Επιστροφή στο Forum : [E46] Μπλοκε διαφορικο
Καλησπερα! Εδω και καποιο καιρο ειμαι κατοχος ενος Ε46 320i station και εξεταζω λυσεις για την τοποθετηση μπλοκε διαφορικου. Εχοντας περασει αρκετες ωρες στο νετ ψαχνοντας σε forum και site εταιριων αλλα και απο συζητησεις με ανθρωπους που εχουν bmw εχω καταληξει στις παρακατω πιθανες λυσεις:
α) Αλλαγη γεφυρας απο 320i σε M3. Ακριβη λυση, μακρυ βημα διαφορικου αρα χαμηλη τελικη και υψηλη καταναλωση στο ταξιδι, πιθανοτητα να χρειαστουν πατεντες
β)τοποθετηση μηχανισμου μπλοκε μεσα στο διαφορικο μου.
Quaife (1300 euro),
Wavetrac (1400 euro),
Mfactory (https://www.teammfactory.com 750 euro),
Phantom Grip (https://www.phantomgrip.com Δεν εχω ρωτησει ακομα τιμη στην Ελλαδα)
Μερικες εταιριες μαλιστα εχουν και διαφορετικους τυπους (Hellical vs Metal Disks)
Και πιθανοτατα καποιες ακομα λυσεις που δεν εχω βρει ή φανταστει ακομα.
Εχει δοκιμασει κανεις καποιο απο τα παραπανω να μου πει εντυπωσεις; Εχει καποιος να προτεινει κατι διαφορετικο; Δεν εχω σκοπο να το κανω drift car ουτε κατι αλλο εξειδικευμενο. Δεν ταιριαζει ουτε στο χαρακτηρα του αυτοκινητου (station) ουτε ειναι μεσα στα πλανα μου. Προσπαθω να καταληξω στο Best value for Money εξαρτημα οποτε η ερωτηση βασικα ειναι γνωριζει καποιος κατι για την Mfactory και τα προιοντα της για BMW; Γιατι αν δεν κανω λαθος βγαζει κυριως για γιαπωνεζικα αυτοκινητα εξαρτηματα. Ευχαριστω!
steliose36
01-03-13, 18:03
Μιας και δεν εχω 46αρι δεν μπορω να σου πω ακριβως...Ομως εχεις γραψει κατι λαθος,οταν ειναι πιο μακρυ το βημα τοτε εχουμε μεγαλυτερη τελικη και λιγοτερη καταναλωση(στο ταξιδι τουλαχιστον) μιας και απλωνει πιο πολυ το αμαξι.Οταν το βημα του διαφορικου ειναι πιο κοντο τοτε αντιστοιχα μικραινε η τελικη ταχυτητα!!Tωρα απο της αλλες λυσεις που προτινεις για Quaife εχω ακουσει μονο καλα λογια αλλα δεν γνωριζω την συμπεριφορα του σε αμαξι για καθημερινη χρηση αν και δεν νομιζω να εχεις προβλημα και απο το ελευθερο που εχεις τωρα σιγουρα θα ειναι καλυτερο και το αμαξι θα συμπεριφερεται πιο σωστα
Τελικη σχεση μεταδοσης Μ3 : 3,62
<< << << 320: 3,38
Εχεις δικιο αφου μακρυτερο βημα εχουμε οσο μειωνεται αυτος ο αριθμος. Ευχαριστω για την επισημανση
Mfactory (https://www.teammfactory.com 750 euro),
Μπορείς να μου δώσεις ειδικά λινκ για το προιόν ώστε να δώ την τιμή με τα ίδια μου τα μάτια?
Έψαξα στο site τους αλλά λέει τιμή κατόπιν επικοινωνίας.
:thanks:
Η τιμη αυτη ειναι απο συνεργειο στην Ελλαδα. Απο βδομαδα θα παω να μιλησω απο κοντα για περισσοτερες πληροφοριες. Παντως στο site της κατασκευαστριας εταιριας η τιμη ειναι 739,95 δολαρια + μεταφορικα( νομιζω 90 δολαρια για Ελλαδα) οποτε σε ευρω κοντα στα 640. Δεν ξερω αν παιζει προβλημα με τελωνεια η αλλες ελληνικες επιβαρυνσεις.
