PDA

Επιστροφή στο Forum : Porsche 991 GT3



stef
04-03-13, 21:35
Τα λόγια είναι περιττά...


https://www.youtube.com/watch?v=ECATvlRf3ls

https://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=15145

EVERGET
04-03-13, 21:55
To απόλυτο επέστρεψε...και είναι υπερτούμπανο εμφανισιακά αλλά και τεχνολογικά!

Στο 3΄15'' και μετά περιγράφεται αυτό που περιμέναμε χρόνια να κάνει κάποιος κατασκευαστής. Το πρώτο αμάξι με "flappy gearbox" που γυρνάει το ίδιο εύκολα με manual....απλά respect στην Porsche....

mark e92
04-03-13, 21:55
Οπως τα ειπες περιττα και ειδικα για το ΕΛΛΑΝΤΑ!!!

stef
04-03-13, 22:07
Το πρώτο αμάξι με "flappy gearbox" που γυρνάει το ίδιο εύκολα με manual....απλά respect στην Porsche....

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!
Και πες μου μετά εσύ για manual κλπ κλπ..thumb

EVERGET
04-03-13, 22:17
Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ!
Και πες μου μετά εσύ για manual κλπ κλπ..thumb

Ξέρεις ότι προσωπικά είμαι υπέρμαχος των flappy gearboxes. Εδώ υποστηρίζω το SMG που είναι νεάτερνταλ μπροστά στο PDK της GT3....πλέον καταρρίφθηκε και το τελευταίο σημείο για αρνητικό σχολιασμό....thumb

stef
04-03-13, 22:23
Λέμε τώρα ρε
Για τους υπέρμαχους του manual
Εδώ steptronic έχω και είμαι υπέρ του DCT & PDK τι μου λες τώρα..

PATSIMINI
04-03-13, 22:30
https://www.youtube.com/watch?v=RDzlhjp3DNE

pilot
05-03-13, 02:49
9ρες και 475 ατμοσφαιρικα αλογα απο τον 3.8...καληνυχτα...

aristent
05-03-13, 06:43
Καλημερα!!!:thumbsup:

https://static.autoblog.nl/images/wp2011/big/Porsche_991_GT3.jpg

https://loadpaper.com/large/Porsche_wallpapers_481.jpg

Bazil Van Sinner
05-03-13, 06:54
Οπως τα ειπες περιττα και ειδικα για το ΕΛΛΑΝΤΑ!!!

Μαρκο να 800 κ.εκ. εχεις διαφορα απο εργαλειο....δεν απεχεις και πολυthumb

Bellof-3
05-03-13, 19:05
Μαρκο να 800 κ.εκ. εχεις διαφορα απο εργαλειο....δεν απεχεις και πολυthumb

και 150.000 ευρω...

gnx
05-03-13, 20:25
Θ Ε Ι Κ Ο!

Thomelef
05-03-13, 21:54
δε νομίζω ότι το συγκεκριμένο αμάξι είναι η κανονική συνέχεια των προηγούμενων γκε τε 3.

less is more, lightweaight, spartan, war machine, only the inportand είναι οι λέξεις που σου έρχονται στο μυαλό για την συγκεκριμένη σειρά.

δεν φημίζεται για την τόση εκτεταμένη τεχνολογία που κουβαλάει πάνω του, όπως και η πιο εξελιγμένη σειρά αρ ες, η οποία διαθέτει ακόμα λιγότερα, και όμως είναι καλύτερη απο την απλή.

η κεντρική κονσόλα, δεν κολλάει. οι 20άρες επίσεις. το σαζμάν οκ, αλλά γιατί να καταργηθεί η χειροκίνητη έκδοση η οποία θα είναι και 30 κιλά ελαφρύτερη απ'οτι λέει στην συνέντευξη.

τα ρεκαρο έχουν θέμα με την ομολογκασιον, οπότε πάνε και αυτά.

δεν λέω, ωραίο είναι, γκε τε 3 δεν είναι άσχετα που έτσι γράφει. σύστημα ευστάθιας στο τιμόνι που ενεργοποιεί τους πίσω τροχούς, μπιριμπίμ μπιριμπόμ και άλλα 15 κιλά. μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, και πάλι είναι 30 κιλά ελαφρύτερο απο το παλιό.

βγάλτα όλα ρε κολλητέ να είναι 75 κιλά πιο κάτω. βγάλε και λοιπές χλίδες όπως οθόνες κεντρικές κονσόλες να φύγουν άλλα 15 και είσαι σχεδόν 90 κιλά κάτω. ή τουλάχιστον δώσε αυτή την δυνατότητα στον αγοραστή.

είναι γνωστό νομίζω το κόλλημα μου με την σειρά γκε τε της πορσε, αλλά με το συγκεκριμένο δεν ξετρελάθηκα, για το γεγονός ότι δεν είναι της ίδιας φιλοσοφίας με τα παλαιότερα. οκ έχει ατμο μοτέρ πουσαρισμένο κάργα. το γκε τε 3 δεν είναι ξερό πλέον...θ μπορεί να δίνει αυτή την εντύπωση, αλλά δεν θα είναι.