Επιστροφή στο Forum : Porsche 991 GT3
Τα λόγια είναι περιττά...
https://www.youtube.com/watch?v=ECATvlRf3ls
https://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=15145
To απόλυτο επέστρεψε...και είναι υπερτούμπανο εμφανισιακά αλλά και τεχνολογικά!
Στο 3΄15'' και μετά περιγράφεται αυτό που περιμέναμε χρόνια να κάνει κάποιος κατασκευαστής. Το πρώτο αμάξι με "flappy gearbox" που γυρνάει το ίδιο εύκολα με manual....απλά respect στην Porsche....
Οπως τα ειπες περιττα και ειδικα για το ΕΛΛΑΝΤΑ!!!
Το πρώτο αμάξι με "flappy gearbox" που γυρνάει το ίδιο εύκολα με manual....απλά respect στην Porsche....
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!
Και πες μου μετά εσύ για manual κλπ κλπ..thumb
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!
Και πες μου μετά εσύ για manual κλπ κλπ..thumb
Ξέρεις ότι προσωπικά είμαι υπέρμαχος των flappy gearboxes. Εδώ υποστηρίζω το SMG που είναι νεάτερνταλ μπροστά στο PDK της GT3....πλέον καταρρίφθηκε και το τελευταίο σημείο για αρνητικό σχολιασμό....thumb
Λέμε τώρα ρε
Για τους υπέρμαχους του manual
Εδώ steptronic έχω και είμαι υπέρ του DCT & PDK τι μου λες τώρα..
https://www.youtube.com/watch?v=RDzlhjp3DNE
9ρες και 475 ατμοσφαιρικα αλογα απο τον 3.8...καληνυχτα...
Καλημερα!!!:thumbsup:
https://static.autoblog.nl/images/wp2011/big/Porsche_991_GT3.jpg
https://loadpaper.com/large/Porsche_wallpapers_481.jpg
Bazil Van Sinner
05-03-13, 06:54
Οπως τα ειπες περιττα και ειδικα για το ΕΛΛΑΝΤΑ!!!
Μαρκο να 800 κ.εκ. εχεις διαφορα απο εργαλειο....δεν απεχεις και πολυthumb
Μαρκο να 800 κ.εκ. εχεις διαφορα απο εργαλειο....δεν απεχεις και πολυthumb
και 150.000 ευρω...
δε νομίζω ότι το συγκεκριμένο αμάξι είναι η κανονική συνέχεια των προηγούμενων γκε τε 3.
less is more, lightweaight, spartan, war machine, only the inportand είναι οι λέξεις που σου έρχονται στο μυαλό για την συγκεκριμένη σειρά.
δεν φημίζεται για την τόση εκτεταμένη τεχνολογία που κουβαλάει πάνω του, όπως και η πιο εξελιγμένη σειρά αρ ες, η οποία διαθέτει ακόμα λιγότερα, και όμως είναι καλύτερη απο την απλή.
η κεντρική κονσόλα, δεν κολλάει. οι 20άρες επίσεις. το σαζμάν οκ, αλλά γιατί να καταργηθεί η χειροκίνητη έκδοση η οποία θα είναι και 30 κιλά ελαφρύτερη απ'οτι λέει στην συνέντευξη.
τα ρεκαρο έχουν θέμα με την ομολογκασιον, οπότε πάνε και αυτά.
δεν λέω, ωραίο είναι, γκε τε 3 δεν είναι άσχετα που έτσι γράφει. σύστημα ευστάθιας στο τιμόνι που ενεργοποιεί τους πίσω τροχούς, μπιριμπίμ μπιριμπόμ και άλλα 15 κιλά. μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, και πάλι είναι 30 κιλά ελαφρύτερο απο το παλιό.
βγάλτα όλα ρε κολλητέ να είναι 75 κιλά πιο κάτω. βγάλε και λοιπές χλίδες όπως οθόνες κεντρικές κονσόλες να φύγουν άλλα 15 και είσαι σχεδόν 90 κιλά κάτω. ή τουλάχιστον δώσε αυτή την δυνατότητα στον αγοραστή.
είναι γνωστό νομίζω το κόλλημα μου με την σειρά γκε τε της πορσε, αλλά με το συγκεκριμένο δεν ξετρελάθηκα, για το γεγονός ότι δεν είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τα παλαιότερα. οκ έχει ατμο μοτέρ πουσαρισμένο κάργα. το γκε τε 3 δεν είναι ξερό πλέον...θ μπορεί να δίνει αυτή την εντύπωση, αλλά δεν θα είναι.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.