Επιστροφή στο Forum : [E46] καιει λαδια N45B16 compact
Γιωργος 250
30-04-13, 13:18
Εχω στην κατοχη μου μια compact e46 n45b16 εδω και ενα χρονο περιπου με 125000 χλμ.σε διαστημα 3000χλμ συμπληρωσα ενα λιτρο λαδι.εχει καποια διαροη στη φλαντζα του καρτερ αλλα ο μαστορας ειπε οτι δεν τα χανει ολα απο εκει.ενας μου ειπε οτι δικαιολογει 500μλ ανα 1000.το αφησε δουλεψε ρελαντι κ πατησε αποτομα γκαζι κ εβγαλε καπνο.μου ειπε τσιμουχακια βαλβιδων.κοστος 700ε..λαδια εχω βαλει 5-30.μπορει να μου΄δωσει τα φωτα του καποιος;;
Σε 3000χιλιόμετρα 1 λίτρο λάδι δεν δικαιολογείται απο αυτό το μοτέρ.Στο Μ54 ίσως δικαιολογείται 1 λίτρο κάθε 6000-7000 χιλιάδες,ανάλογα και την χρήση.
Φλάτζα τάπας κάρτερ άλλαξε που είναι κλασσικό στα Ε46 και ψάξε και για άλλες διαρροές, γιατί ούτε αυτή μπορεί να δικαιολογήσει τοσο πολύ χάσιμο...
giannis_compact
30-04-13, 14:48
Κατ'αρχήν καλωσόρισες φίλε μου, πέρνα και από την κατάλληλη ενότητα να μας συστηθείς. Καλά σου είπε ο μάστοράς σου για τα τσιμουχάκια βαλβίδων, απλά η τιμή είναι κάπως τσιμπημένη, ιδίως για τις μέρες μας.
tasos.kamv
30-04-13, 14:48
Εχω στην κατοχη μου μια compact e46 n45b16 εδω και ενα χρονο περιπου με 125000 χλμ.σε διαστημα 3000χλμ συμπληρωσα ενα λιτρο λαδι.εχει καποια διαροη στη φλαντζα του καρτερ αλλα ο μαστορας ειπε οτι δεν τα χανει ολα απο εκει.ενας μου ειπε οτι δικαιολογει 500μλ ανα 1000.το αφησε δουλεψε ρελαντι κ πατησε αποτομα γκαζι κ εβγαλε καπνο.μου ειπε τσιμουχακια βαλβιδων.κοστος 700ε..λαδια εχω βαλει 5-30.μπορει να μου΄δωσει τα φωτα του καποιος;;
Δυστυχώς συνηθισμένο πρόβλημα στους Ν4x κινητήρες...
Πρέπει να κάνεις αλλαγή στα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
Και 5w-40 λιπαντικό να δοκιμάσεις δεν έχει αποτέλεσμα..
Θα μπορούσες να τα αλλάξεις από "πάνω", χωρίς να κατεβάσεις καπάκι βαλβίδων, αλλά δεν θα κάνεις σωστή δουλειά γιατί θα θέλουν τρίψιμο οι έδρες των βαλβίδων από το κάρβουνο που θα έχουν πιάσει από την κατανάλωση λιπαντικού και θα κάνεις "μισή" δουλειά... 99% κάποιες βαλβίδες δεν θα στεγανοποιούν καλά στις έδρες και σίγουρα όπως το δουλεύεις τώρα θα έχεις απώλεια ισχύος...
Πρόσφατα έκανε αντικατάσταση στα τσιμουχάκια των βαλβίδων ένας φίλος σε Ν42 και του κόστισε πολύ πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που αναφέρεις με πολύ καλό αποτέλεσμα...
Tασο στη bmw δουλευεις????
:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
ghost-rider
30-04-13, 15:58
Τι ειναι τα τσιμουχακια βαλβιδων?
Οι οδηγοι?
Panos 316T
30-04-13, 16:02
Αντωνη μη γελας καθολου,
ο Τασος με αυτα που εχει μαθει απο τα χουνερια ανετα παει Μοναχο , ουτε καν σε εγχωρια αντιπροσωπεια:hystericalbs1:
Γιωργος 250
30-04-13, 20:30
εχω ξενερωσει με το ολο θεμα.Τασο γι τι ποσο μιλας;ελεγα να παω σε 10-40 στιν επομενη αλλαγη.
Γιωργος 250
30-04-13, 20:34
Συγνωμη αλλα ειμαι λιγο ασχετος απο forum.πρωτη φορα μπαινω..οτι λαθη κανω πειτε το.απο ποια ενοτητα να περασω;
giannis_compact
30-04-13, 20:35
εχω ξενερωσει με το ολο θεμα.Τασο γι τι ποσο μιλας;ελεγα να παω σε 10-40 στιν επομενη αλλαγη.
Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
Συγνωμη αλλα ειμαι λιγο ασχετος απο forum.πρωτη φορα μπαινω..οτι λαθη κανω πειτε το.απο ποια ενοτητα να περασω;
https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23
tasos.kamv
30-04-13, 20:38
Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
Τα είπε όλα ο Γιάννης! thumb
Φίλε καλώς όρισες, έχω την εντύπωση ότι στο TIS η BMW συνιστά το longlife-04 σε χώρες με καλής ποιότητας βενζίνη, διαφορετικά προτείνει το -01.Θα το ψάξω το σχετικό SB και το ανεβάζω.
