Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Εθνικη οδο - Υλίκη, απορια....



Nikos
12-03-13, 13:17
Χρονια πριν, οταν παραδοθηκε το τμημα της εθνικης στο υψος της Υλικης, ολοι καναμε λογο για ενα ωραιο κομματι με επαναλαμβανομενες αλλα σωστες και γρηγορες στροφες που αν δε κανω καθος δεν εγκυμονουσαν κανενα κινδυνο.
Προσωπικα τις εχω οδηγησει και με αυτοκινητο αλλα και με μηχανη πολλες φορες και μαλιστα ηταν κομματια που χαιροσουν γρηγορη οδηγηση.
Αν θυμαμαι καλα, ουτε δυο/τρια χρονια αφοτου παραδοθηκε στην κυκλοφορια, μηχανηματα ειχαν ηδη αρχισει να σκαβουν το διπλανο βουνο εγειροντας αποριες και ερωτηματα.
Τελικα πριν λιγα χρονια καποιες απο τις διαδοχικες αρχικες (κοντα στο 90) στροφες παρακαμφθηκαν και εδωσαν τη θεση τους σε δυο τεραστια πεταλα τα οποια πρεπει να στοιχησαν καποια πολλα εκ. ευρω αφου αφαιρεθηκαν δυο βουνα χωρις να υπαρχει η παραμικρη πινακιδα για τη χρησιμοτητα η το κοστος του εργου.
Εχω καιρο αυτη την απορια αν γνωριζει κανεις τιποτα, η απλα ηταν αλλη μια ιστορια αγαπης του μπομπολισταν με το ΥΠΕΧΩΔΕ.

ntinos
12-03-13, 13:41
Χρονια πριν, οταν παραδοθηκε το τμημα της εθνικης στο υψος της Υλικης, ολοι καναμε λογο για ενα ωραιο κομματι με επαναλαμβανομενες αλλα σωστες και γρηγορες στροφες που αν δε κανω καθος δεν εγκυμονουσαν κανενα κινδυνο.
Προσωπικα τις εχω οδηγησει και με αυτοκινητο αλλα και με μηχανη πολλες φορες και μαλιστα ηταν κομματια που χαιροσουν γρηγορη οδηγηση.
Αν θυμαμαι καλα, ουτε δυο/τρια χρονια αφοτου παραδοθηκε στην κυκλοφορια, μηχανηματα ειχαν ηδη αρχισει να σκαβουν το διπλανο βουνο εγειροντας αποριες και ερωτηματα.
Τελικα πριν λιγα χρονια καποιες απο τις διαδοχικες αρχικες (κοντα στο 90) στροφες παρακαμφθηκαν και εδωσαν τη θεση τους σε δυο τεραστια πεταλα τα οποια πρεπει να στοιχησαν καποια πολλα εκ. ευρω αφου αφαιρεθηκαν δυο βουνα χωρις να υπαρχει η παραμικρη πινακιδα για τη χρησιμοτητα η το κοστος του εργου.
Εχω καιρο αυτη την απορια αν γνωριζει κανεις τιποτα, η απλα ηταν αλλη μια ιστορια αγαπης του μπομπολισταν με το ΥΠΕΧΩΔΕ.


Φαση καρμπον με την τελευταια δεξια/αριστερη στροφη πριν τα διοδια στην Εθνικη Κορινθου - Τριπολεως, οι 3 καινουργιες σηραγγες, και η προτελευταια
στροφη ερχομενοι απο Τριπολη πριν την σηραγγα του Αρτεμισιου.
ΕΤΡΩΓΑΝ - ΤΡΩΝΕ και ΘΑ ΤΡΩΝΕ

Εμεις, θα συνεχιζουμε να πληρωνουμε διοδια επειδη αγαπαμε την πΑΤΡΙΔΑ

Nikos
12-03-13, 13:51
Φαση καρμπον με την τελευταια δεξια/αριστερη στροφη πριν τα διοδια στην Εθνικη Κορινθου - Τριπολεως, οι 3 καινουργιες σηραγγες, και η προτελευταια
στροφη ερχομενοι απο Τριπολη πριν την σηραγγα του Αρτεμισιου.
ΕΤΡΩΓΑΝ - ΤΡΩΝΕ και ΘΑ ΤΡΩΝΕ

Εμεις, θα συνεχιζουμε να πληρωνουμε διοδια επειδη αγαπαμε την πΑΤΡΙΔΑ

Καποτε πηγαινα Μονεμβασια σχεδον καθε σ/κ. Δε θυμαμαι κανενα προβλημα στο σημειο που αναφερεις.
Εχω να περασω τουλαχιστον 4 χρονια απο εκει ...... ειναι δυνατον να εκαναν εκει τρια τουνελ τα ζωα ? Δηλαδη τι σκεφτηκαν ? Οτι τα οχηματα καινε πολυ καυσιμο στην ανηφορα μετα τα διοδια οπως ερχομαστε απο Τριπολη και το εκαναν για το καλο μας ?
Και ειναι τα ιδια ζωα που κατασκευασαν τα αρχικα κομματια.....απιστευτες ιστοριες ρε π@υστη μου .

Ptboul
12-03-13, 13:51
Φαση καρμπον με την τελευταια δεξια/αριστερη στροφη πριν τα διοδια στην Εθνικη Κορινθου - Τριπολεως, οι 3 καινουργιες σηραγγες, και η προτελευταια στροφη ερχομενοι απο Τριπολη πριν την σηραγγα του Αρτεμισιου.
ΕΤΡΩΓΑΝ - ΤΡΩΝΕ και ΘΑ ΤΡΩΝΕ

Εμεις, θα συνεχιζουμε να πληρωνουμε διοδια επειδη αγαπαμε την πΑΤΡΙΔΑ

Εκεί την ακούνε και τα φορτηγά από την ανηφοριά στο πήγαινε.

Βέβαια το συγκεκριμένο έργο ρίχνει τον χρόνο κανα 15 λεπτο, οπότε πες οκ, καλώς έγινε (όχι μόνο για τον χρόνο αλλά και για τις έντονες στροφές)

Σε αυτό που γράφει ο Νίκος έχει δίκιο, αν κάνεις μια επιτόπια αυτοψία, πράγματι το βλέπεις ότι δεν υπήρχε προφανής λόγος να γίνει.

Άλλη μία υπόθεση για τον δαιμόΝιο S8N που περιμένει να πέσει φως.

Nikos
12-03-13, 14:02
Εκεί την ακούνε και τα φορτηγά από την ανηφοριά στο πήγαινε.

Βέβαια το συγκεκριμένο έργο ρίχνει τον χρόνο κανα 15 λεπτο, οπότε πες οκ, καλώς έγινε (όχι μόνο για τον χρόνο αλλά και για τις έντονες στροφές)

Σε αυτό που γράφει ο Νίκος έχει δίκιο, αν κάνεις μια επιτόπια αυτοψία, πράγματι το βλέπεις ότι δεν υπήρχε προφανής λόγος να γίνει.

Άλλη μία υπόθεση για τον δαιμόΝιο S8N που περιμένει να πέσει φως.

Αν την ακουν τα φορτηγα ας μετεφεραν τα διοδια δυο χιλιομετρα ποιο πριν οπως ερχομαστε απο τριπολη ωστε οταν φτασουν στο σημειο να εχουν την απαραιτητη ταχυτητα .
Στο φιλανε ποιο ευλολα απαλλοτριωνεις χωραφια στη φλαταδουρα πριν τα διοδια παρα τρυπας τρια βουνα.....ΖΩΑ

Ptboul
12-03-13, 14:07
Δεν έχει εκεί διόδια Νικ, είναι τα τούνελς λίγο πριν φτάσεις στο Αρτεμίσιο.

Τζάμπα πήρε ο άλλος στρόφαλο και μπιέλλα στην μασκάΛη;

Πραγματικά είναι ζημΝιά για τους επαγγελματίες, γονατίζει ακόμα και σκάΝια.

katsaraios
12-03-13, 14:13
Δεν έχει εκεί διόδια Νικ, είναι τα τούνελς λίγο πριν φτάσεις στο Αρτεμίσιο.

Τζάμπα πήρε ο άλλος στρόφαλο και μπιέλλα στην μασκάΛη;

Πραγματικά είναι ζημΝιά για τους επαγγελματίες, γονατίζει ακόμα και σκάΝια.

Δεν ειναι απολυτως ετσι ,το φορτηγο δεν κολωνει αντιθετα ευνοειται απο την καλυτερη χαραξη με τα τουνελ ,αν θυμαστε οι στροφες εκει ειχαν πολυ καμπη και επικυνδινοτητα με βιραζ κατι που μαλλον λιγοστεψε τωρα..
φιλικη αποψη...

Ptboul
12-03-13, 14:17
Δεν ειναι απολυτως ετσι ,το φορτηγο δεν κολωνει αντιθετα ευνοειται απο την καλυτερη χαραξη με τα τουνελ ,αν θυμαστε οι στροφες εκει ειχαν πολυ καμπη και επικυνδινοτητα με βιραζ κατι που μαλλον λιγοστεψε τωρα..
φιλικη αποψη...

Μα τώρα είναι μια συνεχόμενη ανηφοριά που δεν υπήρχε πριν. ANyway, θα εξακριβώσω την άποψη μου στην πράξη. (θα ρωτήσω δηλ. τον μπατζανάκ)

katsaraios
12-03-13, 14:22
Μα τώρα είναι μια συνεχόμενη ανηφοριά που δεν υπήρχε πριν. ANyway, θα εξακριβώσω την άποψη μου στην πράξη. (θα ρωτήσω δηλ. τον μπατζανάκ)

Υπηρχε η ανηφορα με στροφες και βαλε και την καθοδο αντιστροφα που κατεβαινουν επιβατικα και φορτηγα ,θα δεις την διαφορα στο οτι καποιες στροφες εκαναν ζημια..
Οταν κατεβαινεις η ανεβαινεις φορτωμενος (αν υπαρχουν ακομα φορτια) σε ευνοει το ισαδι ειδικα με μπαλαουρο Απανου....
Που σαι ρε Γιανννν να σε δασκαλεψω με το Ακτρος....:warriorsmiley:

Nikos
12-03-13, 14:23
Εγω λεω και για το κομματι που αναφερει ο Ντινος, αν καταλαβα καλα στην μεγαλη κατηφορα πριν τα πρωτα διοδια οπως παμε απο Κορινθο τριπολη.....αν εχουν επεμβει και σε αυτο το σημειο λογο αποτομης ανηφοριας οπως ερχομαστε απο Τριπολη τοτε ας μετεφεραν τα διοδια ποιο πριν. Εκτος και αν δεν εχω καταλαβει σωστα μιας και εχω να περασω χρονια απο εκει.

katsaraios
12-03-13, 14:25
Εγω λεω και για το κομματι που αναφερει ο Ντινος, αν καταλαβα καλα στην μεγαλη κατηφορα πριν τα πρωτα διοδια οπως παμε απο Κορινθο τριπολη.....αν εχουν επεμβει και σε αυτο το σημειο λογο αποτομης ανηφοριας οπως ερχομαστε απο Τριπολη τοτε ας μετεφεραν τα διοδια ποιο πριν. Εκτος και αν δεν εχω καταλαβει σωστα μιας και εχω να περασω χρονια απο εκει.

Οχι Νικο πριν τα διοδια Σπαθοβουνιου ειναι το ιδιο απλα κανουν διαπλατυνση..

S8N
12-03-13, 14:38
Η απάντηση εδώ:

https://www.neaodos.gr/Default.aspx?a_id=1326


Στις εργασίες βελτίωσης περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων διαπλατύνσεις του δρόμου ώστε να αποκτήσει χαρακτηριστικά σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, αλλαγή των στηθαίων ασφαλείας και νέα χάραξη στην περιοχή της Υλίκης, με στόχο την κατάργηση των γνωστών για την επικινδυνότητά τους στροφών.

