Επιστροφή στο Forum : Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3
:whistle::whistle:
https://www.drive.gr/site/index.php/el/news/new-car-models/item/5064-νέα-ολοκαίνουργια-bmw-m3-αποκάλυψη
Η νέα ελαφρύτερη, πιο δυνατή και ταχύτερη BMW Μ3 αποκαλύπτεται λίγο πριν την επίσημο καλοκαιρινό λανσάρισμά της.
Η νέα BMW Μ3 θα είναι ελαφρύτερη, πιο ισχυρή και ταχύτερη από την απερχόμενη. Πηγή μέσα από τη βαυαρική εταιρεία έκανε νύξη πως το σπορ 4θυρο σεντάν (το κουπέ θα ονομάζεται M4) «θα αναγάγει το πιο δημοφιλές και γνωστό μοντέλο της BMW σε άλλο επίπεδο, όσον αφορά το σασί και τις τεχνολογίες που ενσωματώνει ο κινητήρας».
Οι αποκλειστικές φωτογραφίες μας δείχνουν πώς η BMW μετασχημάτισε τη βασική 3άρα σε ένα «αγωνιστικό» δρόμου, με χαμηλότερο ύψος από το έδαφος, λογχοειδή εμπρός προφυλακτήρα και άλλα «σημάδια», όπως οι αεροεισαγωγές με σήματα «M3» στα φτερά και οι περίπλοκοι καθρέφτες.
Κάτω από το κυρτό και εξογκωμένο καπό, η Μ3 χρησιμοποιεί ένα νέο 6κύλινδρο διτούρμπινο μοτέρ. Αντίθετα με την ξανά-δουλεμένη έκδοση του 4,4λιτρου διτούρμπινου V8 της M5, ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στα μοντέλα του M division και δεν θα εμφανίζεται σε άλλα αυτοκίνητα της BMW.
Πλειοδοσία σε επιδόσεις
Το νούμερο της ισχύος αναμένεται να βρίσκεται κοντά στα 450 PS –μια αύξηση περίπου 30 PS από το 4λιτρο V8 του μοντέλου που θα αντικαταστήσει. Αύξηση αναμένεται να παρουσιάσουν και τα νούμερα της ροπής –περίπου 15 kgm- φτάνοντας τα 56 kgm, που θα είναι μάλιστα διαθέσιμα από τις 2.000 rpm.
Εκτός από τον πλουσιότερο εξοπλισμό και την ανώτερη άνεση σε σχέση με την προκάτοχό της, η νέα M3 θα ζυγίζει περίπου 100 kg λιγότερο από πριν. Η BMW πέτυχε αυτή τη μείωση του βάρους χρησιμοποιώντας μια σειρά ελαφριών υλικών στην κατασκευή της. Όπως και η υφιστάμενη Μ3, το νέο αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ανθρακονημάτινη οροφή, αλλά το ίδιο ελαφρύ υλικό χρησιμοποιείται επίσης για την κατασκευή των δύο καπό. Επιπλέον τα εμπρός φτερά είναι φτιαγμένα από συνθετικά πλαστικά.
Όλα αυτή η δίαιτα έχει φυσικά αντίκτυπο στις επιδόσεις. Η ίδια πηγή δηλώνει ότι η νέα BMW M3 θα πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 4,3” -τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από την απερχόμενη. Επιπλέον ανέφερε, ότι τα επίσημα αυτά στοιχεία είναι μάλλον απαισιόδοξα και στην πράξη η νέα M3 θα είναι ακόμη πιο γρήγορη. Και καθώς ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας της επιτρέπει να φτάσει μέχρι τα 250 km/h, με την εφικτή πλέον ηλεκτρονική απενεργοποίησή του, η νέα M3 θα φτάνει τα 290 km/h.
Μιας όμως και τα αυτοκίνητα του M division δεν σχεδιάστηκαν για ντράγκστερ, έτσι και η νέα M3 στόχο έχει τη συμμετοχή του οδηγού στη δυναμική ισορροπία της. Όπως εξάλλου έκανε –και κάνει- το απερχόμενο μοντέλο. Το μικρότερο βάρος έρχεται να τονώσει την ήδη πολύ καλή ακρίβεια του αυτοκινήτου, ενώ το τελευταίας γενιάς διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Μ-diff δίνει ακόμα μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών. Η νέα M3 διαθέτει ακόμη υδραυλικό τιμόνι στη θέση του ηλεκτρικού της στάνταρ 3άρας και νορμάλ λάστιχα στη θέση των run-flat για να βελτιωθεί η οδηγική αίσθηση.
Ρυμθιζόμενη, αυτόματη ή χειροκίνητη
Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει κατά το δοκούν το βάρος και την ταχύτητα του τιμονιού, όπως και τη σκληρότητα των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, την ταχύτητα απόκρισης του γκαζιού, καθώς επίσης και την ταχύτητα αλλαγής των ταχυτήτων στο 7άρι αυτόματο διπλόδισκο σασμάν.
Οι ακόμα πιο σπορ οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν τη νέα M3 με χειροκίνητο σασμάν και, για το λόγο αυτό, η BMW δουλεύει πάνω στην ακουστική του διτούρμπινου μοτέρ, έτσι ώστε να παράγει ανάλογα χαρισματικό ήχο με την τεχνολογία του.
Η νέα BMW Μ3 αναμένεται να εμφανιστεί αργότερα μέσα στο χρόνο και ταυτόχρονα με την M4 Coupe, με πιθανότερη επιλογή το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο.
Η τιμή της στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει τις ¤135.000, περίπου ¤13.000 ακριβότερη από την υφιστάμενη αυτόματη σεντάν. Μια M4 Cabriolet θα ακολουθήσει τις M3 και M4 Coupe, νωρίς το 2015, ενώ αναμένεται μια ακόμη πιο ακραία M3 υπό την ονομασία Μ3 GTS.
Bazil Van Sinner
22-05-13, 12:37
το thanks παει για την ενημερωση απο τον Σωκρατη και στον Σωκρατη!!!
