PDA

Επιστροφή στο Forum : Mitsubishi evo ix vs Bmw m3 46



Gregor_Marga
19-04-13, 19:23
Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...

vagmag
19-04-13, 19:32
Καθενα εχει τη χαρη του.

ΤΟ evo ειναι πιο γρηγορο απο σημειο σε σημειο, ειδικα οταν μιλαμε για ελληνικη ασφαλτο.

To Μ3 μπορει να ειναι πιο διασκεδαστικο ακομα και με λιγα χιλιομετρα!

Σε καλη ασφαλτο (πιστα...) μπορει να ειναι πιο κοντα.

Ποιοτητα υπερ του Μ3.

Επιδοσεις παραπλησιες μεν, αλλα το evo, με πολυ λιγα χρηματα ανεβαζει πολλα αλογα.

Καταναλωση..... μαλλον υπερ του Μ3... χαλαρα...

Thomelef
19-04-13, 19:40
δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης μεταξύ των δύο...άλλο πράμα το ένα, άλλο πράμα το άλλο.

ποιοτικά τα υλικά τους είναι στο ένα άκρο το ένα, στο άλλο άκρο το άλλο.

το ένα είναι πισωκίνητο, το άλλο είναι τετρακίνητο.

το ένα είναι ατμο, το άλλο είναι τούρμπο.

το ένα είναι κουπέ, το άλλο είναι τετράθυρο.

η εμφανιση είναι αντικειμενικό κρητήριο, αν και προσωπικά το εβο μου αρέσει σαν αμάξι. αλήτικο, φωνάζει κραυγαλέα σαν το αμάξι του κ@υλι@ρη οδηγού. το Μ3 με την πρισμένη κωλάρα επίσεις σε παραπέμπει σε κάτι άγριο, αλλά είναι πιο κυριλέ σε σχέση με το εβο και το μπαμ που κάνει στα μάτια του κόσμου.

το μόνο κοινό που έχουν, είναι το γκάζι και τπτ άλλο.

Gregor_Marga
19-04-13, 19:40
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?

Thomelef
19-04-13, 19:46
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?

έλεος ρε μαν...

η τιμές στο καρ καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα αμάξι έναντι κάποιου άλλου?

δλδ και τα Μ5 που κάποιοι τα σουτάρουν στα 25 σημαίνει ότι είναι ισάξια με τα έβο και τα σουμπαρού???

S8N
19-04-13, 19:49
Πριν από 10 χρόνια θα διάλεγα Μ3. Πριν από 5 χρόνια θα διάλεγα Evo IX. Σήμερα θα διάλεγα Volvo V40 1.6 Diesel.

Vasilis M3
19-04-13, 19:51
Όπως είπαν και οι απο πάνω δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 αμάξια...

Δεν ξέρω τι και πως...μαμά φαίνονται και τα 2..στο 5:40 και μετά πάντως έπεσε πολύ πουλί...:whistle:


https://www.youtube.com/watch?v=f65o2oe-_aw"]https://www.youtube.com/watch?v=f65o2oe-_aw

Gregor_Marga
19-04-13, 19:51
έλεος ρε μαν...

η τιμές στο καρ καθορίζουν το πόσο καλό είναι ένα αμάξι έναντι κάποιου άλλου?

δλδ και τα Μ5 που κάποιοι τα σουτάρουν στα 25 σημαίνει ότι είναι ισάξια με τα έβο και τα σουμπαρού???

μαν αν το καταλαβες στην προηγουμενη απαντηση μιλησα και για θεματα αξιοπιστιας και δεν παρουσιασια τις τιμες του καθε αυτοκινητου

vagmag
19-04-13, 19:54
Και τα δυο εεχουν τα θεματα τους...

Και στις δυο περιπτωσεις κοστιζουν αρκετα οι ζημιες....

Τα evo δεν εισηχθησαν στην ελληνικη αγορα επισημα μεχρι το evo 8.... οποτε και ειναι πιο νεα μοντελα τα περισσοτερα....

vagmag
19-04-13, 19:55
γενικοτερα αλλη αισθηση...

σπορ και τα δυο αλλα με διαφορετικο τροπο !!!

Gregor_Marga
19-04-13, 19:57
Όπως είπαν και οι απο πάνω δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 αμάξια...

Δεν ξέρω τι και πως...μαμά φαίνονται και τα 2..στο 5:40 και μετά πάντως έπεσε πολύ πουλί...:whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=f65o2oe-_aw

Πιλοταρχης ο τυπας..Αλλα αυτα μια φορα και εναν καιρο..:Ρ

Thomelef
19-04-13, 20:04
μαν αν το καταλαβες στην προηγουμενη απαντηση μιλησα και για θεματα αξιοπιστιας και δεν παρουσιασια τις τιμες του καθε αυτοκινητου

το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.

2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?

αυτά που ρωτάς δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

ο λόγος που τα Μ3 πωλιούνται εκεί που πωλιούνται, είναι επειδή καθιερώθηκε προ τριετίας ένα πλαφόν στην τιμή του αυτοκινήτου, κυρίως απο αυτούς που τα είχαν χωρίς να μπορούν να τα έχουν.

στο πρώτο μπαμ και για να γλυτώσουν, βγήκαν και σούταραν τα αυτοκίνητα και έμειναν οι τιμές.

ο λόγος που ένας ιδιοκτήτης έβο πουλάει στα 20κ, είναι μόνο και μόνο επειδή πουλάει δίλιτρο αυτοκίνητο. κανένας άλλος.

ένα Μ346 ήταν είναι και θα είναι ανώτερο αυτοκίνητο απο το έβο, ακόμα και απο το 10άρι που είναι αρκετά χρόνια πιο καινούριο.

για να καταλάβεις, όπως φαντάζει το 10αρι έβο μπροστά σε ένα Μ3 92άρι, έτσι είναι και το 9άρι μπροστά στο 46άρι.

turbodog
19-04-13, 20:11
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?

Οι τιμες διαμορφωνονται βαση προσφορας-ζητησης, χρονια τωρα, σε ολα τα αγαθα. Οταν λοιπον ενα Μ3 στην Ελλαδα εχει επιβαρυνθει με απιστευτους φορους-τελη και υψηλα τεκμηρια σε σχεση με το EVO, τοτε η ζητηση του ειναι σαφως μειωμενη. Ποιος αλλωστε εχει/θελει να πληρωνει αδικα γ@μησιατικα αυτην την εποχη? Ελαχιστοι. Οποτε η μειωμενη ζητηση(ταυτοχρονα με την αυξημενη προσφορα/διαθεσιμοτητα) εχουν διαμορφωσει τιμες πωλησης Μ3 πολυ χαμηλες (οπως και σε αλλα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου)

STREETRACING
19-04-13, 20:12
Και τα δυο εεχουν τα θεματα τους...

Και στις δυο περιπτωσεις κοστιζουν αρκετα οι ζημιες....

Τα evo δεν εισηχθησαν στην ελληνικη αγορα επισημα μεχρι το evo 8.... οποτε και ειναι πιο νεα μοντελα τα περισσοτερα....

Το τελευταίο που λες δεν ισχύει
Το 2003 είχα δώσει στο σφακιανακη προκαταβολή για εβο 7.

EVERGET
19-04-13, 20:12
Eντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, παιδιά...δεν υπάρχει καν σαν δίλημμα. Καθένα έχει τη σχολή του και τους οπαδούς του. Όποιος θέλει tuning potential θα πάρει EVO ασυζητητί, όποιος θέλει πίσω κίνηση και την exotic αίσθηση ενός αβανγκαρτ high revving ατμο μοτέρ θα πάρει Μ3. Και τα δύο είναι εξαιρετικά στο είδος τους, απλά σαν προσωπική άποψη καταθέτω πως το Μ3 είναι αρκετά πιο upper class σαν αμάξι....και λογικό γιατί καινούργιο είχε διπλή τιμή.

Gregor_Marga
19-04-13, 20:15
το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.

2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?

.

Αλλο να παρουν φωτια 2-3 458 που εφυγαν εσφαλμενα απ το εργοστασιο της FERRARI και αλλο σχεδον ολα τα πιεσμενα m3 και evo να παρουσιαζουν αυτα που ειπες

nik200
19-04-13, 20:18
ΤΟ evo ειναι πιο γρηγορο απο σημειο σε σημειο, ειδικα οταν μιλαμε για ελληνικη ασφαλτο.

To Μ3 μπορει να ειναι πιο διασκεδαστικο ακομα και με λιγα χιλιομετρα!

Σε καλη ασφαλτο (πιστα...) μπορει να ειναι πιο κοντα.



θα διαφωνισω καθετα και οριζοντια...

οτι το m3 θελει σαφως μια πολυ καλυτερη αυτοκινητηστικη κουλτουρα και εμπειρια κατι που το 90% των ιδιοκτητων του δεν εχει...συμπεριλαμβανομενων και των δημοσιογραφων....(ας μην μιλησω καλυτερα για αυτους..)..δεν κανει επ ουδενι το αμαξι λιγοτερο στριφτερο...απο το evo...που και αυτο φευγει τρελλα στην ελληνικη ασφαλτο μετα τα 7/10..και θελει και αυτο χερια..αλλα διορθωνει και σαφως πιο ευκολα...

ειναι λιγακι υπερεκτιμημενο το evo....και πραγματι ειναι διαστημικο σε σχεση με ενα νορμαλ αμαξι..το m3 ομως δεν ειναι ενα νορμαλ αμαξι...και αμα δεν το λυπηθεις..θα τρομαξεις απο αυτα που κανει....

Vasilis M3
19-04-13, 20:19
Γιατί τα 458 δεν είναι πιεσμένα?Το 458 που στροφάρει 9άρες και έχει ειδική ισχύ/λίτρο 125hp?

Για όνομα του θεού όλα αυτά είναι αμάξια επιδόσεων...είναι φυσικό τα μοτέρ τους να είναι πιεσμένα σε σχέση με ένα Golf 1.6 fsi π.χ.

vagmag
19-04-13, 20:20
Το τελευταίο που λες δεν ισχύει
Το 2003 είχα δώσει στο σφακιανακη προκαταβολή για εβο 7.

Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...

συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...

https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution

Thomelef
19-04-13, 20:23
πιεσμένα 46άρια δεν υπάρχουν...και αν υπάρχουν είναι πάρα πολύ λίγα, τουλάχιστον στην ελλάδα. είναι γνωστό το πόσο αγγούρι είναι το συγκεκριμένο μοτέρ στην βελτίωση, ενώ πολλά τα παραδείγματα αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους ρίξανε τσουβάλια λεφτά με αποτέλεσμα να τους περνάνε τα μαμά.

τα έβο ακόμα και στοκ, έχουν θέμα με τον δίσκο.

περί αξιοπιστίας σε αμάξια 10ετίας, δεν έχει βάση η κουβέντα. και δεν έχει, γιατί τα μισά και παραπάνω αυτοκίνητα έχουν πολλά ελλειπή στοιχεία στο ιστορικό που εμφανίζουν κατά την πώληση τους.

εργοστασιακά είναι τα θέματα, όπου στο 46άρι το μόνο που υπάρχει πλέον μετά απο τόσα χρόνια, είναι το πάτωμα. είναι σχεδόν απίανο εν έτη 2013 να σπάσει μοτέρ απο 46άρι απο μέταλα.

Gregor_Marga
19-04-13, 20:23
Δεν ειπα οτι δεν ειναι πιεσμενα τα ferrari, ειπα οτι σχεδον ολα τα πιεσμενα evo και m3 εχουν καποια προβληματα

vagmag
19-04-13, 20:24
θα διαφωνισω καθετα και οριζοντια...

οτι το m3 θελει σαφως μια πολυ καλυτερη αυτοκινητηστικη κουλτουρα και εμπειρια κατι που το 90% των ιδιοκτητων του δεν εχει...συμπεριλαμβανομενων και των δημοσιογραφων....(ας μην μιλησω καλυτερα για αυτους..)..δεν κανει επ ουδενι το αμαξι λιγοτερο στριφτερο...απο το evo...που και αυτο φευγει τρελλα στην ελληνικη ασφαλτο μετα τα 7/10..και θελει και αυτο χερια..αλλα διορθωνει και σαφως πιο ευκολα...

ειναι λιγακι υπερεκτιμημενο το evo....και πραγματι ειναι διαστημικο σε σχεση με ενα νορμαλ αμαξι..το m3 ομως δεν ειναι ενα νορμαλ αμαξι...και αμα δεν το λυπηθεις..θα τρομαξεις απο αυτα που κανει....

καλα κανεις και διαφωνεις... αλλα το συστημα τετρακινησης που εχει, σε ελληνικη ασφαλτο αποδιδει πολυ αποτελεσματικοτερα απο το εκπληκτικο μεν μπλοκε της Μ3 που εμπλεκει μονο τους δυο πισω τροχους.

spar@
19-04-13, 20:26
καλα κανεις και διαφωνεις... αλλα το συστημα τετρακινησης που εχει, σε ελληνικη ασφαλτο αποδιδει πολυ αποτελεσματικοτερα απο το εκπληκτικο μεν μπλοκε της Μ3 που εμπλεκει μονο τους δυο πισω τροχους.

το 7αρι ειχε ερθει κανονικοτατα Ελλαδα...
Βαγγελη μην ξεχνας το απιστευτο dsc που εχει το μιτριο....οπου στο αντιστοιχο κουμπαρου 2006 δεν υπαρχει οπως και στο εβο!
επισης αυτο το θεμα εχει συζητηθει 1522 φορες....

STREETRACING
19-04-13, 20:26
Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...

συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...

https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution

Μια χαρα ήταν ένα κίτρινο στην εκθεση στην καβάλας το 2003.
Μετα το ακύρωσα κ πήγα σε S3.

nik200
19-04-13, 20:37
καλα κανεις και διαφωνεις... αλλα το συστημα τετρακινησης που εχει, σε ελληνικη ασφαλτο αποδιδει πολυ αποτελεσματικοτερα απο το εκπληκτικο μεν μπλοκε της Μ3 που εμπλεκει μονο τους δυο πισω τροχους.

σεβομαι την αποψη σου...

