PDA

Επιστροφή στο Forum : ΞΕΚΙΝΑΩ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ



DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 00:34
ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3series-e46-323ici-1998200057-series-generation-intake-p-84855.html?cPath=3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση

fanisk
10-04-13, 00:35
Οχι. Βαλε ενα K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι, την ιδια αποδοση θα εχει και θα γλυτωσεις 215¤.

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 00:36
Οχι. Βαλε ενα K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι, την ιδια αποδοση θα εχει και θα γλυτωσεις 215¤.
εννοεις το συρματινο που εχει και ταιριαζει ακριβως στο ηδη υπαρχων το χαρτινο?

Spiros335i
10-04-13, 00:38
Μην πετας τα λεφτα σου σε φιλτροχοανες και αλλα τετοια αχρηστα...

Κανε οτι σου ειπε ο Φανης και εισαι οκ!

fanisk
10-04-13, 00:38
Ναι αυτο (τυχαιο λινκ).
https://www.khoalty.com/bmw-e46-kn-air-filter.html

fanisk
10-04-13, 00:42
Μην πετας τα λεφτα σου σε φιλτροχοανες και αλλα τετοια αχρηστα...

Κανε οτι σου ειπε ο Φανης και εισαι οκ!

Τα CAI κανουν δουλεια σε αλλα αμαξια, στα BMW ειναι μια χαρα το φιλτροκουτι. Πολλα τα λεφτα για να παρεις μονο ηχο-ρουφηγμα. Απο αποδοση ειναι το ιδιο με το φιλτρο-πανελ. Καποια στιγμη θα βαλω το CAI της aFe, μονο για το ρουφηγμα ομως..

Το λινκ της streetandcircuit λεει στη φωτο 20,34hp σε Chevrolet 2500HD. (6000cc με σχετικα φιμωμενη εισαγωγη.. και κλανια να ριξεις θα παρει αλογα).

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 00:47
οκ θα ξηγηθω ετσι για αρχη.μια ανασα θα την παρει πιστευω.τωρα για εξατμιση εχω εναν αξατμισα τελειο στη δουλεια του αλλα υστερει στο tuning.οτι του δωσεις μα οτι,το φτιαχνει.τι προτεινεις να φτιαξω λοιπον ρε φανη?

fanisk
10-04-13, 00:51
οκ θα ξηγηθω ετσι για αρχη.μια ανασα θα την παρει πιστευω.τωρα για εξατμιση εχω εναν αξατμισα τελειο στη δουλεια του αλλα υστερει στο tuning.οτι του δωσεις μα οτι,το φτιαχνει.τι προτεινεις να φτιαξω λοιπον ρε φανη?

Εξατμιση μπορεις να βαλεις supersprint αν εχεις λεφτα (1200¤ χταποδια, 1500¤ καταλυτες,, 300¤ μεσαιος σωληνας, 900¤ τελικο) ή να φτιαξεις χειροποιητη σε καποιον που εχεις ακουσει οτι κανει καλη δουλεια. Καταλυτες HJS ιδανικα αλλιως Magnaflow. Η supersprint ειναι η ιδανικη λυση αλλα πανακριβη. Με την εξατμιση θα χασεις μερικα κιλα κυριως απο το βαρυ μαμα τελικο, και δεν θα ειναι πνιγμενο (βλ. προκαταλυτες, καταλυτες).

Spiros335i
10-04-13, 00:54
Τα CAI κανουν δουλεια σε αλλα αμαξια, στα BMW ειναι μια χαρα το φιλτροκουτι. Πολλα τα λεφτα για να παρεις μονο ηχο-ρουφηγμα. Απο αποδοση ειναι το ιδιο με το φιλτρο-πανελ. Καποια στιγμη θα βαλω το CAI της aFe, μονο για το ρουφηγμα ομως..

Το λινκ της streetandcircuit λεει στη φωτο 20,34hp σε Chevrolet 2500HD. (6000cc με σχετικα φιμωμενη εισαγωγη.. και κλανια να ριξεις θα παρει αλογα).

Συμφωνω μαζι σου για τα bmw για αλλα αυτοκινητα δεν εχω ιδεα!

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 00:55
Εξατμιση μπορεις να βαλεις supersprint αν εχεις λεφτα (1200¤ χταποδια, 1500¤ καταλυτες,, 300¤ μεσαιος σωληνας, 900¤ τελικο) ή να φτιαξεις χειροποιητη σε καποιον που εχεις ακουσει οτι κανει καλη δουλεια. Καταλυτες HJS ιδανικα αλλιως Magnaflow. Η supersprint ειναι η ιδανικη λυση αλλα πανακριβη. Με την εξατμιση θα χασεις μερικα κιλα κυριως απο το βαρυ μαμα τελικο, και δεν θα ειναι πνιγμενο (βλ. προκαταλυτες, καταλυτες).
με τη λογικη της χειροποιητης που θα πρεπει να τον κατευθυνω?δηλαδη μ λιγα λογια τι να φτιαξει?σορυ αν σου ακουγονται οτι να ναι οι ερωτησεις μου αλλα τωρα μπαινω στο κλιμα σιγα σιγα.

fanisk
10-04-13, 01:08
με τη λογικη της χειροποιητης που θα πρεπει να τον κατευθυνω?δηλαδη μ λιγα λογια τι να φτιαξει?σορυ αν σου ακουγονται οτι να ναι οι ερωτησεις μου αλλα τωρα μπαινω στο κλιμα σιγα σιγα.

Τα supersprint ειναι 3", 76.2mm αν θυμαμαι καλα.

Πρεπει να φτιαξει αυτα.
https://www.supersprint.com/en/prod-54-5829-bmw_e46_323ci_cabrio__99_E28093E280BA__00.aspx

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 01:14
δεν παιζεσαι σε ευχαριστω παρα πολυ για ολα.σε ζαλισα τελος με προγραμμα τι κανουμε?

fanisk
10-04-13, 01:22
δεν παιζεσαι σε ευχαριστω παρα πολυ για ολα.σε ζαλισα τελος με προγραμμα τι κανουμε?

Πρεπει να βρεις προγραμματιστη ο οποιος θα φτιαξει τη βαση σε δυναμομετρο και υστερα θα βγειτε μαζι βολτα να κανει τις διορθωσεις στο δρομο. Πολυ σημαντικο αυτο, οι "κονσερβες" ειναι μιση δουλεια, το φορτιο δεν ειναι ιδιο.

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 01:27
οκ φανη να εισαι καλα σε ευχαριστω πολυ.σορυ αν σε ζαλισα

spar@
10-04-13, 01:47
Πρεπει να βρεις προγραμματιστη ο οποιος θα φτιαξει τη βαση σε δυναμομετρο και υστερα θα βγειτε μαζι βολτα να κανει τις διορθωσεις στο δρομο. Πολυ σημαντικο αυτο, οι "κονσερβες" ειναι μιση δουλεια, το φορτιο δεν ειναι ιδιο.

ποπο αυτο πολυ μαρεσει...
ειναι αυτο με το λαπτοπ που σου λεει πατα μια 3η μεχρι κοφτη...??εεε?

michaelp900
10-04-13, 01:50
ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3series-e46-323ici-1998200057-series-generation-intake-p-84855.html?cPath=3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση

Τοσα τους λειπουν τους λαλακες?κανα 70αρι εχει το απλο φιλτρο και 120 αυτο που εκανες ποστ...ακου 250:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

fanisk
10-04-13, 02:00
ποπο αυτο πολυ μαρεσει...
ειναι αυτο με το λαπτοπ που σου λεει πατα μια 3η μεχρι κοφτη...??εεε?

Ναι τυπε αυτο ειναι :th_Laie_67-1:


Τοσα τους λειπουν τους λαλακες?κανα 70αρι εχει το απλο φιλτρο και 120 αυτο που εκανες ποστ...ακου 250:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Παντα ακριβο ηταν το συγκεκριμενο μαγαζι..:thumbsdown:

aristent
10-04-13, 07:07
Το bmwfans διανυκτερευει και για μεταμεσονυκτιες βελτιωσεις!!!:thumbsup:

Μπραβο σε ολους οσους βοηθανε με τις γνωσεις τους.

:thnx: :thanks: :thnx:

STREETRACING
10-04-13, 07:22
Μια Χαρα είναι η Μαμα εξάτμιση
Κ αθόρυβη κ αποδοτική .
Κ το Μαμα φιλτρο το ίδιο.
Απλά άλλαζε το κάθε 5000, έτσι κ αλλιώς φτηνό είναι.
Αν θές τώρα βαβουρα οκ για εξάτμιση,
Αλλα απο άλογα ελαχιστοτατα.

deepBLUE
10-04-13, 07:24
Θα μπεις σε μια διαδικασία και έξοδα που δε ξερω αν θα αξίζει το κόπο για τα χρήματα που θα δώσεις αλλα και για το αποτέλεσμα που θα δεις .
Αλήθεια τι έχεις κατα νου και ποσα άλογα νομίζεις πως θα πάρεις ;
Και το βασικότερο ποσα χρηματα θες να διαθέσεις ;
Φίλτρο προγραμμα εξατμιση θα ειναι η βελτίωση η θα βάλεις και χταποδια καταλύτες εκεντροφορους ;
Θα τα κάνεις ολα με τη μία η σιγα σιγά σταδιακα ;
Οσο για τη προσθήκη φιλτρου μόνο χωρίς τίποτε αλλο δεν είμαι βέβαιος αν θα σου δώσει κατι ,μπορει και να σου στερήσει .

DENNIS E46 CABRIO
10-04-13, 14:50
βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.

tassos
10-04-13, 15:52
βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.

Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
https://www.esstuning.com/products/M52TUB25-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html

deepBLUE
10-04-13, 15:56
Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
https://www.esstuning.com/products/M52TUB25-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html

Ετσι ακριβως !!!

trifonas
10-04-13, 15:59
Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
https://www.esstuning.com/products/M52TUB25-Twin-Screw-Stage-2-%28TS2%29-.html

συμφωνω και επαυξανω...πετας λεφτα και δεν ειναι καιρος....ασε που δεν θα δεις κερδος...
Μονοδρομος κομπρεσσορας..

Stunt Mike
10-04-13, 19:13
βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.

Θ'ανασανει η μπεμπα σου και θα βαριαναστεναξει η τσεπη σου!Οτι διαφορα και να δεις στο 2.5αρι σου με ΦΠΕ,μεσα στη βδομαδα θα σου φαινεται παλι ιδιο...Δεν αξιζει η ατμοσφαιρικη βελτιωση σ'αυτα τα μοτερ....Με τα ιδια σχεδον χρηματα βαζεις 330 μοτερακι κι εκει βλεπεις διαφορα...Αν θες να παραμεινεις με το μοτερ σου,τοτε προχωρας στον κομπρεσσορα οπως σου'παν και τα παιδια...

deepBLUE
10-04-13, 20:25
Oλα αυτα περι βελτιωσης και κομπρεσσορα στα λεμε γιατι καποιοι απο μας τα εχουμε περασει και καναμε τα λαθη που πιθανο να κανεις και συ ,με αποτελεσμα να ματωσει η τσεπη αλλα χωρις τα επιθυμητα αποτελεσματα.
Τη λυση του κομπρεσσορα μη τη φοβασαι ειναι αξιοπιστη
τουλαχιστον οσο αφορα τον ess και υπαρχει και η τεχνογνωσια για τη τοποθετηση του.
Δεν ειναι κατι το δυσκολο.

ghost-rider
10-04-13, 20:33
Βαλε μια εξατμιση που θα σου κανει κ οταν-αν κομπρεσσαρεις.
Βαλε ενα απλο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι.
Και ενα προγραμματακι.
Το αυτοκινητο θα ζωντανεψει λιγο και εσυ θα κανεις το κομματι σου.

