Επιστροφή στο Forum : φλαντζα κεφαλης. SOS HELP
:shok::shok::thumbsdown::thumbsdown::ranting2::ran ting2:
δεν ξέρω απο που να ξεκινήσω, ει μουν στον δρόμο και το αμάξι απότομα άλλαξε συμπεριφορά, ενοο οτι πατώντας το γκάζι το αμάξι δουλεύει στο 50% τις δύναμής του. το πήγα σε έναν γνωστό μηχανικό , και μου ειπε οτι είναι φλάντζα κεφαλής, κιταξε τα μπουζια με ενα εργαλείο που εμιαζε σαν πιεσόμετρο, και μου είπε οτι δεν είναι απο τα μπουζια αλλα απο μέσα η φλάντζα.
και μου ειπε να περάσω τιν δευτέρα για κοστολόγιο.
μάγκες μήπως είναι από κάτι αλο εκτός απ αυτό?
Έχει σημβι σε κάποιον απο σας αυτό?
Panos 316T
28-06-13, 16:28
απο θερμοκρασιες και λαδονερα πως εισαι;
απο θερμοκρασιες και λαδονερα πως εισαι;
είναι στην μέση ο δικτις τις θερμοκρασίας
εαν ηταν φλαντζα κεφαλης θα'χες μεσα στο καρτερ νερα και θα'ταν σαν καιμακι του φραπε το λαδι,,,,,,αλλα εσυ δεν μπορεις να το κιταξης βρε αδερφε? ειναι αναγκη να πας στο μηχανικο? δεν το'δες?
grigoris_vari
28-06-13, 16:56
οταν ανοιγες την ταπα του νερου ειχε πιεση μετα απο πολυ ωρα παρκαρισμενο?εννοω...π.χ το αφηνες μετα απο βολτα... το βραδυ στο γκαραζ...αν πηγαινες την αλλη μερα το πρωι να ανοιξεις την ταπα του νερου (δεν ξερω αν ειχε τυχει να το κανεις αυτο)...το πρωι που το ανοιγες εβγαινε αερας απο την ταπα του νερου οπως την ξεβιδωνες?
εαν ηταν φλαντζα κεφαλης θα'χες μεσα στο καρτερ νερα και θα'ταν σαν καιμακι του φραπε το λαδι,,,,,,αλλα εσυ δεν μπορεις να το κιταξης βρε αδερφε? ειναι αναγκη να πας στο μηχανικο? δεν το'δες?
δηλαδη η φλατζα κυλινδροκεφαλης θελει αλλαγη μονο οταν υπαρχουν νερα στο καρτερ???
ξέρω οτι οταν κεγετε η φλάντζα μαζεύει νερά μεσα ο κινητήρα και η εξάτμιση ντουμανιάζει. Άλλα μου εδιξε μια φλαντζα και μου ειπε οτι η φλάντζα δεν σκίστηκε στο σιμιο που περνάν τα νερά άλλα τα λαδια που είναι τα 2 πιστόνια και απο τι κατάλαβα μου ειπε μπήκαν λαδια στα πιστόνια τα 2 και δουλεβι με 2 και οχι με 4
grigoris_vari
28-06-13, 17:04
ξέρω οτι οταν κεγετε η φλάντζα μαζεύει νερά μεσα ο κινητήρα και η εξάτμιση ντουμανιάζει. Άλλα μου εδιξε μια φλαντζα και μου ειπε οτι η φλάντζα δεν σκίστηκε στο σιμιο που περνάν τα νερά άλλα τα λαδια που είναι τα 2 πιστόνια και απο τι κατάλαβα μου ειπε μπήκαν λαδια στα πιστόνια τα 2 και δουλεβι με 2 και οχι με 4οταν εβαλε το <<πιεσομετρο>>ποσοι κυλινδροι σου ειπε οτι δουλευαν?