Στο Αρτεμίσιο οι στροφές ήταν επικίνδυνες. Ανέβαινα με το GTI μαλλιοκούβαρα και μετά βίας κρατιόμουν στο κάθισμα. Εκεί μου έχει πετάξει στην κατηφόρα μούτρα η X5 του πατέρα μου και είδα αυτοκίνητα από το απέναντι ρεύμα (πίσω από τις μπαριέρες) να κοντεύουν να καβαλήσουν τα βράχια από την τρομάρα που πήραν. Ούτε κι εγώ ξέρω πως ίσιωσε πριν ανοίξω νέο τούνελ και κάνω τσα στο Μαλαντρένι.

Ptboul
12-03-13, 14:44
Στο Αρτεμίσιο οι στροφές ήταν επικίνδυνες. Ανέβαινα με το GTI μαλλιοκούβαρα και μετά βίας κρατιόμουν στο κάθισμα.


Με το καρμπόν είναι όλα ένα ισιάδι (κενό - γεμάτο δεν έχει σημασία :D )


Εκεί μου έχει πετάξει στην κατηφόρα μούτρα η X5 του πατέρα μου και είδα αυτοκίνητα από το απέναντι ρεύμα (πίσω από τις μπαριέρες) να κοντεύουν να καβαλήσουν τα βράχια από την τρομάρα που πήραν. Ούτε κι εγώ ξέρω πως ίσιωσε πριν ανοίξω νέο τούνελ και κάνω τσα στο Μαλαντρένι.

:eek: Πως το κατάφερες αυτό;; Με πόσα πήγαινε το κάστρο;

Nikos
12-03-13, 14:48
Η απάντηση εδώ:

https://www.neaodos.gr/Default.aspx?a_id=1326



Στο Αρτεμίσιο οι στροφές ήταν επικίνδυνες. Ανέβαινα με το GTI μαλλιοκούβαρα και μετά βίας κρατιόμουν στο κάθισμα. Εκεί μου έχει πετάξει στην κατηφόρα μούτρα η X5 του πατέρα μου και είδα αυτοκίνητα από το απέναντι ρεύμα (πίσω από τις μπαριέρες) να κοντεύουν να καβαλήσουν τα βράχια από την τρομάρα που πήραν. Ούτε κι εγώ ξέρω πως ίσιωσε πριν ανοίξω νέο τούνελ και κάνω τσα στο Μαλαντρένι.

Για να καταλαβουμε για τι διαπλοκη μιλαμε, τα τρυπανια που κανουν καθετες τρυπες στα βουνα (προφανως για το δυναμιτη που χρησιμοποιειται στη συνεχεια) καθως και τα φορτηγα που μετεφεραν τα μπαζα απο τον πλαινο παραλληλο δρομο ,ειχαν εμφανιστει στην Υλικη πολλα χρονια πριν γινει ο δρομος Νεα Οδος κλπ......

S8N
12-03-13, 14:50
Με το καρμπόν είναι όλα ένα ισιάδι (κενό - γεμάτο δεν έχει σημασία :D )

:eek: Πως το κατάφερες αυτό;; Με πόσα πήγαινε το κάστρο;

Είχε ψιλοβρέξει και βρισκόμουν σε νιρβάνα. Το ESP της Ε53 θέλει πολύ κοίταγμα, πάντως. Εκείνες οι ανηφόρες ήταν εφιάλτης για τα TT/GTI κατακαλόκαιρο με τη μ@λ@κί@ που με έδερνε τότε, έφτανα στην ΑΛΕΑ και μόνο φωτιά δεν είχαν πάρει. Τώρα με το 520 δεν έχω τέτοια προβλήματα, φτάνω τελευταίος αλλά το παίζω κουλ οικογενειάρχης.

Nikos
12-03-13, 15:01
Κουλ οικογενειαρχης η κουλοικογενειαρχης ??
Σορρυ Αρη μου δε μπορουσα να του αντισταθω . :cheers::hug:

S8N
12-03-13, 15:14
Κουλ οικογενειαρχης η κουλοικογενειαρχης ??
Σορρυ Αρη μου δε μπορουσα να του αντισταθω . :cheers::hug:

Καλά, το δεύτερο είναι δεδομένο... Περιμένω να φτιάξουν οικονομικά τα πράγματα για να πάρω κόουτς τον Γιαμαστούρα.

