PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε46 τρέμουλο στο τιμόνι



giannis_compact
19-06-13, 19:17
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: από τότε που έβαλα τις 17άρες στο αυτοκίνητο, μετά τα 100 είχα τρέμουλο στο τιμόνι αρκετά έντονο. Πήγα, οι δύο πίσω ήταν λίγο στραβές και η ζυγοστάθμιση, σύμφωνα με τα λεγόμενα του λαστιχά, ήταν για κλάματα. Το αφήνω, λοιπόν, σήμερα για ίσιωμα δύο πίσω ζαντών και ζυγοστάθμιση εκ νέου σε όλες τις ζάντες. Το παίρνω και λέω εντάξει θα έστρωσε. Πήγα στη Χαλκιδική για μπάνιο και με το που βγαίνω στο δρόμο Χαλκιδικής και πατάω τα ίδια σκατά και χειρότερα και αρχίζω τα μπινελίκια. Τι δίαλο μπορεί να συμβαίνει δεν έχω καταλάβει. Μου έχει σπάσει τα νεύρα, επίσης, το τρέμουλο υπάρχει και στο φρενάρισμα και νιώθω ότι κουνιέται το κάθισμα, σα να συντονίζει όταν πατάω φρένο. Δε γίνεται αυτή η κατάσταση θα βάλω πάλι τις 16άρες κι άς έχουνε χειμερινά. Δε γίνεται να πηγαίνεις στην εθνική και πιάνοντας το τίμονι να νομίζεις ότι κρατάς το κινητό σου και χτυπάει η δόνηση. Πφφφ φωτιά θα το βάλω πραγματικά με έχει τσατίσει πάρα πολύ. Είχε κανείς κάτι αντίστοιχο; Πώς να το επιδιορθώσω πριν το κάψω; :ranting2: :ranting2: :ranting2: :ranting2:
Να σημειώσω ότι το αμάξι δεν έχει κανένα θέμα από ψαλίδια, σινεμπλόκ και όλα τα συναφή. Αυτά τα συμπτώματα ήλθαν μόλις έβαλα τις 17άρες άρα είναι καθαρά θέμα ζαντών-ελαστικών.
:thnx::thnx:

ghost-rider
19-06-13, 19:24
Το λαστιχο ειναι 99%.

Bitz
19-06-13, 19:24
Αν μετα απο ολα αυτα οι ζαντες δεν ερχονται τις πετας....εχουν πολεμησει.:original:

bimmer-corfu
19-06-13, 19:26
λαστιχα

giannis_compact
19-06-13, 19:26
Τα λάστιχα παιδιά δεν έχουν πάνω από 1500-2000 χιλιόμετρα. Είναι ολοκαίνουρια. Μήπως ήταν ελαττωματικά από το εργοστάσιο τα λάστιχα; Υπάρχει αυτή η περίπτωση;

Kostas_1
19-06-13, 19:34
Οι ζαντες ειναι BMW ?

Το ιδιο ειχε παθει και φιλος μου με 17αρες αφτερμαρκετ.

Εκτος κιαν ειναι στραβοι οι δισκοι, αλλα τότε θα ειχες τρεμουλο στο φρεναρισμα μονο

giannis_compact
19-06-13, 19:35
Οι ζαντες ειναι BMW ?

Το ιδιο ειχε παθει και φιλος μου με 17αρες αφτερμαρκετ.

Εκτος κιαν ειναι στραβοι οι δισκοι, αλλα τότε θα ειχες τρεμουλο στο φρεναρισμα μονο

Οι δίσκοι είναι επίσης καινούριοι, γνήσιοι, με γνήσια τακάκια BMW. Οι ζάντες είναι γνήσιες, είναι οι Radialspeiche 73.

Kostas_1
19-06-13, 19:40
Οταν εβαλε τα λαστιχα ετριψε εσωτερικα τα μαγουλα απο τις ζαντες για να φυγει η "μακα" που μενει απο τα παλια?

Ποσα βαριδακια εχει βαλει? Αν ειναι πολλα ειναι προβλημα...

giannis_compact
19-06-13, 19:42
Οταν εβαλε τα λαστιχα ετριψε εσωτερικα τα μαγουλα απο τις ζαντες για να φυγει η "μακα" που μενει απο τα παλια?

Ποσα βαριδακια εχει βαλει? Αν ειναι πολλα ειναι προβλημα...

Κατεβαίνω στην πιλωτή να δω και επιστρέφω. Αυτό με τη μάκα κύριε Κώστα δεν το πολυ-κατάλαβα. Όταν έβαλε τα λάστιχα σήμερα μετά το ίσιωμα ή όταν έβαλα τα καινούρια λάστιχα;

spar@
19-06-13, 19:46
τα ειπαμε με τον Γιαννη....
οι ζαντες ειναι...
ή τα χε παιξει η "ζυγοσταθμιση" του μαστορα ή δεν ηξερε να κανει ή κατι εχει γινει λαθος...
το προβλημα δημιουργηθηκε με τις ζαντες αυτες και μετα την ζυγοσταθμιση χειροτερεψε...

giannis_compact
19-06-13, 19:58
Λοιπόν, πίσω έχει 3 βαρίδια στην δεξιά και 7 στην αριστερή μεριά αντίστοιχα.
Μπροστά έχει 4 βαρίδια στην δεξιά και 9 στην αριστερή. Άσχετος είμαι, μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος άν είναι σωστά;

Kostas_1
19-06-13, 20:01
Κατεβαίνω στην πιλωτή να δω και επιστρέφω. Αυτό με τη μάκα κύριε Κώστα δεν το πολυ-κατάλαβα. Όταν έβαλε τα λάστιχα σήμερα μετά το ίσιωμα ή όταν έβαλα τα καινούρια λάστιχα;

Όποτε ναναι, αρκει να τις ετριψε


τα ειπαμε με τον Γιαννη....
οι ζαντες ειναι...
ή τα χε παιξει η "ζυγοσταθμιση" του μαστορα ή δεν ηξερε να κανει ή κατι εχει γινει λαθος...
το προβλημα δημιουργηθηκε με τις ζαντες αυτες και μετα την ζυγοσταθμιση χειροτερεψε...

Ναι ειναι το πλεον πιθανο να ειναι αυτα.
Μηπως νομιζεις διακριβωνουν και ποτέ τα μηχανηματα τους....:thumbsdown:

Kostas_1
19-06-13, 20:02
Λοιπόν, πίσω έχει 3 βαρίδια στην δεξιά και 7 στην αριστερή μεριά αντίστοιχα.
Μπροστά έχει 4 βαρίδια στην δεξιά και 9 στην αριστερή. Άσχετος είμαι, μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος άν είναι σωστά;

:shok::shok:

Τι ειπες τωρα!!!!! Υπερβολικα πολλα, βασικη αιτια να ειναι οι ζαντες οτι ναναι στο δρομο

giannis_compact
19-06-13, 20:03
Όποτε ναναι, αρκει να τις ετριψε



Ναι ειναι το πλεον πιθανο να ειναι αυτα.
Μηπως νομιζεις διακριβωνουν και ποτέ τα μηχανηματα τους....:thumbsdown:

Τώρα να πάω αύριο και να του πω τί; Τόσο πολύ τρέμουλο δικιολογείται από αυτά; Να πάω στον ίδιο ή αλλού, μήπως ο ίδιος τα κάνει πάλι χάλια;

Kostas_1
19-06-13, 20:04
Τώρα να πάω αύριο και να του πω τί; Τόσο πολύ τρέμουλο δικιολογείται από αυτά; Να πάω στον ίδιο ή αλλού, μήπως ο ίδιος τα κάνει πάλι χάλια;

Δες το προηγουμενο ποστ. Μεχρι 2-3 βαριδια μαξιμουμ. Τελος

giannis_compact
19-06-13, 20:07
Δες το προηγουμενο ποστ. Μεχρι 2-3 βαριδια μαξιμουμ. Τελος

Ωπ, με συγχωρείται, δεν το διάβασα αυτό το ποστ. Κι αυτός γιατί έβαλε τόσα βαρίδια;; Ειδικά από την αριστερή μεριά;; :shok::shok:

Leonidas_E39
19-06-13, 20:08
Κανε μια ζυγοσταθμιση βρε Γιαννη πανω στο αμαξι τις ζαντες να τελειωνεις μην ταλαιπωριεσαι αδικα.

spar@
19-06-13, 20:08
ρε Γιαννη δεν ειπες οτι σου τις επισκευασε ?
πως και εχουν βαριδια?

giannis_compact
19-06-13, 20:09
Κανε μια ζυγοσταθμιση βρε Γιαννη πανω στο αμαξι τις ζαντες να τελειωνεις μην ταλαιπωριεσαι αδικα.

