PDA

Επιστροφή στο Forum : Νόμιμη αλλαγη μοτέρ !



m3power46
14-06-13, 22:12
καλησπερα σε ολους εχω ενα προβλημα. δηλωνεται το 320 σε m3 e46?

ghost-rider
14-06-13, 22:24
Ναι.
Δηλωνεται νομιμοτατα.
Και το 316 ακομα.

Ειναι ολα Ε46. Αυτο ειναι το "κλου".
Μονος θα το αναλαβεις?

m3power46
14-06-13, 22:31
Ναι.
Δηλωνεται νομιμοτατα.
Και το 316 ακομα.

Ειναι ολα Ε46. Αυτο ειναι το "κλου".
Μονος θα το αναλαβεις?

μονος θα το αναλαβω. απλα διαβασα καποια παλιοτερα θρεντ και μου εκαναν εντυπωση ξερεις ακριβως τι χρειαζεται και αν θα πληρωσω κατι?

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 22:33
Λοιπόν το Εργαλιο διψαει για hp
Οι λύσεις μου ειναι 2 η 335 η v8 ///M
Επειδη θέλω να είμαι νόμιμος θέλω να τα δηλώσω

Νομίζω ξεφεύγω απο το 25% για το ///Μ και πως για περισσότερα
Κυβικά θέλω χαρτί απο μηχανολογο!
Ειναι αλήθεια γνωρίζει κάποιος να μου πει τι ακριβώς
Γίνετε τελικα !

m3power46
14-06-13, 22:36
και εγω αυτο θελω να ρωτησω για το δικο μου αυτοκινητο εχουμε ανοικσει ακριβως το ιδιο θεμα

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 22:37
Μετα το ίσα το δικο σου !!
Αν θέλει κάποιος μοντ να τα ενώσει τα 2 θέματα

m3power46
14-06-13, 22:38
Μετα το ίσα το δικο σου !!
Αν θέλει κάποιος μοντ να τα ενώσει τα 2 θέματα

(Μετα το ίσα το δικο σου !!) μετα το ειδες θελεις να πεις?

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 22:39
και εγω αυτο θελω να ρωτησω για το δικο μου αυτοκινητο εχουμε ανοικσει ακριβως το ιδιο θεμα

Το δικο σου ειναι πολυ εύκολο !
Το ίδιο εύκολη ειναι και η μετατροπή
Που θέλεις να κανεις !!!
Την έχω κανει στο παρελθόν !!!
Σχεδόν γέλιο μπορω να πω !!
Το μονο που θέλεις ειναι ενα καλο ηλεκτρολογο

m3power46
14-06-13, 22:40
Το δικο σου ειναι πολυ εύκολο !
Το ίδιο εύκολη ειναι και η μετατροπή
Που θέλεις να κανεις !!!
Την έχω κανει στο παρελθόν !!!
Σχεδόν γέλιο μπορω να πω !!
Το μονο που θέλεις ειναι ενα καλο ηλεκτρολογο

μαλλον εχει καταλαβει λαθος θελω να το δηλωσω m3 απο 320

Andri
14-06-13, 23:00
Νομίζω πως οποιοδήποτε μοτέρ έχει βγει για συγκεκριμένη καρότσα δηλώνεται κανονικότατα χωρίς το 25% +- που λέμε. Το 25% νομίζω πως είναι για μοτέρ που δεν έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής στην εν λόγω καρότσα.
Κάποιος που ξέρει σίγουρα ας το επιβεβαιώσει...

m3power46
14-06-13, 23:04
Νομίζω πως οποιοδήποτε μοτέρ έχει βγει για συγκεκριμένη καρότσα δηλώνεται κανονικότατα χωρίς το 25% +- που λέμε. Το 25% νομίζω πως είναι για μοτέρ που δεν έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής στην εν λόγω καρότσα.
Κάποιος που ξέρει σίγουρα ας το επιβεβαιώσει...

το 320 εχει κωδικο WBA ενω το m3 WBS επειδη εχει διαφορα εκει μηπως εχω προβλημα.

m3power46
14-06-13, 23:05
και θελω να μαθω ακριβως τις διαδικασιες που χρειαζεται εαν καποιος γνωριζει 100%

Andri
14-06-13, 23:08
το 320 εχει κωδικο WBA ενω το m3 WBS επειδη εχει διαφορα εκει μηπως εχω προβλημα.

Κωδικοί σασί είναι αυτοί προφανώς, σωστά?
Εσύ μηχανικά μέρη δεν θέλεις να αλλάξεις?

m3power46
14-06-13, 23:09
Κωδικοί σασί είναι αυτοί προφανώς, σωστά?
Εσύ μηχανικά μέρη δεν θέλεις να αλλάξεις?

ακριβως. μηχανικα μερη και γενικα ολοκληρη μετατροπη με φαναροδουλεια μεσα

A8hnaios
14-06-13, 23:23
Sorry αλλά γιατί δε παίρνεις ένα έτοιμο;;
Και Γνήσιο..........

Aφου θες νόμιμη αλλαγή μοτέρ!

m3power46
14-06-13, 23:24
το 320 εχει κωδικο WBA ενω το m3 WBS επειδη εχει διαφορα εκει μηπως εχω προβλημα.

αυτο που ειπες τελικα ισχυει για το 25% μονο τα αυτοκινιτα που δεν εβγαιναν με τις προδιαγραφες εργοστασιου. αρα στο 46 μπορεις να βαλεις μοτερ απο m3
απλα κολλαω στον αριθμο πλαισιου που στα απλα 3αρια ειναι WBA και στα m3 WBS

m3power46
14-06-13, 23:27
Sorry αλλά γιατί δε παίρνεις ένα έτοιμο;;
Και Γνήσιο..........

γιατι ο μηχανικος ειναι πολυ γνωστος μου και δεν θα μου παρει τιποτα για την μετατροπη και εκτος απο αυτο εχω βρει απο γερμανια ενα ετοιμο το οποιο θα το φερω για ανταλλακτικα σε πολυ καλη τιμη

m3power46
14-06-13, 23:30
ξερει καποιος τι χρειαζεται για να δηλωθει? την διαδικασια?

katsaraios
14-06-13, 23:31
Δηλωνεται κανονικα ,αν πας μονος θα σου βρουν τους πινακες με υποδειγματα μετατροπων ιδιες με αυτη που θα δηλωσεις εσυ και θα σου κανουν την νομιμη δηλωση.
Υπαρχουν οι πινακες στο υπουργειο μην σε ψαρωσουν δηθεν,απλα η δεν θελουν να κοιτανε η εχουν τα γνωστα κονε με τα διπλανα "μαγαζακια" για συμπληρωματα στους καφεδες:whistle:

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 23:33
Νομίζω πως οποιοδήποτε μοτέρ έχει βγει για συγκεκριμένη καρότσα δηλώνεται κανονικότατα χωρίς το 25% +- που λέμε. Το 25% νομίζω πως είναι για μοτέρ που δεν έχει βγει από το εργοστάσιο παραγωγής στην εν λόγω καρότσα.
Κάποιος που ξέρει σίγουρα ας το επιβεβαιώσει...

Περιμένουμε λοιπόν τον ειδημονα να μας απάντηση

m3power46
14-06-13, 23:34
Δηλωνεται κανονικα ,αν πας μονος θα σου βρουν τους πινακες με υποδειγματα μετατροπων ιδιες με αυτη που θα δηλωσεις εσυ και θα σου κανουν την νομιμη δηλωση.
Υπαρχουν οι πινακες στο υπουργειο μην σε ψαρωσουν δηθεν,απλα η δεν θελουν να κοιτανε η εχουν τα γνωστα κονε με τα διπλανα "μαγαζακια" για συμπληρωματα στους καφεδες:whistle:

σε ευχαριστω πολυ για την πληροφορια, γνωριζεις αν πρεπει να πληρωσω κατι? και μπορει καποιος να αναλαβει γι'αυτο χωρισ να τρεξω εγω?

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 23:34
Sorry αλλά γιατί δε παίρνεις ένα έτοιμο;;
Και Γνήσιο..........

Aφου θες νόμιμη αλλαγή μοτέρ!

Εμένα μου αρέσει η μετατροπή για πολλούς
Λόγους που δεν θέλω να πω online

m3power46
14-06-13, 23:37
Εμένα μου αρέσει η μετατροπή για πολλούς
Λόγους που δεν θέλω να πω online

πες μου εναν απο τους πολλους λογους. μονο εναν

katsaraios
14-06-13, 23:38
σε ευχαριστω πολυ για την πληροφορια, γνωριζεις αν πρεπει να πληρωσω κατι? και μπορει καποιος να αναλαβει γι'αυτο χωρισ να τρεξω εγω?