εαν ηταν φλαντζα κεφαλης θα'χες μεσα στο καρτερ νερα και θα'ταν σαν καιμακι του φραπε το λαδι,,,,,,αλλα εσυ δεν μπορεις να το κιταξης βρε αδερφε? ειναι αναγκη να πας στο μηχανικο? δεν το'δες?
το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να δο αν μπήκαν νερά στον κινητήρα αλλά οχι τα νερά ειναι απείραχτα, στον κινητήρα έχει σκέτο λάδι,
ξέρω οτι οταν κεγετε η φλάντζα μαζεύει νερά μεσα ο κινητήρα και η εξάτμιση ντουμανιάζει. Άλλα μου εδιξε μια φλαντζα και μου ειπε οτι η φλάντζα δεν σκίστηκε στο σιμιο που περνάν τα νερά άλλα τα λαδια που είναι τα 2 πιστόνια και απο τι κατάλαβα μου ειπε μπήκαν λαδια στα πιστόνια τα 2 και δουλεβι με 2 και οχι με 4
αν μπηκαν λαδια στα πιστονια σημαινει οτι πισω ντουμανιαζει απ την εξατμιση...
+ αυτο που σου εβαλε στα μπουζι, θα εδειχνε κατεβασμενη συμπιεση.
Αν συμβαινουν αυτα τοτε ειναι φλατζα.
οταν εβαλε το <<πιεσομετρο>>ποσοι κυλινδροι σου ειπε οτι δουλευαν?
μου είπε 2 κυλινδροι .
δηλαδη η φλατζα κυλινδροκεφαλης θελει αλλαγη μονο οταν υπαρχουν νερα στο καρτερ???
εξαρταται την περιπτωση παντως λογικα εστω και 50-100 γρ. στα νερα του μοτερ αν δυησδυση λαδι,,, θα φερη χρωμα ,,100% θα το καταλαβης,,,,,,(Ξερω σου λεω την επαθα απο τρεχουσα αντλια νερου κινητηρα που εσταζε και εκαψε φλαντζα σιγα - σιγα με 318is ε30 στο εξωτερικο :facepalm:) :original: και το αντιστροφο αν γινη επισημενονται τα νερα στο καρτερ,,,,,,,,,,,,,,,(ενταξη μετα ας,,τα να πανε)
αν μπηκαν λαδια στα πιστονια σημαινει οτι πισω ντουμανιαζει απ την εξατμιση...
+ αυτο που σου εβαλε στα μπουζι, θα εδειχνε κατεβασμενη συμπιεση.
Αν συμβαινουν αυτα τοτε ειναι φλατζα.
η εξάτμιση δεν ντουμανιάζει ώμος.
grigoris_vari
28-06-13, 17:07
εκει ακριβως ηθελα να καταληξω γιατι το παθα πριν κανα μηνα...
εξαρταται την περιπτωση παντως λογικα εστω και 50-100 γρ. στα νερα του μοτερ αν δυησδυση λαδι,,, θα φερη χρωμα ,,100% θα το καταλαβης,,,,,,(Ξερω σου λεω την επαθα απο τρεχουσα αντλια νερου κινητηρα που εσταζε και εκαψε φλαντζα σιγα - σιγα με 318is ε30 στο εξωτερικο :facepalm:) :original: και το αντιστροφο αν γινη επισημενονται τα νερα στο καρτερ,,,,,,,,,,,,,,,(ενταξη μετα ας,,τα να πανε)
φλαντζα εχο φάει στο οπελακι μου παλια, και φιμαμε οτι η εξατμισι ντουμανιαζδε και ο κινιτιρας ειχε νερα μεσα .
ενο τώρα δεν έχει νερά μέσα και δεν ντουμανιάζει η εξάτμιση .
grigoris_vari
28-06-13, 17:09
η εξάτμιση δεν ντουμανιάζει ώμος.ουτε σε μενα ντουμανιαζε η εξατμιση
η εξάτμιση δεν ντουμανιάζει ώμος.
