σε αυτο θα αλλαζα την διχρωμια στο σαλονι και το χρωμα στην ζαντα)

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3861307/ (αυτο απλα δεν θελει τιποτα και ειναι και 4door - )!!!!!

Καλοριζικο και καλοταξιδο το Lancia γιατι ξερω οτι θελεις deltona. By the way και τα 2 ειναι γνησια!!!

freddys
10-07-13, 13:25
Kαντο δημοσκοπηση....Θα βρεις πιο ευκολα λυση!
Evo με τα χιλια,εχει χωρο,εχει αλογα,εχει πολλα:whistle::whistle:

dark knight
10-07-13, 13:25
νομιζω οτι οσο πληθαινουν οι απαντησεις απομακρυνομαστε απο το οικογενειακο ως χρηση του αυτοκινητου.μας βλεπω σε λιγο να του προτεινουμε radical και κατερχαμ:hystericalbs1:

TSAF
10-07-13, 13:30
γιατι ρε παιδια, δεν εχει διαφορα το mk1 που θελει ο Γιαννης απο το Escort οπως και τα evoταξι που υπαρχουν 100αδες απο την Deltona που ξερω οτι του αρεσει. Στην ιδια κατηγορια ειναι και τα 2.

Ptboul
10-07-13, 13:33
Σωστός, για να επανέλθουμε στην τάξη, πάρε πεζό 301 1.6, ντήζελ με 16 χιλιάρικα καινούριο (ή πλούσια έκδοση), εγγύηση και 505lt χώρο αποσκευών. Είναι σεντάν μικρομεσαίο με χώρους μεσαιομεγάλου.

spar@
10-07-13, 13:39
πολυ χαλαρα θα επαιρνα ενα wrx 2005 wagon.....

vagmag
10-07-13, 15:12
πολυ χαλαρα θα επαιρνα ενα wrx 2005 wagon.....

φοβερή λύση!!!
Κάνει τα πάντα, είναι ευκολοδήγητο... και δε χτυπάει στο μάτι!

Vasilis M3
10-07-13, 15:30
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3861307/

Χαχαχαχαχχα και εγώ Deltona θα του έβαζα γιατί ξέρω ότι το λατρεύει με πρόλαβες Δημήτρη!!!thumb

Γιάνναρε πάρε ένα Lancia να κυνηγιέστε με το Μ3 ρε συ!!!:th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Stamatis
10-07-13, 15:37
Golf GTi V
Ομορφα καθισματα
Ευκολη αναβαθμιση
Ωραιο σουλουπι χωρις ακμες
Λογικες βλαβες και λογικα ανταλλακτικα
Σωστη τιμη αυτη την εποχη
Τελειος κλιματισμος σε σχεση με τα υπολοιπα
Πληθωρα after market σε οτιδηποτε (zenec, ζαντες, skirts)
Ευκολη μεταπωληση γιατι εχει πληθωρα προφιλ αγοραστων που το επιλεγουν

Ειχα φρουδες ελπιδες καποτε πως και η δικια μου μπορει να ζησει με ενα σκουμπι sti
Αλλα φευ, δεν ειναι αυτα, ουτε τα εβο για γυναικες.
Θελουν το καθρεφτακι τους, την θηκη να βαλουν τον καφε τους, ειναι αλλες οι αναγκες τους.

spar@
10-07-13, 15:38
Golf GTi V
Ομορφα καθισματα
Ευκολη αναβαθμιση
Ωραιο σουλουπι χωρις ακμες
Λογικες βλαβες και λογικα ανταλλακτικα
Σωστη τιμη αυτη την εποχη
Τελειος κλιματισμος σε σχεση με τα υπολοιπα
Πληθωρα after market σε οτιδηποτε (zenec, ζαντες, skirts)
Ευκολη μεταπωληση γιατι εχει πληθωρα προφιλ αγοραστων που το επιλεγουν

Ειχα φρουδες ελπιδες καποτε πως και η δικια μου μπορει να ζησει με ενα σκουμπι sti
Αλλα φευ, δεν ειναι αυτα, ουτε τα εβο για γυναικες.
Θελουν το καθρεφτακι τους, την θηκη να βαλουν τον καφε τους, ειναι αλλες οι αναγκες τους.
:facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

S8N
10-07-13, 17:44
Golf V GTI ασυζητητί, αλλά δύσκολα θα βρεις σε καλή κατάσταση. Καμια φορά φαίνονται μαμά αλλά πριν ένα χρόνο φορούσαν την Άρτα με τα Γιάννενα πάνω.

Στείλε ένα pm στο μέλος Black V, Αλέξανδρος λέγεται, έχει ένα από τα τελευταία μαμά ατρακάριστα GTI σε άψογη κατάσταση. Αν θες κινητό του στείλε pm σε μένα.

Edit: Το συγκεκριμένο είναι δίπορτο, αλλά επειδή αναφέρθηκε πριν να ξέρεις πως GTI έβγαιναν και 4πορτα.

Monsta
10-07-13, 17:55
να ξέρεις πως GTI έβγαιναν και 5πορτα.


Θα θυμάται ο Τζον το πρώην δικό μου και θα κλαίει. Όπως κι εγώ βέβαια, αλλά τώρα είναι πια αργά για δάκρυα.

S8N
10-07-13, 18:04
Θα θυμάται ο Τζον το πρώην δικό μου και θα κλαίει. Όπως κι εγώ βέβαια, αλλά τώρα είναι πια αργά για δάκρυα.

Δε γμτ, καλύτερα να πληρώνεις χαράτσια για δίλιτρα πενβέ παρά για δίλιτρα φαουβέ.

Thomelef
10-07-13, 18:55
Focus rs:
Τα + γρηγορο, τρενο, πιστομηχανη, αξιοπιστο
Τα - μπροστοκινητο στην κυριολεξια. Ακομα και με μπλοκε, σε ακραιες συνθηκες δεν σωζεται. Διπορτο...

Type R FN2
Τα + πολυ ομορφο και σχεδιαστικα ειναι πολυ μπροστα, μοτερ διαμαντι χοντισιο, σκυλι μαυρο γενικοτερα.
Τα - πολυ λιγο μπροστα στο ΕΡ3, το οποιο ειναι πολυ καλυτερο. διπορτο.

Golf:
Δεν μπαινω καν στον κοπο για να σχολιασω αυτη την μαλακια που ονομαζεται αμαξι, οταν στη λιστα υπαρχουν τα δυο παραπανω μπροστοκινητα, ακομα και αν φοραει το ιδιο σασμαν με το μπουγκατι.

Wrx sti:
Τα + δυνατο, μποξερακλα που με μια εξατμιση θα νιωθεις το περιεχομενο του παντελονιου σου να φουσκωνει σε καθε γκαζια, αποτελεσματικοτατο, πολλα περιθωρεια βελτιωσης, φρενα πολυ καλα απο το εργοστασιο, τετραθυρο.
Τα - μεγαλη καταναλωση, χαμηλη ποιοτητα κατασκευης.

Evo:
Τα ιδια ακριβως με το σουμπαρου, με εξαιρεση τον πορωτικο ηχο του μποξερ, αλλα πιο αξιοπιστο, με πολυ μεγαλυτερα περιθωρια βελτιωσης.

Προσωπικα θα διαλεγα το τελευταιο. Χαιρομαι παντως να βλεπω γυναικες που στις επιλογες τους εχουν τετοια αυτοκινητα. Κυλισε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι μαλον εεε???

S8N
10-07-13, 19:14
Το Focus RS έχει θεματάκια με τις θερμοκρασίες, το βεντιλατέρ, την τουρμπινοπολλαπλή. Ο κινητήρας είναι ο δίλιτρος Duratec ο οποίος τουρμπίστηκε, δε σχεδιάστηκε εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση.

Το Τάπερ είναι ένα μοτέρ περιτυλιγμένο από μια απροσδιόριστου σχήματος λαμαρινοκατασκευή, επενδεδυμένη εσωτερικά με plastidip και κάτι που μοιάζει με ύφασμα.

