PDA

Επιστροφή στο Forum : [E85] SMG "D" to "N"



fanisk
19-05-13, 02:43
Περιεργο προβλημα που εμφανιστηκε χθες βραδυ.
Γυρναω σπιτι και εξω απο το γκαραζ μου πεταει την οπισθεν σε νεκρα (ενω το stick ειναι στο R στο καντραν δειχνει Ν). Η αντλια ακουγεται περιεργα, πιο εντονα και σαν να κανει υπερπροσπαθεια να πρεσσαρει. Παρκαρω αφου μπηκε ξανα μετα απο λιγο (βαλε-βγαλε κλειδι, κλειδωσε, ξεκλειδωσε, παναγιες και αλλες επικλησεις).

Σημερα ειχα τραπεζι στο χωριο που δεν γινοταν να χασω αν και ειχα τη δικαιολογια του σασμαν και μου ειπαν 50 φορες μην ερθεις δεν πειραζει. Ξεκιναω, παλι μενει εξω απο το γκαραζ. Ξανα τα ιδια, φτανω Βαρης-Κορωπιου. Μενω στο φαναρι. Κορνες πισω και μετα απο τα απαραιτητα καντηλια τους ειπα προσπεραστε και μη μου ζαλιζετε τον ερωτα. Ξανα τα ιδια, δεν γινεται να μη παω στο τραπεζι. Βαζω βενζινη μενω στο βενζιναδικο! Ξανα μενω μετα στη Βαρης Κορωπιου, ενας παππους με Getz(ελεος) με ρωταει αν θελω να τα ανταλλαξουμε, απαντησα πολυ κομψα σεβομενος την ηλικια του και παλι καλα που του εκοψε να πει "να σαι καλα αγορι μου ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο" χαμογελαστος και γλυτωσε το ξυλο. Παρακαλαω να τελειωσω με τα φαναρια να μπω αττικη οδο γιατι τελικα μου πεταγε σε νεκρα καθε φορα που ακινητοποιουσα το αμαξι. Εν κινησει ολα καλα.

Βγαινω Αττικη, Εθνικη, λεω καλα ειμαστε.. αντε να μεινω στα διοδια. Δεν εμεινα. Παω στο χωριο τελευταιος εχουν φαει ολοι φυσικα αλλα δεν γαμιεται, με υποδεχτηκαν με τιμες ηρωα που καταφερα να μεινω τοσες φορες και να μη γυρισω πισω :th_Laie_67-1: . Λεω οταν ξεκινησω για να γυρισω σιγα μη παρει ταχυτητα. Δεν το εκανε, ολα μια χαρα.

Γυρναω Αθηνα και λεω να ρισκαρω απο παραλιακη και φαναρια. Δεν εμεινα πουθενα αν και σε καθε φαναρι ειχα το αγχος μη βαλει νεκρα και αρχισουν παλι οι κορνες απο πισω (αν και τελικα ειναι πανευκολο να τους γραφεις στα ******α σου, αλαρμ και προσπεραστε).

Τη Δευτερα θα το παω στο Φλασκη να δουμε τι εχει βγαλει γιατι 2-3 φορες αναψε το λαμπακι του σασμαν και εσβησε μετα. Αυριο δεν ξερω αν θα βαζει παλι νεκρα, μεχρι και τωρα που γραφω ηταν μια χαρα και περασα παρα πολλα φαναρια + μποτιλιαρισμα και δεν εμεινε πουθενα. Χιλιομετρα ανεβαζει κανονικα (αν και φοβηθηκα μηπως αντι για νεκρα βαλει 1η και δεν μεινει τιποτα ορθιο στην Εθνικη) και δεν πατιναρει. Η τρομπα τωρα ακουγεται νορμαλ.

Σε ξενα φορουμς διαβαζω διαφορες αιτιες:

1. Τρομπα SMG (αντιο ζωη αν μαθετε κοστος)
2. Υγρα Pentosin SMG
3. Salmon relay για SMG, 4-5¤
4. Ανοιχτο καπω ή πορτα (χαλασμενος αισθητηρας, το αμαξι νομιζει οτι κατι εμεινε ανοιχτο και βαζει νεκρα)

Το μονο που "αλλαξα" στο αμαξι πριν τη βλαβη ηταν οτι το επλυνα το απογευμα και ειπα να πλυνω και το μοτερ να φυγουν τα χοντρα. Ουτε σαπουνι ουτε πιεστικο μονο λαστιχο. Το εχω ξαναπλυνει και δεν επαθε τιποτα. Σκεφτομαι μηπως πηρε νερα ο διακοπτης που δινει σημα οτι το καπω ειναι κλειστο και μια δουλευε μια οχι. Τωρα δουλευει κανονικα, θα κανω αλλη μια δοκιμη αυριο και θα μαθω περισσοτερα τη Δευτερα.

ΥΓ: Και χωρις σασμαν πυροβολαει το κτηνος :th_Laie_67-1: Στα 180 μου επαιζε τα φωτα ενα E200 Komp, μολις εκανα δεξια και ειδα τι ειναι του αναψα μεχρι και τα φωτα της πλαφονιερας για να κανει δεξια :th_Laie_67-1:

stef
19-05-13, 03:06
Πέτα το και πάρε κανά BMW της προκοπής με την μπανιέρα που πήγες και αγόρασες... Χαχαχα

fanisk
19-05-13, 03:14
Πέτα το και πάρε κανά BMW της προκοπής με την μπανιέρα που πήγες και αγόρασες... Χαχαχα

Εσυ εισαι ο πικραμενος στο τιμονι του Ε200k? :th_Laie_67-1:

pilot
19-05-13, 06:36
αν η αντλια ακουγεται ''ζωντανη'' θα στοιχηματιζα στο relay..και εγω το αλλαξα περισυ διοτι καθ'οδον για Πορους μου ειχε αναψει το ''γραναζακι'' στο ταμπλο. Βεβαια το κιβωτιο δουλευε κανονικα και διαπιστωσαμε πως ηταν στιγμιαιο κολλημα του ρελε..ευχομαι το δικο σου να τα επαιξε οντως και να μην ειναι τιποτε αλλο.

STREETRACING
19-05-13, 08:26
Αυτη η μαλακι@ που έχουν τα smg δεν είναι καθόλου αστεία.
Όταν μου έκανε τα ίδια σε διασταυρώσεις εν κινήσει κ μ πεταγε απο 2α η 3η νεκρά κ έμενε το γκάζι κενό κ πήγαιναν να σε τρακαρουν δν γελάνε καθόλου.
Εμένα ήταν αντλία, 2300 το Σεπτέμβρη του 2011.

Thomelef
19-05-13, 11:33
Αισθητηρας αναγνωρισης ταχυτητας, 100%. Διαβαζοντας το ποστ, ηταν σα να ζω τη νιλα που ειχα φαει στους πορους.

Σε τετοιες φασεις φανη, βγαζε μπαταρια.

kapamaru1
19-05-13, 12:01
Ρε θα σπαμάρω λίγο αλλά είδα το πρόβλημα του Φάνη κ το θυμήθηκα. Πάντως Φάνη ελπίζω να το λύσεις χωρίς πολλά έξοδα το πρόβλημα

Καμία φορά....κάθε 10-15 μέρες, δε μου μπαίνει η πρώτη αν είμαι σε κάποιο φανάρι σταματημένος. Δεν κάνει κάποιο θόρυβο, ούτε πατινάρει, ούτε οι άλλες ταχύτητες έχουν κανένα πρόβλημα. Απλά δε κουμπώνει, είναι σαν να έχω ένα αόρατο εμπόδιο ενώ πάει να κουμπώσει. Με το που βάλω 2ρα κ μετά 1η τότε μπαίνει.

Δεν είναι κάτι τραγικό ούτε έχω τπτ περίεργους θορύβους....Απλά είναι εκνευριστικό.
Το έχει κ ένας φίλος μου με 116 του 05 αλλά δε ξέρει τι είναι.

Ξέρετε τπτ??????

EVERGET
19-05-13, 12:05
Eμένα πάντως όταν είχε βγάλει αισθητήρα ανάγνωσης ταχύτητας δεν είχε αυτή τη συμπεριφορά. Όταν άλλαζα ταχύτητα, ενώ στο καντράν έδειχνε πως την πήρε (δηλαδή από τρίτη ας πούμε έδειχνε τετάρτη) στην πραγματικότητα γκάζωνες και δεν πήγαινε πουθενά λες και είχε βάλει νεκρά. Επίσης το έκανε μόνο εν κινήσει και όχι όταν σταμάταγα σε φανάρια κλπ. Προσωπικά πιστεύω πώς ή η αντλία χαζεύει και κάποιες φορές δεν σηκώνει πίεση ή κάτι ηλεκτρολογικό (το ρελέ δηλαδή) είχε βραχεί...μιας και συνέπεσε να στο κάνει ενώ είχες πλύνει μηχανή και μόνο την ημέρα αυτή.

fanisk
19-05-13, 16:24
Αισθητηρας αναγνωρισης ταχυτητας, 100%. Διαβαζοντας το ποστ, ηταν σα να ζω τη νιλα που ειχα φαει στους πορους.

Σε τετοιες φασεις φανη, βγαζε μπαταρια.

Θωμα ποσο εκανε αυτο περιπου? Σκεφτομαι να αλλαξω υγρα, ρελε και αισθητηρα που ειναι οι πιο φτηνες λυσεις, και να δω τι θα γινει με την αντλια αν τελικα φταιει αυτη.


Eμένα πάντως όταν είχε βγάλει αισθητήρα ανάγνωσης ταχύτητας δεν είχε αυτή τη συμπεριφορά. Όταν άλλαζα ταχύτητα, ενώ στο καντράν έδειχνε πως την πήρε (δηλαδή από τρίτη ας πούμε έδειχνε τετάρτη) στην πραγματικότητα γκάζωνες και δεν πήγαινε πουθενά λες και είχε βάλει νεκρά. Επίσης το έκανε μόνο εν κινήσει και όχι όταν σταμάταγα σε φανάρια κλπ. Προσωπικά πιστεύω πώς ή η αντλία χαζεύει και κάποιες φορές δεν σηκώνει πίεση ή κάτι ηλεκτρολογικό (το ρελέ δηλαδή) είχε βραχεί...μιας και συνέπεσε να στο κάνει ενώ είχες πλύνει μηχανή και μόνο την ημέρα αυτή.

Νασο τα ρελε αυτα δεν ειναι μεσα στην ασφαλειοθηκη στα ποδια του συνοδηγου? Ειναι στο χωρο του μοτερ?

EVERGET
19-05-13, 16:43
Θωμα ποσο εκανε αυτο περιπου? Σκεφτομαι να αλλαξω υγρα, ρελε και αισθητηρα που ειναι οι πιο φτηνες λυσεις, και να δω τι θα γινει με την αντλια αν τελικα φταιει αυτη.



Νασο τα ρελε αυτα δεν ειναι μεσα στην ασφαλειοθηκη στα ποδια του συνοδηγου? Ειναι στο χωρο του μοτερ?

Λογικά ναι είναι μπροστά στην μηχανή και στο Ζ4, τουλάχιστον στα 46 έτσι είναι. Πριν αλλάξεις οτιδήποτε Φάνη, δες τι θα διαβάσει το διαγνωστικό. Ο αισθητήρας στο Ζ4 δεν είναι τόσο ακριβός (γύρω στα 150) αλλά θα σε χρεώσουν αρκετή εργασία γιατί δεν είναι εύκολα προσβάσιμος.

fanisk
19-05-13, 16:55
Λογικά ναι είναι μπροστά στην μηχανή και στο Ζ4, τουλάχιστον στα 46 έτσι είναι. Πριν αλλάξεις οτιδήποτε Φάνη, δες τι θα διαβάσει το διαγνωστικό. Ο αισθητήρας στο Ζ4 δεν είναι τόσο ακριβός (γύρω στα 150) αλλά θα σε χρεώσουν αρκετή εργασία γιατί δεν είναι εύκολα προσβάσιμος.

Εχεις καμια φωτο να καταλαβω που περιπου ειναι? Να θυμηθω αν εριξα τοοοοσο πολυ νερο εκει (πχ στο ecu box δεν εριξα σχεδον καθολου). Δεν εκανα βολτα ακομα θα κανω αργοτερα καμια κοντινη να δω αν θα βγαλει νεκρα. Σκεφτομαι ομως πως μεχρι να φτασω στο Φλασκη εχει 500 φαναρια και μποτιλιαρισμα και αφου δεν το επαθα σημερα, θα το παθω αυριο σιγουρα. :ranting2:

spar@
19-05-13, 17:27
Εχεις καμια φωτο να καταλαβω που περιπου ειναι? Να θυμηθω αν εριξα τοοοοσο πολυ νερο εκει (πχ στο ecu box δεν εριξα σχεδον καθολου). Δεν εκανα βολτα ακομα θα κανω αργοτερα καμια κοντινη να δω αν θα βγαλει νεκρα. Σκεφτομαι ομως πως μεχρι να φτασω στο Φλασκη εχει 500 φαναρια και μποτιλιαρισμα και αφου δεν το επαθα σημερα, θα το παθω αυριο σιγουρα. :ranting2:

Φανη δεν ειναι τπτ.... κατι τρεχει με το σασμαν ή ηλεκτρικο προβλημα ή μηχανικο!!!
ειναι δεξια πανω στην ασφαλειοθηκη ο ρελλες..!

STREETRACING
19-05-13, 19:49
Ρελε
Είχα αλλάξει τελευταία δυο φορές το 2009 κ το 2008 τελευταία.
Το 2009 άλλαξαν αισθητήρα κ μπροστά κ πίσω.
Χωρίς πρόβλημα απλά μου άναβε το γρανάζι.
Το 2010 π μ έκανε τις παπαριες με τισ νεκρεσ στισ διασταυρωσεισ ήταν αντλία.
Δυστυχώς.

sheriff
19-05-13, 20:13
Στο δικο μου το μοναδικο προβλημα που ειχε βγαλει ηταν οτι γρατζουνουσε η δευτερα σε αλλαγη οταν ηταν διπλωμενο και η μεγαλη ζημια ηταν οταν σε μωσαικο (στην φωτογραφιση για το περιοδικο) εβαλε 2η οντας σταματημενο λογω σπινιαρισματος και τα πηρα ΟΛΑ στο χερι

Ευτυχως εγινε αντικατασταση ολου του κιβωτιου(συμπλεκτης,ρελε,α τλιες,γραναζια ολα brand new)

S8N
19-05-13, 20:15
Φανη, πρεπει να χαιρεσαι που δε δανεισες τελικα εκεινα τα 300αρια.

stef
19-05-13, 20:22
Εσυ εισαι ο πικραμενος στο τιμονι του Ε200k? :th_Laie_67-1:

Mercedes ΠΟΤΕ όμως....:thumbsdown:

STREETRACING
19-05-13, 22:48
Καλα ας μου δίνανε ένα Ε63 AMG ....

merbeind
19-05-13, 23:11
Εμενα παντως εχει ηδη αλλαξει μια φορα τρομπα smg στα 50000χλμ. ο προηγουμενος ιδιοκτητης.
Τι να πω καλο χρυσο το smg αλλα προβληματα εχει βγαλει.Οποτε ξεκλειδωνω και κανει τον κλασικο σφυριγμα λεω καλα ειμαστε δουλευει....
Απο θεμα συντηρηση το smg χρειαζεται τιποτα?

Karizma Z4
20-05-13, 00:23
Φανή ποσα χιλιόμετρα έχεις κανει ;;; Μήπως ειναι καιρός για αλλαγή στις βαλβολινες του σασμαν ;;;

Την ίδια απορία έχω και ειναι γενική για καθε αυτόματο κιβώτιο,συμπεριλαμβανομέν υ και του δικού μου!!!

EVERGET
20-05-13, 01:00
Mercedes ΠΟΤΕ όμως....:thumbsdown:

Και έλεγα αυτές τις μέρες να σου προτείνω καμία clk kompressor (μιας και δεν βρίσκεις 325) που σου πάει και πολύ....:th_Laie_67-1:

fanisk
20-05-13, 01:24
Φανή ποσα χιλιόμετρα έχεις κανει ;;; Μήπως ειναι καιρός για αλλαγή στις βαλβολινες του σασμαν ;;;

Την ίδια απορία έχω και ειναι γενική για καθε αυτόματο κιβώτιο,συμπεριλαμβανομέν υ και του δικού μου!!!

Δημητρη βαλβολινες σασμαν ειχα αλλαξει αλλα δεν θυμαμαι πριν ποσα χλμ. Να'ναι ενας χρονος πριν? Υποτιθεται οτι ειναι lifetime αλλα καλο ειναι να τις αλλαξεις.

Νεα απο σημερα.
Πηγα μεχρι τα Village Ρεντη. Ξεκινησα απο το σπιτι κανονικα αυτη τη φορα. Στη Βουλα αναψε λαμπακι σασμαν και δεν ανεβαζε πανω απο 3η. Κανω δεξια σβηνω αναβω ολα καλα μεχρι να φτασω.
Στο γυρισμο στην ευθεια του Bo παλι αναψε λαμπακι, παλι τα ιδια, παλι δεξια. Φτανω σπιτι αναβει λαμπακι αλλα δεν ασχοληθηκα καθολου να το σβησω (εσβηνε οταν εκανα το..restart), παρκαρα οπως ηταν με το λαμπακι αφου βαζει μεχρι 3η.

Δεν εβαλε καθολου νεκρα σημερα, μονο λαμπακι το οποιο εσβηνε. Σιγουρα εχει καταγραφει στη μνημη, θα μαθω αυριο τι λαθη εχει γραψει.

dimsour9
20-05-13, 08:40
Ρε θα σπαμάρω λίγο αλλά είδα το πρόβλημα του Φάνη κ το θυμήθηκα. Πάντως Φάνη ελπίζω να το λύσεις χωρίς πολλά έξοδα το πρόβλημα

Καμία φορά....κάθε 10-15 μέρες, δε μου μπαίνει η πρώτη αν είμαι σε κάποιο φανάρι σταματημένος. Δεν κάνει κάποιο θόρυβο, ούτε πατινάρει, ούτε οι άλλες ταχύτητες έχουν κανένα πρόβλημα. Απλά δε κουμπώνει, είναι σαν να έχω ένα αόρατο εμπόδιο ενώ πάει να κουμπώσει. Με το που βάλω 2ρα κ μετά 1η τότε μπαίνει.

Δεν είναι κάτι τραγικό ούτε έχω τπτ περίεργους θορύβους....Απλά είναι εκνευριστικό.
Το έχει κ ένας φίλος μου με 116 του 05 αλλά δε ξέρει τι είναι.

Ξέρετε τπτ??????

Καπως καθυστερημενα...αλλα τωρα βλεπω τα ποστ....Μαλλον θελεις νεες βασεις μηχανης.Λογικα σου εχει κοπει η μια και δεν κουμπωνουν καλα.thumb

STREETRACING
20-05-13, 09:55
H αλλαγη ρελε αν υπαρχει βλαβη αντλιας απλως καθυστερει τα συμπτωματα καποιες μερες.
ο θορυβος οταν ξεκλειδωνουμε ακουγοτανε κανονικα και σε μενα που ειχε προβλημα η αντλια.

fanisk
20-05-13, 12:17
Δυστυχως επτωχευσαμεν.
Πηγα στο Φλασκη. Παυση για να σκουπισω το δακρυ.

Ξεκιναω κανονικα μεχρι το Φαληρο, μου πεταει νεκρα μεσα στη κινηση, τη γαμησαμε λεω θα κραξει ολη η παραλιακη. Παλι καλα που οσο τσουλαγα με νεκρα βρηκα ενα μαγαζι με παρκινγκ και εστριψα μεσα να φυγει η κινηση.

Ξαναμενω στη ραμπα του Φλασκη. Restart και παμε. Το διαγνωστικο εβγαλε απωλεια πιεσης. Σηκωσαμε το αμαξι και εχει κολυμπησει απο κατω. Η αντλια τα εκλασε για τα καλα μετα απο 2 χρονια που δακρυζε. Απο τη μια ξενερωνω για τα πολλα λεφτα, απο την αλλη τι παραπονο να εχω απο αμαξι του 2003? Και σκισιμο της αρκουδας, και πιστες, και 165.000χλμ. Αλλες αντλιες τα εκλασαν στα 40-50χ. χλμ.

Συμπληρωσαμε υγρα προσωρινα αλλα δεν εχω σκοπο να το κινω πολυ για να μη μεινει πουθενα. Πλεον πεταει νεκρα μονο οταν ξεπαρκαρω απο οπισθεν καπακι 1η.

23 42 7 507 097
930+80μεταφ. κουριερ να ερθει γρηγορα ο Φλασκης. + εργατικα που δεν ρωτησα
online-teile.com 835 χωρις μεταφ.
estore-central.com 921 χωρις μεταφ.

Ενδεικτικες τιμες, θα κοιταξω και αλλου μεχρι το μεσημερι.

dimsour9
20-05-13, 12:27
Φανη...Η ξενερα...:shok:.Απο την μια μ@λ@κι@ που σου εσκασε ετσι απτο πουθενα..αλλα απο την αλλη ειναι οπως ακριβως τα λες..thumb.Το σκισες :drive:..αντεξε 165 κ..μν εχεις παραπονο!Μακαρι η επομενη να σου βγαλει αλλα τοσα με το καλο!:popcorn:

fanisk
20-05-13, 12:34
Φανη...Η ξενερα...:shok:.Απο την μια μ@λ@κι@ που σου εσκασε ετσι απτο πουθενα..αλλα απο την αλλη ειναι οπως ακριβως τα λες..thumb.Το σκισες :drive:..αντεξε 165 κ..μν εχεις παραπονο!Μακαρι η επομενη να σου βγαλει αλλα τοσα με το καλο!:popcorn:

Ναι δεν εχω παραπονο, αυτα τα χρηματα ομως μπορουσαν να πανε σε κανα μπαξιμο ή να τα κανω μοχιτο το καλοκαιρι ή απλα να μπουν στο κουμπαρα. Δεν γαμιεται. Παω να δω αν βγαινουν γοβες σε 44, θα με βρειτε στο παραδρομο της Συγγρου Δευτερα-Παρασκευη :th_Laie_67-1:

dimsour9
20-05-13, 12:39
Ναι δεν εχω παραπονο, αυτα τα χρηματα ομως μπορουσαν να πανε σε κανα μπαξιμο ή να τα κανω μοχιτο το καλοκαιρι ή απλα να μπουν στο κουμπαρα. Δεν γαμιεται. Παω να δω αν βγαινουν γοβες σε 44, θα με βρειτε στο παραδρομο της Συγγρου Δευτερα-Παρασκευη :th_Laie_67-1:

Ελα ρεη για να μην ψαχνεις αδικα ....:thanks:
https://www.babalow.cc/goves-stileto-ad19/
Μεχρι 47..Μονο 15.90ε.Ωραιο μπαξιμο!:facepalm:

fanisk
20-05-13, 12:40
Ελα ρεη για να μην ψαχνεις αδικα ....:thanks:
https://www.babalow.cc/goves-stileto-ad19/
Μεχρι 47..Μονο 15.90ε.Ωραιο μπαξιμο!:facepalm:

Εισαι ωραιος τυπε μου. Πρεπει να βρω spot με σκια, να δουλευω απο το μεσημερι :th_Laie_67-1:

Ptboul
20-05-13, 12:47
Αναλώσιμο είναι ρε Φανάκο και μάλιστα μετά από γενικό ξεζούμισμα. To περίμενες.

Πραγματικά πεταμένα λ7 είναι τα 1.200 για καταλύτη σε αμάξι με 20.000km...

fanisk
20-05-13, 14:24
Αμερικη τη βρισκω 745¤ χωρις μεταφορικα αλλα δεν αξιζει το ρισκο του τελωνειου, ουτε να υποτιμολογησω κατι τετοιο.

Γερμανια λοιπον.

https://www.online-teile.com/bmw/product_info.php?info=p427507097_23427507097-kupplungsaktuator-mit-sensor.html

835¤ + 56.80¤ μεταφ 2-3 εργασιμες (εχει και με 22¤ για 8-9 μερες) = 891.80¤. Εργατικα δεν ρωτησα αλλα εχει αρκετη δουλεια, να βγει η εξατμιση, να κατεβει το σασμαν, να γινει η αλλαγη, ελπιζω να μην ειναι παρα πολλα. Το καλο ειναι οτι θα εχω ολοκαινουριο σασμαν, το ασχημο η τρυπα στο κουμπαρα.

fanisk
20-05-13, 15:09
DIY για επισκευη της αντλιας, βγαινει τσαμπα αλλα δεν ξερω αν αξιζει το ρισκο.

https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=979825

dimsour9
20-05-13, 15:16
Απο αυτα που ανεφερες 250-300 αφρα υπολογιζε με ανοδικη ταση παντως!
Μην το σκεφτεσαι καν για επισκευη!
Να σου κρατησει αλλο λιγο...Και?Ποιο το νοημα?
Παλι θα τα σκασεις ουτως η αλλως..thumb

BILL007
20-05-13, 15:47
Φάνη μήπως με τόσα λεφτά να το κάνεις manual να ησυχάσεις? :D Πόσο να κάνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο μεταχειρισμένο? 500 ευρώ?

Η αντλία του smg είναι μεγάλο θέμα και ακριβό που δεν μπορείς να το αποφύγεις δυστυχώς...:(

STREETRACING
20-05-13, 22:54
Καλα την εβγαλες ΕΣΥ
Εγω
Ανταλλα συν εργασία 2300 το 2011

stef
20-05-13, 23:02
835¤ + 56.80¤ μεταφ 2-3 εργασιμες (εχει και με 22¤ για 8-9 μερες) = 891.80¤. Εργατικα δεν ρωτησα αλλα εχει αρκετη δουλεια, να βγει η εξατμιση, να κατεβει το σασμαν, να γινει η αλλαγη, ελπιζω να μην ειναι παρα πολλα. Το καλο ειναι οτι θα εχω ολοκαινουριο σασμαν, το ασχημο η τρυπα στο κουμπαρα.

Sorry που θα το πω αλλά επικεντρωσου πλέον στη συντήρηση του αυτοκινήτου σου γιατί θα αρχίσει να σου ζητάει συχνά πυκνά πλέον με τόσα χλμ...
Δεν το λέω με κακία Φάνη , ίσα ίσα το λέω καθαρά φιλικά και το ξέρεις αυτό φίλε!
Εύχομαι να γίνει σωστή δουλειά στο κιβώτιο

fanisk
20-05-13, 23:22
Απο αυτα που ανεφερες 250-300 αφρα υπολογιζε με ανοδικη ταση παντως!
Μην το σκεφτεσαι καν για επισκευη!
Να σου κρατησει αλλο λιγο...Και?Ποιο το νοημα?
Παλι θα τα σκασεις ουτως η αλλως..thumb

Υποτιθεται πως με την επισκευη δεν κραταει αλλο λιγο αλλα ειναι brand new αν το προβλημα ειναι το δακρυσμα και οχι ο σενσορας. Δεν αξιζει ομως, το καινουριο θα εχει και την εγγυηση.


Φάνη μήπως με τόσα λεφτά να το κάνεις manual να ησυχάσεις? :D Πόσο να κάνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο μεταχειρισμένο? 500 ευρώ?

Η αντλία του smg είναι μεγάλο θέμα και ακριβό που δεν μπορείς να το αποφύγεις δυστυχώς...:(

Το εχω σκεφτει αλλα τοσο καιρο με smg ειναι δυσκολη η αλλαγη. Μου αρεσει περισσοτερο. Το συναισθημα δε του να περναω καποιον απο την εξωτερικη και να σκαλιζω τη μυτη μου με το δεξι χερι δεν υπαρχει :th_Laie_67-1:



Sorry που θα το πω αλλά επικεντρωσου πλέον στη συντήρηση του αυτοκινήτου σου γιατί θα αρχίσει να σου ζητάει συχνά πυκνά πλέον με τόσα χλμ...
Δεν το λέω με κακία Φάνη , ίσα ίσα το λέω καθαρά φιλικά και το ξέρεις αυτό φίλε!
Εύχομαι να γίνει σωστή δουλειά στο κιβώτιο

Στεφανε μεχρι τωρα δεν εχει βγαλει σοβαρα προβληματα γιατι παντα αλλαζα κατι προληπτικα, συν του οτι οσο περναει ο καιρος ολο και λιγοτερα ΟΕΜ πραγματα εχει πανω :th_Laie_67-1:

Αυριο λεω να παραγγειλω, με μιση καρδια θα το πατησω το pay now :ranting2:

friendgr
21-05-13, 08:56
Αμερικη τη βρισκω 745¤ χωρις μεταφορικα αλλα δεν αξιζει το ρισκο του τελωνειου, ουτε να υποτιμολογησω κατι τετοιο.

Γερμανια λοιπον.

https://www.online-teile.com/bmw/product_info.php?info=p427507097_23427507097-kupplungsaktuator-mit-sensor.html

835¤ + 56.80¤ μεταφ 2-3 εργασιμες (εχει και με 22¤ για 8-9 μερες) = 891.80¤. Εργατικα δεν ρωτησα αλλα εχει αρκετη δουλεια, να βγει η εξατμιση, να κατεβει το σασμαν, να γινει η αλλαγη, ελπιζω να μην ειναι παρα πολλα. Το καλο ειναι οτι θα εχω ολοκαινουριο σασμαν, το ασχημο η τρυπα στο κουμπαρα.

Ρώτησες πόσο θα σου πάρουν εργατικά;

Θέλω να πω μήπως δεν αξίζει η αγορά απ' έξω κι έρθει μία η άλλη;

Το λέω γιατί ως συνήθως όταν πας με το ανταλλακτικό στο χέρι , τσεκουρώνουν στα εργατικα....

engelo
21-05-13, 11:50
Ρώτησες πόσο θα σου πάρουν εργατικά;

Θέλω να πω μήπως δεν αξίζει η αγορά απ' έξω κι έρθει μία η άλλη;

Το λέω γιατί ως συνήθως όταν πας με το ανταλλακτικό στο χέρι , τσεκουρώνουν στα εργατικα....

+1000

Ρώτα για εργατικά !

merbeind
21-05-13, 14:23
Φανη εμενα ειχε αλλαξει στις 47χιλ... στα χερια του προηγουμενου ιδιοκτητη. Στα 55 το πηρα εγω εχω φτασει 130...

fanisk
21-05-13, 14:50
Δεν προλαβα να το παρω σημερα, θα προσπαθησω αυριο.

fanisk
21-05-13, 14:59
Μιλησα με το Χρηστο, θα παρει κανα 2ωρο και 100¤ η δουλεια. Δεν ειναι ασχημα αν σκεφτουμε ποση δουλεια θελει εκει κατω. Γαμω τη πουτανα μου τι ξενερωμα εχω φαει. Το hardtop ειναι ακομη στο φανοποιο, χθες επρεπε να παω στον PPG να βγαλω χρωμα και δεν μπορω! Μαλλον θα βγαλω τη ταπα του ρεζερβουαρ και θα παω με αλλο αμαξι να την αφησω.

Το SMG Pump δουλευει κανονικα, υπαρχει κινδυνος αν συνεχισω να κινω το αμαξι ετσι να τα κλασει (η πιεση στο κυκλωμα ειναι 45-80 bar!). Για την ωρα φταιει μονο το Clutch Actuator. Αρα ή ρισκαρω να χαλασω και αυτη (260¤) ή να τρωω κορνες και καντιλια σε καθε φαναρι λογω υπερθερμανσης και απωλειας πιεσης.

fanisk
31-05-13, 23:54
Σημερα εβαλα το Actuator στο Φλασκη. Αγορα προληπτικα και το ρελεδακι που ειχε μικρο κοστος, δεν χρειαζοταν αλλα δεν βαριεσαι. Το αμαξι πυροβολαει. Επιτελους μπορω να κινηθω με κανονικη μουσικη, μεχρι χθες σχεδον δεν εβαζα γιατι παντα πριν βαλει νεκρα ακουγοταν ενα μπιπ, να προλαβω πριν με βρισουν στο φαναρι:th_Laie_67-1:

Επειδη συμπληρωσαμε υγρα δεν εμεινε παλι απο τη περασμενη βδομαδα, το αγχος, αγχος ομως.

3 ωρες περιπου μαζι με δοκιμη, 4-5 εξαερωσεις στο GT1 (teach in, bleed, και αλλα 2 δεν θυμαμαι επι 4-5 φορες) και πλυσιμο σε... δεν ξερω που το πηγαν, αλλα οταν γυρισε το αμαξι ακομη αχνιζε ζεστο νερο. Εφυγαν τα λαδια απο κατω, καθαρισε ολο το μοτερ. Σουπερ εγινε. Ηταν ευκαιρια αφου ειχαμε βγαλει ποδιες απο κατω. Δεν χρειαζεται να κατεβει το σασμαν ουτε εξατμιση ουτε τιποτα, ο Αλεξης ειναι σουπερ. Ειναι λιγο στριμωγμενα αλλα γλυτωνει πολυ χρονο. Κοστος 90¤ ολα μαζι. Γενικο συνολο 981¤.

Στις φωτο ειναι το παλιο Actuator, το SMG Relay, το χαλι που δημιουργησαν τα χαμενα υγρα, το νεο Actuator τοποθετημενο, μετα το πλυσιμο και το μοτερ πεντακαθαρο.



https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6781-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6781.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6782-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6782.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_67841-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6784-1.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6786-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6786.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6787-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6787.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6794-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6794.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6795-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6795.jpg.html)https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6798-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6798.jpg.html)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/06/th_IMG_6806-1.jpg (https://s1192.photobucket.com/user/fanisk/media/BMW%20Z4%20and%20Mods/SMG%20Actuator%20Failure/IMG_6806.jpg.html)

BILL007
01-06-13, 10:06
Α!Φάνη διάβασε και αυτό εδώ το thread ;) Σήμερα το πρωί το θυμήθηκα... :p

https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=372262&highlight=smg+heat


The SMG pump sits very close to the engine and the heat that it produces and being that our cats are integrated into the headers, it's gets pretty hot under the hood. The temp sensor sits right on the front line of all that heat and there's limited airflow where the pump sits during around town type driving. After several thousand miles of being subjected to such heat, I am not doubting that the temp sensor is breaking down and failing. So, you can either replace the sensor which would involve having the system bled with the proper diagnostic tool such as a GT1 (which most of us do not own) or you can do this cheap and easy resistor mod https://www.m3forum.net/m3forum/images/smilies/smile.gif. thumbthumbthumb

fanisk
01-06-13, 18:47
Το εχω bookmarked αυτο Βασιλη!

BILL007
01-06-13, 18:48
thumbthumbthumbthumbthumb