PDA

Επιστροφή στο Forum : θορυβος στους μπροστινους τροχους e46



dimitrisx_larissa
20-06-13, 23:15
φιλοι μου καλησπερα!
εχω ενα e46 με 89000χλμ. εδω και 500χλμ οταν πεφτω σε καμια λακουβα, περναω απο κανεναν ανωμαλο δρομο, ραγες τρενου, καταλαβαινω οτι κατι χτυπαει στους μπροστινουσ.
επισης στα 60-80 χλμ/ωρα, καταλαβαινω στο τιμονι λιγο κοσκινισμα. απο τα 80 ομως κ μετα ολα οκ! τι μπορει να ειναι??? ειμαι ασχετος τελειως!

Βασιλης
20-06-13, 23:37
Επειδη το συστημα διευθυνσης εχει παρα πολα κινητα μερη τα οποια μπορει να κανουν θορυβο καλο θα ηταν να το εβλεπε μηχανικος.
Συνηθως χτυπανε βασεις αμορτισερ,συνδεσμοι συνεμπλοκ ζυγαριας η ακομα αν εχουν μεγαλη φθορα χτυπανε και τα μπαλακια,η και να εχει λασκαρει τροχος, ελενξε μια ολα τα μπουλονια ποτε δεν ξερεις.

dimitrisx_larissa
20-06-13, 23:55
στα ποσα χλμ αλλαζεις ας πουμε μπαλακια???

leo328
21-06-13, 09:48
μπαλακια ψαλιδιων λογικα ξεκιναει η φθορα τους απο 40 χιλ.χλμ και μετα την τοποθετηση ως καινουργια....για τα απλα παντα...
υπαρχουν και πιο ενισχυμενα που κρατανε παραπανω...

m-power_01
21-06-13, 10:36
Στα 50.000 ζαμφορακια
Στα 70.000 σινεμπλοκ
Στα 80.000 ψαλιδια (μπαλακια δεν αλλάζουν)
Τοπ Μαουντ αργότερα .
Εξαρτάται βέβαια και η ηλικία τους αλλά και η χρήση του αυτοκινητου. Η συντήρηση του , η ανάρτηση κλπ κλπ

leo328
21-06-13, 12:17
στο 46 δεν αλλαζουν μονο μπαλακια?
γιατι στο 36 τα ειχα αλλαξει μονα τους με τα ιδια ψαλιδια...
αμα παιζει τετοιο πακετο....:thumbsdown:

nikos valvetronic
21-06-13, 13:41
Στα 50.000 ζαμφορακια
Στα 70.000 σινεμπλοκ
Στα 80.000 ψαλιδια (μπαλακια δεν αλλάζουν)
Τοπ Μαουντ αργότερα .
Εξαρτάται βέβαια και η ηλικία τους αλλά και η χρήση του αυτοκινητου. Η συντήρηση του , η ανάρτηση κλπ κλπ

Ο φίλος πιστεύω κατά ενηντα τα εκατο θέλει σινεμπλοκ.Συμφωνώ για τα 70.000
αλλά ζαμφοράκια και ψαλίδια Σπύρο νομίζω κρατάνε πολύ παραπάνω.Εγώ τα ζαμφοράκια τα άλλαξα στις 100.000 όταν έβαλα ανάρτηση και δεν είχαν θέμα,αλλάχτηκαν γιατί είχε δικά της η νέα ανάρτηση.Τα ψαλίδια μου τώρα στις 217.000 είναι τα μαμά,δεν έχω τζόγους και λοιπά περίεργα.Τα δε σινεμπλοκ είναι τα τρίτα που φοράω...

dimitrisx_larissa
21-06-13, 14:02
ευχαριστω ρε παιδια! θα παω απο βδομαδα σε εξουσιοδοτημενο σερβις να δω κ το κοστος! ωχ καλοκαιριατικα τι θα παθω!!! ειπα να τ αφησω λιγο αλλα τον αλλο μηνα ειμαι για κτεο κ φοβαμαι πως θα με κοψουν!!!

ghost-rider
21-06-13, 17:09
Τα 46αρια σε αντιθεση με τα 36αρια εχουν ψαλιδια αλουμινιου.
Αν ξεπρεσσαρεις το μπαλακι το καινουριο που θα πρεσσαρεις...
Δεν γινεται ξεπρεσσαρισμα και ξαναπρεσσαρισμα στο αλουμινιο.
Δεν ειναι σωστη δουλεια.
Παιρνεις ολο μαζι το ψαλιδι.