Το STi κάνει ωραίο ήχο όσο δεν είναι σπασμένο το μοτέρ του. Τα καλά μοτέρ τα φορά μια παρτίδα δίλιτρων του 2005. Μοιάζουν με τα μοντέλα του 2004 αλλά έχουν κάτι φρυδάκια στους προφυλακτήρες ως προέκταση των θόλων, άλλες ζάντες και χειριστήρια κλιματισμού από το 2,5λιτρο facelift. Είναι πολύ λίγα. Να ένα:

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1273987/

Τα Evo είναι όπλα αλλά έχουν δυσεύρετα ανταλλακτικά, πανάκριβα (ρώτα πόσο κοστίζει ένα φτερό ή μια αεροτομή) ενώ καίνε όσο μια Μ5. Οι διακόπτες και τα πλαστικά είναι σαν εκείνα που φορά το Pajero Pinin του πεθερού μου. Αν πάρεις Evo θα το λατρέψεις, ψάξε για 9 μόνο.

Το GTI είναι ένα αλήτικο A3 2.0 TFSI.

Αυτά.

Thomelef
10-07-13, 19:42
Το Focus RS έχει θεματάκια με τις θερμοκρασίες, το βεντιλατέρ, την τουρμπινοπολλαπλή. Ο κινητήρας είναι ο δίλιτρος Duratec ο οποίος τουρμπίστηκε, δε σχεδιάστηκε εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση.

Το Τάπερ είναι ένα μοτέρ περιτυλιγμένο από μια απροσδιόριστου σχήματος λαμαρινοκατασκευή, επενδεδυμένη εσωτερικά με plastidip και κάτι που μοιάζει με ύφασμα.

Το STi κάνει ωραίο ήχο όσο δεν είναι σπασμένο το μοτέρ του. Τα καλά μοτέρ τα φορά μια παρτίδα δίλιτρων του 2005. Μοιάζουν με τα μοντέλα του 2004 αλλά έχουν κάτι φρυδάκια στους προφυλακτήρες ως προέκταση των θόλων, άλλες ζάντες και χειριστήρια κλιματισμού από το 2,5λιτρο facelift. Είναι πολύ λίγα. Να ένα:

https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1273987/

Τα Evo είναι όπλα αλλά έχουν δυσεύρετα ανταλλακτικά, πανάκριβα (ρώτα πόσο κοστίζει ένα φτερό ή μια αεροτομή) ενώ καίνε όσο μια Μ5. Οι διακόπτες και τα πλαστικά είναι σαν εκείνα που φορά το Pajero Pinin του πεθερού μου. Αν πάρεις Evo θα το λατρέψεις, ψάξε για 9 μόνο.

Το GTI είναι ένα αλήτικο A3 2.0 TFSI.

Αυτά.

το φόκους μια χαρά αξιόπιστο είναι, άσχετα το τι λένε κάποιοι που απλά το φούσκωσαν με ένα πρόγραμμα απλά...

τα τάπερ ακόμα και απο ληγμένες καπότες να έχει περιτύλιγμα, δεν σπάει ακόμα και αν κάνει 1000 χιλ στεγνό απο λάδια.

για τα σκούμπυ πάλι δεν βγάζει άκρη, μιας και το 1% που δεν έχουν κανιβαλιστεί απο τους ιδιοκτήτες τους, δεν κυκλοφορούν σε φόρα και συνεργεία με τα μπιελοπίστονα παραμάσχαλα ψάχνοντας ώμους για να κλάψουν.

τα έβο είναι τέλεια, με μάπα εσωτερικό και μεγάλη κατανάλωση.



το GTI είναι ένα ακόμα γτπ VAG...:tease::tease::tease:

PANOS-E60
10-07-13, 19:56
τα Ford RS και Subaru STi (από 08 και μετά) είναι διομισαλιτρα.

Προσωπική μου προτίμηση το TypeR.

soc12r
10-07-13, 19:59
Σε εφτιαξα



https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3861307/ (αυτο απλα δεν θελει τιποτα και ειναι και 4door - )!!!!!

Καλοριζικο και καλοταξιδο το Lancia γιατι ξερω οτι θελεις deltona.

Kουκλαρα !! .. Eγω θα διαλεγα evo τα κανει ολα .. και συγκεκριμενα το 6rs extreme thumbthumb

DaywalkeR
10-07-13, 20:01
Το επόμενο σου αυτοκίνητο thumb :fountwtis:



https://referentiel.nouvelobs.com/file/1385284-renault-megane-rs-dci-175-ch-luxe.jpg

S8N
10-07-13, 20:16
τα Ford RS και Subaru STi (από 08 και μετά) είναι διομισαλιτρα.

Προσωπική μου προτίμηση το TypeR.

Για το πρωτης γενιας RS πρεπει να λεει, και για Σκουμπυ διλιτρο.

S8N
10-07-13, 20:18
Το επόμενο σου αυτοκίνητο thumb :fountwtis:



https://www.bmwfans.gr/forum/

Πραγματικα μιλαμε για εξαιρετικο αυτοκινητο, αν χωνευεις το εκκεντρικο του design.

DaywalkeR
10-07-13, 20:29
Πραγματικα μιλαμε για εξαιρετικο αυτοκινητο, αν χωνευεις το εκκεντρικο του design.

Τι εννοείς με το εκκεντρικό design :whistle:


https://www.youtube.com/watch?v=-O6QE20TXCI

GIANNHS M
10-07-13, 20:50
Σε εφτιαξα

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3869209/ (σε αυτο θα αλλαζα την διχρωμια στο σαλονι και το χρωμα στην ζαντα)

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3861307/ (αυτο απλα δεν θελει τιποτα και ειναι και 4door - )!!!!!

Καλοριζικο και καλοταξιδο το Lancia γιατι ξερω οτι θελεις deltona. By the way και τα 2 ειναι γνησια!!!

α ρε τσαφ.....πιστος φαν της καθαροαιμης οδηγησεις!!!!μ'αρεσουν κ τα δυο.!!!
γιαννη αφου αμαξι για να ξεδινεις εχεις γιατι κοιτας να βαλεις γραμματια στην καθημερινοτητα σου (οσο αφορα συντηρηση - βενζινες) επιλεγοντας ενα οποιοδηποτε απο οσα προτεινεις?!:wassat:αφου μπορεις να διαθεσεις απο 6000μεχρι κ 15000 πιστευω πως η καλυτερη κ πιο λογικη λυση θα ητανε καποιο ντιζελακι τα οποια ειναι κ ροπατα κ οικονομικα κ υπαρχουν πολλα με γυναικειο-οικογενειακο-σπορτιφ χαραχτηρα!!!αλλα επειδη δεν αναζητας την λογικη ΕΓΩ απο τις επιλογες σου απο αυθορμητισμο θα διαλεγα την ΓΚΟΛΦΑΡΑ.το οποιο ειναι αμαξι με τα ολα του κ με ολη την εννοια αμαξι.παθητικη - ενεργητικη ασφαλεια,εσωτερικο πολυυυ καλο,εξωτερικο κουκλαρα,θεση οδηγησης αρκετα καλη,αξιοπιστο αν το συντηρεις σωστα,τρομερα εξελιξιμο σε ολα του τις κατηγοριες,βγαινει κ σε τετραπορτο,το γουσταρει η γυναικα σου,σε περιπτωση πωλησης απευθυνεται σε τραγικα μεγαλυτερο ποσοστο κοινου που θα ενδιαφερθουν κ παραμενει 2διλιτρο εναντι φοκους κ σουμπαρου!+ οτι ειναι πολυ φθηνο να το αποκτησεις!!!αν σκεφτω την ωμη δυναμη ενος αληθινου αντρικου αυτοκινητου που πραγματικα ειναι φονεας πολλων αυτοκινητων κ προσφερει μεγαλες οδηγικες συγκινησεις ΕΝΑ ειναι το αμαξι....EVO!!!!ολα εχουν + και -.το θεμα ειναι τι ειναι πιο κοντα σε αυτα που ζητας.επισης να υποστηριξω ενα φιλο στην προταση του για οκταβια.εχουν δυο φιλαρακια κ τα αυτοκινητα τους εχουν βγει πολυ καλα κ εχουν κινητηρα γκρουπ βαγκ στην κατηγορια των 1.800 κυβικων με τις ανεσεις ενος οικογενειακου......

