PDA

Επιστροφή στο Forum : M43TUB19 77kw vs 87kw



andreas-d
03-06-13, 00:01
Ποια η διάφορα αναμεσα σε αυτούς του δυο κινητήρες?
M43TUB19 77kw 1895cc
M43TUB19 87kw. 1895cc

Τη μηχανικός διαφορες έχουν και θα μπορούσε το 77αρι να γίνει 87αρι?
Έχω ακούσει ότι μόνο στην διαχείρηση έχουν διάφορα ισχύει αυτο?

Χρίστος
03-06-13, 00:14
αρχικα μιλαμε οτι και τα δυο ειναι στο 46ρι
Νομιζω η διαφορα τους ηταν οτι το ενα φορεθηκε στο compact και το αλλο στα υπολοιπα μοντελα.

το ενα ηταν σε 316 και το αλλο 318

spar@
03-06-13, 00:51
αρχικα μιλαμε οτι και τα δυο ειναι στο 46ρι
Νομιζω η διαφορα τους ηταν οτι το ενα φορεθηκε στο compact και το αλλο στα υπολοιπα μοντελα.

το ενα ηταν σε 316 και το αλλο 318

316 λεγοταν στο κομπακτ 99-2000 και στα πρωτα ε46 105ατια 5300 κοφτη
318i/ci με τα 118ps σε ε46, ζ3 κλπ

διαφορες??? χμμμμμ
εγκεφαλο, και τα αλλα που θα σας τα πει ο μπαουερ ...

Χρίστος
03-06-13, 00:53
μεχρι 2001 ηταν σπυρο

BILL007
03-06-13, 00:56
M43 Built from: 1991-2002

M43TU B19 1895 cm3 77 kW / 105 HP at 5300 rpm 165 Nm at 2500 rpm 1998-2002

M43TU B19 1895 cm3 87 kW / 118 HP at 5500 rpm 180 Nm at 3900 rpm 1998-2001
διαφορες??? χμμμμμ
εγκεφαλο, και τα αλλα που θα σας τα πει ο μπαουερ ...

:shok: Είσαι απίστευτος...ΤΕΛΟΣ! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

spar@
03-06-13, 00:56
μεχρι 2001 ηταν σπυρο

δεν ξερω δεν επιμενω!!:thumbsup:

spar@
03-06-13, 00:57
:shok: Είσαι απίστευτος...ΤΕΛΟΣ! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

ρε ο μπαουερ τα γραφει... μην ψαρωνεις!

Χρίστος
03-06-13, 01:05
Τη μηχανικός διαφορες έχουν και θα μπορούσε το 77αρι να γίνει 87αρι?

δε νομιζω οτι αξιζει να μπεις καν στη διαδικασια αναλογιζομενος οτι με ενα φ...ε (το π ειναι αλλη ιστορια) θα εισαι μια χαρα.

Ετσι κι αλλιως αυτα τα αλογα για αυτη τη καροτσα(ε46) ειναι πολυ λιγα για να καταλαβεις αισθητες διαφορες.
Το Ζ το καλυπταν καλυτερα

spar@
03-06-13, 01:13
δε νομιζω οτι αξιζει να μπεις καν στη διαδικασια αναλογιζομενος οτι με ενα φ...ε (το π ειναι αλλη ιστορια) θα εισαι μια χαρα.

Ετσι κι αλλιως αυτα τα αλογα για αυτη τη καροτσα(ε46) ειναι πολυ λιγα για να καταλαβεις αισθητες διαφορες.
Το Ζ το καλυπταν καλυτερα

ναι με φιλτρο εξατμιση και μαγνητες εχεις παρει 13 αλογα που εχουν διαφορα....

spar@
03-06-13, 01:22
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=11045
επειδη το κουρασαμε πολυ!
ο προεδρος ειπε εκκεντροφορο και εγκεφαλο!

επιμενει βεβαια οτι δεν θελει εγκεφαλο αλλα εχει αδικο... γιατι εχουν διαφορα και στον κοφτη!

υ,γ εγκεφαλο εννοω προγραμματισμο...
για προγραμμα εχει 850ΣΙΕςΑΙ τον Ηλια!

giannis_compact
03-06-13, 01:25
αρχικα μιλαμε οτι και τα δυο ειναι στο 46ρι
Νομιζω η διαφορα τους ηταν οτι το ενα φορεθηκε στο compact και το αλλο στα υπολοιπα μοντελα.

το ενα ηταν σε 316 και το αλλο 318

Σε Ε46 Compact δε φορέθηκε ποτέ Μ43, μόνο σειρά Ν4Χ σε 4κύλινδρους.

ziaba
03-06-13, 12:51
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=11045
επειδη το κουρασαμε πολυ!
ο προεδρος ειπε εκκεντροφορο και εγκεφαλο!

επιμενει βεβαια οτι δεν θελει εγκεφαλο αλλα εχει αδικο... γιατι εχουν διαφορα και στον κοφτη!

υ,γ εγκεφαλο εννοω προγραμματισμο...
για προγραμμα εχει 850ΣΙΕςΑΙ τον Ηλια!

5300 δεν είναι κόφτης (σε αλά τ μ43τυ είναι στις 6200 στρ) αλλά οι στροφές στις οποίες το μοτερ βγάζει τ μέγιστη ιπποδύναμη με άλλον εκκ πιο άγριο οι στροφές ανεβαίνουν στις οποίες ο κινητήρ συνεχίζει να παράγει έργο έτσι αυξάνονται τ άλογα, έχει δίκιο ο m-power δε θέλει πρόγραμμα

spar@
03-06-13, 15:09
5300 δεν είναι κόφτης (σε αλά τ μ43τυ είναι στις 6200 στρ) αλλά οι στροφές στις οποίες το μοτερ βγάζει τ μέγιστη ιπποδύναμη με άλλον εκκ πιο άγριο οι στροφές ανεβαίνουν στις οποίες ο κινητήρ συνεχίζει να παράγει έργο έτσι αυξάνονται τ άλογα, έχει δίκιο ο m-power δε θέλει πρόγραμμα

o Προεδρος εχει δικιο και εσυ ζιαμπα, ειδα τις κρυφες του σημειωσεις...
6200 κοφτη και 5300 βγαζει τα αλογα!!!!
η αληθεια ειναι οτι παιρνει ποσοστα ο Μπαουερ απο τον Ηλια τον ηλεκτρολογο του 850σιεςαι!
και γι αυτο προτεινει σε ολους τσιπ τιουνιγκ

BILL007
03-06-13, 15:25
και γι αυτο προτεινει σε ολους τσιπ τιουνιγκ

Εφυγα πατριώωωτηηηηη :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: