Επιστροφή στο Forum : New Porsche 991 GT3. First Drive. - CHRIS HARRIS ON CARS
https://www.youtube.com/watch?v=KVdme4ISq8Y
:hyper::hyper::hyper::tt1: :tt1: :tt1: :tt1:
ομορφο το πορσικο...........
Τις εχει παντως τις ενστασεις του για το σασμαν...
κουκλι ειναι παντως...
Θεωρω τα 997 πολυ πιο καθαροαιμα σε σχεση με το 991.
Εμφανησιακα ειναι απιστευτο παντως. Η κεντρικη κονσολα πρεπει να καταργηθει. Δεν ταιριαζει τετοια χλιδα σε ενα αμαξι με τετοιο χαρακτηρα και μη πεταχτει κανεις και πει καμμια μλκια, γιατι δεν μιλαμε για σειρα που θελεις να καθεσαι ανετα σε φαρδυ καθισμα με ανεσεις και κομφορ...μοναδικα σημεια στηριξης πρεπει να'ναι το τιμονι και ο επιλογεας για τα χερια.
Απλά το απόλυτό μου.
Μου αρέσουν τα πάντα σε αυτό το αμάξι: εμφάνιση, ήχος, μοτερ, κιβώτιο....ενσαρκώνει απλά όλα όσα θα ήθελα εγώ από ένα σπορ αμάξι, και μαλιστα στο βελτιστο βαθμό. Πλέον που το Μ division βγαζει μοντέλα που δεν με συγκινουν και δεν μου φαινονται φουντωτικα όσο παλιά (που πάθαινα πλακα με ότι παρουσιαζε το Μ division)...αυτό το GT3 είναι πλέον το νέο μου αυτοκινητικό zenith
kai pos diorthonei i tetradieuthynsi sta 250 ? koukli omos to atimo , to kathisma tou einai asta na pane
Μοναδική δική μου 'ένσταση', να άφηναν επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο.
Τι αμαξι..
Παω να κοπανησω το κεφαλι μου στο Ζ4. :bye:
Skyline_IS
14-06-13, 07:16
Μοναδική δική μου 'ένσταση', να άφηναν επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο.
Λενε οτι θα υπαρχει στην RS εκδοση..
ΜΝαρα παντως :tt1::tt1:
Απλά το απόλυτό μου.
Μου αρέσουν τα πάντα σε αυτό το αμάξι: εμφάνιση, ήχος, μοτερ, κιβώτιο....ενσαρκώνει απλά όλα όσα θα ήθελα εγώ από ένα σπορ αμάξι, και μαλιστα στο βελτιστο βαθμό. Πλέον που το Μ division βγαζει μοντέλα που δεν με συγκινουν και δεν μου φαινονται φουντωτικα όσο παλιά (που πάθαινα πλακα με ότι παρουσιαζε το Μ division)...αυτό το GT3 είναι πλέον το νέο μου αυτοκινητικό zenith
Μ' αρέσεις :D
Κάτι τέτοια βλέπουμε και διαπιστώνουμε, ότι ο κόσμος δε σταμάτησε το 2008-2009, αλλά συνεχίζει να παράγει και να εξελίσσεται... ευτυχώς!!!!
Πολύ ωραίο.
Για εμένα μάλλον το καλύτερο 911...
Συνδυάζει την αγριότητα και την καθημερινότητα...
Μου αρέσει που δεν είναι γυμνό... Μπορείς να ζεις εκεί μέσα και να χαίρεσαι κάθε στροφή ....
Ευτυχώς δεν ξέρουμε πόσο κάνει και μπορούμε να ονειρευόμαστε...
Vasilis M3
14-06-13, 09:16
Άρρωστο...:shocked::shocked::shocked:
λοιπον...βγαζουμε τα ρητορικα ερωτηματα απο την μεση...
ναι, δεν μπορουμε να το παρουμε...ναι, δεν ειναι και οτι πιο πρακτικο..ναι, μπορει να ειναι αυτοματο...και ναι η ερτ εκλεισε (ασχετο αλλα επικαιρο!) αλλα....
