Επιστροφή στο Forum : Ο τύπος βαρέθηκε το ΜΧ-5 κ το έκανε Ζ3
www.autoblog.gr/2013/04/09/you-do-this-a-mazda-mx-5-not/?fb_source=pubv1
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/Miata-Z3-NO-OTHER-LIKE-LIKE-NEW-/171014922284?pt=US_Cars_Trucks&hash=item27d148a02c#ht_500wt_1183
τα σχόλια δικά σας...
πάντως εγω θα του έστελνα την αστυνομία σπίτι :ranting2:
πηγη
autoblog.gr
Συμπερασμα....Το ΜΧ-5 μπορει να φορεσει camaro v6 μοτερ...:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
:shok: και :facepalm: και :facepalm: και :facepalm:
και :crying: ....
Bazil Van Sinner
09-04-13, 20:12
....τι πετρια να χει φαει ο τυπος!!!!!
ghost-rider
09-04-13, 20:17
https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/04/Mazda-BMW-Miata-Z3-fugly-05-610x403.jpg
Θυμιζει κατι πλαστικα αυτοκινητακια που πουλανε στο σουπερ μαρκετ και δεν ανοιγουν ουτε οι πορτες.
Μοιαζει σα να πηρες ενα τετοιο και να εστησες τη φωτο για να φαινεται μεγαλο:shok:
Kαι εργοστασιακο το mx5 δεν αξιζει και τιποτα
Συμπερασμα....Το ΜΧ-5 μπορει να φορεσει camaro v6 μοτερ...:th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Εχω ενα φιλο που φοράει στο 964 RS ενα μοτερ LS3 V8 με 6.3 λίτρα και 550 αλογα:original:
Kαι εργοστασιακο το mx5 δεν αξιζει και τιποτα
Το ΜΧ5 ( ΜΥ 2001 1.8 με στανταρ μπλοκε) επειδη ειχα την τυχη να το εχω στην κατοχη μου για καποια χρονια, πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολεια εκμαθησης της πισω κινησης.
Το δεν αξιζει και τιποτα ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα αναβιωσε την roadster κατηγορια.
Προφανως αν το συγκρινεις με αυτοκινητα που ειναι ακριβοτερα απο αυτο φυσικα και θα ειναι χειροτερο. Για μενα ομως η συγκριση 2 αυτοκινητων πρεπει να εχει ως γνωμονα το κοστος πρωταρχικα, για να εχει και καποιο νοημα, αλλιως ολοι μας θα κυκλοφορουσαμε με Μ5, 997ΤΤ, 458 και Panamera turbo thumb
Εχω ενα φιλο που φοράει στο 964 RS ενα μοτερ LS3 V8 με 6.3 λίτρα και 550 αλογα:original:
Αυτα ειναι.Που την βρηκε τετοια μοτερακλα στην ελλαδα?Απεξω να φανταστω ε????thumb
individual
11-04-13, 15:01
ηταν μαλλον αναποφασιστος πρωτου αγορασει αυτοκινητο....
το ζ3??? ή το μχ5???.....
οποτε τα εκανε 2 σε 1,για ψυχολογικους μαλλον λογους,
ή πηρε μια μπεμπα με ιαπωνεζικες προδιαγραφες και λιγοτερες βλαβες.
ποιος ξερει?
αβυσος η ψυχη του ανθρωπου!!!
παρατραγουδο που ταιριαζει και η πινακιδα του ..... "ΑΝΙΤΑ" ........
Το ΜΧ5 ( ΜΥ 2001 1.8 με στανταρ μπλοκε) επειδη ειχα την τυχη να το εχω στην κατοχη μου για καποια χρονια, πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολεια εκμαθησης της πισω κινησης.
Το δεν αξιζει και τιποτα ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα αναβιωσε την roadster κατηγορια.
Προφανως αν το συγκρινεις με αυτοκινητα που ειναι ακριβοτερα απο αυτο φυσικα και θα ειναι χειροτερο. Για μενα ομως η συγκριση 2 αυτοκινητων πρεπει να εχει ως γνωμονα το κοστος πρωταρχικα, για να εχει και καποιο νοημα, αλλιως ολοι μας θα κυκλοφορουσαμε με Μ5, 997ΤΤ, 458 και Panamera turbo thumb
Αψογη η απαντηση σου!!!Ηταν περιπου πανω κατω αυτα που σκοπευα να γραψω..Φυσικα δεν μπορει να συγκριθει με καμια ferrari ,carrera , M και αλλα ..
Επειδη παρακολουθω πααρα πολυ καιρο το φορουμ, το κλιμα σας ειναι αψογο και η παρεα σας.. Ημουν στην αναζητηση roadster, μου αρεσε πολυ το Ζ3.
Αλλα ευχαριστω το θεο που δεν το πηρα γιατι το αμαξι καλως η κακως δεν στριβει..Μην μου την πεσετε ολοι με τα Ζ...Δεν το λεω με την κακη εννοια.Ειναι πιο πολυ βολταδικο.Ενω το μιατα μπορει πολυ ευκολα να σε παει και για drift αλλα και Μεγαρα ας πουμε για χρονο.