αλλα οταν το m3 σου τραβαει σφαλιαρες στα 180 για να τοποθετηθει μονο του..και η πλειονοτητα τρομαζει..και λεει το αμαξι ηταν ετοιμο να φυγει...ενω το αμαξι εχει πολυ ακομα...φταιει η bmw ή το γεγονος οτι δεν ξερουμε να τα οδηγησουμε????

mark e92
19-04-13, 20:40
Από θέμα ποιότητας είναι η μέρα με την νύχτα!
Όσο για ταξίδι ΚΌΛΑΣΗ!!!
Έχει ο αδελφός μου ένα δεν κανεις ταξίδι αν δεν πάρεις υπνωτικο!!!

spar@
19-04-13, 20:46
Από θέμα ποιότητας είναι η μέρα με την νύχτα!
Όσο για ταξίδι ΚΌΛΑΣΗ!!!
Έχει ο αδελφός μου ένα δεν κανεις ταξίδι αν δεν πάρεις υπνωτικο!!!

σοβαρα με εργοστασιακη εξατμιση και αναρτηση το σουμπαρου κανει ταξιδαρα.....
ο καθενας ομως φερνει το αυτοκινητο στα μετρα του.... και στο x5 4.8 αμα βαλεις σωληνα εξατμιση δεν κανεις ταξιδι!

stef
19-04-13, 20:46
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?

Συγκρίνεις ένα αμάξι με τιμές?
Τα Μ3 είναι μοντέλα 2002-2004 , ενώ τα Evo IX μοντέλα 2005-2008
Eπίσης το ένα 3243 κυβικά, το άλλο 2000 κυβικά...
Τα συμπεράσματα βγάλτα μόνος σου λαμβάνοντας υπόψεις σου και την οικονομική κατάσταση των πολιτών αυτής της χώρας πόσο ραγδαία έχει αλλάξει την τελευταία 5ετία...

Christos 330
19-04-13, 20:51
Για εναν χρονο θα ηθελα ενα 9αρι evo για τα υπολοιπα χρονια μου το Μ3 . . .

Εντελως αντικειμενικα δεν θα αντεχα με ενα εβο πανω απο ενα χρονο για τα γουστα μου !!!

Gregor_Marga
19-04-13, 23:14
Συγκρίνεις ένα αμάξι με τιμές?
Τα Μ3 είναι μοντέλα 2002-2004 , ενώ τα Evo IX μοντέλα 2005-2008
Eπίσης το ένα 3243 κυβικά, το άλλο 2000 κυβικά...
Τα συμπεράσματα βγάλτα μόνος σου λαμβάνοντας υπόψεις σου και την οικονομική κατάσταση των πολιτών αυτής της χώρας πόσο ραγδαία έχει αλλάξει την τελευταία 5ετία...

Ειδες καποια συγκριση να εγινε? Ειπα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα αφου το bmw ειναι τοσο καλυτερο(εκτος απ τα οικονομικα)..Επισης το 46αρι εβγαινε απ το 2001-2006 οποτε πανω κατι ιδια ηλικια εχουν..Και τελος το θεμα αυτο δεν το αρχισα συγκρινοντας τιμες...Αν εχεις να πεις κατι ουσιωδες για αυτα τα δυο αμαξια πες το, δεν περιμενα comm για να ακουσω ποσα κυβικα ειναι το καθε αμαξι και να βγαλω μονος μου συμπερσματα

stef
19-04-13, 23:23
Ειδες καποια συγκριση να εγινε? Ειπα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα αφου το bmw ειναι τοσο καλυτερο(εκτος απ τα οικονομικα)..Επισης το 46αρι εβγαινε απ το 2001-2006 οποτε πανω κατι ιδια ηλικια εχουν..Και τελος το θεμα αυτο δεν το αρχισα συγκρινοντας τιμες...Αν εχεις να πεις κατι ουσιωδες για αυτα τα δυο αμαξια πες το, δεν περιμενα comm για να ακουσω ποσα κυβικα ειναι το καθε αμαξι και να βγαλω μονος μου συμπερσματα

Θα μας τρελλάνεις εσύ..
Τον τίτλο του topic ΣΟΥ και το πρώτο σου post το θυμάσαι?
Εαν δεν είναι σύγκριση αυτό που λες και ρωτάς , τότε τι να σου πω...
Απορώ πως είναι ίδια ηλικία το Μ3 που βγήkε το 2001 με το Evo IX που βγήκε το 2006 πραγματικά. Τα περισσότερα Μ3 Ε46 είναι 2001-2003 στην Ελλάδα!
A και το σημαντικότερο: το Evo IX σε πάει, ενώ το Μ3 Ε46 το πας εσύ, αλλιώς τα λάθη δεν τα συγχωρεί...thumb

aristent
19-04-13, 23:25
Γρηγορη,εγω λεω να παρεις ΕVO 9!!!!:thumbsup:
...να 'χουμε να βαζουμε καμμια κοντριτσα μα τα Μ3ακια του φορουμ!!!!:thumbsup:

Το διλημμα ειναι για να κανουμε κουβεντα, ή οντως θετεις ζητημα τι να αγορασεις???