Bazil Van Sinner
10-07-13, 20:53
Το επόμενο σου αυτοκίνητο thumb :fountwtis:




αν ειναι για γκολφ, +10000 το μεγκανε!!!!!τουρμπατο με μπλοκε και με πισω αναρτηση /συμπεριφορα κλασεις ανωτερη απο το ουδετερο φλοξβαγκεν!

Monsta
10-07-13, 20:54
Έλα Γιάννη πάρε εκείνο το s3 sportback που πουλάει ο φίλος του Στάθη and call it a day. 12 του το παίρνουν ανταλλαγή :facepalm: με 13 είναι δικό σου. thumb

Thomelef
10-07-13, 20:59
και στην πρώτη επίσκεψη στα μέγαρα που λέει ότι θέλει να πηγαίνει ο γιάννης, μόλις βγεί θα το δώσει τρία, μιας και δεν θα μπορέσει να σταυρώσει στροφή με τα μούτρα να βγαίνουν όπου να'ναι...

Bassakos
10-07-13, 21:09
αναμεσα στα αμαξια που εβαλες τα για μενα τα χωριζει το χαος! στην μια πλευρα ειναι το GTI οπου σε συνθηκες
κινησης και οταν το παιρνει η γυναικα ειναι ανετο - ησυχο- πολυ ευκολο στην οδηγηση - καιει λιγο κτλ κτλ , και στο αλλο ακρο ειναι τα "φτερουγατα" made in japan οπου θελεις χαλαρα 20 ευρω βενζινη (και περισσοτερο , αναλογα το φταξιμο του μοτερ) για μια γρηγορη βολτα γλυφαδα-μπουρναζι (μονο στο πηγαινε) + το μεγεθος και την δυσκολια κινησης μεσα στην Αθηνα , αλλα οι συγκινησεις που προσφερουν σε επιθετικη οδηγηση ειναι "αλλου"

βασικος παραγοντας στην επιλογη αυτοκινητου θα ηταν το ποσοστο το οποιο θα οδηγει το αμαξι η συζηγος, ξεκινας απο εκει, εαν ειναι για σχεδον καθημερινη χρηση απο αυτην, παρε κατι που θα ταιριαζει στις δικες της αναγκες και προτεραιοτητες, και οχι στις δικες σου
και λιγοτερη μουρμουρα θα εχεις, και εξοδα, και δεν θα βλεπεις το αμαξι και να στεναχωριεσαι οτι ειναι βρωμικο, εχει μια γρατζουνια "εκει" , ακουμπησε η ζαντα στο πεζοδρομιο, κτλ κτλ

στην θεση σου, θα κοιτουσα κατι τελειος διαφορετικο
με σαφη προσανατολισμο σε ευκολια οδγησης, κοστος συντηρησης, βενζινες/πετρελαιο κτλ

https://cache.desktopnexus.com/thumbnails/1258627-bigthumbnail.jpg

dark knight
10-07-13, 21:18
καλο το γκολφ,πολυ καλο το μεγκαν αλλα ενα τα κανει ολα και ειναι φονεας......

















οδηγων οπελ αστρα OPC(οχι μοντελο 2013):hystericalbs1:

Monsta
11-07-13, 12:26
και στην πρώτη επίσκεψη στα μέγαρα που λέει ότι θέλει να πηγαίνει ο γιάννης, μόλις βγεί θα το δώσει τρία, μιας και δεν θα μπορέσει να σταυρώσει στροφή με τα μούτρα να βγαίνουν όπου να'ναι...


Καλά ρε Τομ, το ξέχασες ότι το κολπάκι είναι να βάλει πιο φαρδιά λάστιχα μπροστά ; ;)

Thomelef
11-07-13, 12:37
Καλά ρε Τομ, το ξέχασες ότι το κολπάκι είναι να βάλει πιο φαρδιά λάστιχα μπροστά ; ;)

ντάξει...εδώ μιλάμε για επιστήμη και μελέτη χιλιάδων ωρών για να λυθεί το θέμα της υποστροφής...που να πάει ο κοινός νους.

εγώ πάντως με 265 μπροστά, έχω ξεχάσει τι πα να παεί βγαίνω με τα τέσσερα...

m_power_lunatic
04-02-14, 08:16
Η αναζήτηση συνεχίζεται λοιπόν,δεν εχω καποια εξέλιξη μεχρι στιγμης αλλα μετα απο σκεψεις και συζητησεις με την συζυγο αρκετο διαστημα αποφασισαμε να αγοραστει μικρο αυτοκινητο πολης-SMART μαλλον λογω και του πολυ καλου κλωβου που εχει και λογω ευκολιας παρκαρισματος- μηδενικων εξοδων κτλ.Ουσιαστικα ειναι σαν να μην το εχεις μιας και ηδη εχουμε στην δουλεια ενα SMART και ενα LAGUNA μαζι με τον αδερφο μου και μας εχει λυσει τα χερια.

Ετσι μενει χωρος για την αφεντια μου αφου ειμαι χωρις ''εργαλειο ευχαριστησης'' εδω και σχεδον 6 μηνες,το μεγαλυτερο διαστημα απο τοτε που ημουνα 18 χρονων.Ειμαι σε αναμονη μελλοντικης αγορας γνησιας Μ3 Ε30 μιας και πουλησα την προηγουμενη μου εδω και αρκετο καιρο.

Η αποφαση μου παραμενει να μεινω χωρις αυτοκινητο ακομα περισσοτερο διαστημα με εξαιρεση την αγορα ενος αγωνιστικου αυτοκινητου για το πρωταθλημα αναβασεων πρωτα ο θεος.

NickM3CS
04-02-14, 11:02
Η αναζήτηση συνεχίζεται λοιπόν,δεν εχω καποια εξέλιξη μεχρι στιγμης αλλα μετα απο σκεψεις και συζητησεις με την συζυγο αρκετο διαστημα αποφασισαμε να αγοραστει μικρο αυτοκινητο πολης-SMART μαλλον λογω και του πολυ καλου κλωβου που εχει και λογω ευκολιας παρκαρισματος- μηδενικων εξοδων κτλ.Ουσιαστικα ειναι σαν να μην το εχεις μιας και ηδη εχουμε στην δουλεια ενα SMART και ενα LAGUNA μαζι με τον αδερφο μου και μας εχει λυσει τα χερια.

Ετσι μενει χωρος για την αφεντια μου αφου ειμαι χωρις ''εργαλειο ευχαριστησης'' εδω και σχεδον 6 μηνες,το μεγαλυτερο διαστημα απο τοτε που ημουνα 18 χρονων.Ειμαι σε αναμονη μελλοντικης αγορας γνησιας Μ3 Ε30 μιας και πουλησα την προηγουμενη μου εδω και αρκετο καιρο.

Η αποφαση μου παραμενει να μεινω χωρις αυτοκινητο ακομα περισσοτερο διαστημα με εξαιρεση την αγορα ενος αγωνιστικου αυτοκινητου για το πρωταθλημα αναβασεων πρωτα ο θεος.

επισης και το ι10 ειναι πολυ καλο οικονομικο (αν το παρεισ και diesel) Και πολυ φτηνα ανταλλακτικα και service σε σχεση με το smart ..! :original:

m_power_lunatic
04-02-14, 22:08
Θα το εξετασω και αυτο οπως λες,το SMART εχει τσιμπημενα ανταλλακτικα πραγματι.

Σημερα κοιταγαμε και μερικα αυτοκινητα απο το εξωτερικο μηπως παρουμε καποιο με ξενα νουμερα κυκλοφοριας στο ονομα της γυναικας μου αν και δεν θα ηθελα να δεσμευσουμε το δικαιωμα για ξενα νουμερα για κατι κοινο,θελω να παρω κατι για εμενα ιδιαιτερο.Δεν ξερω,εχουμε μπερδευτει και δεν ξερω τι θα κανουμε,θα ενημερωσω προσεχως.

Μεχρι πριν λεγαμε SMART,σημερα μας βγαινουνε αλλα....γυναικες!!!

mark e92
05-02-14, 11:11
Δες και το 500 ακι 0,9 , χωρίς ΤΚ με 85 hp.

120ie87
05-02-14, 13:16
Για μεταχειρισμενο απο εξωτερικό κοιτάξτε κάτι τέτοιο:

σίγουρα θα το λατρέψει η γυναίκα, ίσως να σου αρέσει και σένα

(e30 320is η ιταλικό Μ3)


https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/02/4552647802_fdfeb915b1-1.jpg




Με το καλό ότι και αν επιλέξετε!



