PDA

Επιστροφή στο Forum : CSL Rev Matching for E46 M3 SMG by Evolve Automotive



doctore
25-03-13, 17:49
Βρήκα αυτό στο Μ3Cutters με ημερομηνία 19/3/2013.
Ακόμη δεν έχουν ανακοινώσει τιμή :

For a long long time we have always wanted to implement the CSL style SMG rev matching aka 'blip down' on the regular E46 M3.

For some time now we've been looking into this but not really looked that hard until a last year. Ever since, we've been testing it out on our own SMG car and we are glad to report .... it works!

So.... SMG owners, your wish has come true. Many of your asked enough times for us to find how to do this and now you can have it.

We can say this much, it completely changes the driving experience.

This is a tried and tested guaranteed solution which has been tested thoroughly on our own company car.

StratosZ4
25-03-13, 17:56
αυτο κανει δηλαδη το "μυτη-τακουνι" μονο του?

οπως στο 370Ζ?

Monsta
25-03-13, 18:05
ΔΗλαδή μέχρι τώρα δεν έκανε rev matching ? WTF ??

doctore
25-03-13, 18:10
ΔΗλαδή μέχρι τώρα δεν έκανε rev matching ? WTF ??

Όχι όπως το CSL

Thomelef
25-03-13, 19:20
το ζι ες ελ έχει διαφορετικό δούλεμα...καταρχήν το μύτη τακούνι στο κατέβασμα το κάνει είτε έχεις πατημένο το γκάζι, είτε όχι. κάτι το οποίο δεν κάνει το απλό Μ3. στο απλό για να κάνει μύτη τακούνι, πρέπει στο κατέβασμα να πατήσεις γκάζι, και μάλιστα, ανάλογα με το πάτημα που θα κάνεις στο γκάζι, ανάλογο θα είναι και το ξερόγκαζο που θα δώσει το αυτοκίνητο.

το λοντς κοντρόλ είναι 1000 στροφές πιο πάνω, και γενικά είναι πιο γρήγορο σαν σαζμάν απο του απλού Μ3.

STREETRACING
25-03-13, 19:23
Και;
Σιγά τα αυγά ΚΑΤ εμε.
Μια Χαρα είναι κ χωρισ αυτο το tuning η εισαγωγη της evolve.
Αν και 3500 για 11 άλογα δεν....

Thomelef
25-03-13, 20:12
Η διαφορά αυτή συγκεκριμένα στο σαζμάν για κάποιον που κάνει διαδρομές και μπαίνει πίστα, είναι χαοτική απο το ένα στο άλλο.

ειδικά για την πίστα, η διαφορά είναι τραγική θα έλεγα.

όσων αφορά την εισαγωγή, συμφωνώ απόλυτα. πολλά λεφτά για το τπτ στην ουσία.

steliosm46
25-03-13, 20:24
και τι κοστος εχει ολο αυτο? εχει ανακοινωσει η Evolve? Βασικα προφανως θα ειναι καποιος προγραμματισμος του εγκεφαλου σωστα?

Παιδια οπως και να εχει το Μ3 ειναι ενα αυτοκινητο που απο μονο του ειναι σε αυξημενα επιπεδα, απο εκει και περα οτιδηποτε βελτιωση του κανεις κοστιζει! Οπως για παραδειγμα ειναι η εισαγωγη, η εξατμιση κλπ.Δεν ειναι EVO..

αλλα και στα EVO δειτε ποσοι κατοχοι εχουν ριξει πολυ χρημα πανω..Και μιλαω για 10-15 χιλιαδες εχτρα, αλλες τουρμπινες-αναρτησεις και δεν συμμαζευεται..

doctore
25-03-13, 20:36
Η ανακοίνωση της Evolve είναι μόνο για το software του SMG.

Και μάλιστα μιλάνε μόνο για rev matching.

Αν το έχουν σε λογική τιμή, θα το πάρω.