Gregor_Marga
19-04-13, 23:27
Πρωτο ποστ: Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...Δεν βλεπω να μιλαω πουθενα για τιμες

steliosm46
19-04-13, 23:27
Κοιταξε φιλε μου αν κανεις ενα αθροισμα ολων των αποψεων που θα διαβασεις, μεσα σε αυτες ειναι η ουσια που ψαχνεις πιστευω για τα συγκεκριμενα οχηματα.

Και τα 2 αυτα αυτοκινητα ειναι ισχυρα και αξιοπρεπη με αρκετες διαφορες μεταξυ τους οι οποιες αναφερονται και ποιο πανω.

Απο εκει και μετα εσυ διαλεγεις και επιλεγεις τι ακριβως σου ταιριαζει και σε καλυπτει απο ολες τις αποψεις.

Το θεμα αυτοκινητο η αποψη μου ειναι οτι ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο, στο πως ταιριαζει στον καθενα.

Τωρα αν με ρωτησεις αντικειμενικα ποιο ειναι θεωρεις ποιο καλο θα σου πω οτι το Μ3 ειναι ποιο "καλο" διοτι αν το ψαξεις βαθια το αυτοκινητο αυτο κρυβει τεχνολογια-τεχνογνωσια, επιπεδο, οψη, ψυχη!

fanisk
19-04-13, 23:28
Πρωτο ποστ: Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...Δεν βλεπω να μιλαω πουθενα για τιμες

Αν μπορεις να το καλυψεις στην εφορια, εννοειται Μ3. Το ενα ειναι αμαξι (που κανεις τα ΠΑΝΤΑ) και το αλλο κοτετσι.

Gregor_Marga
19-04-13, 23:30
Γρηγορη,εγω λεω να παρεις ΕVO 9!!!!:thumbsup:
...να 'χουμε να βαζουμε καμμια κοντριτσα μα τα Μ3ακια του φορουμ!!!!:thumbsup:

Το διλημμα ειναι για να κανουμε κουβεντα, ή οντως θετεις ζητημα τι να αγορασεις???

Το διλλυμα ειναι για να δουμε διαφορες, θετικα και αρνητικα των δυο αυτοκινητων..Εγω προσωπικα αν ηθελα κατι απο αυτα τα δυο δεν θα εγραφα ουτε σε site της bmw ουτε της mitsubishi....Εμενα η θεση μου ειναι bmw πριν το σπασιμο του μοτερ αλλα και μετα την μετατροπη της μπεμπας..;)

pilot
19-04-13, 23:31
ουσιαστικά το Μ3 Ε46 είναι μοντέλο του 1999...και για εκείνη την χρονιά(τουλάχιστον) ήταν πολύ μπροστά απο πολλά αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς..

tokiko
20-04-13, 00:07
1ο και καλύτερο, δεν υπάρχει λόγος να συγκρίνεις αυτά τα δυο οχήματα...έχεις γκαφρά πάρτα και τα δυο.

2ον δεν παν να λεν για προβλήματα, άμα είσαι σιδεροφάγος και από κοβάλτιο να είναι το δισκόπλατο θα το γ@μ@σ2@@ς το κέρατο.

3ο και τελευταίο από βάνος ξεβάνος και πατώματα δεν θα σε αφήσει το έβο. Βάλτο και αυτό στα στάνταρ της τιμής που κρατάνε, είναι πολύ αξιόπιστα.

Να μην κρυβόμαστε πίσω απ΄το δάχτυλό μας, δεν χρειάζεται να μιλάμε για κρίση και ότι τα 1600ρια είναι πιο ακριβά πλέον.thumb

Ο Θωμάς το ξεκαθάρισε πολύ ωραία από την αρχή.

nikos1400
20-04-13, 00:26
Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...

Ειδικος δεν ειμαι, αλλα το ενα ειναι Mitsubishi Lancer πλαστικουρα με μοτερ-μεταδοση απο ραλλυ-καρ.
Το αλλο ειναι προσιτο (πλεον) ποιοτικο Γερμανικο σουπερ καρ.

Σε παρομοια λεφτα, εννοειται ποιο θα επελεγα.

ghost-rider
20-04-13, 00:31
Ειδικος δεν ειμαι, αλλα το ενα ειναι Mitsubishi Lancer πλαστικουρα με μοτερ-μεταδοση απο ραλλυ-καρ.
Το αλλο ειναι προσιτο (πλεον) ποιοτικο Γερμανικο σουπερ καρ.

Σε παρομοια λεφτα, εννοειται ποιο θα επελεγα.

Το evo?:D

steliosm46
20-04-13, 01:14
Παντως περα απο αυτο οσο αναφορα την τιμη, οπως λεει και ο turbodog το Μ3 ειναι απ τα ποιο αδικημενα αυτοκινητα στην ελληνικη αγορα η οποια εχει υποστει ολον αυτο τον κατακλυσμο φορων και τεκμηριων.