:viannen_01::thanks::mpaks::thnx:

Vasilis M3
05-02-14, 14:53
Γιάννη πάρε ένα Μ5 να χωράει και το καρότσι της μικρούλας και να βγάζεις και γούστα... :thumbsup:

Μην πεις στην γυναίκα σου όμως ότι είχα εγώ την ιδέα.. :whistle:

TSAF
08-12-14, 12:28
Γιαννη καπου διαβασα οτι ψαχνεις για ταξι Sierra. Στο εχω ξαναπροτεινει αλλα δεν ακους. Ριξε μια ματια εδω. Εχτες οπως ερχομουνα απο Θεσσαλονικη σταματησα στα Τεμπη για καφε και ανεφοδιασμο.

Ptboul
08-12-14, 14:19
Άσχετο-σκέψη-ο γκρινιάρης γέρος του μάπετ:

βλέποντας τα δύο αμάξια (του Μήτσου κ το λάντσια) κ πέφτοντας το μάτι μου και στα υπόλοιπα 3-4 σύγχρονα, είπα μέσα μου ''μλκα τι μλκιες μας πασάρουν τώρα, που πήγαν τα αμάξια;; ''

kplc16
08-12-14, 14:42
ασχετο τι βαρος εχει το κιτρινακι;

TSAF
08-12-14, 15:36
ασχετο τι βαρος εχει το κιτρινακι;

Weight claimed: 1340kg / 2954 lb
Actual weight: 1439kg / 3172 lb

Harisp
08-12-14, 16:23
Όποιος έχει πάει βόλτα με τέτοιον Ιταλο, ξέρει ότι είναι ότι καλύτερο...
Κοντό, στρίβει σαν πισωκούνα, σταθερή(Αντρική) 4κίνηση και τα μυαλά στα μπλέντερ.

paganis
08-12-14, 18:27
Όποιος έχει πάει βόλτα με τέτοιον Ιταλο, ξέρει ότι είναι ότι καλύτερο...
Κοντό, στρίβει σαν πισωκούνα, σταθερή(Αντρική) 4κίνηση και τα μυαλά στα μπλέντερ.

δεν υπαρχει υποκαταστατο για μια deltona..οταν θελεις ενα πραγματικο αμαξι.
ουτε μ3 ,ουτε κουατρο ,τιποτα.

VanVIC
08-12-14, 18:40
Όποιος έχει πάει βόλτα με τέτοιον Ιταλο, ξέρει ότι είναι ότι καλύτερο...
Κοντό, στρίβει σαν πισωκούνα, σταθερή(Αντρική) 4κίνηση και τα μυαλά στα μπλέντερ.

Αν είναι το καλύτερο δεν ξέρω αλλά πιστευω πως είναι ένα απ'αυτά που δεν σε αφήνουν να ξεχάσεις πώς ήταν τα πραγματικά αντρικά αυτοκίνητα.
Μπορείτε να το φανταστείτε το συγκεκριμένο με γυναίκα οδηγό ;
Κάτι σαν τα IWC ένα πράμα.
thumb

Harisp
08-12-14, 20:57
Το μόνο θέμα είναι η συντήρηση και ότι για να αλλάξεις ακόμα και συμπλέκτη πρέπει σχεδόν να κατεβάσεις μοτέρ.
Έτσι μου είχε πει ένας ιδιοκτήτης.

TSAF
09-12-14, 10:10
To μονο θεμα ειναι οτι ειναι ΑΜΑΞΑΡΑ!!!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
06-02-15, 22:57
Έχοντας ερθει η ωρα να αλλάξω την μαστιγα(Opel combo) ψάχνω αυτοκίνητο,όχι απαραίτητα επαγγελματικό μιας και η δουλεια μου φθίνει.το μονο που θέλω να είναι 5πορτο,έως 1400 κυβικά πετρέλαιο και μεταχειρισμένο με μπάτζετ 5000¤.καταλαβαίνω οτι μεταχειρισμένο=λαχείο αλλά αν έχει κάποιος να προτείνει κάτι ευπρόσδεκτο

m_power_lunatic
10-10-15, 10:30
Λοιπόν εβαλα και δημοσκοπηση,απο το αρχικο διλημμα απορριφθηκαν τα τετρακινητα κα παρεμειναν τα εξης παραπανω.

Το θελει η συζυγος και εγω και το παιδακι μας για την δουλεια,την πιστα και για track days και ταξιδακια.

Αυστηρα μεχρι 2.000κ.εκ οπως βλεπουμε με γνωμονα την οδηγικη συμπεριφορα,την ευρεση ανταλλακτικων και συντηρηση και τη ομορφια.

Πρωτη φορα εχω διλημμα σε αυτοκινητα,τα θελω και τα 3 βασικα για διαφορετικους λογους το καθενα.

Η λογικη λεει χονταρα,η καρδια μου λεει rs-ακι και η μεση λυση της συζυγου και του αδερφου μου λεει golf-ακι οχι οτι εμενα δεν μου αρεσει,εξαλλου ειναι το μονο sport αμαξι που κυκλοφορει ακομα και αυτη την εποχη ασταματητα καθε μερα στους δρομους μας.

Για ψηφιστε να δουμε.

m_power_lunatic
10-10-15, 11:20
Για να ξεκαθαρισω τί μου αρεσει και τι οχι, στο καθενα εχουμε και λεμε

FOCUS RS MK1
+Πανεμορφο-οδηγικη συμπεριφορα-σπανιο-σκληροπυρηνικο
-Ακριβα ανταλλακτικα και δυσκολα στην ευρεση ανταλλακτικα στην Ελλαδα απο Αγγλια εχει τα παντα-ζημιούλες σχετικα.

CIVIC TYPE R EP3
+Αξιοπιστια-οδηγικη συμπεριφορα-ηχος-ειναι ατμοσφαιρικο πολυστροφο που ειναι αυτο που μου αρεσει-σαλονι-τιμονι-σασμαν φοβερο-ευρεση ανταλλακτικων
-Δεν μου αρεσει εμφανισιακα πολυ η θεση του λεβιε ειναι σαν των βαν,εσωτερικο φτωχο-απροσωπο σαν το 1.4 εξωτερικα-ουσιαστικα δεν ειναι συλλεκτικο και σπανιο αφου οσα εβγαλε τα αριθμησε.

GOLF GTI V
+Ομορφο αρκετα,μαζι με το GOLF 2 ειναι τα πιο ομορφα γκολφακια, αν και δεν διαφερει απο τα απλα παρα ελαχιστα-το πιο ωραιο εσωτερικο με πολυ εξοπλισμο αν θες-οδηγικη συμπεριφορα-αξιοπιστια.
-Σχετικα ακριβο για αυτο που ειναι θεωρω,εχουνε κλεισει σχεδον δεκαετια του 2005 και μετα και ζητανε 8 χιλιαρικα-ειναι σχετικα ''χλιαρο'' σε σχεση με τα αλλα και δεν κανει για πιστα και για track days θεωρω.

Koyotte
10-10-15, 14:00
Το Leon Cupra το έχεις σκεφτεί?5πορτο, πιο φτηνό από golf και, για μένα, πιο όμορφο.

m_power_lunatic
10-10-15, 14:04
Ουτε να το βλεπω εμφανισιακα,γουστα ειναι αυτα αλλα εχω καταληξει στα παραπανω καλως ή κακως.Ευχαριστω για την γνωμη ομως που μπηκες στον κοπο.

Koyotte
10-10-15, 14:48
Να είσαι καλά, για type-r σε βλέπω πάντως, να λυσσομαναει με το στροφόμετρο στα κόκκινα! thumb

dark knight
10-10-15, 19:57
type r είναι η λογικη επιλογή σπορ αυτοκινητου.τετοια μοτερ δεν ξαναβγαινουν.μολις τσιτώσεις το μοτερ στα κοκκινα,ξεχνας την αδιαφορη εμφανιση και το φτηνο εσωτερικο.το downsizing μαζι με τα φυσητηρια είναι το παρον και το μελλον της αυτοκίνησης,οποτε το γκολφ καλο αλλα χλιαρο.

vagmag
10-10-15, 20:16
Όντως η λογική επιλογή είναι η Γκολφω ...