E461800
21-06-13, 18:51
https://tis.bmwcats.com/doc1067412/

Το παραπάνω χρειάζεσαι αλλαγή και στα δυο ψαλίδια ..:original:

m-power_01
21-06-13, 19:35
Ο φίλος πιστεύω κατά ενηντα τα εκατο θέλει σινεμπλοκ.Συμφωνώ για τα 70.000
αλλά ζαμφοράκια και ψαλίδια Σπύρο νομίζω κρατάνε πολύ παραπάνω.Εγώ τα ζαμφοράκια τα άλλαξα στις 100.000 όταν έβαλα ανάρτηση και δεν είχαν θέμα,αλλάχτηκαν γιατί είχε δικά της η νέα ανάρτηση.Τα ψαλίδια μου τώρα στις 217.000 είναι τα μαμά,δεν έχω τζόγους και λοιπά περίεργα.Τα δε σινεμπλοκ είναι τα τρίτα που φοράω...

Ειδικά για τα ψαλιδια είσαι εξαίρεση Νίκο. Εγώ δεν είπα ποτε τα άλλαξα εγώ, αλλά ποτε εμφανίζουν τζογους συνήθως. Κανε ενα μίνι γκάλοπ σε συνεργεία και θα δεις ότι είσαι ρεκορντ μάν.
Παίζει ρόλο ποιος οδηγεί ,που οδηγεί , πως οδηγεί.

vasilis e46
22-06-13, 00:46
Ακριβώς το ίδιο θέμα έχω και εγω αλλα ο θορυβοs εντοπιζεται μόνο στον μπροστινό δεξιά τροχό.Οταν διασχιζεις λακκούβες, ανώμαλο δρόμο, ράγες κλπ ακούγεται ένας χαρακτηριστικός θόρυβος ο οποίος αν και ηπιος καταντάει σπαστικος.Θεωρουσα ότι έφταιγε το σινεμπλοκ αλλα στο ΚΤΕΟ όπως και στο σέρβις που έγινε δεν υπήρχε κάποιο θέμα σύμφωνα με τους μηχανικούς.Να παραθέσω ότι πριν 3χρονια είχε αλλαχτει μόνο το εμπρός δεξια σινεμπλοκ.Θελω να βρω τη λύση του προβλήματος αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταιει.Το αυτοκίνητο έχει 93000χλμ.

Βασιλης
24-06-13, 23:03
Kοιτα και τα λαστιχα των αμορτισερ μπας και κοπαναη απο κει.
Τοσα λιγα χλμ. που εχεις ειναι απιθανο να εχουν φθορα τα μπαλακια η τα συνεμπλοκ.Για να σου φυγη η περιεργεια τραβα σε μια ραμπα παρε εναν λευγε και κοντραριζε ταπαντα μπροστα να δεις που εχει κενο.
Το καλυτερο, τραβα σε συνεργειο με αμορτισερομετρο - συγκλισιομετρο -τζογομετρο και βαλτο πανω θα το βρουν αμεσως.

m-power_01
25-06-13, 04:45
Ακριβώς το ίδιο θέμα έχω και εγω αλλα ο θορυβοs εντοπιζεται μόνο στον μπροστινό δεξιά τροχό.Οταν διασχιζεις λακκούβες, ανώμαλο δρόμο, ράγες κλπ ακούγεται ένας χαρακτηριστικός θόρυβος ο οποίος αν και ηπιος καταντάει σπαστικος.Θεωρουσα ότι έφταιγε το σινεμπλοκ αλλα στο ΚΤΕΟ όπως και στο σέρβις που έγινε δεν υπήρχε κάποιο θέμα σύμφωνα με τους μηχανικούς.Να παραθέσω ότι πριν 3χρονια είχε αλλαχτει μόνο το εμπρός δεξια σινεμπλοκ.Θελω να βρω τη λύση του προβλήματος αλλα δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταιει.Το αυτοκίνητο έχει 93000χλμ.

Δεν εχεις δα και κανα πρόβλημα τρομερό. Ενα και ενα κανουν δυο στην περιπτωση σου. Πήγαινε σε ενα συνεργείο της προκοπής και θα βρεις ακρη.


Kοιτα και τα λαστιχα των αμορτισερ μπας και κοπαναη απο κει.
Τοσα λιγα χλμ. που εχεις ειναι απιθανο να εχουν φθορα τα μπαλακια η τα συνεμπλοκ.Για να σου φυγη η περιεργεια τραβα σε μια ραμπα παρε εναν λευγε και κοντραριζε ταπαντα μπροστα να δεις που εχει κενο.
Το καλυτερο, τραβα σε συνεργειο με αμορτισερομετρο - συγκλισιομετρο -τζογομετρο και βαλτο πανω θα το βρουν αμεσως.

Φίλε μου τα χλμ που εχει δεν είναι καθόλου λίγα για να εχει τζογαρει μπαλακι. Στην Ελλάδα κυκλοφορούμε...
Επίσης έχετε κατα νού ότι τα χλμ που γράφει το αυτοκίνητο σας, δεν είναι απαραίτητα αληθινά.

vasilis e46
25-06-13, 11:20
Δεν εχεις δα και κανα πρόβλημα τρομερό. Ενα και ενα κανουν δυο στην περιπτωση σου. Πήγαινε σε ενα συνεργείο της προκοπής και θα βρεις ακρη.

Μα σε επισημη αντιπροσωπεια το πηγα και εγινε ενδελεχης ελεγχος και οταν ρωτησα εαν ολα ειναι ενταξει μου απαντησαν θετικα και πως δεν υπηρχε καποιο θεμα με ακρομπαρα κλπ.Το ιδιο πραγμα μου ειπαν και πριν το σερβις στο KTEO στην αμορτισερομετρηση και στον ελεγχο που εγινε οτι ολα ηταν μια χαρα και οταν ρωτησα γιατι κοπαναει σε ανωμαλο δρομο μου απαντησαν οτι μπορει να εχει δημιουργηθει καποιο κενο με τη χρηση.Σε ανοιχτο δρομο δεν ακουγεται τιποτα ακομα και σε ανωμαλιες με οσα χλμ και να πηγαινεις παρα μονο μεσα στη πολη διασχιζοντας σαμαρακια και αυτο ειναι τοσο λιγο που πρεπει να δωσεις προσοχη ή να εισαι ψειρας για να το ακουσεις.







Φίλε μου τα χλμ που εχει δεν είναι καθόλου λίγα για να εχει τζογαρει μπαλακι. Στην Ελλάδα κυκλοφορούμε...
Επίσης έχετε κατα νού ότι τα χλμ που γράφει το αυτοκίνητο σας, δεν είναι απαραίτητα αληθινά.

Στη δικη μου περιπτωση δεν ισχυει αυτο.Τα χλμ ειναι απολυτως αληθινα μιας και το αυτοκινητο αγοραστηκε κουτα.Τωρα οσο εχει να κανει με τη χρηση τα πρωτα χρονια που εβγαλα διπλωμα και μαθαινα τα μυστικα της πισω κινησης ειχε βανδαλιστει λιγο.Γενικως δεν διασχιζω σαμαρακια με χλμ, κανα 2 φορες μονο εχει ανεβει το αυτοκινητο πεζοδρομιο και αποφευγω οπου αυτο ειναι δυνατο λακκουβες.

m-power_01
25-06-13, 13:01
Στη δικη μου περιπτωση δεν ισχυει αυτο.Τα χλμ ειναι απολυτως αληθινα μιας και το αυτοκινητο αγοραστηκε κουτα.Τωρα οσο εχει να κανει με τη χρηση τα πρωτα χρονια που εβγαλα διπλωμα και μαθαινα τα μυστικα της πισω κινησης ειχε βανδαλιστει λιγο.Γενικως δεν διασχιζω σαμαρακια με χλμ, κανα 2 φορες μονο εχει ανεβει το αυτοκινητο πεζοδρομιο και αποφευγω οπου αυτο ειναι δυνατο λακκουβες.

Είσαι από τους τυχερούς που ξέρουν τι γίνεται στο αυτοκίνητο τους. Αλλά σου ξαναλέω ότι 93.000 ειναι αρκετα για να έχει τζογαρει οτιδήποτε μπροστά.
Εύχομαι να την βγάλεις όσο πιο οικονομικά γίνεται

dimitrisx_larissa
05-07-13, 23:54
καλησπερα φιλοι μου!
τελικα εγιναν οι απαραιτητες εργασιες! 2 σινεμπλοκ & 2 ζαμφορ αλλαξα κ το αμαξι ειναι πενα τωρα! μονο το σεξι σινεμπλοκ ηταν το αμεσο προβλημα αλλα προτιμησα να τα αλλαξω ολα!!