STREETRACING
25-03-13, 20:40
Το m3 για na
Θέλει 8000 και παίρνει 25-28 άλογα
Στα εβο θα πηγαινες 500 άλογα.
Εγώ δεν τα δίνω , όπως
Κ για το 46αρι δεν θα τα έδινα για f/i

STREETRACING
25-03-13, 20:41
Η ανακοίνωση της Evolve είναι μόνο για το software του SMG.

Και μάλιστα μιλάνε μόνο για rev matching.

Αν το έχουν σε λογική τιμή, θα το πάρω.

Και σε τι θα σου χρησιμεύσει;

Thomelef
25-03-13, 20:46
και τι κοστος εχει ολο αυτο? εχει ανακοινωσει η Evolve? Βασικα προφανως θα ειναι καποιος προγραμματισμος του εγκεφαλου σωστα?

Παιδια οπως και να εχει το Μ3 ειναι ενα αυτοκινητο που απο μονο του ειναι σε αυξημενα επιπεδα, απο εκει και περα οτιδηποτε βελτιωση του κανεις κοστιζει! Οπως για παραδειγμα ειναι η εισαγωγη, η εξατμιση κλπ.Δεν ειναι EVO..

αλλα και στα EVO δειτε ποσοι κατοχοι εχουν ριξει πολυ χρημα πανω..Και μιλαω για 10-15 χιλιαδες εχτρα, αλλες τουρμπινες-αναρτησεις και δεν συμμαζευεται..

υπάρχουν βελτιώσεις και πεταμένα λεφτά στέλιο...συγκριτικά με άλλου τύπου βελτιώσεις, η εισαγωγή και το κόστος της σε σχέση με το όφελως που παίρνει ο αγοραστής, είναι απλά για γέλια.

Thomelef
25-03-13, 20:48
Και σε τι θα σου χρησιμεύσει;

πιο καλή γρήγορη οδήγηση.

STREETRACING
25-03-13, 20:49
Φυσικά πάντα τι θέλει ο καθένας
Αν γουσταρεις ήχο και 10-12 αλογακια πάω πάσο
Αν μου περίσσευαν μπορεί,
Αλλά κ πάλι θαβαζα εκκεντροφορους καταρχάς.

STREETRACING
25-03-13, 20:50
πιο καλή γρήγορη οδήγηση.

Εξήγησε το γιατί δεν το πολυκαταλαβα

Monsta
25-03-13, 21:01
Εξήγησε το γιατί δεν το πολυκαταλαβα


το ζι ες ελ έχει διαφορετικό δούλεμα...καταρχήν το μύτη τακούνι στο κατέβασμα το κάνει είτε έχεις πατημένο το γκάζι, είτε όχι. κάτι το οποίο δεν κάνει το απλό Μ3. στο απλό για να κάνει μύτη τακούνι, πρέπει στο κατέβασμα να πατήσεις γκάζι, και μάλιστα, ανάλογα με το πάτημα που θα κάνεις στο γκάζι, ανάλογο θα είναι και το ξερόγκαζο που θα δώσει το αυτοκίνητο.

το λοντς κοντρόλ είναι 1000 στροφές πιο πάνω, και γενικά είναι πιο γρήγορο σαν σαζμάν απο του απλού Μ3.

Απάντησε παραπάνω. ^

steliosm46
25-03-13, 21:10
Η ανακοίνωση της Evolve είναι μόνο για το software του SMG.

Και μάλιστα μιλάνε μόνο για rev matching.

Αν το έχουν σε λογική τιμή, θα το πάρω.

Μαλιστα..Αν θυμαμαι καλα γιατρε ειχες βαλει και προγραμμα Evolve-R σωστα?

Πως ειναι μεχρι στιγμης το αυτοκινητο? δεν εχεις καποιο θεμα πουθενα έτσι?

και μιας και το θυμήθηκα τι βενζινης βαζεις? απλη 95 ή 100άρα? Θελω να πω οτι ας πουμε το μαμα βαζεις απλη 95 κανονικα, εσυ με τον προγραμματισμο αλλαξε κατι? δουλευει κανονικα με απλη 95 ή θελει 100άρα άσχετα αν εσυ εβαζες και βαζεις 100άρα..Ηθελα αν ξερεις να μου λυσεις αυτη την απορια..

Παντως αν ειναι σε λογικη τιμη θα εισαι σουπερ..Σε συνδιασμο και με τον προγραμματισμο σου θα ειναι καλη φαση..thumb

STREETRACING
25-03-13, 21:10
Αυτό το ειδα.
Σε κόντρα η στο δρόμο βοηθάει;

Thomelef
25-03-13, 21:26
σε κόντρα θα βοηθούσε αν άλλαζε αισθητά πιο γρήγορα απ'ότι μαμά. οπότε, δεν βοηθάει πουθενά σε πάτημα.

στον δρομο βοηθάει αν είσαι σε κάνα επαρχιακό δίκτυο, ή σε καμμιά διαδρομή που σου αρέσει να τρέχεις. σου δίνει ένα κλίκ πάνω στην αίσθηση και στον τρόπο οδήγησης.

καταρχήν σε κατεβάσματα δεν έχεις μπλοκάρισμα των πίσω τροχών σε κλειστά κομμάτια.

γενικά αν δεν οδηγήσεις σε διαδρομή ένα σι ες ελ για να καταλάβεις την διαφορά, μπορούμε να γράφουμε εδώ πέρα για καμμιά βδομάδα και άκρη να μην βγάζουμε.

γενικά πάντως και ανάλογα με το κόστος πάντα, είναι μια αναβάθμιση που αξίζει. αρκεί να μην ξεπερνά τα 300 - 400 ευρώ. παραπάνω, θεωρώ ότι είναι πεταμένα λεφτά στην κυριολεξία.

πάντως αν εσύ γιάννη θέλεις αναβάθμιση για πατήματα, να πάς στον σκανδάλη να σου περάσει το δικό του πρόγραμμα που θα σου ρίξει τις στοφές στις 1700 για το λοντς κοντρόλ. θα κάνεις εκκίνηση και το αμάξι θα κάνει σούζα.

το έχω βάλει εγώ, και η διαφορά στα ξεκινήματα είναι τραγική.

STREETRACING
25-03-13, 21:34
Χωρίς λανς ξεκιναω Θωμά.
Πάντα.

Thomelef
25-03-13, 21:41
απο στάση βοηθάει πολυ, ειδικά με αυτό το προγραμματάκι γιάννη. θα δείς μεγάλη διαφορά στα ξεκινήματα.

φυσικά δεν μιλάμε για άσφαλτο σαπούνι.

STREETRACING
25-03-13, 21:49
7 χρόνια έχω τ αμάξι Θωμά
Μια φορά έκανα λανς για να δω πως είναι.
Το αποφεύγω

Thomelef
25-03-13, 21:53
ναι...με 3,5κ στροφές, συμφωνώ και εγώ ότι δεν λέει με την καμμία. την ακούνε όλα στον πίσω άξονα.

με τις μισές στροφές, είναι άλλη υπόθεση. δεν είμαστε και κοντά να σου δείξω για να καταλάβεις την διαφορά ρε γμτ.

doctore
25-03-13, 21:58
Μαλιστα..Αν θυμαμαι καλα γιατρε ειχες βαλει και προγραμμα Evolve-R σωστα?

Πως ειναι μεχρι στιγμης το αυτοκινητο? δεν εχεις καποιο θεμα πουθενα έτσι?

και μιας και το θυμήθηκα τι βενζινης βαζεις? απλη 95 ή 100άρα? Θελω να πω οτι ας πουμε το μαμα βαζεις απλη 95 κανονικα, εσυ με τον προγραμματισμο αλλαξε κατι? δουλευει κανονικα με απλη 95 ή θελει 100άρα άσχετα αν εσυ εβαζες και βαζεις 100άρα..Ηθελα αν ξερεις να μου λυσεις αυτη την απορια..