7.25 το ring (gtr territory!!!!), 475 αλογα, κοφτης 9000rpm, OOOOO ΗΧΟΣΣΣΣ, μ@υναρα απο εξω, χλιδη απο μεσα, τερμα μπλιμπλικια μεσα και 1430 κιλα, active steering, και τερμα τα προβληματα με τα "μουτρα"......
μονο με μια ασωτη νυχτα με ναρκωτικα, την charlize theron και πολυ φαντασια σε αυτα ,μπορω να το προσομοιωσω....
υγ...την μπηχτη της porsche την πιασατε?????και ενα quiz....
...
μονο με μια ασωτη νυχτα με ναρκωτικα, την charlize theron και πολυ φαντασια σε αυτα ,μπορω να το προσομοιωσω....
...
Μ' αρέσεις :D
charlize theron..Μα αυτη βρηκες και εσυ ρε παιδι μου??:facepalm:
Δεν μπορουσες να μας πεις μια καλυτερη?:whistle:
charlize theron..Μα αυτη βρηκες και εσυ ρε παιδι μου??:facepalm:
Δεν μπορουσες να μας πεις μια καλυτερη?:whistle:
ε ναι... πες μια μιλα κουνις ρε παιδι μου...
Το οτι ειναι πιο user friendly σε σχεση με τα προηγουμενα, μου την δινει τρελα...
Ακου εκει τετραδιευθηνση και στανταρ αυτοματο. Αισχος...
Συμπε, το χειροκινητο κιβωτιο εχει ριξει τιτλους τελους εδω και πολλα χρονια γιατι στην ουσια σε σπορ ή αγωνιστικα αυτοκινητα δεν εχει λογο υπαρξης.
Απο σοβαρα αγωνιστικα αμαξια που φτιαχνονται για να βγαζουν χρονους δεν υπαρχει κανενα με χειροκινητο κιβωτιο.
Το ιδιο γινεται και με σπορ αμαξια που βγαζουν οι εταιρίες.
Η Πορσε, αργησε αλλα το εκανε τωρα.
Απαραδεκτο για μενα ηταν τα αυτοματα - triptonic κιβωτια που εφοδιαζε μεχρι προσφατα τα αυτοκινητα της.
Το οτι ειναι πιο user friendly σε σχεση με τα προηγουμενα, μου την δινει τρελα...
Ακου εκει τετραδιευθηνση και στανταρ αυτοματο. Αισχος...
εσυ εισαι για 996 GT3 mk2
Το οτι ειναι πιο user friendly σε σχεση με τα προηγουμενα, μου την δινει τρελα...
Ακου εκει τετραδιευθηνση και στανταρ αυτοματο. Αισχος...
Θωμά με την τετραδιεύθυνση προσπάθησαν να λύσουν κάποια εγγενή μειονεκτήματα του αυτοκινήτου που οφείλονται στο κοντό μεταξόνιο και την έλλειψη βάρους εμπρός....βελτιώνοντας τη σταθερότητα στα πολλά και κάνοντάς το πιο άμεσο και υπάκουο στην απαιτητική οδήγηση. Δεν το βρίσκω κακό...αλλά εντυπωσιακό μιας και οι άνθρωποι βρίσκουν τρόπους να υπερνικήσουν το αρνητικό αντίκτυπο των δυνάμεων της φυσικής...μαγκιά τους.
Όσο για το κιβώτιο, μην ξεχνάμε πως είναι το πρώτο διπλοσύμπλεκτο που μπορείς να συμπλεκτάρεις με τα paddles. Oπότε μέχρι και το τελευταίο μειονέκτημα των flappy κιβωτίων, η έλλειψη συμπλέκτη, στην περίπτωση του GT3 αναιρείται:
"The PDK comes with a "paddle-neutral" feature. If the driver pulls both shift paddles simultaneously, both clutches are opened and the flow of power from engine to real wheels is cut off. The driver might need this to neutralise the car when it is understeering. Once both shift paddles are released, the clutch engages again."
Η ελαφρια ασταθεια στα πολλα ειναι χαρακτηριστικο των 911. Οσο για τα κιβωτια, συμφωνω εν μερη.
Δεν τα ειδα παλαιοτερα να υστερουν τα γκε τε τρια σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτοματα κιβωτια.
Τωρα αν μιλαμε για το πως μπορουμε να μετατρεψουμε ενα καθαροαιμο αυτοκινητο να μπορει να παει ταπα στα χερια ενος μεσου οδηγου, οκ, παω πασο...
Το αμαξι ειναι 30 κιλα ελαφρυτερο αν δεν κανω λαθος απο τη προηγουμενη σειρα, ενω το σαζμαν του ειναι 60 κιλα βαρυτερο.
Ενα οριτζιναλ γκε τε τρια σαν και αυτα που εβγαιναν μεχρι τωρα χωρις την τετραδιευθυνση και την γελοιοτητα με τα 20αρια, θα ηταν απλα 90 κιλα ελαφρυτερη...
Το 4.0 ειναι αυτο που εκανε τη ζημια...για να μπορεσει η καινουρια σειρα να ξεπερασει την προηγουμενη, η χρηση τεχνολογιας ηταν απαραιτητη.
ε ναι... πες μια μιλα κουνις ρε παιδι μου...
αρχιζω και ανυσηχω για το γουστο των νεων....αντι να μου πεις μια bellucci...
αρχιζω και ανυσηχω για το γουστο των νεων....αντι να μου πεις μια bellucci...
εμεις δεν την προλαβαμε στα ντουζενια της... δεν εχουμε τις εικονες που εχετε εσεις...
Το αμαξι ειναι πανέμορφο και πύραυλος.....
Τώρα τα περί βαρύτερου Σασμαν και 20αρες..... Μου θυμίζει κουβέντα αντρών που περνά απο μπροστά τους Μ@υναρα επιπέδου μις κόσμος.... Και αφού ξέρουν ότι δεν θα την απαυτωσουν ποτε... Ψάχνουν μειονέκτημα.....και για να μην στραβώσει ο άσχημομουρης, και γω ψάχνω να της βρω μειονέκτημα.....:hystericalbs1:
αρχιζω και ανυσηχω για το γουστο των νεων....αντι να μου πεις μια bellucci...
Ρε Νικ 5 χρονια διαφορα εχουμε......:thanks:
και το quiz.....
η porsche ισχυριστηκε οτι τον απιστευτο χρονο στο ring τον κανει με 2 διαφορετικα λαστιχα...ή για να γινω κατανοητος αυτο που λενε ειναι οτι ανεξαρτητως ελαστικου πιανει αυτον τον χρονο....
οχι σαν το gtr..που οταν η porsche δοκιμασε και δεν επιασε με τιποτα τον χρονο..ειπε η nissan οτι ειχαν δοκιμασει με τα λαστιχα που εμπαιναν στην ευρωπη αρχικα...και οχι αυτα που ηταν στην αμερικη....:whistle::whistle:
τωρα καταλαβα γιατι αναφερει τα ελαστικα.
ευχαριστω Νικ.
το κακο με αυτο το porsche ειναι οτι θα με πριζουν οι φιλοι μου που ξερουν οτι ψωφαω για 9ΧΧ
οι υπερμαχοι του gtr που παντα κακολογω για τα ατελειωτα κιλα και μπλιμπλικια του θα με στησουν στον τοιχο!
ε όχι και ατελείωτα κιλά!
ε όχι και ατελείωτα κιλά!
ειναι σχεδον δυο τονους,εχει ενα σκασμο μπλιμπλικια,δεν θα επρεπε να εχει τιμονι αλλα mouse και θα επρεπε να λεγεται nissan B.G ,οπου B.G.= Bill Gates!!!!!
Με επιασες τωρα Γιωργη? :)
ειναι το παλιοντατσουν ομως η επιτομη της τεχνολογικης εξελιξης και respect.