Οποτε ο μονος λογος που που τα Evo παιζουν εκει στο 20αρικο και τα Μ3 στα 15-16-17 κλπ ειναι αυτο με τα κυβικα.

τα 3246 με τα 2000 ειναι αξιολογη διαφορα φορων και τελων κυκλοφοριας οπως και ασφαλειας ετσι οπως τα εχουν διαμορφωσει οποτε...

αν κανουν αυτο που λενε με την εργοστασιακη αξια πιστευω οτι θα ξαναπανε εκει που πρεπει οι τιμες αυτων των αυτοκινητων..

nikos1400
20-04-13, 01:24
Ειδικος δεν ειμαι, αλλα το ενα ειναι Mitsubishi Lancer πλαστικουρα με μοτερ-μεταδοση απο ραλλυ-καρ.
Το αλλο ειναι προσιτο (πλεον) ποιοτικο Γερμανικο σουπερ καρ.

Σε παρομοια λεφτα, εννοειται ποιο θα επελεγα.


Το evo?:D

Οχι.
Ενα Audi Allroad !!
:th_Laie_67-1:

Bazil Van Sinner
20-04-13, 04:39
Βασικα τα γουσταρω ΚΑΙ τα δυο!!!

Με 8αρι εχω συμβιωσει και κανει παπαδες το αμαξι!


το εβο σε κανει μαγκα θες δεν θες,το μιτριο τιμωρει,αν δεν το χεις το χασες!

nikos1400
20-04-13, 05:19
Εξακυλινδρο ρεεεεεε !!!!!
:thumbsup:

https://www.youtube.com/watch?v=DdEcE0aIfYs

:fountwtis:
Μιτσουμπισι Εβο μονο για ανεβασμα στα 700 αλογα και ντραγκστερ. :D

STREETRACING
20-04-13, 07:47
Εγω σαν 25 χρόνια κοντρακιας σασμανοφαγος μοτεροφαγος κ τουρμπινοφαγος πάντα ήθελα ένα εβο γι αυτο ακουμπησα το 7αρι το 2003.
Μ αρέσουν τα άλογα π βγάζει το μπουρδ@λο.
Αλλα τώρα πια η σύζυγος μετα απο S k Μ δεν επιτρέπει..
Ανα καιρούς της το προτείνω σε (( καταλληλες)) στιγμές αλλα δεν αλλάζει γνώμη.
Σήμερα θα τη πάω να δει ένα rx8...
4 πορτο γαρ

Thomelef
20-04-13, 09:07
τελείως διαφορετικά driving schools...μην τα ξαναλέμε. τις τιμές τις αφήνουμε στην άκρη, είναι τελείως εκτός τόπου και χρόνου αυτός ο παράγοντας, ειδικά στην ελλάδα για το αν το ένα είναι καλύτερα απο το άλλο. στο ποστ σου περί τιμών φίλε γρηγόρη, αφήνεις ξεκάθαρα να εννοηθεί το ότι ίσως παίζει το εβο να είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο λόγο διαφορετικής τιμής.

ξεκάθαρη απάντηση δεν πρόκειτε να πάρεις σε τέτοιες συγκρίσεις σε ένα πεμβε φόρουμ, όπως αντίστοιχα και σε ένα εβο φόρουμ...οι λόγοι εμφανείς, μιας και οι συμμετέχοντες έχουν είδη κάνουν την επιλογή τους, έχουν ζυγίσει τα πράγματα πρίν κάνουν κάποια αγορά, ενώ είναι πλέον σίγουρο ότι οποιοσδήποτε έχει αυτοκίνητο αγορασμένο πάνω απο 20κ το 2008, ότι το εβο ήταν μια επιλογή που σκεφτόταν, αφού οι τιμές του ήταν λίιιιιγο πιο πάνω απο αυτά τα λεφτά. αντίστοιχα τα Μ3 εκείνη την εποχή έπαιζαν απο τα 45κ και πάνω.

σε μια νορμάλ εποχή λοιπόν, προ κρίσης όπου οι αξίες ήταν σε λογικά επίπεδα, οι τιμές δείχνουν πιο είναι ανώτερο αμάξι.

όσων αφορά τα ίδια τα αυτοκίνητα τώρα, και τα 2 είναι πολύ καλά...απλά το Μ3 έχει κάτι που δεν έχει το έβο και κάνει την μεγάλη διαφορά...

ενώ περιμένεις ότι θα οδηγήσεις κάτι πολύ καλό, όταν το αδηγείς, σε εκπλήσει το γεγονός ότι το αμάξι είναι πολύ καλυτερο απο αυτό που περίμενες. και πίστεψε με, αυτό είναι κάτι πολύ σπάνιο σε ένα αμάξι. ακόμα και μετά απο μια βόλτα με ένα 430 σπάιντερ που είχα την τύχη να κάνω την προηγούμενη εβδομάδα, αυτό δεν το ένιωσα τόσο όσο το είχα νιώσει με το Μ3. άλωστε αν μου έκανε τόση εντύπωση, θα υπήρχε ήδη ανοιγμένο θρεντ...

