Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Peugeot 208 T16 Pikes Peak



soc12r
15-04-13, 12:19
more info soon ... :thumbsup:


https://www.youtube.com/watch?v=dlqP3WsJvyo


https://www.youtube.com/watch?v=ppxh_CiNk3A

soc12r
15-04-13, 20:49
https://www.youtube.com/watch?v=35wRM_6B9PU

spar@
15-04-13, 21:01
Σωκρατηηηη το 208 γΚαμη........
φοβερη καροτσα θελω να το δω 16αρι τετραπεταλουδο Ελλαδα...

soc12r
23-04-13, 17:36
Καλο απογευμα να εχουμε.... :thumbsup:

H Peugeot ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του 208 T16 Pikes Peak με το οποίο ο Sebastian Loeb θα προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ στο φετινό Pikes Peak στις 30 Ιουνίου. Φορά έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Στο σασί του είναι σωληνότο με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon.

Το αγωνιστικό, όπως ήταν φυσικό φορά ένα άκρως επιθετικό bodykit, με τα πάντα πάνω του να είναι τεράστια. Η αεροτομή, τα side skirts, το μπροστά splitter, τα πάντα. Οι εξατμίσεις βγαίνουν στο πλάι και έχει μήκος 4.500 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.300 mm, και μετατρόχιο 2.695 mm. Ζυγίζει 875 κιλά, έχοντας αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1.

Peugeot Sport 208 T16
Photo: Peugeot Sport

Technical specifications - 208 T16 Pikes Peak

ENGINE
Type: V6 bi-turbo
Cubic capacity: 3.2 litres
Number of valves: 24
Position: Mid-rear
Number of cylinders: V6 (60°)
Maximum power: 875hp
Torque: 90mkg
Maximum rpm: 7,800rpm
Top speed: 240kph
0-100kph: 1.8s
0-200kph: 4.8s
0-240kph: 7.0s

TRANSMISSION
Type: Four-wheel drive
Gearbox: Longitudinally-mounted six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shift

CHASSIS
Frame: Tubular steel
Bodywork: Carbon fibre

SUSPENSION / BRAKES / STEERING
Suspension: Double wishbones and pushrod/rocker arm actuation at all four corners
Springs: Torsion bars
Dampers: Pressurised dampers
Anti-roll bars Front and rear
Steering: Hydraulic power steering
Brakes: Hydraulic double circuit brake system with one-piece light alloy callipers
Brake discs: Vented carbon discs front and rear
Diameter (front): 380mm
Diameter (rear): 355mm
Wheels: Specific 18x13 magnesium alloy wheels derived from F1 technology
Tires : Michelin (31/71x18)

DIMENSIONS
Length: 4,500mm
Width: 2,000mm
Height: 1,300mm
Front overhang: 1,690mm
Rear overhang: 1,690mm
Wheelbase: 2,695mm
Wing: 2,000mm (based on the rear wing of the Peugeot 908)
Fuel tank: 40 litres
Weight: 875kg

Stamatis
23-04-13, 18:12
Κατι δεν μου παει καλα.
Εχω ασχημο προαισθημα για αυτο το αμαξι.
Κακο καρμα να το πω?
Μια ανησυχια?
Δεν μου καθεται καλα, μου βγαζει bad vibes.
Ευτυχως ο Λεμπ.εχει.χερια να το παει.
Αλλα, κατι δεν μου αρεσει.

soc12r
23-04-13, 18:41
Υπονοείς κάτι??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:


https://imageshack.us/a/img593/1494/3523e.jpg

Stamatis
23-04-13, 18:47
Αυτο ακριβως

Stathis
23-04-13, 20:37
φαε τη γλωσσα σου ρε γκαντεμοσαυρε, ετσι κι αλλιως θα αλλαξουν τα χρωματα.

spar@
23-04-13, 21:19
πολλα αλογα εβγαλε....εμαθα οτι τη βελτιωση την ανελαβε ο Μακης 0-500 στο Καματερο γιατι στην πεζο δεν ξερουν και το προγραμματησε ο Σακης ο "χοντρος"....

oldcarskickass
23-04-13, 21:22
Είμαι σίγουρος ότι μόλις γίνει η ανάβαση ΜΟΙΡΑΙΩΣ θα γίνουν οι πρώτες συγκρίσεις με τον άρι βάτανεν.

Όπως και να έχει πιστεύω θα είναι φοβερό.

Αν κάνει και ένα πέρασμα έτσι για τις λήψεις και όχι για χρόνο...

Stamatis
23-04-13, 21:24
Κανα άλλο μοιραίο μην έχουμε, γιατί το αμάξι ΔΕΝ πατάει κατω.

Stamatis
23-04-13, 21:26
Το δοκιμαστικό μουλάρι με άλλο "καβούκι" έχει σηκωθεί σούζα αρκετές φορές μέχρι τώρα.

Thomelef
23-04-13, 21:27
Technical specifications - 208 T16 Pikes Peak

ENGINE
Type: V6 bi-turbo
Cubic capacity: 3.2 litres
Number of valves: 24
Position: Mid-rear
Number of cylinders: V6 (60°)
Maximum power: 875hp
Torque: 90mkg
Maximum rpm: 7,800rpm
Top speed: 240kph
0-100kph: 1.8s
0-200kph: 4.8s
0-240kph: 7.0


:shok::shok::shok:

η πρώτη και έκτη φώτο, δείχνουν το μεγαλείο του κτήνους...τι εμπειρία θεέ μου να οδηγήσεις ένα τέτοιο πράμα.

spar@
23-04-13, 21:29
Το δοκιμαστικό μουλάρι με άλλο "καβούκι" έχει σηκωθεί σούζα αρκετές φορές μέχρι τώρα.

ξερεις πολλα....
το αυτοκινητο απο τοτε με το αλλο "καβουκι" ηρθε Ελλαδα και βρεθηκε η λυση!
ειναι ετοιμο ξεφτυλισει λαστιχα τωρα....

υ.γ αυριο να με παρεις τηλ!:thumbsup:

Thomelef
23-04-13, 21:34
Είμαι σίγουρος ότι μόλις γίνει η ανάβαση ΜΟΙΡΑΙΩΣ θα γίνουν οι πρώτες συγκρίσεις με τον άρι βάτανεν.

Όπως και να έχει πιστεύω θα είναι φοβερό.

Αν κάνει και ένα πέρασμα έτσι για τις λήψεις και όχι για χρόνο...

νομίζω ότι δεν θα έχουν επαφή οι συγκρίσεις μετά απο τόσα χρόνια, όπως και πιστευω ότι δεν θα έχει το ίδιο θέαμα με το τότε βίντεο.

με την τεχνολογία που θα κουβαλάει πάνω του, είναι πολύ δύσκολο να μπορέσει αυτό το όχημα να δώσει το ίδιο θέαμα.

Bazil Van Sinner
23-04-13, 21:39
Εχουν δοκιμασει πολλοι,ο Loeb δεν ειναι τυχαιος,και η Peugeot εχει να δωσει!

Στην αναμονη λοιπον!

Θα γραψει ιστορια ο Σεμπ!

Thomelef
23-04-13, 21:45
Εχουν δοκιμασει πολλοι,ο Loeb δεν ειναι τυχαιος,και η Peugeot εχει να δωσει!

Στην αναμονη λοιπον!

Θα γραψει ιστορια ο Σεμπ!

ιστορία θα γράψει, θέαμα δεν θα δώσει...ο λεμπ είναι έξυπνος και αποτελεσματικός οδηγός, παράγοντες που δεν συμπίπτουν με το θέαμα.

Bazil Van Sinner
23-04-13, 21:50
Θωμα συμφωνω για το στυλ οδηγησης του Λεμπ , αλλα οσο τα δικα του στανταρ δεν

συμπιπτουν με αυτο που ισως περιμενουμε,αλλο τοσο η συνταγη kg/hp και Pikes Peak

και η σιγουρη συγκριση του με τον Βατανεν,πιστευω θα βγαλουν θαυμαστο

αποτελεσμα!

Thomelef
23-04-13, 21:57
ναι, δεν αντιλέγει κανείς για το ενδιαφέρον αποτέλεσμα που θα καταφέρει, είναι ίσως ο καταλληλότερος άνθρωπος για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα άλωστε.

απλά ο θεατής, δεν θα δεί τον κανιβαλισμό που είδε με τον βάτανεν πρίν χρόνια.

με ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει της παναγιάς τα μάτια και τεχνολογία διαστημική παρέα με τον αποτελεσματικότερο οδηγού του σιναφιού, είναι φύση αδύνατο να υπάρξει η ίδια απόλαυση στο γυαλί...

Bazil Van Sinner
25-04-13, 14:18
https://video.lequipe.fr/video/auto-moto/auto-loeb-prepare-pikes-peak/?sig=540d2e10214s

BILL007
25-04-13, 14:29
Κανα άλλο μοιραίο μην έχουμε, γιατί το αμάξι ΔΕΝ πατάει κατω.

Δεν ξέρω αν είδες μέσα το cage Σταμ thumb Πρώτη φορά βλέπω τόση σιδεριά thumb

soc12r
26-04-13, 21:05
Testing

https://www.youtube.com/watch?v=S46ers1u_W4
https://www.youtube.com/watch?v=l6R3-QAPvKY

soc12r
26-04-13, 21:13
:thumbsup::thumbsup:

https://video.lequipe.fr/video/540d2e10214s.html

spar@
26-04-13, 21:37
στην 4η περιπου στις 6κ στροφες ισως και 7 γιατι δεν εχω καλα ηχεια κανει ενα στιγμιαιο κοψιμο...
μαλλον εχουν βαλει εκεμ μπουζια....
θα αλλαξουμε μπουζια να βαλουμε ντενσο ικ20 που ειναι ιριδιου να μην αλλαζεις και καθε 30κ και ενα καθαρισμα πεταλουδας και θα το δουμε.... γαλλικα φιλε....

soc12r
10-05-13, 09:49
....:warriorsmiley:


https://www.youtube.com/watch?v=TblXNVZICBI

doctore
11-05-13, 09:16
https://www.newsbeast.gr/car/arthro/530185/to-208-t16-pike-peak-einai-enas-puraulos/

soc12r
14-05-13, 09:54
Peugeot 208 Τ16 Pikes Peak στα χρώματα του
:shok::shok:

soc12r
15-05-13, 11:49
https://www.youtube.com/watch?v=u7Dv3lqxH6I

soc12r
15-05-13, 11:54
https://www.youtube.com/watch?v=1g06ggJBPiI

soc12r
30-05-13, 17:35
Ακριβώς ένα μήνα πριν την έναρξη της διεθνής ανάβασης του Pikes Peak η ομάδα της Peugeot Sport με τον Sebastien Loeb και το 208 Τ16 βρίσκονται ηδη στην περιοχή της περίφημης ανάβασης για δοκιμές.

Ο υπεύθυνος μηχανικός Jean Christophe είπε: Επιτέλους ήρθε η στιγμή για να μάθουμε πόσο καλά έχουμε κάνει την δουλεία μας. Μετά τις δοκιμές στο Mont Ventoux αντικαταστήσαμε το κιβώτιο ταχυτήτων λόγω του σπασμένου συμπλέκτη, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε και πριν συναρμολογηθεί θα δοκιμαστεί ο κινητήρας του σε ένα χώρο αντίστοιχο με τις συνθήκες του μεγάλου υψόμετρου που αντιστοιχούν στην ανάβαση.

Ακολουθεί ένα βίντεο από τις τελευταίες δοκιμές που έκανε η Peugeot Sport στο βουνό Mont Ventux όπου εμφανίστηκε και το 205 T16.


:thumbsup:

https://www.youtube.com/watch?v=6sHlBX4KqBM

spar@
30-05-13, 17:59
Ακριβώς ένα μήνα πριν την έναρξη της διεθνής ανάβασης του Pikes Peak η ομάδα της Peugeot Sport με τον Sebastien Loeb και το 208 Τ16 βρίσκονται ηδη στην περιοχή της περίφημης ανάβασης για δοκιμές.

Ο υπεύθυνος μηχανικός Jean Christophe είπε: Επιτέλους ήρθε η στιγμή για να μάθουμε πόσο καλά έχουμε κάνει την δουλεία μας. Μετά τις δοκιμές στο Mont Ventoux αντικαταστήσαμε το κιβώτιο ταχυτήτων λόγω του σπασμένου συμπλέκτη, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε και πριν συναρμολογηθεί θα δοκιμαστεί ο κινητήρας του σε ένα χώρο αντίστοιχο με τις συνθήκες του μεγάλου υψόμετρου που αντιστοιχούν στην ανάβαση.

Ακολουθεί ένα βίντεο από τις τελευταίες δοκιμές που έκανε η Peugeot Sport στο βουνό Mont Ventux όπου εμφανίστηκε και το 205 T16.


:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=6sHlBX4KqBM

Ταυλααααααααααααααααααααα ααααααααα :thumbsup::thumbsup::thumbsup:





μελλοντικος ασχετος κατοχος 208...

- τι αμαξι εχεις?
--το πεζο το κοκκινο?
-- ποιο?
---ελα μωρε το κοκκινο το τουρμπο...
---ποιο?
---αυτο που ετρεχε και στο παικπικς....

:drive::drive::drive::drive::drive:

Χρίστος
30-05-13, 19:15
Ασχετε κατοχε....θελω να μπαξεις και το μπροστινο παγκακι να καθομαι για να με πηγαινεις βολτα!

soc12r
10-06-13, 19:47
Πρώτο σκέλος δοκιμών για το Pikes Peak 2013 και το φαβορί δείχνει έτοιμο να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και στα προγνωστικά. Ο Sebastien Loeb με το Peugeot 208 T16 ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα στο βουνό.

Η διαδρομή ήταν χωρισμένη στη μέση προκειμένου οι οδηγοί να έχουν την πρώτη τους φετινή επαφή με την ασφαλτοστρωμένη στο 100% πλέον διαδρομή. Η ομάδα της Peugeot επικεντρώθηκε στο στήσιμο του αυτοκινήτου και στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τον κινητήρα.

Ο Sebastien Loeb αφιέρωσε αρκετές ώρες στις σημειώσεις του. Για αυτόν το λόγο άλλωστε παρόν ήταν και ο Daniel Elena, ο συνοδηγός του στο WRC, ώστε να τον βοηθήσει με αυτές καθώς στον αγώνα ο Loeb θα είναι μόνος του.

Έχουμε ακόμα αρκετές ημέρες και αρκετά σκέλη δοκιμών ακόμα μέχρι τη μεγάλη μέρα στις 30 Ιουνίου όταν και θα διεξαχθεί ο φετινός αγώνας στα σύννεφα καθώς οι 156 στροφές της διαδρομής καταλήγουν σε υψόμετρο άνω των 4000m. Για να δούμε, το αναμενόμενο θα γίνει πράξη και στον αγώνα...


https://www.youtube.com/watch?v=fHsBMSWw2ZM

https://www.youtube.com/watch?v=hmBbKw9eGg8

Bellof-3
10-06-13, 21:00
Δηλαδη πλεον δεν εχει καθολου χωματινο κομματι?

soc12r
11-06-13, 22:12
https://www.youtube.com/watch?v=ItEXWupLHTE

soc12r
28-06-13, 07:19
Goodmorning ...



χθες το πρωί έγιναν οι κατατακτήριες δοκιμές που καθόρισαν την σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής. Μετά από δύο προσπάθειες ο Sebastien Loeb έκανε τον καλύτερο χρόνο 3.26.153, 17 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορα από τον αντίπαλο του Romain Dumas. Δύο ακόμα ημέρες δοκιμών μένουν για την κατηγορία Unlimited μέχρι να εξοικειωθούν οι οδηγοί με τις απαιτητικές συνθήκες του Pikes Peak.




https://www.youtube.com/watch?v=HHGk1OyYGEM

https://www.youtube.com/watch?v=_Zf_AU-HmDw

https://www.youtube.com/watch?v=xCXFZ7RWjsk

Stathis
30-06-13, 20:07
Peugeot Sport @peugeotsport
#PeugeotPikesPeak #208T16PikesPeak seb Loeb 8.13.878:shok::shok::shok:

Stathis
30-06-13, 20:11
δειτε το https://www.redbull.com/en/motorsports/stories/1331598228295/watch-live-pikes-peak-international-hill-climb
απο το 3.25.000 και μετα

spar@
30-06-13, 20:21
δειτε το https://www.redbull.com/en/motorsports/stories/1331598228295/watch-live-pikes-peak-international-hill-climb
απο το 3.25.000 και μετα

προσπαθησα να το δω λαιβ....
ζαλιστηκα απ την καμερα και απ τα ξερογκαζα και απ το κολλημα της εικονας....
ωραια μεταδοση!

Stathis
30-06-13, 20:22
Peugeot Sport @peugeotsport
Officiel. Nouveau record à Pikes Peak signé #208T16PikesPeak et Sébastien Loeb. 8.13.878 !.....

Thomelef
30-06-13, 20:26
Extreme side of motorsport...διαδρομη, αυτοκινητο...εξωπραγματικη η κατασταση πραγματικα. Μιλαμε για πολυ μεγαλες απαιτησεις και θεωρω οτι ο λεμπ ειναι στη κυριολεξια ο καταλληλος ανθρωπος.

spar@
30-06-13, 20:28
Extreme side of motorsport...διαδρομη, αυτοκινητο...εξωπραγματικη η κατασταση πραγματικα. Μιλαμε για πολυ μεγαλες απαιτησεις και θεωρω οτι ο λεμπ ειναι στη κυριολεξια ο καταλληλος ανθρωπος.

ο σεφ ειναι καλυτερος....
και μετα ο Μανος!αχχαχαχα

Stathis
30-06-13, 20:41
εκαναν εγκλημα που ασφαλτοστρωσαν τη διαδρομη.
o βατανεν ειχε κανει 10.47 πριν απο 25 χρονια, το βιντεο αυτης της αναβασης εμεινε στην ιστορια.
το 8.13 ειναι ενας εξωπραγματικος χρονος, αλλα απο οσο ειδα θεαμα μηδεν.
θα δειτε οταν μονταρουν τα πλανα, δεν προκειται να επαναλαβουν το δεος του 1988.
κριμα.

Thomelef
30-06-13, 20:45
Αυτο ηταν το μονο βεβαιο, το ειχα πει απο την αρχη. Ασχετα την ασφαλτοστρωση, με την τεχνολογια που διαθετει το αυτοκινητο, αν καποιος κατορθωνε να το παει εστω και 2 μετρα με το πλαι, θα εορεπε να τον κλεισουν στη νασα με 50 επιστημονες για να εξερευνησουν τον εγκεφαλο του και να δουν πως καταφερε να το κανει...

Stathis
30-06-13, 20:47
ρε συ ψηλε αν ηταν χωμα θα πηγαινε με το πλαϊ αναγκαστικα.
και δεν θα χρειαζοταν και 875 αλογα.
παντως οταν ειδα οτι τελειωσε μου εφυγε ενα βαρος.
ειχα πολυ αγχος μηπως γινει τιποτα ασχημο.

Thomelef
30-06-13, 20:51
Ε ναι ρε...φυσικα και θα πηγαινε στο χωμα με τα τεσσερα, αν και παλι, λογο του αυτοκινητου δεν πιστευω οτι θα υπηρχε το ιδιο θεαμα.

Απο την αλλη, ο λεμπ ειναι αποτελεσματικος οδηγος και παει παντα πολυ μελετημενα στην οδγηση του

Bazil Van Sinner
30-06-13, 21:01
το hyundai ποσο εκανε?

Stathis
30-06-13, 21:11
δυο αλλα γρηγορα ηταν, το ενα 9.02 και το αλλο 9.42.
δεν ξερω ποιο ειναι ποιο.
η πεζω στο τουϊτερ αυτους τους χρονους εδωσε.

Thomelef
30-06-13, 21:17
Παντως πρωτος μαγκας ο λεμπ...εφυγε απο το wrc ως ο αητητος, τους πειρε τα βρακια στο pikes peak, ποιος ξερει τι αλλο θα δουμε απο τον τυπο. Στην κυριολεξια ηδη εχει περασει στην golden league με τα βαρια ονοματα της ιστοριας, τυπου ayrton senna κτλ...

Bazil Van Sinner
30-06-13, 21:41
Rhys Millen ‏@RhysMillen 56λ
New personal best of 9:02.192 finishing 2nd in the Unlimited Class and Paul finishing with a time of 9:46.001.

Stamatis
30-06-13, 23:16
https://www.youtube.com/watch?v=sCFcssVNaVg

Bazil Van Sinner
01-07-13, 14:27
https://www.facebook.com/photo.php?v=190670764432058

aristent
14-07-13, 08:04
Να βαλουμε εδω και το Onboard βιντεο χωρις περιγραφη και μουσικες:


https://www.youtube.com/watch?v=4EsRyhxa5Tg"]https://www.youtube.com/watch?v=4EsRyhxa5Tg

gant
14-07-13, 09:31
Εντύπωση μου κάνει το τεράστιο, σαν ταψί, τιμόνι. Περίεργο γιατί να είναι τόσο μεγάλο!

Κωνσταντίνος
14-07-13, 12:07
H διαδρομή είναι πλέον όλη ασφάλτινη ; Είδα καλά ;
Δεν είναι θέμα σύγκρισης όπως είπε και ο Λευτέρης.
Αλλά είναι ακόμα ενας λόγος, που το παρακάτω για μένα τουλάχιστον, είναι απείρως πιο εντυπωσιακό. Τόσα χρόνια το έχω δεί κυριολεκτικά εκατοντάδες φορές και πάντα με ανατριχιάζει το ίδιο.
Τι να πρωτοπείς. Για τον πίσω τροχό που βρίσκεται σχεδόν στο κενό σε κάποια στροφή. Για την μάχη που δίνει με το θηρίο στο χώμα για να το φέρει βόλτα ξέροντας πως από ένα λάθος κρέμμεται η ζωή του. Το ότι οδηγεί με το ένα χέρι σε κάποια σημεια μιας και το άλλο το χρησιμοποιεί για να κόβει τον ήλιο.


https://www.youtube.com/watch?v=-PZ5J3GLSYI

aristent
14-07-13, 18:10
Θελω να πιστευω οτι ο Λεμπ δεν αναζητουσε συγκριση με τον Βατανεν.thumb

....ουτε καν ο καλυτερος χρονος δεν θα τον εκανε καλυτερο απο τον Αρι,ακομα και αν ηταν οπως τοτε τα χωματινα κομματια,αφου ΔΕΝ εχουν το ιδιο οχημα και η τεχνολογικη εξελιξη εχει δωσει αρκετα αβανταζ στους σημερινους οδηγους.:original:

Thomelef
14-07-13, 21:04
Ειναι ατυχης η συγκριση των 2 οδηγων συμφωνα με τα δεδομενα που εχουμε.

Εχουμε δυο διαφορερικα αυτοκινητα, μια διαφορερικη διαδρομη και ενα χασμα χρονου τεραστιο.

Αν και θρυλος ο βατανεν, δεν θα μπορουσα να τον βαλω στην ιδια κατηγορια οδηγων οπως του σεννα και του λεμπ, γιατι προσωπικα θεωρω οτι οπως ο σεννα, ετσι και ο λεμπ ειναι ενα απο τα φαινομενα του μηχανοκινητου αθλητισμου.

kostas 325
14-07-13, 22:04
Καλός ο Loeb
θεός ο Vatanen
αλλά σαν τον Rohrl δεν είναι κανείς...

oldcarskickass
14-07-13, 23:01
Θελω να πιστευω οτι ο Λεμπ δεν αναζητουσε συγκριση με τον Βατανεν.thumb

....ουτε καν ο καλυτερος χρονος δεν θα τον εκανε καλυτερο απο τον Αρι,ακομα και αν ηταν οπως τοτε τα χωματινα κομματια,αφου ΔΕΝ εχουν το ιδιο οχημα και η τεχνολογικη εξελιξη εχει δωσει αρκετα αβανταζ στους σημερινους οδηγους.:original:

Ο λεμπ σαν επαγγελματίας οδηγός βλέπει :
Καλύτερος χρόνος στο Pikes Peak τάδε.

Χρόνος που πρέπει να κάνω εγώ <τάδε.

Τόσο απλά. simple thinks Που λέει και ένας φίλος (και το ξέρει ότι το λέει και λάθος).

Δεν παίζουνε συναισθηματισμοί σε αυτά. Και μόνο το γεγονός ότι έγραψε το όνομά του στην ιστορία είναι αρκετό. Τώρα είναι άσφαλτος, χώμα, ασβέστης καμία σχέση δεν έχει.

Thomelef
15-07-13, 16:07
Ετσι για την ιστορια, ο λεμπ ειναι ο μοναδικος οδηγος που εχει παρει 9 πρωταθληματα wrc, ενω εχει βγει πρωτος τρεις φορες το race of the champions, παιρνοντας το αναμνηστικο βραβειο χενρι τοιβονεν, ενω το αποδοθηκε ο τιτλος champion of the champions.

Ο βατανεν περαν του οτι ηταν οδηγαρα, περαν του περιβοητου βιντεο που υποκλιθηκε ολος ο πλανητης την πρωτη φορα που το ειδε, δεν πλησιαζει σε καμμια περιπτωση αυτο που εχει καταφερει ο λεμπ.

Το ιδιο ισχυει και για το ρορλ, για μενα καλυτερος απο τον βατανεν, αλλα σε καμμια περιπτωση οαλι δεν πιανει το επιτευγμα του λεμπ.

Ειτε μας αρεσει ειτε οχι, αν εχουμε καποιον αγαπημενο οδηγο επειδη ετυχε να μας αρεσει το οδηγικο του στυλ, δεν σημαινει οτι ειναι και ο καλυτερος. Προσωπικα εμενα παντα ο αγαπημενος μου οδηγος ηταν ειναι και θα ειναι ο ρανοτι. Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να υποστηριζω οτι ειναι και ο καλυτερος επειδη εχω δει τα βιντεο του 1.000.000 φορες και ακομα φουντωνω καθε φορα που τα βλεπω, οπως γινεται σε καποιες περιπτωσεις με το βιντεο του βατανεν.

Οι χρονοι, τα βαθρα, τα κυπελα και η δοξα, υπαρχουν μονο για εναν. Για τον νικητη...στην γλωσσα των οδηγων, ο δευτερος θεωρειτε ο πρωτος απο τους χαμενους. Αυτος λοιπον που εχει βγει πιο πολλες φορες πρωτος, ειναι και ο καλυτερος.

Επισεις ο λεμπ περαν απο οδηγος ειναι και μεγαλος επαγγελματιας. Ηξερε ποτε να φυγει και εφυγε. Ενω μεσα του γνωριζει οτι υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να κερδισει και δεκατη φορα, προτιμησε να μην το ριψοκινδυνεψει και περασε ως ο αητητος.

Οταν λοιπον θα θελουμε να κανουμε συγκριση αυτο τον οδηγο, θα πρεπει πρωτα να περιμενουμε πρωτα καποιον που θα παρει 9 πρωταθληματα στη σειρα, για να συγκρινουμε. Στην περιοτωση που παρει εστω και ενα παραπανω, τοτε μπορουμε να πουμε οτι εσπασε ο μυθος του λεμπ και ενα καινουριο ονομα τον παραγκωνιζει απο το βαθρο της ιστοριας.

Azurius
15-07-13, 16:59
Ο βατανεν περαν του οτι ηταν οδηγαρα, περαν του περιβοητου βιντεο που υποκλιθηκε ολος ο πλανητης την πρωτη φορα που το ειδε, δεν πλησιαζει σε καμμια περιπτωση αυτο που εχει καταφερει ο λεμπ.

Eεεεε ψηλέ επειδή σε βλέπω τελείως αδιάβαστο, να σε ενημερώσω λίγο...

Το 1970 πήρε το πρώτο του Πρωτάθλημα. Το 1974 πήρε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στις 1000 Λίμνες. Το 1976 και το 1980 πήρε το Βρετανικό και το 1979 μπήκε στο WRC με τον μύθο Ford Escort RS1800 και την τότε ομάδα Rothmans. Μάλιστα το 81 στέφθηκε και Πρωταθλητης WRC. Απο το 1984 κέρδισε 5 Παγκόσμια Ράλυ με τελευταίο αυτό της Σουηδίας (Ξέρεις αυτό που στο McRae με έψαχνες με το κυάλι...). Το 85 είδε το χάρο με τα μάτια στο ράλυ Αργεντινής και επι 18 μήνες σημάζευε τα κομμάτια του κορμιού του. Επανεμφανίστηκε το 1987 στο Παρίσι-Ντακάρ και το κέρδισε 4 συνεχόμενες φορές. Συνεργάστηκε με την Nissan, Subaru (για το Ιμπρεζα) αλλα και την Ford.
O Λεμπ σίγουρα είναι πολυνίκης απο το 2004 αλλά δεν μπορείς να πεις οτι δεν πλησιάζει ο Βατανεν. Αυτοί όλοι εξελίσσανε μονάχοι τους τα αυτοκίνητά τους, χωρίς διαγνωστικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα και με budgets πολύ μικρότερα απο αυτά των νεότερων.

Thomelef
15-07-13, 17:32
Ρε μλκ. Εχει τις μισους τιτλους του λεμπ. Εσυ λες για το ντακαρ, ενω ο λεμπ περα του. Τσαμπιον οφ δε τσαμπιον, εχει τρεξει και σε αλλες διοργανωσεις με τρομερα αποτελεσματα. Μεχρι και στο 24 εχει τρεξει και εχει βγει δευτερος, ενω σημερα που μιλαμε εχει δικη του ομαδα.

Επισης το αυτοι εφτιαχναν μονοι τους τα αμαξια, δεν το καταλαβα...δεν ειχε δλδ ο κάθε οδηγος από πισω και 20 ατομα? Ποιος σου το'πε αυτο? Μπατζετ???τι με το μπατζετ? Γκρουπ Β ξες τι σημαινει αξα???ποιο μισο μπατζετ???

Ξαναλεω...καλος ο αρη, αλλα ο λεμπ αποδειχθηκε πολυ καλυτερος...

Bellof-3
15-07-13, 17:50
Εχει τους μισους τιτλους ναι.... με ποιους αντιπαλους ομως?

Azurius
15-07-13, 18:26
Ρε μλκ. Εχει τις μισους τιτλους του λεμπ. Εσυ λες για το ντακαρ, ενω ο λεμπ περα του. Τσαμπιον οφ δε τσαμπιον, εχει τρεξει και σε αλλες διοργανωσεις με τρομερα αποτελεσματα. Μεχρι και στο 24 εχει τρεξει και εχει βγει δευτερος, ενω σημερα που μιλαμε εχει δικη του ομαδα.

Επισης το αυτοι εφτιαχναν μονοι τους τα αμαξια, δεν το καταλαβα...δεν ειχε δλδ ο κάθε οδηγος από πισω και 20 ατομα? Ποιος σου το'πε αυτο? Μπατζετ???τι με το μπατζετ? Γκρουπ Β ξες τι σημαινει αξα???ποιο μισο μπατζετ???

Ξαναλεω...καλος ο αρη, αλλα ο λεμπ αποδειχθηκε πολυ καλυτερος...

Ξαναδιαβασε προσεκτικα τι εγραψα ξαδερφακι. Δοξα τω Θεω απο WRC ξερω παρα πολλα.

kostas 325
15-07-13, 18:37
Τσαμπα γραφουμε...ειναι διαφορετικες εποχες και δεν μπορουμε
να συγκρινουμε αντικειμενικα.
και ο σαγονιας στην f1 τα εχει σαρωσει ολα αλλα δεν...

Thomelef
15-07-13, 19:08
Ξαναδιαβαζω ρε αξα, αλλα και παλι δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει ο λεμπ με τον βατανεν, οπως και το ποιος ειναι καλυτερος οδηγος απο τους δυο.

Εγω ξερω οτι ο λεμπ προσφερε περισσοτερα στην ομαδα του και στον εαυτο του σε τιτλους και βαθρα απ'οτι ο βατανεν. Τελος....το οτι αυτο δεν αρεσει σε καποιους επειδη εχουν αλλους οδηγους στις προτιμησεις τους, δεν σημαινει απολυτως τπτ.

Πολλοι οδηγοι εχουν περασει σαν θρυλοι, εχουν παρει βαθρα, εχουν λουστει με σαμπανιες, βγαλαν φραγκα, πηδηξανε πολλες γκομενες, μπλα μπλα μπλα και ειναι σε μια κατηγορια.

Ο συγκεκριμενλς, ειναι μια κατηγορια πανω, μονο και μονο απο το αγωνηστικο του πορτοφολιο. Πως να το κανουμε δλδ???δεν ονομαστηκε τυχαια φαινομενο. Προσωπικα ο τελευταιος που θυμαμαι να ξαναχαρακτηριστηκε ετσι, ηταν ο σεννα.