Αν στο μελλον θελησεις κομπρεσσορα το μονο πραγμα που θα παει ακλαφτο θα ειναι το προγραμμα.
Η εξατμιση, αν ειναι καλη, και τριλιτρο να κοτσαρεις, και να κομπρεσσαρεις το τριλιτρο... Ιδια θα ειναι...

ghost-rider
10-04-13, 20:43
Πχ. Μια πολυ καλη επιλογη εξατμισης.

https://www.ebay.de/itm/EISENMANN-Sportauspuff-BMW-E46-320-330-2x70mm-/390457952940?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE46&hash=item5ae91b8aac

https://www.ebay.de/itm/EISENMANN-Soundrohr-ab-Kat-BMW-E46-320i-325i-330i-M54-Motor-DAS-ORIGINAL-/230907504218?pt=DE_Autoteile&hash=item35c328e65a

Συνολο 1000 πες. Κ 300 το προγραμμα και 50 το φιλτρο.

deepBLUE
10-04-13, 21:04
Καλυτερα να ξεκινησει αναποδα για ουσιαστικοτερα αποτελεσματα.
Εγω θα σου ελεγα ξεκινα με το κομπρεσσορα.
Η Δυναμη και μονο που θα παρεις απο τη προσθηκη του ξεπερνα κατα πολυ οτι αλλο και να κανεις και ολα τα αλλα ας μεινουν μαμα !!!
Στη πορεια μπορεις να προσθεσεις και εξατμισεις και εκεντροφορους TS2+ και να ανεβεις και αλλο στην δυναμη.
Ο κομπρεσσορας συνοδευεται απο προγραμμα του ess ειναι κριμα να πληρωσεις τωρα για ενα προγραμμα που αργοτερα θα ειναι αχρηστο.
Ειναι καλυτερα να παρεις στην αρχη τα πολλα αλογα σχεδον με το ιδιο κοστος που θα ειχαν ολα τα αλλα φιλτρο χταποδια καταλυτες τελικο προγραμμα εκεντροφορους για να σου δωσουν το πολυ 10-12 αλογα .
Σκεψου εξυπνα αν θες βεβαια να διαθεσεις τετοιο ποσο.
Τωρα αν η βελτιωση που θες να κανεις ειναι φιλτρο προγραμμα και τελικο καλυτερα μη χαλας τα χρηματα σου.

mark e92
10-04-13, 21:18
Καλυτερα να ξεκινησει αναποδα για ουσιαστικοτερα αποτελεσματα.
Εγω θα σου ελεγα ξεκινα με το κομπρεσσορα.
Η Δυναμη και μονο που θα παρεις απο τη προσθηκη του ξεπερνα κατα πολυ οτι αλλο και να κανεις και ολα τα αλλα ας μεινουν μαμα !!!
Στη πορεια μπορεις να προσθεσεις και εξατμισεις και εκεντροφορους TS2+ και να ανεβεις και αλλο στην δυναμη.
Ο κομπρεσσορας συνοδευεται απο προγραμμα του ess ειναι κριμα να πληρωσεις τωρα για ενα προγραμμα που αργοτερα θα ειναι αχρηστο.
Ειναι καλυτερα να παρεις στην αρχη τα πολλα αλογα σχεδον με το ιδιο κοστος που θα ειχαν ολα τα αλλα φιλτρο χταποδια καταλυτες τελικο προγραμμα εκεντροφορους για να σου δωσουν το πολυ 10-12 αλογα .
Σκεψου εξυπνα αν θες βεβαια να διαθεσεις τετοιο ποσο.
Τωρα αν η βελτιωση που θες να κανεις ειναι φιλτρο προγραμμα και τελικο καλυτερα μη χαλας τα χρηματα σου.
Ποσο κοστιζει ο κομπρεσσορας? Δεν θελει εντοσθια ? Προγραμμα? Αντλια βενζινης?

deepBLUE
10-04-13, 21:36
Mεχρι και 2+ σταδιο δε θελει τιποτα.
Οτι χρειαζεται ειναι μεσα στη τιμη αγορας + τοποθετηση στην Ελλαδα.
Ο Κομπρεσσορας κοστιζει το ιδιο πανω κατω οσο θα κοστιζαν επωνυμα φιλτρο,εξατμιση,εκκεντροφο ροι,χταποδια,τελικο και ισως μεσαιο καζανακι,καταλυτες,προγραμ μα.
Τα λεω ολα αυτα γιατι και γω εκανα το ιδιο λαθος,ξοδεψα γι αυτα ενα σκασμο λ7 για να παρω 20 αλογα στο 3.0 και μετα αφου το χρημα τελειωσε περιμενα 1+χρονο για να ξαναμαζεψω για το κομπρεσσορα .
Ενω αν ειχα βαλει πρωτα το κομπρεσσορα παλι θα περιμενα για τα υπολοιπα αλλα το λιγοτερο με 60-80 αλογα πανω και οχι 20 ;)
Και μετα με τη προσθηκη των υπολοιπων θα εφτανα στο 130+
Toτε βεβαια δεν υπηρχε κανεις να μου σφυριξει τι επρεπε να κανω ..ενω τωρα ξερουμε :)
Eκτος πια και αν υπαρχει το χρημα για ολα μαζι οποτε εκει τελειωνει το θεμα.
Παντως αυτη τη στιγμη να ξοδεψει χρηματα για ενα φιλτρο και ενα προγραμμα χαμενα θα πανε ειναι το μονο βεβαιο.
Αποψη μου παντα .

