Nino
01-05-13, 16:55
πρωτη του Μαη αργια για το δημοσιο και αργια μητηρ πασης κακιας... μονο που σημερα δεν ειναι αργια ειναι ΑΠΕΡΓΙΑ :original:
Ετσι η ημερα ιδανικη να κανουμε μια επισκεψη στη Βαρβακειο και αυτο με αμαξι εξυπηρετησης πελατων που θα του κανουμε test drive.
Ραντεβου το πρωι και βουρ να παμε το Χ3d του jordan να βγαλει το φιλι απο αλβανικο χοντα που το καμακωσε και ο Μ προφυλακτηρας εγινε Μουτι...
Ελεγχος σε ταυτοτητες διαβατηρια, πηραμε αζιμουθιο και εναλλακτικους τροπους διαφυγης και ξεκινησαμε.
Το οχημα της περιγραφης μας ειναι ενα mini 1600 του 2011,στο τιμονι ο γνωστος κασκαντερ και ο προορισμος το κεντρο της Αθηνας!!
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/f57fe91b-b7a2-4035-8356-d378775a524a_zpsb98ef881.jpg
Η πρωτη αισθηση που σου δινει το mini ειναι ενος ανετου για τη κατηγορια του αυτοκινητου,αρκει φυσικα να καθεσαι μπροστα.
Ο ενηλικας που θα καθησει πισω θα χρειαστει να δοκιμασει λιγο τα ορια της υπομονης του.Η πρωτη εντυπωση λοιπον ειναι καλυτερη απο οτι σε ενα ασσο τουλαχιστο στα μοντελα πριν το 2010.
Η ορατοτητα ειναι καλυτερη και το ταμπλο με το διαφορετικο σχεδιασμο του , δεν θα σε αφησει αδιαφορο.
τα 260 χιλ στο κοντερ ειναι αλλη μια απο τις υπερβολες πανω σε αυτο το αμαξι μαζι φυσικα και με την τιμη πωλησης του!!
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/IMG_1312_zpsfa8e12c7.jpg
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/IMG_1313_zpsb43b0878.jpg
Ο κινητηρας του ειναι αθορυβος και ακομα και με ανοικτα τα παραθυρα θορυβος απο μηχανη ή λαστιχα δεν μας ενοχλησε, στο γκαζι του ο jordan απο το turbo κινητηρα του και την τρελλη ροπη του Χ, εμελλε να γνωρισει την νωχελικη γλυκα και την αβασταχτη αργη αποκριση του ηλεκτρογκαζου:hystericalbs1:
Το τιμονι του εμοιαζε ποιο πολυ με τιμονι κονσολας ηλεκτρονικου ή τιμονιερας παρα με αυτοκινητου, τωρα θα μου πει κανεις οτι μετα απο τιμονι σε bmw δυσκολα θα αρεσει κατι αλλο!! σιγουρα ετσι ειναι!!
Το start stop system για καποιο λογο και χωρις κλιματισμο ή ραδιο ή οτι αλλο αυυτο δεν δουλευε, δηλαδη στα φαναρια δεν εσβυνε ο κινητηρας αν εβγαζες ταχυτητα.
Με λιγα λογια ενα αυτοκινητο πολης που σε καμια περιπτωση (προσωπικη γνωμη) δεν μπορει να συγκριθει με τον ασσο μιας και τα 116 εχουν απιστευτη για τη κατηγορια τους οδικη συμπεριφορα!!!.
Εχει στυλ και class δεν ξερω βεβαια ποσο απο αυτα ειναι και το ενδοξο παρελθον του που κουβαλαει, και αν ηταν ποιο φθηνο σιγουρα θα παταγε την αγορα στα premium city cars.
Ενα αυτοκινητο που θα μπορουσα ανετα να χρησιμοποιω για καθημερινο, οχι βεβαια κατω απο τις παρουσες οικονομικες καταστασεις!!
Με αυτα και με αυτα φτασαμε στη πατησιων και πλεον εχουμε φτασει σχεδον τα συνορα χαχαχααχωρα να κλεισουμε παραθυρα και να βαλουμε κλιματισμο.
Στροφη στην ιουλιανου και ενας "αλλος" κοσμος αποκαλυπτεται...
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/pathsivn_zps1e3f5aa9.png
συνεχιζεται...
Ετσι η ημερα ιδανικη να κανουμε μια επισκεψη στη Βαρβακειο και αυτο με αμαξι εξυπηρετησης πελατων που θα του κανουμε test drive.
Ραντεβου το πρωι και βουρ να παμε το Χ3d του jordan να βγαλει το φιλι απο αλβανικο χοντα που το καμακωσε και ο Μ προφυλακτηρας εγινε Μουτι...
Ελεγχος σε ταυτοτητες διαβατηρια, πηραμε αζιμουθιο και εναλλακτικους τροπους διαφυγης και ξεκινησαμε.
Το οχημα της περιγραφης μας ειναι ενα mini 1600 του 2011,στο τιμονι ο γνωστος κασκαντερ και ο προορισμος το κεντρο της Αθηνας!!
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/f57fe91b-b7a2-4035-8356-d378775a524a_zpsb98ef881.jpg
Η πρωτη αισθηση που σου δινει το mini ειναι ενος ανετου για τη κατηγορια του αυτοκινητου,αρκει φυσικα να καθεσαι μπροστα.
Ο ενηλικας που θα καθησει πισω θα χρειαστει να δοκιμασει λιγο τα ορια της υπομονης του.Η πρωτη εντυπωση λοιπον ειναι καλυτερη απο οτι σε ενα ασσο τουλαχιστο στα μοντελα πριν το 2010.
Η ορατοτητα ειναι καλυτερη και το ταμπλο με το διαφορετικο σχεδιασμο του , δεν θα σε αφησει αδιαφορο.
τα 260 χιλ στο κοντερ ειναι αλλη μια απο τις υπερβολες πανω σε αυτο το αμαξι μαζι φυσικα και με την τιμη πωλησης του!!
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/IMG_1312_zpsfa8e12c7.jpg
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/IMG_1313_zpsb43b0878.jpg
Ο κινητηρας του ειναι αθορυβος και ακομα και με ανοικτα τα παραθυρα θορυβος απο μηχανη ή λαστιχα δεν μας ενοχλησε, στο γκαζι του ο jordan απο το turbo κινητηρα του και την τρελλη ροπη του Χ, εμελλε να γνωρισει την νωχελικη γλυκα και την αβασταχτη αργη αποκριση του ηλεκτρογκαζου:hystericalbs1:
Το τιμονι του εμοιαζε ποιο πολυ με τιμονι κονσολας ηλεκτρονικου ή τιμονιερας παρα με αυτοκινητου, τωρα θα μου πει κανεις οτι μετα απο τιμονι σε bmw δυσκολα θα αρεσει κατι αλλο!! σιγουρα ετσι ειναι!!
Το start stop system για καποιο λογο και χωρις κλιματισμο ή ραδιο ή οτι αλλο αυυτο δεν δουλευε, δηλαδη στα φαναρια δεν εσβυνε ο κινητηρας αν εβγαζες ταχυτητα.
Με λιγα λογια ενα αυτοκινητο πολης που σε καμια περιπτωση (προσωπικη γνωμη) δεν μπορει να συγκριθει με τον ασσο μιας και τα 116 εχουν απιστευτη για τη κατηγορια τους οδικη συμπεριφορα!!!.
Εχει στυλ και class δεν ξερω βεβαια ποσο απο αυτα ειναι και το ενδοξο παρελθον του που κουβαλαει, και αν ηταν ποιο φθηνο σιγουρα θα παταγε την αγορα στα premium city cars.
Ενα αυτοκινητο που θα μπορουσα ανετα να χρησιμοποιω για καθημερινο, οχι βεβαια κατω απο τις παρουσες οικονομικες καταστασεις!!
Με αυτα και με αυτα φτασαμε στη πατησιων και πλεον εχουμε φτασει σχεδον τα συνορα χαχαχααχωρα να κλεισουμε παραθυρα και να βαλουμε κλιματισμο.
Στροφη στην ιουλιανου και ενας "αλλος" κοσμος αποκαλυπτεται...
https://i1223.photobucket.com/albums/dd504/bmwx/pathsivn_zps1e3f5aa9.png
συνεχιζεται...