Λεωνίδα, έκανα σήμερα ζυγοστάθμιση και έγινε χειρότερο.

giannis_compact
19-06-13, 20:10
ρε Γιαννη δεν ειπες οτι σου τις επισκευασε ?
πως και εχουν βαριδια?

Μα και σε σωστές ζάντες βάζουν βαρίδια. Κατέβηκα και είδα το Ε90 που παρκάρει δίπλα από μένα και έχει. Και το Χ3 το δικό μου που έχει ίσιες ζάντες πάλι έχει βαρίδια.

spar@
19-06-13, 20:10
Ωπ, με συγχωρείται, δεν το διάβασα αυτό το ποστ. Κι αυτός γιατί έβαλε τόσα βαρίδια;; Ειδικά από την αριστερή μεριά;; :shok::shok:

γιατι ειναι στραβες....
εχω φτιαξει και γω κατι ζαντες σε ζυγοσταθμιση με 14 βαριδια...σουπερ....
το εχω πολυ.....

fanisk
19-06-13, 20:11
Ισως εχεις στραβα λαστιχα, ισως το μηχανημα του ειναι για τον Αχιλλεα. Εχεις ξαναπαει σε αυτον? Πως και δεν γεμισε ολη τη ζαντα βαριδια γυρω-γυρω?

Kostas_1
19-06-13, 20:11
Ωπ, με συγχωρείται, δεν το διάβασα αυτό το ποστ. Κι αυτός γιατί έβαλε τόσα βαρίδια;; Ειδικά από την αριστερή μεριά;; :shok::shok:

Γιατι παλευε να το φερει και δεν μπορουσε. Ή ασχετος ή Μηχανηματα του κ@λου...

spar@
19-06-13, 20:13
Μα και σε σωστές ζάντες βάζουν βαρίδια. Κατέβηκα και είδα το Ε90 που παρκάρει δίπλα από μένα και έχει. Και το Χ3 το δικό μου που έχει ίσιες ζάντες πάλι έχει βαρίδια.

οχι....ισιες ζαντες, καινουριες ολοισιες, θελουν 1 βαριδι-2 αναλογα το βαριδι σε gr..
ισια ζαντα με 14 βαριδια, ειναι ή μουφα το μηχανημα ή μουφας αυτος που την κανει....
πολυ ευκολα γινεται λαθος ακομα και στο πως θα την δεσεις στο μηχανημα...

giannis_compact
19-06-13, 20:14
Ώπα γιατί χάθηκα πάλι.
@ Φάνη τα λάστιχα έχουν το πολύ 2000 χιλιόμετρα, 2 μήνες τα έχω και το αμάξι τον τελευταίο μήνα έχει κάνει 180 χιλιόμετρα και τον προηγούμενο γύρω στα 1700. Τα λάστιχα είναι SportContact 5 48ης εβδομάδας του 2012.

Κύριε Κώστα μπροστά μου στο μηχάνημα οι δύο πίσω ζάντες ήταν όντως στραβές και τις επισκεύασε και μετά στο μηχάνημα ήταν μια χαρά. Το μηχάνημά του για τη ζυγοστάθμιση να φταίει δηλαδή;

Bazil Van Sinner
19-06-13, 20:16
Γιαννη Θεσ/νικη εισαι η' κομοτηνη?

giannis_compact
19-06-13, 20:17
Γιαννη Θεσ/νικη εισαι η' κομοτηνη?

Θεσσαλονίκη είμαι Βασίλη. Πήγα σε αυτόν που μου είχε ισιάξει κάποτε τις Μ τις Doppelspeiche 68 που είχα, τις ασύμμετρες και είχε γίνει πολύ σωστή δουλειά γιαυτό και ξανά πήγα σε αυτόν.

Leonidas_E39
19-06-13, 20:17
Πανω στο αμαξι Γιαννη


https://www.youtube.com/watch?v=UBqiNVmXK84

giannis_compact
19-06-13, 20:20
Πανω στο αμαξι Γιαννη


https://www.youtube.com/watch?v=UBqiNVmXK84

Ποιός να έχει τέτοιο μηχάνημα εδώ ρε συ;

Bazil Van Sinner
19-06-13, 20:21
Αν ειχες δρομολογιο εχει εναν στο κοκκινοχωμα φοβερο που κανει μονο αυτη τη δουλεια.

τωρα απ'οσα διαβασα,αν εχεις εκει τις 16αρες βαλε να δεις αποτελεσμα,παντως ο αριθμος

των βαριδιων ειναι οντως πολυς!εκτος και αν ειναι μικρα στο ζυγι και γι αυτο ειναι πολλα

Leonidas_E39
19-06-13, 20:21
Πρεπει να εχει ο Βαρυτιμος στο φαναρι της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στο αεροδρομιο θα ρωτησω αυριο και θα σε πω

giannis_compact
19-06-13, 20:22
Αν ειχες δρομολογιο εχει εναν στο κοκκινοχωμα φοβερο που κανει μονο αυτη τη δουλεια.

τωρα απ'οσα διαβασα,αν εχεις εκει τις 16αρες βαλε να δεις αποτελεσμα,παντως ο αριθμος

των βαριδιων ειναι οντως πολυς!εκτος και αν ειναι μικρα στο ζυγι και γι αυτο ειναι πολλα

Τον ξέρω αυτόν στο Κοκκινόχωμα ρε συ. Όλοι λένε σε μας ότι είναι ο καλύτερος και σε ευθυγράμμιση. Για τον ίδιο λέμε;


Τα βαρίδια γράφουν πάνω 5 και 10.
Τις 16άρες τις έχω αλλά βαριέμαι να κατεβαίνω στην πιλωτή βραδιάτικα και να αλλάζω ζάντες, να το βγάζω στον περιφεριακό και να ξαναγυρνάω να ξαναλλάζω.
Κατεβαίνω μια στιγμή να δω τί βαρίδια έχουν οι 16άρες, μου διέφυγε.

giannis_compact
19-06-13, 20:23
Πρεπει να εχει ο Βαρυτιμος στο φαναρι της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στο αεροδρομιο θα ρωτησω αυριο και θα σε πω

Θα μας πάρει κανένα 100άρικο για ευθυγράμμιση με τέτοιο μηχάνημα.

spar@
19-06-13, 20:25
Γιαννη αν στις επισκευασε πηγαινε αυριο και πες του, οτι περα οτι τρεμει, εχει βαλει και 40 βαριδια...ελεος...

Bazil Van Sinner
19-06-13, 20:25
Τον ξέρω αυτόν στο Κοκκινόχωμα ρε συ. Όλοι λένε σε μας ότι είναι ο καλύτερος και σε ευθυγράμμιση. Για τον ίδιο λέμε;


Τα βαρίδια γράφουν πάνω 5 και 10.