Ολα τα υπολοιπα, ειναι τριχες κατσαρες περι διαγνωστικων κτλ κτλ, γιατι ολες οι ομαδες, σε ολη τους την αγωνηστικη τους πορεια εδιναν τα μεγιστα για να βοηθησουν τους οδηγους τους. Και ο λεμπ εχει τερματισει χωρις λαστιχα, χωρις ακρομπαρα, με σπασμενα υδραυλικα, με με με...δεν ειναι οδηγος που περιμενει με το τσαι ποτε θα του ετοιμασουν το αμαξι για να το σπασει.

Αυτο που ειπα απο την αρχη, ηταν οτι δεν υπηρχε περιπτωση να υπαρξει το ιδιο θεαμα με του βατανεν για 1002 λογους. Επισεις η συγκριση οδηγων σε τελειως διαφορερικες συνθηκες-εποχες, ειναι παλι αστοχη. Γι'αυτο και δεν μπορω να βλεπω αφορισμους τυπου ο ενας ειναι ο καλυτερος, ο αλλος ειναι ο καλυτερος, απλα επειδη αρεσει σε εμας το στυλ του, η επειδη μεγαλωσαμε βλεπωντας εκατονταδες χιλιαδες φορες ενα βιντεο του. Εκει λοιπον, εγω λεω οτι ο αλλος εχει κερδισει αυτα και αυτα, πραγμα που δεν εχει κανει κανενας. Και στο world of motorspots, καλυτερος ειναι αυτος που εχει σπιτι του τις περισσοτερες κουπες.

Azurius
15-07-13, 19:35
Ξαναδιαβαζω ρε αξα, αλλα και παλι δεν καταλαβαινω τι σχεση εχει ο λεμπ με τον βατανεν, οπως και το ποιος ειναι καλυτερος οδηγος απο τους δυο.

Εγω ξερω οτι ο λεμπ προσφερε περισσοτερα στην ομαδα του και στον εαυτο του σε τιτλους και βαθρα απ'οτι ο βατανεν. Τελος....το οτι αυτο δεν αρεσει σε καποιους επειδη εχουν αλλους οδηγους στις προτιμησεις τους, δεν σημαινει απολυτως τπτ.

Πολλοι οδηγοι εχουν περασει σαν θρυλοι, εχουν παρει βαθρα, εχουν λουστει με σαμπανιες, βγαλαν φραγκα, πηδηξανε πολλες γκομενες, μπλα μπλα μπλα και ειναι σε μια κατηγορια.

Ο συγκεκριμενλς, ειναι μια κατηγορια πανω, μονο και μονο απο το αγωνηστικο του πορτοφολιο. Πως να το κανουμε δλδ???δεν ονομαστηκε τυχαια φαινομενο. Προσωπικα ο τελευταιος που θυμαμαι να ξαναχαρακτηριστηκε ετσι, ηταν ο σεννα.

Ολα τα υπολοιπα, ειναι τριχες κατσαρες περι διαγνωστικων κτλ κτλ, γιατι ολες οι ομαδες, σε ολη τους την αγωνηστικη τους πορεια εδιναν τα μεγιστα για να βοηθησουν τους οδηγους τους. Και ο λεμπ εχει τερματισει χωρις λαστιχα, χωρις ακρομπαρα, με σπασμενα υδραυλικα, με με με...δεν ειναι οδηγος που περιμενει με το τσαι ποτε θα του ετοιμασουν το αμαξι για να το σπασει.

Αυτο που ειπα απο την αρχη, ηταν οτι δεν υπηρχε περιπτωση να υπαρξει το ιδιο θεαμα με του βατανεν για 1002 λογους. Επισεις η συγκριση οδηγων σε τελειως διαφορερικες συνθηκες-εποχες, ειναι παλι αστοχη. Γι'αυτο και δεν μπορω να βλεπω αφορισμους τυπου ο ενας ειναι ο καλυτερος, ο αλλος ειναι ο καλυτερος, απλα επειδη αρεσει σε εμας το στυλ του, η επειδη μεγαλωσαμε βλεπωντας εκατονταδες χιλιαδες φορες ενα βιντεο του. Εκει λοιπον, εγω λεω οτι ο αλλος εχει κερδισει αυτα και αυτα, πραγμα που δεν εχει κανει κανενας. Και στο world of motorspots, καλυτερος ειναι αυτος που εχει σπιτι του τις περισσοτερες κουπες.ΟΚ. :clap1:

Thomelef
15-07-13, 19:44
ΟΚ. :clap1:

Οκ???

Να στο πω ακομα πιο απλα? Για το βατανεν πιθανοτατα να μην μιλουσαμε καν αν δεν υπηρχε το βιντεο της αναβασης.

Τελος, αν εσυ ειχες ομαδα και προτιμουσες για οδηγο τον βατανεν, με για σου με χαρα σου. Εγω με κλειστα τα ματια τον λεμπ θα επαιρνα, γιατι το πορτοφολιο του ειναι πολυ πιο πλουσιο σε αποτελεσματα.

soc12r
15-07-13, 19:51
https://www.youtube.com/watch?v=wp2-tKC3Fio

https://www.youtube.com/watch?v=_cqIaatSeJs

https://www.youtube.com/watch?v=elatOmENizE

chief
15-07-13, 19:52
Ενα αλλο μεγαλο του κατόρθωμα ειναι οτι μεσα απο τις επιτυχίες του, αλλαξε μετα απο πολλα χρονια οχι μονο το οδηγικό στυλ όλων σχεδων των οδηγών (συμπεριλαμβανομένων και των Σκανδιναβών), αλλα και τον τρόπο που πλεον ολες οι αγωνιστικές ομαδες εξελίσσουν τα αμαξια τους .

Στο στυλ του Loeb, εστω και αν αυτο ειναι αντιθεαματικό.
Ειναι αποδεδειγμενα το πιο γρηγορο.

Ο ανθρωπος ειναι φαινομενο.

Azurius
15-07-13, 19:53
Ρε συ Θωμα καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει μετρο συγκρισης; Αλλος οδηγος ο ενας αλλος ο δευτερος. Ο ενας ετρεχε το 1980-1990 με ενα κασονι με 4 ροδες και παλευε με τα τιμονια και το λεβιε και ο αλλος το 2004 μεχρι σημερα πατωντας κουμπακια και εχοντας κρεμαργιερα που απο δεξια σε αριστερα μετραει 1,7 στροφες. Οκ το οτι απο το 2004 μεχρι και περσυ τα σαρωσε ολα στο περασμα του ειναι κατι το ανεπαναληπτο, αλλα στο ξαναλεω καμια σχεση με το τοτε. Και να στο πω και αλλιως, προτιμω τημ εποχη των παλιων που οδηγουσαν με την ταυτοτητα στο στομα χωρις ολα αυυα τα σεξουαλικα βοηθηματα που τους κανουν τη ζωη ευκολοτερη.