Η πενβε βλεπω οτι εβγαλε ενα πολυ ομορφο Α4 πισωκινητο:facepalm::facepalm:
κακασχημη
Κρίμα που δεν σ'αρέσει χαντέ, θα κόλλαγες άλλα 110Κ και θα την τσίμπαγες :hystericalbs1:
ps: Αυτές οι ζάντες μες την φαντασία, 100 χρόνια τις ίδιες και τις ίδιες. (ωραίες είναι αλλά ένα φρεσκάρισμα το θέλουν και αυτές).
εμένα μου θυμίζει κάτι κορεάτικα που για να βγάλουν αυτοκίνητο "κύρους" του βάζουν διάφορες ακμές στο αμάξωμα και μεγάλες ζάντες....
epic fail
Υ.Γ εδώ που φτάσαμε στο θέμα design.... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕ AUDI ....
δεν εξηγειται αλλιως....
η μερσεντε εχει στειλει σαμποτερ/υπαλληλο στη μεμβε
2λιτρο, 4κινητο, 360 αλογατα, για τουε βιαστικους 4.6" τα 100, 7λιτρα στα 100.
Ολα αυτα με 48.000 . . .
(Αclass AMG)
Sorry για το σπαμμινγκ. . .
εμενα αμα μου το εκαναν δωρο παντως θα το κυκλοφορουσα χωρις ντροπη....
εμενα αμα μου το εκαναν δωρο παντως θα το κυκλοφορουσα χωρις ντροπη....
τυπε εσυ δεν πιανεσαι θα κυκλοφοραγες και ρενια δουκα χωρις ντροπη :th_Laie_67-1:
Η κατασταση ///Μ εχει αρχισει και θυμιζει τα πετρινα χρονια της λαοφιλους ομαδας .
τυπε εσυ δεν πιανεσαι θα κυκλοφοραγες και ρενια δουκα χωρις ντροπη :th_Laie_67-1:
και βεβαια θα κυκλοφορουσα Ρενια Δουκα τυπε....εδω το 60% του αντρικου πληθυσμου θα ΠΛΗΡΩΝΕ Ρενια Δουκα...
Η κατασταση ///Μ εχει αρχισει και θυμιζει τα πετρινα χρονια της λαοφιλους ομαδας .
τυπε ασε τα σαπια με την ιστορια με το τοκυο και τα σκουπιδιαρικα στη γειτονια σου , εσυ τα σκουπιδια τα αμολας σε σακουλες απο το βουνο στο Πανοραμα και περιμενεις να φτασουν Καραισκακη αλλα δεν σου κανουν την χαρη :hystericalbs1: :thefinger:
τυπε ασε τα σαπια με την ιστορια με το τοκυο και τα σκουπιδιαρικα στη γειτονια σου , εσυ τα σκουπιδια τα αμολας σε σακουλες απο το βουνο στο Πανοραμα και περιμενεις να φτασουν Καραισκακη αλλα δεν σου κανουν την χαρη :hystericalbs1: :thefinger:
Αλλο σκουπιδια, αλλο πετρινα χρονια....μη σπερνεις τη διχονοια χωρις λογο τυπε.
χαλια ειναι ....
μονο το μοτερ αξιζει..
για tuning εννοω..
steliosm46
22-05-13, 13:33
Μ4 Επρεπε να πουν το sedan ρε οι μ@κ@κες, αφου Μ4 αρα Μ με 4 πορτες και το Μ3 να μείνει για πάντα Coupe! :original:
Τι εναλλαγες ειναι αυτές!
Καλα εχει να πέσει αρκετο κράξιμο οσο αναφορα την εμφάνιση της! Προσωπικα δεν με ενθουσιαζει και περισσότερο απο πισω μου φαίνεται αρκετά άσχημη! Λες και ειναι κανενα Hyundai sonata! Τέλος παντων!
Επισης δεν μου αρέσει το concept του τετραπορτου οταν μιλαμε για Μ3, αλλα μονο για Μ5 !
Καλα για το Μ4 δεν το σχολιαζω (epic fail)
Η BMW εχει δημιουργησει τοσα χρόνια ενα μυθο με το ονομα Μ3 και τωρα τι κολπα ειναι αυτα!
Οι αλλαγες ηταν υπερ αρκετες με την υπερτροφοδοτηση των ///Μ ήταν ανάγκη να κοτσάρουν και αυτο το Μ4?
δεν εξηγειται αλλιως....
η μερσεντε εχει στειλει σαμποτερ/υπαλληλο στη μεμβε
2λιτρο, 4κινητο, 360 αλογατα, για τουε βιαστικους 4.6" τα 100, 7λιτρα στα 100.
Ολα αυτα με 48.000 . . .
(Αclass AMG)
Sorry για το σπαμμινγκ. . .Προφανώς λες για την A-Class,δεν χωρεί σύγκριση, μικρομεσαίο hatchback το ένα, μεσαίο sedan το άλλο. Τα δε 7 λίτρα μόνο στη φαντασία τους υπάρχουν και δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές καταναλώσεις thumb
Εκαναν Μ (αλακεια) 4 ever με το όνομα ...
Bazil Van Sinner
22-05-13, 14:45
Η BMW εχει δημιουργησει τοσα χρόνια ενα μυθο με το ονομα Μ3 και τωρα τι κολπα ειναι αυτα!
τωρα αυτα ειναι κολπα ζορικα που κανουν στις Ινδιες,που λεει και το ασμα,
θετει αμμεσα , αυτοστιγμη ,ποιο απ'ευθειας δεν γινεται,εσας ,τους
πανευτυχηςκατοχους Ε46 Μ3 ,να νιωθετε ακομη πιο ωραια,
ακομη πιο καλα thumb
Ειναι ωραια στη μοναξια της κορυφης ,ειναι πολυ ωραια να λες καποτε πως
ειχες ενα απο τα τελευταια αντρικα αυτοκινητα στο ματαιο τουτο κοσμο!
Επιφυλασομαι για το Μ4,γιατι με θυμαμαι οταν ειχε βγει το Ε60 και το Ε63,
εκανα κανα χρονο να τα χωνεψω....μεχρι που "καταντησα"να τα ποθω !
Πιστευω πως στο τελος θα το πιστεψουμε και αυτο thumb
Ο σωστος petrolhead αλλωστε θελει πολλα για να νιωσει ενα αυτοκινητο,
μια βολτα,ενα πλυσιμο,με τις φωτογραφιες που κοιταμε βαζουμε σε
λειτουργια μονο το μισο εγγεφαλο,ο αλλος μισος περιμενει.
M4;;;
Άσχημο σουλούπι όπως πλέον συνηθίζει από το Ε90 και μετά...
Τουρμπομοτέρ σε Μ;;;;; :no::no::no: Ιεροσυλία........
Σε μαυρακη like :thumbsup::thumbsup:
Προφανώς λες για την A-Class,δεν χωρεί σύγκριση, μικρομεσαίο hatchback το ένα, μεσαίο sedan το άλλο. Τα δε 7 λίτρα μόνο στη φαντασία τους υπάρχουν και δεν έχουν καμία σχέση με τις πραγματικές καταναλώσεις thumb
Για τα 7 λιτρα, το πιστευω. Πηγαινοντας φυσιολογικα βεβαια.
Το οτι το ενα ειναι μικρομεσαίο hatchback, και το αλλο μεσαιο σενταν, δεν νομιζω πως αποτελει κριτηριο αγορας (μεγεθους) για καποιον που θα παρει μ3.
Εννοω, οτι δεν ειναι το μεγεθος της ... καροτσας που μετραει, αλλα η "χαρα" της οδηγησης. Ετσι νομιζω τουλαχιστον. Δεν αναφερομαι σε αυτους που τα παιρνουν για μουρη, εκεινοι δεν μπορουν σε καθε περιπτωση να οδηγησουν αυτοκινητα σαν και αυτα
Aλλο 48.000 αλλο 150.000. (για τελη, ασφαλειες, τεκμηρια δεν συζητουμε)
Υγ. Δεν χρειαζεται να μου απαντας, εγραψα και παραπανω οτι σπαμαρω thumb
τι περιμένατε ρε παιδιά ότι θα είναι το Μ3;;;; Στην 3άρα δε βασίζεται;;;
Λίγο πιο φουσκομένο, λίγο πιο άγριο... και έτοιμο.
Μοντέρνο αυτοκίνητο;
Τώρα για Μ3 και Μ4, μπορεί να έχετε δίκιο, αλλά... επιλογές είναι αυτές!!!
Και επειδή τα 135.000 ευρώ είναι πολύ μακριά από τη σημερινη Ελλάδα... ας κοιτάμε προς Μ2, 1Μ που έρχονται που θα είναι κοντά στη δική μας πραγματικότητα σε διαστάσεις... γιατί σε τιμή... η δική μας πραγματικόττα είναι ούτως ή άλλως .... σχετική
Θα πάρω δύο, για να πετύχουν έστω τη μία απόχρωση.
Καλό είναι . Δεν μας ειπαν κυβικά ?
Είναι πισωκίνητο ή μπροστοκίνητο?
Vasilis M3
22-05-13, 17:03
3λιτρούμπα θα είναι... thumb
Δεν με νοιάζει καν το 4πορτο όπως και το Ε90 αλλά το κουπέ είναι πολύ ωραίο!!!Και έχει και καλές επιδόσεις.Επιτέλους ξεκινάει ο κατήφορος των κιλών!!
Το μόνο καλό που έχει το μοτέρ είναι ότι θα δούμε πολύ βελτίωσηthumb
Όντως ρε παιδιά αυτό το Μ4 γαμώτο εδώ μου κάθεται..:facepalm:
οτι και να κανουν στη διαρκεια και Αντοχη θα Βλεπουν παντα μπροστα τους τις 4 μπουκες του CSI
Ψιλομαπα φαινεται...
Με την τετραθυρη στοκαδουρα και τις 10 συλεμτικες εκδοσεις φαινεται μυαλο δεν εβαλαν, πανε παλι τα ιδια να κανουν και εδω...
Ειναι να απορεις πλεον.
....η BMW μετασχημάτισε τη βασική 3άρα σε ένα «αγωνιστικό» δρόμου....
:shok:
τι μλκιες ειναι αυτες που λεει το drive ??
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=19621&d=1369218721
Σε μαυρακη like :thumbsup::thumbsup:
+3000
αυτο μαλιστα. καμμια σχεση με το απο πανω.
thumb
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=19623&d=1369227298
Ανέκαθεν οι κουπέ εκδόσεις ήταν ποιο όμορφες από τις τετράθυρες, με αποκορύφωμα την E90VS E92 (η μέρα με την νύχτα).
Το ίδιο συμβαίνει και τώρα αλλά το τραγικό είναι πως ένα μπραντ νέημ που στην ουσία σου έχτισε το όνομα το καταργείς!
Δεν μπορώ να βρω, όσο και αν προσπαθώ, καμία λογική σε αυτό.
https://www.youtube.com/watch?v=xeIforPVUbI
Vasilis M3
15-07-13, 15:27
Έχει μια μήξη ήχου απο Μ3 Ε46 και Porsche Turbo..:whistle:
Τώρα και με αυτό το μοτέρ θα πέρνει τα άλογα σαν 335....:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=wslANIDU7fU
https://www.motorauthority.com/news/1078352_bmw-teases-engine-sound-for-new-m3-and-m4-video
https://www.motorauthority.com/news/1078352_bmw-teases-engine-sound-for-new-m3-and-m4-video
Τέλεια!!! Ακούγεται σαν σαξοραλλο με group N....:thumbsdown:
Θεωρω τον εαυτο μου πολυ τυχερο που εχω 46αρι κουπε.
Ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που εβγαλε η BMW.thumb
Θα μου ημουν τυχεροτερος αν ηταν Μ3 αλλα ας ειναι καλα η ελλαδαρα μας και οι φορολογια της.Τεσπα...
Οπως και να χει ειναι ασχημο ΚΑΙ αυτο ρε γαμωτο...:ranting2::ranting2:
STREETRACING
14-08-13, 19:19
μου θυμισε να παω για χαμηλωμα τ αμαξι
Η πρώτη φωτογραφία του πρωτοτύπου της BMW M4 διέρρευσε στο internet. Το πρωτότυπο θα παρουσιαστεί επίσημα σε λίγες μέρες στο Pebble Beach της Καλιφόρνια.
Ας του βαζανε και κανα νευρο στο καπο ρε παιδι μου...πολυ αδειο φαινεται.
Καρακιτσαρια τα διπλα κοψιματα. Χανεται το πρηξιμο του καπο.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/bmwwidebodyracecarm3-1.jpg
για τη bmw ο σχεδιασμος σταματησε το 98 στο ε46... απο κει και μετα μια τεραστια κατηφορα... και το πηγαδι δεν εχει πατο...
Να'τη!
Η ολοκαινουρια Μ4:
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=877447
Κούκλα!!!!
Sent from a mobile device
Το προφιλ του ειναι λες και ειναι αντιγραφο απο Α5...
Τι σκαμε, εμεις ετσι και αλλιως με το 46αρι θα γερασουμε απ'οτι δειχνει το πραμα.
Το προφιλ του ειναι λες και ειναι αντιγραφο απο Α5...
Τι σκαμε, εμεις ετσι και αλλιως με το 46αρι θα γερασουμε απ'οτι δειχνει το πραμα.
Δε θα με χαλαγε καθολου!
Θα αισθανομουν τουλαχιστον privilleged ως κατοχος τετοιου Μ.
Sent from a mobile device
Σου ευχομαι να το αποκτησεις τοτε φιλε μου...
αυτο το χρυσο θυμιζει το ε46... μονο που εδω προσπαθει να εχει κραβγαλεα εμφανιση...
το αλλο εκανε εντυπωση μεσω της απλωτητας... απλες γραμμες και φουσκωμενα φτερα θα ηταν αρκετο... το παραφορτωσαν...
αντικειμενικα δεν ειναι ασχημο... αλλα κουβαλαει βαρια φανελα... που το κανει πιο "δευτερο"...
Σου ευχομαι να το αποκτησεις τοτε φιλε μου...
Μακαρι...!
Sent from a mobile device
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=877447
Leonidas_E39
15-08-13, 20:51
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/attachmentphpattachmentid900654d13765873-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/attachmentphpattachmentid900655d13765873-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/attachmentphpattachmentid900656d13765873-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/attachmentphpattachmentid900657d13765873-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/BMW20Concept20M420Coupes2011-1.jpg
Κουκλάρα!
Νταξει παντως δυσκολο να εχει τον ηχο-πριονι του Ε46 S54 straight six.
Sent from a mobile device
O κινητήρας θα είναι 3,0???
Straight six λενε, λογικα κατι παταπανω απο 3λτ.
Sent from a mobile device
https://www.youtube.com/watch?v=SiXx_KvkyGY
Στην ακρη οι ατμοσφαιρες, για να περασει η κυρια...μπλιαξ.
H αλητεια της BMW εχει πεθανει καιρο τωρα.Δεν μου προκαλει τπτ κανενα αμαξι της πια μετα το ε46, ολα φαινονται ιδια 3αρες,5αρες,7αρες.Το τελευταιο που μου αρεσε και το μονο που θα επαιρνα ειναι το 1Μ.
Leonidas_E39
16-08-13, 10:03
https://www.youtube.com/watch?v=M2J_zPTUHZY
Βλέπω να παιζει ηχειο για τον ηχο.
Στην ακρη οι ατμοσφαιρες, για να περασει η κυρια...μπλιαξ.
Αι στην άκρη μωρη χελωνα......
Ξερω ξερω αγαπη μου. Το ριπαπα που εφαγες τον περασμενο νοεμβρη ακομα σου ποναει...
Ξερω ξερω αγαπη μου. Το ριπαπα που εφαγες τον περασμενο νοεμβρη ακομα σου ποναει...
:whistle::whistle:
O κινητήρας θα είναι 3,0???
Μια πρώτη γεύση από τα BMWLeaks του M-Division.
Η νέα Μ4 (για την ιστορία τα τετράθυρα μοντέλα θα έχουν μονή αρίθμηση 1,3,5,7 κλπ & τα coupe ζυγή αρίθμηση 2,4,6 κλπ) θα αποδίδει 450 ίππους και 55.7 κιλά ροπής από τον τρίλιτρο κινητήρα.
Πολυ περιεργη οταν τη βλεπεις προφιλ!
Εχει μια κληση το καπο,πολυ ασχημη κατα τη γνωμη μου!
Και οπως ειπε καποιος πριν,η bmw εχει τσακωθει με την αλητεια...
https://www.youtube.com/watch?v=J7thdV-bNZE
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
01-04-14, 11:42
να και οι τιμουλες
περιμενα παντως οτι θα ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕς!
https://www.drive.gr/news/agora/anoixan-oi-paraggelies-gia-tis-nees-bmw-m3-sedan-kai-m4-coupe
ΔημήτρηςΜ3
01-04-14, 11:57
να και οι τιμουλες
περιμενα παντως οτι θα ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕς!
https://www.drive.gr/news/agora/anoixan-oi-paraggelies-gia-tis-nees-bmw-m3-sedan-kai-m4-coupe
θα περιμενω μεχρι να αρχησουν να τα κόβουν.... :hystericalbs1::hystericalbs1:
αντε ξεκιναμε!!!!! :warriorsmiley: :warriorsmiley:
Ο Σπανός έχει ήδη παραγγείλει ένα απ το καθένα, με παραγωγή τον Μάϊο και παράδοση τέλος Ιουνίου. Οπότε όποιος τυχερός ενδιαφερόμενος, μπορεί -οριακά- να αλλάξει τον εξοπλισμό τους.
Οι τιμές των εξτρά δεν έχουν 'λογικευτεί' όπως θα δείτε και από τη συνημμένη προσφορά που πήρα την περασμένη εβδομάδα....
Ο Σπανός έχει ήδη παραγγείλει ένα απ το καθένα, με παραγωγή τον Μάϊο και παράδοση τέλος Ιουνίου. Οπότε όποιος τυχερός ενδιαφερόμενος, μπορεί -οριακά- να αλλάξει τον εξοπλισμό τους.
Οι τιμές των εξτρά δεν έχουν 'λογικευτεί' όπως θα δείτε και από τη συνημμένη προσφορά που πήρα την περασμένη εβδομάδα....
Ειδικό τέλος ταξινόμισης 14000 ευρώ σε αυτοκίνητο των 74000...
Transfer pricing κάνει η Bmw και κερδίζει πολύ περισσότερα πριν την κρίση από την διαφορά στο τελωνείο που γλιτώνει. :thumbsdown:
Ενώ θα έπρεπε να πληρώσει τα τα υπερδιπλάσια-τριπλάσια κανονικά για εκτελωνισμό.
Ενταξει παιδια, Καλο Μηνα :D
Ειδικό τέλος ταξινόμισης 14000 ευρώ σε αυτοκίνητο των 74000...
Transfer pricing κάνει η Bmw και κερδίζει πολύ περισσότερα πριν την κρίση από την διαφορά στο τελωνείο που γλιτώνει. :thumbsdown:
Ενώ θα έπρεπε να πληρώσει τα τα υπερδιπλάσια-τριπλάσια κανονικά για εκτελωνισμό.
Και πληρώνει πολύ περισσοτερο φόρο εισοδήματος η ελληνική θυγατρική...
Transfer pricing είναι το ανάποδο απο αυτο που περιγράφεις: η συσσώρευση κερδών στη μητρική μέσω της αποφυγής πληρωμής φόρων σε επίπεδο συνδεδεμένων εταιρειών.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
06-05-14, 22:45
Άραβας ο πρώτος κάτοχοςhttps://www.autoblog.gr/2014/04/24/h-prwth-nea-bmw-m3-paradothhke-sto-dubai-wvideo/
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/05/FirstBMWM3Sedan20153-1.jpg
Και το άνοιγμα τηςhttps://www.autoblog.gr/2014/05/06/video-akoyse-kai-des-thn-bmw-m3-sta-0-280-xlmwra/
steliosm46
07-05-14, 01:22
Αντε καλοταξιδος ο αραβας..
Λοιπον πρεπει η Acrapovitz να υπογραψει συνεργασια με την bmw και σε αυτα τα μοντελα τουλαχιστον να μπει στο βασικο εξοπλισμο η εξατμιση! :original:
Bazil Van Sinner
07-05-14, 07:25
τι λαμπάκι κίτρινο είναι αυτό αναμμένο,ξέρει κανείς?
m_power_lunatic
07-05-14, 10:17
Παρασκευη παω Μοναχο οποτε θα εχω και νεοτερα.
τι λαμπάκι κίτρινο είναι αυτό αναμμένο,ξέρει κανείς?
off στα "βοηθηματα"
Απο τα βίντεο πάντως, ο ήχος της δεν είναι τόσο μπάσος και καυλ..κος όσο της προηγούμενης:fountwtis:
bimmer-corfu
07-05-14, 18:06
γενικά ούτε εμενα αρέσει η νεα Μ3 αλλά μου αρέσει πολύ η Μ4
Αυτή η συγκεκριμένη πάντως του Άραβα δε με χάλαγε καθόλου, το χρώμα ίσως?
Vasilis M3
07-05-14, 18:24
Προσωπικά ένα Μ4 alpine weiss δεν θα μεχάλαγε για κανένα λόγο..και ένα 1ο στάδιο (για αρχή) με Ακράπα είναι must thumb
και το πρωτο test της νεας m3....
www.youtube.com/watch?v=WUniIUJ2PwQ
υγ..μεσα στο μυαλο μου ειναι ο sutcliffe?????:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Προσωπικά ένα Μ4 alpine weiss δεν θα μεχάλαγε για κανένα λόγο..και ένα 1ο στάδιο (για αρχή) με Ακράπα είναι must thumb
Εγώ θα έλεγα ότι με ένα πρόγραμμα κάνεις δουλίτσα και δεν χάνεις και το μαμά look!!!
4:45 όλο το ζουμί. καλό, χρυσό, ελαφρύ, φτηνό, αλλά χωρίς ///Μ heart
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
13-06-14, 11:29
500 PS....https://www.newsauto.gr/o-pateras-ton-m3-m4-mila-apoklistika-sto/
M4 dyno test by Sportauto 465PS (459hp)/577 NM
Θεωρητικά νούμερα:
Max. output in hp at 1/min
431 / 5,500-7,300 +28
Max. torque in Nm at 1/min
550 / 1,850-5,500 +27
Περισσότερη δύναμη από ότι θεωρητικά ανακοινώνει η ΒΜW, όπως και στην περίπτωση των Μ5/Μ6 που είναι επίσης +30/40 άλογα πάνω από τα 560 που ανακοινώνονται.
Μου φαίνεται όσα άλογα μας έκλεβε η BMW στα άτμο ///Μs, μας τα επιστρέφει τώρα σε μορφή υπερτροφοδοτούμενων (τα λεγόμενα και φθηνά άλογα....)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/06/attachmentphpattachmentid1041948stc1d140-1.jpg
Panos 316T
14-06-14, 07:17
Σωστος Νασο!
Τα αλογα πλεον ειναι στραγαλια με τους υπερτροφοδοτουμενους κινητηρες.Αλλωτε περισσευουν και αλλωτε σου λειπουν :) .
Στο αρθρο που επισυναψε ο Κων/νος Κ καπου λεει ο τυπος οτι με ανω των 98 οκτανιων καυσιμο δεν κερδιζεις δυναμη.Δεν ξερω αλλα κατι γινεται εδω.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
14-06-14, 21:55
Ισόβια....https://www.autoblog.gr/2014/06/14/dhmosiografoi-trakaran-dyo-nees-bmw-m3/
ghost-rider
14-06-14, 22:22
Στο αρθρο που επισυναψε ο Κων/νος Κ καπου λεει ο τυπος οτι με ανω των 98 οκτανιων καυσιμο δεν κερδιζεις δυναμη.Δεν ξερω αλλα κατι γινεται εδω.
Υποθετω πως δεν εχουν τσιγκλισμενο timming οποτε στα 98 οκτανια δουλευουν με το αβανς του χαρτη.
Με λιγοτερα οκτανια εχουν επιστροφες απο τους νοκ σενσορς οποτε χανουν.
Απο τα 98 κ πανω δεν κερδιζουν γιατι πλεον δουλευουν με συγκεκριμενη τιμη.
Ισον με ενα προγραμμα κατοσταρα κ εξτρα αντικροτικο προσμεικτο θα κανουν παπαδες.
Τουμπανοκαταστασεις!!
Καιρός ήταν! Μπορεί οι hardcore να γουστάρουν ατμο αλλά πολλοί είχαν "σηκώσει" κεφάλι τελευταία. Πίσω στα λαγούμια σας κουVAGακια!
M4 dyno test by Sportauto 465PS (459hp)/577 NM
Θεωρητικά νούμερα:
Max. output in hp at 1/min
431 / 5,500-7,300 +28
Max. torque in Nm at 1/min
550 / 1,850-5,500 +27
Περισσότερη δύναμη από ότι θεωρητικά ανακοινώνει η ΒΜW, όπως και στην περίπτωση των Μ5/Μ6 που είναι επίσης +30/40 άλογα πάνω από τα 560 που ανακοινώνονται.
Μου φαίνεται όσα άλογα μας έκλεβε η BMW στα άτμο ///Μs, μας τα επιστρέφει τώρα σε μορφή υπερτροφοδοτούμενων (τα λεγόμενα και φθηνά άλογα....)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2014/06/attachmentphpattachmentid1041948stc1d140-1.jpg
νασσο εγω γιατι πιστευω οτι ειναι εν μερει πολιτικη της εταιριας αυτο που περιγραφεις??δηλαδη..να μην ακουστουν τα παραπανω αλογα-παρα μονο οταν θα πας στο dyno..που με προγραμμα θα γινουν +100!!!πραγματικα +70(βλεπε 335!!!)...και στο κατω κατω στα δικα μας..ποτε δεν εβγαζαν αλογα στο dyno...γιατι πολυ απλα δεν δουλευαν τα ram air...ετσι ειναι ολα τα αγωνιστικα αμαξια να υπενθυμισω...
επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....
Χαμός θα γινει...το κουβαγκ ήδη άρχισε τις παραγγελίες για κολυβα...
Να'χεις και κάλο χέρι για να γουστάρεις τη ροπακλα παρέα με τη διαφορικαρα.
Εεεεε και αν σου κάτσει και κάνα κακομαθημένο, να ρτου δώσεις και κάνα τεμάχιο μέσα στην τρυπιδα του. Έτσι, να γουστάρει και λιγο...
Τελικά ρε Θωμά εισαι υπέρ του τουρμπο ή οχι ??
επισης μην ξεχνας οτι τα turbo παντα μα παντα..δεν εχουν ποτε σταθερη αποδοση..δηλαδη αν μετρησαν με 10 βαθμους κελσιου..πχ..θα τσιμπαγε σε ενα κανονικο μοτερ πχ..2λτ +10ps...τα οποια ανετα γινονται +25ps στα 400+..αντιστοιχα σε μια ζεστη μερα 30 βαθμων κελσιου αυτο το νουμερο γινεται -20ps...κοινως δεν βγαζεις ακρη ευκολα με αυτα...ολα θεμα τι θερμοκρασια εισαγωγης-υγρασια θα διαβασει ο εγκεφαλος..και αντιστοιχα τι avans-πιεση θα σηκωσει....
Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
Προτιμώ τα ατμό είναι η αλήθεια. Στην περίπτωση του καινούριου Μ πάω πάσο, γιατί είναι μελετημένο και όχι σαν το 1Μ, που το έχωσαν το Ν54 και το ονόμασαν μοτέρ.
Και τέλος πάντων, αν ένα τούρμπο είναι αυτό που θα κάνει όλα τα τσιπλακια να το βουλώσουν που με τους κουβάδες τους περνάνε ///Μ cars, let it be so then.
Αν τώρα θες την απόλυτη γνώμη μου, για να δεις ποιος κατασκευαστή ξέρει να φτιάχνει μοτέρ με @@ και όχι @@ μοτέρ, θα πρέπει να δεις από τα ατμοσφαιρικά του.
Eεεεεε Βρε π**στη ότι θα με κανες να συμφωνήσω τόσο ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
δεν το περίμενα ποτέ
Είναι ενας με ενα αουντι που δηλώνει αντιbmw .... και κάθε φορά που κάνω αντίλογο μαζί του ... λεω ακριβώς ότι λες εσυ παραπάνω .... good job και ας τα σπάμε συνέχειαthumb
Το να ακολουθήσει-ασπαστεί και το division την turbo "λογική" ήταν (για τους λόγους που έχουν πολλάκις και εκτενώς εξηγηθεί) αναπόφεκτο, ΟΚ μέχρι εδώ.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πήγαν σε downsizing στον κινητήρα του νέου Μ3/Μ4. Γιατί δεν πάνε σε έναν βασικό 8-κύλινδρο Μ κινητήρα και να τον χρησιμοποιούν σε όλα τα Μ, έστω και με διαφορετικές αποδόσεις (για να μην "θίξουν" και τα μεγαλύτερα Μ) ;
Δικαιόλογίες-επιχειρήματα πάντα θα βρίσκουν για να στηρίξουν τις επιλογές τους αλλά στην ουσία, ποιός δεν θα ήθελε βεοχτούρα που να ξυρίζει ;
Δείτε τί παρουσιάζει η AMG:
https://www.youtube.com/watch?v=jHAaVrR4LZs
Σίγουρα θα πατήσει σε αυτό το μοτέρ και με διάφορες "εκδόσεις" θα το φορέσει σε όλες τις σειρές.
Υποψιάζομαι οτι θα είναι μοτέρ το οποίο στις "πουσαρισμένες" του εκδόσεις θα κάνει μεγάλες ζημιές.
bimmer-corfu
16-06-14, 08:14
Το να ακολουθήσει-ασπαστεί και το division την turbo "λογική" ήταν (για τους λόγους που έχουν πολλάκις και εκτενώς εξηγηθεί) αναπόφεκτο, ΟΚ μέχρι εδώ.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί πήγαν σε downsizing στον κινητήρα του νέου Μ3/Μ4. Γιατί δεν πάνε σε έναν βασικό 8-κύλινδρο Μ κινητήρα και να τον χρησιμοποιούν σε όλα τα Μ, έστω και με διαφορετικές αποδόσεις (για να μην "θίξουν" και τα μεγαλύτερα Μ) ;
Δικαιόλογίες-επιχειρήματα πάντα θα βρίσκουν για να στηρίξουν τις επιλογές τους αλλά στην ουσία, ποιός δεν θα ήθελε βεοχτούρα που να ξυρίζει ;
Δείτε τί παρουσιάζει η AMG: https://www.youtube.com/watch?v=jHAaVrR4LZs
Σίγουρα θα πατήσει σε αυτό το μοτέρ και με διάφορες "εκδόσεις" θα το φορέσει σε όλες τις σειρές.
Υποψιάζομαι οτι θα είναι μοτέρ το οποίο στις "πουσαρισμένες" του εκδόσεις θα κάνει μεγάλες ζημιές.
ίσως ο 6κύλινδρος είναι πιο ελαφρύς και με καλύτερα κατανεμημένα το βάρος απο τον V8
για να'μαι ειλικρινής, προτιμώ το straight six απο ένα ν8. είναι σήμα κατατεθέν της πεμβε. έτσι και αλλιώς, με λίγο τσίγκλισμα πιστεύω ότι τα 60 κιλά ροπής θα μπορεί εύκολα να τα ξεπεράσει.
Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
Αν έχεις Intercooler είναι δύσκολο να βάλεις chargecooler?
Kαι γιατί είναι καλύτερο , πως κρυώνει αφου και το νερό δεν ζεσταίνεται ?
:thnx:
Θωμά, με παιδιά, που σπουδάζουν στο ΤΕΙ μηχανολογίας που χω μιλήσει ως προς τη σχεδίαση κινητήρα, μου είπαν οτι ο κινητήρας σε σειρά ειναι ο χειρότερος κατασκευαστικά ... οτι δλδ καλύτερος είναι V και ακομα καλύτερος, ο μπόξερ της πορσε
Ενας μας κοροιδευε κιόλας που δεν έχουμε V6 ... πολύ θεωρεία νομίζω τους μαθαίνουν εκει
Πάντως για τον Ν54 θεωρώ πως ίσως έχεις λάθος άποψη, όχι ότι τον ξέρω απ εξω και ανακατωτα ώστε να τον υποστηρίξω αλλά, με κλειστό μοτέρ φτάνει τα 500 τροχο
και απ οτι εχω διαβάσει και σε ξενα φορουμ-site είναι απο τα καλά μοτέρ που χει βγάλει η bmw
Δεν ξέρω τώρα που εστιάζεσαι για να τον λες ανάξιο ...
Ως προς το στήσιμο του αυτοκίνητου, συμφωνω μαζί σου, πως ειναι απαράδεκτο
Ήδη ότι ειναι να διαθέσω απο δω και πέρα, θα το κάνω σε ανάρτηση και μπλοκέ
'Sorry για κάποια offtopic'
Ο μπόξερ έχει το χαμηλότερο κέντρο βάρους και δουλεύει πολύ στρωτά, ο εξακύλινδρος σε σειρά δουλεύει πολύ πιο ομαλά από τον V.
Πάνε πες τους να πάνε για κάνα μπάνιο και να αφήσουν τις μπούρδες! Ειδικά ο straight 6 είναι η καλύτερη διάταξη από άποψη κραδασμών. Μάλλον στην BMW που τόσες δεκαετίες επέμεναν σε αυτή τη διάταξη δεν θα έχουν ιδέα!
Πάνε πες τους να πάνε για κάνα μπάνιο και να αφήσουν τις μπούρδες! Ειδικά ο straight 6 είναι η καλύτερη διάταξη από άποψη κραδασμών. Μάλλον στην BMW που τόσες δεκαετίες επέμεναν σε αυτή τη διάταξη δεν θα έχουν ιδέα!
:hystericalbs1::th_Laie_67-1:
O straight six είναι πιο δύσκολος στο ζύγισμα του στροφαλοφόρου προκειμένου να εξουδετερώνονται οι κραδασμοί σε σχέση με το v6. Η Bmw βέβαια έχει καταφέρει να το ζυγίσει τόσο καλά που να έχει πιο μεταξένια λειτουργία από πολλούς v6. Από εκεί και πέρα στο Μόναχο επιμένουν στους εν σειρά εξακύλινδρους διότι λόγω μεγαλύτερου στροφαλοφόρου μπορείς και πετυχαίνεις καλύτερα νούμερα ροπής.
ghost-rider
16-06-14, 20:07
Θωμά, με παιδιά, που σπουδάζουν στο ΤΕΙ μηχανολογίας που χω μιλήσει ως προς τη σχεδίαση κινητήρα, μου είπαν οτι ο κινητήρας σε σειρά ειναι ο χειρότερος κατασκευαστικά ...
Mε ενα γκουγκλαρισμα στα γρηγορα...
Inline vs V Engines
Inline and V engines are very popular configurations among cars and even in multiple cylinder motorcycles. The main difference between them is in how the cylinders are arranged. Inline engines have the cylinders in a straight line while a V engine has the cylinders grouped into two and arranged in a V at a certain angle; the arrangement leading to the name of the engine configuration.
The main benefit produced by the V engine is compactness. Cars with inline engines tend to have very long hoods due to the long engines. V engines with the same number of cylinders are almost half the size, allowing the hood to be much shorter; although it increases the width slightly, it is not significant to increase the width of a car. Another aspect of this advantage is that V engines can be made bigger, and thus more powerful, than inline engines. There is not really intrinsic to the design itself but creating an equivalent to a V8 or a V12 engine would be too long for practical use in cars.
The downside of a V engine is the resulting vibration that happens when you have an odd number of cylinders on each side. The odd number on each side means that the vibrations caused by each cylinder is not balanced and would start to rock the engine and the vehicle. A V6 and V10 would be susceptible to this excess vibration and vehicles that have these engines need to employ balance shafts in order to minimize the vibrations and provide a more comfortable ride for the passengers.
Inline and V engines are also used in aircrafts, boats, and other motorized vehicles. In cars, the use of inline engines has fallen to the wayside in favor of the more compact and lighter V engines. It provides car manufacturers to pack more horsepower into smaller cars.
Summary:
1.Inline engines have their pistons arranged in a straight line while V engines have them alternating in a V shape
2.Inline engines are longer while V engines are wider
3.V engines can have more cylinders than inline engine
4.V engines can be subject to more vibrations than inline engines
Read more: Difference Between Inline and V Engines | Difference Between | Inline vs V Engines
https://www.differencebetween.net/technology/difference-between-inline-and-v-engines/
χαχα α ρε Γιώργο αθάνατε :D
Ρε οταν του πα του ενος ότι ειναι σε σειρά .... ξίνισε και μούτρα και προσπαθούσε να μου εξηγήσει ανοίγοντας σημειώσεις γιατί ειναι καλύτερος ο V ... αστεία πράγματα
Πολύ ωραία η εξήγηση πάντως και απο τους υπολοιπους ... σημαντικες πληροφορίες
ιδιαίτερα σε αντιλογο με ANTIBMWadakides ... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ
Κατά τη γνώμη μου το V8 του Μ3Ε92 είναι καλύτερο μοτέρ γιατί ζυγίζει 15kg λιγότερο από το Ι6 του Ε46Μ3.
Δηλ με 15 κιλά ελαφρύτερο μοτερ έχεις 80 hp παραπάνω.
Χώρια τη ροπή.
Είναι και λιγότερο μακρύ οπότε μπορεί να τοποθετηθεί ακόμη πιο πίσω.
Αν θυμάστε και στο Μ3GTR V8 βάλανε.
Τα υπόλοιπα είναι θέμα κατανάλωσης καυσίμου.
steliosm46
17-06-14, 00:39
Δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα μοτερ που εχουν μεινει στην ιστορια ειναι straight six.
BMW με τους S38, S50, S54
Nissan με τους RB's
Toyota με τoυς JZ's
και βαζω αυτα που εχουν ξεχωρισει και ειναι δοκιμασμενα σε πολλα.
και εφοσον μιλαμε για Ι6 για αν παμε και στα Ι4 εχουμε και εκει πολυ πραγμα σε πολλα αυτοκινητα.
Οι V κινητηρες πιστευω το μονο πλεονεκτημα τους ειναι οτι πιανουν λιγοτερο χωρο στο μηχανοστασιο. και βγαζουν και ωραιο ηχο ενταξει.
Παίδες η ροπή έχει να κάνει πρωτίστως με τα κυβικά και με την διαδρομή του εμβολου. Οπότε λογικό είναι ο V8 του Ε9Χ να έχει περισσότερη ροπή όντας αρκετά περισσότερα κυβικά.
σωστός ο ζορζ...
ένα άλλο καλό που έχει βέβαια ένας κινητήρας βε, είναι το μήκος του και το πόσο εύκολα μπορεί να ζυγιστεί ένα αμάξι που φοράει τέτοιο κινητήρα.
έχω πεί πολές φορές, ότι αν ποτέ έσπαγε το μοτέρ μου, θα έβαζα πάνω το βε8 του Ε39, χωρίς στεναχώριες, αλλά, όπως και να το κάνουμε, είναι μεγάλο θέμα το πως η πεμβε έχει φτάσει τα εν σειρά εξακύλινδρα στο επίπεδο που είναι σήμερα. και όταν μιλάμε για πεμβε, σίγουρα νιώθεις πολύ πιο σίγουρος για την αξιοπιστία του μοτέρ σου όταν είναι σε σειρά εξακύλινδρο, παρά βε8 ή βε10...η εμπειρία και ο αριθμός παραγωγής που έχουν φύγει απο το εργοστάσιο, είναι υπερδεκαπλάσιος.
πρωτη μαχη...
https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4
Go home Audi..you're drunk!!
m_power_lunatic
26-06-14, 15:55
Αυτό που λες δεν ισχύει σε αυτά τα Μ με το chargecooler.
Στο N54T είναι εμφανές που έχει intercooler αλλά στο chargecooler η απόδοση δεν πέφτει ακόμη και με 40 βαθμούς.
Έτσι και τα νέα Μ3/Μ4 είτε με 0 είτε με 40 βαθμούς θα είναι πολύ δυνατά.
Ετσι ακριβως ενιναι οπως λεει ο Αλεξης, την ιδια λυση ειχε δωσει και η FORD στο RS MK1.
πρωτη μαχη...
https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4
Mε 2.3 sec διαφορά σε πίστα του ενός λεπτού ούτε καν μάχη δεν έγινε !
Τα κιλά του αουδι δεν κρύβονται με τίποτα.
Στο Ring με τον ίδιο οδηγό η διαφορά είναι 7 sec.
Mήπως ακούσατε την τιμή ????
:ranting2: Γ... τους φόρους μας :ranting2:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.