Αγαπητε τι εννοεις να αναλαβει καποιος??
Σου εγραψα οτι υπαρχουν τα διπλανα "μαγαζακια" που κανουν τα παντα αφιλοκερδως και αβιαστα..
Αν εισαι Αθηνα κανε μια βολτα και ρωτα θα σου πουν τι χαρτια θελουν και τι ποσο θα πληρωσεις..
Πιστευω με λιγο καλο παζαρεμα θα πληρωσεις λιγα..

m3power46
14-06-13, 23:40
Αγαπητε τι εννοεις να αναλαβει καποιος??
Σου εγραψα οτι υπαρχουν τα διπλανα "μαγαζακια" που κανουν τα παντα αφιλοκερδως και αβιαστα..
Αν εισαι Αθηνα κανε μια βολτα και ρωτα θα σου πουν τι χαρτια θελουν και τι ποσο θα πληρωσεις..
Πιστευω με λιγο καλο παζαρεμα θα πληρωσεις λιγα..

ξερεις τι δεν καταλαβαινω? αυτο που λες τα διπλανα μαγαζακια.

A8hnaios
14-06-13, 23:40
https://www.yme.gov.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340


https://www.entypa.info/aytokinhto/54-antikatastash-kinhthra.html

ΔημήτρηςΜ3
14-06-13, 23:40
πες μου εναν απο τους πολλους λογους. μονο εναν

Σου απάντησα

katsaraios
14-06-13, 23:45
ξερεις τι δεν καταλαβαινω? αυτο που λες τα διπλανα μαγαζακια.
Εκει ζουν και βασιλευουν αυτοι που θες να τρεξουν για σενα χωρις να αναλαβεις εσυ..ειναι πολυ απλο...

m3power46
14-06-13, 23:49
Εκει ζουν και βασιλευουν αυτοι που θες να τρεξουν για σενα χωρις να αναλαβεις εσυ..ειναι πολυ απλο...

γνωριζεις καποιον απο αυτους?

katsaraios
15-06-13, 00:03
γνωριζεις καποιον απο αυτους?
Ειναι νομιμοτατες επιχειρησεις διεκπεραιωσεων θα βρεις αν πας στα υπουργεια ..

turbodog
15-06-13, 01:12
Κανονικα η οποια αλλαγη κινητηρα επιτρεπεται αν ο συγκεκριμενος κινητηρας του Ε46 Μ3 (ο S54 δηλαδη) εχει φορεθει απο το εργοστασιο στο συγκεκριμενο πλαισιο. Το προβλημα εγκειται στο γεγονος οτι τα Μ3 εχουν αλλο μοναδικο κωδικο πλαισιου (WBS) σε σχεση με τα υπολοιπα 'απλα' 3αρια (WBA) και ως εκ τουτου δεν θα επρεπε να ειναι δυνατη αυτη η μετατροπη, βαση νομοθεσιας. Εχω παντως και εγω ακουσει για μετατροπες Μ3 κανονικα δηλωμενες, οποτε μαλλον γινεται. Αν ομως ισχυει αυτο, δηλ. να φορεσουμε κινητηρα που δεν προβλεπεται για αυτο το πλαισιο βαση του εργοστασιου, τοτε πρακτικα μπορουμε να δηλωσουμε οτι κινητηρα θελουμε πχ S85 V10 σε Ε46 πλαισιο

fanisk
15-06-13, 01:14
γνωριζεις καποιον απο αυτους?

Ρωτα τιμες κλπ σε αυτον, πολυ καλος. Αλλαξα πινακιδες και αδεια σε μιση ωρα.
6945545443 Μισαηλιδης Βασιλης

ghost-rider
15-06-13, 10:13
Κανονικα η οποια αλλαγη κινητηρα επιτρεπεται αν ο συγκεκριμενος κινητηρας του Ε46 Μ3 (ο S54 δηλαδη) εχει φορεθει απο το εργοστασιο στο συγκεκριμενο πλαισιο. Το προβλημα εγκειται στο γεγονος οτι τα Μ3 εχουν αλλο μοναδικο κωδικο πλαισιου (WBS) σε σχεση με τα υπολοιπα 'απλα' 3αρια (WBA) και ως εκ τουτου δεν θα επρεπε να ειναι δυνατη αυτη η μετατροπη, βαση νομοθεσιας. Εχω παντως και εγω ακουσει για μετατροπες Μ3 κανονικα δηλωμενες, οποτε μαλλον γινεται. Αν ομως ισχυει αυτο, δηλ. να φορεσουμε κινητηρα που δεν προβλεπεται για αυτο το πλαισιο βαση του εργοστασιου, τοτε πρακτικα μπορουμε να δηλωσουμε οτι κινητηρα θελουμε πχ S85 V10 σε Ε46 πλαισιο

Να πω κατι? Οι αριθμοι πλαισιου σε καθε αμαξι ειναι διαφορετικοι.
Γιατι παιρνεις και κοιτας το 3ο γραμμα?
Πρωτο και δευτερο ειναι ιδια.
Ενα αμαξι που κατασκευαστηκε σε μια αλλη χωρα(ας πουμε εκτος γερμανιας σε ενα αλλο εργοστασιο. Ας θεωρησουμε ενα Ζ αν τα τριαρια φτιαχνονται μονο γερμανια. Δεν το γνωριζω.) μπορει να φερει και τα πρωτα γραμματα διαφορετικα. Αν καποιος πχ εισαγει ενα τετοιο Ζ 1,8 και θελησει να το κανει τριλιτρο η Μ θα σκαλωσει η δουλεια στα πρωτα γραμματα του πλαισιου?
Αν καποιος εχει δημιουργησει θεμα με αυτο αποτελει τμημα του τερατος της ελληνικης γραφειοκρατιας.

Δεν το πας βαση αριθμου πλαισιο.
Η εμπορικη ονομασια του αυτοκινητου ειναι σειρα 3. 316, 318, Μ3...
Η κωδικη του ονομασια ειναι Ε46.

Ισχυει απο το 316 εως το Μ3. Ειναι η ιδια καροτσα.

Περισσοτερο δεν μπορω να βοηθησω για την διαδικασια.
Θα προτεινα παντως να γινει σε μηχανικο που να μπορει να εξασφαλισει την βεβαιωση που χρειαζεται για να ξεφυγεις απο το 25%.
Αυτο επειδη ειμαστε στην Ελλαδα και αν δεν εχεις γνωστους καμια φορα δεν μπορεις να κανεις δουλεια. Αυτο γιατι καθενας κρατικος, γραπωνει τον νομο και τον ερμηνευει οπως θελει, αναλογως του τι λειπει απο την τσεπη του, πως ξυπνησε το πρωι, αν τσακωθηκε με την γυναικα του κλπ κλπ κλπ.

Αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατι.
Δεν χρειαζεται τιμολογιο για τον κινητηρα που να αναγραφει αριθμο πλαισιου και κυβισμο?
Σε περιπτωση αγορας ενος ολοκληρου αυτοκινητου απ εξω με αυτο τι γινεται?

ΔημήτρηςΜ3
15-06-13, 10:50
Κανονικα η οποια αλλαγη κινητηρα επιτρεπεται αν ο συγκεκριμενος κινητηρας του Ε46 Μ3 (ο S54 δηλαδη) εχει φορεθει απο το εργοστασιο στο συγκεκριμενο πλαισιο. Το προβλημα εγκειται στο γεγονος οτι τα Μ3 εχουν αλλο μοναδικο κωδικο πλαισιου (WBS) σε σχεση με τα υπολοιπα 'απλα' 3αρια (WBA) και ως εκ τουτου δεν θα επρεπε να ειναι δυνατη αυτη η μετατροπη, βαση νομοθεσιας. Εχω παντως και εγω ακουσει για μετατροπες Μ3 κανονικα δηλωμενες, οποτε μαλλον γινεται. Αν ομως ισχυει αυτο, δηλ. να φορεσουμε κινητηρα που δεν προβλεπεται για αυτο το πλαισιο βαση του εργοστασιου, τοτε πρακτικα μπορουμε να δηλωσουμε οτι κινητηρα θελουμε πχ S85 V10 σε Ε46 πλαισιο

Τουρμποσκυλο περίμενα να απαντήσεις !!!
Οκ για το 46 αλλα για το 90;;;τι γίνετε εκει

katsaraios
15-06-13, 11:01
Τουρμποσκυλο περίμενα να απαντήσεις !!!
Οκ για το 46 αλλα για το 90;;;τι γίνετε εκει

Ελα ρε Μητσο παλιος εισαι στις μετατροπες..