Thomelef
15-07-13, 20:12
Ρε μλκ...τι δεν καταλαβαινεις και επιμενεις???ο τελευταιος που εκανε συγκριση οδηγων, ειμαι εγω. Διαβασε το αρχικο μου ποστ και ελα πες μου οτι κανω συγκριση του ποιος ειναι καλυτερος.

Μαλιστα λεω αυτο ακριβως που λες και εσυ, οτι δεν υπαρχει θεμα συγκρισης.

Στην αλλη περιπτωση τωρα με τις επιτυχιες του καθενος, ε τι να κανουμε, εστω και με ευνοικο κλιμα, ο ανθρωπος πετυχε τα διπλασια απ'οτι εχει πετυχει ο μεσος πρωταθλητης μεχρι σημερα. Εγω ακομα δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτη η απαξιωση, με σχολια τυπου τεχνολογια, αλλο αμαξι, φραγκα, μπιριμπιμ μπιριμπομ...αυτα του παρεχει η ομαδα ρε φιλε. Τι θες να κανει να τους πει δεν τα θελω, γιατι θελω να δω αν ειμαι καλυτερος απο οτι ηταν ο βατανεν???

Ελεος. Ο βατανεν εχει περασει στην ιστορια ως ενας φοβερος οδηγος, μεσα απο την αναβαση και το βιντεο της εγινε θρυλος στα ματια του κοσμακη, επειδη γουσταρει να βλεπει την ζαντα διπλα στο γκρεμι, επειδη γουσταρει το αναποδο στα 150, και επειδη οδηγαει με το ενα χερι, γιατι με το αλλο κρυβει τον ηλιο που τον τυφλωνει. Και μη μου πει κανεις τπτ, γιατι τα σχολια ολων μας, συμπεριλαμβανομενου και εμενα τετοιου στυλ ειναι.

Αλλο το ενα, αλλο το αλλο ομως. Ο λεμπ ειναι μια φαση οπως ο σενα. Τρεχει για να κερδισει, με οποιοδηποτε κοστος. Λες να μην ξερει ο ιδιος οτι στον κοσμο φαινεται ως ο οδηγος που χαλασε το θεαμα του wrc? Στα φρυδια του, αυτος εχει αλλο σκοπο.

Αυτος ρε μλκ ακομα και αν ετρεχε στο γκρουπΒ, θα εφτανε σε τετοιο σημειο, που ακομα και στο χωμα θα εδινε το ιδιο θεαμα με αυτο που δινει σημερα. Δλδ τπτ...

Stathis
15-07-13, 20:19
αυτα που λετε και οι δυο ειναι λαθος, αλλα πηγαινουν προς τη σωστη κατευθυνση.

Azurius
15-07-13, 20:21
Καλα ο,τι πεις. Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Χθες ειχα το ιδιο με ενα συναδελφο και θεμα την ηλιθια (και ακυρη συναμα) προσπαθεια να τοποθετηθουν στην ιδια πενταδα ο Γκαλης με τον Διαμαντιδη. Δε θα κατσω να το ξαναζησω και σημερα.

Thomelef
15-07-13, 20:26
Δλδ ο γκαλης ειναι ο βατανεν, ενω ο λεμπ ειναι ο διαμαντιδης κατα τα λεγομενα σου.

Κωνσταντίνος
16-07-13, 09:22
Καλα ο,τι πεις. Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Χθες ειχα το ιδιο με ενα συναδελφο και θεμα την ηλιθια (και ακυρη συναμα) προσπαθεια να τοποθετηθουν στην ιδια πενταδα ο Γκαλης με τον Διαμαντιδη. Δε θα κατσω να το ξαναζησω και σημερα.

Εδώ χωράγανε στην ίδια πεντάδα ο Γκάλης με τον.......Λιπηρίδη. :D :D

oldcarskickass
16-07-13, 17:51
Θελω να πιστευω οτι ο Λεμπ δεν αναζητουσε συγκριση με τον Βατανεν.thumb

....ουτε καν ο καλυτερος χρονος δεν θα τον εκανε καλυτερο απο τον Αρι,ακομα και αν ηταν οπως τοτε τα χωματινα κομματια,αφου ΔΕΝ εχουν το ιδιο οχημα και η τεχνολογικη εξελιξη εχει δωσει αρκετα αβανταζ στους σημερινους οδηγους.:original:


Eεεεε ψηλέ επειδή σε βλέπω τελείως αδιάβαστο, να σε ενημερώσω λίγο...

Το 1970 πήρε το πρώτο του Πρωτάθλημα. Το 1974 πήρε το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στις 1000 Λίμνες. Το 1976 και το 1980 πήρε το Βρετανικό και το 1979 μπήκε στο WRC με τον μύθο Ford Escort RS1800 και την τότε ομάδα Rothmans. Μάλιστα το 81 στέφθηκε και Πρωταθλητης WRC. Απο το 1984 κέρδισε 5 Παγκόσμια Ράλυ με τελευταίο αυτό της Σουηδίας (Ξέρεις αυτό που στο McRae με έψαχνες με το κυάλι...). Το 85 είδε το χάρο με τα μάτια στο ράλυ Αργεντινής και επι 18 μήνες σημάζευε τα κομμάτια του κορμιού του. Επανεμφανίστηκε το 1987 στο Παρίσι-Ντακάρ και το κέρδισε 4 συνεχόμενες φορές. Συνεργάστηκε με την Nissan, Subaru (για το Ιμπρεζα) αλλα και την Ford.
O Λεμπ σίγουρα είναι πολυνίκης απο το 2004 αλλά δεν μπορείς να πεις οτι δεν πλησιάζει ο Βατανεν. Αυτοί όλοι εξελίσσανε μονάχοι τους τα αυτοκίνητά τους, χωρίς διαγνωστικά και ηλεκτρονικά βοηθήματα και με budgets πολύ μικρότερα απο αυτά των νεότερων.

E καλά, με την λογική της τελευταίας πρότασης - και μόνο - οι καλύτεροι οδηγοί ήταν αυτοί που πρωτοανακάλυψαν τον τροχό.

Γιατί ούτε μπάτζετ είχαν, ούτε ομάδα και δεν ξέρω καν αν είχαν γραπτό λόγο.

Δεν υπάρχει καλύτερος αντικειμενικά ή όχι, υπάρχει καλύτερος στην μονάδα του χρόνου και αυτή τη στιγμή αυτός που παίζει το παιχνίδι καλύτερα είναι ο Λεμπ, ούτε ο Βάτανεν, ούτε ο Ρερλ ούτε ο Φάτζιο.
Επίσης υπάρχει πιο επιτυχημένος και αυτό είναι κάτι που είναι ποσοτικοποιημένο, αρέσει δεν αρέσει.