προφανως για τον ιδιο λεμε,ειναι με φορα προς Ελευθερουπολη στο τελος της ευθειας πριν το χωριο,πισω και δεξια απο το την φωτογραφικη καμερα της αστυνομιας:th_Laie_67-1:

giannis_compact
19-06-13, 20:26
προφανως για τον ιδιο λεμε,ειναι με φορα προς Ελευθερουπολη στο τελος της ευθειας πριν το χωριο,πισω και δεξια απο το την φωτογραφικη καμερα της αστυνομιας:th_Laie_67-1:

Σωστά, έχω πάει. :original: thumb

Leonidas_E39
19-06-13, 20:26
Μπα ποιο πολλα θα παρει. :facepalm::facepalm: :facepalm::facepalm:
























Θα μας παλαβωσεις τελειως εσυ μου φαινεται :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1:

giannis_compact
19-06-13, 20:26
Γιαννη αν στις επισκευασε πηγαινε αυριο και πες του, οτι περα οτι τρεμει, εχει βαλει και 40 βαριδια...ελεος...

Θα μου το παίξει πολλή εμπερία και θα μαλώσουμε στο τέλος.

spar@
19-06-13, 20:28
Θα μου το παίξει πολλή εμπερία και θα μαλώσουμε στο τέλος.

ναι ρε τζον αλλα εδωσες χρηματα...μπορει να εχει κανεις λαθος, και να στο φτιαξει...μην εισαι απολυτος!
Εγω θα πηγαινα....

giannis_compact
19-06-13, 20:31
ναι ρε τζον αλλα εδωσες χρηματα...μπορει να εχει κανεις λαθος, και να στο φτιαξει...μην εισαι απολυτος!
Εγω θα πηγαινα....

Οι 16άρες δεν έχουν καθόλου βαρίδια :shok: :shok: :shok: :shok:

Kostas_1
19-06-13, 20:37
Δεν εχει σχεση ευθυγραμμιση που ειπωθηκε πριν.

Ζαντες μετα απο ισιωμα 2-3 βαριδια το πολυ.
Αρα ή δεν τις ισιωσε σωστα, ή δεν εκανε καλη ζυγοσταθμιση ή το μηχανημα ειναι αντε γεια.

Αν ειναι ακομη στραβες, τοτε ουτε "επανω στο αμαξι" ειναι λυση. Χωρια που αυτα τα μηχανηματα δεν ειναι το ιδιο σωστα οπως τα "εξω οι ζαντες".

Ναι διορθωνουν και μαζευουν ακομη και λαθη του συστηματος αναρτησης κλπ, αλλα αν τις βγαλεις πχ για αλλαγη ελαστικου - φτου κι απο την αρχη

giannis_compact
19-06-13, 20:39
Εγώ να πάω αύριο και να του πω τί; Ότι το πρόβλημα επιδεινώθηκε; Θα μου πει κάτι άλλο φταίει στο αμάξι.

spar@
19-06-13, 20:42
Εγώ να πάω αύριο και να του πω τί; Ότι το πρόβλημα επιδεινώθηκε; Θα μου πει κάτι άλλο φταίει στο αμάξι.

να πας και να του πεις οτι το αυτοκινητο εγινε χειροτερο απ οτι ηταν...
και οτι πως γινεται μετα την επισκευη να χρειαζεται περισσοτερα βαριδια απο πριν στην διορθωση...
αυτο!

gant
19-06-13, 20:58
:shok::shok:

Τι ειπες τωρα!!!!! Υπερβολικα πολλα, βασικη αιτια να ειναι οι ζαντες οτι ναναι στο δρομο
Όταν λέμε "πόσα βαρίδια", τι εννούμε ρε παιδιά?
Εγώ απ την μάνα τους, καινούργιες στις δεκαοκτάρες από τοποθέτηση τον Φεβρ του 2008, έχω στις πίσω κάπου 6-7 πλακίδια κολλημένα σε αυτοκόλλητο .
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, εκτός του ότι πριν 3 χρόνια μετά τα 160 ένοιωθα ένα τρέμουλο στην πλάτη μου.
Το ξερα το πρόβλημα απ το Ε21. Στραβές λίγο οι 2 πίσω. Ισιώθηκαν και το πρόβλημα εξαφανίστηκε.

giannis_compact
19-06-13, 21:00
Όταν λέμε "πόσα βαρίδια", τι εννούμε ρε παιδιά?
Εγώ απ την μάνα τους, καινούργιες στις δεκαοκτάρες από τοποθέτηση τον Φεβρ του 2008, έχω στις πίσω κάπου 6-7 πλακίδια κολλημένα σε αυτοκόλλητο .
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, εκτός του ότι πριν 3 χρόνια μετά τα 160 ένοιωθα ένα τρέμουλο στην πλάτη μου.
Το ξερα το πρόβλημα απ το Ε21. Στραβές λίγο οι 2 πίσω. Ισιώθηκαν και το πρόβλημα εξαφανίστηκε.

Στο δικό μου τί μπορεί να φταίει κύριε Γιώργο;

Tsakirakos
19-06-13, 21:08
Μην αγχωνεσαι ψηλε! μπορει να ειναι και τα λαστιχα σου...
παντως αν ξερεις κανεναν καλο που να ισιωνει ζαντες πες να ξερω. θελω τωρα που θα αλλαξω λαστιχα να τις ισιαξω.... το θυμασαι στην οδηγηση οταν πηγαιναμε Πορους το 2012...

gant
19-06-13, 21:12
Τι να πω ρε Γιάννη?
Καλός χρυσός αυτός που μιλάμε αλλά ποτέ δεν μπορείς να είσαι απόλυτα σίγουρος.
Στο Ε21 η ζυγοστάθμιση έδειχνε "0" και όμως όταν βγάλαμε τα λάστιχα και πήγαμε στο μηχανουργείο τις ζάντες, τότε ο άξονας ακριβείας που είχε ο Καπόνε, έδειξε ότι η κάθε μία είχε ψιλοαρπάξει σε 3-4 σημεία στον αφαλό της!
Το μυστήριο όμως είναι ότι ο Γρηγόρης με τις ζάντες αυτές δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα και τον ξέρεις πόσο ψείρας και παρατηρητικός είναι.
Θα ξαναπάς αύριο και θα τους πεις δεν έγινε τίποτα, φταίνε αποκλειστικά τα ζαντολάστιχα, με άλλο σετ δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα.
Μη διστάζεις να επιμείνεις.

spar@
19-06-13, 21:12
Όταν λέμε "πόσα βαρίδια", τι εννούμε ρε παιδιά?
Εγώ απ την μάνα τους, καινούργιες στις δεκαοκτάρες από τοποθέτηση τον Φεβρ του 2008, έχω στις πίσω κάπου 6-7 πλακίδια κολλημένα σε αυτοκόλλητο .
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα, εκτός του ότι πριν 3 χρόνια μετά τα 160 ένοιωθα ένα τρέμουλο στην πλάτη μου.
Το ξερα το πρόβλημα απ το Ε21. Στραβές λίγο οι 2 πίσω. Ισιώθηκαν και το πρόβλημα εξαφανίστηκε.

ποσα πλακιδια εχει κολλημενα...
7 πλακιδια αν πουμε οτι δεν εχει 10αρια, και το πλακωσε στα 5αρια εχει 35gr διορθωσης...
καινουρια ζαντα χωρις λαστιχο δεν πρεπει να εχει βαριδια πανω!
τα "βαριδια", "ζυγια" ειναι για διορθωση....

giannis_compact
19-06-13, 21:12
Μην αγχωνεσαι ψηλε! μπορει να ειναι και τα λαστιχα σου...
παντως αν ξερεις κανεναν καλο που να ισιωνει ζαντες πες να ξερω. θελω τωρα που θα αλλαξω λαστιχα να τις ισιαξω.... το θυμασαι στην οδηγηση οταν πηγαιναμε Πορους το 2012...

Στέφανε τα λάστιχα είναι ολοκαίνουρια, 2000 χιλιόμετρα, το γράφω παραπάνω και τα συμπτώματα τα έχει από τη μέρα που τα έβαλα. Είναι δυνατόν ολοκαίνουρια λάστιχα να είναι χαλασμένα;

doctore
19-06-13, 21:47
Γιάννη πολύ σπάνιο να έχουν πρόβλημα καινούρια λάστιχα. Αν και μου έχει τύχει σε Continental M3 να μου αλλάξει ο λαστιχάς 2 καινούρια γιατί στραβογυρνάγανε.