αν εχει κοπει η φλατζα σε αυλο λαδιου, ή φτυνει λαδια εξω, μαζι με συμπιεση, δηλαδη θα εβλεπες εξωτερικα λαδια παντου, ή τα φτυνει μεσα στον κυλινδρο, αν τα φτυνει μεσα τοτε θα επρεπε να ντουμανιαζει πισω...
υπαρχει περιπτωση απλα να εχει κοπει η φλατζα σε σημειο που δεν μπερδευει ουτε λαδια ουτε νερα και απλα φτυνει συμπιεση...
αν σου εδειξε το συμπιεσομετρο κατεβασμενη συμπιεση σε 2 κυλινδρους απλα λυνεις κινητηρα...
ξέρω οτι οταν κεγετε η φλάντζα μαζεύει νερά μεσα ο κινητήρα και η εξάτμιση ντουμανιάζει. Άλλα μου εδιξε μια φλαντζα και μου ειπε οτι η φλάντζα δεν σκίστηκε στο σιμιο που περνάν τα νερά άλλα τα λαδια που είναι τα 2 πιστόνια και απο τι κατάλαβα μου ειπε μπήκαν λαδια στα πιστόνια τα 2 και δουλεβι με 2 και οχι με 4
ισως και αυτο να εγινε αλλα σαν δυσκολο φαινομενο διοτι συνηθως αρπαζη απο τα πλαγια και οχι στα ενδιαμεσα των 4ρων πιστονιων ( αν και το διακενο εκει ειναι πολυ λιγο) καπια χιλιοστα,,,,,τι να πη κανεις οικονομια και στο μηκος του μοτερ απο τον κατασκευαστη, ας αφηνε τουλαχιστον ενα 1 εκκατοστο εκει να'χη λιγο παχος παραπανω το μπλοκ με τη φλαντζα
ουτε σε μενα ντουμανιαζε η εξατμιση
δεν υπαρχει περιπτωση να χανονται λαδια απο φλατζα κυλινδροκεφαλης μεσα στον κινητηρα (και οχι να σταζουν εξω) και να πεφτουν μεσα στον κυλινδρο και να μην καιγονται....
αν εχει κοπει η φλατζα σε αυλο λαδιου, ή φτυνει λαδια εξω, μαζι με συμπιεση, δηλαδη θα εβλεπες εξωτερικα λαδια παντου, ή τα φτυνει μεσα στον κυλινδρο, αν τα φτυνει μεσα τοτε θα επρεπε να ντουμανιαζει πισω...
υπαρχει περιπτωση απλα να εχει κοπει η φλατζα σε σημειο που δεν μπερδευει ουτε λαδια ουτε νερα και απλα φτυνει συμπιεση...
αν σου εδειξε το συμπιεσομετρο κατεβασμενη συμπιεση σε 2 κυλινδρους απλα λυνεις κινητηρα...
αυτο ακριβος μου είπε έχει κοπεί η φλάντζα στην μέση.
ΦΤΟΥ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ πεσαν +ανεργια + ατυχία
το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να δο αν μπήκαν νερά στον κινητήρα αλλά οχι τα νερά ειναι απείραχτα, στον κινητήρα έχει σκέτο λάδι,
Αυτο ειναι πολυ Θετικο το προβλημα ειναι στο κορμο μπλοκ δεν χρειαζετε γενικο λυσιμο μοτερ, απλα πλανιαρισμα αλλαγη φλαντζας,,,, και ελενχος απο τυχον ραγισμα ,,,καπου ισως
grigoris_vari
28-06-13, 17:17
Αυτο ειναι πολυ Θετικο το προβλημα ειναι στο κορμο μπλοκ δεν χρειαζετε γενικο λυσιμο μοτερ, απλα πλανιαρισμα αλλαγη φλαντζας,,,, και ελενχος απο τυχον ραγισμα ,,,καπου ισωςοντως αν ειναι μονο αυτο θα εισαι τυχερος..γιατι εμενα ηταν σε πολυ χειροτερη φαση δηλαδη φλατζα πλαναρισμα..το καπακι ειχε νεροφαγωματα και της παναγιας τα ματια...πηγε παρα πολλα...
