Επιστροφή στο Forum : Εντυπώσεις από 997 Carrera S PDK
Eίχα για λίγες ώρες ένα 997 Carrera S PDK και τώρα θα υποστείτε τις εντυπώσεις μου. :original:
Το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο.
1470 κιλά, 385 ps, 420 Nm
4,3 0-100 km/h τελική 300 km/h
Μπαίνοντας μέσα, εντυπωσιάστηκα από το σαλόνι και τον πίνακα οργάνων.
Δυσκολεύτηκα πολύ να βρώ θέση οδήγησης ... το κάτω μέρος του καθίσματος
δεν σηκώνεται πολύ μπροστά, και τα πόδια δεν ακουμπάνε σε όλο το κάθισμα.
Στο δρόμο τώρα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται. Στα 160 πατάς γκάζι και σε κολάει πίσω. Κρύβει τα χιλιόμετρα, σε σημείο που αν δεν κοιτάς το κοντερ, νομίζεις ότι δεν είναι και τόσο γρήγορο.
Κράτημα απίστευτο, αλλά και παιχνίδι ατελείωτο.
Στη ρύθμιση supersport, PSM off, με σκληρές αναρτήσεις, είναι κούτσουρο.
Δεν γέρνει πουθενά, και τα παντηλήκια ισχύος, με ταυτόχρονη εκτόξευση έρχονται σκετικά εύκολα. Φοβερή αίσθηση από το τιμόνι, και νιώθεις τι κάνει η κάθε ρόδα. Πολύ βάρος πίσω, με μια αίσθηση ότι άν πάρει φόρα η ουρά στο παντιλίκι ... σβούριξες.
Στη μαλακή ρύθμιση και στο αυτόματο, είναι πιο καθημερινό από Μ3 SMG.
Στην εθνική μου φάνηκε λίγο νευρικό (θα το προτιμούσα πιο ευθύβολο) αλλά ταξιδεύει με πολλά και άνετα. Δεν ένιωσα πουθενά ανασηκώματα της μούρης που λένε για τα 911.
Η κατανάλωση άστα. Έκανα 145 χλμ με 45 ευρώ.
Το πόρτ-μπαγκάζ και το πίσω κάθισμα δεν είναι ανέκδοτο. Υπάρχουν και είναι
αξιοπρεπέστατα.
Καταπληκτικό αυτοκίνητο !!! :thumbsup:
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/engine_zpsb79fcc36.jpg
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/one_zpse36faf81.jpg
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/two_zps5ba3a359.jpg
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/instr_zps56e7e5ad.jpg
Και αυτή με καφέ και τσιγάρο την αφιερώνω στον gant. :original: Γιώργο, την υγειά μας νάχουμε να φουμάρουμε :
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/foumes_zps98dc83aa.jpg
Vasilis M3
07-04-13, 19:15
Porsche...τι να λέμε τώρα..ΑΡΜΑ!!! thumb
Uber alles! :notworthy:
:thnx:
Τελικά όλοι είμαστε κρυφόporschάκιδες....thumb
Γιατρε μου πιστευω οτι το καταχαρηκες. Ξεχωριστη εμπειρια
ε χω εμπειριες απο τον ιδιο ιδιοκτητη με δυο διαφορετικα 997
Πιο παλια ειχε μια 997 ατμο
πριν απο τεσσερα χρονια απεκτησε μια μτχ turbo.
Δυστυχως δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αλλα θα μπορουσα να γραφω σελιδες για τις λιγες ωρες συνοδηγησης.
Χωρις να επεκταθω θα δηλωσω οτι η turbo μοιαζει με ενα κλουβι με θηρια απο τα βαθη της κολασεως τα οποια βρισκονται πισω απο την πλατη σου και ποτε μα ποτε δεν εισαι σιγουρος οταν ουρλιαζουν αν χαιρονται η αν θελουν να βγουν απο κει πισω και να σε φανε ζωντανο.