απο την άλλη το έβο, είναι ένα αμάξι καθημερινό και αυτό, ίσως λίγο πιο κοστοβόρο σε κατανάλωση (λόγο του ότι δουλεύει πολύ λούσια απο τη μάνα του) και συντήρηση (σαρακάκης γαρ)...πραγματικό όπλο, με τεράστια περιθώρεια βελτίωσης ανάλογα με την τσέπη του ιδιοκτήτη...υπάρχουν τέρατα στους δρόμους μας, που κοντράρουν ακόμα και 1000άρια μηχανάκια για πλάκα.

βέβαια και ένα 46άρι μπορεί να φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα, με τα ίδια κόστη, απλά η διαφορά είναι ότι στο ένα λόγο του ότι είναι τούρμπο μπορείς να το χτίσεις σιγά σιγά(πρώτα πρόγραμμα, μετά εξάτμιση, μετά κούλερ, μετά μεγαλύτερο τούρμπο, αργότερα τροχαλίες, πιο μετά μπιελοπίστονα, κτλ κτλ), ενώ το Μ3 το κάνεις μια και έξω μιας και το αμάξι είναι άτμο και πρέπει να γίνει μια και έξω. στο σύνολο του κόστους, ένα έβο στην τελική, μπορεί να κοστίσει παραπάνω απο ένα Μ3 στα 650 άλογα τροχό πχ, όπου είναι και το πρώτο στάδιο της hpf.

την συγκεκριμένη περίοδο η ζυγαριά κλείνει σε αυτά τα 2 αμάξια περισσότερο για 2 λόγους. αυτοί που πάνε σε Μ3 πάνε γιατί δεν υπάρχει κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά και δεν έχουν πρόβλημα με την φορολογία, ενώ στο έβο πάνε αυτοί που θέλουν κάτι πολύ γρήγορο, σε σχετικά καλά λεφτά, με λίγες φορολογικές επιβαρύνσεις.

Christos 330
20-04-13, 09:43
Οταν το εβο φτασει στα 13 χρονια οπως και το Μ3 θα ηθελα να δω ΠΟΣΟ θα πουλιεται και

ΠΟΣΟ θα το ζητουν οπως τα Μ3 εκεινη την περιοδο !!!

Μεχρι τωρα το Μ3 46 ειναι Νο1 ακομη και για τα κυβικα στην πρωτη αναζητηση μετα ολα

τα υπολοιπα !!!

Τωρα μεταξυ μας οσο οπλο και να ειναι το εβο που ειναι και δεν σηκωνει κουβεντα με

ενα πουσαρισμα παιζεις 350-400 ανετα οταν το καβαλας και κατα τυχη σε περασει ενα

ΟΜΟΡΦΟ με ολες τις αποψεις Μ3 το χαζευεις θες δεν θες !!!

Ειμαι λιγο ερωτευμενος με το θεμα και το βλεπω απο ολες τις αποψεις !!!


Ο κολητος μου οταν ειχε το 9αρι που ηταν κουκλα οταν ακουγε καμια στριγγλα του

σηκωνοταν η τριχα !!!

Τωρα οδηγικα το ενα εχει τα υπερ του το αλλο τα κατα του !!!

Gregor_Marga
20-04-13, 09:47
Thomelef στα ανταλλακτικα της mitsu ειναι σαρακακης αλλα και η bmw δεν ειναι και καμια φθηνη στα ανταλλακτικα..Οποτε μια η αλλη

Thomelef
20-04-13, 09:58
Ειδες καποια συγκριση να εγινε? Ειπα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα αφου το bmw ειναι τοσο καλυτερο(εκτος απ τα οικονομικα)..Επισης το 46αρι εβγαινε απ το 2001-2006 οποτε πανω κατι ιδια ηλικια εχουν..Και τελος το θεμα αυτο δεν το αρχισα συγκρινοντας τιμες...Αν εχεις να πεις κατι ουσιωδες για αυτα τα δυο αμαξια πες το, δεν περιμενα comm για να ακουσω ποσα κυβικα ειναι το καθε αμαξι και να βγαλω μονος μου συμπερσματα


Thomelef στα ανταλλακτικα της mitsu ειναι σαρακακης αλλα και η bmw δεν ειναι και καμια φθηνη στα ανταλλακτικα..Οποτε μια η αλλη

σαρακάκης = φωτιά και λάβρα με διαφορά, επίσεις μιλάμε και για ιαπωνικά ανταλακτικά για ειδικά αμάξια που δεν έχουν πολλοί. οπότε βάλε και την διαθεσιμότητα τους στην περίπτωση που κάτι χρειαστείς απο το εργοστάσιο.

ghost-rider
20-04-13, 12:58
Σημερα κ με την κατασταση να εχει ετσι οπως εχει οι περισσοτεροι το Μ3 δεν το θελουν ουτε χαρισμα.
Που λεει ο λογος.
Το evo ειναι διλιτρακι. Δεν εχει χτυπηθει τοσο.
Οποτε προσωπικα θα το προτιμουσα.