Μου είχε συμβεί και εμένα αυτο σε ένα φιατ μπραβα κόπηκε το κομμάτι αναμεσα στους δυο κυλινδρους, το αμάξι δεν πήγαινε καθόλου αλλα ούτε λάδια ούτε νερά δεν είχαν προβλημα, ο μάστορας έβαλε συμπιεσομετρο και μου είπε ότι παει γέννησε? αλλάζω μοτέρ μόνος μου και μετα μια Κυριακή λέω δεν ανοίγω το παλιό μοτέρ να δω τη είχε? και ήταν μόνο η φλατζα.
Μετα απο χρόνια πουλήθηκε και με μοτέρ ρεζερβα.
Μου είχε συμβεί και εμένα αυτο σε ένα φιατ μπραβα κόπηκε το κομμάτι αναμεσα στους δυο κυλινδρους, το αμάξι δεν πήγαινε καθόλου αλλα ούτε λάδια ούτε νερά δεν είχαν προβλημα, ο μάστορας έβαλε συμπιεσομετρο και μου είπε ότι παει γέννησε? αλλάζω μοτέρ μόνος μου και μετα μια Κυριακή λέω δεν ανοίγω το παλιό μοτέρ να δω τη είχε? και ήταν μόνο η φλατζα.
Μετα απο χρόνια πουλήθηκε και με μοτέρ ρεζερβα.
Πιστευω η ιδια φαση του μπραβο ειναι κι'εδω
μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας
up.
μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας
1] Λαδια μεσα στον χωρο καυσης περνανε οταν σπασει ελατηριο λαδιου η οταν εχει φθορα ο κυλινδρος,και ποτε οταν καψει φλατζα.
2]Ασπρο καπνο δεν εχει γιατι η ποσοτητα νερου που περνα στον χωρο καυσης ειναι απειροελαχιστη.
3]Για να ασπρισουν τα λαδια πρεπει η ποσοτητα νερου να ειναι αρκετα μεγαλη,η η ζημια αρκετες μερες και να συμπληρωνουμε συνεχεια νερο.
Αν ασπρισουν τα λαδια την κατσαμε την βαρκα.
Τροποι διαγνωσης.
Ο κλασικος με την καποτα στην ταπα του ψυγειου
Ασπρισμα στην ταπα του λαδιου
Φυσαλιδες στον δεικτη με ζεστο κινητηρα
Στιγμιαιο ρεταρισμα κατα την εκινηση του κινητηρα μετα απο αναμονη
Πρισμενα κολαρα,πιεση στο δοχειο διαστολης και πριξημο κολαρων κατα το μαρσαρισμα.
Τιμη ,ειναι αναλογα την ζημια και το τι δουλεια θα γινη.
Ενδεικτικα απο 200 εως 700ε
Σωστη εργασια.
ΕΛΕΝΧΟΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ
ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ
ΕΛΕΝΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ για τυχον ρωγμες
ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΕΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ
ΠΛΑΝΗ ΚΟΡΜΟΥ αν ειναι απαραιτητο
ΠΛΑΝΗ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΑΝΤΑ--ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΔΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ--Αν ο κινητηρας ειναι με καπελωτα αλαγη ολων για εκ νεου ρυθμιση βαλβιδων.ΝΕΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ --ΣΕΤ ΦΛΑΤΖΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ με ολα τα παρεμφερη του -λαδια -νερα-μπουζι.
up.
μάγκες μια τιμή περίπου για αυτό? για να μην με κοροιδεψη ο μηχανικός. για πλανιαρισμα και αλλαγη φλαντζας
Αν δεν εχει ριγμα στο καπάκι εισαι τυχερός, αν ειναι μονο φλατζα εργασία πλανάρισμα κτλπ...παει πανο κατο κανα 400 και ισως περισσότερο..
1] Λαδια μεσα στον χωρο καυσης περνανε οταν σπασει ελατηριο λαδιου η οταν εχει φθορα ο κυλινδρος,και ποτε οταν καψει φλατζα.
2]Ασπρο καπνο δεν εχει γιατι η ποσοτητα νερου που περνα στον χωρο καυσης ειναι απειροελαχιστη.
3]Για να ασπρισουν τα λαδια πρεπει η ποσοτητα νερου να ειναι αρκετα μεγαλη,η η ζημια αρκετες μερες και να συμπληρωνουμε συνεχεια νερο.
Αν ασπρισουν τα λαδια την κατσαμε την βαρκα.
Τροποι διαγνωσης.
Ο κλασικος με την καποτα στην ταπα του ψυγειου
Ασπρισμα στην ταπα του λαδιου
Φυσαλιδες στον δεικτη με ζεστο κινητηρα
Στιγμιαιο ρεταρισμα κατα την εκινηση του κινητηρα μετα απο αναμονη
Πρισμενα κολαρα,πιεση στο δοχειο διαστολης και πριξημο κολαρων κατα το μαρσαρισμα.
Τιμη ,ειναι αναλογα την ζημια και το τι δουλεια θα γινη.
Ενδεικτικα απο 200 εως 700ε
Σωστη εργασια.
ΕΛΕΝΧΟΣ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΟΡΜΟΥ
ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΗΣ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ
ΕΛΕΝΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ για τυχον ρωγμες
ΕΛΕΝΧΟΣ ΔΙΑΒΡΩΣΕΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ
ΠΛΑΝΗ ΚΟΡΜΟΥ αν ειναι απαραιτητο
ΠΛΑΝΗ ΚΑΠΑΚΙΟΥ ΠΑΝΤΑ--ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΕΔΡΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ--Αν ο κινητηρας ειναι με καπελωτα αλαγη ολων για εκ νεου ρυθμιση βαλβιδων.ΝΕΑ ΜΠΟΥΖΟΝΙΑ --ΣΕΤ ΦΛΑΤΖΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΠΑΚΙΟΥ με ολα τα παρεμφερη του -λαδια -νερα-μπουζι.
δεν εχεις δει ποτε καμμενη/κομμενη φλατζα, να γεμιζει τον κυλινδρο με λαδια ή να φτυνει λαδια εξω?
δεν εχεις δει ποτε καμμενη φλατζα να φτυνει συμπιεση απ τον κυλινδρο?
να υπολογίζω δηλαδή στο 400 ευρώ περίπου?
της φλαντζες να τις αγορασο μονος μου η ας τα αγοραση ο μηχανικός?
Αν δεν εχει ριγμα στο καπάκι εισαι τυχερός, αν ειναι μονο φλατζα εργασία πλανάρισμα κτλπ...παει πανο κατο κανα 400 και ισως περισσότερο..
ο μηχανικός μου ειπε οτι γλίτωσα επιδι δεν μπήκε νερο στον κινητήρα :shok:
να υπολογίζω δηλαδή στο 400 ευρώ περίπου?
της φλαντζες να τις αγορασο μονος μου η ας τα αγοραση ο μηχανικός?
οχι μπορεις κι'εσυ να πας το κεφαλαρι σ'ενα ρεκτιφιε να το κανει και να συμφωνησης με το μηχανικο ποσα θαλει μονο για τη δουλεια καθως και το μπλοκ γιαλοχαρταρετε το κατω επισης και τη φλαντζα κεφαλης μπορεις να την παρης εσυ θα βγη πιο φθηνα,,,,
Αν εισαι θεσ/κη μπορω να σου πω ενα δικο μου ,ειδικος πιανη μονο μπ εμ βε και νταλαβερτζης σε τιμες,,,, δουλεια εγγυημενη
αλλα η δουλεια πιστευω δεν θα βγη 400 , λιγωτερα
ρε παιδιά...συγνώμη, αλλά εγώ δεν κατάλαβα. ο φίλος είπε ότι η θερμοκρασία είναι στην μέση, ή εγώ κατάλαβα λάθος?
εγώ πάντως αυτό που ξέρω, είναι ότι αν καεί η φλάντζα έχουμε και ανεβασμένη θερμοκρασία.
ο εύκολος τρόπος για να δείς αν το μοτέρ τραβάει τα νερά του ψυγείου, είναι να ανοίξεις το καλοριφές και να δείς αν βγάζει ζεστό αέρα στην καμπίνα...αν δεν βγάλει ζεστό αέρα, σημαίνει ότι bye bye τα νερά του ψυγείου.
μου φαίνεται κουλό πάντως να κάψει φλάντζα σε σημείο να μην πηγαίνει το αμάξι και να μην ανεβάζει θερμοκρασία...
εκτός απο μπουζί φίλε κοτανίδη τσεκάρατε ότι άλλο έχει σχέση με την ανάφλεξη? δλδ πολαπλασιαστές είδατε? ήταν οκ?
δεν είναι στάνταρ να σ ανεβάζει θερμοκρασες , μια φορά είχα καμένη φλάντζα κ το κατάλαβα όταν μου άναψε λάμπακι λαδιού ψάχνοντας που πήγαν τ λάδια ανακάλυψα ότι σχεδόν όλα ήταν μέσα στ ψυγείο σε μορφή του φραπέ δε γνωρίζω σε ποιο ακριβός σημείο την έκαψε γιατί το μοτερ δε φτιάχτηκε πότε αλλά το μόνο σίγουρο ότι στ χέρια μου δεν έχει ανεβάσει καθόλου θερμοκρασία (χειμώνα - καλοκαίρι) πάντα ήταν στ μέση
grigoris_vari
03-07-13, 16:33
οντως θερμοκρασια παντα στανταρ ητανε..στη μεση και σε μενα ....απλα...την μερα που ξεκινησε και το προβλημα ειχε φτασει στο θεο.!!απο κει και μετα που γεμισα νερο το ψυγειο...και μεχρι να παρω χαμπαρι..μετα απο κανα διμηνο οτι εχω προβλημα η θερμοκρασια ηταν μεση!οπως παντα δηλαδη!
καλησπέρα και από μένα.επειδή αναφέρθηκε το θέμα της φλάτζας και θερμοκρασίας,σε εμένα σε ένα fiat brava που είχα,κάηκε η φλάτζα ανάμεσα στους δυο κυλίνδρους,απ'οτι αποδείχθηκε τελικά.θέμα με την θερμοκρασία δεν είχα κανένα και επειδή με πέτυχε πάνω σε εκδρομούλα,έκανα αρκετά και κάποια μάλιστα ζόρικα χιλιόμετρα έτσι.
σήμερα που πήγα στον μηχανικό να ρωτήσω τιμή, με είπε να υπολογίσω περίπου απο 350 ευρώ στα 400 ευρώ. ειναι μήπως κάτι που πρέπει να προσέξω πριν δώσω το αυτοκίνητο για αλαγη φλάντζας?
οντως θερμοκρασια παντα στανταρ ητανε..στη μεση και σε μενα ....απλα...την μερα που ξεκινησε και το προβλημα ειχε φτασει στο θεο.!!απο κει και μετα που γεμισα νερο το ψυγειο...και μεχρι να παρω χαμπαρι..μετα απο κανα διμηνο οτι εχω προβλημα η θερμοκρασια ηταν μεση!οπως παντα δηλαδη!
Οπως τα λεει ο φιλος Γρηγορης.Τα φορτηγακια στη δουλεια εχουν καψει φλατζες απο 2 φορες το καθενα.Τις πιο πολλες φορες απ οτι θυμαμαι η θερμοκρασια δουλευει σε κανονικα επιπεδα πινοντας υπουλα και σιγα σιγα τα νερα,ωσπου καποια στιγμη η θερμοκρασια χτυπαει κοκκινα.Την τελευταια φορα που εκαψε φλατζα,συμπληρωναμε νερο μερα παρα μερα.Βαλαμε λοιπον τη μηχανη να δουλευει,ανοιξαμε το καπακι του δοχειου νερου και διαπιστωσαμε πως μολις τα νερα ζεσταθηκαν αρχισαν να ξεχειλιζουν (τα φουσκωνε στην αργκο των μηχανικων) .
τλκ τι έγινε το φτιάξες? πόσο πήγε το μαλλί?
οχι δεν το έκανα ακόμη γιατί δεν μπόρεσα να μαζέψω το ανάλογο ποσο ακόμη.
ειναι κάτω απ το σπίτι, και είδη έπιασαν μια στρώση σκουριάς μπρος πισο δισκόφρενα.
πονάω που το βλέπω σε τετια άθλια κατάσταση αλλά....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/07/rm2uj4-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/07/2ql7ouh-1.jpg
βρήκα δουλειά :) και με τον πρώτο μου μισθό ξεκινάω το σέρβις να βγάλω βιντεο την διαδικασία της αλαγης της φλάντζας?
Panos 316T
12-08-13, 13:24
βρήκα δουλειά :)
μπραβο και κανε σωστες επιλογες ;)
βρήκα δουλειά :) και με τον πρώτο μου μισθό ξεκινάω το σέρβις να βγάλω βιντεο την διαδικασία της αλαγης της φλάντζας?
ενταξη (smile) χαλαρωσε, οχι κι'απ'το πρωτο μισθο, υπαρχουν κι'αλλα πραματα,,,,,αλλα η αγαπη στη μπεμπα δε πεζετε ! τα λεω καλα?
ενταξη (smile) χαλαρωσε, οχι κι'απ'το πρωτο μισθο, υπαρχουν κι'αλλα πραματα,,,,,αλλα η αγαπη στη μπεμπα δε πεζετε ! τα λεω καλα?
έτσι ακριβός :original: Άλλα πρώτα μπέμπα :original:
ανακατασκευαζω με εναν φιλο μου τον κινητηρα
μέχρι στιγμής έδωσα
φλαντζα Κ victor reinz ημισετ 78ε
λάδια mag 10-40 4L 21ε
φιλτρο λαδιου mann 7ε
2 σολινακια πλαστικα 24ε
βιδες κεφαλης 16ε
πρην
https://imageshack.us/a/img838/3928/1wm4.jpg
https://img199.imageshack.us/img199/6513/ori6.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/199/ori6.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)
μετα
https://img802.imageshack.us/img802/733/nh6o.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/802/nh6o.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)
https://imageshack.us/a/img577/4342/wk60.jpg
συντομα η συνεχεια...
https://img843.imageshack.us/img843/9206/eoc3.jpg (https://imageshack.us/photo/my-images/843/eoc3.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (https://imageshack.us)
https://img843.imageshack.us/img843/9206/eoc3.jpg
ImageShack.us (https://imageshack.us)
συντομα η συνεχεια...
Παντως τα λαδια τα πηρες σε σφαιρα τιμουλα, και γερμανικα,
αντεε καλο τελος
που'σαι ρε Πσολοραιντερ!
ρε κοντουλη ελεος....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
χαχαχαχαχα...τσογλάνι σπάρα.
ετιμο. φλαντζα Κ victor reinz ημισετ 78ε
λάδια mag1 10-40 4L 21ε
φιλτρο λαδιου mann 7ε
2 σολινακια πλαστικα 24ε
βιδες κεφαλης 16ε
διάφορη σωλήνες 40ε
ρουλεμάν αντλίας νερού 25 ευρω
αντλία νερού 35 ευρώ απο (ebay)
ιμάντας δυναμό 30 ευρώ
πλανιαρισμα 30ε
κάτι εξτρά έξοδα + 80 ευρω
σύνολο περίπου 350 ευρώ..
μόλις μπορέσω θα ανεβάσω βίντεο . και μετά ξεκινάω body work.
συγνώμη που σας κούρασα :) ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.