Ο ιδικτητης ειναι 60αρης βλαμμενος παλιος αγωνιζομενος και γνωστης της χαρας του συνοδηγου.....
Α....μια φορα ειχα παει και με τον paladin μια πανω-κατω ΑΟ Ελ.Βεν εξοδος Πλαπουτα....ε αυτο και αν δεν περιγραφεται
Και αυτή με καφέ και τσιγάρο την αφιερώνω στον gant. :original: Γιώργο, την υγειά μας νάχουμε να φουμάρουμε :
https://i1209.photobucket.com/albums/cc386/bljutie/foumes_zps98dc83aa.jpg
Αυτές κια αν είναι οδηγικές μπειρίες, μπράβο γιατρέ. Μπήκαν δαιμόνια? :whistle::whistle:
Ευχαριστώ για την αφιέρωση.
ΤΥΧΕΡΕ ΑΝΤΡΑ :thumbsup:
μνησθητι μου κύριε, όταν ξαναπέσει τέτοιο εργαλείο στα χερια σου :rally:
Τελικά όλοι είμαστε κρυφόporschάκιδες....thumb
εννοείται..μας αρέσει το αυτοκίνητο να κάνει την π@#$τσα μας να μεγαλώνει..
εντύπωση μου κάνει γιατρέ το ότι δεν σε ανυσήχησε ο τρόπος που διώχνει την ουρά του το 911...
θα έλεγα ότι είναι πολύ πιο άτσαλο - απότομο στο φεύγα απ'ότι είναι τα δικά μας, με εμφανέστατη διαφορά κιόλα.
αυτό με τη μούρη, το βλέπεις μετά τα 200 - 210, σε συνεχόμενη επιτάχυνση και όχι σε σταθερή πορεία.
Ντοκτορα πας για αγορά;
Πιο πολύ προς Ε92Μ3DCT ...
και πως σου παει Γιατρεεεεεε!!!!!:thumbsup:
:thanks: για την καταγραφη της εμπειριας!!!thumb
STREETRACING
07-04-13, 20:30
Το pdk είναι σαν να έχεις 60 άλογα πάνω
Για να το περάσεις θές 450 άλογα και αν.
Ωραία έμπειρια Βασίλη.
εντύπωση μου κάνει γιατρέ το ότι δεν σε ανυσήχησε ο τρόπος που διώχνει την ουρά του το 911...
θα έλεγα ότι είναι πολύ πιο άτσαλο - απότομο στο φεύγα απ'ότι είναι τα δικά μας, με εμφανέστατη διαφορά κιόλα.
αυτό με τη μούρη, το βλέπεις μετά τα 200 - 210, σε συνεχόμενη επιτάχυνση και όχι σε σταθερή πορεία.
Είναι όντως πιο απότομο το ξεκόλημα από τα δικά μας, αλλά όχι ανησυχητικά πιο πολύ.
Πάντως δεν κατάφερνα να το μαζεύω με ακρίβεια. Έκανα πάντα μια μικρή υπερδιόρθωση.
Το συναρπαστικό με αυτό το αυτοκίνητο, είναι ότι σε προκαλεί να το εξερευνήσεις !
Είναι όντως πιο απότομο το ξεκόλημα από τα δικά μας, αλλά όχι ανησυχητικά πιο πολύ.
Πάντως δεν κατάφερνα να το μαζεύω με ακρίβεια. Έκανα πάντα μια μικρή υπερδιόρθωση.
Το συναρπαστικό με αυτό το αυτοκίνητο, είναι ότι σε προκαλεί να το εξερευνήσεις !
συν του ότι καταλαβαίνεις ότι δεν συγχωρεί σαν το Μ-τρίο, και ότι το χαστούκι το τρελό καραδοκεί ανα πάσα στιγμή...