Νομιζω και ενα μελος απο εδω o Βazil Van Sinner ειχε και περασε σε 320αν δεν απατωμαι μπορει να επιβεβαιωσει..Το ζυγισμα του ειναι ακριβως 50/50 και με το μπλοκε ειναι πολυ διασκεδαστικο.Νιωθω πολυ ευχαριστημενος με την επιλογη μου και δεν θα το αλλαζα με τιποτα για Ζ3!Εκτος αν ηταν Μ φυσικα...
Bazil Van Sinner
11-04-13, 17:50
Kαι εργοστασιακο το mx5 δεν αξιζει και τιποτα:thumbsdown:
Μike οταν λες δεν αξιζει τιποτα,τι εννοεις?Ειχες ποτε επαφη με ΜΧ5?και αν ναι τι δεν σου αρεσε?
Την ιδια κουβεντα ειπε και ο Chris Harris,και ειναι απο τις λιγες φορες που απολογειτε και διορθωνει αποψη τουthumb
Απο το NA μεχρι και το NBfl,που ηταν αμιγως Ιαπωνικο,το αμαξακι εγραψε ιστορια παγκοσμιος,σε πωλησεις και σε ερωτες!
Ειναι ενα πολυ καλο project,που ξεκινησε βασισμενο σε ευρωπα'ι'κες νορμες,Lotus rulezzzzz.
Εχει σασι,τυπου μπανιερα,διπλα ψαλιδια,ζυγισμα 50/50,τα μοτερ που εχει χρησιμοποιησει ειναι ΑΘΑΝΑΤΑ,σασμαν της Aissin που ΔΕΝ σπαει και διαφορικο Torsen!H δε ακαμψια του,χρονια μπροστα απο τον ανταγωνισμο!
Ειναι ο ορισμος του roadster και ενα απο τα καλυτερα all around fun-car!!!!
Μπορει να σε παει απο την Εκκλησια γαμπρο,μεχρι και σε αγωνα drift!
Εχω περασει πολλα χιλιομετρα με NBfl 1.8 ,δηλωνω ερωτευμενος ακομα,και θελω καποια στιγμη να παρω ενα ΝΑ ,να βρισκεται!!!!!
Χωρις πολλα λογια,αλλα με αρκετο θρασσος το αμαξακι κανει παπαδες!!!
Το ΜΧ5 ( ΜΥ 2001 1.8 με στανταρ μπλοκε) επειδη ειχα την τυχη να το εχω στην κατοχη μου για καποια χρονια, πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολεια εκμαθησης της πισω κινησης.
Το δεν αξιζει και τιποτα ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα αναβιωσε την roadster κατηγορια.
thumb
Αλλα ευχαριστω το θεο που δεν το πηρα γιατι το αμαξι καλως η κακως δεν στριβει..Μην μου την πεσετε ολοι με τα Ζ...Δεν το λεω με την κακη εννοια.Ειναι πιο πολυ βολταδικο.Ενω το μιατα μπορει πολυ ευκολα να σε παει και για drift αλλα και Μεγαρα ας πουμε για χρονο.
αλλη μια φορα μια απ τις μπαντες μου που προλαβα και εγραψα τοτε,ατιμη τεχνολογια!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=vOQAp3z1a2Y
να τονισω πως τα μονα μη εργοστασιακα πανω του ηταν μια διπλη εξατμιση Sebring και αναρτηση ρυθμιζομενη της AGX !!!!
Respect Miata! thumb
trabakoulas
11-04-13, 18:44
Ποιος ειπε οτι το ΜΧ5 δεν αξιζει τιποτα?? Οριστε? Μαλλον ο φιλος που το ειπε καλυτερα να ασχοληθει με ποδηλατα.
Ενα αμαξι με τρελους διθυραμβους απο την 1η μερα κυκλοφοριας του, εχει αφησει ηδη ιστορια που πολλα ακριβοτερα συνολα το βλεπουν με το κυαλι.
Το ΜΧ5 ( ΜΥ 2001 1.8 με στανταρ μπλοκε) επειδη ειχα την τυχη να το εχω στην κατοχη μου για καποια χρονια, πιστευω οτι ειναι ενα απο τα καλυτερα σχολεια εκμαθησης της πισω κινησης.
Το δεν αξιζει και τιποτα ειναι μεγαλη κουβεντα για ενα αυτοκινητο που ουσιαστικα αναβιωσε την roadster κατηγορια.
Προφανως αν το συγκρινεις με αυτοκινητα που ειναι ακριβοτερα απο αυτο φυσικα και θα ειναι χειροτερο. Για μενα ομως η συγκριση 2 αυτοκινητων πρεπει να εχει ως γνωμονα το κοστος πρωταρχικα, για να εχει και καποιο νοημα, αλλιως ολοι μας θα κυκλοφορουσαμε με Μ5, 997ΤΤ, 458 και Panamera turbo thumb
Νομιζω οτι το μονο που αξιζε λιγο ηταν το πρωτο, 1990, ελαφρυ και επισης με μπλοκε. Εγω ειχα του 2002 1.6 και ηταν μια πατσαβουρα. Μαζι με το SLK 1.8 ειναι οτι πιο αθλιο εχω οδηγησει
Bazil Van Sinner
11-04-13, 22:32
Kαι εργοστασιακο το mx5 δεν αξιζει και τιποτα
εδω φαινεσαι σιγουρος για την αποψη σου .
Νομιζω οτι το μονο που αξιζε λιγο ηταν το πρωτο, 1990, ελαφρυ και επισης με μπλοκε. Εγω ειχα του 2002 1.6 και ηταν μια πατσαβουρα. Μαζι με το SLK 1.8 ειναι οτι πιο αθλιο εχω οδηγησει
εδω το σκεφτεσαι!
ποσα κιλα διαφορα νομιζεις εχει το ΝΑ με το ΝΒ????
Ε οχι και πατσαβουρα !!!!!Νταξ το 1.6 δεν ειχε τοοοση δυναμη, αλλα παταει αξιοπρεπεστατα,και μ'ενα μπλοκε χαριζει ατελειωτα χαμογελα!!!
Καλα για το slk δεν σχολιαζω,επιλογες ειναι αυτες,ασε που παιζει να μπαζε πολυ περισσοτερο νερο αποτο ΜΧ5.
Εχω απορια πραγματικα,να τεκμηριωσεις την τοσο αρνητικη αποψη σου,για ενα αμαξι που το αγαπησε ολος ο ντουνιας!
κοιτα υπαρχουν αυτοι που το θεωρουν το τελειο αυτοκινητο και αυτοι που το θεωρουν γυναικειο. Και οι δυο αποψεις ειναι σωστες κατα καποιο τροπο, εξαρταται πως θα το δεις το θεμα. Εγω θα προτιμουσα ενα S2000 ασ πουμε
Bazil Van Sinner
11-04-13, 22:48
Δεν το θεωρησα τελειο!
Δεν νομιζω να υπαρχει τελειο!
Σιγουρα ομως ΔΕΝ ειναι πατσαβουρα.και το "κοιταζω" καθαρα αυτοκινηστηκα.Ουτε εχω τωρα,ουτε πουλαω καποιο.
Τα περι σεξουαλικοτητας τα αφηνω για τους αστρολογους και τις χαρτοριχτρες!
S2k λατρεμενο και αυτο!!!!Τι μου θυμιζει ομως,τι μου θυμιζει.......α!Το βρηκα ΜΧ5!
Ιδια αρχιτεκτονικη ,με δυνατοτερο μοτερ!Διπλα ψαλιδια,παρομοιο πλαισιο,παρομοιο και απο την ιδια εταιρια σασμαν και διαφορικο.....Αλλωστε του ριχνει και 10χρονια στο κεφαλι το ΝΑ ΜΧ5 τυχαιες οι ομοιοτητες?
κοιτα υπαρχουν αυτοι που το θεωρουν το τελειο αυτοκινητο και αυτοι που το θεωρουν γυναικειο. Και οι δυο αποψεις ειναι σωστες κατα καποιο τροπο, εξαρταται πως θα το δεις το θεμα. Εγω θα προτιμουσα ενα S2000 ασ πουμε
Συγκρινεις ενα αμαξι με εργοστασιακη αξια 50κ αφρων με ενα ΝΒ 25κ...:thumbsdown:
Την διπλασια δηλαδη...Δεν τεκμηριωνεις την αποψη σου.Αν με τα χρηματα αυτα που γλυτωνες απτο S2000 εκανες ενα light turbo στο μιατα ωστε να παει 200 αλογα...θα σου ελεγα αν ειχες την ιδια αποψη!Αν ακομα εισαι απιστος Θωμας μπορω να σε παω μια βολτα :drive: οποτε θελεις με το μιατα μου:rally:..Να φερεις οποια Hondara θες να ανοιξω!Θα αναθεωρησεις πολλα..Και μονο με το 1/3 σε badjet..εχω να σου πω που θα εδινα για να βρω ενα σωστο και με vsa s2000...:whistle:
To MX5 μου turbo πριν πολλα χρονια. Εχε υποψιν οτι στο ΜΧ5, το μοτερ που φοραει το αυτοκινητο απο την μανα του ειναι βασισμενο στα 323 GTX turbo οποτε η βαση για βελτιωση ειναι πολυ αξιοπιστη
https://www.youtube.com/watch?v=snjL-X2A7HM
Και αν νομιζεις οτι τα βελτιωμενα απο αποψης ιπποδυναμης δεν στριβουν, δες εδω στο Ring ενα ΜΧ5 turbo γυρναει με 8:05. Ξερεις ποσο κανουν τα 'αντρικα' Μ3 Ε46 εκει ετσι?
https://www.youtube.com/watch?v=8VSkQTjDcF0
Έχουν περάσει από τα χέρια μου και η πρώτη και η δεύτερη γενιά, και πατσαβούρι δε θα χαρακτήριζα το ΜΧ5 με τίποτα, ούτε και τη κακομοίρα την έκδοση με τον ένα εκκεντροφόρο και τα 90 ασθμαίνοντα.
Ο γιός μου έχει ένα ΜΧ5 πρώτης γενιάς. Το αμαξάκι είναι απίθανο !!
Το έχει αγαπήσει πολύ. Το πήρε μαζί του στην Αγγλία και πρόσφατα του έβγαλε και αγγλικές πινακίδες.
Τα ΜΧ5 γενικά, χαίρουν διεθνούς αναγνώρισης και πολλά roadsterς στηρίχθηκαν στη φιλοσοφία του.
Πιό κάτω μερικές φωτό με το Μiata του, σε Snetterton kai Brands Hatch. :original:
Ωραιος ο Turbodog..Τωρα το δικο μου φοραει Tdo4 με αγραφο..Και το δικο μου ...https://imageshack.us/a/img23/9335/driftindim5.jpg
Συγκρινεις ενα αμαξι με εργοστασιακη αξια 50κ αφρων με ενα ΝΒ 25κ...:thumbsdown:
Την διπλασια δηλαδη...Δεν τεκμηριωνεις την αποψη σου.Αν με τα χρηματα αυτα που γλυτωνες απτο S2000 εκανες ενα light turbo στο μιατα ωστε να παει 200 αλογα...θα σου ελεγα αν ειχες την ιδια αποψη!Αν ακομα εισαι απιστος Θωμας μπορω να σε παω μια βολτα :drive: οποτε θελεις με το μιατα μου:rally:..Να φερεις οποια Hondara θες να ανοιξω!Θα αναθεωρησεις πολλα..Και μονο με το 1/3 σε badjet..εχω να σου πω που θα εδινα για να βρω ενα σωστο και με vsa s2000...:whistle:
Αμα βαλεις ενα διλιτρο mx5 με ενα Χοντα ιδιας χρονολογιας, δε νομιζω να ειναι και μεγαλη η διαφορα στη τιμη. Τωρα οσο για το τουρμπο δε νομιζω οτι συγκρινεται με τον ατμοσφαιρικο υψηλοστροφο κινητηρα του Χοντα, ειναι αλλου σε αισθηση και λογικα σε επιδοσεις επισης
Bazil Van Sinner
12-04-13, 11:24
https://www.youtube.com/watch?v=snjL-X2A7HM
ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ!!!!!!! thumbthumbthumbthumb
ghost-rider
12-04-13, 11:28
H διαφορα στην τιμη ηταν τοτε καμια 25αρια χιλιαδες σε σχεση με το facelift των 2.200 κυβικων, αν θυμαμαι καλα.
Επαιρνες σχεδον 2 mx5 με τα λεφτα του χοντα.
Tωρα σα μτχ...
Παλι mx5. Ακομα και αν ειναι στα ιδια λεφτα.
Αμα βαλεις ενα διλιτρο mx5 με ενα Χοντα ιδιας χρονολογιας, δε νομιζω να ειναι και μεγαλη η διαφορα στη τιμη. Τωρα οσο για το τουρμπο δε νομιζω οτι συγκρινεται με τον ατμοσφαιρικο υψηλοστροφο κινητηρα του Χοντα, ειναι αλλου σε αισθηση και λογικα σε επιδοσεις επισης
Κοροιδευομαστε μου φαινεται ..η δεν εχεις ιδεα ..ειλικρινα!
Τοση ωρα μας ελεγες για Νβ..Ωραια παμε σε Nc λοιπον αφου το θες..Η πιο ακριβη εκδοση ειχε 33.000-35.000 ευρω ενω καινουριο το s2000 μεχρι το 2009 που σταματησε να παραγεται αν ξερεις ειχε 55.000-57.000ε...Παλι τι μου συγκρινεις???20.000 ευρω αποσταση??Εσυ τι λες να μην εχουν διαφορα??
Επισης για να εχεις την πραγματικη δυναμη του χοντα πρεπει να στροφαρεις πανω απο τις 6.500σαλ οπου εκει φυσικα γινεται πανηγυρι......
Ενω στο τουρμπο τα εχεις ολα απο τισ 2.500 με 3.000σαλ...
ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ!!!!!!! thumbthumbthumbthumb
Χαρηκε ο Αυστραλοπιθηκος?:th_Laie_67-1: Για ρωτα τον αν θα ηθελε να οδηγαει Μ3 αντι καγκουρεμενο mx5. Καλα ο Πορσακιας κακως ασχοληθηκε με το σκουπιδι, το σερβις των 50.000 του, κοστιζει οσο το Μαζντα ολοκληρο πλεον, μαλλον του αρεσει να κανει αγαθοεργειες.
Επισης για να εχεις την πραγματικη δυναμη του χοντα πρεπει να στροφαρεις πανω απο τις 6.500σαλ οπου εκει φυσικα γινεται πανηγυρι......
Ενω στο τουρμπο τα εχεις ολα απο τισ 2.500 με 3.000σαλ...
Εκει οδηγουνται τα σοβαρα αυτοκινητα, GT3, 458 κλπ. Αλλωστε δε νομιζω αυτο που λες να ισχυει γιατι για και τα τουρμπο υπαρχει καθυστερηση αποκρισης. Εχω οδηγησει πολλα 996 Τουρμπο απο 450 εως 500+ αλογα. Ολα κατω απο τις 3500 δουλευουν σαν ατμοσφαιρικα δηλ 320 αλογα. Μετα ξεσπανε αποτομα. Θα πρεπει προφανως να καταφυγεις σε πιο ακριβες λυσεις προφανως σε τουρμπινες μεταβλητης γεωμετριας για να εξασφαλισεις ομαλη δυναμη απο χαμηλα οπως στην 997 την οποια δεν εχω οδηγησει για να πω σε τι διαφερει.
Εν ολιγοις, το Χοντα ειναι το μικροτερο σπορ αυτοκινητο που θα ηθελα να οδηγω. Αν το Μαζντα ειναι 5-10-20 χιλιαρικα φτηνοτερο δε με απασχολει.
Αλλωστε αν θελω να το παιξω παραλιας και γκομενακιας εχω απειρες επιλογες, Ζ3, Μπαρκετα κλπ
Bazil Van Sinner
12-04-13, 14:31
Χαρηκε ο Αυστραλοπιθηκος?:th_Laie_67-1:
που αναφερεσαι?
Bazil Van Sinner
12-04-13, 14:37
Η ανάγκη να έχεις πάντα δίκιο, σφραγίδα ενός χυδαίου πνεύματος......
...........
trabakoulas
12-04-13, 15:31
....ούτε και τη κακομοίρα την έκδοση με τον ένα εκκεντροφόρο και τα 90 ασθμαίνοντα.
Ποια εκδοση λες? Για miata μιλας? Αν ναι δεν υπηρξε ποτε τετοια εκδοση.
Παιδια δεν εχει νοημα να συζηταμε αν το miata ειναι πατσαβουρα ή οχι. Οποιος εχει αυτη την αποψη , πολυ απλα δεν εχει ιδεα περι αυτοκινησης. .+- (τελεια και παυλα)
orfanids360
12-04-13, 15:52
Oh God why..
που αναφερεσαι?
στον τυπο που εκανε κοντρες στο βιντεο με το Μ3 και το 997.
Μου θυμιζει καποιον που προσπαθουσε να με πεισει για την ανωτεροτητα του GTR των 1000 ιππων σε συγκριση με την Ανentador και την F12. Eλεος πια μ αυτα τα ατομα
LOL!!!!!!!!Καγκουριά σε ολο της το μεγαλείο
στον τυπο που εκανε κοντρες στο βιντεο με το Μ3 και το 997.
Μου θυμιζει καποιον που προσπαθουσε να με πεισει για την ανωτεροτητα του GTR των 1000 ιππων σε συγκριση με την Ανentador και την F12. Eλεος πια μ αυτα τα ατομα
το πατημα σαν πατημα μπορει να το χαρακτηρησεις γελοιο ειναι δικαιωμα σου οτι χαρακτηρισμο και να του δωσεις, προς το ατομο ομως που χαρακτηριζεις ετσι(τον οδηγο) επετρεψε μου να σου πω αφου προφανως δεν τον γνωριζεις δεν ανταποκρινεται σε αυτους τους χαρακτηρισμους thumb
στον τυπο που εκανε κοντρες στο βιντεο με το Μ3 και το 997.
Μου θυμιζει καποιον που προσπαθουσε να με πεισει για την ανωτεροτητα του GTR των 1000 ιππων σε συγκριση με την Ανentador και την F12. Eλεος πια μ αυτα τα ατομα
Το πατημα εγινε για να δουμε ποιο αυτοκινητο ειναι πιο γρηγορο. Συγκεκριμενα στην Κερατεα που ειναι και αρκετα μεγαλη αποσταση. Στο συγκεκριμενο πατημα λοιπον αποδειχθηκε οτι το ΜΧ5 ειναι πιο γρηγορο. Αυτη ειναι η πραγματικοτητα, τι να κανουμε, σε καποιους αρεσει σε καποιους οχι. Ας μην παταγε στην τελικη. Φυσικα κανεις δεν υποστηριξε οτι το ΜΧ5 ειναι ανωτερο αυτοκινητο απο αυτα που περασε, αλλα στις συγκeκριμενες συνθηκες πιο γρηγορο.
Δυστυχως ομως, σε τετοιου ειδους αναμετρησεις, το κομπλεξ κυριως απο τους κατοχους των ακριβων αυτοκινητων που χανουν στο πατημα, βγαινει στην επιφανεια, καθως μην εχοντας σοβαρα επιχειρηματα, αποπροσανατολιζουν την συζητηση με ακριβως αυτα που αναφερεις παραπανω.
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΧ5 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ?
Οπως και παλαιοτερα ειχαμε ποσταρει και ενα video οπου ενα Ε30 turbo καταφερε να περασει μια 458.
ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΤΙ ΤΟ Ε30 ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 458?
Το φαινομενο υπεροψιας και συνεχης υποτιμησης των φτηνοτερων αυτοκινητων απο αυτα τα ατομα ειναι (ξανα) δυστυχως φαινομενο ευρυτατα διαδεδομενο στην Ελλαδα.
Μου θυμιζει καποιον που μετα το πατημα προσπαθουσε να μας πεισει για την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης, για τους χωρους, το prestige κτλ.
Ελεος πια με αυτα τα ατομα
Bazil Van Sinner
12-04-13, 17:20
στον τυπο που εκανε κοντρες στο βιντεο με το Μ3 και το 997.
Μου θυμιζει καποιον που προσπαθουσε να με πεισει για την ανωτεροτητα του GTR των 1000 ιππων σε συγκριση με την Ανentador και την F12. Eλεος πια μ αυτα τα ατομα
Ναι νομιζω πως οφειλεις μια συγγνωμη,γιατι αν δεν καταλαβες ,ειναι το ατομο που ανεβασε το βιντεο.
Γενικα ο λογος σου πιο πολυ ακουγεται χορτατος απο λ7 ,παρα απο εμπειριες!
Εμπειρια ειναι να πας απο Αλεξανδρουπολη Κορινθο με Fiat 127,οχι απο Αθηνα Βολο για ουζα,με την 360!
Δεν μπορεις να αποκαλεις σκουπιδι αυτο που εγω ιδρωσα για να το παρω!!!
Τελος,θεωρω πιο ικανο ενα οδηγο που μπορει να driftαρει ενα αμαξι με 136 αλογα και μπλοκε(....ο Πατελος ας πουμε,με το ΝΒ του και με 16αρες παρακαλω,κουμπωνε μεχρι και 3η),παρα εναν φραγκατο που πηρε ενα τερας που driftαρει απο μονο του!
Ελεος πια με τα πλουτη:thumbsdown:
Το θεμα δεν ειναι τι αμαξι μπορει να παρει ο καθενας. Το θεμα ειναι να ξερει τι οδηγει. Εγω δεν ειμαι κομπλεξικος και χαιρομαι οταν βλεπω ωραια αυτοκινητα στους δρομους και μ αρεσει να βρισκω ατομα αλλα του χωρου και να βολταρουμε μαζι. Το να γινει μια παραλληλη δοκιμη μ ενα αμαξι φιλου σε μια προγραμματισμενη βολτα ειναι κατι που δε λεω οχι. Αλλα το να παρω ενα αμαξι και να το προσπαθω να το κανω να τρεχει σαν Πορσε ή Φερραρι ειναι κατι τελειως ακυρο για μενα. Ακομα και τις εποχες που κυκλοφορουσα με καθημερινα αυτοκινητα οπως Ραλυ, mx5 δεν ενιωθα την αναγκη για κατι τετοιο γι αυτο και δεν εριξα ουτε ενα ευρω για βελτιωσεις. Γιατι τα αυτοκινητα αυτα δε φτιαχτηκαν να συναγωνιζονται Φερραρι, Λαμπο κλπ.
Το θεμα δεν ειναι τι αμαξι μπορει να παρει ο καθενας. Το θεμα ειναι να ξερει τι οδηγει. Εγω δεν ειμαι κομπλεξικος και χαιρομαι οταν βλεπω ωραια αυτοκινητα στους δρομους και μ αρεσει να βρισκω ατομα αλλα του χωρου και να βολταρουμε μαζι. Το να γινει μια παραλληλη δοκιμη μ ενα αμαξι φιλου σε μια προγραμματισμενη βολτα ειναι κατι που δε λεω οχι. Αλλα το να παρω ενα αμαξι και να το προσπαθω να το κανω να τρεχει σαν Πορσε ή Φερραρι ειναι κατι τελειως ακυρο για μενα. Ακομα και τις εποχες που κυκλοφορουσα με καθημερινα αυτοκινητα οπως Ραλυ, mx5 δεν ενιωθα την αναγκη για κατι τετοιο γι αυτο και δεν εριξα ουτε ενα ευρω για βελτιωσεις. Γιατι τα αυτοκινητα αυτα δε φτιαχτηκαν να συναγωνιζονται Φερραρι, Λαμπο κλπ.
Αν εφαρμοσουμε την λογικη σου τοτε ειναι τελειως ακυρη και η οποια βελτιωση εχει γινει κατα καιρους απο πολλα αυτοκινητα του δικου μας φορουμ οπως βελτιωσεις σε 335 και Ζ4, κομπρεσσερ σε 330 και Μ3 Ε46 αλλα και Ε92, οπως και Ζ3, αφου κατα τα λεγομενα σου "τι να παρω ενα αμαξι να το κανω να τρεχει σαν Πορσε η Φερραρι" (λες και οι κατοχοι τους μονο αυτο εχουν σαν καημο, να περασουν ενα Πορσε η ενα Φερραρι, αν και το τελευταιο ειναι σχετικα ευκολο σε φαναρι, γιατι ετσι και κανει πως ξεκιναει λιγο πατιναριστο το Φερραρι του Avatar σου, ο δισκος του μετα θα κανει μονο για σερβιρισμα).
Εγω δεν λεω κατι αλλο, ας κρινουν και οι υπολοιποι απο τα παραπανω γραφομενα. Αλλωστε ο καθενας εχει δικαιωμα να εκφρασει την γνωμη του.
Kι εμενα αυτη ειναι η αποψη μου παντως για το mx5 και τελος, για να μπουμε και λιγο στο θεμα.
Φιλε mikegr οπως βλεπεις η αποψη σου ειναι λανθασμενη,στο αποδεικνυουν ολοι αλλα δεν θες να το καταλαβεις!ενα mx-5 θα προσφερει με πολυ λιγοτερα χρηματα συγκινησεις που δεν το κανουν αλλα αυτοκινητα πολυ μεγαλυτερης αξιας,δες κανα το βιντεακι του παιδιου με το παντηλικι και προσπαθησε να το κανεις αυτο με s2000...σχεδον αδυνατο η μηπως με 360 αυτο και αν ειναι θεαμα που θα γελανε και οι πικραμενοι...
Αν θες ευθεια να εισαι μπροστα απο δυνατους συνδυασμους με 20 χιλιαρικα κανεις απο παντιλικια με 3ες εως 400 αρι κατω απο 11
εγω πιστευω οτι ο τυπος εφτιαξε κατι για τον Δημητρη (Τουρμποντογκ) και τον μαικετζιαρ...
ο τουρμποντογκ θελει μξ-5 και ο μαικτζιαρ θελει ζ3... αρα αγοραστε το 50-50 και καλες βολτες...:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
ειρηνη...με τα γ@μοσιδερα...
Bazil Van Sinner
12-04-13, 22:18
Ποια εκδοση λες? Για miata μιλας? Αν ναι δεν υπηρξε ποτε τετοια εκδοση.
Βγηκε στην παραγωγη εκδοση το 1994 ,ελεω ρυπων στα 90αλογα,με 2Ε.ΕΚ. φυσικα,αλλα φημωμενα.thumb
Kι εμενα αυτη ειναι η αποψη μου παντως για το mx5 και τελος, για να μπουμε και λιγο στο θεμα.
Θα περιμενα περισσοτερη αυτοκινητηστικη παιδεια ,απο κατοχο φερραρι,πρωην πορσε κτλ.....
Πρωτα απ'ολα ,για να το εχεις αγορασει σημαινει πως σου αρεσε σαν αυτοκινητο,εκτος και εαν στο χαρισαν.Το οτι πηρες το 1,6 και οχι το 1,8 ,
στα ματια μου φαινεται οτι το πηρες μονο για βολτες ξεσκεπαστες(κατι που κανει παρα πολυ καλα με ενα σωστο ανεμοθραυστη!Αθηνα -Σερρες καλοκαιρι χωρις να το κλεισω στιγμη και με καλη μ.ω.τ. ) και οχι για ενα καλο entry level πισωκινητο ,οπως ειναι το 1.8 .
Το οτι ολοι λενε καλα λογια ,θα πρεπε να σε προβληματισει λιγο παραπανω και οχι να σε πεισμωσει,δεν χαθηκε δα και ο κοσμος να παραδεχθεις την αξια του.
Το χομπυ της αυτοκινησης,εχει πολλες πλευρες,πολλους τομεις,πολλες ιδιαιτεροτητες,ειναι σαν μια παλετα με χρωματα.Ποιος ζωγραφος θα απεκλειε καποιο χρωμα απο την παλετα του ?
Ειναι ασχημο να ξεχναμε απο που ηρθαμε....
trabakoulas
12-04-13, 23:47
Βγηκε στην παραγωγη εκδοση το 1994 ,ελεω ρυπων στα 90αλογα,με 2Ε.ΕΚ. φυσικα,αλλα φημωμενα.thumb
Αν και ειμαστε off η συγκεκριμενη εκδοση κυκλοφορησε μονο στην Ευρωπη το υποτιθεμενο ΜΚ1,5 με κιν/ρα Β6 ( 1,6 lt). Απο 94 εως 97 και ο κινητηρας ηταν ακριβως ο ιδιος με αυτο των 115 ιππων του μοντ. 90-93 με διαφορετικο προφιλ εκκεντροφορων και απεδιδε 90 ονομαστικους ιππους (λογω καποιων νομοθετικων τοτε ρυθμισεων εκει που κυκλοφορησε πρωτα) ενω η πραγματικη του ισχυς ηταν 105 ιππους.
trabakoulas
12-04-13, 23:48
Kι εμενα αυτη ειναι η αποψη μου παντως για το mx5 και τελος, για να μπουμε και λιγο στο θεμα.