Το συνηθέστερο είναι στραβές ζάντες ή κακή εφαρμογή από το λαστιχά.
Βάλτον να γυρίσει τα λάστιχα πάνω στις ζάντες σε άλλη θέση μέχρι να κατέβουν τα βαρίδια σε κάτω από 30 γραμμάρια.

Πόσα γραμμάρια έχει η κάθε ζάντα ?

gant
19-06-13, 21:48
ποσα πλακιδια εχει κολλημενα...
7 πλακιδια αν πουμε οτι δεν εχει 10αρια, και το πλακωσε στα 5αρια εχει 35gr διορθωσης...
καινουρια ζαντα χωρις λαστιχο δεν πρεπει να εχει βαριδια πανω!
τα "βαριδια", "ζυγια" ειναι για διορθωση....

Σπάρε ολοκαίνουργια ζάντα, όταν μπει το λάστιχο και γίνει έλεγχος ζυγοστάθμισης μετά 500-1000χλμ, πάντοτε σχεδόν τα θέλει τα βαρίδια της. Επί 15 χρόνια έχοντας φίλο λαστιχά, το βλεπα καθημερινά. Και μιλάμε για ζάντες 14αρες και 15αρες τότε, πόσο μάλλον σήμερα με 17 και 18 και 19αρες. :original:

Tsakirakos
19-06-13, 22:17
Στέφανε τα λάστιχα είναι ολοκαίνουρια, 2000 χιλιόμετρα, το γράφω παραπάνω και τα συμπτώματα τα έχει από τη μέρα που τα έβαλα. Είναι δυνατόν ολοκαίνουρια λάστιχα να είναι χαλασμένα;

φιλος Σαλονικιος ειχε θεμα με conti την πρωτη βδομαδα που τα φορεσε. ελαττωματικη παρτιδα απο το εργοστασιο... κανε μια ερωτηση τον Christo330 ρε φιλε... το'χει το ολο θεμα!

nikos valvetronic
19-06-13, 22:21
Και μένα ξαδελφάκι μου είχε βάλει καινούργια λάστιχα,δεν θυμάμαι μάρκα,και
ήταν χάλια από ζύγισμα.Όντως ο λαστιχάς του τα άλλαξε και μάλωσε και με τον
προμηθευτή του για το ρεζίλεμα.

spar@
19-06-13, 22:25
Σπάρε ολοκαίνουργια ζάντα, όταν μπει το λάστιχο και γίνει έλεγχος ζυγοστάθμισης μετά 500-1000χλμ, πάντοτε σχεδόν τα θέλει τα βαρίδια της. Επί 15 χρόνια έχοντας φίλο λαστιχά, το βλεπα καθημερινά. Και μιλάμε για ζάντες 14αρες και 15αρες τότε, πόσο μάλλον σήμερα με 17 και 18 και 19αρες. :original:

δηλαδη μετα απο 1000χλμ καινουρια ζαντα με λαστιχα θελει 40-50gr "ζυγια" πανω... και ειναι λογικο να εχουμε 7-10"ζυγια" πανω δεν υπαρχει θεμα!
Εγω ξερω οτι καινουρια ζαντα με λαστιχα μαξ 2 ζυγια, χωρις, κανενα αλλα μαλλον ειμαι λαθος....

Βασιλης
19-06-13, 22:41
Κανονικα οταν βαζουμε λαστιχα κανουμε παντα ζυγοσταθμιση και μετα απο 200χλμ ξαναζυγοσταθμιζουμε.Ζατολ στιχα καινουρια απαραιτητη ζυγοσταθμιση εξ αρχης.Αν εχουμε προβλημα με το πρωτο ζυγισμα σε καινουργια ζαντολαστιχα που επιμενει,τοτε δεν αφηνουμε να μας κανει την ζαντα κινητο βαριδη αλα ζηταμε ζυγισμα σε σκετη ζαντα για να δουμε που διναι το προβλημα.Κανονικα μια σωστη ζαντα θελει μονο 1 με 2 βαριδια σε μικρη αποσταση μεταξυτους.Αν γινη αυτο και μολις βαλετε το λαστιχο αρχιζει να ζητα βαρος τοτε ζητηστε αλο λαστιχο.

teo21
19-06-13, 23:43
Κι εγώ είχα αυτό το πρόβλημα με continental σε 16άρα bmw καινούρια ζάντα...

doctore
19-06-13, 23:51
Κανονικα οταν βαζουμε λαστιχα κανουμε παντα ζυγοσταθμιση και μετα απο 200χλμ ξαναζυγοσταθμιζουμε.Ζατολ στιχα καινουρια απαραιτητη ζυγοσταθμιση εξ αρχης.Αν εχουμε προβλημα με το πρωτο ζυγισμα σε καινουργια ζαντολαστιχα που επιμενει,τοτε δεν αφηνουμε να μας κανει την ζαντα κινητο βαριδη αλα ζηταμε ζυγισμα σε σκετη ζαντα για να δουμε που διναι το προβλημα.Κανονικα μια σωστη ζαντα θελει μονο 1 με 2 βαριδια σε μικρη αποσταση μεταξυτους.Αν γινη αυτο και μολις βαλετε το λαστιχο αρχιζει να ζητα βαρος τοτε ζητηστε αλο λαστιχο.

Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?

spar@
20-06-13, 00:11
Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?

οχι...αλλα ετσι θα ειναι!

giannis_compact
20-06-13, 00:13
Παιδιά το θέμα είναι, όχι η καινούρια ζάντα αλλά το καινούριο λάστιχο. Οι ζάντες ήταν λίιιγο στραβές οι πίσω. Τις ίσιαξα και είναι μια χαρά. Το θέμα είναι γιατί συνεχίζει το τρέμουλο και μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις που λέτε να κάνω. Τα λάστιχα δε νομίζω να έχουν θέμα, άν ήταν θέμα ελαστικών δε θα άλλαζε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Πριν την ζυγοστάθμιση έτρεμε από τα 100-120, τώρα τρέμει από τα 100 μέχρι τα 200 που το πήγα δε σταμάτησε. Άρα κάτι έγινε σήμερα. Η τέταρτη τετράδα Continental είναι και δεν είχα ποτέ θέμα. Μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις με/χωρίς λάστιχο και δε ξέρω τί να κάνω αύριο.

gant
20-06-13, 00:45
δηλαδη μετα απο 1000χλμ καινουρια ζαντα με λαστιχα θελει 40-50gr "ζυγια" πανω... και ειναι λογικο να εχουμε 7-10"ζυγια" πανω δεν υπαρχει θεμα!
Εγω ξερω οτι καινουρια ζαντα με λαστιχα μαξ 2 ζυγια, χωρις, κανενα αλλα μαλλον ειμαι λαθος....

Σωστός είσαι, αλλά πρόσεχε και τι γράφω. Έγραψα εγώ για 40-50-60-70?, μπορεί και να μη θέλει, αλλά συνήθως η απ την εσωτερική, η την εξωτερική, κάτι γραμμάρια πρόσθετε.


Αυτά τα σενάρια απλά δεν παίζουν !
Όταν αγοράζουμε καινουριο αυτοκίνητο πάμε στα 200 η στα 1000 να κάνουμε ζυγοστάθμιση ?

Οχι ρε γιατρέ, αλλά συνήθως οι λαστιχάδες μετά την αρχική ζυγοστάθμιση καινούργιων ελαστικών, λένε κάνε καμμιά 500χλμ να "καθίσει" το λάστιχο και αν τυχόν έχεις πρόβλημα ξαναπέρνα. Προσωπικά εγώ, δεν χρειάστηκε να πάω ποτέ.