εγώ έχω κάνει 2-3 τσάρκες με ένα χειροκίνητο, προηγούμενης γενιάς με τα 355 άλογα.
αυτό που μου έμεινε, είναι το πόσο δυνατό είναι απο την τρίτη και μετά, ενώ το άτσαλο ξεκόλλημα του πίσω μέρους του αυτοκινήτου θα μπορούσε άνετα να ψαρώσει ένα άπειρο οδηγό για τα χειρότερα.
τα 911 είναι αμάξια για τον οδηγό και μόνο.
^
Κυκλοφορούν φήμες ότι πρώτη ταχύτητα σε χειροκίνητο 911 turbo, μόνο ο Walter Rohrl και κανα δυό άλλοι, μπορούν να ανοίξουν ! :shok:
:th_Laie_67-1:
Μ3 χειροκινητο 92 κόντρα με αυτο ποιο ειναι ποιο γρήγορο;
STREETRACING
07-04-13, 21:05
Ρε χαντε τι ρωτάς;
Καμμιά μα καμμιά επαφή
Μ3 χειροκινητο 92 κόντρα με αυτο ποιο ειναι ποιο γρήγορο;
τυπε ασε τις κοντρες να ξεκινησουμε καμια διαιτα....
10 φορεματα μου ξεπεσαν το πρωι απο κατι "φιλους" που εκαναν μια "φορτωτικη" στο Κολωνακι, και δεν μου χωραει ουτε ενα τυπε...
ΤΥΧΕΡΕ ΑΝΤΡΑ :thumbsup:
μνησθητι μου κύριε, όταν ξαναπέσει τέτοιο εργαλείο στα χερια σου :rally:
Ρε χαντε τι ρωτάς;
Καμμιά μα καμμιά επαφή
Δηλαδης γιατί απο αυτά δεν σκαμπαζω
Πάντως εδώ βλέπω ίδια 0-100 με αυτο που γράφει ο Βασίλης για το πορσε https://fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html
STREETRACING
07-04-13, 21:37
Ένα απλό παράδειγμα με βελτιωμενουλικο κιόλας Μ
https://m.youtube.com/index?hl=el&desktop_uri=%2F%3Fhl%3Del#/watch?feature=relmfu&v=33BHlQHlkFE
ακόμα και χειροκίνητο με τα 355, πάει καλύτερα απο Μ-τρίο ες εμ τζι...
με το που έβαζε τετάρτη ο δικός μου, μου κουνούσε το μαντήλι...
Πάντως εδώ βλέπω ίδια 0-100 με αυτο που γράφει ο Βασίλης για το πορσε https://fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e92.html
Άρη το 997 PDK χωρίς το S είναι περίπου ισοδύναμο με Ε92Μ3.
Το 997 s PDK είναι πιο γρήγορο από E92Μ3.
Ειδικά αυτά με το ρολόι στο ταμπλώ (Sport Chrono Plus) έχουν άλλο πρόγραμμα στο σαζμάν.
Όταν ανεβάζεις ταχύτητα, νομίζεις ότι σε τράκαρε φορτηγό.
Οι θόρυβοι μετάδωσης που κάνει το SMG είναι πταίσμα μπροστά στο PDK.
Στο Ring με λάστιχα CUP και τον ίδιο οδηγό έχει ίδιο χρόνο με το CSL.
Δηλαδή τους πήρε 6 χρόνια να φτάσουνε το CSL.:shok:
STREETRACING
07-04-13, 22:51
Real world
Δεν υφίσταται κόντρα μετα τα 200 ακόμα και με φπε 92 αρi dkg ιδίως απο στάση , κολώνα και μπροστά το s.
997s χειροκινητο με μ3 dct ποιο είναι μπροστά;
Αρη, στη μια ( βλ. Μ3) εχεις αμαξι για ολα τα γουστα και για ολες τις περιστασεις, στην αλλη (βλ. 911) εχεις ενα ωραιο γρηγορο σπορτς κουπε και συντομα θα ψαχνεις και για ενα στεισον για να πηγαινεις διακοπες .
997s χειροκινητο με μ3 dct ποιο είναι μπροστά;
Τύπε μην λέμε τα ίδια συνέχεια ο σκαραβαιος θα ναι μπροστά, εκτός άμα έχεις φορτώσει στο σκαθαρι καμια μπαργουμαν απο παραλία και το έχεις βάλει στο οτο παιλοτ...
Με το 92 παίζεις με βοηθό σερβιτορας μεχρι αλιμο ...
Οποτε μείνε στο σφηνακι και θα σε φωτοσοπαρω με κανα λαμπο να βάλεις γουολπειπερ στο αι φον ημον και θα λες οτι το χεις στο Μενιδι για λαιτ τουρμπο γιατι σε πέρασε ένα σκαικλαιν...
Ενα χρόνο τον τρώμε περιμένοντας τα μπεκ απο Αμερική
Μην ψάχνω τίποτα κουπόνια της εργατικής εστιασ δεν λες για να πάω διακοπές :hystericalbs1:
Τύπε μην λέμε τα ίδια συνέχεια ο σκαραβαιος θα ναι μπροστά, εκτός άμα έχεις φορτώσει στο σκαθαρι καμια μπαργουμαν απο παραλία και το έχεις βάλει στο οτο παιλοτ...
Με το 92 παίζεις με βοηθό σερβιτορας μεχρι αλιμο ...
Οποτε μείνε στο σφηνακι και θα σε φωτοσοπαρω με κανα λαμπο να βάλεις γουολπειπερ στο αι φον ημον και θα λες οτι το χεις στο Μενιδι για λαιτ τουρμπο γιατι σε πέρασε ένα σκαικλαιν...
Ενα χρόνο τον τρώμε περιμένοντας τα μπεκ απο Αμερική
Τύπε εγω έχω μείνει στα χαρτάκια τα panini που παίζαμε μικροί με τα αυτοκινητα ,είχες περισσότερα άλογα απο τους άλλους; Κερδιζες :hystericalbs1:
Πιο πολύ προς Ε92Μ3DCT ...
Βασίλη χαίρομαι που δεν παρεκκλίνεις από τον ίσιο δρόμο...:original:
Δοκίμασες και απ΄ότι βλέπω κατάλαβες πως το 911, κι ας είναι γρηγορότερο από Μ3, αυτή τη μαγική φόρμουλα του Μ να συνδυάζει επιδόσεις supersport με άνεση grantourismo δεν την προσεγγίζει. Όσο κι αν οι μηχανικοί της Porsche έχουν βελτιώσει το σχεδιαστικά λάθος - νοσταλγό των 50s αυτοκίνητό τους, ένα πισωκίνητο 911 ποτέ δεν πρόκειται να ξεφτιλίζει τους νόμους της φυσικής με τον ίδιο τρόπο που ένα Μ3 το κάνει.
Όταν μιλάμε για 911, για μένα οι εκδόσεις 4 είναι μονόδρομος, πολύ σωστότερα σπορ αυτοκίνητα και πιο κοντά στο να χαρακτηριστούν ολοκληρωμένα.
Χωρίς να θέλω να φανώ off topic αλλά ένα σέρβις λάδια φίλτρα μπουζί, ή και μια αλλαγή συμπλέκτη πόσο κοστίζει σε ένα boxter MY 2002 για παράδειγμα?? Πέτυχα ένα στο Φλωρόπουλο με 12000 ευρώ......
Γιατρέ από ότι καταλαβαίνω προερχόμενος από smg, θέλεις dct, ενώ τα 997.2 pdk είναι αρκετά πιό ακριβά ενώ στο car υπάρχουν κουπέ μόνο δύο εάν δεν απατώμαι.
Κάνε την υπέρβαση για 997.2, δε θα το μετανιώσεις
Christos 330
08-04-13, 09:15
Ωραια παρουσιαση γιατρε !!!
Οσον αφορα το πορκι οκ ονειρο για πολλους για μενα δε απο μωρο παιδι !!!
Βλεποντας τα 385ps (σε συγκριση με 92Μ) ελεγα δεν ειναι και πολλα ετσι ομως οπως μας
το παρουσιασες βλεπω οτι υπαρχει αρκετη δυναμη . . .
Τελικά όλοι είμαστε κρυφόporschάκιδες....thumb
:original::original::original:
https://imageshack.us/a/img213/7443/img2360h.jpg
https://imageshack.us/a/img20/928/img2489zf.jpg
STREETRACING
08-04-13, 09:53
στα πορσε ολα λογω θεσης μηχανης τα αλογα ειναι παντα 95% τροχο.
[QUOTE=manos///3;387347]:original::original::original:
https://imageshack.us/a/img213/7443/img2360h.jpg
O chief σε αριστεροτίμονο που?
Γιωργο μου καρφωσες μαχαιρι στη καρδια τωρα...
Πιστεύω πως όταν με 45k μπορείς να πάρεις ένα από τα καλύτερα Μ3 Ε92 ΜDCT, facelift και με ελάχιστα χλμ, ενώ για αντίστοιχων προδιαγραφών - χρονολογίας - χλμ 911 s PDK θέλεις 70k+, το value for money του Μ3 είναι πολύ ανώτερο από του 911. Δεν νομίζω τα +25k του 911 να μεταφράζονται σε πραγματική παραπάνω αξία αυτοκινήτου...
απλα εκπληκτικο αμαξι..οπως μονο η porsche ξερει να βγαζει....respect....
STREETRACING
08-04-13, 11:23
Όπως μου εχει Αναφέρει φίλος με πολλα Μ στα χέρια του όταν πήρε s μου είπε' θελουμε δεν θελουμε η πορσε ειναι αλλου'
45xil. για :m3 e92 dct ή 997 4s 355ps με stepronic???
Αν είναι να συγκρίνουμε ας γίνει σύγκριση στα ίδια λεφτά αφού είναι και το πρώτο κριτήριο αγοράς ενός αυτοκινήτου.
Η μήπως ένα 135 και με τα ρέστα το κάνεις τούμπανο και ρίχνεις ξύλο και στα δύο από πάνω?
Πάντως σε 4s pdk που έχω κάνει αρκετές βόλτες το launch control είναι πραγματικά τρομακτικό.Σε στήσιμο από στάση 997 4s pdk με 997 turbo steptronic το pdk πραγματικά εκτοξεύτηκε και ήταν μπροστά μέχρι τα 150 περίπου όπου το turbo απλά το κατάπιε μετά.
παιδες υπαρχουν πολυ περισσοτερα απο την ταχυτητα στην ευθεια για λιγα μετρα δοξας..thumb:cheers:
με μιτριο η πορσε βγανεις ποιο πολλες γκομΙνες?
με μιτριο η πορσε βγανεις ποιο πολλες γκομΙνες?
τυπε στο εγραψα και παραπανω εξαρταται τι γκομινες ψαχνεις....
αν συχναζεις Μενιδι περισσοτερες βγαζεις με ναβαρα διπλοκαμπινο....
με μιτριο η πορσε βγανεις ποιο πολλες γκομΙνες?
ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗ ΤΖΕΠΗ!!!:thumbsup:
παιδες υπαρχουν πολυ περισσοτερα απο την ταχυτητα στην ευθεια για λιγα μετρα δοξας..thumb:cheers:
ετσι ακριβως.
Και ειδικα με τους σκαραβαιους που εχουν ενα μοτερ κρεμασμενο πισω απο τον πισω αξονα.
Οταν στριβει και βιδωνει αυτο το πραμα πανω στο απεξ αναρωτιεσαι ποιος ειναι αυτος ο θεος που σε λυπαται και δεν σε στελνει στα βραχια-γκρεμια-κρασπεδα-μπαριερες
πραγματικα εξωπραγματικη εμπειρια η προσφυρση τους.
Όπως μου εχει Αναφέρει φίλος με πολλα Μ στα χέρια του όταν πήρε s μου είπε' θελουμε δεν θελουμε η πορσε ειναι αλλου'
Έτσι ΑΚΡΙΒΩΣ είναι....thumb
με FERRARI..
Εγω αποφευγω παντως τετοιες γκομενες γιατι αυτες κοστιζουν μια δευτερη Φερραρι σε συντηρηση. Και δεν υπαρχουν κορόιδα αυτο τον καιρο...
Karizma Z4
09-04-13, 14:30
Το 997 Carrera S PDK ειναι τρομερο αυτοκινητο σαν συνολο!Στριβει,φρεναρει και επιταχυνει παρα πολυ καλα!
Οπως πολυ σωστα ειπωθηκε και πιο πανω απο τον συμφορουμιτη streetracing επειδη η διαταξη του ειναι πισω μηχανη-πισω κινηση,οι απωλειες του ειναι παρα πολυ λιγες(συν αυτες που τρωει το PDK σαν αυτοματο σαζμαν)εξου και τα αλογα του σαν μοτερ πλησιαζουν παρα πολυ την αποδοση στον τροχο!Δεν ξερω ποσο ακριβως ειναι και κανεις φυσικα δεν μπορει να απαντησει με ακριβεια σε αυτο!
Τωρα επειδη διαβασα πιο πανω για κατι ατυπες συγκρισεις με Ε92 Μ3 και ειδικα στην ευθεια ας πω και εγω την γνωμη μου μιας και εχω εμπειρια απο πατημα με το εν λογω αυτοκινητο(οχι το συγκεκριμενο προς Θεου...)!
Με "μαμα" Ε92 Μ3 ειναι πολυ ανετα μπροστα,αλλα δεν συμβαινει το ιδιο με βελτιωμενο!Δεν μιλαω για πατηματα απο σταση,μιας και εκει ξερουμε ποιος εχει το πανω χερι!Το Πορσε "σκοτωνει" στο συγκεκριμενο πατημα!Αλλα απο ρολλ οι ρολοι αντιστρεφονται υπερ του Μ3!Ειτε ειναι χειροκινητο,ειτε ειναι DCT!
Και τελος απο προσωπικη εμπειρια(και για οσους θυμαστε ειχε ανοιχτει σχετικο thread πριν απο 3 περιπου χρονια)ειχα δοκιμασει και εγω με ενα παρομοιο το οποιο φορουσε και προγραμμα οποτε επαιζε στα 395-400hp και ημουν σχετικα ευκολα μπροστα και απο σταση και απο ρολλ και με ιπποδυναμη τοτε 351whp!
Σημασια εχει πως το αυτοκινητο τα κανει ολα και ειναι και Μ$%Ν@Ρ@!!!
Εδω το σχετικο thread : https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=4458
χαζευα σημερα fifth gear....και ειχε συγκριτικο m6 vs carrera s στριψιμο-drift-χρονος πιστα...και το αποτελεσμα....porsche (as usual) με 3 στα 3........
Ολιγο βαρετο και κρυοκωλο οδηγησιακα και εμφανισιακα. Μοτερ μπαχαλο, πλαστικουρα φουλ μεσα, ηχος χαλια. Μπροστα στο Ζ06 φαινεται να υστερει στα περισσοτερα αν οχι ολα βασικα σημεια. Απλα περιμενω να το οδηγησω για να σιγουρευτω. Ισως το καλυτερο "θνητο" σπορ αυτοκινητο.
χαζευα σημερα fifth gear....και ειχε συγκριτικο m6 vs carrera s στριψιμο-drift-χρονος πιστα...και το αποτελεσμα....porsche (as usual) με 3 στα 3........
https://www.youtube.com/watch?v=0fv8tUXGJ3c
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Christos 330
10-04-13, 13:42
Παρακολουθωντας το video οταν ηρθε η σειρα του πορκι γελασα μονος μου σαν χαζος !!!
Με εκεινο το χαμογελο του ονείρου !!!
Eίχα για λίγες ώρες ένα 997 Carrera S PDK και τώρα θα υποστείτε τις εντυπώσεις μου. :original:
Το αυτοκίνητο είναι πολύ γρήγορο.
1470 κιλά, 385 ps, 420 Nm
4,3 0-100 km/h τελική 300 km/h
Μπαίνοντας μέσα, εντυπωσιάστηκα από το σαλόνι και τον πίνακα οργάνων.
Δυσκολεύτηκα πολύ να βρώ θέση οδήγησης ... το κάτω μέρος του καθίσματος
δεν σηκώνεται πολύ μπροστά, και τα πόδια δεν ακουμπάνε σε όλο το κάθισμα.
Στο δρόμο τώρα, το αυτοκίνητο εκτοξεύεται. Στα 160 πατάς γκάζι και σε κολάει πίσω. Κρύβει τα χιλιόμετρα, σε σημείο που αν δεν κοιτάς το κοντερ, νομίζεις ότι δεν είναι και τόσο γρήγορο.
Κράτημα απίστευτο, αλλά και παιχνίδι ατελείωτο.
Στη ρύθμιση supersport, PSM off, με σκληρές αναρτήσεις, είναι κούτσουρο.
Δεν γέρνει πουθενά, και τα παντηλήκια ισχύος, με ταυτόχρονη εκτόξευση έρχονται σκετικά εύκολα. Φοβερή αίσθηση από το τιμόνι, και νιώθεις τι κάνει η κάθε ρόδα. Πολύ βάρος πίσω, με μια αίσθηση ότι άν πάρει φόρα η ουρά στο παντιλίκι ... σβούριξες.
Στη μαλακή ρύθμιση και στο αυτόματο, είναι πιο καθημερινό από Μ3 SMG.
Στην εθνική μου φάνηκε λίγο νευρικό (θα το προτιμούσα πιο ευθύβολο) αλλά ταξιδεύει με πολλά και άνετα. Δεν ένιωσα πουθενά ανασηκώματα της μούρης που λένε για τα 911.
Η κατανάλωση άστα. Έκανα 145 χλμ με 45 ευρώ.
Το πόρτ-μπαγκάζ και το πίσω κάθισμα δεν είναι ανέκδοτο. Υπάρχουν και είναι
αξιοπρεπέστατα.
Καταπληκτικό αυτοκίνητο !!! :thumbsup:
Λοιπόν μετά από 5 μήνες και 10000 χλμ, με 997 ΙΙ Carrera S PDK, θα ξαναυποστείτε τις εντυπώσεις μου.
Οι οποίες είναι και εντελώς αντικειμενικές. :D
Το αυτοκίνητο με μία λέξη είναι απλά εκπληκτικό.
Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν κολακεύει τον οδηγό, αλλά τον προκαλεί να το εξερευνήσει.
Ότι κοντινότερο σε καρτ έχω οδηγήσει.
Πλαίσιο εντελώς άκαμπτο, και ανάρτηση,τιμόνι με μια μοναδική αίσθηση, που μόνο μία λέξη βρίσκω να τη χαρακτηρίσω : Porscheness
Στημένο από την οροφή μέχρι τα λάστιχα.
Ενδεικτικό είναι ότι όταν του άλλαξα λάστιχα, και έβαλα άλλα χωρίς το χαρακτηριστικό Ν για Πόρσε, όλα πήγαν περίπατο.
Αυτό εξηγεί και κάποιες ασάφειες στα χιλιόμετρα, που είχε το προηγούμενο Carrera που είχα δανειστεί και φόραγε λάστιχα χωρίς Ν Spec.
Με τα δικά του λοιπόν PS2 N2, το τιμόνι είναι απίστευτο. Χιλιοστό κίνησης στα χέρια μετφράζεται σε στρίψιμο.
Η μούρη, απουσία βάρους, όπου τη βάλεις εκεί πάει.
Απίστευτο επίσης είναι το πόσο πριν την έξοδο της στροφής μπορείς να γκαζώσεις για να βγείς με απίστευτα χλμ.
Αυτό που λένε, για ανασηκώματα της μούρης, σε επιταχύνσεις με πολλά, δεν ισχύει, τουλάχιστον για αυτό το μοντέλο.
Δεν το έχω παρατηρήσει πουθενά. Ούτε στα 200, ούτε στα 250...πουθενά.
Ταξιδεύει ευθύβολο σα βέλος. Είναι όμως πολύ ευαίσθητο στις σωστές πιέσεις στα λάστιχα.
Ένα άλλο περίεργο που έχει, είναι ότι αλλιώς περνάει απ την εγκάρσια λακούβα ο εμπρός άξονας, και αλλιώς ο πίσω.
Πίσω έχει πολύ σκληρότερη αίσθηση.
Στο ταξίδι με 160-180 καίει γύρω στα 12 lt/100.
Στη πόλη, καίει ακριβώς όσο και το Μ3, δηλ η κατανάλωση που λέει η Porsche δεν ισχύει στη πράξη.
Ή μάλλον η κατανάλωση επηρεάζεται περισσότερο από το βάρος και το στυλ οδήγησης παρά από τον κινητήρα.
Αν έχεις που να το "παρκάρεις" πας παντού.
Δουλειά, διασκέδαση, σουπερ μαρκετ, διακοπές.
Το καλύτερο βέβαια είναι, οι ορεινές διαδρομές και τα παντιλίκια...
to be continued...
Aυτα ειναι Βασιλη!!!:thumbsup:
αφου απολαμβανεις την επιλογη σου, ολα τ'αλλα περισσευουν!!!:thumbsup:
ρε θηριο,10,000χιλ. σε 5 μηνες???:shok:
ευχομαι να χαιρεσαι παντα καθε μερα το οχημα σου, με λιγοτερο αγχος και ΚΑΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΓΚ!!!:thumbsup:
Aυτα ειναι Βασιλη!!!:thumbsup:
αφου απολαμβανεις την επιλογη σου, ολα τ'αλλα περισσευουν!!!:thumbsup:
ρε θηριο,10,000χιλ. σε 5 μηνες???:shok:
ευχομαι να χαιρεσαι παντα καθε μερα το οχημα σου, με λιγοτερο αγχος και ΚΑΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΓΚ!!!:thumbsup:
9600 για την ακρίβεια.
Αφού σύμφωνα με τον άλλο που έχει αγγελία το ΤΤ, τα Carrera καίνε βενζίνη
και παρκαρισμένα στο γκαράζ. :th_Laie_67-1:
Καίει που καίει, τουλάχιστον να κινούμαι κιόλας. :original:
Στο θέμα των χιλιομέτρων, αυτό που λέω και εύχομαι, είναι
νάμαστε καλά να τα λειώνουμε ! :thumbsup:
μπραβο γιατρε μου..λιωστο!! thumb:warriorsmiley:
Εκείνος ο Χολομώντας, 27χλμ, μου μεινε απωθημένο, αλλά δεν πειράζει.
Οι μήνες φεύγουν γρήγορα, σε ένα 10μηνο πιστεύω, γεροί να μαστε, θα την κάνουμε την διαδρομή. thumb
για να μην ειμαστε "οφτοπικ",σας εκανα νεο θρεντ εδω:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19844&page=7
καλη συνεχεια εκει!!!:thumbsup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.