Εδω ειναι οι τιμες για τον ess (https://www.esstuning.com/)

Gregor_Marga
10-04-13, 22:02
Πολυ σωστο αυτο που ειπε ο φανης, βαλε ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι, μονο ετσι θα δεις καποια βελτιωση..Αν θες να βαλεις φιλτροχοανη για να δεις διαφορα ανωδικη, πρεπει να βαλεις και προγραμμα, οποτε αυτο που σου ειπε ο φανης + μια πιο ελευθερη εξατμισουλα..;)

deepBLUE
11-04-13, 07:08
Πολυ σωστο αυτο που ειπε ο φανης, βαλε ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι, μονο ετσι θα δεις καποια βελτιωση..Αν θες να βαλεις φιλτροχοανη για να δεις διαφορα ανωδικη, πρεπει να βαλεις και προγραμμα, οποτε αυτο που σου ειπε ο φανης + μια πιο ελευθερη εξατμισουλα..;)

Αρα μιλαμε για να δωσει κοντα στα 1500 ισως και κατι παραπανω αν βαλει μονο τελικο καζανακι και οχι και μεσαιο γιατι ανεβαινει κι αλλο το κοστος, φιλτρο και προγραμμα για να παρει τι ?
5-10 αλογα ?
Δεν ειμαι και πολυ βεβαιος.
Για το μονο που θα τον ψιλοψαρωσει ειναι η αποκριση του γκαζιου που θα αλλαξει μια και θα ψιλοαρπαει καλυτερα χαμηλα ,αλλα αυτο δε σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη,
Καταλαβαινω τι του αρεσει να ακουει αλλα για να ξερει και τι του γινεται η προταση μου ειναι πριν κανει οτιδηποτε να γινει μια δυναμομετρηση και μια μετα αφου τελειωσει.
Το σωτοτερο βεβαια ειναι σε καθε τι που προσθετει να γινεται δυναμομετρηση (και παντα στο ιδιο δυναμομετρο)για να εχει μια ολοκληρομενη εικονα στο τι εχει παρει απο το καθε πραγμα που εχει προσθεσει.
Οπως προειπα τα εχουμε κανει και τα ξερουμε,μετρημενα κουκια ειναι .

mark e92
11-04-13, 08:35
Δηλ. Θέλει περίπου 7000 ευρώ.
Αξίζει να τα δώσει;
Ένα Ε46 330 πόσο κάνει.

deepBLUE
11-04-13, 08:41
Δηλ. Θέλει περίπου 7000 ευρώ.
Αξίζει να τα δώσει;
Ένα Ε46 330 πόσο κάνει.


Εδω δε μιλαει για αλλαγη αυτοκινητου αλλα για βελτιωση.

Ενα 330 σαν ιπποδυναμη εχει 231 .
Με το κομπρεσσορα μπορει να φτασει αναλογα με το σταδιο μεχρι 430-460 αλογα χονδρικα.

Η τιμη που αναφερεις ειναι για το 330 για το 323 δε ξερω ποια ειναι .

Εσυ αν εδινες ενα ποσο για βελτιωση τι θα προτιμουσες

Να δωσεις 4500-5000 για να βαλεις ας πουμε σρικ εκκεντροφορους πρωτου σταδιου -καταλυτες -σουπερσπριντ χταποδι σωληνες ,τελικο-φιλτρο-προγραμμα για να παρεις 20 -25 αλογα

η να δωσεις

5500 - 6000 για κομπρεσσορα με τη προσθηκη φιλτρου για να παρεις τουλαχιστον 80-100 αλογα για αρχη χωρις τιποτα απο τα παραπανω και με προοπτικη να φτασεις πολυ πιο ψηλα προσθετοντας στη πορεια σιγα σιγα ολα τα παραπανω ?

Panos 316T
11-04-13, 08:42
Δηλ. Θέλει περίπου 7000 ευρώ.
Αξίζει να τα δώσει;
Ένα Ε46 330 πόσο κάνει.

γνώμη μου , αξίζει να τα δώσει (αν τα διαθέτει βέβαια) γιατί θα κάνει απόσβεση σε σχέση αν βάλει το 330 (τέλη κλπ)

ghost-rider
11-04-13, 08:55
Eαν αποφασισει να κομπρεσσαρει η ess δεν ειναι μονοδρομος.
Υπαρχουν και φθηνοτερες επιλογες.
Οπως η vf...
https://vf-engineering.com/other-bmw/bmw-e46/
https://vf-engineering.com/wp-content/uploads/E46-330-Engine-Bay.jpg

Η τα γνωστα κιτ της g power
https://www.g-power.de/952.html?L=1&carid=7000&artgr=7001#Produkt_Start

https://www.g-power.de/typo3temp/pics/e8994d7bbe.jpg

Kαθως και αλλα πολλα, που το κοστος τους ειναι πολυ πιο χαμηλο απο το κοστος του κιτ της ess.

Gregor_Marga
11-04-13, 09:45
Αρα μιλαμε για να δωσει κοντα στα 1500 ισως και κατι παραπανω αν βαλει μονο τελικο καζανακι και οχι και μεσαιο γιατι ανεβαινει κι αλλο το κοστος, φιλτρο και προγραμμα για να παρει τι ?
5-10 αλογα ?
Δεν ειμαι και πολυ βεβαιος.
Για το μονο που θα τον ψιλοψαρωσει ειναι η αποκριση του γκαζιου που θα αλλαξει μια και θα ψιλοαρπαει καλυτερα χαμηλα ,αλλα αυτο δε σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη,
Καταλαβαινω τι του αρεσει να ακουει αλλα για να ξερει και τι του γινεται η προταση μου ειναι πριν κανει οτιδηποτε να γινει μια δυναμομετρηση και μια μετα αφου τελειωσει.
Το σωτοτερο βεβαια ειναι σε καθε τι που προσθετει να γινεται δυναμομετρηση (και παντα στο ιδιο δυναμομετρο)για να εχει μια ολοκληρομενη εικονα στο τι εχει παρει απο το καθε πραγμα που εχει προσθεσει.
Οπως προειπα τα εχουμε κανει και τα ξερουμε,μετρημενα κουκια ειναι .

Καλα 1.500 δεν παει με τιποτα να βαλει ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι και να κανει πιο ελευθερη την εξατμιση, αντε 1000 το πολυ..Επισης προτεινα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι γιατι μονο σε αυτη την περιπτωση κερδιζεις χωρις προγραμμα αρα κρατας το κοστος χαμηλα, αν βαλεις φιλτροχοανη χωρις να εχεις προγραμμα τοτε χανεις..Επισης με καθε πραγματακι που αλλαζει να πηγαινει για δυναμομετρηση δεν μου φαινεται και πολυ οικονομικη προταση και στο κατω κατω για βολτα δεν το θελει το αμαξι? Γιατι να δυναμομετρησει? και τι να δυναμομετρησει? να δει αν πηρε 10 αλογα σε ενα αμαξι 1.600 κιλων βολταδικο? Και 10 αλογα με το ζορι περνουν τα ατμοσφαιρικα πρωτο σταδιο

mitsos_chania
11-04-13, 10:21
Εγω πιστευω οτι εαν ξεκινησεις με ενα προγραμμα ενα πιο ελευθερο φιλτρο και μια πιο ελευθερη εξατμιση δεν θα ξεπερασεις το 1000αρικο.Πανε οι εποχες που ζηταγαν 6-7 κατοσταρικα για ενα προγραμμα.Απο τα 1000 λοιπον μεχρι τα 5χιλιαρικα που εχει η μετατροπη σε κομπρεσορα(το λιγοτερο) νομιζω ειναι μια σεβαστη διαφορα.
Αν λοιπον γινει ενα σωστο ΦΠΕ τοτε το αμαξι θα ζωντανεψει λιγακι και οταν θα χρειαστει πολυ παραπανω πεταει τα λεφτα του προγραμματος(οπως ειπε και καποιος παραπανω)

Gregor_Marga
11-04-13, 11:15
Πες τα ρε μητσο

NikoZ3
11-04-13, 14:51
Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54.

Αδικος κοπος για τα διβανα Μ54/Μ52TU.



.με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο..


thumb


Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. [/URL]

Αν πας για μετατροπη σε 330 με 3 χιλιαρικα max για ανταλλακτικα και τοποθετηση θα εχεις παρει για πλακα 60 αλογα επανω ...

Με κομπρεσορα εχεις φυγει σε ιπποδυναμη ακομα πιο πανω ... ΦΠΕ και πρασινα αλογα, θα στην πεφτουν τα μινι κουπερ και τα 500ρακια τα Αμπαρθ και 'συ θα ψαχνεις τα πρασινα αλογα του ΦΠΕ.
Στο φωναζουν ολοι εδω μεσα και εχουν απολυτο δικιο !!!!!

Εγω θα σου'λεγα αστο οπως ειναι, βαλε και ενα μπλοκε και απολαυσε τα ταξιδακια σου χωρις σκοτουρες.
Αλλιως πουλα το και παρε κατι που να ειναι γρηγοροτερο η' να ειναι ευκολοτερα αναβαθμισιμο γιατι τα διβανα με την εισαγωγη που εχουν δεν προκειται να δεις προκοπη,
τα καλαμακια του φραπε εχουν μεγαλυτερο ανοιγμα απο τους αυλους της εισαγωγης ενος διβανου ! :thumbsdown:
Ακομα και το 3λιτρο που εχει μεγαλυτερη εισαγωγη απο του δικου σου μοτερ ειναι μικροτερη απο την εισαγωγη του 2.5λιτρου του Μ50. Γι'αυτο την βαζουνε στα Μ52 που μπαινει κουτα και "τρελαινονται" τα 2.8 !!! :rally:
Και χωρις προγραμα κιολας !!!

Κανε οτι σου λενε οι πιο εμπειροι, την τσεπη σου προστατευουνε απο ακυρες αγορες. :no:

:cheers:

DENNIS E46 CABRIO
11-04-13, 21:12
φιλε τασο σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου ειναι ωριμη σκεψη .ειναι το γ@@@@@ενο το μικροβιο που σε τσιγκλαει να ασχοληθεις.5 χρονια τωρα δεν του εχω βαλει βιδα μονο τα σερβις του και ειναι σχεδον τελειο το αμαξακι στα παντα του.σαν να βγηκε απο το εργοστσιο χθες.αλλα βαρεθηκα ρε συ,δε με νοιαζει που με πατανε κατι ακυρα αμαξια που οταν σε παιρνανε θες να του βαλεις φωτια κ να το καψεις,αλλα για παρτυ μου κ μονο για να γουσταρω ειπα να του δωσω κατι παραπανω να το ευχαριστιεμαι .η αληθεια ειναι οτι με ολα τα παιδια εδω εμαθα παρα πολλα μιας κ δεν ηξερα τα στοιχειωδη,κ τους ευχαριστω ολους εννοειται αλλα στην ουσια εχω μπερδευτει λιγο κ δεν ξερω τι να κανω πλεον.τη καμπριολετα μου ομως δυσκολα θα την αποχωριστω....

Dermatis
11-04-13, 21:26
φιλε τασο σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου ειναι ωριμη σκεψη .ειναι το γ@@@@@ενο το μικροβιο που σε τσιγκλαει να ασχοληθεις.5 χρονια τωρα δεν του εχω βαλει βιδα μονο τα σερβις του και ειναι σχεδον τελειο το αμαξακι στα παντα του.σαν να βγηκε απο το εργοστσιο χθες.αλλα βαρεθηκα ρε συ,δε με νοιαζει που με πατανε κατι ακυρα αμαξια που οταν σε παιρνανε θες να του βαλεις φωτια κ να το καψεις,αλλα για παρτυ μου κ μονο για να γουσταρω ειπα να του δωσω κατι παραπανω να το ευχαριστιεμαι .η αληθεια ειναι οτι με ολα τα παιδια εδω εμαθα παρα πολλα μιας κ δεν ηξερα τα στοιχειωδη,κ τους ευχαριστω ολους εννοειται αλλα στην ουσια εχω μπερδευτει λιγο κ δεν ξερω τι να κανω πλεον.τη καμπριολετα μου ομως δυσκολα θα την αποχωριστω....

Ισχυει.......και για να το λες μαλλον σε πειραζει ( εγω τουλαχιστον τρελενομαι ....Γ@μΩ τα σαξοραλλα)
Εγω εχω σενταν 1,8 και εχω στο μυαλο μου ακριβως τα ιδια με σενα........βεβαια δεν διαθετω χρηματα τωρα οποτε θα βαλω μια εξατμισουλα να ακουω τον ηχο και να παρω και καμια 100αρια αλογα στο μυαλο και ειμαι οκ ( να δω μετα με τις βενζνες τι θα κανω που με βλεπω να το πηγαινω στα κοκκινα για να ακουω και ο Ν42 να ρουφα με καλαμακια για μιλκσεικ!) :hystericalbs1: //////για φιλτρο δεν το συζητω!
Οτι και να αποφασισεις ελπιζω να το ευχαριστηθεις παντως....γιατι αυτο εχει σημασια!

DENNIS E46 CABRIO
11-04-13, 21:31
Ισχυει.......και για να το λες μαλλον σε πειραζει ( εγω τουλαχιστον τρελενομαι ....Γ@μΩ τα σαξοραλλα)
Εγω εχω σενταν 1,8 και εχω στο μυαλο μου ακριβως τα ιδια με σενα........βεβαια δεν διαθετω χρηματα τωρα οποτε θα βαλω μια εξατμισουλα να ακουω τον ηχο και να παρω και καμια 100αρια αλογα στο μυαλο και ειμαι οκ ( να δω μετα με τις βενζνες τι θα κανω που με βλεπω να το πηγαινω στα κοκκινα για να ακουω και ο Ν42 να ρουφα με καλαμακια για μιλκσεικ!) :hystericalbs1: //////για φιλτρο δεν το συζητω!
Οτι και να αποφασισεις ελπιζω να το ευχαριστηθεις παντως....γιατι αυτο εχει σημασια!

με νιωθειςςςςςςςςςςςςςςςς.thumb :thnx:

zaharias
11-04-13, 23:14
Σε πρωτη φαση, φτιαξε ενα τελικο.. 200 ευρουδακια το πολυ, ετσι να φτιαχτεις λιγο με τον ηχο..
Φιλτρα κτλ.. αστα..
Το κομπρεσσερ της G Power βγαινει 3000 τοποθετημενο (+50 αλογα το 1ο σταδιο σε 330 Ε46), 2600 παιρνεις το κιτ στο χερι και 400 η τοποθετηση.. η οποια G Power χρησιμοποιει κομπρεσσορες ASA, οπου ASA κομπρεσσορες φοραει η Alpina.. οποτε, πιστευω οτι ειναι μια "σοβαρη" λυση, σε μια λογικη τιμη.. δεν ειναι καποιο φτηνο κιτ..

DENNIS E46 CABRIO
11-04-13, 23:24
Σε πρωτη φαση, φτιαξε ενα τελικο.. 200 ευρουδακια το πολυ, ετσι να φτιαχτεις λιγο με τον ηχο..
Φιλτρα κτλ.. αστα..
Το κομπρεσσερ της G Power βγαινει 3000 τοποθετημενο (+50 αλογα το 1ο σταδιο σε 330 Ε46), 2600 παιρνεις το κιτ στο χερι και 400 η τοποθετηση.. η οποια G Power χρησιμοποιει κομπρεσσορες ASA, οπου ASA κομπρεσσορες φοραει η Alpina.. οποτε, πιστευω οτι ειναι μια "σοβαρη" λυση, σε μια λογικη τιμη.. δεν ειναι καποιο φτηνο κιτ..
μια χαρα σε βρισκω λεβεντη μου.μ αρεσει και αυτη η εκδοχη.εχεις προχειρο καποιο λινκ?

mark e92
12-04-13, 06:36
γνώμη μου , αξίζει να τα δώσει (αν τα διαθέτει βέβαια) γιατί θα κάνει απόσβεση σε σχέση αν βάλει το 330 (τέλη κλπ)

ο κομπρεσορας ακούγεται καλύτερη λύση.
Από μεταπώληση μετά τι παίζει;;;

zaharias
12-04-13, 06:43
μια χαρα σε βρισκω λεβεντη μου.μ αρεσει και αυτη η εκδοχη.εχεις προχειρο καποιο λινκ?

Αυτο το κιτ το πουλαει φιλος και μελος (νομιζω).. https://www.car.gr/parts/view/3504027/

Καινουργιο κιτ
https://www.car.gr/parts/view/1556292/

zaharias
12-04-13, 06:46
ο κομπρεσορας ακούγεται καλύτερη λύση.
Από μεταπώληση μετά τι παίζει;;;

Πλακα κανεις ετσι?
Κατ'αρχην, μπορει πολυ απλα να βγαλει το κομπρεσσορα και να πουλησει χωριστα το κιτ και χωριστα το αμαξι μελλοντικα.
Εσυ, σε οτι βαζεις στο αμαξι σου, σκεφτεσαι τη μεταπωληση? Αν θα κανεις αποσβεση?
Οτι λεφτα πετας στο αμαξι, πολυ απλα, δεν τα παιρνεις πισω.. αυτο το ξερεις απο πριν..

deepBLUE
12-04-13, 07:12
ο κομπρεσορας ακούγεται καλύτερη λύση.
Από μεταπώληση μετά τι παίζει;;;

Γιά ποια μεταπώληση μιλας ;
Εδω που έχουν φτάσει τα αυτοκίνητα τα πάντα ειναι αβέβαιο .
Οταν βέβαια φτάνεις να κανεις μια βελτίωση δε νομίζω πως σκέφτεσαι τη μεταπώληση αλλα τη κ@υλα της στιγμής .

mark e92
12-04-13, 09:33
Καλα λέτε ετσι και αλλιώς για πετάμα είναι όλα τώρα πια.
Και στην τελική το βγάζει και το πουλάει χωριστά.

zaharias
12-04-13, 11:06
Καλα λέτε ετσι και αλλιώς για πετάμα είναι όλα τώρα πια.
Και στην τελική το βγάζει και το πουλάει χωριστά.

Πιστευω οτι ενας ΛΟΓΙΚΟΣ ανθρωπος.. ξερει τις προτεραιοτητες του, σε ολους τους τομεις.. στη ζωη του..
Οποτε, ξερει την οικονομικη κατασταση και ξερει να διαχειριστει τα χρηματα του..
Οποτε, αλλοι γουσταρουν να αλλαζουν 3 αυτοκινητα το χρονο.. αλλοι γουσταρουν να τα κρατανε "μαμα".. αλλοι γουσταρουν να τους χωνουν πραγματα και να τα σκαλιζουν ολη την ωρα.. Ο καθενας, τα "σκορπαει" οπως θελει..
Τα λεφτα που πεταμε στα αυτοκινητα ΔΕΝ τα παιρνουμε πισω.. αντε να βρεις κανεναν ιδιωτη που να μπορει να τα εκτιμησει λιγο και να παρεις 5 φραγκα παραπανω..
Μπορει ομως να κρατησει ολα τα "μαμα" ανταλλακτικα στην αποθηκη και οταν θα ερθει η ωρα να το πουλησει, να το επαναφερει στη "μαμα" κατασταση και να πουλησει χωριστα τα εξτρα που ειχε βαλει..
Αυτα, οσον αφορα τη μεταπωληση.. :D

deepBLUE
12-04-13, 11:52
Εγω απλα ρωτησα ποιο ειναι το ποσο που διαθετει ο φιλος για βελτιωση για να ξερουμε και γιατι μιλαμε και λεμε σε τοσα ποστ.
Αν δε κανω λαθος νομιζω δεν εχει απαντηθει.

DENNIS E46 CABRIO
12-04-13, 21:32
Παιδια ισως βρηκα μια ακρη,ο φιλος ζαχαριας μου προτεινε μια ιδεα για κομπρεσσορα στο καρ.γρ μιλησα με το παιδι που το πουλαει,κ τελικα ειναι κ αυτος μελος στο φορουμ κ πιστευω να κινηθω προς τα εκει.το θεμα ειναι να σθντονιστω με το θεμα δουλειας κ να ανεβω αθηνα μιας και ειμαι απο πυργο ηλειας,κ μου ειναι πολυ δυσκολο να λειψω απο τη δουλεια μου καθημερινη ημερα.σας ευχριστω ολους παρα πολυ για το ενδιαφερον,κ πιστευω να εχω πεσει στο σωστο δρομο.οσο για το ποσο παιδια τα χρηματα τα εχω το θεμα ειναι τι ειναι καλυτερο για να κανω μια κυριλε δουλεια στη μπεμπα μου ωστε να μην τρεχω ολη την ωρα στα συνεργεια.για νεοτερα θα σας εννημερωνω με τα χαρας.πιστευω να εχει ενδιαφερον.

mark e92
13-04-13, 08:19
Καλή επιτυχία!!!

VanVIC
13-04-13, 08:30
Δηλ. Θέλει περίπου 7000 ευρώ.
Αξίζει να τα δώσει;
Ένα Ε46 330 πόσο κάνει.

Μην το βλέπεις έτσι.
Ο ενδιαφερόμενος έχει πεί οτι θέλει να κρατήσει το δικό του αμάξι.
Αλλιώς... υπάρχει προς πώληση μέλους μας "λουλούδι" Ε46 εξακύλινδρο cabrio με κομπρέσορα, εξατμίσεις, χταπόδια, εξαπίστονα, και άλλα πολλά στα 12.000 ευρώ (αν θυμάμαι σωστά).
Του συγκεκριμένου "2λιτρου" η απόδοση έχει ξεπεράσει τους 330 ίππους και ΜΟΝΟΝ το κόστος αναβαθμίσεων-βελτιώσεων τα 12.000 ευρώ.
Και ο κομπρέσσοράς του δεν έχει χρήση πάνω απο 4-5 χιλίαδες km.
Είναι έτοιμη λύση το συγκεκριμένο και εγγυημένα άψογο.

DENNIS E46 CABRIO
15-04-13, 15:14
παιδια γεια σας τελικα αποφασισα για αρχη και οχι για οικονομικους λογους να του βαλω εκκεντροφορους απο 330 προγραμμα και εξατμιση .κ μετα βλεπουμε.το ξερω ψιλοπεταμμενα λεφτα απλως αργοτερα αν αποφασισω για κομπρεσσορα θα κλαψω το προγραμμα.εχουμε καμια ιδεα η τιμες για εκκεντοφορους?ευχαριστω εκ των προτερων

deepBLUE
15-04-13, 15:24
Καλο θα ηταν να βαλεις εκκεντροφορους shrick (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=814) πρωτου σταδιου και οχι απο 330.
Στην Ελλαδα μπορεις να τους βρεις απο 1200-1500 αναλογα απο που θα τους προμηθευτεις.
Αν θες ομως εκκεντροφορους απο 330 εχει ενας φιλος μπορω να ρωτησω και να σου πω .

ziaba
15-04-13, 16:33
o εκκ εξαγωγης ειναι ιδιος αρα θες μονο τον εισαγωγης γυρο στα 300 ευρα εχει

mitsos_chania
15-04-13, 16:37
Τι διαφορα εχει ο εκκεντροφορος εισαγωγης;

ziaba
15-04-13, 16:56
ειναι λιγο πιο αγριος

DENNIS E46 CABRIO
15-04-13, 17:16
o εκκ εξαγωγης ειναι ιδιος αρα θες μονο τον εισαγωγης γυρο στα 300 ευρα εχει
Εχεις απολυτο δικο αυτον εννοουσα παραλειψα να τον διευκρυνισω.300 καλα μου ακουγονται.που μπορω να τον βρω καμια ιδεα?

ziaba
15-04-13, 17:49
Εχεις απολυτο δικο αυτον εννοουσα παραλειψα να τον διευκρυνισω.300 καλα μου ακουγονται.που μπορω να τον βρω καμια ιδεα?




Καλο θα ηταν να βαλεις εκκεντροφορους shrick (https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=814) πρωτου σταδιου και οχι απο 330.
Στην Ελλαδα μπορεις να τους βρεις απο 1200-1500 αναλογα απο που θα τους προμηθευτεις.
Αν θες ομως εκκεντροφορους απο 330 εχει ενας φιλος μπορω να ρωτησω και να σου πω .

:cheers::cheers::cheers:

Kostas Maras
15-04-13, 20:05
Εχεις απολυτο δικο αυτον εννοουσα παραλειψα να τον διευκρυνισω.300 καλα μου ακουγονται.που μπορω να τον βρω καμια ιδεα?

Εχω φιλε μου εκκεντροφορους να σου δωσω......εαν ενδιαφερεσαι στειλε μου μηνυμα!

dark knight
16-04-13, 10:35
ειχα διαβασει σε φορουμ του εξωτερικου οτι στα Μ54 αποδιδει η τοποθετηση εισαγωγης απο 3λιτρο Μ54.κοιταξε το

DENNIS E46 CABRIO
16-04-13, 14:36
εγω εχω μ52 δεν γνωριζω αν ισχυει το ιδιο....ευχαριστω για τη σκεψη κ το ενδιαφερον

merbeind
16-04-13, 19:10
Σε m52 εισαγωγή από M54 είχε πει ο πρόεδρος stamatis οτί δίνει 4-5 αλογάκια.
Από το να αλλάξεις φίλτρο,άλλαξε το σύστημα εισαγωγής.Εγώ το είχα κάνει και γενικά το αμάξι πήρε μια ανάσα.
Είχε κάνει ένα thread ο stamatis με μικρές φτηνές μετατροπές για τον 2,5αρι m52.Καλό μοτερ πάντως

zaharias
16-04-13, 20:06
Εαν θελεις να κανεις κατι σωστο και να πεταξεις λεφτα, φτιαξε ενα χειροποιητο τελικο για αρχη να γουσταρεις με τον 6κυλινδρο ηχο και βαλε και στο προγραμμα τα vanos seals..
ΚΑΝΕ αυτα για αρχη και μετα μπες γραψε εντυπωσεις και βλεπουμε..
Φιλτρα, εισαγωγες, εκκεντροφορους, μην τα πειραξεις προς το παρον (γνωμη μου)..

DENNIS E46 CABRIO
16-04-13, 22:54
Εαν θελεις να κανεις κατι σωστο και να πεταξεις λεφτα, φτιαξε ενα χειροποιητο τελικο για αρχη να γουσταρεις με τον 6κυλινδρο ηχο και βαλε και στο προγραμμα τα vanos seals..
ΚΑΝΕ αυτα για αρχη και μετα μπες γραψε εντυπωσεις και βλεπουμε..
Φιλτρα, εισαγωγες, εκκεντροφορους, μην τα πειραξεις προς το παρον (γνωμη μου)..
ειμαι ανοιχτος στις γνωμες αν και απο τις πολλες μπερδευομαι λιγο....λες να κανω βλακεια εαν βαλω εκκεντροφορρο απο 330 χταποδι και προγραμμα?

ziaba
17-04-13, 09:38
τα δικα σ χταπόδια (αν είναι από τα πρώτα χωρίς προκαταλύτες πάνω) είναι καλύτερα απ του 330

dark knight
17-04-13, 10:09
για τα χταποδια περιμενε και το Ζαχαρια κατι ετοιμαζει!!

zaharias
17-04-13, 10:24
ειμαι ανοιχτος στις γνωμες αν και απο τις πολλες μπερδευομαι λιγο....λες να κανω βλακεια εαν βαλω εκκεντροφορρο απο 330 χταποδι και προγραμμα?

Εγω θα ελεγα να μην τα πειραξεις αυτα προς το παρον..
Ξεκινα με αυτα που σου ειπα..

zaharias
17-04-13, 10:26
για τα χταποδια περιμενε και το Ζαχαρια κατι ετοιμαζει!!

Μπορει να φοραει ηδη, ιδια με αυτα που ΘΕΛΩ να βαλω, μιας και ειναι Μ52 το μοτερ του..