Αλλα αν ειχαν αντιστοιχα τελη, εισφορες κλπ...
Στεγνα Μ3.

dark knight
20-04-13, 13:58
εγω θα δανειστω μια υπογραφη ενος μελους που τα λεει ολα<Μια ζωη Μ3 που ειναι πουτανα και Κυρια>.το εβο ειναι μονο πουτα,,,α

nik200
20-04-13, 14:00
βρε παιδια..

το evo ειναι ενα αμαξι "φτιαγμενο" εργοστασιακα..για να κανει ενα και μονο ενα πραγμα...να στριβει καθως ειναι ενα rally replika...για αυτο και κοπαναει, βουιζει, ταξιδι δεν πας...πεταμε δυο μπακετ μεσα και παμε πιστα..εχοντας μεσα δυο-τρια καλα διαφορικα απο το αγωνιστικο και παμε...

ακομα και ενας ασχετος με αμαξια...αμα προσεξει λιγο τι κανει (βαλει ενα καλο μοτερ-ελαφρωσει απο σωστα σημεια-βαλει καλα διαφορικα-και δυο μπακετ)..μπορει να καταφερει θεαματικα αποτελεσματα σε ενα οποιοδηποτε αμαξι...και το ξερω γιατι το εχω κανει!!!!

το δυσκολο ειναι να παρεις ενα αμαξι βολταδικο..που να στριβει..να προσφερει οδηγικη ευχαριστηση..να πηγαινεις ταξιδι..να μην κοπαναει..και να εχει και το γκαζι να μην σε τρομαζει..ναι αυτο ειναι δυσκολο να το πετυχεις!!!αρα να πετυχεις ενα αμαξι που να τα κανει ολα ειναι το δυσκολο εως ακατορθωτο..οχι να το κανεις ξερο-απολυτο και μονο για ενα σκοπο!

chief
20-04-13, 15:29
Κουμπαραδες ειναι και τα δυο.
Το καθ ενα με τον τροπο του.
Το ενα στο μπαξιμο και το αλλο στη συντηριση...

fotis
20-04-13, 16:14
Καλημέρα και από εμένα. είχα evo 8 που ξεκίνησε 265 και κατέληξε πάνω από 600 και τώρα έχω ένα Μ3 ε92. Κατανάλωση σε μαμα μορφή: EVo 12-20 λτ/100χλμ και πάνω από 20 αν είσαι όλη την ώρα full boost. M3 10.6 σε ταξίδι με 120 και μέση δικιά μου κοντά στο 15.5. Γκάζια το εβο με ένα πρώτο στάδιο (3000 ευρώ) περνάει όλα τα Μ3 σε μαμά μορφή (είμαι σίγουρος πως πολύ θα έχετε άλλη άποψη...) και αν δώσεις κάπου 7-10000 έχεις ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο, τρομαχτική δύναμη!! Σε πίστα και τα δύο έχουν τα δυνατά τους σημεία. Το 92άρι πολύ καλύτερο turn-in λογικά λόγου βάρους και 245 εμπρός ελαστικού και πολύ περισσότερη διασκέδαση αν δεν κυνηγάς χρόνους. Το έβο κάνει όλα τα υπόλοιπα καλύτερα(πάντα με τον ίδιο οδηγό). Ταξίδι το μαμά έβο κάνει μια χαρά (λίγο περισσότερο κοπάνημα) αλλά κάθε 200 χιλιόμετρα θές ανεφοδιασμό. Σε ορεινό κομάτι με επαρχειακή άσφαλτο είναι και τα δύο πολύ διασκεδαστικά με το εβο να είναι πιο ασφαλές σε χοντράδες.. Ποιότητα και ταξίδι πατημένο, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Συντήρηση τα ανταλλακτικά του έβο στην αντιπροσωπεία μπορεί να είναι και 2 φορές πιο ακριβά από του Μ3 (εμπρός τακάκια για τα BRembo 700 ευρώ σαρακάκη..). Για εμένα το Μ3 είναι μια βαθμίδα πάνω από το έβο σε όλα και σε μερικά τελείως άλλη κατηγορία.

chief
20-04-13, 16:47
Φωτη, καλα τα λες αλλα αναφερεσαι σε Ε92.

fotis
20-04-13, 17:01
Ναι όντως. Βασικά σκέφτηκα πως τις διαφορές 46-92 γενικά τις ξέρουμε όλοι στο forum οπότε θα βγαίνανε κάποια συμπεράσματα.

mikegr
26-04-13, 12:50
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?

Να συγκρινεις αμαξια ιδιας χρονιας, τοσο εχει ενα Μ3 του 01,02 το πολυ. Τα Εβο ειναι νεοτερα