S8N
12-03-13, 15:17
Μόνο εγώ βλέπω την τραγική ειρωνία σ' αυτή τη σελίδα?

https://www.neaodos.gr/Default.aspx?a_id=1367

ntinos
12-03-13, 15:21
Εγω λεω και για το κομματι που αναφερει ο Ντινος, αν καταλαβα καλα στην μεγαλη κατηφορα πριν τα πρωτα διοδια οπως παμε απο Κορινθο τριπολη.....αν εχουν επεμβει και σε αυτο το σημειο λογο αποτομης ανηφοριας οπως ερχομαστε απο Τριπολη τοτε ας μετεφεραν τα διοδια ποιο πριν. Εκτος και αν δεν εχω καταλαβει σωστα μιας και εχω να περασω χρονια απο εκει.


Οχι Νικο πριν τα διοδια Σπαθοβουνιου ειναι το ιδιο απλα κανουν διαπλατυνση..


Πηγαινοντας προς Τριπολιτσα, πριν τα διοδια του ΣπαθοΒουνιου, ΗΤΑΝ μια ευθεια κατηφορα --> δεξια κατηφορικη & επικινδυνη καμπη (αν πηγαινες σαν τρελλλος) --> αριστερη καμπη, ισιαδα - κατηφορα & διοδια.

Τι εκαναν:

την κατηφορα --> δεξια κατηφορικη & επικινδυνη καμπη την εκαναν μια μεγααααλη δεξιααααα κατηφορικη καμπη ,,,, στροφηηηη αριστρεραααα,,,

και την συνδεσαν με το σημειο που αρχιζει η ευθεια των διοδιων....



Να δεχτω για τις επικυνδυνες (αναποδης) κλισης στροφες πριν το Αρτεμισιο.
Παρενθεσις, θυμαμαι μια φορα επισης που πηγαινα με το GTI γρηγορα, εναν παπαρομηχανοβιο που με προσπερασε απο δεξια, οπου αν δεν "μαζευομουνα" θα ειχε συγχωρεθει...Κλεινει η παρενθεσις, αλλα εκεινη την επαναχαραξη 500 μετρα μετα την ΑΛΕΑ του Αρτεμισιου (προς Τριπολη) γιατι την εκαναν ?
Για να πηγαινεις χωρις αγχος με 250+ ??

Nikos
12-03-13, 15:21
Ευκαιρίες Καριέρας:

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις εργασίας αυτήν την χρονική στιγμή.

οχι μονο εσυ .....ποτε δεν υπαρχουν θεσεις διοτι πολυ απλα ποτε δε θα προσλαμβαναν καποιο που να πληρει τις προυποθεσεις

S8N
12-03-13, 15:46
εκεινη την επαναχαραξη 500 μετρα μετα την ΑΛΕΑ του Αρτεμισιου (προς Τριπολη) γιατι την εκαναν ?
Για να πηγαινεις χωρις αγχος με 250+ ??

Γι' αυτό και για να σε πιάνει καλύτερα η κάμερα (gatso).

katsaraios
12-03-13, 19:03
E παιδες ξεχνατε κατι
πρεπει να γινουν εργα για να δικαιολογησουμε τα καινουρια διοδια ,τωρα τι σημασια εχει αν τα εργα αυτα ειναι χειροτερα για πολλους απο εμας??
το χρημα να σταζει...thumb

E60_Arkadia
13-03-13, 11:53
Βελτιωσαν κατα πολυ τον δρομο,πολυ πιο ασφαλης απο πριν,τουλαχιστον αυτο εμενα με νοιαζει περισσοτερο.Ηδη βεβαια ερχομενοι απο Κορινθο και πριν τα διοδια του Σπαθοβουνιου πανω στην τελευταια στροφη εχει υποστει καθιζηση και μαλλον παμε για νεα εργα αποκαταστασης.