Το Rs είναι κ κάπως συλλεκτικό κ ίσως είναι ο μόνος λόγος που θα το αγόραζα , αν κ έχουν γραφτεί πολλά για αυτό .

Μάλλον θα αγόραζα το χόντα όμως .

mark e92
11-10-15, 10:18
Type R δαγκωτό ! Δεν έχει την ροπή του turbo αλλά είναι αξιόπιστο και ακλόνητο στις στροφες (και με μαμά αμορτισέρ...)
Ειχα κάνει 70000 σε 3 χρόνια και δεν ζήτησε τπτ εκτός απο την κρεμαγιέρα που ήταν μα@@@@ του μηχανικού .

Vasilis M3
11-10-15, 15:11
Το Focus έχει και μια συλλεκτική αξία λόγω του ότι τα αυτοκίνητα είναι αριθμημένα και μην ξεχνάμε ότι έχει βάλει το χεράκι του ο McRae στο στήσιμο και την εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Το Type R είναι άτμο με στροφάρισμα στον θεό και Ιαπωνική αξιοπιστία κάτι που τείνει να εξαφανιστεί όσο μπαίνουν στην ζωή μας οι περιορισμοί για τους ρύπους κτλ.

Και τα 2 με λίγα λεφτά "παίρνουν" καλές αναβαθμίσεις μιας και μιλάς και για Track days...

Καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις thumb

Dimzan
11-10-15, 21:32
αν θες να μπαινεις συχνα πιστα τοτε το type-r ειναι μονοδρομος κατ εμε. Εμφανισιακα ειναι μετριο, αλλα οταν το οδηγεις ξεχνας τα παντα. Ασε που το στησιμο του και ο κινητηρας του ειναι ιδανικα για πιστα. Ειδικα ο κινητηρας το ξερεις οτι ειναι απο τα τελευταια ατμοσφαιρικα 2λιτρα επιδοσεων, με εξαιρεση το gt86. Με εκκεντοφορους και αγραφο τα ep3 εβλεπαν 240-250 αλογα. Δεν ειμαι σιγουρος αν και το fn2 τα κανει αυτα, αλλα σιγουρα θα προτιμουσα το fn2 και οχι το ep3.

Απο τα 3 ειναι το μονο που με σιγουρια δε θα σε απασχολησει στο συνεργειο, τα αλλα 2 εχουν ψιλοθεματακια. Επισης και σε καυσιμο ειναι πιο οικονομικο απο τα αλλα 2.

Γκολφ τουρμπο και πιστα δεν θα το εκανα εγω. Σιγουρα εχει πιο ουδετερο στησιμο και κανει για τη γυναικα, ομως για πιστα δεν θα το ηθελα. Σηκωνει και αλογα για πλακα λογω τουρμπο, αλλα σε συνεχομενη πιεση δε θα το ηθελα. Για καθημερινο σε φαναρια ομως εχει πολλη πλακα. Εχει και το πιο ομορφο-ελκυστικο εσωτερικο, βεβαια τα πλαστικα του μεσα, και γενικα η ποιοτητα δεν ειναι σε καμια περιπτωση αναλογη της ονομαστικης του αξιας. Ταμπλο που τριζει, χερουλια που ξεβαφουν και υφασματινες επενδυσεις που ξεκολανε ειναι δυστυχως πολυ πιθανο να συμβουν στα πρωτα μοντελα της 5ης γενιας. Ελπιζω να το διορθωσαν μετα.


Για το focus rs θα πω οτι αξιζει μονο αν εχεις 3-4 αυτοκινητο και το θες που και που για να κανεις την πλακα σου. Αν το χρησιμποιεις σαν καθημερινο θα ειναι πολυ πιο ακριβο σε κοστος χρησης σε σχεση με τα αλλα 2. Εχει και ασχημο εσωτερικο, απ εξω ειναι κουκλι. Δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο αυτο, (απο τα αλλα 2 εχω) οποτε δε μπορω να πω πολλα.


Οτι και να παρεις παντως, καλες βολτες!

Thomelef
12-10-15, 08:13
αν πάνε καλά οι δουλειές εγώ έχω κατασταλάξει ή εδώ...

https://www.civinfo.com/forum/gallery/83883-japspeed-ep3-track-car-subscibe-3.html

ή εδώ...

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=47&t=938409&mid=0&i=0&nmt=BMW%20E36%20328%20Compact%20Rally%20car%20buil d&mid=0

αν και τα πεμβέ τα γνωρίζω καλύτερα και ιδίως αυτή την καρότσα όπου την είχα, προτιμώ το χόντα, γιατί θέλει ειλικρινά πολύ λίγα πράγματα μοτερικά για να ξυρίζει. είναι και το βάρος του τέτοιο που με 230-240 άλογα μπορεί να κάνει παπάδες, χωρίς να γίνει ηλίθια σπινιαρίστρα μέσα στην πίστα.

το τέντωσα το θρεντ, αλλά δεν μπορούσα να μην ποστάρω. κάθε φορά που ακούω ή διαβάζω τη λέξη civic type r ep3 κατευθείαν αυτό το θρεντ μου έρχεται στο μυαλό.

TSAF
12-10-15, 12:00
Το Focus έχει και μια συλλεκτική αξία λόγω του ότι τα αυτοκίνητα είναι αριθμημένα και μην ξεχνάμε ότι έχει βάλει το χεράκι του ο McRae στο στήσιμο και την εξέλιξη του αυτοκινήτου.

Το Type R είναι άτμο με στροφάρισμα στον θεό και Ιαπωνική αξιοπιστία κάτι που τείνει να εξαφανιστεί όσο μπαίνουν στην ζωή μας οι περιορισμοί για τους ρύπους κτλ.

Και τα 2 με λίγα λεφτά "παίρνουν" καλές αναβαθμίσεις μιας και μιλάς και για Track days...

Καλή επιτυχία σε ότι αποφασίσεις thumb

Ο Delecour ειχε βαλει χερακι παιδια οχι ο McRae. Απο τα παραπανω μονο το RS
αλλιως θα κοιταγα και για κανενα Clio F1 TEAM R27.

m_power_lunatic
24-10-15, 12:06
Ξανά οδήγησα RS πρώτο στάδιο με ολοσωμη και Μαμα ελατηρια και ανάρτηση καινουργια και μισολιωμενα ελαστικα και έκανα εμετο απο το στριψιμο απίστευτο κρατημα....μεσα-έξω πανέμορφο με 130.000χλμ και αρκετά κυνηγημένο και δεν εχει βγάλει ζημιές και δεν ετριζε ούτε για πλάκα.

Θα οδηγησω και τα αλλα και βλέπουμε.

JiMk86
24-10-15, 12:35
Ξανά οδήγησα RS πρώτο στάδιο με ολοσωμη και Μαμα ελατηρια και ανάρτηση καινουργια και μισολιωμενα ελαστικα και έκανα εμετο απο το στριψιμο απίστευτο κρατημα....μεσα-έξω πανέμορφο με 130.000χλμ και αρκετά κυνηγημένο και δεν εχει βγάλει ζημιές και δεν ετριζε ούτε για πλάκα.

Θα οδηγησω και τα αλλα και βλέπουμε.


Το RS είναι μια κατηγορία από μόνο του...

Αν αποφασίσεις να το πας στον κακλαμάνο για έλενχο, έχει μεγάλη πείρα στο θέμα RS...

Συν ότι το συγκεκριμένο μπορεί να έχει περάσει από εκεί, είναι ποιο λίγα απ τα Μ3 και οι φορντάκηδες ξέρουν ποιο έχει ποιος κλπ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

andreas_R
25-10-15, 09:37
Ικανοποιησε τη συζυγο Γιαννη για να μην τα ακους μετα!!!
Χαχαχαχα!!!
Evo μεγαλο μανικι στη συντηρηση συν βενζινες, δεν κανεις πανω απο 90 χλμ με 30¤

Το σκουμπι ειναι πιο φιλικο απο το evo στους τομεις αυτους συν οτι ειναι και τετραπορτο και βολευει στα μπες βγες αλλα σιγουρα η γυναικα αλλαζει δρομο οταν το βλεπει !!!

Golf καμια αισθηση καμια χαρα δεν θα σε ικανοποιησει πουθενα.