Βασιλης
20-06-13, 01:25
Παιδιά το θέμα είναι, όχι η καινούρια ζάντα αλλά το καινούριο λάστιχο. Οι ζάντες ήταν λίιιγο στραβές οι πίσω. Τις ίσιαξα και είναι μια χαρά. Το θέμα είναι γιατί συνεχίζει το τρέμουλο και μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις που λέτε να κάνω. Τα λάστιχα δε νομίζω να έχουν θέμα, άν ήταν θέμα ελαστικών δε θα άλλαζε η συμπεριφορά του αυτοκινήτου. το πήγα δε σταμάτησε. Άρα κάτι έγινε σήμερα. Η τέταρτη τετράδα Continental είναι και δεν είχα ποτέ θέμα. Μπερδεύτηκα με τις ζυγοσταθμίσεις με/χωρίς λάστιχο και δε ξέρω τί να κάνω αύριο.

Πες του να ξεζανταρετε και δειτε τις ζαντες χωρις λαστιχα στο ζυγοσταθμιστηκο για να δεις σε τι κατασταση ειναι οι ζαντεσου.Μετα αν ολα βαινουν καλως και οντως ειναι ισιες οι ζαντες,ζανταρετε και ξαναζυγιστε. Μπορει να εχει στραβωσει καποιο απο τα λαστιχα.

.[[[Πριν την ζυγοστάθμιση έτρεμε από τα 100-120, τώρα τρέμει από τα 100 μέχρι τα 200 που]]]

Επιμενετε μεχρι να βρειτε την αιτια, η ζημια που κανει το τρεμουλο στην διευθυνση και μεταδοση ειναι αρκετα μεγαλη.Μεχρι να λυσετε το προβλημα προσπαθησε να μην οδηγεις στις ταχυτητες που τρεμει.

spar@
20-06-13, 01:34
Σωστός είσαι, αλλά πρόσεχε και τι γράφω. Έγραψα εγώ για 40-50-60-70?, μπορεί και να μη θέλει, αλλά συνήθως η απ την εσωτερική, η την εξωτερική, κάτι γραμμάρια πρόσθετε.



Οχι ρε γιατρέ, αλλά συνήθως οι λαστιχάδες μετά την αρχική ζυγοστάθμιση καινούργιων ελαστικών, λένε κάνε καμμιά 500χλμ να "καθίσει" το λάστιχο και αν τυχόν έχεις πρόβλημα ξαναπέρνα. Προσωπικά εγώ, δεν χρειάστηκε να πάω ποτέ.

κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...

giannis_compact
20-06-13, 01:34
Πες του να ξεζανταρετε και δειτε τις ζαντες χωρις λαστιχα στο ζυγοσταθμιστηκο για να δεις σε τι κατασταση ειναι οι ζαντεσου.Μετα αν ολα βαινουν καλως και οντως ειναι ισιες οι ζαντες,ζανταρετε και ξαναζυγιστε. Μπορει να εχει στραβωσει καποιο απο τα λαστιχα.

.[[[Πριν την ζυγοστάθμιση έτρεμε από τα 100-120, τώρα τρέμει από τα 100 μέχρι τα 200 που]]]

Επιμενετε μεχρι να βρειτε την αιτια, η ζημια που κανει το τρεμουλο στην διευθυνση και μεταδοση ειναι αρκετα μεγαλη.Μεχρι να λυσετε το προβλημα προσπαθησε να μην οδηγεις στις ταχυτητες που τρεμει.

Βασίλη, το είπα πολλές φορές. Πώς να στράβωσε ένα λάστιχο εφόσον τα έβαλα καινούρια πριν 2 μήνες και είχα από την πρώτη μέρα το σύμπτωμα; Εκτός άν κάποιο λάστιχο είναι ελαττωματικό εκ κατασκευής.

gant
20-06-13, 09:57
κΓιωργο ειπατε 6-7 πλακιδια ειχατε στο δικο σας, τα 7 πλακιδια αν ειχε βαλει τα πιο μικρα/ελαφρυα ειναι 7χ5=35gr....

τα 7 "ζυγια" που εβαλε στον Γιαννη σε επισκευασμενη ζαντα δειχνει οτι κατι τρεχει...

Τα μπερδέψαμε ρε Σπύρο...αναφέρεσε στις δικές μου που είπα ήταν καινούργιες.
Δεν ήταν σε "κούτες" αλλά μεταχειρισμένες εννοείται. Τις είχε ο Παπαδόπουλος στο μαγαζί του, κάπου 2 χρόνια με bridgestone R040 τα οποία ήταν απάτητα, γιατί είχαν περιφερειακά τις κόκκινες-πράσινες ρίγες και δεν του φεύγαν τόσο καιρό επειδή τις έδινε 2200ε.
Μπλέχτηκα μαζί του και στις αλλαγές ζαντών που δεν μου άρεζαν και λόγω μη επιστροφής χρημάτων τα έσκασα και πήρα αυτές, τις σπορτκλαμπ V spoke 72.
Eπειδή όμως με το 255αρι το αμάξι σερνόνταν, έβαλα μετά 1 βδομάδα, all around, τα conti3 σε 225/50.
Στην τοποθέτηση λοιπόν μπήκαν σε 1 η 2 (δεν θυμάμαι, θα το δώ), τα βαρίδια που ανέφερα. Οι ζάντες δε, πραγματικά ήταν σαν καινούργιες, επειδή ούτε το χαρακτηριστικό αποτύπωμα του μουαγιέ δεν είχαν στην εσωτερική τους πλευρά.

Christos 330
20-06-13, 10:51
Γιαννη κερναω καφε . . .

Οσο πινεις καφε θα δω τι εχεις . . .

doctore
20-06-13, 13:30
Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
μονόπατα το κέντρο !!!

Βασιλης
20-06-13, 18:27
Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
μονόπατα το κέντρο !!!
Ετσι ακριβως.

BILL007
20-06-13, 18:41
Έπίσης στη πιάτσα κυκλοφοράνε πολλοί ζαντάδες, που για να "ισιώσουν" τη ζάντα τορνίρουν
μονόπατα το κέντρο !!!


:shok::shok::shok::shok::shok::shok::shok: SWEET JESUS!!!!

gant
20-06-13, 19:21
Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
Έχουμε και λέμε:
ΕΔ = 45 γραμμάρια
ΕΑ = 30
ΠΔ = 40
ΠΑ = 65

Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.

gyiama
20-06-13, 19:28
Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
Έχουμε και λέμε:
ΕΔ = 45 γραμμάρια
ΕΑ = 30
ΠΔ = 40
ΠΑ = 65

Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.

πισω αριστερα 65 γραμμαρια?? σε αυτο το βαρος πρεπει να βγει και να ξαναμπει το λαστιχο αντιδιαμετρικα και να ξαναζυγιστει!!

nikos1400
20-06-13, 19:33
πισω αριστερα 65 γραμμαρια?? σε αυτο το βαρος πρεπει να βγει και να ξαναμπει το λαστιχο αντιδιαμετρικα και να ξαναζυγιστει!!

και εγω δεν ειμαι κανας ειδικος, αλλα εχω δει και το κανουνε αυτο.
μαλλον βαριοτανε "ο δικος σου" Γιαννη...

gant
20-06-13, 19:36
πισω αριστερα 65 γραμμαρια?? σε αυτο το βαρος πρεπει να βγει και να ξαναμπει το λαστιχο αντιδιαμετρικα και να ξαναζυγιστει!!

Εξήγησε τον λόγο που πρέπει να γίνει αυτό, και τι σημαίνει αντιδιαμετρικά.

nikos1400
20-06-13, 19:40
Εξήγησε τον λόγο που πρέπει να γίνει αυτό, και τι σημαίνει αντιδιαμετρικά.

χοντρα-χοντρα οπως το φανταζομαι εγω,
φαντασου κ. Γιωργο, εαν γυρισει το λαστιχο πανω στη ζαντα 180 μοιρες, θα ερθει το "βαρος" στην αντιθετη πλευρα, δηλαδη θα χρειαζεται λιγοτερη προσπαθεια να "ζυγιστει" το συνολο ζαντας-λαστιχο.

Kostas_1
20-06-13, 19:42
To βαριδι διορθωνει - ισοζυγιζει το ζαντολαστιχο για να περιστρεφεται χωρις ταλαντωση.

Οταν απαιτειται μεγαλο βαριδι, σημαινει οτι το ελαστικο καπου έχει ατέλεια (περισοτερο βαρος) και ομοιως και η ζαντα. Αν αυτες οι 2 ατελειες ελαστικου και ζαντας συμπεσουν τότε ειναι που χρειαζεται πολυ βαριδι απεναντι για να ισοφαριστει το βαρος. Οποτε αντι να φορτωνουμε το ζαντολαστιχο με βαριδι περιστρεφουμε το ελαστικο ώστε η ατελεια του να ειναι αντιδιαμετρικα με την ατελεια της ζαντας (απεναντι).

Ουφ δεν μπορω καλυτερα.

gyiama
20-06-13, 19:50
ετσι ακριβως οπως ειπαν οι ''απο πανω''. γινεται γιατι μπορει να συνεπεσε το παραπανω βαρος της ζαντας και του ελαστικου μαζι οποτε χρειαζεται μεγαλο ζυγι.

giannis_compact
20-06-13, 19:52
Λοιπόν, πήγα σήμερα. Τα ίδια. Τα ζύγισε πάλι, έβαλε και εξωτερικά βαρίδια (κακάσχημο φαίνεται). Όταν πατάω φρένο από τα 90-100 το αμάξι συντονίζει και μου φαίνεται από πίσω. Από τα 80-90 κλασικά αρχίζει και τρέμει το τιμόνι χωρίς φρένο εννοείται. :facepalm: :facepalm:

ghost-rider
20-06-13, 19:54
Μετα τα 90 σταματαει?
Ανεβασες καθολου ταχυτητα να δεις τι γινεται πιο πανω?

giannis_compact
20-06-13, 19:57
Μετα τα 90 σταματαει?
Ανεβασες καθολου ταχυτητα να δεις τι γινεται πιο πανω?

Στα 140 και πάνω δεν τρέμει. Από τα 90 και κάτω πάλι σα να συντονίζει κάτι από πίσω όταν πατάω φρένο, αλλά σε μικρότερο βαθμό. Από τα 90 και κάτω το τιμόνι τρέμει ελάχιστα έως καθόλου.

nikos1400
20-06-13, 19:57
προσεξε Γιαννη και τις πισω ζαντες. να ναι κι αυτες σωστες και ζυγοσταθμισμενες.

και μαλλον πρεπει να βαλεις του μαστορα Χ.

giannis_compact
20-06-13, 20:00
προσεξε Γιαννη και τις πισω ζαντες. να ναι κι αυτες σωστες και ζυγοσταθμισμενες.

και μαλλον πρεπει να βαλεις του μαστορα Χ.

Μα σε όλες έγινε ζύγισμα. Σε αυτόν το μάστορα πήγα καθαρά γιατί είχε μηχάνημα που ισιάζει ζάντες, επειδή δεν μπορώ τα ''θα τις βγάλω, θα τις στείλω να τις φτιάξουν και τις ξαναβάζουμε αύριο'', άν καταλαβαίνετε τί εννοώ.

gant
20-06-13, 20:45
To βαριδι διορθωνει - ισοζυγιζει το ζαντολαστιχο για να περιστρεφεται χωρις ταλαντωση.

Οταν απαιτειται μεγαλο βαριδι, σημαινει οτι το ελαστικο καπου έχει ατέλεια (περισοτερο βαρος) και ομοιως και η ζαντα. Αν αυτες οι 2 ατελειες ελαστικου και ζαντας συμπεσουν τότε ειναι που χρειαζεται πολυ βαριδι απεναντι για να ισοφαριστει το βαρος. Οποτε αντι να φορτωνουμε το ζαντολαστιχο με βαριδι περιστρεφουμε το ελαστικο ώστε η ατελεια του να ειναι αντιδιαμετρικα με την ατελεια της ζαντας (απεναντι).

Ουφ δεν μπορω καλυτερα.

Ωραίος, thanks Κώστα. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
Επομένως η λογική λέει ότι βαρυέται ο λαστιχάς να ξεφουσκώσει το λάστιχο και να το περιστρέψει, οπότε κοπανάει βαρίδια
Το ερώτημα μου όμως είναι πως πανάκριβες ζάντες, εννοείται απάτητες και ποιοτικά ελαστικά, να θέλουνε από 20 ως 40γρ. βαρίδια?

Kostas_1
20-06-13, 20:55
Μα σε όλες έγινε ζύγισμα. Σε αυτόν το μάστορα πήγα καθαρά γιατί είχε μηχάνημα που ισιάζει ζάντες, επειδή δεν μπορώ τα ''θα τις βγάλω, θα τις στείλω να τις φτιάξουν και τις ξαναβάζουμε αύριο'', άν καταλαβαίνετε τί εννοώ.

Γιαννη πεταξου μεχρι τον Χρηστο να στα φτιαξει - μην παιδευεσαι άλλο...


Ωραίος, thanks Κώστα. Γηράσκω αεί διδασκόμενος.
Επομένως η λογική λέει ότι βαρυέται ο λαστιχάς να ξεφουσκώσει το λάστιχο και να το περιστρέψει, οπότε κοπανάει βαρίδια
Το ερώτημα μου όμως είναι πως πανάκριβες ζάντες, εννοείται απάτητες και ποιοτικά ελαστικά, να θέλουνε από 20 ως 40γρ. βαρίδια?

Συμβαινει, τπτ δεν βγαινει τελειο

doctore
20-06-13, 21:00
Λοιπόν, σήμερα το πρωί έγινε αυτοψία στο δικό μου.
225/40X18 μπρος-πίσω, conti5, σε m clubsport, v-spoke style 72 ζάντες.
Έχουμε και λέμε:
ΕΔ = 45 γραμμάρια
ΕΑ = 30
ΠΔ = 40
ΠΑ = 65

Δεν είμαι στην Θεσσαλονίκη να δώ και το πεζώ, αλλά απ το μάτι και μόνο και κείνο έχει πάνω-κάτω γύρω στα 30γραμ. απ όταν μπήκαν οι πανάλαφρες OZ Superleggera ολοκαίνουργιες με λάστιχα uniroyal 195/50X15.

65 γρ και δεν το έψαξε ?
Δεν σου είπε τίποτα ?
:shok:

gant
20-06-13, 21:28
65 γρ και δεν το έψαξε ?
Δεν σου είπε τίποτα ?
:shok:

Η αλήθεια είναι, όταν είχα τον μικροσυντονισμό στην πλάτη μετά τα 160 και γνώριζα πως σίγουρα είναι απ τα πίσω ζαντολάστιχα, με τον έλεγχο που κάναμε μου είπε πως οι 3 θέλουν λίγο ίσιωμα και τις έστειλε στον Λαζαρίδη που έχει πρέσα και βαφές ζαντών και θεωρείται κορυφαίος εδώ πάνω.
Για την 4η μου είπε πως είναι πολύ λίγο και τσάμπα θα δινα το 30αρικο και ότι έρχεται με την ζυγοστάθμιση.
Μάλλον θα πρόκειται γι αυτήν Βασίλη.

giannis_compact
20-06-13, 21:42
Μιλησαμε με το Χρηστο, εξυπηρετικος οπως παντα και προθυμος να βοηθησει σε ολα, μου ειπε τι να κανω. Το οτι τρανταζει απο πισω οταν παταω φρενο απο τα πολλα με ανησυχει. Για να μην πει κανεις οτι εχω στραβο σασι λεω οτι το αμαξι δεν εχει χτυπησει.