Παντως αν ειναι σε λογικη τιμη θα εισαι σουπερ..Σε συνδιασμο και με τον προγραμματισμο σου θα ειναι καλη φαση..thumb

Ναι έχω και πρόγραμμα Evolve-R .
Έχω κάνει 10.000 χλμ περίπου και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος !
Έχουν πολύ καλό προγραμματιστή.
Το μόνο που μετανιώνω, είναι που δεν το είχα βάλει νωρίτερα !!!
Χαμηλά και ψηλά είναι πιο δυνατό το αυτοκίνητο. Ειδικά στα πολλά χλμ βλέπω νούμερα στο κοντέρ που δεν τα είχα δει ποτέ.
Εδώ πρέπει να πω ότι δεν έχω κάνει ποτέ τα updates της BMW. Ειδικά για το SMG υπάρχει η φήμη ότι όσο πιο παλιό software φοράς, τόσο πιο άγριο είναι το σαζμάν.

95άρα δεν βάζω ποτέ. Πάντα 100άρα και μόνο από συγκεκριμένα βενζινάδικα.
Μια φορά αναγκάστηκα να βάλω 20 ευρώ 95άρα σε απεργία, και το αυτοκίνητο ήταν απογοητευτικό.

Το πρόγραμμα που πήρα ήταν για 100άρα παραγγελία.
Και μάλιστα είναι οριακό για 100άρα.
Τώρα βάζω και πρόσθετο Torco σε αναλογία για +1 οκτάνιο.

Το μόνο πρόβλημα που έχω με το Evolve είναι το εξής:
όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και πάω σιγά με τρίτη και με πιάσει κόκκινο φανάρι, το κατέβασμα που κάνει μόνο του σε δευτέρα δεν είναι τόσο ομαλό όπως πριν. Πέφτουν οι στροφές λίγο παραπάνω από ότι θα έπρεπε.

Τα θετικά και τα αρνητικά του Evolve που αναφέρω, όπως και να έχει, έχουν αξία μόνο για το δικό μου αυτοκίνητο. Σε κάποιο άλλο Μ3 με άλλα SW updates, μπορεί να έχει άλλη συμπεριφορά.

STREETRACING
25-03-13, 22:05
Ο sal της evolve είναι απο τους καλύτερουσ προγράμματιστες στα BMW παγκοσμίως .
Φοραω τα προγράμματα του απο το 2011.
Είναι ο καλύτερος .

steliosm46
25-03-13, 22:09
Ναι έχω και πρόγραμμα Evolve-R .
Έχω κάνει 10.000 χλμ περίπου και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος !
Έχουν πολύ καλό προγραμματιστή.
Το μόνο που μετανιώνω, είναι που δεν το είχα βάλει νωρίτερα !!!
Χαμηλά και ψηλά είναι πιο δυνατό το αυτοκίνητο. Ειδικά στα πολλά χλμ βλέπω νούμερα στο κοντέρ που δεν τα είχα δει ποτέ.
Εδώ πρέπει να πω ότι δεν έχω κάνει ποτέ τα updates της BMW. Ειδικά για το SMG υπάρχει η φήμη ότι όσο πιο παλιό software φοράς, τόσο πιο άγριο είναι το σαζμάν.

95άρα δεν βάζω ποτέ. Πάντα 100άρα και μόνο από συγκεκριμένα βενζινάδικα.
Μια φορά αναγκάστηκα να βάλω 20 ευρώ 95άρα σε απεργία, και το αυτοκίνητο ήταν απογοητευτικό.

Το πρόγραμμα που πήρα ήταν για 100άρα παραγγελία.
Και μάλιστα είναι οριακό για 100άρα.
Τώρα βάζω και πρόσθετο Torco σε αναλογία για +1 οκτάνιο.

Το μόνο πρόβλημα που έχω με το Evolve είναι το εξής:
όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και πάω σιγά με τρίτη και με πιάσει κόκκινο φανάρι, το κατέβασμα που κάνει μόνο του σε δευτέρα δεν είναι τόσο ομαλό όπως πριν. Πέφτουν οι στροφές λίγο παραπάνω από ότι θα έπρεπε.

Τα θετικά και τα αρνητικά του Evolve που αναφέρω, όπως και να έχει, έχουν αξία μόνο για το δικό μου αυτοκίνητο. Σε κάποιο άλλο Μ3 με άλλα SW updates, μπορεί να έχει άλλη συμπεριφορά.

Μαλιστα..
Αρα δηλαδη γιατρε για να καταλαβω λιγο καλυτερα τα προγραμματα ειναι κατα παραγγελια? δηλαδη εσυ τους ειπες οτι με 100 το δουλευω και ετσι θελω να συνεχισω?

Με απλη βενζινη δεν βγαινει?

Απο οτι καταλαβαινω ειδες αρκετη διαφορα, και λογικα με τον προγραμματισμο σου αφαιρεσαν και τον κοφτη τελικης? πόσο τελικιαζεις τωρα?

doctore
25-03-13, 22:10
Και σε τι θα σου χρησιμεύσει;

Στα κατεβάσματα με φρένα Γιάννη πριν από στροφή δεν θα έχω μετατοπίσεις του πίσω άξονα, ειδικά όταν πριν τη στροφή είναι ήδη καμπή ο δρόμος.

STREETRACING
25-03-13, 22:15
Με ότι βενζίνη θες σου βγάζει το ανάλογο προγράμμα
Κ έχει προγράμματα για την παραμικρή αναβάθμιση μέχρι και κομπρεσσορατα.

STREETRACING
25-03-13, 22:17
Στα κατεβάσματα με φρένα Γιάννη πριν από στροφή δεν θα έχω μετατοπίσεις του πίσω άξονα, ειδικά όταν πριν τη στροφή είναι ήδη καμπή ο δρόμος.

Ήμουν, είμαι κ θάμαι πάντα της ευθείας κυρίως.

EVERGET
25-03-13, 22:23
Καθίστε να δούμε αναλυτική περιγραφή του προγράμματος από την Evolve, γιατί αν είναι μόνο για rev matching ανεξαρτήτως πατήματος γκαζιού δεν λέει και πολύ....

Κάποτε σε ένα συνεργείο μου είχαν πει ότι μπορούν να μου περάσουν το πρόγραμμα του csl στο smg αλλά δεν το επιχείρησα...δεν τους εμπιστεύτηκα καν...άλλωστε οι ecu του CSL και του Μ3 έχουν άλλο part no (άσε που του CSL είναι 64bit ενώ των Μ3 έως 09/2004 είναι 32bit) οπότε παίζει να μην φορτώνεται καν το πρόγραμμα. Τώρα εάν ο Evolve έχει κάνει τα μαγικά του και έχει φτιάξει πρόγραμμα πανομοιότυπο με του CSL που να φορτώνεται με επιτυχία καλοδεχούμενο...αλλά όχι μόνο για το Rev Matching...

EVERGET
25-03-13, 22:50
Πάντως το πρόγραμμα του SMG στα απλά Μ3, και συγχρονισμό κάνει όταν το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι πρέπει να το κάνει...ώστε ας πούμε όσο το δυνατόν να μην γίνονται μπλοκαρίσματα (προσωπικά έχω παρατηρήσει πως κάποιες φορές και χωρίς πατημένο γκάζι ρίχνει ξερογκαζιά):

"Double Declutching
To prevent a fast downshift from upsetting the M3Άs composure in any way, the SMG II will
automatically double clutch and raise engine speed on downshifts to guarantee that engine
RPM and road speed are perfectly matched before the lower gear engages. The result is
quicker, smoother downshifts with less wear on the clutch and less chance of upsetting the
carΆs chassis."

Αλλά και ρυθμίζει το πατινάρισμα του συμπλέκτη ώστε να μην αποσταθεροποιείται το αμάξι στα κατεβάσματα:

"Slip Alert System
Under Slippery or inclement situations the SMG II can alter the clutch engagement and
engine RPM to ensure the rear wheels never break traction. Functional in either sequential
or automated mode, Slip Alert checks for tire slippage every 10 ms and also operates even
with the DSC turned off."

Όλα αυτά εδώ

https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fatt achment.php%3Fattachmentid%3D312126%26d%3D13291440 36&ei=YcZQUfm5LIfXPKWbgcAF&usg=AFQjCNFNRNQ96YAIUqKn8TL-Sz_sd96Taw&sig2=6v2KCL1WBEMyJkYbVqe_-w&bvm=bv.44158598,d.ZWU

pilot
26-03-13, 04:24
Σωστος, αυτο θα εγραφα τωρα. το εχω διαβασει πολλες φορες στο manual, ειναι κατι σαν τον μονοδρομο συμπλεκτη στα μηχανακια.thumb
Δεν ειναι προνομιο μονο του CSL.

StratosZ4
26-03-13, 07:11
ψαγμενο αυτοκινητο το 46αρι. εχουν περασει 12-13 χρονια απο οταν πρωτοκυκλοφορησε και ακομα γι αυτο μιλαμε.

μπραβο σε οσους το εχουν και ασχολουνται ακομηthumb

Thomelef
26-03-13, 08:10
Καθίστε να δούμε αναλυτική περιγραφή του προγράμματος από την Evolve, γιατί αν είναι μόνο για rev matching ανεξαρτήτως πατήματος γκαζιού δεν λέει και πολύ....

Κάποτε σε ένα συνεργείο μου είχαν πει ότι μπορούν να μου περάσουν το πρόγραμμα του csl στο smg αλλά δεν το επιχείρησα...δεν τους εμπιστεύτηκα καν...άλλωστε οι ecu του CSL και του Μ3 έχουν άλλο part no (άσε που του CSL είναι 64bit ενώ των Μ3 έως 09/2004 είναι 32bit) οπότε παίζει να μην φορτώνεται καν το πρόγραμμα. Τώρα εάν ο Evolve έχει κάνει τα μαγικά του και έχει φτιάξει πρόγραμμα πανομοιότυπο με του CSL που να φορτώνεται με επιτυχία καλοδεχούμενο...αλλά όχι μόνο για το Rev Matching...


Πάντως το πρόγραμμα του SMG στα απλά Μ3, και συγχρονισμό κάνει όταν το πρόγραμμα καταλαβαίνει ότι πρέπει να το κάνει...ώστε ας πούμε όσο το δυνατόν να μην γίνονται μπλοκαρίσματα (προσωπικά έχω παρατηρήσει πως κάποιες φορές και χωρίς πατημένο γκάζι ρίχνει ξερογκαζιά):

"Double Declutching
To prevent a fast downshift from upsetting the M3Άs composure in any way, the SMG II will
automatically double clutch and raise engine speed on downshifts to guarantee that engine
RPM and road speed are perfectly matched before the lower gear engages. The result is
quicker, smoother downshifts with less wear on the clutch and less chance of upsetting the
carΆs chassis."

Αλλά και ρυθμίζει το πατινάρισμα του συμπλέκτη ώστε να μην αποσταθεροποιείται το αμάξι στα κατεβάσματα:

"Slip Alert System
Under Slippery or inclement situations the SMG II can alter the clutch engagement and
engine RPM to ensure the rear wheels never break traction. Functional in either sequential
or automated mode, Slip Alert checks for tire slippage every 10 ms and also operates even
with the DSC turned off."