Ταπερ τιμιο δε σπαει δε χαλαει γυρνας και 8250 μαμα και φτιαχνεσαι!
Δεν βαζεις φωτια στο δρομο αλλα εχεις αισθηση και ειναι και το πιο ποιοτικο απο ολα οσα γραφεις.

Focus Rs τιμιο επισης φρεναρες μπλοκε ξεχωριστο με τα μικρουθεματακια του ομως.

Η προσωπικη μου σειρα προτιμησης ειναι ταπερ σκουμπι focus


Για ταπερ οποτε θες μου λες και βλεπεις κανεις βολτα κτλ

m_power_lunatic
25-10-15, 14:42
To SUBARU δεν το εχω στα υποψην πλεον,παραμενω σε αυτα που ανεφερα πιο πανω και δεν το κρυβω οτι το RS ειναι ο ερωτας μου απο τοτε που το πρωτοειδα.Ειναι ειδικο σε επιπεδα Μ3 Ε46 οσο αναφορα το κοστος ανταλλακτικων και δεν ξερω αν θα το χαρω (απο υπερβολικη προσοχη κτλ) οπως το TYPE-R ας πουμε που ειναι πολυ ωραιο οδηγικα (απο οτι λενε) αλλα εμφανισιακα μεσα-εξω δεν με συγκινει καθολου και μαλλον θα του πινω το αιμα και δεν θα πολυκαιγομαι οταν το βλεπω και φοβαμαι μην ψαχνω παλι αμαξι μετα απο λιγο καιρο.Με το RS νιωθω οτι μπορω να αραξω πολυ καιρο μαζι του,ακομα και το απλο μου φαινεται πολυ ωραιο στο δρομο που το βλεπω μετα απο τοσα χρονια οπως ελεγε και ο HAMOND (που εχει ενα τετοιο κιολας).Τα σχολια για την οδηγικη συμπεριφορα του FOCUS MK1 ακομα και των απλων ειναι παρα πολυ καλα και το διαπιστωσα προσφατα με ενα 1.4 που οδηγησα.

Το GOLF GTI V ειναι η μεση λυση και για την συζυγο κτλ αλλα δεν με ενθουσιαζει παρα-παρα πολυ.

Διλημμα,αλλα αν δεν οδηγησω και τα αλλα 2 δεν αποφασιζω ακομη.

turbodog
25-10-15, 22:30
Απο τα 3 που εχεις βαλει παραπανω το καθενα ειναι καλυτερο σε συγκεκριμενους τομεις. Το τι θα σου ταιριαζει περισσοτερο εξαρταται απο το τι τελικα δινεις ως προτεραιοτητα.

Ford Focus
Δεν το εχω οδηγησει (ουτε καν εχω μπει μεσα), εχω ακουσει καλα λογια για το στριψιμο του, καποιες ενστασεις για την αξιοπιστια του κινητηρα αν πιεστει σε ιπποδυναμη. Το αυτοκινητο νομιζω οτι απευθυνεται καθαρα σε petrolhead owners. Προσωπικη αποψη ειναι οτι ειναι πλεον παλιο και ξεπερασμενο.

Civic Type-R EP-3
Το καλυτερο και ομορφοτερο Type-R κατα την γνωμη μου. Κινητηρας διαμαντι, που εχει αποδειξει την αξιοπιστια του, και που με την ατμοσφαιρικη λειτουργια του ταιριαζει γαντι στα στροφιλικια.
Το εχω οδηγησει και αν και αροπο (για τα δικα μου δεδομενα) ειναι ενας πολυ ωραιος συνδυασμος για στροφιλικια, με ωραιο θορυβο κινητηρα. Χωροι ικανοποιητικοι και αξιοπιστια-συναρμολογηση στα ιαπωνικα δεδομενα.
Αν ειχα ως πρωτο κριτηριο το στριψιμο θα επαιρνα αυτο απο τα 3 (ισως να κοιταγα και το Clio Rs το διλιτρο, μου αρεσει σαν αυτοκινητο και θεωρω οτι θα εχει ανωτερη συμπεριφορα απο το Type-R στα στροφιλικια)

Golf MK5 GTI
Σαν κατοχος πλεον του αυτοκινητου, θεωρω οτι ειναι ενα value for money αυτοκινητο. Πολυ δημοφιλες (με οτι αυτο συνεπαγεται για αξια μεταπωλησης,ανταλλακτικα), κινητηρας αρκετα οικονομικος στην καταναλωση (λογω αμεσου ψεκασμου), με τεραστια περιθωρια εξελιξης για οποιον θελει να ασχοληθει. Σε στοκ μορφη ειναι και αρκετα αξιοπιστος.
Ψιλοαδιαφορο εξωτερικα (ισως επειδη τοχουμε συνηθισει σαν σχημα, βεβαια αν του χωσουμε χρημα και παμε σε R32 look +φρενα ζαντες κλπ γινεται αρκετα ομορφο).
Εσωτερικο οκ, το ταμπλο δεν δειχνει παλιο με τα σημερινα δεδομενα, ποιοτητα κατασκευης ανω του μετριου (θα μπορουσαν και καλυτερα).
Το δερματινο σαλονι το δειχνει πιο πολυτελες αλλα και το original (που ειναι και bucket) ειναι μια χαρα.
Στριβει αρκετα καλα οσο παραμενουμε σε εργοστασιακες τιμες ροπης (στα 30 κιλα περιπου). Με μια καλη αναρτηση και ενα σετ ελαστικων εκτος οτι στριβει, ξεκιναει και αρκετα καλα. Για τους στριφτερους θα προτεινα αλλαγη σινεμπλοκ μπρος-πισω με powerflex + παχυτερες αντιστρεπτικες. Με αυτα μεταμορφωνεται. Οπως επισης και φρενα. Το πιο δημοφιλες upgrade ειναι απο S3 που κουμπωνουν γαντι και ειναι και εργοστασιακα χωρις πατεντες.

Μονοδρομος για οσους τους ενδιαφερουν οι απολυτες επιδοσεις. Το μοτερ φτανει σχετικα ευκολα 350-400 αλογα (και αρκετα παραπανω με αρκετες ομως βελτιωσεις και χρημα) και γραφει φοβερους χρονους. Ακομη η πλατφορμα που βασιζεται δεχεται και τετρακινηση για οσους ενδιαφερονται απο το ατμο αδελφακι R32 η απο το S3. Βγαινει και σε εκδοση διπλοσυμπλεκτου (DSG) που ειναι κατ εμε η καλυτερη αγορα.

Το δικο μου βρισκεται πλεον κοντα στα 400. Το 0-100 δεν εντυπωσιαζει (6,1 sec και μαλιστα σε καλη ασφαλτο)) αλλα εχει γραψει με vbox 100-200 κοντα στα 9 sec που το τοποθετει μπροστα απο πολλα δυνατα αυτοκινητα. Αυτο εμενα μου ειναι αρκετο για να παραβλεψω τα οποια αλλα μειονεκτηματα εχει αυτο το setup, καθως και σε roll on τυχαιες αναμετρησεις στο δρομο ειναι πολυ δυσκολος αντιπαλος.
Το στριψιμο ειναι ιδιατερα απαιτητικο (αλλα και αγχωδες) σε αυτα τα σταδια βελτιωσης καθως η υπερβολικη ροπη δεν βοηθαει καθολου ιδιαιτερα σε κλειστα κομματα (λυση ομως υπαρχει και λεγεται τετρακινηση). Αλλιως παραμενουμε σε χαμηλοτερα σταδια ροπης και ιπποδυναμης.

Διαλεγεις και παιρνεις thumb

pilot
25-10-15, 22:37
πφφφφφ...γεμίσαμε vagιτες.....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

turbodog
25-10-15, 22:40
πφφφφφ...γεμίσαμε vagιτες.....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

'Ολοι μια μερα με VAG θα καταληξετε'

(προφητικα λογια αλλου μελους. Αλλα δεν θυμαμαι ποιανου μελους :whistle::whistle:)

pilot
25-10-15, 22:41
χίλιες φορές με το αστικό! :whistle:

turbodog
25-10-15, 22:45
χίλιες φορές με το αστικό! :whistle:

Μην σε πετυχω πουθενα, θα βλεπεις μονιμα τις μπουκες :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

(που ειναι και διπλες, R32 look λεμεεεε)

pilot
25-10-15, 23:47
Θα φροντίσω να είμαι με το Ninja! Χαχαχαχαχα

doctore
26-10-15, 12:27
'Ολοι μια μερα με VAG θα καταληξετε'

(προφητικα λογια αλλου μελους. Αλλα δεν θυμαμαι ποιανου μελους :whistle::whistle:)


Χρόνια πολλά τουρμπόσκυλο και του χρόνου πισωκίνητος :original:

m_power_lunatic
26-10-15, 13:14
Ευχαριστω για την γνωμη σου Δημητρη-χρονια πολλα κιολας-το GTI V ειναι το πιο ωραιο εσωτερικα απο τα 3,το δευτερο πιο ομορφο θεωρω μετα το RS-υποκειμενικο-και οδηγικα ειναι λιγοτερο ας πουμε σκληροπυρηνικο απο τα 3 χωρις αυτο να το κανει χειροτερο απο τα αλλα 2.

Δεν το εχω απορριψει καν,απλα δεν θελω να αποφασισω κατι που δεν με γεμιζει και ψαχνω να παρω αλλο μετα.Εχεις δικιο που λες οτι το RS ειναι για petrolhead οπως και το TYPE-R θεωρω προσωπικα.

Το RS παντως εχει αρκετη ζητηση ακομα και στην Ελλαδα,εχουνε πουληθει τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον 10-15 αυτοκινητα ποσο μεγαλο αν σκεφτει κανεις ποσο σπανια ειναι.Ακομα και φετος πουληθηκανε αυτη την δυσκολη χρονια γυρω στα 5-7 αυτοκινητα περιπου.

Απο την αλλη και τα TYPE-R πουλανε καλα,ειδικα οτι εμφανιζεται εκει στα 5-6.500 ευρω φευγουνε σφαιρα.Οπως προειπα,η θεση του λεβιε,το αδιαφορο εσωτερικο οπως και η αδιαφορη εμφανιση με κρατανε πισω καπως,απο μοτερ και στησιμο κτλ δεν το συζητω και αξιοπιστια σιγουρα το καλυτερο ολων.

Το GOLF GTI V ειναι πολυ πετυχημενο εμπορικα,πουλησε πααααρα πολυ στη χωρα μας και οχι μονο,καθημερινα τα βλεπω να κυκλοφορουνε ασταματητα και ειναι ομορφο κατα τη γνωμη μου.

DaywalkeR
26-10-15, 22:50
Ευχαριστω για την γνωμη σου Δημητρη-χρονια πολλα κιολας-το GTI V ειναι το πιο ωραιο εσωτερικα απο τα 3,το δευτερο πιο ομορφο θεωρω μετα το RS-υποκειμενικο-και οδηγικα ειναι λιγοτερο ας πουμε σκληροπυρηνικο απο τα 3 χωρις αυτο να το κανει χειροτερο απο τα αλλα 2.

Δεν το εχω απορριψει καν,απλα δεν θελω να αποφασισω κατι που δεν με γεμιζει και ψαχνω να παρω αλλο μετα.Εχεις δικιο που λες οτι το RS ειναι για petrolhead οπως και το TYPE-R θεωρω προσωπικα.

Το RS παντως εχει αρκετη ζητηση ακομα και στην Ελλαδα,εχουνε πουληθει τα 2 τελευταια χρονια τουλαχιστον 10-15 αυτοκινητα ποσο μεγαλο αν σκεφτει κανεις ποσο σπανια ειναι.Ακομα και φετος πουληθηκανε αυτη την δυσκολη χρονια γυρω στα 5-7 αυτοκινητα περιπου.

Απο την αλλη και τα TYPE-R πουλανε καλα,ειδικα οτι εμφανιζεται εκει στα 5-6.500 ευρω φευγουνε σφαιρα.Οπως προειπα,η θεση του λεβιε,το αδιαφορο εσωτερικο οπως και η αδιαφορη εμφανιση με κρατανε πισω καπως,απο μοτερ και στησιμο κτλ δεν το συζητω και αξιοπιστια σιγουρα το καλυτερο ολων.

Το GOLF GTI V ειναι πολυ πετυχημενο εμπορικα,πουλησε πααααρα πολυ στη χωρα μας και οχι μονο,καθημερινα τα βλεπω να κυκλοφορουνε ασταματητα και ειναι ομορφο κατα τη γνωμη μου.

Βασικά δεν ξέρω αν έχεις οδηγήσει ΕΡ3, αλλά η θέση του λεβιέ είναι το καλύτερο πράγμα σε αυτό το αυτοκίνητο, ειδικά αν θες να πας γρήγορα :warriorsmiley:

m_power_lunatic
26-10-15, 23:52
Eιναι το ξερω,αλλα ειναι η θεση του σαν λεβιες φορτηγου βαν!!!!

DaywalkeR
27-10-15, 06:41
Eιναι το ξερω,αλλα ειναι η θεση του σαν λεβιες φορτηγου βαν!!!!

Είναι θέμα εμφάνισης και όχι άνεσης λοιπόν. :hystericalbs1:
Σε αυτό δεν μπορώ να βοηθήσω :original:

Harisp
27-10-15, 11:08
Eγώ λέω να πάρεις αυτό.
Μεγάλο πορτ μπαγκάζ, χαμηλά τέλη και παίρνει τα πόδια του στο δρόμο!!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5809324/

playmaker
27-10-15, 11:37
τα σπαει το αμαξακι!γιατι τοσα λιγα τελη?

stef
27-10-15, 11:42
Γιατι ειναι διπλοκάμπινο και καίει τον φόρο πολυτελείας 2 Μ3 στο ταξίδι!!!! Χαχαχα
Πολύ καλή περίπτωση για τις μέρες μας!! Χαχα

doctore
27-10-15, 11:43
FOCUS RS

JiMk86
27-10-15, 16:55
τα σπαει το αμαξακι!γιατι τοσα λιγα τελη?


Μπορεί να το πάρει κάποιος ως "επαγγελματικό" - "αγροτικό"...


Sent from my iPhone using Tapatalk

playmaker
28-10-15, 01:28
Κανει και για τρακτέρ ��

m_power_lunatic
11-11-15, 11:04
Όσο περναει ο καιρος και διαβαζω forum ανακαλύπτω πράγματα για το καθένα αυτοκίνητο ξεχωριστά.

Το RS εχει δυσκολια στην ευρεση καποιων ανταλλακτικων και ειναι και καποια πανακριβα σε επιπεδα ///Μ και παραπανω (συμπλέκτης AP,αντλία νερού κτλ τα οποία ΔΕΝ υπάρχουνε σε aftermarket ή αλλου κατασκευαστή!!!!!!!)

Το type-r το παρατηρω,το κοιταω απο εδω,το κοιταω απο εκει και δεν μπορω να χωνεψω την εμφανιση του με τιποτα ακομα...ισως μια δοκιμη να με πεισει,τί να πω.....

Το GTI η λογική μου λεει οτι αυτη πρεπει να ειναι η επιλογη μου,πολυ ωραιο εμφανισιακα,εξοπλισμος πλουσιοτατος αναλογα την εκδοση,πολυ αξιοπιστο και ανταλλακτικα παντου χωρις καμια δυσκολια και λογικες τιμες.

Μπονους και η λογικη καταναλωση και προφανως αυτος ειναι ο λογος που κυκλοφορουνε ασταματητα καθημερινα και τα βλεπω παντου.

Για να δουμε που θα καταληξουμε.

stef
11-11-15, 11:12
Τα χεις δει αυτά;

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6664765/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6852886/

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6644574/

Μου κάνει εντύπωση τόσα αμάξια με λίγα χλμ...

EVERGET
11-11-15, 13:41
Όσο περναει ο καιρος και διαβαζω forum ανακαλύπτω πράγματα για το καθένα αυτοκίνητο ξεχωριστά.

Το RS εχει δυσκολια στην ευρεση καποιων ανταλλακτικων και ειναι και καποια πανακριβα σε επιπεδα ///Μ και παραπανω (συμπλέκτης AP,αντλία νερού κτλ τα οποία ΔΕΝ υπάρχουνε σε aftermarket ή αλλου κατασκευαστή!!!!!!!)

