PDA

Επιστροφή στο Forum : Θορυβος απο πισω



chief
17-03-13, 21:33
Καλησπερα,
Εδω και καιρό δεν ασχοληθηκα με το αμαξι και το πηγα εχθες στο συνεργειο για αλλαγη λαδιων και συνεμπλοκ διαφορικου (ειχα αγορασει powerflex εδω και καιρο) .

Αποφασησα να βγαλω και το 3.91 διαφορικό για να το συντηρισω και αυτό και να βαλω το 3.62 που ειχα παρατημενο στο συνεργειο μεχρι να βρει χρονο ο μηχανικος μου να ασχοληθει με το 3.91
Εγινε και ενας ελεγχος απο κατω, ρυθμιστικε χειροφρενο κλπ.

Παρατηρησα οτι οταν εχω το αμαξι με στριμενο το τιμόνι ακουω καποιες φορες ενα παραξενο στιγμιαιο θορυβο πισω και αριστερα.
Δεν μπορω να τον περιγραψω με ακριβεια και νομιζω οτι τον ακουω στο πισω αριστερα φτερό.

Σταν στιγμιαιο τριξιμο, σαν ηχος απο μακρινη κορνα απο καραβι, κατι τετοιο δηλαδη.

Δεν ξερω αν ειναι και απο το διαφορικό και ελπιζω να μην ειναι. Παντως οταν το ειχα βγαλει πριν απο ενα χρονο δεν ειχα κανενα θεμα.
Πλαστικα κλπ απο πισω τα αποκλειω αφου αυτα τα εβγαλα απ την πρωτη μερα που πηρα το αμαξι.

Καμια ιδεα κανεις για το τι μπορει να ειναι ?

deepBLUE
17-03-13, 21:39
Κοίτα στις βάσεις του πισω άξονα μπάς και έχεις κάποιο σκισιματακι που δε φαινεται

chief
17-03-13, 21:41
Δεν καταλαβα καλα που λες Βαγγελη, αλλα εκει που σκιζοντε τα Μ3 εγινε ελεγχος και ηταν ολα οκ.

deepBLUE
17-03-13, 21:47
Οταν έχεις το αμάξι με στριμμένο τιμόνι σε στάση η εν κινήσει ;

m_power_lunatic
17-03-13, 21:57
Δεν καταλαβα καλα που λες Βαγγελη, αλλα εκει που σκιζοντε τα Μ3 εγινε ελεγχος και ηταν ολα οκ.

Τους θολους τους πισω, εσωτερικα εκει που παταει το αμορτισερ τους κοιταξες???

chief
17-03-13, 21:57
Δεν προλαβα να το κινησω και πολυ για να βγαλω και συμπερασματα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι
-οταν ειναι κρυο (αυτό μπορει και να ειναι συμπτωση)
-οταν κινητε με χαμηλη ταχυτητα και στριψω αρκετα το τιμονι. πχ μεσα στη γειτονια μου που παω πολυ σιγα ή την ωρα που στριβω σιγα για να φυγω απ το γκαραζ του σπιτιου.

chief
17-03-13, 21:59
Τους θολους τους πισω, εσωτερικα εκει που παταει το αμορτισερ τους κοιταξες???
Απο κατω οχι.
Απο πανω φαινονται οκ. Εχω και το κιτ του Ζ3 αλλα κατι που παραλειψα να γραψω ειναι οτι εβγαλα την πισω μπαρα θολων που ειχα.

m_power_lunatic
17-03-13, 21:59
Σε λακουβα ακους κατι??
Μαλλον δεν ειναι θεμα φανοποιιας οπως το περιγραφεις.

chief
17-03-13, 22:06
Οχι, σε λακουβα τιποτα.
Υπαρχει περιπτωση να επαθε κατι το διαφορικο εκει που εκανε διακοπες για ενα χρονο ?
Κανα τεστ για να το τεσταρω ?

pilot
17-03-13, 22:14
μου θυμίζει αυτό που είχα πάθει εγώ.. όταν έστριβα αρκετά το τιμόνι ειδικά προς τα αριστερά, έκανε ένα τριγμό απο πίσω.. ήταν τα δισκάκια στο διαφορικό. Άλλαξα βαλβολίνες(φυσικά τις SAF XJ FM booster) και μέσα σε 500 μέτρα λύθηκε το πρόβλημα.

Αν έβαζα στοίχημα σε αυτό θα πόνταρα Φόρη..

chief
17-03-13, 22:17
Αυτο σκεφτηκα και εγω Γιωργο και ειπα να παω για μια αλλαγη βαβολινων και βλεπουμε αφου απο κατω φαινονται ολα καλα.
Θα ξανατσεκαριστει φυσικα ολο το αμαξι κατω.

pilot
17-03-13, 22:22
είμαι σχεδόν σίγουρος οτι είναι αυτό, εφόσον είδατε όλα τα υπόλοιπα..μικρο πρόβλημα και θα λυθεί άμεσα.

deepBLUE
18-03-13, 08:30
Γι' αυτό σε ρώτησα αν ειναι εν κινήσει το αμάξι .
Εκτος απο τα δισκακια του διαφορικού θα μπορουσε να είναι και τα σπιρωματα απο τα ελατηρια που βρίσκουν μεταξύ τους σε κάποιες θέσεις του αυτοκινήτου ανάλογα με το στριψιμο του τιμονιού .
Οσο για τη βαλβολινη εχει δίκιο ο Γιώργος +fm booster διάβασε εδω (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=329855&postcount=15) εχει ξανά συζητηθεί το θέμα γιατι υπάρχει και μια διαδικασία

steliosm46
18-03-13, 12:39
Μεχρι τωρα τι βαλβολινη φορας?

chief
18-03-13, 13:02
Στο διαφορικο αυτο, εχω αυτη που προβλεπει ο κατασκευαστης.
Ομως το διαφορικο ηταν με την βαβολινη μεσα για ενα χρονο εκτος λειτουργειας και το τοποθετησα χωρις να αλλαξω βαβολινες αφου πριν το βγαλω ειχε σχετικα καινουργιες.
Δεν ξερω αν επαιξε ρολο αυτο. Οτι δηλαδη το διαφορικο και οι βαβολινες ηταν σε απραξια.
Παντως σημερα δεν ακουγετε και τοσο. Μια φορα ακουστηκε στιγμιαια.
Αυριο παω για αλλαγη βαβολινων και βλεπουμε.

steliosm46
18-03-13, 13:42
Στο διαφορικο αυτο, εχω αυτη που προβλεπει ο κατασκευαστης.
Ομως το διαφορικο ηταν με την βαβολινη μεσα για ενα χρονο εκτος λειτουργειας και το τοποθετησα χωρις να αλλαξω βαβολινες αφου πριν το βγαλω ειχε σχετικα καινουργιες.
Δεν ξερω αν επαιξε ρολο αυτο. Οτι δηλαδη το διαφορικο και οι βαβολινες ηταν σε απραξια.
Παντως σημερα δεν ακουγετε και τοσο. Μια φορα ακουστηκε στιγμιαια.
Αυριο παω για αλλαγη βαβολινων και βλεπουμε.

αα οκ απλα ελεγα μηπως μεχρι στιγμης φορουσες "αλλες"..Μπορει και λιγο να επεξε ρολο η ακινησια..

Σωστος, οπως ειπες αλλαζεις βαλβολινη σε πρωτη φαση και βλεπεις πως θα παει..thumb