Αν δεν εχει ξαναγινει μετατροπη τετοιου τυπου δηλωμενη σε υπουργειο τον τρως κανονικα ...
Πας για ΚΤΕΟ ογκομετρηση και το κουστουμι ανεβαινει αρκετα..
το 06 μου εβγαινε στα 1750 ευρω επειδη σε Ε46 εισαγωγης δεν ειχε δηλωθει ΚΑΙ ΚΑΛΑ απο 318 σε 330 αλλο κανενα...
Πρεπει να μαθεις αν εχει ξαναδηλωθει αυτο που πας να κανεις δλδ με απλα λογια..

Andri
15-06-13, 11:02
https://www.entypa.info/aytokinhto/54-antikatastash-kinhthra.html

https://www.yme.gov.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340

https://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=6408.0

Με ένα πολύ γρήγορο google-αρισμα ....

ΔημήτρηςΜ3
15-06-13, 11:08
Ελα ρε Μητσο παλιος εισαι στις μετατροπες..

Αν δεν εχει ξαναγινει μετατροπη τετοιου τυπου δηλωμενη σε υπουργειο τον τρως κανονικα ...
Πας για ΚΤΕΟ ογκομετρηση και το κουστουμι ανεβαινει αρκετα..
το 06 μου εβγαινε στα 1750 ευρω επειδη σε Ε46 εισαγωγης δεν ειχε δηλωθει ΚΑΙ ΚΑΛΑ απο 318 σε 330 αλλο κανενα...
Πρεπει να μαθεις αν εχει ξαναδηλωθει αυτο που πας να κανεις δλδ με απλα λογια..

Γιώργο την ξέρω τη διαδικασία αλλα εδω. Μιλάμε για τέλειος
Άλλο μοτέρ απο 6cyl σε ν8 ξεφεύγει το πράμα πολυ

m_power_lunatic
15-06-13, 11:09
Παιδια ολα δηλωνονται αν και οι μετατροπες ///Μ3 με βαση αυστηρα τον νομο δεν θα επρεπε να δηλωνονται.Ο νομος λεει οτι πρεπει να εχεις χαρτι απο την αντιπροσωπεια οτι στο ταδε σασι φοραγε τον εν λογω κινητηρα.H ΒΜW δεν θα στο δωσει αυτο το χαρτι.

Τα ///Μ εχουνε αλλο κωδικο σασι και δεν θα επρεπε να δηλωνονται κανονικα αλλα this is Greece as you all know.

Eπισης καπου αναφερεται οτι ο νεος κινητηρας δεν θα πρεπει να ξεπερνα τον προηγουμενο πανω απο 25% σε κυβισμο.Παρολα αυτα και απο 1.6 σε 3.000 δηλωνονται.

Μην αγχωνεσαι καθολου,δωσε τιμολογιο και το χαρτι του μηχανικου για την μετατροπη και την αδεια σου σε ενα γραφειο διεκπεραιωσεων να στο φτιαξει ακομα και αν χρειαστει (κανονικα πρεπει) να παει το αυτοκινητο στο μηχανολογικο.

Εγω ειχα ολα αυτα τα χρονια (αναφερομαι στα ///Μ που ειχα,οχι στα αλλα,δεν ειχανε αλλαγμενους κινητηρες)
-Μ3 Ε36 3.0 δηλωμενο 2.990κ.εκ απο 318is και 1.800 κ.εκ
-Μ3 Ε46 γνησιο και φιλος ειχε εκεινη την εποχη Μ3 Ε46 μετατροπη απο 316 δηλωμενο Μ3 και 3246κ.εκ μετατροπη στην Θεσσαλονικη αν δεν κανω λαθος.
-Τωρα εχω Μ3 Ε30 δηλωμενο Μ3 2.302κ.εκ μετατροπη απο 318i και 1.800κ.εκ

Να προσεξεις τον αριθμο του κινητηρα σου να ειναι ξεκαθαρος και να αναγραφεται στο τιμολογιο ξεκαθαρα και να ριξεις μια ματια να δεις αν ειναι φρεσκαρισμενο,φρεσκοτριμε ο κτλ.Μην δεις κανενα νουμερο σβησμενο (εστω και ενα) και σου πει κανενας ειναι απο την φθορα του χρονου κτλ,αυτο δεν παιζει ποτε να γινει εκει που ειναι ο αριθμος κινητηρα.Αν καποιο ψηφιο λειπει φορα Nike Air Max και καντην με ελαφρα.Πρεπει να εχει μονο νουμερα ο αριθμος,τιποτα αλλο.

Ειδικα κινητηρες Μ3 Ε46 αυτη την περιοδο η πλειοψηφια τους ειναι απο κλεμμενα η εξαφανισμενα αυτοκινητα για την εισπραξη της ασφαλειας.Αυτο που θα σε ψιλιασει ειναι η πολυ χαμηλη τιμη και να επιδιωξεις να παρεις ολοκληρο τροπετα/μουρη ωστε να δεις αριθμο πλαισιου απο το αμαξι που βγαινει.

ΔημήτρηςΜ3
15-06-13, 11:42
https://www.entypa.info/aytokinhto/54-antikatastash-kinhthra.html

https://www.yme.gov.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340

https://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=6408.0

Με ένα πολύ γρήγορο google-αρισμα ....

Εκεί με το 25% το χάνουμε λίγο !!

m3power46
15-06-13, 11:44
Ρωτα τιμες κλπ σε αυτον, πολυ καλος. Αλλαξα πινακιδες και αδεια σε μιση ωρα.
6945545443 Μισαηλιδης Βασιλης

τον πηρα τηλ και μου ειπε οτι θα χρειαστεις χαρτι μεσα απο την BMW για να γινει αυτο

m_power_lunatic
15-06-13, 11:48
τον πηρα τηλ και μου ειπε οτι θα χρειαστεις χαρτι μεσα απο την BMW για να γινει αυτο

Με προλαβες (τσιμπησα κατι γιατι πεινασα),αυτο το χαρτι που σου ειπα και εγω πιο πανω να ξερεις οτι η BMW δεν ειναι υποχρεωμενη να στο δωσει και στο παρελθον εχει ριξει και πορτα σε μερικους.Κανε ενα τηλεωνο στην BMW HELLAS να δεις τι θα χαρτια θα σου ζητησουνε και βλεπεις απο εκει και περα.

m3power46
15-06-13, 11:50
Με προλαβες (τσιμπησα κατι γιατι πεινασα),αυτο το χαρτι που σου ειπα και εγω πιο πανω να ξερεις οτι η BMW δεν ειναι υποχρεωμενη να στο δωσει και στο παρελθον εχει ριξει και πορτα σε μερικους.Κανε ενα τηλεωνο στην BMW HELLAS να δεις τι θα χαρτια θα σου ζητησουνε και βλεπεις απο εκει και περα.

θα παρω και ενα τηλ εκει τωρα να δω τι θα μου πουν

Andri
15-06-13, 11:52
ε) Ο κυλινδρισμός του νέου κινητήρα είναι …….. cm3 , δηλαδή διαφέρει κατά ………%

( < 25 % ) από το παλαιό κινητήρα και η πραγματική ισχύς …… PS , δηλαδή διαφέρει

κατά ………% ( < 25 % ) από το παλαιό κινητήρα ( αυτά δηλώνονται στην περίπτωση
που ο νέος κινητήρας δεν προβλέπεται σαν εναλλακτικός στην τεχνική βιβλιογραφία
του εργοστασίου κατασκευής.

Πηγή : https://www.entypa.info/aytokinhto/54-antikatastash-kinhthra.html

Σύμφωνα με αυτό εγώ καταλαβαίνω πως αν η εταιρία βγάζει σε ένα σασί άλλο μοτέρ μπαίνει κανονικά και δηλώνεται, δηλαδή η 3αρα παίρνει οποιοδήποτε μοτέρ βγαίνει στο συγκεκριμένο σασί, δεν ξέρω αν αλλάζει το σασί στα ///Μ (εκτός από αριθμό κτλπ) ώστε να μην μπορεί να δηλωθεί κανονικά και νόμιμα.

m_power_lunatic
15-06-13, 11:59
Yπαρχει ενα κενο εκει αλλα οπως προειπαμε δηλωνονται τα ///Μ (3 η 5) κανονικα,τουλαχιστον εγω 2 που ειχα-εχω ειναι δηλωμενα κανονικα.

Δεν θα εχει προβλημα αν και κατα καιρους εχουνε προκυψει προβληματα και τωρα που το σκεφτομαι μου φαινεται λογικο να εχουνε προκυψει προβληματα οταν βαζουνε μοτερ απο ///Μ5 σε σειρα 3 (στα Ε30 πολυ συνηθισμενο).Οπως και τωρα τελευταια που βαζουνε S54 στα Ε36.Κανονικα για αυτα ειμαι σιγουρος οτι η BMW δεν δινει χαρτι εγκρισης και δεν θα επρεπε να δηλωνονται και επειδη εχω τετοια αμαξια δηλωμενα αρκετα ειμαι σιγουρος 100% οτι ειναι παρανομα.

m3power46
15-06-13, 12:08
Yπαρχει ενα κενο εκει αλλα οπως προειπαμε δηλωνονται τα ///Μ (3 η 5) κανονικα,τουλαχιστον εγω 2 που ειχα-εχω ειναι δηλωμενα κανονικα.

Δεν θα εχει προβλημα αν και κατα καιρους εχουνε προκυψει προβληματα και τωρα που το σκεφτομαι μου φαινεται λογικο να εχουνε προκυψει προβληματα οταν βαζουνε μοτερ απο ///Μ5 σε σειρα 3 (στα Ε30 πολυ συνηθισμενο).Οπως και τωρα τελευταια που βαζουνε S54 στα Ε36.Κανονικα για αυτα ειμαι σιγουρος οτι η BMW δεν δινει χαρτι εγκρισης και δεν θα επρεπε να δηλωνονται και επειδη εχω τετοια αμαξια δηλωμενα αρκετα ειμαι σιγουρος 100% οτι ειναι παρανομα.

συμφωνω απολυτα μαζι σου. απλα δεν ειναι κατι παρανομο σε 46 να βαλεις 3200 γιατι ετσι εβγαινε και απο το εργοστασιο πιστευω θα μου το δωσουν το χαρτι

m_power_lunatic
15-06-13, 12:25
Δεν θα εχεις προβλημα μην το συζητας καθολου,κυκλοφορουνε πολλα Μ3 Ε46 μετατροπη δηλωμενα πληρως κανονικα.

m3power46
15-06-13, 12:29
σας ευχαριστω πολυ ολους. οτι προβλημα προκυψει θα σας ανημερωσω

mark e92
15-06-13, 14:53
Εγω είχα ρωτήσει για να το πάω 2000 και μου είπαν στο ΚΤΕΟ οτι ΔΕΝ γίνεται πρέπει να είναι στο 25%... δηλ 3000-25% = 2250!!!

ΔημήτρηςΜ3
15-06-13, 16:44
Μισό γιατι εσυ τι φοράς τωρα ;;;

m3power46
15-06-13, 18:47
Εγω είχα ρωτήσει για να το πάω 2000 και μου είπαν στο ΚΤΕΟ οτι ΔΕΝ γίνεται πρέπει να είναι στο 25%... δηλ 3000-25% = 2250!!!

φοραγες 3000 και ηθελες να το κανεις 2000?

mark e92
15-06-13, 19:52
Ναι τον Ν54 και ήθελα να κανω υπό κυβισμό !

m3power46
15-06-13, 20:07
Ναι τον Ν54 και ήθελα να κανω υπό κυβισμό !

αυτο δεν μπορεις να το κανεις νομιζω. το μονο που εχω ακουσει και γινεται ειναι οτι δινεις καποιο ποσο σε καποιους αρμοδιους και σου αλλαζουν τον κωδικο στην αδεια κυκλοφοριας και σβηνουν τελειως τον κωδικο μηχανης. και μετα ειναι δηλωμενο 2000 απο την στιγμη βεβαια που εβγαινε απο το εργοαστιο με αυτα τα κυβικα

mark e92
15-06-13, 20:44
Ναι και μετα αν σε τσιμπήσουν την γ.....
Δες και τι ισχύει για τεκμήριο σε τέτοια αλλαγή

m3power46
19-06-13, 13:34
τελικα δεν μπορει κανενας πλεον να δηλωσει μετατροπη. ισχυει το 25% και εκλεισε το κτεο ελληνικου. οποτε παω στην αλλη περιπτωση η οποια τελικα ειναι η καλυτερη και θα αγορασω γνησιο

BILL007
19-06-13, 13:43
τελικα δεν μπορει κανενας πλεον να δηλωσει μετατροπη.

σορρυ αλλά εμένα αυτό μου φαίνεται άκυρο...

m3power46
19-06-13, 13:47
σορρυ αλλά εμένα αυτό μου φαίνεται άκυρο...

μην σου φαινεται καθολου ακυρο. και πιστεψε με σε αυτο

giannis_compact
19-06-13, 13:58
Στην Ελλαδα ζουμε.

ΔημήτρηςΜ3
19-06-13, 14:22
Δλδ δε μπορουμε να βάλουμε
Μεγαλύτερο μοτέρ απο το 25%

katsaraios
19-06-13, 15:30
τελικα δεν μπορει κανενας πλεον να δηλωσει μετατροπη. ισχυει το 25%
:hyper::hyper:

Για εξηγησε το λιγο,τι εννοεις καμια μετατροπη??
Σε υπουργειο στο ειπανε ??
Στο ειπε καποιος που κανει διεκπεραιωσεις??
Τι ισχυει με το + 25 % ??

mark e92
19-06-13, 16:40
Eιναι απλό αν είναι 2000 πχ μπορει να κάνει υπερκυβισμο μέχρι25% δηλ 2000 Χ25%= 2500 και υποκυβισμό 2000-25% = 1500 .

mark e92
19-06-13, 16:41
Δλδ δε μπορουμε να βάλουμε
Μεγαλύτερο μοτέρ απο το 25%

ΟΧΙ .Απο αυτο που γράφει η αδεια +25%thumb

m3power46
19-06-13, 17:52
ακριβως. απο αυτο που γραφει η αδεια +25% οποτε το δικο μου δεν μπορω να το δηλωσω αν το κανω μετατροπη. τωρα οι αλλοι δεν ξερω πως το εχουν κανει.

m3power46
19-06-13, 17:54
:hyper::hyper:

Για εξηγησε το λιγο,τι εννοεις καμια μετατροπη??
Σε υπουργειο στο ειπανε ??
Στο ειπε καποιος που κανει διεκπεραιωσεις??
Τι ισχυει με το + 25 % ??

το ειπε μηχανολογος αυτο οτι πλεον δεν μπορεις να δηλωσεις τπτ. μονο οτι λεει η αδεια +25%. και λογο οτι εκλεισε και το ελληνικο στην αθηνα.

ΔημήτρηςΜ3
19-06-13, 18:24
Τι λέτε ρε παιδιά που ειναι ο νόμος που το κεει αυτο
Τη π@@@@@@ ειναι αυτα !!

ghost-rider
19-06-13, 18:38
Να προτεινω κατι?
Παρτε τηλεφωνο σε κανενα γνωστο εξουσιοδοτημενο η σε κανενα συνεργειο γνωστης αντιπροσωπειας και ρωτηστε αν αναλαμβανουν τοποθετηση και τακτοποιηση δηλωσης νεου κινητηρα.

Leonidas_E39
19-06-13, 20:04
O υποκυβισμος - υπερκυβισμος πλεον γινεται στα KW που βγαζει ο καθε κινητηρας και οχι στα κυβικα.

Για παραδειγμα Ε90 2000cc με 170 αλογα δεν μπορει να κανει μετατροπη σε 1600cc με τα 122 αλογα.

giannis_compact
19-06-13, 20:44
O υποκυβισμος - υπερκυβισμος πλεον γινεται στα KW που βγαζει ο καθε κινητηρας και οχι στα κυβικα.

Για παραδειγμα Ε90 2000cc με 170 αλογα δεν μπορει να κανει μετατροπη σε 1600cc με τα 122 αλογα.

Αυτό ακριβώς ξέρω και εγώ. thumb

mark e92
19-06-13, 20:51
εμένα αυτά μου είχε πει πολύ "δικός"μου άνθρωπος ο οποίος είναι προϊστάμενος στο ΚΤΕΟ
Αν έχει αλλάξει κάτι δεν το ξέρω θα τον ρωτήσω και θα σας πω.

mark e92
19-06-13, 20:53
O υποκυβισμος - υπερκυβισμος πλεον γινεται στα KW που βγαζει ο καθε κινητηρας και οχι στα κυβικα.

Για παραδειγμα Ε90 2000cc με 170 αλογα δεν μπορει να κανει μετατροπη σε 1600cc με τα 122 αλογα.

δηλ τι επιτρέπεται να κάνει;;; ποσο μπορεί να κατεβεί ή ανέβει;;

A8hnaios
19-06-13, 21:10
το ειπε μηχανολογος αυτο οτι πλεον δεν μπορεις να δηλωσεις τπτ. μονο οτι λεει η αδεια +25%. και λογο οτι εκλεισε και το ελληνικο στην αθηνα.

τι λε ρε φιλε και ειχαμε ετοιμο το 330... :whistle: :whistle:

ΔημήτρηςΜ3
19-06-13, 22:42
Εμένα τωρα μου είπε οτι γίνετε
Αλλα θέλει πολυ χαρτουρα η δουλεια με ξέρω
Θα πάω απο κοντα αύριο να ενημερώσω

m3power46
25-06-13, 12:52
οτι μαθεις πες μου και εμενα για να το κανω. περιμενω απαντηση

330Ci STEPTRONIC
25-06-13, 18:54
αυτο που ισχιει πλεον ειναι μετατροπη + ή - 25%
εαν καποιος θελει να κανει πανω απο 25% θελει χαρτί απο την BMW οτι εβγαινε πχ το Ε46 με μοτερ απο 1600 εως 3250 ,

ε λοιπον αυτο το χαρτι η BMW ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙ....
το εψαχνα κοντα 3μηνες και εχω στήλει Email μεχρη στη Γερμανια
εδω στην BMW Hellas δεν εμπεναν ουτε στο κοπο να απαντησουν στα Εμαιλ
, αυτο που μου ειπαν τηλεφωνικα ειναι οτι απο το 2010 και μετα ΔΕΝ ξαναχοριγισαν χαρτια...:ranting2:

αν το βρει καποιος θα ειναι απο αλου...η φωτοτυπια

ghost-rider
25-06-13, 19:39
Aμα γινει η δουλεια σε δικο τους συνεργειο(αντιπροσωπειας) μια χαρα θα το δωσουν θεωρω.
Δλδ μια χαρα θα το τυπωσουν.
Αμα ο μηχανικος που κανει τη μετατροπη (πχ) δουλευε σε αντιπροσωπεια και γνωριζει προσωπα και καταστασεις μια χαρα μπορει να την εξασφαλισει τη βεβαιωση.

Αν δεν μπορεσει κανεις να την εξασφαλισει θα παει με το + - 25% φυσικα.

Η αντιπροσωπεια εννοειται και δε θα σου δωσει μια βεβαιωση στον αερα.
Ετσι δλδ, να περναει απο το χερι τους η δουλεια και να στη δωσουν εσενα να πας να κανεις αλλου τη μετατροπη και αυτοι να μεινουν με το π@υλι στο χερι?
Συνεργειο δικο τους δεν εχουν αυτοι?
Δε γινονται αυτα.

330Ci STEPTRONIC
25-06-13, 20:13
δηλαδη οτι μετρατροπες εχουν γινει , ηταν σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της BMW ? ; ή ο μηχανικος ηταν απο εκει μεσα?

Τη μετατροπη θα την κανουν. Το χαρτι για πανω απο 25% ή κατω δεν το δινουν
ρωτησα στην τοπικη μου Αντιπρωσοπια και το απεκλησαν

Τωρα αν εσεις πιστευετε οτι θα ψαρωσουν με 1-2-3 μετατροπες και θα δινουν χαρτια δεν..

Μου ειπαν οτι θελουν να σταματησουν το φαινομενο που ολοι ξερουμε αγορα 316 καινουριο και στο καπακι 320-330 Μ3 μοτερ πανω

ghost-rider
25-06-13, 20:26
δηλαδη οτι μετρατροπες εχουν γινει , ηταν σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο της BMW ? ; ή ο μηχανικος ηταν απο εκει μεσα?



Oχι δα. Απλα ηξερε με ποιον να μιλησει.
Ειχε καποια ακρη. Καπως ετσι.

Το να μην μπορεις να παρεις μονος σου τη βεβαιωση δεν ειναι τωρινο φαινομενο.
Ειναι κρουσμα τουλαχιστον δεκαετιας.

Δεν ξερω αν παλιοτερα τις διναν αερα πατερα στις αντιπροσωπειες bmw, δεν ειχα bmw πιο παλια, αλλες αντιπροσωπειες ομως δεν τις εδιναν για κανενα λογο σε περαστικο, ιδιοκτητη αυτοκινητου η οτι αλλο.

m3power46
25-06-13, 20:44
το θεμα ειναι οτι αυτο το χαρτι εμεις πως θα το παρουμε. ποιος ξερει και μπορει να βοηθησει?

m3power46
25-06-13, 20:45
εμεις τοτε ειμαστε Μ@λ@κες που δεν μπορουμε να δηλωσουμε τις μετατροπες οι αλλοι πως τα κανουν και τα δηλωνουν απο 316? κατσε γιατι με εχουν πιασει τα νευρα μου τωρα.

m3power46
25-06-13, 20:52
και για να στο δωσουν κιολας πρεπει να κανεις και καλα εκει την μετατροπη? ας κατεβαζαν τις τιμες και να μην ζητουσαν 2000 για να σου κατεβασουν το μοτερ. και για εμενα οι αντιπροσωπια ειναι το χειροτερο. πηγα να αλλαξω την φουσκα στο λεβγε ταχυτητων και μολις το πηρα ειχαν βαλει στραβα το καλυμα και δεν ειχε κουμπωσει καλα. και το ελυσα παλι σπιτι μονος μου

m3power46
25-06-13, 20:57
και κατι αλλο. σημερα πηρα τηλ στην bmw hellas στην αθηνα και λεω της κοπελας θελω μια βεβαιωση που να λεει οτι το e46 βγαινει απο 1600-3246. της ειπα φυσικα οτι ειναι μετατροπη και οτι θελω να το δηλωσω, και μου ειπε με δικο της τροπο. οτι εαν θες m3 ελα παρε γνησιο

compactM3
04-02-14, 00:41
Συγνωμη παιδια που αναβιωνω ενα τοσο παλιο post, αλλα βρεθηκε τελικα καμια ακρη ?
Εχω μπλεξει κι εγω, και ο ενας μου λεει γινεται, ο αλλος δεν γινεται.
Ισχυει το οτι αν δεν εχει ξαναγινει, βγαζεις καινουρια εγκριση τυπου και δηλωνεις το μοτερ στην δικη σου καροτσα ?

Ευχαριστω.

ΔημήτρηςΜ3
04-02-14, 09:55
εγω πιστευω οποιος κανει την αρχη μετα θα ανοιξει ο δρομος κα για αλλους

compactM3
04-02-14, 12:28
εχει κανει κανεις μετατροπη Ε36 απο 316 σε Μ3 S50B32 να μας δωσει την εγκριση τυπου ?

Γιατι χαρτι απο την BMW Hellas δεν παιζει με τιποτα.
Εκει κολλαει το θεμα τελικα.

ΔημήτρηςΜ3
04-02-14, 15:12
Εχω σκεφτεί πολλα μεχρι να Αλαξω πινακίδες
Γερμανικές να δηλώσω την μετατροπή που μπορείς να το κανεις Γερμανια
Και ξανα χαρτούρα για Ελλαδα δε μπορεί κάπου θα υπάρχει
Το παράθυρο απλα δε το βλέπουμε !!

330Ci STEPTRONIC
04-02-14, 17:32
δηλαδη αν κανεις 1600+25% = 2000
2000+25%=2500
2500+25%=3125thumb
και αντιστροφαthumb

μηπως ετσι δουλευει το συστημα? στην ελλαδα ολα να τα περιμενεις...

compactM3
04-02-14, 17:45
οχι δεν μπορει να γινει κατι τετοιο......

gant
04-02-14, 20:27
δηλαδη αν κανεις 1600+25% = 2000
2000+25%=2500
2500+25%=3125thumb
και αντιστροφαthumb

μηπως ετσι δουλευει το συστημα? στην ελλαδα ολα να τα περιμενεις...

Απ όσα έχω ακούσει νομότυπα πηγαίνεις στο +25 ΜΙΑ φορά. Δεύτερη δεν μπορείς.

m_power_lunatic
04-02-14, 22:18
Εισαι και σε compact και δυσκολευει λιγο το θεμα,δεν θυμαμαι να εχω δει τοσα χρονια καποιο δηλωμενο σε compact σασι.

Οπως και να εχει,τραβα σε ενα γραφειο διεκπαιρωσεων και ''σταξτα'' (θα σε βρουνε στην αναγκη αν τους πεις οτι το εχει η τροχαια το αμαξι) και κοιτα να το παρεις πισω συντομα γιατι εχεις ριξει και ενα σκασμο λεφτα στο αμαξι.

Μια τετοια περιπτωση σαν την δικια σου ειναι και ο λογος που απο 3 Μ3 που ειχα (30-36-46) τα 2 που ητανε μετατροπη (30-36) ητανε και τα 2 δηλωμενα ακριβως οσα κυβικα ητανε ο κινητηρας τους.

Δεν αξιζει το ρισκο παιδια.

Ολοψυχα να την παρεις πισω την ομορφια σου ,σου ευχομαι!

ΔημήτρηςΜ3
05-02-14, 01:40
το εκλεψα απο αλλου!! αν ισχυει αυτο!!!βάζετε τι λένε οι προϋποθέσεις, τις κατανοείτε???
Βλέπετε από πότε ισχύει ο νόμος?
γ. Ο κυλινδρισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.*
* Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου
μηχανολόγου μηχανικού
Εχω πχ Ε28, μπορώ να βάλω απο 1766 μέχρι και 3435 χωρίς πρόβλημα..
Τέλος..
Αν όμως δεν ισχύει αυτό ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυλινδρισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου
ισχύει Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα
Πχ έχω ένα αβένσις που εβγαινε μέχρι 1800 κυβικά, και θέλω να βάλω δίλιτρο μοτέρ από rav.
__________________

m_power_lunatic
05-02-14, 07:02
Aν ερμηνευτει αυστηρα με το γραμμα του νομου η compact δεν φορεσε ποτε κινητηρα Μ3 οποιασδηποτε εκδοσης,αυτο οσο αναφορα την πρωτη προυποθεση που βαζεις.

Για αυτο λεω οτι δεν εχω δει εδω και πολλα χρονια καποιο δηλωμενο compact,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν γινεται αντιθετως εγω λεω οτι γινεται απλα θελει τον σωστο ανθρωπο να ασχοληθει και να τρεξει την διαδικασια.

Για να παω ενα βημα παραπερα,υπαρχουνε Ε30 με κινητηρες 3.8 απο Μ5 Ε34 δηλωμενους κανονικα που δεν φορεσανε ποτε των ποτων αυτον τον κινητηρα και η αυξηση του κυβισμου με βαση την αδεια τους ειναι 500% πανω που λεει ο λογος.

Βεβαια ΑΝ στο πλαισιο εξορθολογισμου και εξυγιανσης των παντων στην χωρα μας αλλαζει και αυτος ο τομεας (διεφθαρμενος αλλα μας βολεψε ολους επι χρονια και φταιμε και εμεις οι ιδιωτες σε αυτο) τοτε το πραμα μπορει να δυσκολευει πολυ.

mark e92
05-02-14, 11:04
εχει κανει κανεις μετατροπη Ε36 απο 316 σε Μ3 S50B32 να μας δωσει την εγκριση τυπου ?

Γιατι χαρτι απο την BMW Hellas δεν παιζει με τιποτα.
Εκει κολλαει το θεμα τελικα.

Eχεις βάλει μοτέρ απο Μ3 στο Compact?????
Πως τα κατάφερες βρε θηρίο???

ΔημήτρηςΜ3
05-02-14, 13:35
Eχεις βάλει μοτέρ απο Μ3 στο Compact?????
Πως τα κατάφερες βρε θηρίο???
Δεν ειναι ο πρωτος που το εκανε!!!

compactM3
05-02-14, 16:33
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις.
Ολοι εχετε δικιο μεν, αδικο δε.
Καθε ενας (τροχαια, ΚΤΕΟ, υπουργειο, διεκπειρεωτες (4 μεχρι στιγμης)) λεει τα δικα του.
Τωρα το εχει αναλαβει ενας μηχανολογος που μου συστησε υπαλληλος του υπουργειου.....

Αυριο κληρωνει.
Στην χειροτερη, θα το παρω πισω να το ξυλωσω, να γινει 316 παλι. Γεφυρα κατω, γεφυρα πανω, κεντρικο, εξατμιση και παλι ΚΤΕΟ.
Και αν αργοτερα βρω μια καλη καροτσα απο coupe να φτιαξω ενα παιχνιδι μονο για πιστα...... δεν εχω αποφασισει ακομα.

Αναλογα τι θα μας πουν αυριο......

compactM3
05-02-14, 16:40
Eχεις βάλει μοτέρ απο Μ3 στο Compact?????
Πως τα κατάφερες βρε θηρίο???

Φιλε μου ολα μπαινουν κουτι εκτος απο τα πισω φρενα, τον κεντρικο αξονα και το διαφορικο.

Πισω φρενα, δισκους 286mm απο Ζ4 25i αεριζομενους με δαγκανες απο Μ3 και ανταπτορα απο www.300mm.de
Διαφορικο Ε30 μπλοκε 3,25 με ψυκτρα.
Κεντρικος μπροστινο κομματι απο το compact πισω κομματι απο Ζ3Μ, με λιγο κοντιμα στο μπροστινο κομματι και καλο ζυγισμα.

ΟΛΑ τα υπολοιπα, μπαινουν κουτι !
Τρια καλωδιακια μονο (τα γνωστα) για τα οργανα του Μ3 και ετοιμος.

compactM3
05-02-14, 16:45
Aν ερμηνευτει αυστηρα με το γραμμα του νομου η compact δεν φορεσε ποτε κινητηρα Μ3 οποιασδηποτε εκδοσης,αυτο οσο αναφορα την πρωτη προυποθεση που βαζεις.

Για αυτο λεω οτι δεν εχω δει εδω και πολλα χρονια καποιο δηλωμενο compact,αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν γινεται αντιθετως εγω λεω οτι γινεται απλα θελει τον σωστο ανθρωπο να ασχοληθει και να τρεξει την διαδικασια.

Για να παω ενα βημα παραπερα,υπαρχουνε Ε30 με κινητηρες 3.8 απο Μ5 Ε34 δηλωμενους κανονικα που δεν φορεσανε ποτε των ποτων αυτον τον κινητηρα και η αυξηση του κυβισμου με βαση την αδεια τους ειναι 500% πανω που λεει ο λογος.

Βεβαια ΑΝ στο πλαισιο εξορθολογισμου και εξυγιανσης των παντων στην χωρα μας αλλαζει και αυτος ο τομεας (διεφθαρμενος αλλα μας βολεψε ολους επι χρονια και φταιμε και εμεις οι ιδιωτες σε αυτο) τοτε το πραμα μπορει να δυσκολευει πολυ.

Φιλε μου εχω βρει μεχρι και τους αριθμους εγκρισης τυπου των υπολοιπων αυτοκινητων που εχουν περασει με τετοιες μετατροπες και δεν το δεχονται.
Ή εχουν εντολη να μην τα δεχονται πια (σημειωση, κανω υπερ-κυβισμο, λεφτα θα παρουν) ή για καποιο λογο, οι υπαλληλοι δεν βαζουν πια την υπογραφη τους σε τιποτα................

320d
05-02-14, 17:13
Μια τραβηγμένη σχετικά λύση είναι.
Άν και μονον αν,επιβεβαιώσεις ότι στην Γερμανία αυτό δηλώνεται κανονικά
Τότε,

Κάνεις διαγραφή του αυτοκινήτου σου στην Ελλάδα και εξαγωγή στη Γερμανία
Δήλωση κανονικά με t&#252;v κλπ
Άφηξη στην ελλάδα και ξανά ταξινόμηση*

*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)

ΔημήτρηςΜ3
05-02-14, 17:42
Μια τραβηγμένη σχετικά λύση είναι.
Άν και μονον αν,επιβεβαιώσεις ότι στην Γερμανία αυτό δηλώνεται κανονικά
Τότε,

Κάνεις διαγραφή του αυτοκινήτου σου στην Ελλάδα και εξαγωγή στη Γερμανία
Δήλωση κανονικά με t&#252;v κλπ
Άφηξη στην ελλάδα και ξανά ταξινόμηση*

*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)

εισαι σιγουρος για αυτο????
για δωσε ινφο μανα μου
βασικα αυριο φευγω για Γερμανια εχω τουρ!! werke rink κλπ κλπ θα ρωτησω σιγουρα
αν γινετε αυτο που ειπες!

320d
05-02-14, 17:45
Είμαι σίγουρος γι αυτό εδώ Δημήτρη

*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)

Με βάση αυτό (επαληθεύστε το απο μηχανολογικό)
Κοιτάξτε μπας και βγάλετε κάποια άκρη!!!

ΔημήτρηςΜ3
05-02-14, 17:47
θα το ρωτησω σιγουρα θα μαθω αυτες τις μερες εχω δικο μου ατομο πανω θα μου πει

BILL007
05-02-14, 18:07
Για να παω ενα βημα παραπερα,υπαρχουνε Ε30 με κινητηρες 3.8 απο Μ5 Ε34 δηλωμενους κανονικα που δεν φορεσανε ποτε των ποτων αυτον τον κινητηρα και η αυξηση του κυβισμου με βαση την αδεια τους ειναι 500% πανω που λεει ο λογος

Και όμως υπάρχει 30άρι κανονικά που φόραγε το 3.6 απο το Μ5 Ε34 και είναι της HARTGE. Κάποια στιγμή πουλιόταν ενα γνήσιο και στην Ελλάδα με ελληνικές πινακίδες (30-40K δεν θυμάμαι καλα), πράγμα το οποίο σημαίνει πως είναι καταχωρημένο επίσημα στο υπουργείο...


Hartge H36, based on the 2.3 l Euro M3 (only 6 made)
- 3.6 l E34 M5 modified engine, 330 PS.
- Hartge exhaust.
- Hartge sport suspension.
- Hartge 17" modular wheel/tyre set.
- Hartge special braking system.
- Hartge limited-slip differential.
- Hartge additional fuel tank 100 l.
- Hartge accessory pack.
Performance: 0-60 mph in 5.6 s, 0-1000 m in 24.9 s, top speed = 172 mph.Βάσει αυτού +25% και το 3.8 δηλώνεται...

compactM3
05-02-14, 19:25
Μια τραβηγμένη σχετικά λύση είναι.
Άν και μονον αν,επιβεβαιώσεις ότι στην Γερμανία αυτό δηλώνεται κανονικά
Τότε,

Κάνεις διαγραφή του αυτοκινήτου σου στην Ελλάδα και εξαγωγή στη Γερμανία
Δήλωση κανονικά με t&#252;v κλπ
Άφηξη στην ελλάδα και ξανά ταξινόμηση*

*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)

Φιλε μου αν ισχυει αυτο, σωθηκα.
Θα το ψαξω αυριο.
Ευχαριστω.

m_power_lunatic
05-02-14, 19:41
Βασιλη αυτο το αμαξι ητανε απο τον ΟΔΔΥ,CABRIO M3 E30 και βαση νομου δεν δηλωνεται στην Ελλαδα μιας και ο HARTGE δεν ειναι κατασκευαστης.

Φιλε μου ρωτησα και εγω 2 σοβαρα γραφεια και ο ενας ειναι και αυτος που ρωτησες και εσυ και δεν γινεται απο οτι λενε.

Υποψην οτι ο εισαγγελεας εχει 50 δικογραφιες για επανελεγχο αυτοκινητων τα οποια δεν εμφανιστηκαν και εχει στειλει τους φακελους στα αρμοδια Α.Τ οταν ελεχθουνε τα αυτοκινητα στον δρομο να κατασχεθουνε.Αυτο το ειπε απο τους πιο σοβαρους διεκπεραιωτες.

Το τελευταιο παντως δεν το ηξερα ουτε εγω που τα ψαχνω και τα κλωθογυρναω συχνα-πυκνα για φιλους και γνωστους.

Το θεμα εχει χοντρυνει οπως φαινεται.

Πως να το εξαγει το αυτοκινητο???Ειναι κατασχεμενο απο την Αστυνομια.

stefm5
05-02-14, 20:08
Βασιλη αυτο το αμαξι ητανε απο τον ΟΔΔΥ,CABRIO M3 E30 και βαση νομου δεν δηλωνεται στην Ελλαδα μιας και ο HARTGE δεν ειναι κατασκευαστης.

Φιλε μου ρωτησα και εγω 2 σοβαρα γραφεια και ο ενας ειναι και αυτος που ρωτησες και εσυ και δεν γινεται απο οτι λενε.

Υποψην οτι ο εισαγγελεας εχει 50 δικογραφιες για επανελεγχο αυτοκινητων τα οποια δεν εμφανιστηκαν και εχει στειλει τους φακελους στα αρμοδια Α.Τ οταν ελεχθουνε τα αυτοκινητα στον δρομο να κατασχεθουνε.Αυτο το ειπε απο τους πιο σοβαρους διεκπεραιωτες.

Το τελευταιο παντως δεν το ηξερα ουτε εγω που τα ψαχνω και τα κλωθογυρναω συχνα-πυκνα για φιλους και γνωστους.

Το θεμα εχει χοντρυνει οπως φαινεται.

Πως να το εξαγει το αυτοκινητο???Ειναι κατασχεμενο απο την Αστυνομια.

πολύ σωστά τα έχεις μάθει.

εμένα με κάλεσαν για επανέλεγχο όπως τα έχω ξαναπεί. καθυστερούσα τον επανέλεγχο όσο μπορούσα μεχρι που μου ήρθε χαρτί ανάκλησης αδείας.
με την ευγενική προσφορά της bmw hellas η οποία δε μου έδινε χαρτί για τον κινητήρα, έκανα επτά μήνες να πάρω πίσω τις πινακίδες και αφού έβαλα πάλι το γνήσιο κινητήρα thumb

compactM3
05-02-14, 22:20
εισαι σιγουρος για αυτο????
για δωσε ινφο μανα μου
βασικα αυριο φευγω για Γερμανια εχω τουρ!! werke rink κλπ κλπ θα ρωτησω σιγουρα
αν γινετε αυτο που ειπες!

οτι μαθεις κι εσυ, ενημερωσε μας...
για δες αν μπορεις να μαθεις την διαδικασια στο Γερμανικο ΚΤΕΟ.

Μετα ομως θα το δεχτουν εδω το αυτοκινητο με νεα στοιχεια απο την Γερμανια ?

toubas
05-02-14, 22:31
Μπορείς να μας πεις πως εγινε το ολο σκηνικό στο δρομο σε σταμάτησαν? Η σε έλεγχο?
Παντος στο υπουργείο που πηγα και εγω για ενα φίλο να ρωτήσω για αλλαγή
Κινητήρα δεν έβγαλα άκρη.. ουτε την έγκριση τύπου δεν έχουν.Να ψάξεις στο Internet να την βρεις μου είπαν.....!
Και πανω απο 25% ζητούσαν το χαρτί απο την bmw

stefm5
06-02-14, 09:46
Μπορείς να μας πεις πως εγινε το ολο σκηνικό στο δρομο σε σταμάτησαν? Η σε έλεγχο?
Παντος στο υπουργείο που πηγα και εγω για ενα φίλο να ρωτήσω για αλλαγή
Κινητήρα δεν έβγαλα άκρη.. ουτε την έγκριση τύπου δεν έχουν.Να ψάξεις στο Internet να την βρεις μου είπαν.....!
Και πανω απο 25% ζητούσαν το χαρτί απο την bmw

αν ρωτάς εμένα γιώργο, απλώς μου έστειλαν ένα χαρτί στο σπίτι να περάσω από το υπουργείο.
ούτε μπλόκο ούτε έλεγχος

compactM3
06-02-14, 15:40
Μπορείς να μας πεις πως εγινε το ολο σκηνικό στο δρομο σε σταμάτησαν? Η σε έλεγχο?
Παντος στο υπουργείο που πηγα και εγω για ενα φίλο να ρωτήσω για αλλαγή
Κινητήρα δεν έβγαλα άκρη.. ουτε την έγκριση τύπου δεν έχουν.Να ψάξεις στο Internet να την βρεις μου είπαν.....!
Και πανω απο 25% ζητούσαν το χαρτί απο την bmw

Οτι ειπες ισχυει.
Δεν βρισκεις ευκολα ακρη....

compactM3
06-02-14, 15:42
Μια τραβηγμένη σχετικά λύση είναι.
Άν και μονον αν,επιβεβαιώσεις ότι στην Γερμανία αυτό δηλώνεται κανονικά
Τότε,

Κάνεις διαγραφή του αυτοκινήτου σου στην Ελλάδα και εξαγωγή στη Γερμανία
Δήλωση κανονικά με t&#252;v κλπ
Άφηξη στην ελλάδα και ξανά ταξινόμηση*

*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)



οτι μαθεις κι εσυ, ενημερωσε μας...
για δες αν μπορεις να μαθεις την διαδικασια στο Γερμανικο ΚΤΕΟ.

Μετα ομως θα το δεχτουν εδω το αυτοκινητο με νεα στοιχεια απο την Γερμανια ?

Για αυτο ρωτησα σημερα, και γινεται....
Υπαρχει ομως μια λεπτομερια......

Οταν φτασει το αυτοκινητο παλι στο Ελληνικο τελωνιο, θα ζητησουν να πληρωθει η διαφορα των 1600 επιπλεον κυβικων........

Βγαινει πανω απο 10.000 ευρω, μονο αυτο..............

fanisk
06-02-14, 15:45
αν ρωτάς εμένα γιώργο, απλώς μου έστειλαν ένα χαρτί στο σπίτι να περάσω από το υπουργείο.
ούτε μπλόκο ούτε έλεγχος

Σε ρουφιανεψαν ή ηταν να περασει ΚΤΕΟ και δεν περασε ποτε ?

toubas
06-02-14, 16:14
αν ρωτάς εμένα γιώργο, απλώς μου έστειλαν ένα χαρτί στο σπίτι να περάσω από το υπουργείο.
ούτε μπλόκο ούτε έλεγχος

Stef το φιλο με κομπακτ ρωτησα για να δουμε τι ακριβως γινεται.. αν με το γεια σας ανοιγουν και βλεπουν μοτερ...
Η απλα να θελει να το δηλωσει κανονικα..!

stefm5
06-02-14, 16:23
Σε ρουφιανεψαν ή ηταν να περασει ΚΤΕΟ και δεν περασε ποτε ?

και κτεο είχα περάσει.
απ'ότι έμαθα δειγματοληπτικά έλεγχος σε υποκυβισμούς

compactM3
06-02-14, 17:50
Stef το φιλο με κομπακτ ρωτησα για να δουμε τι ακριβως γινεται.. αν με το γεια σας ανοιγουν και βλεπουν μοτερ...
Η απλα να θελει να το δηλωσει κανονικα..!

για αλλο με σταματησαν και ανοιξαν και μοτερ.
με σταματησαν γιατι μεσα στον χαμο στο κεντρο της Γλυφαδας σαββατο πρωι, πεταχτηκα και χωθηκα να περασω μια διασταυρωση........
κι αυτοι ηταν στο πεζοδρομιο μολις εστριψα.........

η αντιδραση τους ηταν λες και σταματησαν τον Ξηρο............

και ας ειχανε και 20 χρονια διαφορα με μενα σε ηλικια.........

Skyline_IS
06-02-14, 19:49
Ξεκινα απο το car.gr και παρε τηλ οσοι δεν διευκρινιζουν αν ειναι δηλωμενη μετατροπη..

Απο οτι καταλαβαινω απο αυτην την αγγελια μαλλον το εχει δηλωσει νομιμα σε Μ3
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4338326/
επικοινωνησε μαζι του μηπως και μπορει να σε βοηθησει..

compactM3
06-02-14, 20:38
μπα, δεν προκειτε να μπω σε τετοιο τρυπακι...
αλλωστε αυτος λεει το δηλωσε το 1999......

οτι γινει... το πολυ πολυ, παιξαμε και χασαμε....

m_power_lunatic
06-02-14, 21:34
Πάρε τηλέφωνο έναν δικηγόρο να δεις τί θα σου προτείνει.

m_power_lunatic
07-02-14, 07:21
Ειναι να απορεις παντως πραγματικα.

Σημερα ειδα RENAULT CLIO 16V 1.8 γνησιο με κινητηρα VAG 1.8T περασμενο και δηλωμενο στο μηχανολογικο και με καυσαερια μετρημενα και καρτα κτλ.

To εχουνε για πωληση και απορησα πραγματικα.

Παντως μην το αφηνεις ρε εσυ ετσι,ιδρωτας σου και μερακι σου ειναι ειναι κριμα να καταληξει στον ΟΔΔΥ.

m_power_lunatic
07-02-14, 10:15
μπα, δεν προκειτε να μπω σε τετοιο τρυπακι...
αλλωστε αυτος λεει το δηλωσε το 1999......

οτι γινει... το πολυ πολυ, παιξαμε και χασαμε....

Eπειδη το ψαχνω λιγο ετσι για την βοηθεια,θεωρω οτι αν το αμαξι ητανε ακινητοποιημενο το 2013 (δεν ξερω αν ητανε) και το κυκλοφορησες μολις 2 μηνες θεωρητικα αδηλωτο,στο δικαστηριο που θα γινει (για φοροδιαφυγη) μπορεις να ισχυριστεις οτι ειχες και εχεις (τοτε που θα γινει το δικαστηριο) να το δηλωσεις νομιμα ή αν δεν γινεται να το επαναφερεις σε προτερη κατασταση και να καλυψεις ενδεχομενα προστιμα και ισως να σου επιστραφει το αυτοκινητο το οποιο θα παραμεινει στον ΟΔΔΥ μεχρι να γινει το δικαστηριο.

Αυτα ,δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου απλα τα αναφερω απο παλιοτερες υποθεσεις αναλογες οι οποιες δεν ειχανε βεβαια ολες την αναλογη καταληξη.

stefm5
07-02-14, 10:17
Ειναι να απορεις παντως πραγματικα.

Σημερα ειδα RENAULT CLIO 16V 1.8 γνησιο με κινητηρα VAG 1.8T περασμενο και δηλωμενο στο μηχανολογικο και με καυσαερια μετρημενα και καρτα κτλ.

To εχουνε για πωληση και απορησα πραγματικα.

Παντως μην το αφηνεις ρε εσυ ετσι,ιδρωτας σου και μερακι σου ειναι ειναι κριμα να καταληξει στον ΟΔΔΥ.

έχει κανονικά τα νούμερα του βαγγέλη κινητήρα στην άδεια;

ΔημήτρηςΜ3
07-02-14, 15:34
Πρώτες πληροφορίες απο Γερμανια λενε !
Δε πα να βάλεις σε e30 το v10 αν εινΙ σωστο
Στημένο το αμαξι φρένα αναρτήσεις κλπ κλπ
Περνάει απο κάποιο ειδικό ελενχο κατι σα ΚΤΕΟ
Και πάρει έγκριση τότε βγάζεις πινακίδες νόμιμα !

compactM3
07-02-14, 15:53
Eπειδη το ψαχνω λιγο ετσι για την βοηθεια,θεωρω οτι αν το αμαξι ητανε ακινητοποιημενο το 2013 (δεν ξερω αν ητανε) και το κυκλοφορησες μολις 2 μηνες θεωρητικα αδηλωτο,στο δικαστηριο που θα γινει (για φοροδιαφυγη) μπορεις να ισχυριστεις οτι ειχες και εχεις (τοτε που θα γινει το δικαστηριο) να το δηλωσεις νομιμα ή αν δεν γινεται να το επαναφερεις σε προτερη κατασταση και να καλυψεις ενδεχομενα προστιμα και ισως να σου επιστραφει το αυτοκινητο το οποιο θα παραμεινει στον ΟΔΔΥ μεχρι να γινει το δικαστηριο.

Αυτα ,δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου απλα τα αναφερω απο παλιοτερες υποθεσεις αναλογες οι οποιες δεν ειχανε βεβαια ολες την αναλογη καταληξη.

Το αυτοκινητο μεχρι και σημερα εχει ολα τα τελη κυκλοφοριας και ασφαλειες πληρωμενα ολα τα χρονια. Δεν εχει βγει ποτε σε ακινησια.
Αν και δεν το κυκλοφορουσα, τα πληρωνα ολα.
Το αυτοκινητο εχει περασει και ΚΤΕΟ σαν 1.600 το 2013.
Το τιμολογιο τοποθετησης του κινητηρα απο το συνεργειο εχει ημερομηνια 20/1/2014 !!!

compactM3
07-02-14, 15:54
Πρώτες πληροφορίες απο Γερμανια λενε !
Δε πα να βάλεις σε e30 το v10 αν εινΙ σωστο
Στημένο το αμαξι φρένα αναρτήσεις κλπ κλπ
Περνάει απο κάποιο ειδικό ελενχο κατι σα ΚΤΕΟ
Και πάρει έγκριση τότε βγάζεις πινακίδες νόμιμα !

Αυτα ξερω κι εγω για την Γερμανια !!!!

compactM3
07-03-14, 20:29
*Αν διαγραφεί το αυτοκίνητο για εξαγωγή μπορεί να ξαναεισαχθεί ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ μεσα σε χρονικό διάστημα νομίζω 2ετών(για τα 2 ετη δεν είμαι 100% σίγουρος)

Μπορει καποιος να μας πει αν οντως ισχυει ακομα αυτο ?

Βρηκα ακρη να το στειλω Γερμανια να περασει ΚΤΕΟ εκει και να γυρισει.