enatos
20-06-13, 22:18
Αφού διάβασα ολο το ποστ είπα και γω να πω την κουταμαρα μου..Το 2009 έβαλα τα ολοκαινουργια τοτε Conti sport contact3.Η πρώτη 4αδα βρέθηκε ελλατωματική μεσα σε 1000-1500 χλμ με τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ συμπτώματα. Μου τα αντικατέστησε η επισημη αντιπροσωπεία της Conti αφου έστειλε τον τεχνικό επιθεωρητη Β. Ελλάδος (Τότε ήμουνα ΠΟΛΥ Βόρεια).Το 2ο σετ ήτανε μία από τα ίδια μην σου πω χειρότερο...Απελπίστηκα από τους Γερμανούς και δεν ξαναβάζω την ίδια μάρκα.Αυτό που παθαίνανε και τα 2 σετ ήταν ακτινική παραμόρφωση. Για να το καταλάβεις όταν ξανακάνεις αυτή την τρελη επιστήμη που λέγεται ζυγοστάθμιση παρατηρησε το πέλμα του ελαστικού εαν κάνει βουναλάκι κατα μήκος του πέλματος πλέον του ενός χιλιοστού και συγκρινετο με το αντίστοιχο σημείο στο χείλος της ζάντας.Η BMW ΣΤΟ TIS αναφέρει αυτές τις περιπτώσεις και μέσα σε ποιά όρια αυτές είναι αποδεκτές.Για να μην τραβάμε κουπί, αφού γλύτωσα τις ΜΑΜΑ ζάντες από κάτι κουτοπόνηρους ότι δηθεν είναι στραβές και μάλιστα στον αφαλό (λες και έπεσα από C-130) βρήκα λύση με τα παρακάτω:
1)ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ BMW ΚΑΙ ΌΧΙ Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ(Όποιος έχει απορία το γιατί, το συζητάμε)
2)ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (Προσωπικά πήγα προς Γαλλία μεριά)
3)ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μια συμβουλή μην το αφήνεις όσο ψυχοφθόρο και να'ναι γιατί ρισκάρεις την ζωή σου, τσιτώνεις τα νεύρα σου και τέλος φθείρεις τρελά την κρεμαγιέρα....
Εγώ από αυτή την υπόθεση ξέμπλεξα μετά από 1χρόνο περίπου αφού γνώρισα ζαντάδες-λαστιχάδες-καρντανάδες κλπ...Καλή τύχη!!

giannis_compact
20-06-13, 23:32
Αφού διάβασα ολο το ποστ είπα και γω να πω την κουταμαρα μου..Το 2009 έβαλα τα ολοκαινουργια τοτε Conti sport contact3.Η πρώτη 4αδα βρέθηκε ελλατωματική μεσα σε 1000-1500 χλμ με τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ συμπτώματα. Μου τα αντικατέστησε η επισημη αντιπροσωπεία της Conti αφου έστειλε τον τεχνικό επιθεωρητη Β. Ελλάδος (Τότε ήμουνα ΠΟΛΥ Βόρεια).Το 2ο σετ ήτανε μία από τα ίδια μην σου πω χειρότερο...Απελπίστηκα από τους Γερμανούς και δεν ξαναβάζω την ίδια μάρκα.Αυτό που παθαίνανε και τα 2 σετ ήταν ακτινική παραμόρφωση. Για να το καταλάβεις όταν ξανακάνεις αυτή την τρελη επιστήμη που λέγεται ζυγοστάθμιση παρατηρησε το πέλμα του ελαστικού εαν κάνει βουναλάκι κατα μήκος του πέλματος πλέον του ενός χιλιοστού και συγκρινετο με το αντίστοιχο σημείο στο χείλος της ζάντας.Η BMW ΣΤΟ TIS αναφέρει αυτές τις περιπτώσεις και μέσα σε ποιά όρια αυτές είναι αποδεκτές.Για να μην τραβάμε κουπί, αφού γλύτωσα τις ΜΑΜΑ ζάντες από κάτι κουτοπόνηρους ότι δηθεν είναι στραβές και μάλιστα στον αφαλό (λες και έπεσα από C-130) βρήκα λύση με τα παρακάτω:
1)ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ BMW ΚΑΙ ΌΧΙ Ο,ΤΙ ΝΑ'ΝΑΙ(Όποιος έχει απορία το γιατί, το συζητάμε)
2)ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (Προσωπικά πήγα προς Γαλλία μεριά)
3)ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Μια συμβουλή μην το αφήνεις όσο ψυχοφθόρο και να'ναι γιατί ρισκάρεις την ζωή σου, τσιτώνεις τα νεύρα σου και τέλος φθείρεις τρελά την κρεμαγιέρα....
Εγώ από αυτή την υπόθεση ξέμπλεξα μετά από 1χρόνο περίπου αφού γνώρισα ζαντάδες-λαστιχάδες-καρντανάδες κλπ...Καλή τύχη!!

Ευχαριστω πολυ φιλε μου!










Αν και μου'κανες την καρδια περιβολι!

teo21
20-06-13, 23:43
Στα 140 και πάνω δεν τρέμει. Από τα 90 και κάτω πάλι σα να συντονίζει κάτι από πίσω όταν πατάω φρένο, αλλά σε μικρότερο βαθμό. Από τα 90 και κάτω το τιμόνι τρέμει ελάχιστα έως καθόλου.

Δισκόπλακες και μουαγιέ? Το ότι ειναι καινούριοι οι δίσκοι δε λέει κάτι... Κάνεις ζυγοσταθμιση με τροχούς έξω, μετα ζυγοσταθμιση με τροχούς πάνω στο αμάξι και βλέπεις από που είναι το πρόβλημα! ;)

giannis_compact
20-06-13, 23:47
Ωραια. Υπαρχει περπτωση να στραβωσαν οι πισω δισκοι και τα μουαγιε επειδη ηταν στραβες οι ζαντες;

teo21
20-06-13, 23:48
Μεγάλη... Δυστυχώς! Απλά τσέκαρε αυτό που σου είπα! Θα δεις από που είναι το πρόβλημα...

giannis_compact
20-06-13, 23:58
Πως θα το δω; Με τη ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι; Αλλιως δε γινεται να διαγνωσθει στραβων δισκων-μουαγιε;

steliosm46
21-06-13, 01:24
Απ τα λαστιχα θα ειναι το ποιο πιθανο Γιαννη, εβαλες καινουργια? αρα πριν δεν ειχες κανενα προβλημα, απο οτι διαβαζω απο αυτα που λες.

Και εγω ειχα ενα μικρο τρεμουλο και το εκανα ζυγοσταθμιση με τις ροδες πανω και εξαλείφθηκε! Επισης δες τις δαγκανες σου μηπως εχει καμια κανενα τζογο και σου φερνει τρεμουλο!

teo21
21-06-13, 01:46
Πως θα το δω; Με τη ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι; Αλλιως δε γινεται να διαγνωσθει στραβων δισκων-μουαγιε;

Όταν εχεις ζυγίσει ζαντολαστιχα εκτός αυτοκινήτου και μετά πας για ζυγοσταθμιση πανω στο αμαξι, εφόσον έχεις κραδασμους, κάποιος τροχός θα σου βγάλει πρόβλημα. Αφού ομως τα ζαντολαστιχα θα ειναι ζυγισμενα απο πριν,τσεκαρεις μουαγιε και δισκοπλακες στον μηχανικό. Δεν υπάρχει άλλη λύση...

giannis_compact
21-06-13, 03:05
Απ τα λαστιχα θα ειναι το ποιο πιθανο Γιαννη, εβαλες καινουργια? αρα πριν δεν ειχες κανενα προβλημα, απο οτι διαβαζω απο αυτα που λες.

Και εγω ειχα ενα μικρο τρεμουλο και το εκανα ζυγοσταθμιση με τις ροδες πανω και εξαλείφθηκε! Επισης δες τις δαγκανες σου μηπως εχει καμια κανενα τζογο και σου φερνει τρεμουλο!