Το type-r το παρατηρω,το κοιταω απο εδω,το κοιταω απο εκει και δεν μπορω να χωνεψω την εμφανιση του με τιποτα ακομα...ισως μια δοκιμη να με πεισει,τί να πω.....

Το GTI η λογική μου λεει οτι αυτη πρεπει να ειναι η επιλογη μου,πολυ ωραιο εμφανισιακα,εξοπλισμος πλουσιοτατος αναλογα την εκδοση,πολυ αξιοπιστο και ανταλλακτικα παντου χωρις καμια δυσκολια και λογικες τιμες.

Μπονους και η λογικη καταναλωση και προφανως αυτος ειναι ο λογος που κυκλοφορουνε ασταματητα καθημερινα και τα βλεπω παντου.

Για να δουμε που θα καταληξουμε.

GTI με DSG και ηλιοροφή είναι η επιλογή Γιάννη. Τα υπόλοιπα δεν είναι αυτοκίνητα αλλά παιχνίδια....thumb

vagmag
11-11-15, 14:20
GTI με DSG και ηλιοροφή είναι η επιλογή Γιάννη. Τα υπόλοιπα δεν είναι αυτοκίνητα αλλά παιχνίδια....thumb

Και το golf , δεν είναι αυτοκίνητο ... είναι golf....

Κάποτε η διαφήμιση έλεγε.... αυτοκίνητο ή golf ???

DaywalkeR
11-11-15, 19:18
Όσο περναει ο καιρος και διαβαζω forum ανακαλύπτω πράγματα για το καθένα αυτοκίνητο ξεχωριστά.

Το RS εχει δυσκολια στην ευρεση καποιων ανταλλακτικων και ειναι και καποια πανακριβα σε επιπεδα ///Μ και παραπανω (συμπλέκτης AP,αντλία νερού κτλ τα οποία ΔΕΝ υπάρχουνε σε aftermarket ή αλλου κατασκευαστή!!!!!!!)

Το type-r το παρατηρω,το κοιταω απο εδω,το κοιταω απο εκει και δεν μπορω να χωνεψω την εμφανιση του με τιποτα ακομα...ισως μια δοκιμη να με πεισει,τί να πω.....

Το GTI η λογική μου λεει οτι αυτη πρεπει να ειναι η επιλογη μου,πολυ ωραιο εμφανισιακα,εξοπλισμος πλουσιοτατος αναλογα την εκδοση,πολυ αξιοπιστο και ανταλλακτικα παντου χωρις καμια δυσκολια και λογικες τιμες.

Μπονους και η λογικη καταναλωση και προφανως αυτος ειναι ο λογος που κυκλοφορουνε ασταματητα καθημερινα και τα βλεπω παντου.

Για να δουμε που θα καταληξουμε.

Σε πάει η καρδιά να γίνεις VAGίτης για κάτι λιγότερο από Porsche; :whistle:

m_power_lunatic
11-11-15, 20:09
Εγω δεν γινομαι τιποτα, ειναι η γυναικα και το παιδι στην μεση.....εγω ετσι και αλλιως μεσα σε Ε30 Μ3 θα με βρειτε.

bmwz3
11-11-15, 20:28
είχα προσωπικό αυτοκίνητο το golf gti v οχι dsg απο τα πρωτα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα. το αυτοκίνητο καίει λίγο στην εθνική, θυμάμαι γυρω στα 8 λιτρα με 160χλμ/ώρα ίσως και λιγότερο.77000 χιλιόμετρα δε ζήτησε τιποτα και μετάνιωσα που το έδωσα. το μειονέκτημα τότε το 2005 ηταν οτι το dsg δεν άντεχε τη μεγαλη ροπή αν πήγαινες πάνω απο 250 άλογα.πάνω απο 35 ροπή. ίσως βρήκαν λύση σε αυτό δεν το έψαξα δε με ενδιέφερε.πάντως εμπνέει μεγάλη σιγουριά στην οδήγηση είναι πολύ εύκολο και για γυναίκα οδηγό να κινείται γρήγορα.θυμάμαι το honda ηθελε πολλά χέρια για να παμε μαζί και η κατανάλωση υψηλότερη.

I_MNL
10-03-16, 18:07
Με την σύζυγο να χρειάζεται ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις με την μπεμπούλα μας και με την ανάγκη για οικογενειακό αυτοκίνητο να γίνεται πιο επτακτική μπήκαμε στην διαδικασία επιλογής ενός νέου οχήματος.

Για να μπορεί και ο μπαμπάς να αισθάνεται παιδί ακόμα θα πρέπει να ικανοποιεί και την αφεντιά μου και την δίψα μου για κανένα γύρο στα Μέγαρα και κανένα γρήγορο ταξιδάκι και γενικώς να είναι αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό που λέγανε κάποτε.

Οι επιλογές είναι οι πιο κάτω,κάποιες της γυναίκας μου και κάποιες δικές μου.Πείτε τη γνώμη σας ελεύθερα.

1)FOCUS RS MK1
2)CIVIC TYPE-R FN2 (έρωτας συζύγου)
3)IMPREZA WRX STI 2.0
4)GOLF GTI V (έρωτας συζύγου)
5)LANCER EVO 6-8


Προτείνω φυσικά το Subaru Impreza WRX STI. Ποιας χρονολογιας σκέφτεσαι;

I_MNL
10-03-16, 18:14
To SUBARU δεν το εχω στα υποψην πλεον,παραμενω σε αυτα που ανεφερα πιο πανω και δεν το κρυβω οτι το RS ειναι ο ερωτας μου απο τοτε που το πρωτοειδα.Ειναι ειδικο σε επιπεδα Μ3 Ε46 οσο αναφορα το κοστος ανταλλακτικων και δεν ξερω αν θα το χαρω (απο υπερβολικη προσοχη κτλ) οπως το TYPE-R ας πουμε που ειναι πολυ ωραιο οδηγικα (απο οτι λενε) αλλα εμφανισιακα μεσα-εξω δεν με συγκινει καθολου και μαλλον θα του πινω το αιμα και δεν θα πολυκαιγομαι οταν το βλεπω και φοβαμαι μην ψαχνω παλι αμαξι μετα απο λιγο καιρο.Με το RS νιωθω οτι μπορω να αραξω πολυ καιρο μαζι του,ακομα και το απλο μου φαινεται πολυ ωραιο στο δρομο που το βλεπω μετα απο τοσα χρονια οπως ελεγε και ο HAMOND (που εχει ενα τετοιο κιολας).Τα σχολια για την οδηγικη συμπεριφορα του FOCUS MK1 ακομα και των απλων ειναι παρα πολυ καλα και το διαπιστωσα προσφατα με ενα 1.4 που οδηγησα.

Το GOLF GTI V ειναι η μεση λυση και για την συζυγο κτλ αλλα δεν με ενθουσιαζει παρα-παρα πολυ.

Διλημμα,αλλα αν δεν οδηγησω και τα αλλα 2 δεν αποφασιζω ακομη.

Γιατί όχι Subaru?
Τέλος πάντων, τότε Ford Focus RS

I_MNL
10-03-16, 18:26
Ειχα φρουδες ελπιδες καποτε πως και η δικια μου μπορει να ζησει με ενα σκουμπι sti
Αλλα φευ, δεν ειναι αυτα, ουτε τα εβο για γυναικες.
Θελουν το καθρεφτακι τους, την θηκη να βαλουν τον καφε τους, ειναι αλλες οι αναγκες τους.

Τι λες Σταμάτη; Καφέ; Μέσα στο αυτοκίνητο;!!!;;;:shok: Εδώ ούτε μπουκάλι κλειστό με νερό δεν μπαίνει...

Ptboul
15-03-16, 14:25
Τι λες Σταμάτη; Καφέ; Μέσα στο αυτοκίνητο;!!!;;;:shok: Εδώ ούτε μπουκάλι κλειστό με νερό δεν μπαίνει...

και τί; θα κάτσεις να γκανιάξεις μη φύγει καμιά σταγόνα στο πατάκι;

Τα πάντα όλα μέσα στο αμάξι+σουβλάκι εννοείται.

YOLO λέμε και αύριο δεν έχει.

andreas_R
15-03-16, 15:06
Ετσι ακριβως !!!

Πάνω από όλα μέσο εξυπηρέτησης.