Όλα αυτά εδώ

https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCoQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bimmerfest.com%2Fforums%2Fatt achment.php%3Fattachmentid%3D312126%26d%3D13291440 36&ei=YcZQUfm5LIfXPKWbgcAF&usg=AFQjCNFNRNQ96YAIUqKn8TL-Sz_sd96Taw&sig2=6v2KCL1WBEMyJkYbVqe_-w&bvm=bv.44158598,d.ZWU


Σωστος, αυτο θα εγραφα τωρα. το εχω διαβασει πολλες φορες στο manual, ειναι κατι σαν τον μονοδρομο συμπλεκτη στα μηχανακια.thumb
Δεν ειναι προνομιο μονο του CSL.

η διαφορά ανάμεσα στους δύο τρόπους λειτουργίας είναι αρκετά μεγάλη, το καταλαβαίνεις σε συνθήκες οδήγησης στο όριο.

σε αυτό που αναφέρει ο ντοκ, ειδικά αν πρίν την στροφή βρίσκεσαι ήδη σε καμπή, με το πρόγραμμα του σι ες ελ, θα κατεβάσεις άφοβα με τσαρουχωμένο το φρένο, ενώ το αμάξι θα ρολάρει κανονικά στην είσοδο της στροφής.

εκτός και αν κάποιος είναι ήδη μαθημένος στο μύτη τακούνι γενικότερα, μπορεί να το κάνει μόνος του πατώντας γκάζι ταυτόχρονα με το φρένο για να πετύχει τον συγχρονισμό του σι ες ελ.

όσων αφορά το πρόγραμμα, κάποιος που ασχολείτε με προγραμματισμό, αν ασχοληθεί εκτεταμένα με κάτι, μπορεί να μεταφράσει και να αλλάξει τα πάντα.

ειδικά οι συγκεκριμένοι βελτιωτές, φημίζονται για την ποιότητα προγραμματισμού και για τον τρόπο με τον οποίο προγραμματίζουν τα αυτοκίνητα. ούτε γραφήματα, ούτε τπτ. αλλάζουν τις σταθερές απο τον κώδικα και τέλος.

συγκεκριμένα και ο σκανδάλης έχει κάνει το ρεβ μάτσινγκ με το δικό του πρόγραμμα, απλά του δημήτρη δουλεύει μετά τις 3.5κ για να δώσει ξερόγκαζο τ αμάξι χωρίς να έχεις γκάζι πατημένο στα κατεβάσματα.

ειδικά για κάποιον που του αρέσει να οδηγάει γρήγορα στην πραγματικότητα και όχι να νομίζει ο ίδιος ότι οδηγάει γρήγορα ενώ στην ουσία πάει βολτίτσα, μια τέτοια αναβάθμιση είναι must have...

το ρεβ ματσινγκ που κάνει το απλό Μ3, είναι σε συνθήκες πανικού όπου ο οδηγός αναγκάζεται να κατεβάσει κάπου στις 5κ, και το σαζμάν λειτουργεί έτσι για την δική του ασφάλεια και όχι του οδηγού. άλωστε μετά τις 5,5κ το εσ εμ τζι δεν προκειτε να κατεβάσει ποτέ μα ποτέ...

ειδικά όλοι όσοι γουστάρουν την πραγματικά γρήγορη οδήγηση, δεν θα έπρεπε να σνομπάρουν τη συγκεκριμένη αναβάθμιση.

Thomelef
26-03-13, 08:42
στην πυλαία, έχει μια στροφή πρίν το γήπεδο του άρη δεξιά. εκεί, πάντα μα πάντα ερχόμενος με τρίτη, κατεβάζω σε δευτέρα για να ξεκολήσει το πίσω μέρος.

οι συνθήκες που λειτουργεί το σύστημα στα απλά Μ3, θέλουν και κάποιες προυποθέσεις όπως πότε είναι ανάδρομος ο ερμής κτλ κτλ...

αν το κόσοτς είναι λογικό, πραγματικά αξίζει τον κόπο, μην την ψάχνεται μην κουράζεστε άδικα...

μπορείτε αν βρεθεί η ευκαιρία να οδηγήσετε ένα σι ες ελ και να αναθεωρήσετε για την σημαντικότητα της αναβάθμισης...