Για να το δεις αυτο πας
https://www.teammfactory.com κανεις κλικ στο products -> differentials -> helical LSD
εκει που λεει select fitment επιλεγεις BMW και διαπιστωνεις του λογου το αληθες!!
OK!To βρήκα!:thanks:
https://www.teammfactory.com/helical-lsd_157
Bazil Van Sinner
01-03-13, 19:05
Υποφερτη τιμη για καινουριο!!!!
Για να μαθουμε κατι παραπανω,με ενδιαφερει και μενα!
Ευχαριστουμε Λαζαρε! Περνα και απο εδω (https://www.bmwfans.gr/forum/forumdisplay.php?f=23) να γνωριστουμε καλυτερα!
Vassilis ///M
01-03-13, 21:58
Τον λόγο δεν μάθαμε γιατί θέλεις να βάλεις μπλοκέ σε station?????
τα station δηλ δεν έχουν ψυχή γιατί να ΜΗΝ του βάλει μπλοκε
ghost-rider
02-03-13, 10:15
Nαι ρε παιδια και τα station εχουν ψυχη!
Υπαρχει και η λυση ενος ελληνα που κανει μπλοκε το υπαρχον γκρουπακι ετσι δεν ειναι?
Καπου βορεια ειναι, δεν θυμαμαι το ονομα του...
Απ οσο θυμαμαι παντως ειναι πολλοι ευχαριστημενοι απο τη δουλεια του.
Γιωργος Γκατζελακης 6972280505
www.bmwfans.gr/forum/archive/index.php/t-13221.html
www.bmwfans.gr/forum/archive/index.php/t-10908.html
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Απο δευτερα θα παω να ρωτησω και για το MFactory.
:original:Ο Γκατζελακης το κοστολογούσε τουλάχιστον πέρυσι που είχα πάρει τηλέφωνο γύρω στα 900ευρώ είναι καστορια και του το στέλνεις εσύ το γκρουπακι τουτέστιν αν και στα μεταφορικά βάλεις και το μηχανικό σου που θα το λύσει και θα το δέσει θα περάσεις για πλακα τα 1200ερώπουλα.Απο την άλλη είναι το κουέιφ το οποιο εάν και τσιμπιμένο σε τιμή λένε ότι έχει εφόρου ζωής εγγύηση αλλά και για αυτό έχω ακουσει ότι δεν έρχεται μπολτ ον κιτάκι και αυτός που θα το βάλει πρέπει να είναι γνώστης και να έχει όρεξη για δουλεια.Δοκίμασε να πάρεις ένα τηλέφωνο την ΤΕΡΑΣΠΟΡΤ στη πλαπουτα στο ηράκλειο που και πουλάνε και τοποθετουν διαφορικά μπλοκέ.Μάθε φίλε και πες και μας γιατί όταν είχα ψαχτεί εγώ μου είχε τύχει μια ζημια και τα λεφτά κάναν φτερά και απο πέρυσι δεν έχω δει ασπρη ημέρα να τα μαζέψω.:ranting2:
Γιατι να μην στειλει ολο το διαφορικο για του περασει ο Γκατζελακης το "πειραγμενο" γκρουπ ετσι θα χει κ την απολυτη ευθυνη αν γινει κατι.
Βγαλε-βαλε το πολυ 100 ευρω
μεταφορικα 50 ευρω
καινουριες βαλβολινες 50ευρω + 900 το γκρουπ ολα μαζι βγαινουν 1100 ευρα
Quaife ! Τα καλυτερα λεφτα που εριξα στο αμαξι μου thumb
:original:μπραβο ρε φίλε πες μας όμως καμοια λεπτομερια ποσο το πληρωσες πόσο η τοποθέτηση αν ήρθε κομπλε το κιτάκι που το έβαλες αν η εγγύηση εφ όρου ζωής υπάρχει:shok:
:original:μπραβο ρε φίλε πες μας όμως καμοια λεπτομερια ποσο το πληρωσες πόσο η τοποθέτηση αν ήρθε κομπλε το κιτάκι που το έβαλες αν η εγγύηση εφ όρου ζωής υπάρχει:shok:
Παει καιρος που το εχω βαλει, δεν θυμαμαι με τη τοτε ισοτιμια ποσο ειχε. Πρεπει να ηταν 1200-1300¤ νομιζω. Τοποθετηση στο Φλασκη, δεν θυμαμαι εργατικα. 150-200 μαζι με βαλβολινη? Η εγγυηση υπαρχει. Το κιτ ερχεται σε ενα κουτι, βγαζεις το ελευθερο και βαζεις το quaife. Πας πρωι και μεσημερι εχεις τελειωσει.
Σε βρεγμένο οδόστρωμα συμπεριφέρεται σαν μπλοκέ πάντα?
:original:Αν είναι όπως τα λέει ο φίλος κουειφ δαγκωτό δεν αξίζει οτιδήποτε άλλο!!:warriorsmiley:Πως το έλεγε ΄στην ελληνική ταινία εδώ ψάχνουμε 90 δραχμές να συμπληρώσουμε κατοστάρικο εδώ μας λειπουν 1300ευρώ΄για να συμπληρώσουμε τα 1500........Εν καιρω....
:original:Αν είναι όπως τα λέει ο φίλος κουειφ δαγκωτό δεν αξίζει οτιδήποτε άλλο!!:warriorsmiley:Πως το έλεγε ΄στην ελληνική ταινία εδώ ψάχνουμε 90 δραχμές να συμπληρώσουμε κατοστάρικο εδώ μας λειπουν 1300ευρώ΄για να συμπληρώσουμε τα 1500........Εν καιρω....
Να κανεις υπομονη να τα μαζεψεις και να το βαλεις, αξιζει thumb
οντωσ ειναι μια πολυ καλη λυση!
Vassilis ///M
05-03-13, 16:46
Τον λόγο δεν μάθαμε γιατί θέλεις να βάλεις μπλοκέ σε station?????
Δεν βλέπω κάποια απάντηση στο ερώτημά μου απο τον lazaros...
Γιατί να βάλει μπλοκέ σε ένα αυτοκίνητο τον 1600 κιλών και των 143 αλόγων και station...
Vassilis ///M
05-03-13, 16:59
Δεν βλέπω κάποια απάντηση στο ερώτημά μου απο τον lazaros...
Γιατί να βάλει μπλοκέ σε ένα αυτοκίνητο τον 1600 κιλών και των 143 αλόγων και station...
To 143ΗΡ το παίρνω πίσω... Βάλε 170ΗΡ
ghost-rider
05-03-13, 18:22
Σε ενα οποιοδηποτε αλλο 320 θα φαινοταν απολυτα λογικο.
Αντιστρεφω την ερωτηση.
Γιατι ενα station να μην εχει μπλοκε?
Ουτε εμενα ειναι του γουστου μου τα station αλλα κατανοω οτι καποιος μπορει να θελει να τα συνδιασει ολα(χωροι για οικογενεια-ευχαριστηση) σε ενα.
station ξεstation δεν παυει να ειναι πισωκινητο.
Eνα πισωκινητο που δε διαφερει απο ενα οποιοδηποτε 46αρι απο τη θεση οδηγησης(δεν πιστευω οτι τα λιγα παραπανω κιλα πισω κανουν τοσο αισθητη την παρουσια τους)!
^ επειδή ακριβώς κάνουν αισθητή την παρουσία τους τα κιλά (επειδή είναι εκτός κέντρου βάρους) γι αυτό και το μπλοκέ βοηθάει πολύ. Εκεί που θα φύγει η ουρά περισσότερο λόγω αδράνειας, να μπορείς να την ελέγξεις βάζοντας -την όποια- δύναμη στο δρόμο.
Bazil Van Sinner
05-03-13, 18:47
Δεν βλέπω κάποια απάντηση στο ερώτημά μου απο τον lazaros...
Συνονοματε δεν χρειαζεσαι απαντηση ρε φιλε,το'χει ο Λαζαρος προφανως γι'αυτο και το θελει!
Εχω ζησει 100Κ χλμ με μπλοκε torsen και δεν σου κρυβω πως μ'εχει ξενερωσει το πενβε ουκ ολιγες φορες!
Θα μπορουσα να φτιαξω διαφορες ιστοριες για τον φιλο μας,οπως για παραδειγμα,πες οτι του το δωσε δωρο ο πατερας του,η' το πηρε κοψοχρονια σε συγκριση με ενα ci ,η' ακομη θα μπορουσε να το παρει λογο δουλειας,να το φορτωνει και να συνδιαζει δουλεια και βολτα,η' μπορει να ειναι ορεινος και να το θελει να περπαταει και στα χιονια....
Ελπιζω φετος να μπορεσω να βαλω και γω ενα,αν εισαι ενταξει απο αναρτηση,ζαντολαστιχα,δεσι ματα κλπ.πιστευω το αμεσως επομενο καλυτερο μπαξιμο σε ενα πενβε ειναι ενα σωστο διαφορικο.thumb
Vassilis ///M
05-03-13, 19:37
Δεν έχω κάτι με τα station βρε παιδιά...
Για όνομα του θεού...
Αντιθέτως είναι κάτι το ιδιαίτερο που εξυπηρετεί την οικογένεια σε συνδιασμό με πληθώρα απο κινητήρες για όλα τα γούστα...
Απλά η ερώτησή μου για να διευκρινήσω ακόμη περισσότερο για όσους παρεξήγησαν τα λεγόμενά μου είναι εντελώς πληροφοριακή...
Σε τι θα με βοηθήσει ένα μπλοκέ της φ,χ,ψ εταιρίας σε ένα αμάξωμα των 150 ,160, 170 αλόγων σε συνδιασμό με το μακρύτερο μεταξόνιο που έχουν τα station...
Να κρατήσω σαν απάντηση τα γραφόμενα του 120ie87 ?????
'' επειδή ακριβώς κάνουν αισθητή την παρουσία τους τα κιλά (επειδή είναι εκτός κέντρου βάρους) γι αυτό και το μπλοκέ βοηθάει πολύ. Εκεί που θα φύγει η ουρά περισσότερο λόγω αδράνειας, να μπορείς να την ελέγξεις βάζοντας -την όποια- δύναμη στο δρόμο ''
:thanks:
Bazil Van Sinner
05-03-13, 19:46
Απλά η ερώτησή μου για να διευκρινήσω ακόμη περισσότερο για όσους παρεξήγησαν τα λεγόμενά μου είναι εντελώς πληροφοριακή...
Σε τι θα με βοηθήσει ένα μπλοκέ της φ,χ,ψ εταιρίας σε ένα αμάξωμα των 150 ,160, 170 αλόγων σε συνδιασμό με το μακρύτερο μεταξόνιο που έχουν τα station...
Κανεις δεν παρεξηγησε κανενα φιλεthumb
146hp περιπου 1200Kg
https://www.youtube.com/watch?v=vOQAp3z1a2Y
Με τα 174hp και τα 1500kg και με μακρυτερο απο του ΜΧ5 μεταξονιο...πιστευω πως στη συγκεκριμενη στροφη,θα παιρνω και λιιιιγο μεγαλυτερη γωνια:original:
Leonidas_E39
05-03-13, 19:59
Εχω την εντυπωση πως τα στεισον εχουν ακριβως το ιδιο μεταξονιο με τα υπολοιπα απλα διαφοροποιουνται στον 3ο ογκο που εχουν επιπλεον πισω.
ghost-rider
05-03-13, 20:06
Για ποσο επιπλεον βαρος μιλαμε?
Καλημερα!
Σημερα το πρωι ειδα ολες τις απαντησεις. Δυστυχως "κολλησαμε" στο γιατι θελω να βαλω μπλοκε σε αυτο το αμαξι που ειναι station και γιατι αγορασα station και οχι coupe.
Εν συντομια (μιας που ειμαι και καινουριος και δεν εχουμε γνωριστει ακομα) γιατι θελω τους χωρους. Θελω να μπορω να το φορτωνω με εξοπλισμο windsurf μιας που αυτη ειναι η τρελα μου εδω και 16 χρονια (και εχω μαζεψει και μπολικα πραγματα!) και να ειμαι ανετος. Πληροφοριες για το αμαξι με μια επιφυλλαξη για την ορθοτητα των αριθμων εδω: https://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4945/BMW-E46-3-Series-320i.html
Περιπου τα ιδια σε βαρος και διαστασεις με ενα sedan. Ολοιδια μηχανικα με ενα sedan. Ουτε παντρεμενος, ουτε το βρηκα στην οικογενεια και μακαρι να μην υπηρχε αυτη η απεχθεια του Ελληνα προς τα station και να μπορουσα να βρω ενα ελληνικο 335i touring που υπαρχουν απειρα στην Ευρωπη αλλα η κυβερνηση αποφασισε να βαλει τελος στις εισαγωγες μεταχειρισμενων. Αλλη κουβεντα αυτη ομως!
Πισω στην συζητηση για το διαφορικο...
Χθες πηγα απο τη Νεα Μακρη στο B16a Workshop να ρωτησω για το διαφορικο της MFactory. Μια χαρα μου φανηκαν τα παιδια εκει και μαλιστα ο ενας απο αυτους αν και honda συνεργειο ειχε ενα M3 46αρι! Μετα απο συζητηση και δεδομενου οτι ειμαι ασχετος με drift και παντιλικια μου προτεινε το helical (torsen) και οχι το metal disk διαφορικο. Πιο ξεγνιαστο για καθημερινη οδηγηση και λιγοτερη εως καθολου extra συντηρηση. Τα εργατικα που θελει για ενα βαλε βγαλε διαφορικο και λυσε δεσε διαφορικο ειναι περιπου 120 -150 ευρω ΑΝ το αγορασεις απο εκει το μπλοκε. Ο υπολογισμος της τιμης του μπλοκε ειναι με βαση την τιμη και τα μεταφορικα στο site της mfactory, μετατροπη σε ευρω με την τρεχουσα ισοτιμια, ΦΠΑ και Τελωνειο (κατι μεταξυ 27-30% επι της τιμης) και καποιο κερδος του μαγαζιου. Επειδη ειδα οτι ξινιζα με ολα αυτα συν συν συν και ειχαμε κανει μια αρχικη συζητηση για περιπου 700-750 ευρω μου ειπε υπολογισε το γυρω στα 800 ευρω. Σαν συγκριση με το quaife που τον ρωτησα μου απαντησε οτι κι εκεινος τα θεωρει πιο ποιοτικα, ειναι και πιο παλαια εταιρια στο χωρο αλλα εχει δει κι εκεινα να χαλανε αλλα και τα mfactory. Αλλα δεν υστερουν σε κατι τα MFactory. Ειναι θεμα δικο μου ποιο θα επιλεξω. Εκτος απο τα εργατικα ομως μου ειπε να εχω διαθεσιμα και καποια χρηματα για ανταλλακτικα του διαφορικου γιατι μια που θα ανοιχτει και εχει και 180.000 χλμ απο x προηγουμενους ιδιοκτητες να αλλαχτουν ρουλεμαν ή τσιμουχες ή οτι αλλο φαινεται φθαρμενο οποτε πρεπει να υπολογιζω συν κανα 200αρι περιπου αν χρειαστει να αλλαχτουν πολλα. Συν βαλβολινη. Οποτε το αναβαλλω λιγο σαν αγορα ωστε να ειμαι πιο ανετος οικονομικα και να αλλαξω οτι χρειαστει. Επισης θελω να εξετασω την περιπτωση αποφυγης ΦΠΑ και τελωνειου ισως αν αγκαρεψω καποιον να το αγορασει απο ΗΠΑ και να μου το στειλει ως δωρο σαν ιδιωτης.
Αν εχει καποιος καποια ιδεα επ αυτου ειμαι ολος αυτια! Επισης καποιος που ξερει απο παντιλικια και Drift αν μπορει να απαντησει σε μια ερωτηση: Χρειαζεται να τα δωσω απο τωρα να βαλω μπλοκε στο αμαξι και να μαθω με την συμπεριφορα του μπλοκε ή να το προπονησω και να μαθω να το ζυγιζω με το ελευθερο διαφορικο και το βαζω στη συνεχεια;
Φίλε λαζαρε δεν ξέρω αν πρέπει να προπονηθεις με το μπλοκέ η χωρίς το μπλοκέ αλλα εγώ έχω εκτός το ε46 και ένα ιστορικό 2002 το οποιο όταν δεν είχα μπλοκέ η συμπεριφορά του ήταν ελαφρώς απαράδεκτη.Μπορώ να πω ότι το πλοκέ βελτίωσε τη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα στις στροφές θα σου χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο.Εντάξει δεδομένης και της ιποδύναμης του αυτοκινήτου σου μην περιμένεις να γράψεις και το ονομά σου στην ασφαλτο αλλα θα το ευχαριστηθείς.Απλά το μπλοκέ δεν πρέπει να το φοβάσε αν το παρακανεις αφήνεις γκαζι και επανέρχεται στη θέση του.thumb Τώρα απο κει και πέρα για μένα κακώς που αυτοκίνητα όπως τα δικά μας δεν έχουν μπλοκέ απο τη μάνα τους αυτά είναι μέσα στη πολιτική της εταιρίας που για να μειώσει και το κόστος μέχρι και προσφατα δεν βάζαν παραθυρα ηλεκτρικά στις πίσω πόρτες δεν θελω να το σχολιάσω αυτό γιατί θα αρχισω να βρίζω την κατα τα άλλα αγαπημένη μας bmw.Αν έχεις τα λεφτά προχώρα κοιτα απλα το θέμα παντα της τιμής εν συναρτήση τι εγγύηση παίρνεις για το μφακτορι και πρόσεξε αν βάζοντας το μπλοκε συνεργαζεται αψογα με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου σου αντισπίν και ότι άλλο έχεις χωρίς φωτάκαι τσεκ έντζιν και μα:ranting2:ες.
Bazil Van Sinner
07-03-13, 17:02
Λαζαρε αν τα χεις μην το ρωτας καθολου....μπαξε!
αν οχι,δεν μπορεις να κανεις και πολλα με το διαφορικο που φορας τωρα,χαζοσπινιαρισματα μονο.Σε μια αλανα κατι θα γευτεις αλλα μην το εμπιστευεσαι σε δρομο κανονικο με πεζοδρομια και μπαριερες!
:original:Ακριβώς και ότι λέει ο φίλος το 46ρι το 330που έχω δεν είναι για πολλά το αυτοκίνητο έχει τη σχετική δύναμη για κολπάκια αλλά είναι απρόβλεπτο χωρίς το μπλοκέ δεν είναι για μαγκές.Μόνο για κανένα χαζοξεκίνημα και κανα τετακέ σε ανοιχτό χώρο:ranting2:
Καλημερα!
Σημερα το πρωι ειδα ολες τις απαντησεις. Δυστυχως "κολλησαμε" στο γιατι θελω να βαλω μπλοκε σε αυτο το αμαξι που ειναι station και γιατι αγορασα station και οχι coupe.
Εν συντομια (μιας που ειμαι και καινουριος και δεν εχουμε γνωριστει ακομα) γιατι θελω τους χωρους. Θελω να μπορω να το φορτωνω με εξοπλισμο windsurf μιας που αυτη ειναι η τρελα μου εδω και 16 χρονια (και εχω μαζεψει και μπολικα πραγματα!) και να ειμαι ανετος. Πληροφοριες για το αμαξι με μια επιφυλλαξη για την ορθοτητα των αριθμων εδω: https://www.ultimatespecs.com/car-specs/BMW/4945/BMW-E46-3-Series-320i.html
Περιπου τα ιδια σε βαρος και διαστασεις με ενα sedan. Ολοιδια μηχανικα με ενα sedan. Ουτε παντρεμενος, ουτε το βρηκα στην οικογενεια και μακαρι να μην υπηρχε αυτη η απεχθεια του Ελληνα προς τα station και να μπορουσα να βρω ενα ελληνικο 335i touring που υπαρχουν απειρα στην Ευρωπη αλλα η κυβερνηση αποφασισε να βαλει τελος στις εισαγωγες μεταχειρισμενων. Αλλη κουβεντα αυτη ομως!
Πισω στην συζητηση για το διαφορικο...
Χθες πηγα απο τη Νεα Μακρη στο B16a Workshop να ρωτησω για το διαφορικο της MFactory. Μια χαρα μου φανηκαν τα παιδια εκει και μαλιστα ο ενας απο αυτους αν και honda συνεργειο ειχε ενα M3 46αρι! Μετα απο συζητηση και δεδομενου οτι ειμαι ασχετος με drift και παντιλικια μου προτεινε το helical (torsen) και οχι το metal disk διαφορικο. Πιο ξεγνιαστο για καθημερινη οδηγηση και λιγοτερη εως καθολου extra συντηρηση. Τα εργατικα που θελει για ενα βαλε βγαλε διαφορικο και λυσε δεσε διαφορικο ειναι περιπου 120 -150 ευρω ΑΝ το αγορασεις απο εκει το μπλοκε. Ο υπολογισμος της τιμης του μπλοκε ειναι με βαση την τιμη και τα μεταφορικα στο site της mfactory, μετατροπη σε ευρω με την τρεχουσα ισοτιμια, ΦΠΑ και Τελωνειο (κατι μεταξυ 27-30% επι της τιμης) και καποιο κερδος του μαγαζιου. Επειδη ειδα οτι ξινιζα με ολα αυτα συν συν συν και ειχαμε κανει μια αρχικη συζητηση για περιπου 700-750 ευρω μου ειπε υπολογισε το γυρω στα 800 ευρω. Σαν συγκριση με το quaife που τον ρωτησα μου απαντησε οτι κι εκεινος τα θεωρει πιο ποιοτικα, ειναι και πιο παλαια εταιρια στο χωρο αλλα εχει δει κι εκεινα να χαλανε αλλα και τα mfactory. Αλλα δεν υστερουν σε κατι τα MFactory. Ειναι θεμα δικο μου ποιο θα επιλεξω. Εκτος απο τα εργατικα ομως μου ειπε να εχω διαθεσιμα και καποια χρηματα για ανταλλακτικα του διαφορικου γιατι μια που θα ανοιχτει και εχει και 180.000 χλμ απο x προηγουμενους ιδιοκτητες να αλλαχτουν ρουλεμαν ή τσιμουχες ή οτι αλλο φαινεται φθαρμενο οποτε πρεπει να υπολογιζω συν κανα 200αρι περιπου αν χρειαστει να αλλαχτουν πολλα. Συν βαλβολινη. Οποτε το αναβαλλω λιγο σαν αγορα ωστε να ειμαι πιο ανετος οικονομικα και να αλλαξω οτι χρειαστει. Επισης θελω να εξετασω την περιπτωση αποφυγης ΦΠΑ και τελωνειου ισως αν αγκαρεψω καποιον να το αγορασει απο ΗΠΑ και να μου το στειλει ως δωρο σαν ιδιωτης.
Αν εχει καποιος καποια ιδεα επ αυτου ειμαι ολος αυτια! Επισης καποιος που ξερει απο παντιλικια και Drift αν μπορει να απαντησει σε μια ερωτηση: Χρειαζεται να τα δωσω απο τωρα να βαλω μπλοκε στο αμαξι και να μαθω με την συμπεριφορα του μπλοκε ή να το προπονησω και να μαθω να το ζυγιζω με το ελευθερο διαφορικο και το βαζω στη συνεχεια;
καλσηπερα και απο μενα, με λενε Ελπιδα και επιτελους βρηκα εναν ανθρωπο να εχει και ενδιαφερον για windsurf! Και εγω τωρα ψαχνομαι να βαλω σχαρες στο αμαξι (bmw 116i) και θα ηθελα τη βοηθεια σου ως προς το τι να αγορασω κλπ. Επισης σιγα σιγα θα παρω και εξοπλισμο. Και σε αυτο το κομαμτι καθε βοηθεια δεκτη ειναι!!! Ψαχνω σανιδι 145lt περιπου ('η και λιγο μικροτερο) και πανι 4,5 ή 4,7m2
Σε ευχαριστω εκ των προτερων!
Ελπιδα
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.