Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : [E36] BMW 325-ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥ ΒΗΜΑ



nikosot1
15-02-13, 22:15
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΠΑΙΔΕΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ Ε36 ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ 325-Μ50.1 ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΜΑΚΡΟ!!!.1η 70χλμ.2η 120 χλμ.3η 180 χλμ.4η 225 χλμ,5η 250 χλμ και 5,500 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΒΗΜΑ 3,15.ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ Η ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

nikosot1
15-02-13, 22:20
σορρυ για τα κεφαλαια

dark knight
15-02-13, 22:21
μηπως εχεις 2.93?

Stunt Mike
15-02-13, 22:24
Εχεις δοκιμασει να τα πατε διπλα διπλα με ενα αλλο αμαξι,να σιγουρευτουμε πρωτα οτι το κοντερ σου δουλευει σωστα??Αν ναι,τοτε ειτε δεν φορας 3.15,ειτε εχεις πιθανον σασμαν απο αλλο μοντελο,πχ Ε30 κι οχι Ε36....

nikosot1
15-02-13, 22:25
το καβουκι γραφει 3,15 αλλα και τα σωθικα να ειναι 2,93 που εχει το 328 δε βγαινουν αυτα τα χιλιομετρα

nikosot1
15-02-13, 22:28
δυστυχως ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα,το θεμα ειναι πως θα γινει νορμαλ τωρα αφου δε ξερω τα καλα μαστορια που εκαναν τη μετατροπη τι καλουδια εχουν βαλει?

nikosot1
15-02-13, 22:36
μπορει να εχει ταιριαξει σασμαν απο ε30?πως θα το ξεχωρισω?

Stunt Mike
15-02-13, 22:51
Το πιο πιθανο ειναι το σασμαν απο Ε30-Ε34(πιο πιθανο γιατι φοραγε και Μ50 μοτερ η 5αρα).Και τα δυο ειναι μακρυτερα σασμαν απο τα Ε36.Πιθανον το τροπετο ηταν καποιο 525 και τα βαλανε ολα πανω στο Ε36 σου,με διαφορικο Ε36 ομως...Βρες τον κωδικο που γραφει πανω το σασμαν και τσεκαρε τον στο realoem.com να δεις απο τι ειναι....

nikosot1
15-02-13, 23:03
αν ειναι ετσι φιλε μου πρεπει να βρω τροπο να το κοντυνω απο διαφορικο γιατι να αλλαξω σασμαν το κοβω δυσκολο,αν και με πισω γεφυρα απο 325 με μεγαλο καβουκι ισως δυσκολευουν οι επιλογες για τα βηματα.εμπλεξα λιγο.ευχαριστω παντως

aggelosmk2
15-02-13, 23:03
Αυτό που λέει ο stunt mike.

Σε καμμία περίπτωση σασμαν απο Ε36 κ βήμα 2,93 δεν έχουν αυτά χλμ . (έστω οτι το κοντερ δουλεύει σωστά).
Στο λέω γτ είχα το 2,93 μέχρι πριν ένα μήνα.
Η αντιστοιχία δεν ταιριάζει!
Τσέκαρε το κωδικό του σασμαν κ το συζητάμε thumb !

nikosot1
15-02-13, 23:10
το βλεπω αυριο και επανερχομαι παιδες ευχαριστω

Stunt Mike
15-02-13, 23:44
αν ειναι ετσι φιλε μου πρεπει να βρω τροπο να το κοντυνω απο διαφορικο γιατι να αλλαξω σασμαν το κοβω δυσκολο,αν και με πισω γεφυρα απο 325 με μεγαλο καβουκι ισως δυσκολευουν οι επιλογες για τα βηματα.εμπλεξα λιγο.ευχαριστω παντως

Δεν δυσκολευουν,ισα ισα περισσοτερες γινονται...Δες τι γινεται εκει απο κατω κι εδω ειμαστε να σε βοηθησουμε thumb

arci
16-02-13, 01:09
πιο πιθανό είναι το κοντέρ να δείχνει άλλα αντι άλλων..

nikosot1
02-03-13, 22:51
καλησπερα παιδες επανερχομαι αφου ειδα καποιους κωδικους δυστυχως χωρις αποτελεσμα στο realoem.σας του γραφω οπως τους ειδα στο σασμαν
μπροστα δεξια 1053401097
πισω δεξια 1053401086
πισω αριστερα 21226
πισω αριστερα 12219379 και 1221866,9/25
δεν εβγαλα ακρη με ολους αυτους

nikosot1
02-03-13, 23:15
στο GOOGLE 1.211.937.9 εβγαλε σειρα 5 του 91
https://en.bildelsbasen.se/?index=default&link=list&searchmode=3&query=12219379

nikosot1
02-03-13, 23:18
αφου λοιπον το σασμαν ειναι απο ε34
παμε για σασμαν η 3,45 διαφορικο?

nikosot1
02-03-13, 23:26
οπα ο κωδικος 1053401097 ομως δειχνει m50b25 κινητηρα απο 3αρα του 91
https://en.bildelsbasen.se/?index=default&link=list&searchmode=3&query=1053401097
μπερδεμα

nikosot1
03-03-13, 11:55
καμια γνωμη?

ziaba
03-03-13, 12:15
Μην ασχολεισαι με το σασμαν βαλε ενα πιο κοντο διαφορικο κ τελος

NikoZ3
06-03-13, 12:46
πολυ μπλεγμενη η ιστορια σου ...

Κανονικα το μαμα Ε36 325 φοραει το getrag 250, αν ομως στο δικο σου εβαλαν εβαλαν το ZF που αυτο φορουσε το 25αρι (Μ50) το Ε34 απο την μανα του,
τοτε λογικα θα σου εβαλαν αξονα απο Ε36 328 που φορουσε και αυτο το ZF και κουμπωνει χωρις κοψε ραψε ...

Αν ομως σου εβαλαν το getrag το παληο (260) που φορουσε και το Ε34 με τους Μ20 ομως τους κινητηρες τοτε εχει γινει "πλαστικη" στον αξονα που σου εχουν φορεσει στο αμαξι σου με οτι αυτο συνεπαγεται ...

Για αρχη παιρνεις τη μπεμπα σου την πας και την σηκωνεις σε μια ραμπα και μετρας μηκος κεντρικου αξονα ! Απο συνδεσμο (σαζμαν) σε συνδεσμο (διαφορικου).
Κανονικα αν ησουν "μαμα" θα μετραγες 1512 mm, αν ομως μετρησεις 1492 mm τοτε σου εχουν βαλει σαζμαν ZF και αξονα (λογικα) απο 328.
Αν μετρας κατι αλλο απο τα δυο και ισως μικροτερο τοτε μπορει να σου εχουν βαλει το παληο getrag που εμπαινε στα Μ20 τα μοτερ (Ε30-Ε34)

Οποτε κατεβαζεις σαζμαν και βαζεις της μαμας του συν τον αξονα τον μαμα του 325 και θα χαιρεσαι το 25αρι σου που θα πυροβολει με τα μαμα εξαρτηματα.

Να πω μονο σε περιπτωση που σου εχουν βαλει ZF σαζμαν, λογικα το 310, ειναι το ιδιο με αυτο που φορουν το 28αρι και το Μ3 το 3λιτρο, κοινως "σκυλια" ως σαζμαν.
Απλα στο Μ3 ισως του αλλαξαν κωδικο και το εκαναν 320 και εκει αλλαξαν και ενα γραναζι οπου εχει μια απειροελαχιστη διαφορα στην ροπη προς τα πανω.
Οποτε αν ειναι ZF, ισως μην βιαστεις να το δωσεις γιατι και πιο ακριβοτερο ειναι και καλυτερο σε αξιοπιστια και που ξερεις μπορει να σου'ρθει λιγο αργοτερα να βαλεις ενα 28αρι και να εχεις γλυτωσει λεφτα ...

Ψαξ'το ομως, πηγαινε και μετρα τον αξονα που εχει απο κατω.

nikosot1
09-03-13, 23:38
πολυ χρησιμα αυτα που ειπες φιλε μου,μετραω και βλεπουμε

nikosot1
28-03-13, 21:26
τελικα φοραμε σασμαν απο ε34-οποτε καποια στιγμη παμε για το σωστο να ερθει στα ισια του

stav
29-03-13, 07:17
φιλε μου, μηπως το εχεις προς πωληση?

ειναι αυτο εδω?

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3473567/