Η αληθεια φιλε μου ειναι οτι πρεπει να αλλαξεις τσιμουχακια αφου πρωτα βεβαια κανεις και εναν ελεγχο συμπιεσεις ...Οσο για αυτο που σου ειπε ο φιλος τασος οντως τα τσιμουχακια αλλαζονται και χωρις να βγαλεις το καπακι βαλβιδων με πολυ μικρο κοστος
Τελικά όντως το longlife-04 είναι για Ευρώπη που υποτίθεται έχει καλής ποιότητας βενζίνη...Τάσο πάντως βλέπω κοινά σημεία με τον δικό σου κινητήρα όσο αφορά διαρροές κλπ.https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fatt achment.php%3Fattachmentid%3D267391%26d%3D12984088 92&ei=mBuAUauZPMrDPIG0gMAH&usg=AFQjCNG9jbT37466pTePXWeX1T1f-MEmqw&bvm=bv.45645796,d.ZWU
giannis_compact
30-04-13, 21:37
Η αληθεια φιλε μου ειναι οτι πρεπει να αλλαξεις τσιμουχακια αφου πρωτα βεβαια κανεις και εναν ελεγχο συμπιεσεις ...Οσο για αυτο που σου ειπε ο φιλος τασος οντως τα τσιμουχακια αλλαζονται και χωρις να βγαλεις το καπακι βαλβιδων με πολυ μικρο κοστος
Με καθόλου καλό αποτέλεσμα, όμως.
Γιωργος 250
30-04-13, 22:23
Θα φτιαξουμε την φλαντζα του καρτερ και θα δω ποσο λαδι θα καψει.απο την μια ζημια στην αλλη παω..δεν ειμαι κ πολυ περηφανος για αυτο που βλεπω να συμβαινει σε τετοια αυτοκινητα..για το καλοκαιρι μου φενετε λεπτο αυτο το λαδι.οταν λες long life ενοεις να τα αφηνουμε πανω απο 10,000χλμ;γιατι παραπανω δεν νομιζω να τα αφησω.
giannis_compact
30-04-13, 22:43
Θα φτιαξουμε την φλαντζα του καρτερ και θα δω ποσο λαδι θα καψει.απο την μια ζημια στην αλλη παω..δεν ειμαι κ πολυ περηφανος για αυτο που βλεπω να συμβαινει σε τετοια αυτοκινητα..για το καλοκαιρι μου φενετε λεπτο αυτο το λαδι.οταν λες long life ενοεις να τα αφηνουμε πανω απο 10,000χλμ;γιατι παραπανω δεν νομιζω να τα αφησω.
Εγώ τα αφήνω για 10.000 χμ, διότι το κυκλοφορώ μόνο σε ταξίδια και δεν το πολυζορίζω. Αλλιώς θα τα άλλαζα ακόμα νωρίτερα. H BMW λέει κάθε 25.000 χμ γιαυτό τα ονομάζει Longlife.
Γιωργος 250
30-04-13, 23:03
τι καταναλωση εχετε;;
m-power_01
01-05-13, 00:25
τι καταναλωση εχετε;;
Χωρις να θέλω να σε αγχωσω στον ίδιο κινητήρα καθε 10.000 χλμ βγάζω όσο ακριβώς λάδι έβαλα. Τώρα αν καίει 50-100 ml στα 10.000 χλμ καταλαβαίνεις ότι δεν μπορω να το μετρησω.
tasos.kamv
01-05-13, 08:15
Θα φτιαξουμε την φλαντζα του καρτερ και θα δω ποσο λαδι θα καψει.απο την μια ζημια στην αλλη παω..δεν ειμαι κ πολυ περηφανος για αυτο που βλεπω να συμβαινει σε τετοια αυτοκινητα..για το καλοκαιρι μου φενετε λεπτο αυτο το λαδι.οταν λες long life ενοεις να τα αφηνουμε πανω απο 10,000χλμ;γιατι παραπανω δεν νομιζω να τα αφησω.
Καλημέρα Γιώργο!
Πραγματικά παρόμοια η συμπεριφορά του κινητήρα σου (Ν45) με τον δικό μου (Ν42)... έχω και γω διαρροή από την φλάντζα του κάρτερ και φυσικά σημαντική κατανάλωση λαδιού από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων....
Εγώ έχω περίπου 200.000km και είναι τα περισσότερα δουλεμένα μέσα στην Αθήνα, στην κίνηση...
Το κακό είναι ότι αν δεν το φτιάξεις / φτιάξουμε, πιστεύω είναι θέμα χρόνου να πάρουμε στα χέρια τους λ και τους καταλύτες...
Θα μου πεις γιατί δεν το φτιάχνω και γω.... από αντίδραση αρνούμαι να μπω στη διαδικασία, όχι τόσο από οικονομικούς λόγους, όσο από εκνευρισμό... :ranting2:
Δυστυχώς η επισκευή είναι μονόδρομος....
Καλημέρα και από μένα, Γιώργο μην σκεφτείς ΠΟΤΕ να ακολουθήσεις τις ΠΟΝΗΡΑΔΕΣ-ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ της BMW αλλά και πολλών άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών για αλλαγή λαδιών καθε 20 ή 25 ή 30 χιλιάδες χλμ, εκτιμώ ότι για μέσα στην πόλη 7500 είναι αρκετά και εκτός τα 10.000 ομοίως.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΡΟΥ ΛΑΔΙΟΥ. Εκτιμώ ότι δεν έχει κατασκευαστεί βενζινοκινητηρας που αντέχει ειδικα από καινουργιος 30000 χλμ χωρις αλλαγη λαδιου ή συμπληρωση.-
Καλημέρα Γιώργο!
Πραγματικά παρόμοια η συμπεριφορά του κινητήρα σου (Ν45) με τον δικό μου (Ν42)... έχω και γω διαρροή από την φλάντζα του κάρτερ και φυσικά σημαντική κατανάλωση λαδιού από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων....
Εγώ έχω περίπου 200.000km και είναι τα περισσότερα δουλεμένα μέσα στην Αθήνα, στην κίνηση...
Το κακό είναι ότι αν δεν το φτιάξεις / φτιάξουμε, πιστεύω είναι θέμα χρόνου να πάρουμε στα χέρια τους λ και τους καταλύτες...
Θα μου πεις γιατί δεν το φτιάχνω και γω.... από αντίδραση αρνούμαι να μπω στη διαδικασία, όχι τόσο από οικονομικούς λόγους, όσο από εκνευρισμό... :ranting2:
Δυστυχώς η επισκευή είναι μονόδρομος....
Τάσο κάποια σχέση πρέπει να υπάρχει με τις εσωτερικές πιέσεις, λειτουργία vvt κλπ πολλά κοινά χαρακτηριστικά βλέπω και είναι άξιο απορίας..
tasos.kamv
01-05-13, 10:25
Τάσο κάποια σχέση πρέπει να υπάρχει με τις εσωτερικές πιέσεις, λειτουργία vvt κλπ πολλά κοινά χαρακτηριστικά βλέπω και είναι άξιο απορίας..
Johny δίκαιο έχεις, απλά του Γιώργου είναι Ν45 ο κινητήρας, χωρίς το "περιβόητο" μοτεράκι του vvt...
Όντως είναι περίεργο που παρουσιάζουν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα...
Εχω στην κατοχη μου μια compact e46 n45b16 εδω και ενα χρονο περιπου με 125000 χλμ.σε διαστημα 3000χλμ συμπληρωσα ενα λιτρο λαδι.εχει καποια διαροη στη φλαντζα του καρτερ αλλα ο μαστορας ειπε οτι δεν τα χανει ολα απο εκει.ενας μου ειπε οτι δικαιολογει 500μλ ανα 1000.το αφησε δουλεψε ρελαντι κ πατησε αποτομα γκαζι κ εβγαλε καπνο.μου ειπε τσιμουχακια βαλβιδων.κοστος 700ε..λαδια εχω βαλει 5-30.μπορει να μου΄δωσει τα φωτα του καποιος;;
Καλημέρα και καλός όρισες ,όπως απαντήσανε και κάποια άλλα παιδία είναι τσιμουχάκια ,ή λυση μονοδρομος ! Πάς και τα φτιάχνεις αλλαγή δηλαδή .Μην σε ποιάσει ο εγωισμος και πεις ! οχι ρε ΄δέν τα φτιάχνω ας και λέει λίγο λαδάκι !( Σαν μερικους μερικούς)!!Τασο φτιαχτω βρε παληκάρι μου ,κόψ το παλοιο κάπνισμα .Προκαταλυτες ,καταλύτης και Λ σίγα σίγα θα του πάρεις στο χέρι και μετά θα θές και αλλαγή τσιμουχάκια και όλα τα υπόλοιπα και μεταχειρισμένα να τα βρείς θα σου πάνε όσο η επισκευή !!
Τώρα το θ.εμα ε.ιναι γιατί ! Θέλουν τσιμουχάκια τόσο νωρίς ( ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ) ?????Αυτο είναι που αναρωτιέμαι εγω !!
Οπότε φίλε μου σιγα σιγα μάζεψε τα λεφτα και 'αλλαξε τα λίαν συντόμως !!thumb :viannen_01::viannen_01:
Γιωργος 250
01-05-13, 10:32
Εγω απορω γιατι τα χλμ ειναι λιγα για αυτες τις φθορες..απο τις110000??Ελεος..
Εγω απορω γιατι τα χλμ ειναι λιγα για αυτες τις φθορες..απο τις110000??Ελεος..
Τι διαστήματα αλλαγών σε λάδια είχες, φιλτρο λαδιού άλλαζες πάντα?
Καλημέρα και καλός όρισες ,όπως απαντήσανε και κάποια άλλα παιδία είναι τσιμουχάκια ,ή λυση μονοδρομος ! Πάς και τα φτιάχνεις αλλαγή δηλαδή .Μην σε ποιάσει ο εγωισμος και πεις ! οχι ρε ΄δέν τα φτιάχνω ας και λέει λίγο λαδάκι !( Σαν μερικους μερικούς)!!Τασο φτιαχτω βρε παληκάρι μου ,κόψ το παλοιο κάπνισμα .Προκαταλυτες ,καταλύτης και Λ σίγα σίγα θα του πάρεις στο χέρι και μετά θα θές και αλλαγή τσιμουχάκια και όλα τα υπόλοιπα και μεταχειρισμένα να τα βρείς θα σου πάνε όσο η επισκευή !!
Τώρα το θ.εμα ε.ιναι γιατί ! Θέλουν τσιμουχάκια τόσο νωρίς ( ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ) ?????Αυτο είναι που αναρωτιέμαι εγω !!
Οπότε φίλε μου σιγα σιγα μάζεψε τα λεφτα και 'αλλαξε τα λίαν συντόμως !!thumb :viannen_01::viannen_01:
Καλημέρα Γιώργη μάστορα!!!
Γιωργος 250
01-05-13, 11:18
Παιδια ενα χρονο το εχω οποτε δεν μπορω να ξερω για τον προηγουμενο..τα τσιμουχακια απο μεγαλα διαστηματα αλλαγης λαδιου οφειλεται η φθορα.??
Επειδη λες οτι το εχεις ενα χρονο κ δεν ξερεις για το προηγουμενο ειναι πολυ πιθανο
το αυτοκινητο σου να εχει γυρισμενα χιλιομετρα κ εσυ να νομιζεις οτι εχει 110 ενω εχει 200 χιλιαδες..μια υποψια εχω εκτος αν ειναι καρατσεκαρισμενο οτι εχει τοσα thumb
Εγω απορω γιατι τα χλμ ειναι λιγα για αυτες τις φθορες..απο τις110000??Ελεος..
Αυτό αναρωτιέμαι και εγώ και άλλος κόσμος γιατί !!!!!! Και είδικά στο δικός σου που δέν είνια valvetronic.Eίχα την εντύπωση ότι το παθαίνουν αυτο τα valvetronic αλλά ......με τη έχει να κάνει αυτή η ζημειά δέν ξέρω ,μου είχε πει ένας μηχανικός ότι αυτός το μετράει με την χρονολογία ,αλλά απορίπτεται (ξερενονται τα τσιμουχάκια ) ! Ισως να παίζει ρόλο η χρύση ,δηλαδή πρωινα ξεκινήματα οδηγική συμπεριφορά με λίγα λόγια και η συχνοτητα αλλαγής λαδιών φίλτρο λαδιου ,αν κάποιος γνωρίζει κάτι , ας ακουσουμε γνώμες και απόψεις ..thumb
tasos.kamv
01-05-13, 11:33
Παιδια ενα χρονο το εχω οποτε δεν μπορω να ξερω για τον προηγουμενο..τα τσιμουχακια απο μεγαλα διαστηματα αλλαγης λαδιου οφειλεται η φθορα.??
Δεν μπορώ να σου πω 100%...
Σίγουρα η καθυστερημένη αλλαγή λιπαντικών δυσχεραίνει την κατάσταση, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι η μόνη αιτία...
Δεν μπορεί τόσος κόσμος με κινητήρες σειράς Ν4x να πάσχει από τσιμουχάκια βαλβίδων και όλοι οι κάτοχοι τους να μην αλλάζουν τακτικά τα λάδια και να είναι οι μόνοι "υπεύθυνοι" της δυσλειτουργίας αυτής...
Και η "μαμά εταιρεία" (bmw) νομίζω έχει ένα ποσοστό ευθύνης...
Άλλωστε την οδηγία longlife δεν την ανακαλύψαμε μόνοι μας, η εταιρεία την θέσπισε και σου έλεγε για τη συχνότητα της αλλαγή λαδιών...
Και εγώ από όταν το πήρα το αμάξι max κάθε 10.000km άλλαζα τα λάδια, αλλά απ'ότι φάνηκε δεν είχε αποτέλεσμα...
Τα τελευταία 15.000km είμαι με ένα μπιτόνι στο πορτ μπαγκάζ και φυσικά μόνο συμπληρώνω... :ranting2:
Δυστυχώς, καλώς ή κακώς το χέρι πρέπει να μπει στην τσέπη..
Γιωργος 250
01-05-13, 11:45
Εχω βρει την προηγουμενη κατοχο κ μου ειχε πει οτι οντως τοσα ειναι τα χλμ
Δεν μπορώ να σου πω 100%...
Σίγουρα η καθυστερημένη αλλαγή λιπαντικών δυσχεραίνει την κατάσταση, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι δεν είναι η μόνη αιτία...
Δεν μπορεί τόσος κόσμος με κινητήρες σειράς Ν4x να πάσχει από τσιμουχάκια βαλβίδων και όλοι οι κάτοχοι τους να μην αλλάζουν τακτικά τα λάδια και να είναι οι μόνοι "υπεύθυνοι" της δυσλειτουργίας αυτής...
Και η "μαμά εταιρεία" (bmw) νομίζω έχει ένα ποσοστό ευθύνης...
Άλλωστε την οδηγία longlife δεν την ανακαλύψαμε μόνοι μας, η εταιρεία την θέσπισε και σου έλεγε για τη συχνότητα της αλλαγή λαδιών...
Και εγώ από όταν το πήρα το αμάξι max κάθε 10.000km άλλαζα τα λάδια, αλλά απ'ότι φάνηκε δεν είχε αποτέλεσμα...
Τα τελευταία 15.000km είμαι με ένα μπιτόνι στο πορτ μπαγκάζ και φυσικά μόνο συμπληρώνω... :ranting2:
Δυστυχώς, καλώς ή κακώς το χέρι πρέπει να μπει στην τσέπη..
Η BMW γερμανίας Ναι !!καθε 25000 χλμ ,Εδω η δικιά μας BMW ΕΛΛΑΔΑ τη θα πρέπει να υποστιρίζουν η να μας πουν !! κάθε 25000 με 30000 που άκουσα για τα ποιο καινούργια ???? Ε μήπως έχουμε ξεφυγει τελείως ??????
Γιωργος 250
01-05-13, 13:17
Οχι γιατι βρηκα αυτον που το ειχε κ μου ειπε οτι ηταν τοσα τα χλμ.τα χλμ ειναι αυτα..
Οχι γιατι βρηκα αυτον που το ειχε κ μου ειπε οτι ηταν τοσα τα χλμ.τα χλμ ειναι αυτα..
Ας το δουμε διαφορετικά το θέμα...Βιβλίο σερβις έχει τι γράφει?Από 'κει και πέρα ο κάθε πελάτης ειναι θεωρητικά υποχρεωμένος να αλλάζει λάδια (oilservice) καθε 25-30000 χλμ αναλογα το μοντέλο. Ομως άμα το πας καρβουνιασμένο σε αυτά τα χιλιόμετρα ΟΛΕΣ οι μάρκες σου λένε είναι υποχρέωση σου σαν οδηγός να ελέγχεις την στάθμη του λαδιού... Ξανα λέω ότι από περιστατικά τέτοια σε άλλες μάρκες το θέμα αλλαγής λαδιών είναι ένα διαφημιστικό τρικ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 30000 χλμ.Το άλλο ζητούμενο είναι η αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορει να αλλάζεις νωρίτερα λάδι πχ ανα 8000 χλμ αλλα με ίδιο φιλτρο ρισκάρεις πολλά μιάς και ο σχεδιασμός των φίλτρων των Ν4Χ κινητηρων αυξάνει το ρίσκο σε περίπτωση φθοράς του ίδιου του φίλτρου τα κομμάτια του να καταλήξουν στην τρόμπα λαδιου κλπ. και μετά χαιρετήσματα...
Και εγω κυριοι στην μπεμπα καθε 7000αντε 7.500 χιλ αλλαζα τα λαδια και τη καταλαβα ξαφνικα το εργαλειο αρχιζε να καιει λαδια Ε46 Ν 42 ενα λιτρο ηθελα καθε χιλια χιλιομετρα.Και καποια μαστορια που κρατανε και μαγαζια δεν ξερουν τη λενε και τι ζητανε μεχρι και οτι εφταιγε η διακλωνικη βαλβιδα μου ειπανε που την αλλαξα χωρις να λυθει το προβλημα. Χωρις να θελω να σας κουρασω η περισσοτεροι ξερετε τι μου λεγανε τα αλλαζουμε και βλεπουμε φιλε τελος με την βοηθεια του φιλου Γιωργου Ε 46 1800 και του αγαπητου Τασου γνωρισα ενα μαστορα <που ασχοληθηκε με το προβλημα μου χωρις να πει τα αλλαζουμε και βλεπουμε ???Η επισκευη ειναι μονοδρομος γιωργο αλλιως σε λιγο καιρο θα εχεις αλλα προβληματα
Και εγω κυριοι στην μπεμπα καθε 7000αντε 7.500 χιλ αλλαζα τα λαδια και τη καταλαβα ξαφνικα το εργαλειο αρχιζε να καιει λαδια Ε46 Ν 42 ενα λιτρο ηθελα καθε χιλια χιλιομετρα.Και καποια μαστορια που κρατανε και μαγαζια δεν ξερουν τη λενε και τι ζητανε μεχρι και οτι εφταιγε η διακλωνικη βαλβιδα μου ειπανε που την αλλαξα χωρις να λυθει το προβλημα. Χωρις να θελω να σας κουρασω η περισσοτεροι ξερετε τι μου λεγανε τα αλλαζουμε και βλεπουμε φιλε τελος με την βοηθεια του φιλου Γιωργου Ε 46 1800 και του αγαπητου Τασου γνωρισα ενα μαστορα <που ασχοληθηκε με το προβλημα μου χωρις να πει τα αλλαζουμε και βλεπουμε ???Η επισκευη ειναι μονοδρομος γιωργο αλλιως σε λιγο καιρο θα εχεις αλλα προβληματα
Νεκτάριε το έχεις πάρει καινούργιο το 46αρι σου??
Οχι καλε μου φιλε εισαγωγη το 2006 και μεχρι το 2011 δεν εκαιγα λαδι
Αυτό είναι το θέμα ότι αφενως κανένας μας δεν ξέρει τι έχει περάσει πριν και αφετέρου όλοι ψαχνόμαστε στο τι κάνουμε από την ώρα που το πήραμε στα χέρια μας...
Ας το δουμε διαφορετικά το θέμα...Βιβλίο σερβις έχει τι γράφει?Από 'κει και πέρα ο κάθε πελάτης ειναι θεωρητικά υποχρεωμένος να αλλάζει λάδια (oilservice) καθε 25-30000 χλμ αναλογα το μοντέλο. Ομως άμα το πας καρβουνιασμένο σε αυτά τα χιλιόμετρα ΟΛΕΣ οι μάρκες σου λένε είναι υποχρέωση σου σαν οδηγός να ελέγχεις την στάθμη του λαδιού... Ξανα λέω ότι από περιστατικά τέτοια σε άλλες μάρκες το θέμα αλλαγής λαδιών είναι ένα διαφημιστικό τρικ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΛΑΔΙΟΥ 30000 χλμ.Το άλλο ζητούμενο είναι η αλλαγή φίλτρου λαδιού μπορει να αλλάζεις νωρίτερα λάδι πχ ανα 8000 χλμ αλλα με ίδιο φιλτρο ρισκάρεις πολλά μιάς και ο σχεδιασμός των φίλτρων των Ν4Χ κινητηρων αυξάνει το ρίσκο σε περίπτωση φθοράς του ίδιου του φίλτρου τα κομμάτια του να καταλήξουν στην τρόμπα λαδιου κλπ. και μετά χαιρετήσματα...
Αφιερωμένο εξαιρετικά στα longlife και τα 25.000
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=1061&d=1265666950
απο παλιότερο thread εδώ στο φόρουμ... https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1260 (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1260) thumb
Αφιερωμένο εξαιρετικά στα longlife και τα 25.000
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=1061&d=1265666950
απο παλιότερο thread εδώ στο φόρουμ... https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1260 (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1260) thumb
Έτσι μπράβο να βλέπουμε και φωτό για να καταλαβαίνουμε ότι τα longlife γινονται καραμέλα γάλακτος με τόσα χλμ...Μετά το παίρνει ο επόμενως και τρέχει...Όταν ήμουν πιτσιρικάς θυμάμαι οι εταιρίες λιπαντικών γράφανε στα διαφημιστικά τους σε εκθέσεις κλπ "αυτό το λάδι για 5000 χλμ το άλλο για 8000 κλπ" μετα ξεκίνησαν τα 30000 χλμ οι αυτοκινητοβιομηχανίες από μόνες τους.
Γιωργος 250
01-05-13, 19:10
πιστευω οτι ειναι αστοχια υλικου οπως κ σε πολλα μερη του αυτοκινητου πραγμα απαραδεκτο για το ονομα του αυτοκινητου..
Γιωργος 250
01-05-13, 19:58
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3290&page=2
επισης διαβασα και αυτο..παιζει ρολο να ειναι μπουκομενο;;δεν το κυνηγαω και πολυ..
Γιωργος 250
01-05-13, 21:41
[QUOTE=giannis_compact;395047]Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
πιστευω οτι το 5-30γινετε νερο ειδικα το καλοκαιρι..οσο για το long life ειναι υποτιθεται για 25000.δεν πιστευω οτι προσφερει κατι παραπανω σαν λαδι απο τα αλλα συνθετικα λαδια κ εφοσον δεν προκειται να τα αφησω τοσο..αλλοι λενε να μην μπαινουν συνθετικα σε αυτοκινητο που τσιμπαει.για αυτο θελω να δοκιμασω τα ημι 10/40 .
giannis_compact
01-05-13, 21:55
[QUOTE=giannis_compact;395047]Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
πιστευω οτι το 5-30γινετε νερο ειδικα το καλοκαιρι..οσο για το long life ειναι υποτιθεται για 25000.δεν πιστευω οτι προσφερει κατι παραπανω σαν λαδι απο τα αλλα συνθετικα λαδια κ εφοσον δεν προκειται να τα αφησω τοσο..αλλοι λενε να μην μπαινουν συνθετικα σε αυτοκινητο που τσιμπαει.για αυτο θελω να δοκιμασω τα ημι 10/40 .
Εγω σου ειπα οτι ειναι λαθος, οπως επισης ειναι λαθος τα 25κ χιλιομετρα. Με το 10-40 μονο μεγαλυτερο κακο θα κανεις. Επιλογη σου ειναι, ομως, οπως θελεις πραττεις.
Εγω δηλαδη που βαζω 5-30 χειμωνα-καλοκαιρι και εχω τα τριπλασια +++ χιλιομετρα γιατι δεν εχω κανενα θεμα και οσο βαζω τοσο βγαζω ρε Τζορτζ;
tasos.kamv
01-05-13, 22:03
[QUOTE=Γιωργος 250;395533]
Εγω σου ειπα οτι ειναι λαθος, οπως επισης ειναι λαθος τα 25κ χιλιομετρα. Με το 10-40 μονο μεγαλυτερο κακο θα κανεις. Επιλογη σου ειναι, ομως, οπως θελεις πραττεις.
Εγω δηλαδη που βαζω 5-30 χειμωνα-καλοκαιρι και εχω τα τριπλασια +++ χιλιομετρα γιατι δεν εχω κανενα θεμα και οσο βαζω τοσο βγαζω ρε Τζορτζ;
Σωστότατος ο Γιάννης!
Φίλε Γιώργο και γω δεν το δέχομαι που καίει λάδια, αλλά αν το μοτέρ δουλεύει σωστά, ας έχει και χιλιόμετρα, δεν καίει σταγόνα (όπως του Γιάννη)!!
Απ την άλλη πάλι, αν είσαι (και είμαι) από τους άτυχους και καίει λάδι το μοτέρ από εσωτερική φθορά, τότε ότι και να βάλεις πάλι θα το καίει...
Μην δοκιμάσεις 10w-40....
Τα προβλήματα πρέπει να λύνονται από τη "γεννεσιουργή αιτία" και όχι με ημίμετρα, όπως πιο "χοντρό" λιπαντικό...
GEORGE BMW 316ci
01-05-13, 22:11
Καλησπερα σε ολους εγω αλλαζω καθε 5000 χιλ. αλλα το φιλτρο το αλλαζω καθε δευτερη φορα υπαρχει προβλημα ε46 2001 εχω?
Γιωργος 250
01-05-13, 22:15
φιλε Γιαννη τι εννοεις μεγαλυτερο κακο;;
Γιωργος 250
01-05-13, 22:17
Καλησπερα σε ολους εγω αλλαζω καθε 5000 χιλ. αλλα το φιλτρο το αλλαζω καθε δευτερη φορα υπαρχει προβλημα ε46 2001 εχω?
καλησπερα Γιωργο..γιατι τα αλλαζεις καθε δευτερη;10 ευρω κοστιζει
GEORGE BMW 316ci
01-05-13, 22:24
Το ξερω 2 φορες εχω αλλαξει λαδια απλα νομιζω οτι δεν μου τα αλλαξανε , και εγω μεταχειρισμενο το εχω παρει αλλα εμενα με εχουν φαει οι αισθητηρες αλλη μεγαλη ιστορια για ε46 .
Γιωργος 250
01-05-13, 22:28
ποσα χλμ εχεις ;
[QUOTE=giannis_compact;395047]Άν βάλεις 10w40 τότε είναι που θα το καταστρέψεις τελείως. Το σωστό είναι το 5w30 για την Ελλάδα, η BMW προτείνει και 0w30, 0w40 για αυτούς τους κινητήρες αλλά δεν κάνουνε για το ελληνικό κλίμα. Κάνε τα τσιμουχάκια των βαλβίδων με το σωστό τρόπο (γύρω στα 500 ευρώ είναι μια λογική τιμή) και βάζε 5w30 και μόνο. Αυτό βάζω εδώ και 255.000 χιλιόμετρα και κάθε 10.000 που αλλάζω λάδια δεν καίει καθόλου λάδι.
Για τον κινητήρα σου πρέπει να βάζεις μόνο λάδι longlife04, κάτι που το 10w40 δεν είναι.
πιστευω οτι το 5-30γινετε νερο ειδικα το καλοκαιρι..οσο για το long life ειναι υποτιθεται για 25000.δεν πιστευω οτι προσφερει κατι παραπανω σαν λαδι απο τα αλλα συνθετικα λαδια κ εφοσον δεν προκειται να τα αφησω τοσο..αλλοι λενε να μην μπαινουν συνθετικα σε αυτοκινητο που τσιμπαει.για αυτο θελω να δοκιμασω τα ημι 10/40 .
Ακουσε και τά άλλα παιδια ! Μήν βάλεις 10/40 θα κάνεις μεγαλύτερη ζημιά εάν θέλεις να βάλεις ποιο χονδρο θα βάλεις 5- 40 .Λοιπόν για να σου εξηγήσω καλήτερα ο αριθμός 0 η 5 ορίζει την πυκνότητα του λαδιού όταν ειναι κρυα ,το 0 το βάζουνε σε ποιο κρυες περιοχές για να ανεβαίνει το λάδι ποιο γρήγορα επάνω δηλαδη να λυπαίνεται ο κινητήρας ποιο γρήγορα ,για αυτό και στο εξωτερικό βόρειες χώρες βάζουνε 0-30 ή 0-40 .Εδώ Ελλάδα είμαστε στο 5-30 ή 5-40.Τώρα το άλλο νουμερο το 30 ή 40 ή 50 καθορίζει την πυκνότητα του λαδιού σε ποιό υψηλές θερμοκρασίες όταν ζεσταθούνε τα λάδια .
Εάν κάπου είμαι λάθος ή κάτι δέν διευκρινίζω σωστα να με διορθώσεται ,παληκάρια μου ειπιαμε κια την μπυρίτσα μας σημερα έ έέε΄!:thumbsup:
Μήν βάλεις λοιπόν 10-30 ή 10-40 βάλε 5-40 ...Βέβαια ότι θέλεις κάνε ..:original:
Καλησπερα σε ολους εγω αλλαζω καθε 5000 χιλ. αλλα το φιλτρο το αλλαζω καθε δευτερη φορα υπαρχει προβλημα ε46 2001 εχω?
Μιά χαρά είσαι ..Μήν αγχώνεσαι ....:thumbsup:
GEORGE BMW 316ci
01-05-13, 23:06
Μιά χαρά είσαι ..Μήν αγχώνεσαι ....:thumbsup:
Μακαρι :original: .Εχω 116.000 χιλιομετρα
Το δικο μου Ε46 το πήρα με 206.000χλμ φορά έχει 209.000χλμ και το καρτέλακι της castrol στη μηχανή γράφει 187.000χλμ πρέπει να ανησυχώ?
BabisStinson
02-05-13, 07:22
Το δικο μου Ε46 το πήρα με 206.000χλμ φορά έχει 209.000χλμ και το καρτέλακι της castrol στη μηχανή γράφει 187.000χλμ πρέπει να ανησυχώ?
Στο βιβλιαράκι των service αναφέρει μήπως κάποια νεότερη αλλαγή λαδιών, πέραν από αυτή που γράφει στο καρτελάκι της μηχανής?
Αλλιώς πήγαινε άμεσα να κάνεις μία, έπιασες τα 20.000 χλμ.
Στο θέμα μας, είναι κρίμα πραγματικά να βγάζουν τέτοια προβλήματα κινητήρες BMW. Και δεν κοστίζει και λίγο η επισκευή, 500-600 ευρώ απ' ότι διαβάζω. :shok:
Εμένα προς το παρόν ο Ν40Β16 δεν καίει ούτε σταγόνα,όσο βάζω τόσο βγάζω. Αλλαγές λαδιών κάνω κάθε 7-8 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Είμαι στα 118.000 χλμ αισίως.
Στο βιβλιαράκι των service αναφέρει μήπως κάποια νεότερη αλλαγή λαδιών, πέραν από αυτή που γράφει στο καρτελάκι της μηχανής?
Αλλιώς πήγαινε άμεσα να κάνεις μία, έπιασες τα 20.000 χλμ.
Στο θέμα μας, είναι κρίμα πραγματικά να βγάζουν τέτοια προβλήματα κινητήρες BMW. Και δεν κοστίζει και λίγο η επισκευή, 500-600 ευρώ απ' ότι διαβάζω. :shok:
Εμένα προς το παρόν ο Ν40Β16 δεν καίει ούτε σταγόνα,όσο βάζω τόσο βγάζω. Αλλαγές λαδιών κάνω κάθε 7-8 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Είμαι στα 118.000 χλμ αισίως.
Όντως είναι λυπηρό ! Αλλά να σκεφτουμαι και κάτι ,είναι αυτοκίνητα τα ποιο πολλά που έχουν βγάλει προβλήματα είναι απο δέυτερο και τρίτο χέρι ,αυτα τα αμάξια καταπονούνται πολύ στο σταμάτα ξεκίνα .Επισης τα τελευταία χρόνια πουλησε πάρα μα πάρα πολύ οπότε θα ακούμε και πολλά με προβλήματα...Κακά τα ψέματα δέν είναι τα παλοιά e30 e36 ,πολύ μεγαλήτερη τεχνολογία ,αυτό θα καταλαβαίνεται και εσείς οι ίδιοι ,δηλαδή ε46 2002 Ν42Β18Α και έχει κατανάλωσει 6,5 στα 100χλμ με ταχύτητα απο 100 εώς 120 χλμ ποιο αθτοκίνητο δεκαετίας +++ έχει τέτοια κατανάλωσει !!!!Μπορέι και ποιο κάτω απο αυτή την κατανάλωσει ,σκεφτήται να είχανε και 6άρι σασμάν πόσο θα κατέβαινε !!!!!:thumbsdown:Αυτό είναι για μένα το μεγάλο λάθος της !!!!
Γιωργος 250
02-05-13, 08:43
Οντως το βημα που εχει ειναι κοντο ιδιεταιρα στην εθνικη..αυτο το βημα εχει ο αδερφος μου σε 1400 astrsa g.δεν σημαινει οτι θα ειχε λιγοτερη καταναλωση αλλα θα πηγαινε ξεκουραστα..εχω δει σε μερικα.
get_topless
04-05-13, 23:15
Οι Ν4Χ έχουν υδραυλικές βαλβίδες και το 10w40 ημισυνθετικό δεν "χωράει" καλα στα σωληνάκια για να ανέβει στις βαλβίδες όταν το λιπαντικό έχει τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος μία κρύα νύχτα του χειμώνα (0-5 βαθμούς καλσιου). Είναι πολύ χοντρό για τέτοιο κρύο. Γι αυτο στη Γερμανία βάζουν 0W-XX. Εκεί με το κρύο τους ακόμα και το 5άρι είναι χοντρό. Όταν όμως ζεσταθεί το λάδι (ή το καλοκάιρι), το 10αρι είναι οκ! Μπορεί να μην έχεις απώλειες λαδιού με το 10αρι αλλα τον χειμώνα, μέχρι να ζεστάθεί το λάδι και να ρευστοποιηθεί θα νιώθεις τον κινητήρα σου να ρετάρει και θα τον ακούς να δουλεύει κάπως σκληρά. Και ανεβασμένη καταναλωση φυσικα. Τα λεω εκ πείρας ως παθών. Αν είχες Ε36 ή τα πρωτης γενιάς 46αρια με τον παλίο κινητηρα δεν θα είχες προβλημα! Κατ εμε το καλυτερο λαδι για Ελλαδα είναι το 10w40 για αυτοκινητα παλιάς τεχνολογίας και 5w40 για νεότερα με υδραυλικές βαλβίδες. Και ρευστότητα (5w) και αντοχή στις υψηλές θερμοκρασίες (w40) για τα ζεστά καλοκαίρια της Ελλαδας.
Καλημέρα σε όλη την παρέα, έχω τον κινητήρα Ν42Β18Α και μου μύριζε και εμένα καμένο λάδι συν ότι η κατανάλωση λαδιού είναι περίπου 1 λίτρο στα 3000 χλμ .Μετά από πλύσιμο τής μηχανής είδα ότι η διαρροή προέρχεται από το μπροστινό μέρος της μηχανής ψηλά όπου έχει δύο βαλβίδες (παραθέτω και φωτογραφία).Βέβαια γνωρίζω ότι ο κινητήρας τσιμπάει λαδάκια εξ'ου και η μεγάλη κατανάλωση αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.Η ερώτηση μου είναι πώς λέγονται αυτές οι βαλβίδες, αν έχουν κάποια λαστιχάκια τα οποία αλλάζονται ή θα πρέπει να αλλαχτεί κάποια ολόκληρη;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
https://imageshack.com/a/img922/8798/1YCKM0.jpg (https://imageshack.com/a/img922/8798/1YCKM0.jpg)
Καλησπέρα. Πρώτα δές εαν σου καίει λάδια το μοτέρ. Πιθανών να θές τσιμουχάκια βαλβίδων, και στεγανοποίηση κινητήρα, έχει κάτι orings μπροστά. Τσέκαρε και στην πίσω μερία του κινητήρα στην αντλία κενού. ίσως απο εκεί να χάνει λάδι και να πέφτει πάνω στην εξαγωγή και να μυρίζει λάδι. Δές και την φλάτζα του κάρτερ. Κάνε για αρχή ένα καλό πλύσιμο του κινητήρα και έπειτα βλέπεις.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.