Monsta
26-03-13, 12:05
ψαγμενο αυτοκινητο το 46αρι. εχουν περασει 12-13 χρονια απο οταν πρωτοκυκλοφορησε και ακομα γι αυτο μιλαμε.

μπραβο σε οσους το εχουν και ασχολουνται ακομηthumb


Ακριβώς. Ένα 46άρι σε 'σωστά' χέρια μπορεί -ακόμα και σήμερα- να ταπεινώσει πολύ δυνατότερα αυτοκίνητα βλ. 92Μ [δεν αναφέρομαι βέβαια σε ευθείες].

pilot
26-03-13, 12:22
Θωμά εγώ προσωπικά εννοείται πως δεν το σνομπάρω, απλά ανέφερα πως και το απλό έχει μια ανάλογη λειτουργία(το γράφει και στο βιβλίο) αν και ''κατώτερη''..και όντως είναι καλή αναβάθμιση.

EVERGET
26-03-13, 12:29
Εγώ θέλω να μου δανείσουν ένα CSL για μία εβδομάδα για να πειστώ...:th_Laie_67-1:thumb

doctore
26-03-13, 15:21
Μαλιστα..
Αρα δηλαδη γιατρε για να καταλαβω λιγο καλυτερα τα προγραμματα ειναι κατα παραγγελια? δηλαδη εσυ τους ειπες οτι με 100 το δουλευω και ετσι θελω να συνεχισω?

Με απλη βενζινη δεν βγαινει?

Απο οτι καταλαβαινω ειδες αρκετη διαφορα, και λογικα με τον προγραμματισμο σου αφαιρεσαν και τον κοφτη τελικης? πόσο τελικιαζεις τωρα?

H καλύτερη μέθοδος είναι αυτή που ακολουθεί η Evolve. Σου στέλνουν καλώδιο και λογισμικό και κατεβάζεις το πρόγραμμα που φοράς ως νορμάλ στο δικό σου λάπτοπ. Τους το στέλνεις μαζί με περιγραφή για το καύσιμο, αφαίρεση κόφτη, λειτουργία sport button κτλ και σου το στέλνουν πίσω φτιαγμένο. Το κατεβάζεις πάλι μόνος σου στο αυτοκίνητο και είσαι έτοιμος.

Με 95άρα γίνεται αλλά φυσικά θα βγάλει λιγότερα άλογα.

Toν κόφτη ναι τον έχω βγάλει. Εχω δει 265, αλλά ανέβαζε κι άλλο.

chief
07-04-13, 18:22
kZuraaZajP0

Vasilis M3
07-04-13, 18:27
Δώσε τρελέ Χριστόφορε!!! :thumbsup:

doctore
07-04-13, 19:26
:thumbsup:
Τι εισαγωγή !!!
Τι ήχος !!!
Αφού δεν ρούφιξε το youtube ολόκληρο ... άγιο είχαμε !!! :thumbsup:

aristent
07-04-13, 21:20
kZuraaZajP0

η "ξερογκαζια" που ακουμε προς το τελος,ειναι χαρακτηριστικο μονο των CSL M3 ή και τα "απλα" Μ3 το κανουν αυτοματα στο κατεβασμα ταχυτητας????

STREETRACING
07-04-13, 21:43
Το κανουν κ τα απλα

Thomelef
07-04-13, 21:59
Το κανουν κ τα απλα

απλά στα απλά πρέπει να πατάς γκάζι όταν κατεβάζει...στο σι ες ελ δεν χρειάζεται.

STREETRACING
07-04-13, 22:54
Εγω δεν παταω και το κάνει
Όταν κατεβαζω
Άνευ γκαζιου.

manos///3
08-04-13, 09:26
Στο csl ειναι ''αντρικη'' ξερογκαζια

steliosm46
08-04-13, 12:46
Εμενα το κανει σε ορισμενες φορες, οχι παντα, μαλλον παιζουν ρολο οι στροφες τι δεδομενη στιγμη δεν ξερω..