Κοιταξε να δεις φιλε, ή στραβος ειναι ο γυαλός, ή στραβά αρμενίζουμε.
Κοιταξε να δεις φιλε, ή στραβος ειναι ο γυαλός, ή στραβά αρμενίζουμε.
Ρε φιλε εσυ τι ενδιαφερεσαι;ενας mercedes δεν εχεις;ειχες ποτε mx5 για να εκφραζεις γνωμη;
Ρε φιλε εσυ τι ενδιαφερεσαι;ενας mercedes δεν εχεις;ειχες ποτε mx5 για να εκφραζεις γνωμη;
τουρμπατο....απο τα πιο γρηγορα.....
trabakoulas
13-04-13, 12:20
Τι να κανω ρε παραδεισενιε σεριφη προσπαθω κι εγω :whistle:
Ρε φιλε εσυ τι ενδιαφερεσαι;ενας mercedes δεν εχεις;ειχες ποτε mx5 για να εκφραζεις γνωμη;
Εσυ ρε φιλε τι εχεις δηλαδη? Ειναι αληθεια οτι κοιμασαι και ονειρευεσαι εποξικες κολλες?
Ασε τις μπανιερες και τις κολλες για τους υδραυλικους και ακολουθα τον δρομο που χαραξε ο Μανωλιος :original:
τουρμπατο....απο τα πιο γρηγορα.....
καλα μην πιστευεις οτι ακους...
φημες
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
το intercooler που ειχε αυτοκολλητο ηταν...
ειχε βαλει και μια ηλεκτρονικη σκαστρα...
:tt1::tt1::tt1:
(το μανωλη τον ξερω καμμια δεκαετιαthumb)
Εσυ ρε φιλε τι εχεις δηλαδη? Ειναι αληθεια οτι κοιμασαι και ονειρευεσαι εποξικες κολλες?
Ασε τις μπανιερες και τις κολλες για τους υδραυλικους και ακολουθα τον δρομο που χαραξε ο Μανωλιος :original:
mercedes?????????????
ποτε!!!!!!
:thanks::thanks::thanks:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3515633/
και πεφτει κι αλλο.
με ενα καλο ρετουσαρισμα(καθισματα,ζαν τες κτλ)
εχεις κατι αξιολογο
και μου καθεται κουτι σε μεγεθος!
χωρις κυβικα,ασφαλειες,τεκμηρια κτλ
το σκεφτομαι...
:fountwtis:
mercedes?????????????
ποτε!!!!!!
:thanks::thanks::thanks:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3515633/
και πεφτει κι αλλο.
με ενα καλο ρετουσαρισμα(καθισματα,ζαν τες κτλ)
εχεις κατι αξιολογο
και μου καθεται κουτι σε μεγεθος!
χωρις κυβικα,ασφαλειες,τεκμηρια κτλ
το σκεφτομαι...
:fountwtis:
Ρε συ με 122 αλογα που πα ρε? Θα σε περνανε ολοι οι αυστραλοπιθηκοι καθως και οι ουρακοταγκοι της Νεας Γουινεας. Το χεις σκεφτει καλα? Και μην ακουσω τιποτα καγκουριες για βελτιωση για να παει καλυτερα. Αυτα ειναι ακυρα λεμεε. Ποιον θα συναγωνιζεσαι ρε?
Bazil Van Sinner
14-04-13, 08:38
Ρε συ με 122 αλογα που πα ρε? Θα σε περνανε ολοι οι αυστραλοπιθηκοι καθως και οι ουρακοταγκοι της Νεας Γουινεας. Το χεις σκεφτει καλα? Και μην ακουσω τιποτα καγκουριες για βελτιωση για να παει καλυτερα. Αυτα ειναι ακυρα λεμεε. Ποιον θα συναγωνιζεσαι ρε?:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
τυπε ξεχασες τους καπουτσινους :th_Laie_67-1:
https://news247.gr/eidiseis/auto/auto-news/article1778376.ece/BINARY/w660/Hyundai3.jpg
Ο τύπος βαρέθηκε το ΜΧ-5 κ το έκανε Ζ3
www.autoblog.gr/2013/04/09/you-do-this-a-mazda-mx-5-not/?fb_source=pubv1 (https://www.autoblog.gr/2013/04/09/you-do-this-a-mazda-mx-5-not/?fb_source=pubv1)
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/Miata-Z3-NO-OTHER-LIKE-LIKE-NEW-/171014922284?pt=US_Cars_Trucks&hash=item27d148a02c#ht_500wt_1183
τα σχόλια δικά σας...
πάντως εγω θα του έστελνα την αστυνομία σπίτι :ranting2:
πηγη
autoblog.gr
ε αμα βαρεθεί και το Ζ3, μπορεί να το "γυρίσει" σε SL...
https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200701/bmw-z3-customized-tow.jpghttps://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/200701/bmw-z3-customized-to-1w.jpg
https://www.topspeed.com/cars/car-news/bmw-z3-customized-to-look-like-a-mercedes-190-sl-ar25936.html
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.