Ολοκαίνουρια έβαλα Στέλιο. :thumbsdown:

NikosE92
21-06-13, 03:32
Γιάννη 17αρες imitation bmw φορούσα στο 46αρι και δεν είχα κανένα πρόβλημα

Κοίταξε μήπως είναι κάνα ψαλίδι

ghost-rider
21-06-13, 13:37
Τι εγινε στο αμαξι ακριβως πριν εμφανισθει το τρεμουλο?
Αν αλλαχτηκαν λαστιχα το θεμα ειναι στα λαστιχα.
Αμα αλλαχτηκαν κ ζαντες παιζουν κ οι ζαντες.
Οι πιθανοτητες να ειναι κατι αλλο πολυ λιγες.

Αν το αμαξι ειναι οκ απο δισκους η ζυγοσταθμιση με τον τροχο επανω δε θα κανει τπτ.
Επισης ειναι απειροελαχιστη η πιθανοτητα οι δισκοι να στραβωσαν με το που αλλαχτηκαν οι τροχοι.

teo21
21-06-13, 13:44
Αν έχει πάρει και το μουαγιε ειναι εύκολο και ειδικά στους μπροστά δίσκους.

enatos
21-06-13, 14:54
Δισκόπλακες και μουαγιέ? Το ότι ειναι καινούριοι οι δίσκοι δε λέει κάτι... Κάνεις ζυγοσταθμιση με τροχούς έξω, μετα ζυγοσταθμιση με τροχούς πάνω στο αμάξι και βλέπεις από που είναι το πρόβλημα! ;)

Εγώ όπως είπα τραβήχτηκα ΠΟΛΥ!!Επειδή δεν είχα, και δεν έχω, ΚΑΜΙΑ εμπιστοσύνη στα μη-μηδενισμένα, μηχανήματα ζυγοστάθμισης τσέκαρα μία-μία τις δισκόπλακες σε συνεργείο ΜΟΝΟ φρένων για την περίπτωση του τρέμουλου κατα το πάτημα του φρένου.
Κάνε την ψυχή σου μάρμαρο και κλείσε τα αυτιά σου στα ελληνικά μαστόρια γιατί θα ακούσεις πολλά πχ.:ψαλίδια, συνεμπλοκ, αξονας μετάδοσης, αμορτισερ και πολλά άλλα....

giannis_compact
21-06-13, 15:13
Σημερα εγινε η τριτη ζυγοσταθμιση και το αμαξι εστρωσε. Θα παω απλα μια βολτα στον Καζακο να ριξουμε μια ματια στις πισω δισκοπλακες. Κατα τα αλλα στο δρομο το αμαξι δεν τρεμει πλεον πουθενα. Αυτος που μου ισιαξε τις ζαντες μου εκανε και τις δυο φορες να μην πω τι ειδους ζυγοσταθμιση.

Bazil Van Sinner
21-06-13, 17:07
τελος καλο,δεν ξαναπας εκει.

giannis_compact
22-06-13, 23:44
Τελικα οι μπροστα δισκοπλακες, οι οποιες ειναι καινουριες και γνησιες ειναι στραβες. Απο κατασκευης, κατα πασα πιθανοτητα.

teo21
22-06-13, 23:57
Από πλύσιμο θα έλεγα εγώ...

giannis_compact
23-06-13, 00:00
Από πλύσιμο θα έλεγα εγώ...

Δεν το χω πλυνει με ζεστα φρενα ουτε περασα απο νερα. Δυο-τρεις μηνες τις εχω.

teo21
23-06-13, 19:05
Τόσο καλά ε?? Κάνε ένα κόπο αφού είναι BMW οι δίσκοι μήπως στους αντικαταστήσουν λόγω αστοχίας υλικού αλλά δύσκολο... Και οι 2 δίσκοι έχουν στραβώσει?

Εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα που ευθύνονταν τα τακάκια BMW... Είχαν δημιουργήσει αυλάκι στο δίσκο. Με ferodo κανένα πρόβλημα ποτέ! Είναι πιο μαλακά... Τα premier τουλάχιστον.

nikos valvetronic
24-06-13, 14:54
Από πλύσιμο θα έλεγα εγώ...

Οι μαμά δίσκοι είναι τέρατα αντοχής,εγώ τους είχα υποβάλει (και) στο μαρτύριο
του σκοτζέζικου ντους,μπήκα σε μια άπατη "λίμνη" του Καλοχωρίου μετά από
πρωινό ξεμπούκωμα πηγαίνοντας στη δουλειά και κατάλαβα την παπαριά μου
μόλις είδα τους ατμούς μέσα από τα φτερά.Τίποτα δεν έπαθαν!
Γιάννη επιτέλους ξεμπέρδεψες...

enatos
24-06-13, 15:07
Τελικα οι μπροστα δισκοπλακες, οι οποιες ειναι καινουριες και γνησιες ειναι στραβες. Απο κατασκευης, κατα πασα πιθανοτητα.

Κατάλαβα πήγες και σε φρενά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως είχα κανει και γω..Καλα έκανες γιατί οι λαστιχαδες μπορούν να σε στείλουν στο τρελαδικο:ranting2:Θα τορνίρεις τις στραβές τώρα?

giannis_compact
24-06-13, 15:24
Κατάλαβα πήγες και σε φρενά για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο όπως είχα κανει και γω..Καλα έκανες γιατί οι λαστιχαδες μπορούν να σε στείλουν στο τρελαδικο:ranting2:Θα τορνίρεις τις στραβές τώρα?

Γινεται; Ηθελα να τις αλλαξω και τις καλυπτει η εγγυηση.

mormon
24-06-13, 15:30
ολα γινονται μικρε! αλλα δισκοπλακα μην τορνιρεις ποτε!
κ εφοσον ειναι μεσα στην εγγυηση, τις αλαζεις κ τερμα!
πολυ το κουραζεις το θεμα!

giannis_compact
24-06-13, 15:57
ολα γινονται μικρε! αλλα δισκοπλακα μην τορνιρεις ποτε!
κ εφοσον ειναι μεσα στην εγγυηση, τις αλαζεις κ τερμα!
πολυ το κουραζεις το θεμα!

Ηδη μου εχουν στειλει καινουριες απο Γερμανια απλα δεν ηξερα οτι γινοταν thumb

m-power_01
25-06-13, 05:26
Τόσο καλά ε?? Κάνε ένα κόπο αφού είναι BMW οι δίσκοι μήπως στους αντικαταστήσουν λόγω αστοχίας υλικού αλλά δύσκολο... Και οι 2 δίσκοι έχουν στραβώσει?

Εγώ είχα παρόμοιο πρόβλημα που ευθύνονταν τα τακάκια BMW... Είχαν δημιουργήσει αυλάκι στο δίσκο. Με ferodo κανένα πρόβλημα ποτέ! Είναι πιο μαλακά... Τα premier τουλάχιστον.

Καλύτερο all around τακάκι από το bmw δεν υπάρχει. Μπορεί να πήρες κάποιο χαλικάκι, μπορεί χίλια δυο. Μπορεί ακόμα να έπεσες σε ελαττωματικό τεμάχιο . Αλλά το να πούμε ή ακομα να υπονοήσουμε ότι τα αναλώσιμα φρενων της bmw δεν είναι καλά, νομίζω πως δεν στέκει

teo21
27-06-13, 00:54
Off topic:
Τα τακάκια bmw είναι μία all around επιλογή όπως είπες. Το καλύτερο μπορεί να είναι για σένα. Εγώ στα ίδια λεφτά προτιμάω κάτι άλλο, όπως τα ferodo για παράδειγμα που έχουν καλύτερη αίσθηση. Επειδή την έχω πατήσει bmw δε ξαναβάζω ΠΟΤΕ. Τόσο απλά! Και δε λαμβάνω υπόψη την παραδοχή ότι έχει πέσει η ποιότητα των αναλώσιμων της εταιρίας γιατί δε μπορώ να είμαι σίγουρος αν ισχύει...