Και μάλιστα ποσοτικοποιημένο ανά κατηγορία του σπορ, πχ WRC ο τάδε, 24hrs ο δείνα κλπ κλπ κλπ.

Δηλαδή δεν μπορεί να υπάρξει εκ των πραγμάτων σύγκριση 2 οδηγών που τρέχουν έστω και στο ίδιο σπορ, σε διαφορετικές σεζόν, έστω και κατά 2 έτη πχ.

Κωνσταντίνος
16-07-13, 18:44
Αν και θρυλος ο βατανεν, δεν θα μπορουσα να τον βαλω στην ιδια κατηγορια οδηγων οπως του σεννα και του λεμπ, γιατι προσωπικα θεωρω οτι οπως ο σεννα, ετσι και ο λεμπ ειναι ενα απο τα φαινομενα του μηχανοκινητου αθλητισμου.

Πάντως Θωμά αν και κρίνεις περισσότερο με τους τίτλους, στην παραπάνω φράση δεν έβαλες τον Σουμάχερ (που έχει περισσότερους), αλλά τον Σένα.



Οκ???
Να στο πω ακομα πιο απλα? Για το βατανεν πιθανοτατα να μην μιλουσαμε καν αν δεν υπηρχε το βιντεο της αναβασης.
Εννοείται πως θα μιλούσαμε !



Τελος, αν εσυ ειχες ομαδα και προτιμουσες για οδηγο τον βατανεν, με για σου με χαρα σου. Εγω με κλειστα τα ματια τον λεμπ θα επαιρνα, γιατι το πορτοφολιο του ειναι πολυ πιο πλουσιο σε αποτελεσματα.


Αν και ο Σουμάχερ έχει μεγαλύτερο πορτφόλιο εγώ θα έπαιρνα πάντως τον Σένα.


Dear God ! :D

https://www.youtube.com/watch?v=-R7ws741KpE

BILL007
16-07-13, 18:51
https://www.youtube.com/watch?v=-R7ws741KpE

Αυτό το video είναι το καλύτερο όλων των εποχών :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Thomelef
16-07-13, 19:32
Πάντως Θωμά αν και κρίνεις περισσότερο με τους τίτλους, στην παραπάνω φράση δεν έβαλες τον Σουμάχερ (που έχει περισσότερους), αλλά τον Σένα.

αν δεν ήταν τόσο άτυχος ο σέννα και μπορούσε και αυτός να είναι στην ενεργό δράση επί 15 χρόνια όπως ο μιχαήλ, θα μπορούσαμε να κρίνουμε καλύτερα νομιζω κώστα.


Εννοείται πως θα μιλούσαμε !

αναμεταξύ μας σε ένα φόρουμ που ασχολείται με το αμάξι και τους αγώνες, ή σε οποιοδήποτε άλλου φόρουμ ή καφενείο με το ίδιο αντικείμενο συζήτησης, μπορεί...στον υπόλοιπο κόσμο που τον έμαθε απο την συγκεκριμένη ανάβαση, χλωμό το βλέπω.

και μιας και αναφέραμε και τον ρορλ, πάνε ρώτα 10 άσχετους φίλους σου με το εντικείμενο, αν τον γνωρίζουν. μετά ρώτα τους αν γνωρίζουν τον βάτανεν. θα τον ξέρουν όλοι, μιας και δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει δεί το βίντεο του...μέχρι και ο πατέρας μου τον ξέρει που δεν έχει την παραμικρή σχέση.




Αν και ο Σουμάχερ έχει μεγαλύτερο πορτφόλιο εγώ θα έπαιρνα πάντως τον Σένα.
γερός να'ναι ο άνθρωπος, τουλάχιστο πρόλαβε να γεράσει...


Dear God ! :D
https://www.youtube.com/watch?v=-R7ws741KpE

είναι οδηγάρα και εντυπωσιακός. κανείς δεν είπε το αντίθετο...και εμένα μου αρέσουν πολύ περισσότερο οι τότε εποχές, με τους τότε οδηγούς, με τα τότε αυτοκίνητα.

τουλάχιστο στην εποχή του όμως, ο λεμπ έκανε την δουλειά του καλύτερα απο όλους τους οδηγούς και ας μην ήταν το ίδιο καλός με τον βάτανεν...:thumbsup:

aristent
16-07-13, 20:58
...
τουλάχιστο στην εποχή του όμως, ο λεμπ έκανε την δουλειά του καλύτερα απο όλους τους οδηγούς και ας μην ήταν το ίδιο καλός με τον βάτανεν...:thumbsup:

τωρα μαλιστα!!!:thumbsup:

επρεπε να επεμβει ο Κωνσταντινος να σε πεισει!!!:thumbsup:

...αντε γιατι ησουν αντιριξιας!!!

















ΥΣ...πλακα κανω,δεν παιζουμε "υπερατου" για να νικησει καποιος.thumb

.....αλλωστε υπαρχει και κατι που δεν εχει αναφερθει,αλλα αν παιζαμε θα σας εσκιζα!!!:whistle:

.....ποιος εκανε την μεγαλυτερη περιουσια απο τον μηχανοκινητο αθλητισμο????....ε????:D

Azurius
16-07-13, 21:33
Σαν αθλητές γενικότερα πρώτος είναι ο διάσημος γκολφερ Tiger Woods και δεύτερος ο Σούμι.... Άρα αν μιλάμε για μηχανοκίνητο, τότε Άρη μου είναι ο μπαρμπα Σούμι!!!!!

ΥΓ. Πες μου οτι το δώρο είναι ένα φουλάρισμα για το Audi..... :hystericalbs1:

aristent
16-07-13, 21:44
:whistle: μηπως να φουλαρεις εσυ καμμια Ε60 Στελακο???

εγω εννοητε οτι ειχα την καρτα με τον Σουμι!!!!:th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :thumbsup:

Thomelef
16-07-13, 21:44
Ποτε δεν προκειτε σαν θωμας να πω τον βατανεν καλυτερο απο τον λεμπ, γιατι προσωπικα δεν θεωρω οτι ειναι.

Το ειπα ετσι, για να μην χαλαω το χατηρι στα παιδια...:D

kostas 325
16-07-13, 22:51
γουι αντερστουτ:thumbsup:

ziaba
12-10-13, 10:46
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/Peugeot208T16PikesPeak425255B325255D-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/Peugeot208T16PikesPeak625255B325255D-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/Peugeot208T16PikesPeak2225255B325255D-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/10/Peugeot208T16PikesPeak1025255B325255D-1.jpg:drive::rally::hyper: