PDA

Επιστροφή στο Forum : Φιατ πουντο



A8hnaios
20-02-13, 20:08
650 στροφαλο 600 τροχο!!!
1.8 bar :shok:

στον Αι Γιαννη,οδ. Κοσομουλη
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/253091_4542884606484_865291324_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/71779_4542888126572_1478388725_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/420221_4542887646560_752093479_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545778_4542889766613_128918899_n.jpg

A8hnaios
20-02-13, 20:17
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/21688_4542927807564_147213977_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/19802_4542933607709_1973073164_n.jpg

Stunt Mike
20-02-13, 20:40
Υπαρχει κι ενα μαυρο που εβγαλε μπροστα στα ματια μου 695 τροχο!!!

MIKE
20-02-13, 20:41
FORZAAA ITALIIIIIAAAAAA!!!

spar@
20-02-13, 20:54
Υπαρχει κι ενα μαυρο που εβγαλε μπροστα στα ματια μου 695 τροχο!!!

παλι απο Βουρο ε?

ghost-rider
20-02-13, 20:58
Πως γίνεται να βγάζουν τέτοια άλογα σε τόσο μικρές πιέσεις ρε παιδιά?

Andri
20-02-13, 21:05
Στο δρόμο πως ανταποκρίνονται τόσα άλογα με τέτοια καρότσα?

spar@
20-02-13, 21:08
Πως γίνεται να βγάζουν τέτοια άλογα σε τόσο μικρές πιέσεις ρε παιδιά?

μεγαλη τουρμπινα + κυβικα...
τα πουντογκραλε που φτιαχνουν ξεκινανε απο 2000κυβικα....
το απο πανω δεν ειναι το 20v απο το coupe,βεβαια, παιζει να ειναι 1800 16v, ή 1600 16v υπερκυβισμενο...φτανουν μεχρι 1900κυβικα..
αν υπολογισεις οτι το coupe εφτανε 450αλογα με στοκ μπλοκ... εε βγαινουν τα ατια...
το θεμα ειναι οτι προστιθεται πολυ βαρος εμπρος, και δεν ξεκινανε με τιποτις....
ας μην ξεχασω να αναφερω οτι ο Βουρος χωρις να τον ξερω προσωπικα ουτε να εχω εμπειρια απ τις καθημερινες του επισκευες και πελατιακες του σχεσεις, εχει φτιαξει πολλα δυνατα ιταλακια..
Θα ηθελα να αναφερω ενα που ηξερα και τους δυο ιδιοκτητες του, fiat punto gt 14αρι με 400+ps το οποιο δουλευε καθημερινα για πολλα χρονια!

spar@
20-02-13, 21:09
Στο δρόμο πως ανταποκρίνονται τόσα άλογα με τέτοια καρότσα?

τι εννοεις?
αθορυβο, μαλακο, ταξιδιαρικο....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

spar@
20-02-13, 21:13
Mιχαλη εννοεις αυτο το μαυρο ε??/

https://www.youtube.com/watch?v=e4JkHweGgX0
πολυυυυ δυναμη!!!2λιτρο!

Andri
20-02-13, 21:23
τι εννοεις?
αθορυβο, μαλακο, ταξιδιαρικο....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Εννοώ πρόσφυση και και και ... Γενικά οδηγείτε ή...?

spar@
20-02-13, 21:24
Εννοώ πρόσφυση και και και ... Γενικά οδηγείτε ή...?

δες το βιντεο που ειναι μεσα απο 106...και θα καταλαβεις....

MIKE
20-02-13, 21:44
Παιδια επειδη εκτος απο την μπεμπα μου ειμαι και κατοχος κι ενος punto gt θα σας πω μερικα πραγματα.Αλλο η bmw κι αλλο το fiat...

Bitz
20-02-13, 21:56
Εννοώ πρόσφυση και και και ... Γενικά οδηγείτε ή...?

Ταυτοτητες στο στομα...:original:

turbodog
20-02-13, 22:48
Εξαιρετικη σπινιαριστρα. Πριν την ανατιναξη του, αρεσκεται στο να περναει την ωρα του στο Ο.Χ.,Κρυφη η Αιγαλεου καθως ειναι τα μονα μερη που μπορει, εν μερη, να πατησει κατω η 4η. Αλλωστε ειναι και τα μοναδικα μερη που παταει καθως ειναι λιγα μετρα και καλη ασφαλτο. Πρεπει να φυλαμε και τον κ@λ@ μας. Γιατι στα πολλα τα μετρα η (προβλεπομενη) ανατιναξη θα ερθει πιο συντομα απο οτι περιμενουμε. Γιαυτο απο ΑΒ περναμε αλλα δεν παταμε. Αστους αλλους να κανουν ταξιδια, μεταναστευση κτλ. εμεις ετσι θα λεμε και θα τους κοροιδευουμε γιατι πρεπει να κανουμε κρεμασταρια οσα δεν φτανουμε.
Αφου λοιπον κανουμε το πατημα μας, μετα απο πολλες διαπραγματευσεις αν θα πρεπει να πατησουμε απο τα 126,5 χλμ η τα 127,2χλμ και για 356,7 μετρα γιατι εκει τελειωνει η 4η μας (και οπως ειπαμε αφηνουμε τα πολλα μετρα με 5ες και τελικες γιατι οπως λεει και η παροιμια : φυλα τον κ@λ@ σου, να εχεις τον μισο) γυρναμε και λεμε οτι το αμαξι σημερα δουλεψε σωστα αλλα εχει και αλλο να δωσει στο μελλον, δεχομαστε τα συγχαρητηρια και παμε στο καλο. Αν εχουμε χασει τοτε θα πατιναρουμε, δεν θα σηκωνουμε full πιεση, δεν θα μπαινουν σωστα οι ταχυτητες κτλ. αλλα θα κανονισουμε στο μελλον, οπου και το αμαξι θα δουλευει σωστα, την ρεβανς. Απο την επομενη κιολας θα αρχισουμε να ψαχνουμε για ακομη μεγαλυτερη τουρμπινα ωστε το αυτοκινητο να μπορει να βγαλει ακομα 10 αλογα απο τις 6656 σαλ ως τις 7000 thumb

mark e92
20-02-13, 22:50
Τα ξεχάσατε τα YOUGO ε;;;;

Stunt Mike
20-02-13, 22:58
Ναι Spar@ του Βουρου ειναι το μαυρο.
Τωρα τι συγκρινετε??Εδω δεν μπορουν να βαλουν τοση δυναμη κατω τα Ε36-Ε46!Θα την βαλει ενα Punto?Προσωπικα πιστευω και οντας πρωην κατοχος δυνατου πουντοτζιτου,πανω απο 400hp δεν προσφερουν απολυτες επιδοσεις στο κακομοιρο,παρα μονο ανελεητο σπινιαρισμα.Και ειχα ''πατησει'' πολυ πιο δυνατα Punto GT στα χαρτια,απο το δικο μου,μονο και μονο επειδη την εβγαζε ολη την δυναμη του πραγματικα κατω και σε μεγαλο σχετικα φασμα στροφων.Οπως ειπε και ο turbodog,τι να τα κανω 50-100hp παραπανω,οταν βγαινουν μονο κοντα στον κοφτη και μεχρι να τουρμπισει προλαβαινεις να πεις και 2 τραγουδια??

turbodog
20-02-13, 23:09
Εχω και αλλο videaki απο ενα αλλο θαυμασιο project ιδιου τυπου οπου μεχρι και ολη η 4η δεν βρισκει προσφυση. Απολαυστε απο το 3:00 και μετα (το βαρα κοφτη ολη την ωρα ειναι απο την απελπιδα προσπαθεια μπας και 'απλωσει' και μαζεψει χιλιομετρα, και δεν λαγκαρει οταν αλλαξουμε την επομενη ταχυτητα.

Απολαυση στην οδηγηση με το συνεχες σπινιαρισμα αλλα και αξιοπιστια με τους μονιμους κοφτες.
Α, και μην ξεχναμε, αυτα σε παρα πολυ καλη ασφαλτο thumb

https://www.youtube.com/watch?v=HfZGpWasRCM

spar@
20-02-13, 23:28
ωραία συζήτηση Δημήτρη δυστυχώς είμαι έξω, θα γράψω αύριο! Πάντως μπροστοκινητο με τόσα άλογα δεν πατάει κάτω.. Λίγα πατάνε υπό προϋποθέσεις και τα 106-saxo λόγω βάρους μπορούν να ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα αυτά στα dragster γράφουν χρόνους! Η βελτίωση μπορεί να θεωρηθεί πετυχημένη αν καλύπτει τις ανάγκες τις αρχικής ιδέας δεν νομίζω να φτιάξει κάποιος 106 για να ταξιδεύει με 300... Αλλα θα μου πεις γιατι να ρήξεις 10κ σε 106!! Χαχχαχαχ

turbodog
20-02-13, 23:39
ωραία συζήτηση Δημήτρη δυστυχώς είμαι έξω, θα γράψω αύριο! Πάντως μπροστοκινητο με τόσα άλογα δεν πατάει κάτω.. Λίγα πατάνε υπό προϋποθέσεις και τα 106-saxo λόγω βάρους μπορούν να ξεκινήσουν τα αυτοκίνητα αυτά στα dragster γράφουν χρόνους! Η βελτίωση μπορεί να θεωρηθεί πετυχημένη αν καλύπτει τις ανάγκες τις αρχικής ιδέας δεν νομίζω να φτιάξει κάποιος 106 για να ταξιδεύει με 300... Αλλα θα μου πεις γιατι να ρήξεις 10κ σε 106!! Χαχχαχαχ

Αν το αμαξι εχει φτιαχτει για dragster, οκ, συμφωνω μαζι σου. Τα περισσοτερα ομως ειναι (ο θεος να τα κανει) βολτισια . Εγω δεν ειπα οτι πρεπει να πηγαινει 300 (αν και θα επρεπε με τα αλογα που εχει). Αλλα οταν σπιναρει μεχρι τα 200 και μαλιστα σε καλη ασφαλτο (στην ευθεια του κωπηλατοδρομιου στο Σχοινια η αλλιως κρυφη για οσους δεν γνωριζουν) τοτε για ποια επιτυχια μιλαμε? Φανταζεσαι τι θα γινεται σε εναν δρομο μετριας προσφυσης που ειναι και οι περισσοτεροι στην Ελλαδα? Η σε μια απλη βολτα στους δρομους της Αθηνας. Αν το χαρακτηρισουμε βολτισιο και επιτυχημενο, θα γελανε και οι πετρες.

spar@
21-02-13, 00:01
Τα περισσότερα ειναι cafe racing!!
Βολταδικο με την κυριολεκτικη έννοια, (να στριβει,ταξιδευει,ξεκιναει ) δεν υπάρχει κανένα μπροστοκινητο πάνω απο 400ps!
γκρουπ βαγκ, οπελ, 106-saxo, focus,κλπ!!!!

apostoles46
21-02-13, 00:18
Τα περισσότερα ειναι cafe racing!!
Βολταδικο με την κυριολεκτικη έννοια, (να στριβει,ταξιδευει,ξεκιναει ) δεν υπάρχει κανένα μπροστοκινητο πάνω απο 400ps!
γκρουπ βαγκ, οπελ, 106-saxo, focus,κλπ!!!!

Ξέχασες και τους άλλους..

Azurius
21-02-13, 07:10
Αυτα τα αυτοκινητα ετσι οπως γινονται ειναι κυριολεκτικα φερετρα με τουρμπινα και ροδες. Εχω την τυχη (η την ατυχια, δεν ξερω ακομα) ενας φιλος (τερμα βλαμμενος στον εγκεφαλο) να εχει φτιαξει ενα τετοιο τερατουργημα. Punto GT MK1 με μοτερ απο Ιντεγκραλε υπερκυβισμενο με προικα αυτοκρατορικη και πιεση στα 2,5 bar. Τις επομενες μερες θα κυκλοφορησει. Το εκανε καθαρα και μονο για πιστα. Οπως και να εχει.... Μπορει να εχει πολυ ωραιο σαματα στα ψηλα, αλλα ειναι εισητηριο για τον Αγιο Πετρο...

STREETRACING
21-02-13, 07:47
Για άνω των 300 σίγουρα θέλουν πολυ φτιαξιμο κλπ για να πατάνε κάτω
Μέχρι τα 250 που ήταν το δικο μου δεκαετία 90 !
Μια Χαρα ξεκιναγε και δεν μπορω να πω , για ταξίδι στα 230 δεν είχε καμμιά σχέση με τα ουνο , τουλάχιστον για μένα ήταν παρα πολυ σταθερο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

turbodog
21-02-13, 10:06
Γιαννη και 250 και 300 με ενα καλο στησιμο αναρτησης-ελαστικων μια χαρα ειναι. Αλλα οταν εχω ενα αυτοκινητο που σπιναρει μεχρι την τελικη του, σε καλη ασφαλτο, δεν εχει κανενα νοημα υπαρξης, εκτος απο dragster. Τους ιδιους χρονους θα εκανε και με 200 αλογα κατω, με καλυτερο powerband, λιγοτερο σπιναρισμα, μικροτερη πιεση και μεγαλυτερη αξιοπιστια.
Βεβαια πολλες φορες, ο σκοπος αυτων των project ειναι κυριως για την διαφημηση του βελτιωτη ασχετα αν το αμαξι ειναι ουσιαστικα αχρηστο. Ο υπερηφανος ιδιοκτητης του μπορει να καυχιεται για τα αλογα που εχει στα στεκια των κοντρογρηγορων, ο διαφημιστης κανει την δουλεια του και ολα καλα. Βεβαια αν στον δρομο πετυχει κανα αυτοκινητο με παραπλησια δυναμη, αλλα που μπορει να περναει τα αλογα του στον δρομο (βλ. porsche turbo, evo ανω των 500ps κτλ) κανει γαργαρα το πατημα thumb

STREETRACING
21-02-13, 10:45
υπαρχουν και 300αρια κ 400 αρια που δεν σπινιαρουν δημητρη.
με λαστιχα,βημα,αναρτηση .
αυτο εννοω εμμεσα.
δεν σπινιαρουν ολα.
uno κολλητου μου με 270 αλογα πεταγοταν σαν το Μ μου.

turbodog
21-02-13, 11:00
υπαρχουν και 300αρια κ 400 αρια που δεν σπινιαρουν δημητρη.
με λαστιχα,βημα,αναρτηση .
αυτο εννοω εμμεσα.
δεν σπινιαρουν ολα.
uno κολλητου μου με 270 αλογα πεταγοταν σαν το Μ μου.

Τα ιδια λεμε thumb Αναφερομαι στα 600+ των παραπανω project

Cobalt
21-02-13, 11:35
Αυτα τα αυτοκινητα ετσι οπως γινονται ειναι κυριολεκτικα φερετρα με τουρμπινα και ροδες. Εχω την τυχη (η την ατυχια, δεν ξερω ακομα) ενας φιλος (τερμα βλαμμενος στον εγκεφαλο) να εχει φτιαξει ενα τετοιο τερατουργημα. Punto GT MK1 με μοτερ απο Ιντεγκραλε υπερκυβισμενο με προικα αυτοκρατορικη και πιεση στα 2,5 bar. Τις επομενες μερες θα κυκλοφορησει. Το εκανε καθαρα και μονο για πιστα. Οπως και να εχει.... Μπορει να εχει πολυ ωραιο σαματα στα ψηλα, αλλα ειναι εισητηριο για τον Αγιο Πετρο...

ένα Punto πάντως που το είχαν κάνει κάπως έτσι σε επίσημο περιοδικό τους έβγαλε το πρόβλημα οτι το σασί δεν άντεχε την καταπόνηση και είχε στρεβλώσεις!!! :shok:

οπότε αναγκαστικά ρίξανε την πίεση λειτουργίας του Turbo

τι να λέμε τώρα....

NS-conv
21-02-13, 11:52
Εχω και αλλο videaki απο ενα αλλο θαυμασιο project ιδιου τυπου οπου μεχρι και ολη η 4η δεν βρισκει προσφυση. Απολαυστε απο το 3:00 και μετα (το βαρα κοφτη ολη την ωρα ειναι απο την απελπιδα προσπαθεια μπας και 'απλωσει' και μαζεψει χιλιομετρα, και δεν λαγκαρει οταν αλλαξουμε την επομενη ταχυτητα.

Απολαυση στην οδηγηση με το συνεχες σπινιαρισμα αλλα και αξιοπιστια με τους μονιμους κοφτες.
Α, και μην ξεχναμε, αυτα σε παρα πολυ καλη ασφαλτο thumb

https://www.youtube.com/watch?v=HfZGpWasRCM

Στο συγκεκριμενο βιντεο δεν γραφει η 4η...Απλα εκλασε ο δισκος συμφωνα με δημοσιευμα του speed nation..

Azurius
21-02-13, 12:15
ένα Punto πάντως που το είχαν κάνει κάπως έτσι σε επίσημο περιοδικό τους έβγαλε το πρόβλημα οτι το σασί δεν άντεχε την καταπόνηση και είχε στρεβλώσεις!!! :shok:

οπότε αναγκαστικά ρίξανε την πίεση λειτουργίας του Turbo

τι να λέμε τώρα....

Λογικο ειναι. Οταν κατι περναει τις ανοχες και τις αντοχες του χαλαει. Ειναι γενικος κανονας. Το συγκεκριμενο του φιλου ειναι ραμμενο με ενισχυσεις. Θα σηκωσω το απογευμα φωτο απο το project σε εμβριακο σταδιο.