Aπλα εμενα δεν με βρισκει συμφωνο το consept
α
χαχαχαχα ποιος το χ@ζει το νισαν ρε, για το GT3 ελεγα!
δεν καταλαβα καλα αυτο που εγραψες..
Ρε Νικ 5 χρονια διαφορα εχουμε......:thanks:
ναι αλλα εχω μια ιδιοτροπια..μ αρεσουν οι milfares....:hystericalbs1::hystericalbs1:
χαχαχαχα ποιος το χ@ζει το νισαν ρε, για το GT3 ελεγα!
δεν καταλαβα καλα αυτο που εγραψες..
εισαι καλα???
θα ελεγα ποτε κατι τετοιο για το GT3???????:shok:
πλενω το στομα μου με avgas πριν μιλησω για τετοιο εργαλειο!!!
και το quiz.....
...
οχι σαν το gtr..που οταν η porsche δοκιμασε και δεν επιασε με τιποτα τον χρονο..ειπε η nissan οτι ειχαν δοκιμασει με τα λαστιχα που εμπαιναν στην ευρωπη αρχικα...και οχι αυτα που ηταν στην αμερικη....:whistle::whistle:
:th_Laie_67-1:
:th_Laie_67-1:
και εχει και συνεχεια..γιατι οι ιαπωνες βγαζουν και γλωσσα ωρες ωρες....οταν δεν τον πετυχαν τον χρονο (ο walter rorl κοινως...)...τους ειπαν οτι μηπως δεν εχετε καλους οδηγους?????:warriorsmiley::warriorsmiley:
υγ...ελεοςςςςςςς
ναι αλλα εχω μια ιδιοτροπια..μ αρεσουν οι milfares....:hystericalbs1::hystericalbs1:
Όλοι έχουμε ελαττώματα :D
epicccc....
https://www.youtube.com/watch?v=BUil3iMaAuk
https://www.youtube.com/watch?v=ECATvlRf3ls
Ολο το ζουμι ειναι στο πρωτο βιντεο στα λογια του χρησταρα, απο το 5:50 και επειτα...το πως βλεπει το συγκεκριμενο αμαξι ενας γνωστης απο σπορ κατασκευες και πρωην κατοχος του καλυτερου πορσε που κατασκευαστηκε μεχρι σημερα.
Vasilis M3
18-06-13, 21:28
Θωμά ευτυχώς η Porsche δεν έχει ξεχάσει πως να φτιάχνει ΑΜΑΞΙΑ με όλη την σημασία της λέξης.
Κάποτε το Μ3 Ε46 κοίταζε στα μάτια την 996...τώρα άστα να πάνε,η Porsche είναι πολυυυυυυυυ μπροστα!
Γνωστο...
Αλλο ειναι το θεμα μου. Σαφως και το 991 γκε τε τρια ειναι αμαξαρα, εχει σημαντικες αλλαγες ως προς τις λεπτομερειες φιλοσοφιας της σειρας.
Το κιβώτιο είναι 7άρι χωρίς overdrive σχέση....σκεφτείτε πόσο κοντό θα το αισθάνεσαι με τόσο σφικτή κλιμάκωση....και με τον κόφτη στις 9....σαν supersport θα ανεβάζει!!!
Σκεψου στον 3,8 με τα 475 αλογα, να κανεις την τελεια αλλαγη στις εννεα, χουφτωνοντας τον αλκανταρινο επιλογεα...
Επισεις φαντασου να ανεβαζεις απο δευτερα σε τριτη στη μεταφορα βαρους οταν εισαο διπλωμενος.
Να ανεβαζεις ταχυτητα στην εξοδο στροφης που σου επιτρεπει να εισαι στα κοκκινα μεχρι την εξοδο της και μολις αντικρυσεις το τελος της με το ενα χερι κρατας τιμονι, ενω την ιδια στιγμη σκεφτεσαι ποσο καλα και ποσο ατσαλα θα του καρφωσεις την επομενη για να τιναχτει μπροστα...
Πραγματικα μου εχει λειψει το χειροκινητο.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.